Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:48:
Dit is denk ik wel vaker voorbij gekomen in de topic (denk ik). Maar waarom post je dat nou? Niet eens commentaar. :P
Uhm... misschien als achtergrond informatie over het wel of niet online kunnen spelen van de huidige gereleasede games? En als argumentatie bij het verhaal van S2S? Staat in de paar topics erboven! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Wie weet brengen ze gewoon een soort van usb-stick die verbinding maakt met je DS. Deze stick maakt dan verbinding met het internet (via je pc met een usb-ingang of een stick met een netwerkaansluiting). Dat is toch ook een mogelijkheid? 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door DoctorV64 op 20-03-2005 20:43 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:42:
Wie weet brengen ze gewoon een soort van usb-stick die verbinding maakt met je DS. Deze stick maakt dan verbinding met het internet (via je pc met een usb-ingang of een stick met een netwerkaansluiting). Dat is toch ook een mogelijkheid? 8)7
ja dat zou zeker mogelijk kunnen zijn
maar ik denk gewoon dat je via je draadloze router gewoon online kuntmet je ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je geen draadloos router hebt is dat misschien een goedkopere oplossing dan een PC-WIFI-setje kopen omdat je met je DS op internet wilt... zo'n stikkie lijkt mij wel prettig, ik heb alles thuis bekabeld gehouden voor hogere snelheden in m'n netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is hier iemand die mij met polarium kan helpen?
In de puzzel mode haal ik de eerste weg, ik krijg de melding dat deze is gecleared , maar ik krijg geen andere.Ik krijg weer dezelfde als de eerste
Is dat normaal??? Hoort dit??

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 22:35

Tarin

Just plain weird.

docftp schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:58:
Is hier iemand die mij met polarium kan helpen?
In de puzzel mode haal ik de eerste weg, ik krijg de melding dat deze is gecleared , maar ik krijg geen andere.Ik krijg weer dezelfde als de eerste
Is dat normaal??? Hoort dit??
Da's inderdaad wel jammer: je moet na het oplossen van een puzzel handmatig de volgende selecteren. Als je er dan 10 opgelost hebt, krijg je de volgende 10 (en 10 extra slots voor zelfgemaakte puzzels), tot een maximum van 100 voor beiden.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Tarin schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:14:
[...]

Da's inderdaad wel jammer: je moet na het oplossen van een puzzel handmatig de volgende selecteren. Als je er dan 10 opgelost hebt, krijg je de volgende 10 (en 10 extra slots voor zelfgemaakte puzzels), tot een maximum van 100 voor beiden.
ah i see!!
dat hadden ze dan wel iets beter kunnen verzinnen.
bedankt in ieder geval

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag ook maar een DS aangeschaft :) Thuis kwam ik erachter dat er 3 dode pixels in zaten maar dit was de laatste bij de Bart Smit.. De dag erna toch maar terug gegaan en ze hadden er toch nog 1 achter liggen die voor een medewerker was ofzo :)

Maar goed nu werkt alles prima..

Nu nog ff wachten op mn Mario 64 DS

PS: Hebben andere ook problemen met de nintendo site? Ik krijg mn activatie mailtje maar niet :( naja ff afwachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Mijn activatiemailtje kwam pas een paar uur na mijn aanmelding.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

heeft iemand ooit op deze site iets gekocht en binnen gekregen??

http://www.alternativedvd.com

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Heeft iemand Yoshi's Touch and Go (US) al?
Of is ie nog niet leverbaar? (wel toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

eswa schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:48:
Ja hoor, kijk maareens op play-asia.com daar staat gewoon de US-versie al te koop (tevens ook de Japanse, echter heet die anders)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
eswa schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:48:
Heb de Japanse versie; US versie is sinds 14 maart leverbaar.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik denk niet dat de download optie voor multiplayer games ook online mogelijk zal zijn. Dat lijkt me te fraude gevoelig en dus niet iets dat Nintendo zal willen. Je kunt dan in principe het download signaal afvangen oid en via een server repliceren. Ik denk dat voor online games ieder zijn eigen game moet hebben. Vind ik ook niet meer dan normaal.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussen door.. Ik baal ENORM van het feit dat er niet meer games uit zijn op het moment..
En wat uit is is voor mij dan niet echt interesant..

Wachten voor mij is op Mariobros.. dat is meer de reden why ik het ding gekocht heb...
Daarnaast natuurlijk zelda... als de n64 versie op de ds komt.. lijkt me weer lache..
Ken de melodietjes nog erg goed... dat blijft altijd zo hangen die tunes van Nintendo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

De home gamedevelopment scene komt goed op gang. Iemand hier die weet waar je nog flashkits kan krijgen voor de GBA (laten we hopen dat ik dit mag vragen) en/of iemand hier die de DSPassMe in elkaar kan bouwen (uiteraard tegen betaling)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:00:
ff tussen door.. Ik baal ENORM van het feit dat er niet meer games uit zijn op het moment..
En wat uit is is voor mij dan niet echt interesant..

Wachten voor mij is op Mariobros.. dat is meer de reden why ik het ding gekocht heb...
Daarnaast natuurlijk zelda... als de n64 versie op de ds komt.. lijkt me weer lache..
Ken de melodietjes nog erg goed... dat blijft altijd zo hangen die tunes van Nintendo..
Jaaaa, Zelda N64 op de DS spelen lijkt me gaaf. Zou die uitkomen??

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wat ik ooit (In een duister verleden!) hoorde is dat de 1e zelda die uitkomt op de DS een 4 swords achtige zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:15:
wat ik ooit (In een duister verleden!) hoorde is dat de 1e zelda die uitkomt op de DS een 4 swords achtige zou zijn...
Dat was gewoon een gerucht ofzo. Denk ik.

edit: Laat maar. :P
July 23, 2004 - In an interview conducted by Nintendo's official publication in Mexico, Club Nintendo, Zelda producer Eiji Aonuma commented further about the status of the Legend of Zelda series on the upcoming Nintendo DS system.

Aonuma hinted that the series will be among the multiplayer Four Swords series first established on the Game Boy Advance in 2002, followed by the GameCube Four Swords Adventure released just a few months ago.

According to Aonuma, translated from the Nintendo publication, "Four Swords will have connectivity as well as plenty of interaction between the DS system's two screens."

Aonuma first hinted at a Legend of Zelda game for the Nintendo DS back at the system's debut at E3 2004 in May.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Waarom zitten er in die game doosjes van de DS games eigelijk ook een GBA-game houdertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zodat je er een GBA cartridge in kunt doen 8)7 Misschien voor toekomstige uitbreidingen in de vorm van een GBA cart, of games die interactie kunnen hebben met een DS game.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik denk niet dat Zelda: OoT op de NDS uitkomt. Ze hebben die game op de Cube al twee keer weggegeven. ALS hij wel zou komen dan zou ik hem graag zien als bundel met Majora's Mask en het liefst weer gratis of vie de sterrencatalogus.
Maar doe mij nog liever maar gewoon een nieuwe. Eentje die beter is dan the minish cap op de GBA, want die viel mij wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:47:
hallo,

heeft iemand ooit op deze site iets gekocht en binnen gekregen??

http://www.alternativedvd.com

Bedankt :)
Ja, ik heb daar 2 NDS'en gekocht. Ze hadden hem vrij laat binnen (ergens in december), en door een fout was er eerst geen verzendkosten gerekent (wat ik later dus nog moest betalen), maar verder wel goede service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Deddiekoel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:31:
Ik denk niet dat Zelda: OoT op de NDS uitkomt. Ze hebben die game op de Cube al twee keer weggegeven. ALS hij wel zou komen dan zou ik hem graag zien als bundel met Majora's Mask en het liefst weer gratis of vie de sterrencatalogus.
Maar doe mij nog liever maar gewoon een nieuwe. Eentje die beter is dan the minish cap op de GBA, want die viel mij wat tegen.
Ja, dat is ook wel weer waar. Misschien dat ze 'm te zijnertijd via de sterrencatalogus als DS game weggeven???

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

ALS Ocarina of Time uberhaupt komt zal 'ie niet gratis zijn lijkt me. Voor de Cube was het een kwestie van een emulator maken en die OoT rom erin laden, terwijl dat voor de DS niet gaat. Dan moet heel OoT opnieuw gemaakt worden, net zoals ze met Mario 64 hebben gedaan...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Een van de weinige Europese spellen bij Play-asia.com
Komt niet vaak voor dat Europa een spel eerder dan de VS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Zaterdag de complete stad en omstreken (den bosch, rosmalen, berlicum) afgezocht naar de DS. En jah, als laatste deed ik efkes de V&D aan en daar hadden ze er nog 1tje! Wat een gaaf innovatief ding is het zeg, heb er meteen Asphalt en Polarium bij gekocht en ben compleet verslaafd. Super gaaf ding zeg.

Iemand een GBA SP kopen? ;)

Maar goed, jammer dat er nu nog wat weinig titels uit zijn, heb nu Mario 64 DS besteld, en kan uiteraard niet wachten op titels als Final Fantasy 3 en Secret of Mana. SoM komt zeker alleen is er bar weinig van bekend. ben erg benieuwd hoe ze die game gaan combineren met de stylus.

Geen spijt van de afgelopen zaterdag uitgegeven eurotjes! :9

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Zelda OoT met nieuwe (mooiere) models en textures, ocarina play op 2e scherm, items op tweede scherm, lijkt me gaaf :)

Analoge besturing lijkt me dan weer niet te doen, tenzij je de game wilt blijven pauzeren, maar hiervoor was het tweede scherm juist zo handig.

Maar dan zeker met een hoop extra's en/of eventuele nieuwe items/dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

eswa schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:25:
Waarom zitten er in die game doosjes van de DS games eigelijk ook een GBA-game houdertje?
Vermoedelijk omdat er expansion packs in de vorm van GBA cartridges gaan komen. Zo'n expansion pack kan dan in het hoesje van een DS spel, dus kun je ze makkelijk bij een spel meeleveren. Een andere mogelijkheid is misschien om een GBA spel uit te brengen met een DS-card erbij, zodat het spel uitgebreider is op de DS dan op de GBA(betere graphics, ondersteuning voor beide schermen enz.). Dan kun je het spel in zo'n DS hoesje uitbrengen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ohja, slim.
Ik zat ook te denken aan extra gadgets (zoals bijvoorbeeld dat zonneding bij Boktai ofzo) of extra grote spellen die het geheugen van zown GBA kaartje kunnen gebruiken ofzo...
T viel me gewoon op :)

[ Voor 4% gewijzigd door eswa op 21-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien omdat de makers, "Ubisoft" van oorsprong Europees is?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Net gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/yoshi.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door cheiron op 21-03-2005 18:27 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nu willen wij natuurlijk weten waar ;) Omdat je het brengt alsof het een impulsaankoop is geweest, lijkt het me op een winkel(tje) in NL, of heb je 'm gewoon via de post gekregen van een internetsite oid.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Richard schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:29:
[...]

Nu willen wij natuurlijk weten waar ;) Omdat je het brengt alsof het een impulsaankoop is geweest, lijkt het me op een winkel(tje) in NL, of heb je 'm gewoon via de post gekregen van een internetsite oid.
De EU-hoesjes zijn wit, die van hem is zwart. Dat zal dus een bestelling zijn en die foto is gemaakt door iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Richard schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:29:
[...]

Amsterdam Noord, Savegames. Amerikaanse import versie, 44,99.
En ja, het was een impulsaankoop... Ik had nog niet heeeeel veel van t&g gelezen...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
Mischien al te vaak behandeld, maar weet iemand nog een goede Nederlandse goedkope (web)winkel?
Ik ben zelf een beetje bang voor problemen met garantie en heb ook geen creditcard dus ik houd het liever nationaal.

BVD

edit: ahhh TY, precies wat ik zocht ^_^

[ Voor 11% gewijzigd door lukaso op 21-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
lukaso schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:21:
Mischien al te vaak behandeld, maar weet iemand nog een goede Nederlandse goedkope (web)winkel?
Ik ben zelf een beetje bang voor problemen met garantie en heb ook geen creditcard dus ik houd het liever nationaal.

BVD
www.nedgame.com
www.gcshop.nl
www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Weet iemand dan ook nog een (paar) goede webwinkel(s) in Nederland die games importeren? (het gaat me dan om een NL webwinkel die Yoshi's Touch and Go heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webwinkel niet, maar ik heb wel een (heel misschien nog uitvoerbaar ook :) ) ideetje...

Voor thuisnetwerkjes zijn er signaalversterkers voor je WiFi te bouwen, dit zijn in feite zelfgebrouwde antenne's van bijvoorbeeld een pringles-bus en een paar stukken koperdraad of iets dergelijks (heeft een keer zo'n artikeltje in de Computer!Totaal of de PCActive gestaan). Zou dit niet voor de DS ook mogelijk zijn om zo de 30meter-limiet te verhogen naar een veelvoud ervan? (Ik weet niet wat de relatieve toevoeging is bij zo'n thuisnetwerk, dus weet ook niet hoeveel dat bij DS zou schelen...). Dit zou wel geinig zijn, helemaal als je niet zou hoeven boren/vrezen/enz (lijkt me wel sterk :P )

Weet er iemand waar de WiFi-antenne in de DS gebouwd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:37:
[...]

Amsterdam Noord, Savegames. Amerikaanse import versie, 44,99.
En ja, het was een impulsaankoop... Ik had nog niet heeeeel veel van t&g gelezen...
da's niet misselijk en ik vond 30 euro voor de verzonden versie die ik ook vandaag binnen had gekregen aan de prijzige kant, maar goed het blijft dus een impulsaankoop :)

ik vind em trouwens niet zo heel tof, maar kan ook zijn dat ik er nog geen uren mee gespeeld heb, en ik nog in zookeeper modus zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:31:
Weet er iemand waar de WiFi-antenne in de DS gebouwd zit?
Als ik me niet vergis is dat het ijzeren gedeelte in het GBA-slot (Las ik volgensmij op Liksang...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

eswa schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:50:
Weet iemand dan ook nog een (paar) goede webwinkel(s) in Nederland die games importeren? (het gaat me dan om een NL webwinkel die Yoshi's Touch and Go heeft).
Waarom per sé een NL webwinkel ?
Als je toch al èn online èn import besteld ga dan gelijk naar de grotere/betere sites á la Play-Asia etc.

Oh.. en mijn onoplosbare puzzel voor Polarium waar ik het een paar pagina’s terug over had kan ik dus niet posten aangezien ik ’m niet kan oplossen waardoor ik geen code krijg... :/

So here goes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
*XXXXX*
X*XXX*X
XX*X*XX
XXX*XXX
XX*X*XX
X*XXX*X
*XXXXX*

Kudos aan degene die ’m oplost.

[ Voor 32% gewijzigd door Ken. op 21-03-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft bij de makro polarium gekocht voor mij dus die ga ik vanaf morgen ook maar spelen ben benieuwd hoe verslavend hij zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
8)7 puzzel nummer 19 ggggggggrrrrrrrrr het lukt me maar niet zeg 8)7

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand had het over Polarium puzzels die in je hoofd opdoemen. Ik heb er ook last van... Aaarghh

Maar verder een erg verslavend spel. En de puzzelmode is ook heerlijk lastig. Je voelt je echt de man als je er een hebt opgelost. Moet puzzel 44 & 46 nog zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Namco heeft in de nieuwste editie van Nintendo Power het spel Katamari Damacy voor de Nintendo DS aangekondigd.

In het spel moet je een grote bal door de spelwereld rollen waar alles aan blijft kleven. Het doel is een zo groot mogelijke bal te creëren.

Katamari Damacy verscheen vooralsnog alleen in Japan voor de PlayStation 2, maar zal binnenkort ook in Europa verschijnen. Wanneer, en of het spel ook in Europa verschijnt is nog niet bekend.
Bron

Erg interessant nieuws. Dit spel heeft me altijd al erg leuk geleken, en ik baalde er behoorlijk van dat het totnutoe alleen voor de playstation beschikbaar was. Een gamecube-versie lijkt me nog beter, maar dit is een goed begin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:00
kloon schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:49:
8)7 puzzel nummer 19 ggggggggrrrrrrrrr het lukt me maar niet zeg 8)7
Die vond ik erg makkelijk.
van links naar rechts abcde (grijze blokjes meegeteld)
van boven naar onder 12345678 (alweer grijze blokjes meegeteld)
spoiler:
van d3->d1, d1->b1, b1->b4, b4-c4 en dan de rest in omgekeerde volgorde

Ik weet niet of iemand al deze tip gaf: je kan dus over de grijze blokjes heen, dit wist iedereen toch wel, maar de echte tip: je kan ook over de grijze blokjes aan de bovenkant van de zwart/witte stenen.

[ Voor 22% gewijzigd door RollieBollie op 22-03-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:36:
[...]

ik vind em trouwens niet zo heel tof, maar kan ook zijn dat ik er nog geen uren mee gespeeld heb, en ik nog in zookeeper modus zit :)
Zookeper modus?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

duh..? dat ie nog gek is op zookeeper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
apNia schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:57:
duh..? dat ie nog gek is op zookeeper..
Ik las het alsof hij in Yoshi in Zookeepers mode zat :P
Hmm..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:47:
[...]

Bron

Erg interessant nieuws. Dit spel heeft me altijd al erg leuk geleken, en ik baalde er behoorlijk van dat het totnutoe alleen voor de playstation beschikbaar was. Een gamecube-versie lijkt me nog beter, maar dit is een goed begin. :)
Ik denk dat Katamari Damachi ook wel een leuk spel is om met de touch screen te spelen. ik heb hem op de PS2 en een deel van de 'leukheid' komt door de alternatieve besturing. (Niet super origineel, maar wel leuk, 2 analoge pookjes omhoog en met een omhoog en de andere naar beneden draai je om je as etc.) Ik heb laatst ontdekt dat het vooral een leuke party game is, 1 speelt en de rest kijkt, klinkt misschien suf maar om een of andere reden is het spel zo vaag dat kijken al verslavend is.
Het is ook echt zo vet als je het eenmaal door hebt en ipv het level target (bijv. een bal van 10m) zo hard doorrolt, dat je uiteindelijk letterlijk het hele level weggerol hebt. Je begint met paperclips en eindigt met huizen, echt geweldig.

Idd weer een game voor op de 'must have'-lijst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

x KeN x schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:46:
[...]
Oh.. en mijn onoplosbare puzzel voor Polarium waar ik het een paar pagina’s terug over had kan ik dus niet posten aangezien ik ’m niet kan oplossen waardoor ik geen code krijg... :/

So here goes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
*XXXXX*
X*XXX*X
XX*X*XX
XXX*XXX
XX*X*XX
X*XXX*X
*XXXXX*

Niemand ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:40:
Als ik me niet vergis is dat het ijzeren gedeelte in het GBA-slot (Las ik volgensmij op Liksang...)
Als dat klopt zal ik eens gaan knutselen, het enige wat ik dan nog moet om het te testen is iemand anders met een NDS die ook wel zo'n dingetje erop wil klikken. Details volgen nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Gisteren Polarium binnen gekregen en het is echt de nieuwe Tetris. Challenge mode is echt tering moeilijk en bij puzzel mode zit ik ergens in de 30 ook aan mijn hoofd te krabben. Ik vind de styling trouwens erg goed. Komt mooi uit dat zwart-wit. Ik zit nu ook ovr Zookeeper te twijfelen, jammer dattie game wel voor de volle prijs verkocht wordt. Is extra voordeel van Polarium nl. dat het een wat goedkopere game is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... wat valt er nog meer te zeggen

Afbeeldingslocatie: http://boojoh.forgiven5.com/temp/legodock/DSDock1.jpg

Linkje:
http://pixelized.forgiven...x.php?act=ST&f=4&t=684&s=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Laatst online: 05-09 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:39:
tja... wat valt er nog meer te zeggen
übernerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 14-09 12:03
Wat ik me eigenlijk afvraag he, kun je een US versie van een game ook linken met een EU versie ervan?

Met de SP kon je nl. Zelda US met EU niet linken :(

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
"Linken" niet, maar via de Wireless Multiplayer met elkaar spelen wel. Alle games zijn (tot nu toe geloof ik) niet regio-locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
F-Tim schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:24:
Wat ik me eigenlijk afvraag he, kun je een US versie van een game ook linken met een EU versie ervan?

Met de SP kon je nl. Zelda US met EU niet linken :(
Mario 64 kun je volgens mij wel linken.
Het is trouwens niet direct nodig aangezien de meeste (alle?) spellen op dit moment de download mogelijkheid gebruiken zodat je maar één spel nodig hebt en de overige spelers deze downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Icelus schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:27:
[...]
Mario 64 kun je volgens mij wel linken.
Het is trouwens niet direct nodig aangezien de meeste (alle?) spellen op dit moment de download mogelijkheid gebruiken zodat je maar één spel nodig hebt en de overige spelers deze downloaden.
Zeker niet alle, maar een paar eigenlijk.
Ik weet zo niet meer welke, sorry..

[ Voor 5% gewijzigd door sjukke op 22-03-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Real-time strategy voor de DS.

Shogun Warriors van Namco.

http://www.jeux-france.co...20050322_061013_0_big.jpg

Beter is het wel een goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:21:
Real-time strategy voor de DS.

Shogun Warriors van Namco.

http://www.jeux-france.co...20050322_061013_0_big.jpg

Beter is het wel een goed spel!
Gaaf!

Nu maar wachten op:
- Medieval: Warriors
- Rome: Warriros

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Your point being ?

Dit is een custom puzzel door mij verzonnen.
Mijn vraag.. kan iemand deze oplossen want ik denk dat hij onoplosbaar is.

[ Voor 86% gewijzigd door Ken. op 22-03-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
x KeN x schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:46:
[...]

So here goes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
*XXXXX*
X*XXX*X
XX*X*XX
XXX*XXX
XX*X*XX
X*XXX*X
*XXXXX*

Over die puzzel is misschien mogelijk maar niet door alles een kleur te maken omdat :

De witten kan gewoon niet dat ziet iedereen (het is een schuine lijn).

bij de zwarte krijg je een probleem nl.:

XXX
*X*

Kan je alleen doen bij het begin want als je eerst de onderste X mee begint kan je eruit komen maar bij de andere kom je via de X erboven er waardoor je er niet uit kan.

En je kan uiteindelijk alleen maar dit krijgen door de schijne lijn (wit kan zwart zijn maar niet andersom):

code:
1
2
3
4
5
6
7
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX

ik zal ze stuk voor stuk uitleggen:

lijn 1 en 7: omdat het in de bovenkantzit kan je gewoon beide
lijn 2 en 6: als je dus begint met de witte omlaag en dan naar links en naar de andere kant en dan naar de andere witten maar ik kan het nog verder beschrijven maar door die actie krijg je gewoon te weinig bewegingsvrijheid.
lijn 3 en 5: zie lijn 2 en 6
lijn 4: kan gewoon door de middelste witten.

Maar samen wordt het echt moeilijk ik denk dat hij niet kan en volgens mij kan het ook niet.

Dus mijn ordeel is:

Tot het tegendeel is bewezen is kan het niet

PS. dit is mijn eerste echte post

[ Voor 86% gewijzigd door Captein op 22-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moesten van age of empires een rts maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:08:
ze moesten van age of empires een rts maken!!
:? AOE is een RTS of mis ik iets?

offtopic:
:w @ Captein = broertje

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:11:
[...]

:? AOE is een RTS of mis ik iets?
ja en nee.

de AOE is op de PC en PS2 een RTS maar op de Nintendo DS is nu officiël Turn-Based Strategy

Bron

[ Voor 9% gewijzigd door Captein op 22-03-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:16

slazh

Here To Stay

Vandaag Mario 64 en Yoshi Touch & Go binnen gekregen. Ik had ze zaterdagavond besteld bij videogamesplus.ca. Erg snelle en nette levering dus!

Mario 64 is even wennen, aangezien ik het nog nooit gespeeld heb op de N64.
Het ziet er wel erg mooi uit, en beloofd ook aardig wat speelplezier.

Yoshi Touch & Go is mijn favo game :D
Super cool gedaan, en superverslavend!
Vooral het feit dat je kan blazen om zo je tegekende wolkjes weg te halen is erg leuk :D
Mijn moeder keek me al raar aan toen ik net even aan het spelen was;
" wat zit je nou te blazen? Zit er stof op ofzo? Heb je een doekje nodig? "

Nu nog iemand vinden om te multiplayeren ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Captein schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:52:
[...]

PS. dit is mijn eerste echte post
En nog gelijk een nuttige ook ;) :)

Bedankt voor het dubbelchecken !
Op zoek naar meer onmogelijke puzzels :P

Tja ik moet toch wat tot Yoshi en Feel The Magic in mijn brievenbus worden gevrot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
zal alleen wel 1 ding zeggen de theorie klopt niet helemaal maar ben aan het editen (hij kan niet maar ik mis nog een paar redenen).

And Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week de psp en ds eindelijk eens IRL gezien :) (2 mensen op school hadden ze).

Ik vond de psp er wel heel mooi uitzien met een groot helder beeld. Games zagen er ook mooi uit alleen kreeg ik wel een beetje het ''meer van hetzelfde'' gevoel als in dat heb je ook al op de xbox/ps2/gc.

DS vond ik zo op het eerst nogal log overkomen. IMO hadden ze bij dat bovenste scherm beter de zijkanten weg kunnen laten dan komt het ding al een stuk kleiner over. Ik had de schermpjes eigelijk ook iets groter verwacht. Wat me wel opviel is dat het er grafischer beter uitziet dan in filmpjes/plaatjes :)

Die jongen uit mijn klas zij dat hij de DS voor 100 euro kon krijgen en dat met 30 a 40 euro per spel krijg ik toch wel een beetje het gevoel dat ik er misschien ook 1 ga kopen zeker nu er ook spellen als AOE komen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik raad iedereen ook al de DS aan.. wie wil er nou zometeen online gamen met die suffe PSP (met z'n collectie 1200 racespelletjes) online terwijl we weten dat ninty 't met z'n touchscreen helemaal gaat maken :)
Denk dat touchtm daar echt goed tot z'n recht komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Er is er een die altijd moglijk is:

code:
1
2
3
X*X
*X*
X*X

enzovoort enzovoort

[ Voor 5% gewijzigd door Captein op 23-03-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Captein schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:19:
Er is er een die altijd onmoglijk is:

code:
1
2
3
X*X
*X*
X*X

enzovoort enzovoort
Deze is niet onmogelijk.
Je begint in het midden bovenaan en trekt de lijn naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
slazh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:48:
Vandaag Mario 64 en Yoshi Touch & Go binnen gekregen. Ik had ze zaterdagavond besteld bij videogamesplus.ca. Erg snelle en nette levering dus!

Mario 64 is even wennen, aangezien ik het nog nooit gespeeld heb op de N64.
Het ziet er wel erg mooi uit, en beloofd ook aardig wat speelplezier.

Yoshi Touch & Go is mijn favo game :D
Super cool gedaan, en superverslavend!
Vooral het feit dat je kan blazen om zo je tegekende wolkjes weg te halen is erg leuk :D
Mijn moeder keek me al raar aan toen ik net even aan het spelen was;
" wat zit je nou te blazen? Zit er stof op ofzo? Heb je een doekje nodig? "

Nu nog iemand vinden om te multiplayeren ;D
Yoshi is nog best pittig ... Kom voorlopig nog niet langs de initiele highscores...
Wel is het concept erg leuk, maar... misschien wel wat weinig variatie.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is zo'n opklapschermpje wel reuze handig ( in opgeklapte toestand worden de schermen beschermt) maar ik blijf het fragiel vinden die schanieren. Je zou het toch eens uit je hand moeten laten flikkeren :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Yoshi Touch & Go handleiding
De mode "Endless" in de Japanse versie heet in de Amerikaanse versie "Marathon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog geen DS, maar wel interesse voor zo'n Passme. Vandaag/gisteravond(nacht) een mailtje binnen gekregen :) . Ziet er goed uit. Eerste batch van 25 gaat naar de USA zonder connectors, de volgende batch van 100 gaat exclusief naar europa. Kan niet wachten! Nu een DS nog. :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

De Passme is dus binnenkort productieklaar ? Heb jij nog nadere info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:22:
[...]
maar wel leuk, 2 analoge pookjes omhoog en met een omhoog en de andere naar beneden draai je om je as etc.)
Dat wist ik niet... dat het zo maf bestuurde. Klinkt wel grappig, ook echt helemaal aangepast aan de PS2 controller dus (met z'n 2 gelijkwaardige analoge sticks), maar ik vraag me dan onmiddelijk af hoe ze dat naar de DS willen vertalen. Misschien moet je in de DS-versie echt letterlijk die bal laten ronddraaien door hem aan te raken, om hem de goede kant op te laten rollen.
Je begint met paperclips en eindigt met huizen, echt geweldig.
Ik weet het, ik heb er al heel veel filmpjes van bekeken. :) Het lijkt me echt een geweldige game. Als er hier ooit nog eens een PS2 in huis komt, zal dat ook 1 van de eerste spellen zijn die erbij zitten.
Ik hoop dat de DS krachtig genoeg is om eenzelfde gevoel van schaal op te wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Wow, Polarium is echt een mooi spel. Ik heb nu de eerste 60 puzzels gehad, en zou ze graag nog een keer alleemaal overnieuw doen als ik ooit nog bij de 100 kom! Ook de challenge modus is heel uitdagend en goed gedaan.

Ik heb nu > 300k punten met Polarium, maar ik ben er nog niet achter hoe het cijfer nu wordt gegeven - sinds de 200k grens alleen nog maar D- gehaald :|

/edit:
Verkeerde nummers :)

Maar als ik nu zo naar de sigs van anderen kijk lijkt een D- niet eens zo vreemd te zijn. Maar hoe kan het nu dat ik meer punten heb met minder lines?

[ Voor 21% gewijzigd door Sijmen op 23-03-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Ik heb hier ook een DS, maar heb ik het volgende nog niet geprobeerd (iets voor vanavond iig). Heb hier thuis een kabelverbinding van @Home. Deze is niet draadloos. Maar, bij mijn moederbord zit zo'n wifi set, voor een draadloos netwerk met andere computers. Wil dat nou zeggen wanneer ik dit instel dat ik met de DS automatisch 'online' kan, dus de pictochat, het downen van spelletjes? of het online spelen van games als polarium? En mocht ik met mijn DS bij iemand thuis komen die wel draadloos internet heeft, is dat dan al voldoende om ook online te kunnen met de DS?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Daniel en DocV64 >> die passme kan je ook zelf bouwen. Nou ben ik niet echt een ster met dat soort dingen. Maar ik zit te denken om naar een of ander technisch zaakje hier je A'dam te gaan en hem door zo'n dude in elkaar te laten solderen. Of we moeten een tweaker zo ver zien te krijgen =)
Hier is meer over het zelf in elkaar zetten van zo'n ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Sijmen schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:41:
Maar als ik nu zo naar de sigs van anderen kijk lijkt een D- niet eens zo vreemd te zijn. Maar hoe kan het nu dat ik meer punten heb met minder lines?
Als je telkens het onderste scherm leeg hebt voordat de volgende lijn(en) komen krijg je bonuspunten.
En hoe meer lijnen je in 1 keer weghaalt, zelfde verhaal, hoe meer punten je krijgt.
Dan ook nog hoe langer de lijn is die je aflegt.
Voorbeeld:
Challenge mode level 1, krijg je dus het getal 1 te zien, je kan dus kiezen om in 1 lijn die 1 weg te halen, je krijgt dan 720 punten, doe je dit voordat de volgende lijnen vallen, dan heb je al een bonus voor het lege scherm van 14.400 punten en heb je totaal met die 8 lijnen 15.120 punten.
Als je de blokjes eromheen weghaalt, dan krijg je 2.160 punten omdat je dan meer blokjes omdraait.
Tot op heden is het me nog niet gelukt om die 1 weg te halen voordat de volgende lijnen vallen door de omliggende blokjes om te draaien. Dus ik weet niet hoe het dan zit met die bonus voor het lege scherm.

Die bonuspunten voor het lege scherm krijg je dus ook echt alleen maar als het scherm leeg is, dus die roze lijn die alles in 1 keer wegveegt moet je dan niet gaan bewaren.
Je kan trouwens met de streep die je zet gewoon over die roze lijn heen en ook over de grijze blokjes boven je lijnen.

Er zijn verschillende manieren om punten te scoren:
Lines, normale manier.
Borders, volgens de handleiding: Aantal blokkeringen tussen zwarte en witte lijnen dat je in 1 poging hebt verwijderd.
Split, als je lijn verschillende lijnen tegelijk weghaalt die elkaar niet raken.
Chains, zorg ervoor dat je elke keer minimaal 1 lijn weghaalt om deze te laten groeien. Desnoods ga je over een aantal verkeerde blokjes heen die erboven liggen.
Allclear, hoe meer lijnen je in 1 keer weghaalt, hoe hoger de bonus.
En ik vermoed dat je op hogere levels ook hogere punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sijmen schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:41:
Hoeveel punten je krijgt hangt niet alleen af van hoeveel lijnen je hebt gehaald. Er wordt ook gekeken naar hoeveel blokjes je tegelijkertijd van kleur laat veranderen, waardoor een zo groot mogelijk veld in 1 keer verdwijnt, en het liefste met een zo lang mogelijke, onafgebroken lijn. 1 voor 1 lijnen laten verdwijnen levert haast niks op.

Ook dit vind je misschien interessant:
Begin een nieuw potje Challenge Mode, en haal met een doorlopende lijn die grote "1" aan het begin van het spel weg. Dit levert 720 punten op.

Start het dan weer een keertje opnieuw op, en begin weer een nieuw potje Challenge Mode. Alleen deze keer haal je niet de "1" weg, maar de zwarte ruimte rondom die 1. Dit levert je 2160 punten op. :p
De rating is gewoon heel erg streng. Pas sinds ik boven de 800 lijnen uitkom, krijg ik af en toe een A- rating.

Edit: Oeps, dat verhaal van rolliebollie stond er dus nog niet toen ik het bovenstaande tikte. :) Beetje dubbelop mijn post. Maar bedankt! Een paar van die dingen waren mij nog geeneens opgevallen.

-Als je telkens het onderste scherm leeg hebt voordat de volgende lijn(en) komen krijg je bonuspunten.

-Chains, zorg ervoor dat je elke keer minimaal 1 lijn weghaalt om deze te laten groeien.

Erg interessant... daar ga ik voortaan m'n speelstijl op aanpassen. :D Heerlijk, nog meer diepgang dan ik al vermoedde!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn record is 94 lijnen... en dat was dan zelfs geen high score :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

apNia schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:26:
Daniel en DocV64 >> die passme kan je ook zelf bouwen. Nou ben ik niet echt een ster met dat soort dingen. Maar ik zit te denken om naar een of ander technisch zaakje hier je A'dam te gaan en hem door zo'n dude in elkaar te laten solderen. Of we moeten een tweaker zo ver zien te krijgen =)
Hier is meer over het zelf in elkaar zetten van zo'n ding..
Damn, dit vereist wel hogere knutselvaardigheden. Wel leuk dat wel, maar ik heb nog een project thuis die al een bijna een jaar stof ligt te happen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Allemaal heel erg bedankt voor jullie uitleg, al ben ik het niet helemala met de makers van het spel eens. Ik vind het juist leuk om de meest efficïente manier te gebruiken - dat wil zeggen, zo weinig mogelijk blokjes omdraaien, maar wel veel regels per strook.

Vandaag bezig geweest met de puzzels 6x, die waren erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de DS is uber! Polarium ook in bezit, totaal addicted!
Met bovenstaande tips ga ik vanavond maar weer es aan de slag, als mijn dochtertje slaapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg ik kan de verleiding niet weerstaan!

straks katamari damacy! en daar doe ik het voor =) en polarium.. ik moet maar ff zien wat ik doe maar hij zag er zo leuk uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Ongeloofelijk zeg.

Een paar weken geleden had nog haast niemand gehoord van het muurbloempje Polarium, en nu staan threads er vol mee! Het is ook gewoon echt een fantastisch spel, en een fan de weinige toppers die nog niet volledig is uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Ik heb het al eerder vermeld maar er is nog niets mee gedaan. Aangezien Polarium, zoals blijkt, een erg populair spel is, is het misschien handig om hier een apart topic voor te openen. Ik ben nu ook erg geinteresseerd in het spel en voor een beginner en expert kan het nuttig zijn om alle Polarium info gecentreerd te hebben. Een handige faq over de basisprincipe van het spel en tips & trucs zou denk ik een enorme meerwaarde geven aan een dergelijk topic. Wellicht dat iemand zich geroepen voelt? Ikzelf ben nog niet bekend met het spel, anders had ik de taak wel op me genomen. Wat vinden jullie ervan?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Klinkt als een heel erg goed idee. Helaas ben ik er zelf inderdaad ook nog niet zo heel bekend mee - nog afgezien van het feit dat ik een ramp ben met topicstarts.

En een FAQ of iets dergelijks zou inderdaad wel handig zijn. Vergeet er ook niet in te zetten wat het spel eigenlijk zo leuk maakt, dat mis ik er namenlijk vaak in. En de puntenberekening natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Sijmen schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:50:
Klinkt als een heel erg goed idee. Helaas ben ik er zelf inderdaad ook nog niet zo heel bekend mee - nog afgezien van het feit dat ik een ramp ben met topicstarts.

En een FAQ of iets dergelijks zou inderdaad wel handig zijn. Vergeet er ook niet in te zetten wat het spel eigenlijk zo leuk maakt, dat mis ik er namenlijk vaak in. En de puntenberekening natuurlijk :D
offtopic:
2 voor - 0 tegen

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Een FAQ lijkt me wel een leuk idee voor Polarium.
Dus nu al 3-0.
Als er vandaag niemand komt om er 1 te maken, dan voel ik me wel geroepen.
Ik heb alleen nog niet alle puzzels opgelost en ben ook nog niet boven de 300+ lijnen uit geweest.
Toch heb ik het gevoel dat ik redelijk wat weet van Polarium.
Is het dan gelijk de bedoeling dat de punten die je kan scoren erin komen of kan dat ook later gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De play-yan komt naar de VS en naar Europa!

Je kan er muziek en films mee afspelen van MP3 en MPEG4 formaat.

Ik ga weer even de startpost editen. *zucht* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag ook maar polarium aanschaffen. Gezien deze thread er vol mee staat moet het wel een leuk spelletje zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:56:
De play-yan komt naar de VS en naar Europa!

Je kan er muziek en films mee afspelen van MP3 en MPEG4 formaat.

Ik ga weer even de startpost editen. *zucht* :P
Waar heb je dat nieuws vandaan? Het was trouwens uit de opmerkingen van Reggie af te leiden dat Play-Yan waarschijnlijk wel buiten Japan zou worden uitgebracht, maar als dat nu officieel is zou dat mooi zijn.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.