@Darkwolf_1982
Merk je trouwens veel verschil in snelheid betreft het booten, afsluiten, algemeen gebruik ect. sinds je je XPS Gen 2 een verse install hebt gegeven?
Het is sinds me schone XP Pro install iets sneller als de XP Home versie met alle voorgeinstalleerde bloatware etc, diverse trial versies van vele paketten software. (Home had 4 gig in gebruik op de hd toen ik hem uit de doos haalde.)
@buttonfreak85
@SteveV: hoeveel dagen heb jij na bestelling moeten wachten op jou XPS?
Ik heb iets langer moeten wachten aangezien er het pinkster weekend tussendoor kwam maar al met al was hij er redelijk snel.
Ik heb hem op maandag 09-05-2005 telefonisch besteld en hij was hier op 17-05-2005.
@HTT-Thalan
Volgens mij ben ik de enige die hem out-of-the-box gelijk in gebruik genomen heeft. Er is echt _niks_ mis met de originele install hoor
Er was ook niks met met de Dell XP Home install maar ik wil graag bij diskmanagement kunnen komen in mijn eigen setup en dat mocht ik niet met XP Home.
En die 3 gig met extra software die ik toch niet ga kopen of gebruiken hoef ik ook niet.
Dan kan je natuurlijk zeggen die kan je uninstalleren maar dan blijft er toch altijd in het register wat hangen, en hier en daar wat files etc.
On Topic again
Ik heb vanmiddag ook even gebeld met Dell omdat er een stiksel los zat in mijn XPS backpack ik keek zeg maar tegen het schuim/foam aan en ik krijg een nieuwe toegestuurd en als ik niet binnen 5 dagen gebeld word mag ik de oude (lees kapotte) ook houden.
Super Service !
Foto`s komen zodra ik heb gegeten en iets van een foto album heb gevonden voor op het net.
Edit:
Plaatjes staan online in een simpel album.
Klik
hier voor het album.
Ik zal later nog wat betere schieten maar me accu`s zijn nu leeg (vergeten op te laden).
[
Voor 7% gewijzigd door
SteveV op 18-05-2005 19:24
]