Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.443 views sinds 30-01-2008

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij nog niet langsgekomen:

DS PassMe
Afbeeldingslocatie: http://www.dslinux.org/blogs/natrium42/wp-content/thumb-passme-finished2-iso-top.jpg

Tot nu toe was het niet mogelijk om eigen gemaakte DS programma's op de DS af te spelen vanaf een GBA cartridge; de DS PassMe kaart brengt hier verandering in.

De DS PassMe is een kaart die in het DS Card slot gaat en waarop een DS spel wordt gestoken.
Op een GBA FLASH-kaart zet je vervolgens je eigen DS programma.
De PassMe kaart zal vervolgens tijdens het opstarten de signalen naar het DS spel onderscheppen en de besturing doorschakelen naar de GBA cartridge waarna je eigen DS programma gestart wordt. Op deze manier kunnen home devvers hun eigen software draaien op de DS.

Links
DS PassMe website
Darkain website
Natrium42's Blog

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:13
Vandaag was ik op Play Asia aan het rond kijken en zag ik de Nintendo DS (US) voor maar:

89,65 euro (incl verzendkosten) :9~

Iemand ervaringen met Play Asia?

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BeZaX schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:54:
Vandaag was ik op Play Asia aan het rond kijken en zag ik de Nintendo DS (US) voor maar:

Jup, leveren snel, tracking is goed, betrouwbaar, gewoon goed :P

Denk trouwens dat ik m'n DS ook maar ga inruilen voor geld en'm opnieuw ga bestellen voor deze prijs, scheelt toch'n goede 60 euro :o

[ Voor 15% gewijzigd door Thunder op 17-03-2005 21:20 ]

Verwijderd

90 euro maar?
Die site werkt nu jammergenoeg niet.

maar ff een vraag kan je daar ook via rembours bestellen via play-asia

• Flatwhite
  • Laatst online: 07:46

Komt hier dan geen 12% douanekosten + 19% BTW overheen als je gepakt wordt?
89,65 x 1.12 = 100,41
100,41 x 1.19 = 119,49

Ow eigenlijk ben je dan nog steeds goedkoper uit... ;) Doen als ik jou was!!

• Icelus
  • Niet online
Flatwhite schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:24:
[...]

Komt hier dan geen 12% douanekosten + 19% BTW overheen als je gepakt wordt?
89,65 x 1.12 = 100,41
100,41 x 1.19 = 119,49

Ow eigenlijk ben je dan nog steeds goedkoper uit... ;) Doen als ik jou was!!
Je betaalt geen douanekosten, dus je zou dan op € 106,86 komen.

Verwijderd

http://www.the-magicbox.com/0503/game050303e.shtml

Weet niet of deze al gepost was :)

Screens:

Harvest Moon: Colobocle Station voor de DS

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 21:47 ]

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

D³ schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:03:
DS + MPH demo voor $99(!) bij Play-Asia

Meteen maar besteld, ook al vind ik de DS niks :P
;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Iedereen heeft onderhand die codes voor Polarium wel gezien (oa bij Nintendo te krijgen als je je vip kaartje Polarium registreert.). Zo niet, hieronder een leuke:

53944 76772
37091 80251
90890 18980

Overigens staat er ook eentje op een screenshot in je handleiding.

Extra Puzzels in Polarium HOW-TO

Klik Puzzles. Klik Edit. Kies een lege puzzle (zo'n grijs cijfertje). Zorg dat onderin het password knopje is ingedrukt (twee nullen met pijltjes erboven en er onder. Klik rechtsonderin op het vinkje. Voer nu je 30 cijferige code in (en maak geen fouten!). Druk op het vinkje, en je ziet een puzzle verschijnen! Bevestigen van het overschrijven met het vinkje. Daarna een nieuw leeg nummer uitkiezen en een nieuwe code invoeren voor de volgende!

Puzzles doorgeven aan vrienden en collega's

In de edit modus teken je een puzzle, die moet je ook nog controleren voor je hem op kunt slaan (onderste icoon van de drie 'edit' knoppen). Als je hem opgeslagen hebt kun je in de password modus de code opvragen voor die puzzle!. Op deze manier kun je heel simpel de puzzel doorgeven aan iedereen op fok!

Polarium Codes en links

http://www.nintendo-inside.jp/hitofude/ < daar vind je heel veel Polarium codes die door users zijn gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door sebastius op 17-03-2005 23:08 ]

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ik ben ook sinds vandaag de trotse bezitter van een DS :) (nu nog wachten op de PSP :+) nou heb ik het volgende: Ik moet met de stylus toch wat druk geven op het touch-screen. Mijn vriendin, die zelf ook een DS heeft, zegt dat dit niet normaal. Zij hoeft er enkel wat over te wrijven. Nu vraag ik me af: wat is de normale eigenschap van het touch-screen van de DS? En is het slim om hem om te ruilen (als dit niet normaal is). Ik heb er geen hinder aan, maar ik vraag af of het op een lange termijn schadelijk is voor de DS.

Verwijderd

sebastius schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:48:
Iedereen heeft onderhand die codes voor Polarium wel gezien (oa bij Nintendo te krijgen als je je vip kaartje Polarium registreert.). Zo niet, hieronder een leuke:
Ik vind het toch een beetje een gemiste kans van nintendo om bij een handheld die is uitgerust om online te gaan, nog te gaan zitten prutsen met zulke onhandige codes.

OMG, toch nog een minpuntje aan Polarium! :p

• sebastius
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:01:
[...]

Ik vind het toch een beetje een gemiste kans van nintendo om bij een handheld die is uitgerust om online te gaan, nog te gaan zitten prutsen met zulke onhandige codes.

OMG, toch nog een minpuntje aan Polarium! :p
Je kan ze ook via de wlan versturen hoor.

En er is een groot minpunt aan Polarium. Die afgrijselijke 'muziek'.

• Little Bear
  • Niet online
hehe vond ik eerst ook

maar naarmate je het spel meer speelt wordt je gewoon een met die muziek. ik merk zelf elke keer dat ik met de muziek "versmelt". klinkt enorm melig (en is het ook), maar ik zou me nu niet kunnen voorstellen wat polarium is zonder die specifieke sound.

Life is simple, make choices, don't look back...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:46

Richard

Kuru Kuru Kururin

Icelus schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:43:
[...]
Je betaalt geen douanekosten, dus je zou dan op € 106,86 komen.
Heb ik weer:
Out of print / Out of stock
Wilde er graag voor die prijs wel een 2e bijkopen. Heb de mijne nu een week, maar kan er zelf bijna niet op spelen omdat mijn vriendin 'm wel heel erg leuk vind. Voor dit bedrag was het een leuk "cadeautje"

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik liep gister naar de DS in de mediamarkt zag ik dat een of ander "iemand" een kuil in het onderste scherm had gemaakt. :'(
Maar hij werkt met wario ware touched gewoon nog goed :)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ja echt als ik die test DS'jes zie in winkels schieten de tranen me in de ogen... helemaal in "achterstandsbuurten" (laten we niet discrimineren!) zijn de DS'en echt aan GORT getrokken.. putten tot aan de batterij, schermen die er half uit liggen en niet meer functioneren...

't doet pijn :(

Verwijderd

Ik heb ook nog geen 1 winkel gezien waar het niet kapot is gemaakt.

Stelletje debielen zeg,

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik voel met je mee.. ;(

En damn it... waarom lees ik dat van die DS @ Play-Asia nu pas ??
Was echt perfect geweest voor mijn vriendin. (ze is inmiddels mijn mede-Polarium verslaafde B))
Maar goed, ik wacht toch liever even op de gekleurde versies.

Leuke candy pink editie :D

Verwijderd

x KeN x schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:03:
Ik voel met je mee.. ;(

En damn it... waarom lees ik dat van die DS @ Play-Asia nu pas ??
Was echt perfect geweest voor mijn vriendin. (ze is inmiddels mijn mede-Polarium verslaafde B))
Maar goed, ik wacht toch liever even op de gekleurde versies.

Leuke candy pink editie :D
Maar als ze het in canada of amerika wat het ook is voor 100 dollar kunnen verkopen.
Gaan ze het toch ook in europa zo verlagen?

Maar het is toch uitverkocht :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:05:
[...]

Maar als ze het in canada of amerika wat het ook is voor 100 dollar kunnen verkopen.
Gaan ze het toch ook in europa zo verlagen?

Maar het is toch uitverkocht :P
Play-asia zit in hong-kong en koopt partijen in..ik denk dat ze stock gecleared hebben om ruimte te maken voor de gekleurde DS-en die natuurlijk veel meer gaan verkopen.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:18:
[...]

Play-asia zit in hong-kong en koopt partijen in..ik denk dat ze stock gecleared hebben om ruimte te maken voor de gekleurde DS-en die natuurlijk veel meer gaan verkopen.
Wat kickt iedereen toch zo op die kleur, het zou voor mij iig geen reden zijn om een uitstel van aanschaf te doen omdat over een x aantal dagen/weken/maanden er eentje met een andere kleur uitkomt.

20*350ZO45°

• Deddiekoel
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Op zich maakt kleuren mij niet zoveel uit, maar zo NES editie van de SP vind ik dan weer wel echt cool. Het is gewoon lekker om te kunnen kiezen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Richard schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:55:
[...]

Wat kickt iedereen toch zo op die kleur, het zou voor mij iig geen reden zijn om een uitstel van aanschaf te doen omdat over een x aantal dagen/weken/maanden er eentje met een andere kleur uitkomt.
Ieder heeft zo zijn of haar ding hè.
De een moet per sé de spellen importeren omdat de EU-hoesjes dikker zijn en een hoekje hebben.
De ander kan dat geen moer schelen.

Zo hier hetzelfde.
Ik heb er al een, maar ik vind een gekleurde zeker wel het wachten waard.
Heeft voor mij duidelijke meerwaarde.
Ik zie het bijvoorbeeld als de kleur van mijn auto.. zeer belangrijk ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Ken. op 18-03-2005 12:25 . Reden: typo ]

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb eventjes van m'n reservestylus een fullsize pen gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/bigstylus.jpg

Gewoon van een pallpoint de pen eruitgehaald, heel klein beetje knippen en boren en toen de stylus erin gepord. Het is zo soms wel ff iets prettiger dan priegelen met zo'n klein ding, vooral schrijven met pictochat :)

Moet alleen nog 's iets verzinnen om de A B X en Y knop af te dekken zodat je daar met je hand op kan leunen zonder de knopjes in te drukken, maarjah niet zo heel belangrijk...

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

LoL, mooi idee.

Ach, stylus had wat langer gemogen, maar het gaat bij mij verder prima.

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023

Ze zijn uitverkocht :(

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 21:53
Zeg, weet iemand welke spellen geschikt zijn voor de ingebouwde mic? Is deze ook te gebruiken i.c.m. pictochat?

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
stp_4 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:12:
Zeg, weet iemand welke spellen geschikt zijn voor de ingebouwde mic? Is deze ook te gebruiken i.c.m. pictochat?
PictoChat in ieder geval niet (denk ik). Feel the Magic XY/XX (Project Rub) en ook Nintendogs maken er veel gebruik van. Meer weet ik niet.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44
Wario gebruikt bij een aantal subgames ook de microfoon. Om te blazen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Digital-DNA schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:47:
Ik heb eventjes van m'n reservestylus een fullsize pen gemaakt:

[afbeelding]

Gewoon van een pallpoint de pen eruitgehaald, heel klein beetje knippen en boren en toen de stylus erin gepord. Het is zo soms wel ff iets prettiger dan priegelen met zo'n klein ding, vooral schrijven met pictochat :)

Moet alleen nog 's iets verzinnen om de A B X en Y knop af te dekken zodat je daar met je hand op kan leunen zonder de knopjes in te drukken, maarjah niet zo heel belangrijk...
Ahahaha goed gevonden/gedaan ! B)

Ik wacht tot ik Kirby binnen heb.
Daar zit een (weliswaar roze) langere stylus bij namelijk.
Kan niet wachten.
Dat uitstekende stukje zorgt elke keer voor een mooie afdruk in m’n wijsvinger :X

• Icelus
  • Niet online
stp_4 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:12:
In Yoshi om wolken weg te blazen.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mijn $99 DS van Play-Asia is zowaar verzonden, jeuj!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

ff een vraagje tussen door.. zijn er ook magazines over en alleen voor de Nintendo?
Of zit je toch vast aan die algemene bladen?
zat al ff te zoeken maar kom niet echt wat goeds tegen..
http://search.ilse.nl/sea...rch_for=nintendo+magazine

Verwijderd

ik snap echt niet hoe jullie polarium tot 500+ lijnen kunnen halen. Mijn best record is maar een lullige 72 lijnen. Het stapelt erg hard op.
Overigens met wario en die game met die robot. Moet je constant blazen. Na 10 levels blazen voelde ik me toch wel goed dizzy! Niemand ook gehad hier?

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:40:
ff een vraagje tussen door.. zijn er ook magazines over en alleen voor de Nintendo?
N-Gamer

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 17:52

TdV

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:40:
Ngamer (www.ngamer.nl) is een NL blad voor Nintendo.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:42:
ik snap echt niet hoe jullie polarium tot 500+ lijnen kunnen halen. Mijn best record is maar een lullige 72 lijnen. Het stapelt erg hard op.
Overigens met wario en die game met die robot. Moet je constant blazen. Na 10 levels blazen voelde ik me toch wel goed dizzy! Niemand ook gehad hier?
Gewoon iets anders proberen te doen wat het ding ook begrijpt. Bij mij werkt ie ook op heel hard fluiten :)

20*350ZO45°

Verwijderd

Heej luitjes, ik heb sinds gister ook een DS. En heb zeker geeeeeen spijt van de aankoop. Gewoon een vette console. Maar weet iemand of er ook nog strategie spellen uitkomen zoals Advance Wars? Dat lijkt me nu wel vet.

Verwijderd

Topicstarter
Richard schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:46:
[...]

Gewoon iets anders proberen te doen wat het ding ook begrijpt. Bij mij werkt ie ook op heel hard fluiten :)
Ik vraag me dan af of het ook werkt als je heel hard een scheet laat op je DS. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
Heej luitjes, ik heb sinds gister ook een DS. En heb zeker geeeeeen spijt van de aankoop. Gewoon een vette console. Maar weet iemand of er ook nog strategie spellen uitkomen zoals Advance Wars? Dat lijkt me nu wel vet.
Advance Wars DS komt eraan. Kijk maar eens in de startpost in de Games gedeelte.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 17:16 ]

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

x KeN x schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:37:
[...]

Ahahaha goed gevonden/gedaan ! B)

Ik wacht tot ik Kirby binnen heb.
Daar zit een (weliswaar roze) langere stylus bij namelijk.
Kan niet wachten.
Dat uitstekende stukje zorgt elke keer voor een mooie afdruk in m’n wijsvinger :X
Bij Pac-pix krijg je toch een gele potlood stylus...

• Icelus
  • Niet online
Deddiekoel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:51:
[...]

Bij Pac-pix krijg je toch een gele potlood stylus...
Ja, deze:
Afbeeldingslocatie: http://namco-ch.net/pac-pix/campain/img/pen.gif

Verwijderd

kan iemand mij helpen? Ik heb nu ook polarium en ik begin het een klein beetje te snappen maar wat ik nog niet snap zijn de puzzels waarbij er ook anders gekleurde stenen "los" in het midden van het veld staan. zoals bij deze puzzel

Afbeeldingslocatie: http://img193.exs.cx/img193/5869/polarium9nd.jpg

ik weet niet hoe ik dat weg moet krijgen want je ik neem altijd een verkeerde steen mee

Verwijderd

72? No offense, maar dat is best wel weinig. ;) Ik zit me altijd nogal te vervelen tijdens het eerste level. Pas boven de 200 lijnen begint het spel interessant te worden. (Okee, dit kan ik ook pas zeggen na 2 maanden intensief spelen. :p Maar toch, de eerste 100 lijnen zijn echt niet zo moeilijk als het nu misschien lijkt. In ieder geval niet in paniek raken als ze snel omlaag lijken te vallen. :))

Als je bijvoorbeeld dit blok krijgt:

OOOOOOOOOO
OOOOOOOOOO
OOOOOOOOOO
OOOOOOOOOO

Ga je dan 1 voor 1 de witte vakjes inkleuren? Want dat is dus in ieder geval niet de goede manier.

Dat specifieke blok los je bijvoorbeeld op door zo'n lijn te trekken (met het alfabet mee):

d e O O O O O O k l
c f O O O O O O h m
b g O O O O O O j n
a h O O O O O O i o
-->>>>>>>>>>>>

En zo is er voor bijna elk blok dat omlaag komt vallen een eenvoudige oplossing. Losse vakjes inkleuren is bijna nooit de goede manier, dat duurt gewoon te lang... en dan lijkt het inderdaad net alsof het spel te snel gaat. Probeer de challenge-mode net zo te benaderen als de puzzle mode. Met een beetje oefening kom je al snel veel verder dan 72 lijnen. :) Succes!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:10

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:09:
kan iemand mij helpen? Ik heb nu ook polarium en ik begin het een klein beetje te snappen maar wat ik nog niet snap zijn de puzzels waarbij er ook anders gekleurde stenen "los" in het midden van het veld staan. zoals bij deze puzzel

[afbeelding]

ik weet niet hoe ik dat weg moet krijgen want je ik neem altijd een verkeerde steen mee
Voor zover ik kan zien is dit de oplossing :

spoiler:
Je begint links onder, dan trek je een lijn naar links boven. Dan ga je in het grijze gedeelte naar rechts, je slaat echter 1 rij over, en dan weer na beneden, dan 1 rij overslaan en rechts weer omhoog. Zo doorgaan. Dan krijg je als het goed is 3 horizontale rijen met dezelfde kleur. (1/2/1)

Mijn Polarium is nu verzonden van play :) Deddiekoel, hoe lang deed 'ie er bij jou over?

I've got a feeling...

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:09:

[afbeelding]

Wil je een oplossing of een hint?

Verwijderd

waarom leveren ze er geen volledig spel meer bij, zoals in 89 bij de gameboy.

Verwijderd

Gelukt! :*) thanks! ik moet gewoon nog heel erg leren en ik dacht dat je hele vak een kleur moest zijn om het te clearen, maar weet ik dat ook weer!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens doet Nintendo het echt goed kwa reclame voor de Nintendo DS. Ik zie echt op alle tv zenders wel DS reclame's voorbijkomen.

Ook op de gewone zenders en dus niet alleen muziekzenders etc. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:29:
hehe toen had ik Tetris en hoorde ik super mario te krijgen , maar super mario was er niet, en toen mogt ik zelf een spel kiezen : Zelda, Links awakening :D

maarja de goede oude tijd :+

Cons:::BB4E

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat vinden jullie eigenlijk van de functionaliteit van de DS wat betreft het spelen van gewone GBA games, en dan doel ik vooral op de besturing van de 4-punts druktoets.

Zoals wellicht bekend, kan ik het spel Kuru-Kuru-Kururin, waar sturen van een propellor door een dolhofje de bedoeling is, op een gewone GBA rondspelen, echter haal ik met mijn DS nog nieteens level 2.

20*350ZO45°

• RTBravo
  • Laatst online: 17-11 08:37

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

shameblaster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:27:
[...]
hehe toen had ik Tetris en hoorde ik super mario te krijgen , maar super mario was er niet, en toen mogt ik zelf een spel kiezen : Zelda, Links awakening :D

maarja de goede oude tijd :+
Zelda is uit 1993, tsss, 4 jaar w88 voor aankoop :P

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

tss, dan kocht ik me eerste gameboy :p
ff net op jaar gelet :+

Cons:::BB4E

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:20
Ik wilde vanmiddag een DS kopen maar hij was overal uitverkocht :(.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gormandize schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:54:
Ik wilde vanmiddag een DS kopen maar hij was overal uitverkocht :(.
Kan best. :) Na een paar dagen waren er al 600.000 verkocht van de 650.000 die er geshipped waren dus die zullen nu wel helemaal weg zijn. :)

Goede start voor de DS.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Icelus
  • Niet online
Richard schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:25:
Wat vinden jullie eigenlijk van de functionaliteit van de DS wat betreft het spelen van gewone GBA games, en dan doel ik vooral op de besturing van de 4-punts druktoets.

Zoals wellicht bekend, kan ik het spel Kuru-Kuru-Kururin, waar sturen van een propellor door een dolhofje de bedoeling is, op een gewone GBA rondspelen, echter haal ik met mijn DS nog nieteens level 2.
Ik vind de kleinere en hogere 4-punts van de (originele) GBA ook prettiger.
Kurukuru Kururin nog niet gespeeld op de DS, zal het 'ns proberen :)

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wekkie schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:22:
[...]
Mijn Polarium is nu verzonden van play :) Deddiekoel, hoe lang deed 'ie er bij jou over?
Vorige week Donderdag verzonden, nog steeds niet binnen :(.
Normaal duurt het 5 werkdagen.

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Deddiekoel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:18:
[...]

Vorige week Donderdag verzonden, nog steeds niet binnen :(.
Normaal duurt het 5 werkdagen.
Da's niet zo mooi :( Hopelijk gaat het bij mij wat sneller...

Ik heb net even kuru kuru kururin op m'n DS geprobeerd, maar ik heb er niet echt moeite mee... Misschien is het een kwestie van wennen?

I've got a feeling...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wekkie schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:27:
[...]
Ik heb net even kuru kuru kururin op m'n DS geprobeerd, maar ik heb er niet echt moeite mee... Misschien is het een kwestie van wennen?
Klopt! Erg bedankt voor het testen, tis inderdaad een beetje gewenning. het gaat al een beetje beter.

20*350ZO45°

Verwijderd

Hallo, waar zat die VIP code bij jullie? Ik heb de hele DS doos afgezocht en kon geen code vinden.
Of moet ik gewoon serienummer ingeven achteraan de DS?

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Hij zit achterop een klein boekje, en je moet hem openkrassen..

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:56:
Hallo, waar zat die VIP code bij jullie? Ik heb de hele DS doos afgezocht en kon geen code vinden.
Of moet ik gewoon serienummer ingeven achteraan de DS?
Ik had een ongeopende doos, en daar zat ie tussen de manuals die op de demo cartridge van Metroid lagen. Is een kartonnen kaartje dat in 3-en gevouwen is, ter grootte van een CreditCard.
sjukke schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:58:
Hij zit achterop een klein boekje, en je moet hem openkrassen..
Mmm, blijkbaar op sommige versies ook ergens anders op, of bedoel je hetzelfde kaartje als de mijne? Ik hoefde ook niet te krassen, zat geen kraslaag overheen (ook niet gezeten)

[ Voor 29% gewijzigd door Richard op 18-03-2005 22:00 ]

20*350ZO45°

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:29:
Je mag nog blij zijn met PictoChat en de Metroid Demo en de wireless mogelijkheid, bij de GBA zit nog niet eens een link-kabel...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Richard schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:59:
[...]

Ik had een ongeopende doos, en daar zat ie tussen de manuals die op de demo cartridge van Metroid lagen. Is een kartonnen kaartje dat in 3-en gevouwen is, ter grootte van een CreditCard.

[...]

Mmm, blijkbaar op sommige versies ook ergens anders op, of bedoel je hetzelfde kaartje als de mijne? Ik hoefde ook niet te krassen, zat geen kraslaag overheen (ook niet gezeten)
Inderdaad wat jij zei, ik heb verkeerd gekeken (ik heb ook al m'n game-boekjes daarbij gelegd..) Het is een boekje (ofja, zo'n uitvouwbaar blaadje..) met op de voorkant Nintendo DS met een afbeelding van een DS, en op de achterkant staat Your Personal Invitation.

Verwijderd

Topicstarter
Eerste screens van Goldeneye Rogue Agent en Age of Empires!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v61/akumabison/dsgames.gif

Fette sjit!! _/-\o_

Meer first person shooters op DS!!!! _/-\o_

edit: Ze kunnen trouwens nep zijn. Ik hoop van niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 17:01 ]

Verwijderd

Lijkt me niet aangezien ze een totaal andere interface gebruiken.

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:48:

[afbeelding]

Fette sjit!! _/-\o_

_/-\o_ Hopelijk geen fakes idd...

I've got a feeling...

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ze zijn nu echt heel erg waarschijnlijk echt. Een gast van de Nintendo forums heeft ze ook al gezien in de Nintendo Power (tijdschrift). :>

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44
Het zou geweldig zijn als het echt is. Niet zozeer omdat het die games zijn, maar omdat het een verscheidenheid in genres aan de DS geeft. Persoonlijk mogen er van mij veel platformers (2 en 3d), first person shooters en RTS games op de ds uitkomen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Topicstarter
cheiron schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:11:
Het zou geweldig zijn als het echt is. Niet zozeer omdat het die games zijn, maar omdat het een verscheidenheid in genres aan de DS geeft. Persoonlijk mogen er van mij veel platformers (2 en 3d), first person shooters en RTS games op de ds uitkomen.
Helemaal mee eens!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:45:
Ok. Ze zijn nu echt heel erg waarschijnlijk echt. Een gast van de Nintendo forums heeft ze ook al gezien in de Nintendo Power (tijdschrift). :>
Zo te zien komen die screens die je net plaatste daar ook uit ja. Iig uit een tijdschrift en niet van internet. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

[afbeelding]

Fette sjit!! _/-\o_

Als het echte plaatjes zijn
koop ik maandag de DS

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Als dit (James Bond) echt is _O_ _O_
8 player draadloos multiplayer fun! geweldig :)

En dan ook nog Age of Empires.. Dat zijn system sellers... en de DS doet het al niet verkeerd :)

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 23:22

eviltweaker

DDPEEKIW

Is bij jullie het onderste schrem ook donkerder dan het bovenste scherm?

DDPEEKIW

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

eviltweaker schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:57:
Is bij jullie het onderste schrem ook donkerder dan het bovenste scherm?
Ligt eraan hoe je het scherm houdt. :)

Verwijderd

ja, maar ik merk het pas nu je het zegt

Verwijderd

Hhmmmmm, zou wel erg gaaf zijn als Age Of Empires ook voor de DS zou uitkomen. Samen met James Bond zou dit wel de reden kunnen zijn dat ik hem zou gaan aanschaffen..... :9

Ik vraag me alleen af wat er nou op de screenshot van AoE staat... Zijn dat bergen? Of misschien huisjes....? :? Voor huisjes lijkt het wel erg groot, vooral vergeleken met het water en het bruggetje :P

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[afbeelding]

Fette sjit!! _/-\o_

In het vorige topic (of nog in deze ?) stond(en) ook al screens van AoE ?
Of was dat een WIP screen ?

EDIT: Ah gevonden:
Het Nintendo DS topic deel 5
Was dus een fake.

Vandaag even Wario Ware gespeeld op zo’n demostand (die wonder boven wonder nog helemaal heel was) en damn wat is dat een kewl spel !
Binnenkort maar even halen.

Het DS schap aldaar was overigens helemaal leeg. Go Ninty :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 19-03-2005 21:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 21:39:

Ik vraag me alleen af wat er nou op de screenshot van AoE staat... Zijn dat bergen? Of misschien huisjes....? :? Voor huisjes lijkt het wel erg groot, vooral vergeleken met het water en het bruggetje :P
Volgens mij is niet alles op schaal getekend. Die kereltjes zijn ongeveer net zo groot als een berg. Heeft waarschijnlijk te maken met het kleine schermpje.

Verwijderd

Het is officieel dat age of empires 2 op de DS gaat komen.

Eerder was het nog een gerucht, maar nu heeft Majesco het officieel bevestigd. Age of Empires komt naar de Nintendo Dual Screen in de vorm van een remake van Age of Empires II: The Age of Kings. Één van de eerste vrijgegeven beelden afkomstig van het Nintendo-blad Nintendo Power kun je hieronder bekijken.

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Hm....Misschien ben ik wat veeleisend, maar ik vind die screens van AoE niet echt goed...De DS kan echt veel beter dan dit soort Advance Wars achtige landschappen. Alle respect voor Advance Wars, maar ik vond het niet zo denderend...En als AoE daar erg op gaat lijken, weet ik nog niet eens of ik hem ga halen. Ik hoopte dat die eerder vertoonde screen het spel was (huisjes+ridders enigzins op schaal, beetje 3d achtig, gewoon net als het op de PC was), dan had ik hem allang gepreordered (als dat kon)...

Verwijderd

eswa schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:09:
Hm....Misschien ben ik wat veeleisend, maar ik vind die screens van AoE niet echt goed...De DS kan echt veel beter dan dit soort Advance Wars achtige landschappen. Alle respect voor Advance Wars, maar ik vond het niet zo denderend...En als AoE daar erg op gaat lijken, weet ik nog niet eens of ik hem ga halen. Ik hoopte dat die eerder vertoonde screen het spel was (huisjes+ridders enigzins op schaal, beetje 3d achtig, gewoon net als het op de PC was), dan had ik hem allang gepreordered (als dat kon)...
Hij is ook 3d achtig

Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=39326

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
http://www.gamesarefun.co.../gamesdb/media.php?id=689
Die kwam ik net hier ook tegen.
Toch vind ik die eerdere screen 100x mooier en cooler dan deze...
En wat dat 3d betreft, volgens mij is dit net zo 3d als AW, oftewel alleen als ze gaan vechten krijg je een animatie in 3d...
Ik heb gewoon liever een RTS dan een Turn-Based Strategy game...(TBS...?) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door eswa op 19-03-2005 23:25 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou ik vind het wel interessant hoor. :)

Verwijderd

schnumi schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:24:
Nou ik vind het wel interessant hoor. :)
ik ook! :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gelukkig. :) Denk dat het RTS genre op de DS zeer goed tot zijn recht kan komen. De touchscreen leent zich er natuurlijk perfect voor. :) En 2 schermen is handig voor info etc. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 19-03-2005 23:40 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
schnumi schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:40:
[...]

Gelukkig. :) Denk dat het RTS genre op de DS zeer goed tot zijn recht kan komen. De touchscreen leent zich er natuurlijk perfect voor. :) En 2 schermen is handig voor info etc. :)
Lijkt me wel een leuke game, ik had bij de naam age of empires alleen eerder aan een RTS gedacht dan aan een civilization kloon in het AoE universum.
Touchscreen besturing lijkt me ook perfect voor RTS games, maar een grid-based turnbased game is natuurlijk net zo makkelijk met je D-pad te besturen (imho :) )

Als het een goede uitgebreide game wordt, dan wordt dit de game waarvoor ik deze zomer een DS haal. (dan moet de game natuurlijk wel uit zijn)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jammer dat ie Q4 2005 is. wil een RTS hebben =(

• Xrenity

Verwijderd

En Warppipe? Demasked? Was dat allemaal maar een grote grap dan? Oh well, het maakt me ook niet zoveel uit. Een gratis online network klinkt niet verkeerd. :D

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Gamespy werd al een hele tijd terug als partner "ontmaskerd". Toen dacht iedereen aan een online netwerk voor de Cube. Nu blijkt dus dat ze voor de NDS bezig waren.

Ik weet niet wat de rol van Warppipe nu is. Misschien heeft Nintendo wel nog een verrassing.

• S2S
  • Laatst online: 14:36

S2S

Deddiekoel schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:29:
Gamespy werd al een hele tijd terug als partner "ontmaskerd". Toen dacht iedereen aan een online netwerk voor de Cube. Nu blijkt dus dat ze voor de NDS bezig waren.

Ik weet niet wat de rol van Warppipe nu is. Misschien heeft Nintendo wel nog een verrassing.
Ja was een behoorlijk tijdje geleden dat we van die Gamespy <---> Nintendo deal hadden gehoord.

Nah.....Warppipe is gewoon un groepje mensen die het op hun manier proberen en zo zijn er nog meer groepen. Zo zie je maar weer dat Nintendo niet in zee is gegaan met Warppipe ;) en waarom ook! IMO is het nu allemaal niet meer nodig Gamespy+Nintendo is genoeg en staat vast wel voor kwaliteit.

Het mooie zou zijn dat we ook de nu gereleasde games online zouden kunnen spelen, ik hoop dan ook dat nintendo daar iets op verzint. Maar ik denk dat zelfs zij niet overweg kunnen met een snel in elkaar gerutst protocol...om een vroege launch te kunnen garanderen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

[ Voor 39% gewijzigd door S2S op 20-03-2005 12:15 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• smallboy
  • Laatst online: 15-11 17:15

smallboy

N/A

't Zou wel gaaf zijn als je gewoon thuis vandaan, via je eigen wifi router, op je ds gewoon online kan spelen :D

Hopen dat het iets wordt wat goed werkt en veel gebruikt gaat worden.

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Of via Nintendo hotspots op een willekeurig centraal station :9~

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Xrenity
smallboy schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:17:
't Zou wel gaaf zijn als je gewoon thuis vandaan, via je eigen wifi router, op je ds gewoon online kan spelen :D

Hopen dat het iets wordt wat goed werkt en veel gebruikt gaat worden.
Dat gaan ze ook doen afaik :)
Lijkt me ook wel want anders laten ze een enorm grote kans liggen en is het plan gedoemt te mislukken :P

De nu gereleasede games via internet moet ook kunnen lijkt me, je zend nu gewoon via internet de download& play game van bijv. Mario.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk kan je straks via je wireless modem etc online gaan. Zoniet dan is het sowieso een mislukking omdat in heel veel landen er gewoon niet van die plekken zijn of maar een paar.

• S2S
  • Laatst online: 14:36

S2S

Xrenity schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:06:
[...]

Dat gaan ze ook doen afaik :)
Lijkt me ook wel want anders laten ze een enorm grote kans liggen en is het plan gedoemt te mislukken :P

De nu gereleasede games via internet moet ook kunnen lijkt me, je zend nu gewoon via internet de download& play game van bijv. Mario.
Uhm niet echt nee....er zit geen tcp stack in de huidige games, dus niet wi-fi compatible voor bv routers/usbsticks en andere prut.

Maar mischien kunnen we wel een frimware downloaden bij ds pods in winkels en dat deze dan tcp ondersteund als het zo ver is. Of we zouden patches kunen downloaden voor bv mario 64 ds....maar ik denk dat de nu gereleasde games gewoon niet online kunnen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Thunder
  • Niet online
Nu heb ik niet bijster veel verstand van netwerken et al maar hoezo zouden die games zelf een tcp/ip stack moeten hebben? Ik neem dat games gewoon gebruik kunnen maken van de DS API's die het technische gebeuren afhandelen?

• Icelus
  • Niet online
The Nintendo DS fully supports IEEE 802.11 specifications. People have argued that because of the slower data link speed and lack of a TCP stack, that the DS is using something other then "Wi-Fi". This is put here to set things right.

[...]

The DS does not internally support a TCP stack or any IPv4/IPv6 communications at all. This is why the DS cannot be played online without the use of tunneling (see below). It will be possible for future DS games and applications to implement the TCP/IP protocol via software, but none of the current titles do this.

[...]

The layer 3 protocol that current DS software supports is not routable over the internet. The reason it does not work, is the same reason why protocols such as IPX/SPX, NetBEUI, and AppleTalk cannot be routed via the internet. The internet current supports only two major protocols, IPv4 and IPv6. If we take a look at our home equipment and compare a home based network hub to a network switch to a network router, we can start to understand why. A network hub will take in a MAC packet from one source and forward it to all potential destinations, and then the destination determines if it should accept the packet or not. Network switches are slightly more competent. Switches hold an internal MAC address table, this way, MAC packets are forwarded to the correct destination, and all other potential destinations are ignored. Routers work in a different manor. Routers operate strictly based on layer 3 IP data, instead of layer 2 MAC data. If you try to shove non-ID data across it, once it hits the next router (most likely your ISP), the data will be discarded if it cant translate and parse the message.
Bron: Darkain.com

Verwijderd

Topicstarter
Dit is denk ik wel vaker voorbij gekomen in de topic (denk ik). Maar waarom post je dat nou? Niet eens commentaar. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:48:
[...]

Dit is denk ik wel vaker voorbij gekomen in de topic (denk ik). Maar waarom post je dat nou? Niet eens commentaar. :P
omdat, gewoon
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.