Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:04:
[...]

Waar heb je dat nieuws vandaan? Het was trouwens uit de opmerkingen van Reggie af te leiden dat Play-Yan waarschijnlijk wel buiten Japan zou worden uitgebracht, maar als dat nu officieel is zou dat mooi zijn.
Laat maar zitten. :|

Het is niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:11:
[...]

Laat maar zitten. :|

Het is niet officieel.
Waar las je het dan? Wat Reggie ongeveer zei was trouwens dat er rond de E3 meer over Play-Yan bekend zou worden gemaakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:12:
[...]

Waar las je het dan? Wat Reggie ongeveer zei was trouwens dat er rond de E3 meer over Play-Yan bekend zou worden gemaakt.
www.dsupdate.net

Ik vind het raar dat de site er gelijk van uitgaat dat het in Europa en de VS uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Wat is het verschil tussen de play-yan en de GBA Movie Player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
JozyDaPozy schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:48:
Wat is het verschil tussen de play-yan en de GBA Movie Player?
De ene is Officieel, dus via Nintendo goedgekeurd, de andere is 3rd Party. Verder schijnt het dat de Play-Yan betere kwaliteit levert als de MoviePlayer, maar die heeft meer functies. Verder slikt de Play-yan SD, en de MoviePlayer het goedkopere Compact Flash.

[ Voor 3% gewijzigd door sjukke op 23-03-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Laatst online: 05-09 23:20
sjukke schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:51:
[...]

De ene is Officieel, dus via Nintendo goedgekeurd, de andere is 3rd Party. Verder schijnt het dat de Play-Yan betere kwaliteit levert als de MoviePlayer, maar die heeft meer functies. Verder slikt de Play-yan SD, en de MoviePlayer het goedkopere Compact Flash.
Ok, good to know. Ik heb de MoviePlayer net binnen, alleen moet nog even een CF-kaartje regelen, dus ik kan er nu nog niet echt iets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind de Play-yan met name interessant vanwege de SD card support.

Bij Polarium ben ik voor het eerst door de 100 lijnen grens gegaan. Meteen doorgestoomd naar de 253. Level 2 vind ik wel makkelijker dan level 1. Vriendin was eerst regerend kampioene maar sinds ik door de 100 lijnen ben sta ik stijf bovenaan!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:39:
[...]

www.dsupdate.net

Ik vind het raar dat de site er gelijk van uitgaat dat het in Europa en de VS uitkomt.
Maar Reggie heeft het over "this marketplace" en hij is verantwoordelijk voor de marketing in de VS, dus dan kun je er wel redelijk van uitgaan dat er een Amerikaanse release aankomt. Maar echt officieel is het nog niet, dat zal waarschijnlijk rond de E3 pas komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Omdat de DS GBA spellen ondersteunt, wil dat dan zeggen dat het de movieplayer ook toepasbaar is op de DS?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DS wit en zwart uit in Japan.

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/colors/black-open.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/colors/black-closed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/colors/white-open.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/colors/all.jpg

GEIL. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

stp_4 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:34:
Omdat de DS GBA spellen ondersteunt, wil dat dan zeggen dat het de movieplayer ook toepasbaar is op de DS?
Ja lees maar even ietsje terug : )
Gba movie player past op de ds

Iemand btw al ervaring met foto's / movies op ze ds

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Die witte is idd ERG geil, die zwarte vind ik persoonlijk ietsjes minder.. en dan die grijze, tjah, die zit er een beetje tussenin, al ben ik er wel erg blij mee :P
Verder schijnt het hoesje van je DS afneembaar te zijn, dus overspuiten kan ooit nog best een optie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://forum.tweakzone.nl/topic/47465

Hier nog mooie review met flmpje van movie player icm de nintendo ds

wat voor de startpost : )

[ Voor 22% gewijzigd door shameblaster op 23-03-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te twijfelen of ik zo'n flash-backupding of zo'n movie player zal gaan halen, flash backup is wel handig, al m'n toffe spellen ineens mee, maar movieplayer scheelt weer aanschaf in mp3speler (al heb ik mijn twijfels bij de geluidskwaliteit, iemand daar ervaring mee?)

tsja polarium... iedereen is er wel lyrisch over, maar is het te vergelijken met meteos? dat kreeg van dat japanse blad 38/40, dus ik twijfel tussen die 2. om nou 2 tetrisachtige spellen te hebben vind ik wat overdreven.

antenne-uitbreiding:
ik heb wat vraagjes gesteld op een wireless-forum waar ze er wat meer van weten dan ik, hoop dat we binnenkort wat replies hebben en een bereik van meer dan 30 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:24:
maar movieplayer scheelt weer aanschaf in mp3speler (al heb ik mijn twijfels bij de geluidskwaliteit, iemand daar ervaring mee?)
De geluidskwaliteit is gewoon bagger. Ik zou de play-yan in ieder geval nemen.

En Meteos wordt een goede spel. 38/40 Is trouwens wel heel hoog! Dat is een 9,5. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:45:
De Passme is dus binnenkort productieklaar ? Heb jij nog nadere info?
Jawel, maar ik wil wel een van de eerste 100 hebben. Ik wacht nog even met posten als je het niet erg vind. Wel kan ik vermelden dat de eerste batch naar de VS geen connectors heeft, die je zelf zal moeten maken (solderen?). De batch naar Europa heeft het wel. Het PCB'tje is geflasht met een flash van onze eigen Nederlander - Darkfader - zodat je elke cartridge kan gebruiken. Zou niet weten welke je moet gebruiken ipv de Metroid demo, maargoed.

Ik kan wat meer info geven, als je vraagt WAT voor info ik moet posten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:24:
ik zit te twijfelen of ik zo'n flash-backupding of zo'n movie player zal gaan halen, flash backup is wel handig, al m'n toffe spellen ineens mee, maar movieplayer scheelt weer aanschaf in mp3speler (al heb ik mijn twijfels bij de geluidskwaliteit, iemand daar ervaring mee?)
Ik zou zeggen lees de review, staat ook stukje audio in ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik heb de Play yan binnen en hij pwnd aars :D echt supermooie kwaliteit. Hij gebruikt op de DS jammergenoeg wel gewoon het GBA formaat scherm.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja polarium... iedereen is er wel lyrisch over, maar is het te vergelijken met meteos? dat kreeg van dat japanse blad 38/40, dus ik twijfel tussen die 2. om nou 2 tetrisachtige spellen te hebben vind ik wat overdreven.
Ik heb ze allebei.
Totnutoe vind ik Polarium leuker, maar dat komt ook omdat Meteos best wel veel opties heeft, en ik geen japans kan lezen. Soms is een level zomaar ineens afgelopen, en heb ik geen idee waardoor dat komt. Blijkbaar heb ik dan perongeluk aan de juiste voorwaarden voldaan ofzo. :p

En tijdens een andere mode staat er tijdens het spelen een klein extra venstertje in je beeld waarop je een "player 2" ook het spel ziet spelen?! (Terwijl ik het toch echt in m'n eentje zit te spelen). Ik heb nog geen idee wat daar de functie van is.

Verder valt er volgens mij erg veel te unlocken. Een van de makers van Smash Brosh Melee heeft er aan meegewerkt, en volgens IGN is er eenzelfde hoeveelheid unlockbare zooi als in dat spel. :p Dus ik ben eigenlijk een beetje huiverig om erg veel tijd in de japanse versie te steken, als ik dan straks toch weer helemaal overnieuw moet beginnen met de amerikaanse versie.

In principe zijn de spellen wel vergelijkbaar denk ik... allebei puzzelspellen die in de verte afstammen van tetris. Ik kan me voorstellen dat je ze niet allebei zou willen hebben. (Heb ik trouwens geen last van. Ik ben ook nog in het bezit van Zookeeper. ;) Hoe meer hoe beter zeg ik!)
Maar ik kan zelfs nu al zien dat het wel een heel erg goed spel is. Het speelt zalig, klinkt fantastisch en ziet er goed uit. Aan de presentatie is echt heel veel aandacht geschonken. En om brokstukken van het veld omhoog te lanceren ipv dat ze gewoon verdwijnen is weer eens wat anders. :) Een paar keer is het me al gelukt om het hele veld in 1 groot brok van het scherm af te schieten. Dat voelde echt heel goed! Mede ook dankzij het oorverdovende applaus dat dan losbarst. :p

Maar toch... als ik moest kiezen welke ik mee wilde nemen naar een onbewoond eiland, zou ik op dit moment voor Polarium kiezen. Dat kan later nog veranderen als ik Meteos voor 100% begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er dus op neer dat ik met allebei even ga wachten tot meteos in het engels uit is en tegen de tijd dat allebei de spellen te begrijpen zijn mijn keuze zal maken :)

zookeeper is toch die bejeweled-"kloon", of zit er meer in? aangezien er straks PalmOS komt voor ds (volgens o.a. PCActive) zet ik dan mijn bejeweled voor m'n palm wel daarop :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zucht schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:06:
Ik heb de Play yan binnen en hij pwnd aars :D echt supermooie kwaliteit. Hij gebruikt op de DS jammergenoeg wel gewoon het GBA formaat scherm.
heb je evt pics,
Of een filmpje van de yan in werking :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een paar vraagjes, als de antwoorden me aan staan haal ik morgen een DS =P

1. Tot hoe lang kun je een DS met kapotte pixels omruilen? en kan dit bij elke winkel? en hoe lang duurt dat?
2. Is er een kans dat er een versie 2.0 uitkomt? net als de Advance met haar Advance SP had?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:09:
Ik heb nog een paar vraagjes, als de antwoorden me aan staan haal ik morgen een DS =P

1. Tot hoe lang kun je een DS met kapotte pixels omruilen? en kan dit bij elke winkel? en hoe lang duurt dat?
2. Is er een kans dat er een versie 2.0 uitkomt? net als de Advance met haar Advance SP had?

Alvast bedankt!
1. Je hebt 1 jaar garantie. Als je maar 1 pixel hebt kun je gelijk een DS krijgen. Ik neem aan bij elke winkel.

2. Het is niet uitgesloten natuurlijk. Als het komt, komt het waarschijnlijk over 2 jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ja omruilen kan altijd, heb al een aantal mensen gehoord dat ze hem hebben omgeruild ivm dode pixels.

Misschien komt er wel een versie 2, maar wat mis jij in deze versie dan? Helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58

Alvast bedankt!
1. Weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat je dat ongeveer 6 tot 12 maanden kan omruilen. En waarschijnlijk bij de winkel waar je de DS hebt gekocht, heb je hem net gekocht, dan zal de winkelier waarschijnlijk de DS uit voorraad ruilen en anders wordt die waarschijnlijk opgestuurd naar Nintendo.
2. Denk ik niet, wat zou er verbeterd moeten worden? De Advance -> SP kreeg verlichting ingebouwd en zeer waarschijnlijk wilden ze weten hoe men reageerde op het clam-shell type.

Ik kreeg vanmiddag toevallig de vraag naar me toe gespeeld, waarom heeft een DS geen 2 Touch-screen?
Mijn antwoord was dat dan waarschijnlijk het bovenste scherm er binnen no-time vanaf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42

Informatie over de LCD-schermen van Nintendo DS

Voor de productie van de LCD-schermen van Nintendo DS wordt technologie gebruikt met extreem hoge precisie. Als gevolg daarvan is meer dan 99,99% van de pixels effectief, terwijl slechts 0,01% van de pixels niet-actief of altijd verlicht is. Deze situatie tref je aan bij vele apparaten met LCD-technologie (PC monitors, televisies, mobiele telefoons enz.). Dit is echter geen defect.

Het is belangrijk te beseffen dat deze situatie beperkt zal blijven tot de pixels die je reeds zijn opgevallen. Het probleem zal zich niet verder uitbreiden en je kunt ervan uitgaan dat het probleem zich niet op andere plekken op het scherm zal gaan voordoen.

We raden je aan je systeem een aantal weken te gebruiken om te bepalen of dit je plezier tijdens het spelen in de weg staat. Als je, na je systeem een tijd gebruikt te hebben, vindt dat dit kleine puntje te veel afleidt, weet dan dat de Nintendo DS voorzien is van een jaar garantie. We zullen je systeem graag inspecteren en, indien nodig, kostenloos repareren binnen de garantieperiode.
Bron: www.nintendo.nl

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:14:
[...]
Als je maar 1 pixel hebt kun je gelijk een DS krijgen. [...]
dit snap ik niet helemaal, je gaat hem toch ook pas omruilen bij 1 pixel of meer, of moet hij bij meer worden opgestuurd?

maargoed ik hoor het al, ik moet in mijn lunchpauze naar de mediamarkt rennen, nog afraders qua prijzen / winkels / spellen?

ik koop iig polarium :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15
RollieBollie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:16:
[...]

Mijn antwoord was dat dan waarschijnlijk het bovenste scherm er binnen no-time vanaf ligt.
De review in de metro vanmiddag had het over 2 touchscreens... Meteen maar even een mailtje gestuurd. Morgen dus een Metro misser ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
ik kon het niet laten en heb dit gekocht

Afbeeldingslocatie: http://www.supercard.cn/eng/images/431941_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.supercard.cn/eng/images/431941_3.jpg

hopelijk is het geen miskoop

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
kloon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:21:
ik kon het niet laten en heb dit gekocht

[afbeelding]
[afbeelding]

hopelijk is het geen miskoop
Hoeveel? Waar gehaald? Wat kan-ie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
sjukke schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:34:
[...]

Hoeveel? Waar gehaald? Wat kan-ie spelen?
- 55 euro's
- gevonden op ébay ( een belgische verkoper had er nog 7 op stock)
- bron ebay site :::

The Supercard is the first Compact Flash to GBA-DS converter in the world. Copy your legal ROM-Files (games), MP3, Videos even old NES Roms to the Compact Flash Card, plug the CompactFlash Card into the Supercard and then plug the Supercard into your GBA-DS. A very easy to handle menu lets you choose which game to play or which movie or mp3 music you want to enjoy.
The Supercard has a unique Real time Save Feature. This means you can save at any time within the game and continue at that save point later! (this function works with the majority of games, but some games may not function correctly with this enabled). The Supercard has an internal 256mbit built in memory - game, movie and music files etc. are stored on your Compact Flash card and transferred to the internal 256mbit memory only when required, the copying process is very quick

Features:

Play Game , movies, music, and e-books on your GBA, GBA SP, or NDS!
Works with all Gameboy Advance & SP systems & Nintendo DS systems worldwide!
Descriptions :

1.Lowest price of the GBA backup system in the world.

2.Huge memory space, the biggest CF reach 32Gbit(4GByte).

3.Super game cheat function. Can operate at any time when playing game.

4.Game save file store in CF card. Can save game into CF card at any time. Never losing game save. Without game save space limit.

5.Standard size of free GBA game card.

6.Easy to copy game with CF and CF reader.

7.Save money, CF card can be used by digital camera, U disk.

8.Support free GBA game, free FC(NES) game, Movie, E-book, Music and PIC view etc.

9.Support all free GBA game save.

10.Support Four-button reset back to main menu.

11.Support Real Time Save

What you need to play game , movies, music, photos, & e-books:

Game Boy Advance, or Game Boy Advance SP, or Nintendo DS

Computer

Supercard to CF

Compact Flash Type I card(s) from 128MB to 2GB

Compact Flash Reader/Writer

Included in this auction:

Supercard For CF
CD1 Driver CD

Supported Operating Systems (OS):

Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows XP, Windows 2000

Online technical Support : http://www.supercard.cn/eng/faq.htm

Game Boy Advance SP, Nintendo DS, & Compact Flash Card are Not Include !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sijmen schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:38:
Ongeloofelijk zeg.

Een paar weken geleden had nog haast niemand gehoord van het muurbloempje Polarium, en nu staan threads er vol mee! Het is ook gewoon echt een fantastisch spel, en een fan de weinige toppers die nog niet volledig is uitverkocht :)
Zal het alleen op GoT populair zijn? (Omdat het zoals je zegt één van de weinige is die nog niet is uitverkocht). Het is natuurlijk bepaald niet de opvallendste launchtitel. Ik denk dat het echt een spel is dat het moet hebben van dit soort mond op mond reclame.
komt er dus op neer dat ik met allebei even ga wachten tot meteos in het engels uit is en tegen de tijd dat allebei de spellen te begrijpen zijn mijn keuze zal maken
Dat is waarschijnlijk het beste ja. :)
Zookeeper is volgens mij inderdaad hetzelfde als bejeweled. (Hoewel ik bejeweled nog nooit heb gespeeld, maar dat hoor ik de hele tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloon, die versie die jij hebt is de japanse import, vreemd dat een belg die hier heeft... ik had hem gister gevonden op allerlei sites omdat ik een combinatie wilde tussen een movieplayer en een gba-backupding (liefst met genoeg ruimte zodat ik straks ook m'n nds-roms kan gebruiken, ik raak kleine dingen zo gauw kwijt :/ )

we lezen je ervaringen graag (minireview zou helemaal mooi zijn :) )

surrounded, bedankt voor je snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:24:
kloon, die versie die jij hebt is de japanse import, vreemd dat een belg die hier heeft... ik had hem gister gevonden op allerlei sites omdat ik een combinatie wilde tussen een movieplayer en een gba-backupding (liefst met genoeg ruimte zodat ik straks ook m'n nds-roms kan gebruiken, ik raak kleine dingen zo gauw kwijt :/ )

we lezen je ervaringen graag (minireview zou helemaal mooi zijn :) )

surrounded, bedankt voor je snelle reacties!
de geposte foto's zijn idd vd japanse versie maar hij is niet van mij
heb ze gewoon op een site gevonde en online gezet als vb

ik het het paarse model

als ik het heb zal ik het eens grondig testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die super card kan je hier ook krijgen..
de vraag is alleen of het gaat werken met DS games via de GBA slot
http://www.psxshop.nl/pro...c251b6fe99dff2211005585e1

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.nl/images/Playstation2/GBA-SUPER-CARD_X2H1V8.jpg

In ieder geval een goeie ontwikkeling...
Houd de DS wat boven de PSP straks..

ff ander linkje.
http://www.marktplaats.nl...ntendo%252BDS%2526b%253D0

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.touch-ds.jp/mediagallery/st12.html

Nintendogs reclame. Een japans meisje speelt met een witte DS!

Ik ga nu zeker weten een witte kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:03:
[...]

Zal het alleen op GoT populair zijn? (Omdat het zoals je zegt één van de weinige is die nog niet is uitverkocht). Het is natuurlijk bepaald niet de opvallendste launchtitel. Ik denk dat het echt een spel is dat het moet hebben van dit soort mond op mond reclame.
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Als ik tegen iemand zeg dat ik een puzzelspel heb gekocht staren twee paar ogen me aan met open mond :), maar na een paar minuten spelen zijn de meesten wel helemaal verslaafd.

En het doosje is ook niet de beste reclame. Een puzzelspel leer je blijkbaar (dit is mijn eerste!) door het te spelen, niet door op screenshots te kwijlen en zo je [n]gamer vies te maken :P.

Maar dit is echt een totaal nieuwe ervaring wat puzzelen betreft. Een tijd terug deed ik nog wel eens wat aan Japanse puzzels, maar dit heeft gewoon veel meer interactie e.d., het is gewoon veel leuker. Hulde!

/edit:
Ook op gamer.nl lijkt Polarium erg populair te zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Sijmen op 23-03-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:40:

M'n vriendin kwam gelijk kijken toen ze het geluid van dat reclame stukje zag... kreeg een opmerking naar m'n hoofd dat ik pron zat te kijken ofzo.. hahahaha maar toen zag ze dat hondje... en jawel.. dat mot ze natuurlijk ook + een witte DS..... zucht....... denk dat ik ff iets moet slachten ofzo... zonder knuffel factor 10.... dus maar ff CSen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Ik ga wel even wat fotos maken :) Moet nog even verzinnen over hoe ik in actie fotos ga maken want ik heb nog maar 1sd kaartje :P Die van mijn camera dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
de DS kan gba games spelen, maar kan je bij die games ook de touchscreen mogelijkheid gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoeperman schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:39:
de DS kan gba games spelen, maar kan je bij die games ook de touchscreen mogelijkheid gebruiken ?
Nee. De DS schakelt om in een soort GBA mode als je GBA games speelt. Touchscreen gaat uit, ARM9 proc gaat in standby of uit, de ARM7 (processor voor GBA games) gaat omlaag klokken van 33mhz naar 16.7mhz. Dat is de snelheid van een GBA processor.

Je kan trouwens wel kiezen welke scherm je wilt. Maar geen touchscreen functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
maakt het nog uit of je je DS online koopt f gewoon bij je lokale speelgoed zaak? of is overal de prijs hetzelfde en zijn alleen de te kopen accesoires anders en welke shops zijn aan te raden ?

[ Voor 10% gewijzigd door zoeperman op 23-03-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Check eens aan, wat foto's en een filmpje van de Play-Yan in actie :)

http://as.spugium.net/nfk

De brightness functie sucked een beetje, en films waar donkere scenes in zitten hebben zwarte vlakken wat je er niet mee wegkrijgt, maar dat ligt aan de software voor het omzetten. (mediastage).

Verder zit er ook nog een (auto)sleepmode op, in te schakelen met links + rechts R maar wat het nut ervan is snap ik niet, hij gaat alleen "aan" als je totaal niets doet.

De artifacts die misschien in het fimpje te zien zijn liggen aan de conversie en die zijn op de play yan niet te zien, ikzelf kan dan ook geen lelijkheid ontdekken bij een film die in de mooiste stand opgenomen is.

De beste, medium en slechtste kwaliteit conversies zijn verandert met de nieuwe patch van Mediastage btw http://panasonic.jp/suppo...ownload/v42_nintendo.html

Quote van Play yan forum:

"Improvement point
(1)
AV player Nintendo Co. play and is (AGS-006) video bit rate value of business was modified.
1. High picture quality: 480kbps → 736kbps
2. Standard: 352kBps → 480kbps
"

Meer info is hier te vinden:

http://forum.lik-sang.com/forumdisplay.php?f=23

Als jullie nog meer foto's (best moeilijk trouwens :S macro foto's maken) of wat willen weten zeg het gerust :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zucht388 op 24-03-2005 00:37 . Reden: Laat ik even de link naar de fotos en film erbij zetten :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman

hehe
die is wel wat duurder
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-k17.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58

smallboy

N/A

Ik heb de supercard ook, werkt best goed. Let wel op dat NIET alle spellen goed werken, dat sommige af en toe trager lopen. Kijk daarvoor even in de forums op http://supercard.mine.nu

Hij is hier trouwens 40 dollar, das een stuk voordeliger dan bij nederlandse shops. Jammer dat ik er te laat achter kwam en dus 70 euro betaald heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vraag me af of die dingen in combi met een PASSME gaan werken =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk level 2 bereikt met polarium...
In level 1 krijg je op een bepaald moment een N patroon... daarna wordt level 1 vrij moelijk vind ik. (zeker als foutjes begint te maken).
Level 2 is in zekere zin makkelijker dan level 1 vind ik... de blokken zijn minder groot waardoor je wat meer speling hebt. Het is wel moeilijker om grote combinaties te maken.

Mijn record staat nu op 196 lijnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/gba-movieplayer-2nd.jpg

Deze twee keer besteld met mijn pay-back points bij lik-sang. Kost me 6 euro verzendkosten :) Eens kijken hoe het werkt.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:37:
Eindelijk level 2 bereikt met polarium...
In level 1 krijg je op een bepaald moment een N patroon... daarna wordt level 1 vrij moelijk vind ik. (zeker als foutjes begint te maken).
Level 2 is in zekere zin makkelijker dan level 1 vind ik... de blokken zijn minder groot waardoor je wat meer speling hebt. Het is wel moeilijker om grote combinaties te maken.

Mijn record staat nu op 196 lijnen :-)
bijna level 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Oeh, ze hebben ook een roze!!!

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zucht schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:57:
Check eens aan, wat foto's en een filmpje van de Play-Yan in actie :)

http://as.spugium.net/nfk

De brightness functie sucked een beetje, en films waar donkere scenes in zitten hebben zwarte vlakken wat je er niet mee wegkrijgt, maar dat ligt aan de software voor het omzetten. (mediastage).

Verder zit er ook nog een (auto)sleepmode op, in te schakelen met links + rechts R maar wat het nut ervan is snap ik niet, hij gaat alleen "aan" als je totaal niets doet.

De artifacts die misschien in het fimpje te zien zijn liggen aan de conversie en die zijn op de play yan niet te zien, ikzelf kan dan ook geen lelijkheid ontdekken bij een film die in de mooiste stand opgenomen is.

De beste, medium en slechtste kwaliteit conversies zijn verandert met de nieuwe patch van Mediastage btw http://panasonic.jp/suppo...ownload/v42_nintendo.html

Quote van Play yan forum:

"Improvement point
(1)
AV player Nintendo Co. play and is (AGS-006) video bit rate value of business was modified.
1. High picture quality: 480kbps → 736kbps
2. Standard: 352kBps → 480kbps
"

Meer info is hier te vinden:

http://forum.lik-sang.com/forumdisplay.php?f=23

Als jullie nog meer foto's (best moeilijk trouwens :S macro foto's maken) of wat willen weten zeg het gerust :)
_/-\o_ heel mooie review, * shameblaster is ook overtuigd dat deze mooier en beter is, hij steekt ook niet zo ver uit ziet ik :D

aleen dreadlus.JPG doet het (hier) niet

[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 24-03-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Nu ik filmpjes heb gezien van de Movie Player en de Play-yan vind ik de movie player toch mooier. Mooi menuutje, beeldkwaliteit goed en een stuk goedkoper :) :)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Cool mooi die play-yan....maar hoe klinken de mp3's? Ik heb namelijk nog een mp3 player.....wilde ik mijn SP voor gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door S2S op 24-03-2005 18:53 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Levi schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:46:
Nu ik filmpjes heb gezien van de Movie Player en de Play-yan vind ik de movie player toch mooier. Mooi menuutje, beeldkwaliteit goed en een stuk goedkoper :) :)
haha ik heb precies het tegen over gestelde :
Play yan
+ steekt niet zo uit
+ beeldkwaliteit
-prijs

Movie player
+prijs
-kwaliteit
-uitsteken

: >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:12:
Ik vraag me af of die dingen in combi met een PASSME gaan werken =\
Volgens mij werken ze gewoon als een 256Mbit-flashding dus ik zou zeggen dat het gewoon werkt.
Weet iemandof die amerikaanse webshop te vertrouwen is? (verzendkosten naar nederland is 20 euro, maar dan nog is dat ding vanuit daar goedkoper :/ ) Ik weet namelijk niet wat een handige manier is om te betalen, onder rembours zal wel geen optie zijn :P Ik wil toch ook wel m'n GB en GBC spellen op m'n DS kunnen blijven spelen, weet iemand of dat kan/kan iemand het proberen via zo'n "GB&GBC-op-GBA-emulator" (dus zo'n GBA-rom waarmee je vervolgens weer je GB en GBC roms kunt spelen)?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ds gekocht, wat een engeltje, alleen hij moet weer terug, 2 dode pixels in het bovenste scherm 1 in de onderste, zonde eigenlijk, wat zouden ze met die engeltjes doen na rma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:57:
Ds gekocht, wat een engeltje, alleen hij moet weer terug, 2 dode pixels in het bovenste scherm 1 in de onderste, zonde eigenlijk, wat zouden ze met die engeltjes doen na rma?
weggooien of recyclen voor nieuwe onderdelen.
De kosten van het vervangen van beeldschermen is namelijk bijna evenduur als het hele ding zelf.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, er passen geen Gameboy Color games in!
Moet ik dus nog mijn SP bewaren voor Oracle of Ages en Oracle of Seasons! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
je hebt dus:

play-yan:50$
officieel
goede beeldqualiteit

gba movieplayer: 25$
goedkoop
speelt ook nes roms en ebooks

super card 70e
duur
speelt ook gba en snes roms

EZ-Flash 2 PowerStar 100$
nog duurder
alleen voor gba roms

correct me if i'm wrong ^_^

[ Voor 3% gewijzigd door lukaso op 24-03-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

lukaso schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:35:
je hebt dus:

play-yan:50$
officieel
goede beeldqualiteit

gba movieplayer: 25$
goedkoop
speelt ook nes roms en ebooks

super card 70e
duur

EZ-Flash 2 PowerStar 100$
nog duurder
alleen voor gba roms

Jup,, voor prijs / kwali is de gba movie player goed
maar die steekt zo "lomp"uit

die play yan is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super card 70e
duur
misschien is het slim om het grote voordeel van de supercard te vermelden: de CF-support :)

play-yan:50$ waar? lik-sang heeft hem alleen voor 80, de nintendo.jp-site kom ik niet echt uit eigenlijk...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 8 maart 2 games besteld bij DVDBOXOFFICE maar ze leveren nog steeds niet uit en staan nog steeds op hold zullen we maar zeggen, zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met DVDboxoffice

heb zoo keeper besteld en later nog Yoshi

O die movieplayer van 20 euro bij liksang SUCKS !!! kut geluid, beeld is wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

je hebt dus:

super card 70e
...

Bij deze! Suc6 met het spelen van SNES roms op de super card :D NES games starten beter hahaha :P Movie player kan ook GBA games spelen met nieuwste firmware (wel met limiet van 256 Kb, dus GBA demos ipv commerciële spellen (maar das toch ali-illegali ;))

ow en nog ff in zeikmodus:
beeldqualiteit? Is dat nederlands/engels? Maak er maar beeldkwaliteit van ;)

Oh en die movieplayer van liksang ownz!!! Goedkoop ding en geluid valt me reuze mee! Verw8 geen hi-fi 5.1 geluid :P, maar prima om films mee af te spelen! Zorg alleen ff voor een goede grote flashkaart, als je namelijk beetje snel films wilt converten ben je minimaal 500MB kwijt aan een film van 90 minuten. Dan duurt het converten ongeveer 45 minuten. Als je hoge compressie wilt, ben je ongeveer 270 minuten kwijt voor het converten :(

[ Voor 61% gewijzigd door RTBravo op 24-03-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

S2S schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:52:
Cool mooi die play-yan....maar hoe klinken de mp3's? Ik heb namelijk nog een mp3 player.....wilde ik mijn SP voor gebruiken.
Gebruik je welleens oordopjes met je DS? de Play-Yan produceert geluid wat 2 keer zo beter is dan de Headphone uitgang van de DS zelf, totaal geen achtergrond ruisjes meer echt perfect geluid.

Ohja dat andere plaatje is btw niet echt van belang (dreadlus)

[ Voor 8% gewijzigd door Zucht388 op 24-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kwam vandaag thuis en vond een Play-Asia envelope in m’n brievenbus.
Ze hadden keurig een lager bedrag (minder dan de helft) op het etiket gezet en het hokje 'sample' aangevinkt.
Kan ik zeker wel waarderen ;)

Yoshi Touch & Go was de eerste die ik ging proberen, maar die ging er na een paar keer spelen alweer gelijk uit. Dikke tegenvaller helaas. Misschien is het een 'groeiertje' ?

Feel The Magic was de volgende..
En die heb ik eigenlijk toch wel de hele tijd zitten spelen.
Wat een geniale spellen, animaties, Japanse wackyness...
Heerlijk spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:19:
[...]

Bij deze! Suc6 met het spelen van SNES roms op de super card :D NES games starten beter hahaha :P
is er ondertussen wel iets dat snes-roms kan afspelen op de DS? (dacht dat ik zoiets ergens gelezen had, maar lijkt me bij nader inzien sterk aangezien er bij de huidige dingen gba-stand gebruikt wordt dus dat er maar 2 knoppen en 2 rugknoppen beschikbaar zijn (naast select en start))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Bij http://snesadvance.org zijn ze al een flinke tijd bezig hiermee, maar er zijn maar weinig spellen die echt vloeiend lopen. Of dit werkt met de movieplayer lijkt me sterk, neem aan dat ie echt alleen met pocketnes.gba werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan je vertellen dat de meeste SNES-roms meer dan 256Kb zijn en dat die dus ook niet zullen werken op de movieplayer. als ik snesadvance.org goed begrijp bouw je dus van een snes-rom een .GBA bestand (gba rom) die je vervolgens op je gba kunt spelen met een flash-ding. Is dit er ook voor GB en GBC, of doen deze roms het gewoon op de flash-kaart (ook op DS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Dit is er niet voor de GB en GBC :) De roms doen het gewoon op een flashkaart, maar zoals ik al zei loopt het hele zooitje nogal brak omdat het nog zwaar in ontwikkelings fase is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:02:
Yoshi Touch & Go was de eerste die ik ging proberen, maar die ging er na een paar keer spelen alweer gelijk uit. Dikke tegenvaller helaas. Misschien is het een 'groeiertje' ?
Hm...
Ik kan me nog wel voorstellen dat mensen het een tegenvaller vinden door het gebrek aan echte levels... als ze er na een tijdje achterkomen dat "dit het is" zegmaar, gewoon 1 eeuwigdurend level.

Maar ik had nooit verwacht dat iemand het gelijk al vanaf het begin niks zou vinden. Hoe kun je nou niet gecharmeerd zijn van van die leuke speelse controls? :p Ik heb het eerste uur ofzo echt constant met een big smile op m'n gezicht zitten spelen. Blijkt maar weer eens hoezeer smaken kunnen verschillen.

Feel The Magic ben ik wel met je eens, echt een fantastisch spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:40:
Dit is er niet voor de GB en GBC :) De roms doen het gewoon op een flashkaart, maar zoals ik al zei loopt het hele zooitje nogal brak omdat het nog zwaar in ontwikkelings fase is...
ja maar euh... kan ik nou met een flashkaart m'n GB en GBC roms op de DS spelen of niet? aangezien de flash wel in de DS past maar de GB en GBC niet vraag ik me af wat er gebeurt mocht je er toch een (virtuele, in dit geval) inproppen. Die snes geloof ik wel, hoogstens Chrono Trigger of een paar final fantasy's zou leuk zijn om mee te nemen, maar meer ook niet voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Ow zo bedoel je! Nou ik heb zelf een Flash Advance linker flashkaart van 64M, maar die past niet in mijn DS maar wel in de GBA. Waarom? Omdat die knuppels maar 1 uitsparing hebben gemaakt in de cartridge en de DS alleen werkt met cartridges met aan beide kanten een uitsparing aan de onderkant :( Ik heb geen zin om dat ding te gaan verzagen, dus kan ik je helaas niet met zekerheid zeggen of het kan. Wat wel mogelijk zou zijn is als er een programma bestaan om van GB en GBC roms een GBA collectie rom te maken (die die GB en GBC emuleert ofzo?). Dan kun je gewoon met die GBA rom die oude games spelen. Geen id of dat bestaat hoor, maar ik ga ervanuit dat (omdat de DS geen processor van de GB en GBC bevat) wanneer je GB of GBC rechtstreeks op een flashkaart schrijft hij deze zal herkennen als GB of GBC. Ook omdat de DS geen bootstrap van de GB en GBC kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

De DS en GBA sp kunnen beide standaard geen .gb en .gbc spellen spelen via een flash card. Dit komt doordat de gba sp 2 processors bevat waarbij het formaat van de cart bepalend is voor het gebruik van welke proc. , de z80 voor .gb en .gbc en de arm7 voor .gba. Uitzondering is dat gewone monochrome .gb spellen via een emulator wel te spelen zijn maar dan wordt dus de arm7 proc. gebruikt en dit werkt op zowel de gba als de DS. Kleuren .gbc spellen zijn te zwaar om via een emulator te draaien omdat de z80 proc. van een gameboy color ongeveer 2x zo snel loopt. Ow ja; de meete flashcarts zijn wel te gebruiken in de DS maar enkel voor gba spellen en ge-emuleerde .gb spellen.

Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:08:
Ik heb 8 maart 2 games besteld bij DVDBOXOFFICE maar ze leveren nog steeds niet uit en staan nog steeds op hold zullen we maar zeggen, zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met DVDboxoffice

heb zoo keeper besteld en later nog Yoshi
Als het een erg nieuw of juist een erg oud spel is kan het een tijd duren. Bij nieuwe populaire spellen duurt het een tijd (vooral als je laat hebt besteld), ze hebben waarschijnlijk kleine voorraden doordat ze zoveel produkten hebben. Mijn ervaring is dat het gemiddeld twee weken duurt voordat een nieuw populair spel verzonden wordt.
(Overigens kan je altijd kosteloos annuleren).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:52:
[...]

Hm...
Ik kan me nog wel voorstellen dat mensen het een tegenvaller vinden door het gebrek aan echte levels... als ze er na een tijdje achterkomen dat "dit het is" zegmaar, gewoon 1 eeuwigdurend level.

Maar ik had nooit verwacht dat iemand het gelijk al vanaf het begin niks zou vinden. Hoe kun je nou niet gecharmeerd zijn van van die leuke speelse controls? :p Ik heb het eerste uur ofzo echt constant met een big smile op m'n gezicht zitten spelen. Blijkt maar weer eens hoezeer smaken kunnen verschillen.

Feel The Magic ben ik wel met je eens, echt een fantastisch spel!
Hehe.. ik had me er meer op ingesteld om een heel 2D avontuur á la Mario Bros te gaan beleven.
Dus dat was de tegenvaller eigenlijk.
De controls zijn idd echt meer dan geniaal :*)
Ik ga het vanavond toch weer eens proberen.
Wel jammer btw dat je het beeld bij het sky-gedeelte niet kunt scrollen om een beter overzicht te krijgen. (then again.. dan verlies je waarschijnlijk ook zicht op baby Mario nu ik er zo over nadenk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
is er ook een lijst met rls dates van de games in de US / europa?
de webshops spreken elkaar behoorlijk tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik wil wat over Nintendogs vragen. Is het spel in het Japans redelijk te spelen, of is het niet te doen? :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 12:16 . Reden: Vernederlandst. We zitten hier niet op MSN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

is het ook mogelijk, met de DS icm de play-yan, of movie player
Als je ff je mp3 opzet, dat je dan de ds dicht klapt,
Speelt die dan gewoon door ? of schakelt die dan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:11:
Hoi,

Ik wil wat over Nintendogs vragen. Is het spel in het Japans redelijk te spelen, of is het niet te doen? :)
Gezien het feit dat het spel met voicecommands werkt denk ik dat je de Japanse taal aardig moet beheersen wil je er een beetje lol aan beleven.
Ik (zou gewoon even) wacht(en) tot de US-versie uit is.
EDIT:

Als je denkt dat je hier uit kan komen:
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/350/PA.19241.001.jpg
zou ik zeggen.. ga ervoor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 25-03-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Craig Harris van IGN over Kirby (hij heeft de import):
Even though Nintendo's thrown its Mario character in every situation imaginable, it's the blobamorphic Kirby creature that gets the wild and uninhibited game designs outside of the standard platforming fare. Some of his best work has been in game productions that weren't platform related: Kirby's Dream Course on the SNES, Kirby's Pinball Land on the Game Boy, and Kirby's Tilt and Tumble for the Game Boy Color were awesome game designs that took the character's "ball" mechanics into new and clever areas. Chalk another game up for the pink puff: in the hour or so we've spent with Touch! Kirby, this may be our favorite Kirby game yet.

Though the specifics of the storyline are lost in the Japanese text of this import, they're really not all that important to the enjoyment of this unique game experience. Essentially, players control Kirby through a series of platform challenges by guiding him through the side-scrolling environment. To do this, players simply draw the path in which they want Kirby to roll -- painting a horizontal line will act as a "rolling strip" of sorts, which will guide Kirby along it like a rail. As long as Kirby has momentum, he'll remain attached to the rail...even if he's on the outside of it. Painting "walls" will stop him in his tracks or bounce him backwards depending on his speed, and moving through drawn loops will increase Kirby's momentum. Players only have a set amount of "paint" to draw a line, and it takes a little time for it to replenish; the powerbar will refill faster when Kirby's rolling on the ground or a platform than when he's in the air.

Enemies are all over the place in Touch! Kirby. If Kirby hits an enemy without the player tapping on it to stun it in place, he'll take damage; too much damage and it's all over for our pink friend. But Kirby can take care of himself if he's boosting fast enough through a drawn pathway, or when he utilizes an enemy's power-up. Like all Kirby games, in this one he can absorb a bad guy's power for offensive and defensive abilities. A tire power-up will turn Kirby into a superfast wheel that can jump high and far with very little distance, and enable him to crash into objects. A balloon power-up will cause the guy to float and bounce around like a helium-filled rubber ball. A missile power-up will give players more rigid control over Kirby, allowing them to guide him into specific areas much more tightly.

All this is done through the use of the touch screen -- Touch! Kirby doesn't use any of the buttons on the Nintendo DS during the action. It's one of the most creative and innovative 2D platform games since Yoshi's Island on the Super NES, and what's more, it's actually a full-fledged game presentation this time. Yoshi Touch & Go this is not -- Touch! Kirby is a full-on beginning/middle/end game design complete with contemporary level structure and boss battles.

This is also one of the first first-party Nintendo DS game releases that didn't rise up out of the pool of tech demos on display during the system's debut last year at the Electronic Entertainment Expo. HAL Labs has really pulled out a wonderful and unique platformer on the new handheld, and definitely shows a lot of gaming potential that the touch screen can offer.

Nintendo will be bringing Touch! Kirby stateside this summer, currently scheduled for release on June 13. So far it looks like the game's one hell of an adventure. We'll post more on the game as we get deeper into the experience, but for now, hit the link below for some brand new screens and video from the Japanese version, now available as an import.
Klinkt goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vooral dit klinkt goed:
Yoshi Touch & Go this is not -- Touch! Kirby is a full-on beginning/middle/end game design complete with contemporary level structure and boss battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
x KeN x schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Gezien het feit dat het spel met voicecommands werkt denk ik dat je de Japanse taal aardig moet beheersen wil je er een beetje lol aan beleven.
Ik (zou gewoon even) wacht(en) tot de US-versie uit is.
EDIT:

Als je denkt dat je hier uit kan komen:
[afbeelding]
zou ik zeggen.. ga ervoor ;)
Volgens mij kun je je eigen commando's opnemen dus dat zou in principe geen problemen opleveren.
Plaatje: tennisbal, flying disc - frisbee, [ onleesbaar ], handdoek, springtouw :)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Importeren zou ik zeggen.
Maar ik neem aan dat er niet overal plaatjes bij staan.

Ik koop alleen Japanse spellen als ze hier niet uitkomen en dan nog... mèh..

Ieder zijn of haar ding hè ;) B)

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 25-03-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
Komt er ook nog een DS-versie van een movieplayer? Ik bedoel dan, die echt de twee schermen gebruikt, de onderste bv. met schuifbalkje dat je dan uiteraard nog kan verslepen, en het bovenste scherm wordt dan gebruikt voor film/muziekvisualisaties ofzo...

Vind ik alleszins veel handiger dan maar één schermpje te gebruiken als je er twee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

saftaplan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:48:
Komt er ook nog een DS-versie van een movieplayer? Ik bedoel dan, die echt de twee schermen gebruikt, de onderste bv. met schuifbalkje dat je dan uiteraard nog kan verslepen, en het bovenste scherm wordt dan gebruikt voor film/muziekvisualisaties ofzo...

Vind ik alleszins veel handiger dan maar één schermpje te gebruiken als je er twee hebt.
nog geen nieuws over.. mar het idee klinkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
dit kreeg ik toen ik er om vroeg via email:
Hi *****,

Yes, we are now working on the update which is mainly for DS. But we need some days to finish the update.

Kind regards,
Joann
www.movieadvance.com
Het is me alleen niet helemaal duidelijk of dit een firmware update is, of een heel nieuw apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
ja is mischien een beter idee nog ff wachten tot die ds accesoires enigzins ontwikkeld zijn.
wil zelf eigenlijk wel graag snes roms kunnen spelen:bomberman12345, tetris attack, uniracer, noem maar op ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
saftaplan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:48:

Een bedrijf genaamd Utinel ofzo zou een soort mediaplayer maken voor de DS die volledig gebruikt maakt van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Laatst online: 01-04 10:48
hey ds - owners :)

ik zou graag een spelletje bij willen kopen , maar ik twijfel tussen Rub it of polarium

ik heb zelf al wario + mario DS .. en schijnt dat rub it erg op wario lijkt ...

wat vinden jullie beter ?

Gr33tz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polarium kan je het beste nemen imo. Rub is idd een spelletje dat je bestuurt met stylus en af en toe de mic. Ik heb beide games en Polarium speel ik veel vaker. Project Rub vind ik een beetje 'standaard'. Moeilijk uit te leggen, maar het doet mij verder weinig.

Daarbij is Polarium ook nog eens 12 euro goedkoper, meer zelfs als je goed zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik doe Polarium weg.
Als je interesse hebt, kun je je mail adres hier posten.
(kunnen we msn'en)

20euro bij mij ophalen of vooruitbetalen alleen.

[ Voor 19% gewijzigd door BrbZrk op 25-03-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guus et vlaflip punt net, heb wel interesse in Polarium voor een mooi prijsje en ben ook nog wel bereid een paar euro's neer te tellen voor verzending :)

ik ben wel een weekendje weg, maar ben zondagavond weer aanwezig. praten we dan verder BrbZrk?

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

OppFox schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:55:
dit kreeg ik toen ik er om vroeg via email:

[...]

Het is me alleen niet helemaal duidelijk of dit een firmware update is, of een heel nieuw apparaat...
Het moet wel een firmware update zijn omdat het "mainly" voor DS is, en anders zou het compleet voor DS moeten zijn als het een hardware update is die alleen voor de DS is ;)

Ik zie nu trouwens ook dat het scrollend voorbij komt op hun homepage (http://www.movieadvance.com) :D

Ben trouwens wel ontzettend benieuwd wat ze gaan doen dan? Nieuwe features voor DS via het GBA slot? Zoiezo kunnen ze hem toch nooit dual screen maken, of minstens full screen voor het bovenste scherm, omdat je toch in GBA modus blijft?

[ Voor 45% gewijzigd door RTBravo op 25-03-2005 17:29 . Reden: Puntje voor OppFox ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:12:
Ik zie nu trouwens ook dat het scrollend voorbij komt op hun homepage (http://www.movieplayer.com) :D
je bedoeld http://www.movieadvance.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb weer effe wat gevonden op de touch DS site!

http://www.touch-ds.jp/mfs/nintendogs/index.html

Je ziet daar een filmpje Nintendogs en mooie, scherpe foto's van alle Nintendo DS kleuren! Wit is echt gigantisch mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Vandaag heb ik Amsterdam afgezocht naar een DS en Mario 64, maar 'verrassend genoeg' allebei nergens te vinden. Uiteindelijk vond ik nog 1 exemplaar van Mario 64 bij de Bijenkorf, maar helaas hadden ze daar ook geen DS meer op voorraad.

Is er iemand die toevallig nog wel een winkel weet waar de console zelf nog verkocht werd?

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Mediamarkt Arena?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15
Daar is hij in ieder geval uitverkocht.
De meeste Dixons en Bart Smit fillialen hebben nog wel DS'en. Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar in Amsterdam centrum zijn er nog een hele hoop DS'en te vinden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiero zijn ze bij alle bart smitten en e-plaza's weg

ik had de laatste bij de dixons vandaag!
jeeej trouwens!!!!!! ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

cheiron schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:48:
[...]

Daar is hij in ieder geval uitverkocht.
De meeste Dixons en Bart Smit fillialen hebben nog wel DS'en. Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar in Amsterdam centrum zijn er nog een hele hoop DS'en te vinden.
Ik ben toch echt elke FRS, BS, Intertoys etc. ingegaan die ik tegenkwam en geen enkele winkel had de DS op voorraad. Ik hoopte nog op de Mediamarkt maar schijnbaar is hij daar uitverkocht?

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.