Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.360 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik snap dat het daarover ging, maar ik zie de relevantie / het nut van die release datum niet echt gezien de "regio-vrijheid"

Just saying :)

Maar daar heb je wel gelijk een punt..
Ik zit dus van aan de yards... ai !

Ow wacht, ik snap ’m al.
Da’s natuurlijk voor degenen die de spellen niet kunnen/willen importeren.
Duidelijk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Captain N schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:50:
[...]

Zie een paar bladzijdes terug ;)
gezocht tot pagina 14... niks kunnen vinden... ik meen wel ooit iets gelezen te hebben over de mogelijkheid van je boxen gebruiken.. maar dacht dat dat een hoax was en gezien zijn omschrijving leek me dat niet het geval... maar heb je een link? *lief kijk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd in "Het Nintendo DS topic deel 6"

Hidde in "Het Nintendo DS topic deel 6"

Verwijderd in "Het Nintendo DS topic deel 6"

:>

edit: Het staat zelfs in de Openingspost :)
Je kan ook voor de lol je DS gebruiken als speakers. Zie hier. Hier zie je een iPod aangesloten aan een DS.

[ Voor 74% gewijzigd door Captain N op 15-03-2005 22:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

beetje eng idee alleen.. kan dat geen kwaad voor je hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Zo, ik heb er ook maar aan moeten geloven. Net een DS gehaald met Mario DS, Wario Touched DS, Polarium en Rayman DS.. Ding is nu aan het opladen, straks waarschijnlijk meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:36:
beetje eng idee alleen.. kan dat geen kwaad voor je hardware?
Nee. Gewoon zo'n kabel gebruiken en 'm niet te ver in de DS steken, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
In heel de Bijlmer bij geen enkele winkel losse screenprotectors te koop! Overal nog in bestelling :(
Wel veel paketten, maar daar zitten zoveel nutteloze dingen in..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo na 4 maanden eindelijk een hoesje voor me mn Ds gekocht, ik had geen zin om er 1 te importeren. Heb die van Joytech gekocht voor 10 euro bij FRS. Hij zit op zich prima, ook nog ruimte voor spelletjes. Die van NINTENDO zelf zag ik voor 10 euro bij de V&D maar die sprak me echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop dat Polarium dalijk bij me op de mat ligt. Kan ik ook eindelijk meedoen!

(zitten er trouwens sterren bij europese NDS games?)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dudes ligt het aan mij of kan je met polarium de versus alleen 2 cartridges doen maar een demo versturen met 1? want ik probeerde versus maar hij zag niks in z'n scherm, en zodra ik demo versturen deed wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, dat klopt :)

En in die demo zit... jawel... versus. Dus het kan alsnog ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Deddiekoel bij Polarium en Wario Ware had ik wel sterren... 250 per spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Nogmaals, die speakers kan ik verklaren. Dat is mogelijk door de microfoonfunctie van de DS, daarom het headset icoontje.

(-) < Lineout
(-) < Linein

Dit is zeg maar dat gaatje waarin je oordopjes kan doen. Het verklaart waarom je het kabeltje niet helemaal erin moet steken, omdat het kabeltje het geluid dan doorgeeft aan de lineout en er dan niks gebeurt. Als je em niet te ver erin doet zit ie tegen de linein aan, wat dus eigenlijk bedoelt is voor de microfoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Willybubba schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:04:
Ja, dat klopt :)

En in die demo zit... jawel... versus. Dus het kan alsnog ;)
hahahahaha suf.. thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Nieuwe famitsu scores:

Egg monster heroes: 8/9/7/8 32/40
Touch! Kirby : mahou no efude 9/8/8/9 34/40
Space invaders DS: 6/6/6/6 24/40
Tantei kibukawa Ryosuke Jiken Dan : Kamen Genei Satsujinjiken: 7/8/7/7 29/40

Bron : Jeux-France.com

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:32:
Dit is zeg maar dat gaatje waarin je oordopjes kan doen. Het verklaart waarom je het kabeltje niet helemaal erin moet steken, omdat het kabeltje het geluid dan doorgeeft aan de lineout en er dan niks gebeurt. Als je em niet te ver erin doet zit ie tegen de linein aan, wat dus eigenlijk bedoelt is voor de microfoon!
Volgens mij niet, want dat zou betekenen dat als je een microfoon aansluit dat je je eigen stem ofzo zou horen in de DS menu en dat hoort volgens mij niet. Of zeg ik dat goed? :|
Wekkie schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:18:
Nieuwe famitsu scores:

Egg monster heroes: 8/9/7/8 32/40
Touch! Kirby : mahou no efude 9/8/8/9 34/40
Space invaders DS: 6/6/6/6 24/40
Tantei kibukawa Ryosuke Jiken Dan : Kamen Genei Satsujinjiken: 7/8/7/7 29/40

Bron : Jeux-France.com
Kirby 34/40... mocht van mij wel hoger zijn. Maar alsnog best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:59:
[...]

Volgens mij niet, want dat zou betekenen dat als je een microfoon aansluit dat je je eigen stem ofzo zou horen in de DS menu en dat hoort volgens mij niet. Of zeg ik dat goed? :|

[...]

Nee, dit is weer niet zo, iig niet mijn microfoon. (Trust) Denk dat die voor de pc anders is. Hoe wil je anders verklaren dat je de DS opeens een linein heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:59:
...een 8,5; toch best goed?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Icelus schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:26:
[...]
...een 8,5; toch best goed?
Neuh. IK WIL EEN TIEN!!!!!!! :(

Kirby is echt een game waar ik naar heb uitgekeken. Hij staat bovenaan me lijst! Het idee van tekenen op de gamewereld wordt ik echt helemaal botergeil van! Heerlijk! :9
Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:05:
[...]

Nee, dit is weer niet zo, iig niet mijn microfoon. (Trust) Denk dat die voor de pc anders is. Hoe wil je anders verklaren dat je de DS opeens een linein heeft?
Nou, ik heb hier een breedbeeld TV (van de vijand, Sony), en daar is ook een headphone dinges. Maar ik kan met zo'n kabeltje wel bijv. de radio aansluiten op me tv waardoor ik radio kan luisteren door de TV speakers te gebruiken. Of me PC aansluiten en dan krijg ik geluid van de PC op de TV. Dat is dan lineout naar die headphone aansluiting. Wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh. IK WIL EEN TIEN!!!!!!!

Kirby is echt een game waar ik naar heb uitgekeken. Hij staat bovenaan me lijst! Het idee van tekenen op de gamewereld wordt ik echt helemaal botergeil van! Heerlijk!
Ben je bij Nintendo's Touch tour langsgeweest en heb je het daar al gespeeld?
Voorheen dacht ik er net zo over als jij, het leek me 1 van de briljantse spellen die voor de DS gaan uitkomen. Maar nadat ik het een 10 minuutjes gespeeld heb... vind ik een 8,5 eigenlijk nog best hoog. :/
Ik bedoel maar te zeggen, koester geen te hoge verwachtingen. Het is niet bepaald een grensverleggend meesterwerk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leg eens uit. Was het te moeilijk of te onpraktisch? De besturing was klote?

Laten we maar hopen dat je een verotte versie had ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg eens uit. Was het te moeilijk of te onpraktisch? De besturing was klote?
Om mezelf even te quoten: (een paar weken geleden)
Helaas is Kirby's Magic Paintbrush nu juist weer van mijn musthaves-lijstje afgevallen.
Ik ben net even langsgeweest bij die DS touch-tour, en heb Kirby een paar minuutjes zitten spelen... vond het een tamelijk frustrerende ervaring om eerlijk te zijn. Opzich is het basisprincipe heel erg leuk. Die lijntjes trekken, en dan een keer tikken op Kirby en hij schiet er overheen. Zwaartekracht werkt goed. Als je hem omlaag laat glijden bouwt hij vaart op zodat je hem daarna over een helling omhoog kan laten schieten. Ik kon hem zelfs al een looping laten maken. :D Heel erg cool allemaal. Alleen het is echt on-ge-loof-lijk ir-ri-tant als je dan tegen een vijand opbotst. Natuurlijk is dat nooit leuk in elk spel, maar dan hoort het er gewoon bij. Maar ik vond dat het in Kirby de spelervaring gewoon verpestte. Met die (briljante!) setup en controls wil je gewoon lekker stunten en zo snel mogelijk gaan. Ze hadden er een 2D race-spel van moeten maken (á la Unirally als iemand dat nog kent), zo voelt het ook aan vind ik. Maar het is dus toch echt een platformspel. Een gigantische gemiste kans. Ik wil het nog steeds wel hebben, maar het is zeker niet meer iets dat ik zo snel mogelijk ga importeren... eerder een tweedehands van ebay halen-game. Eeuwig zonde. Ik hoop dat ze heel snel een vervolg maken met parcoursen in plaats van platformlevels, dat zou namelijk écht briljant kunnen worden!
Er is eens een keer een filmpje gepost van dit spel. En volgens mij zeiden jij en ik toen allebei dat diegene die het daar zat te spelen er niks van kon en maar een beetje zat te prutsen... maar mijn sessie met het spel verliep ongeveer net zo. ;) Vijanden zitten echt in de weg... hinderlijke obstakels. Bovendien is je "inkt" ook nog behoorlijk beperkt. Als je 1 lange lijn hebt getrokken moet je weer een paar seconden wachten voordat het inkt-balkje op het bovenste scherm weer is volgelopen. Uiteindelijk zal ik het spel toch wel weer kopen... (hardcore kirby liefhebber ben ik ;))hopelijk dat het met heel veel oefening toch nog wat leuker wordt. Maar vooralsnog is mijn enthousiasme behoorlijk afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:41:
[...]

Neuh. IK WIL EEN TIEN!!!!!!! :(
Voor een 10 moet een spel wel extreem goed zijn.
Praktisch geen een spel verdient het om een perfecte (!) waardering te krijgen.
Ik denk dat een 8,5 al behoorlijk hoog is voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 15-09 11:45
die minigames in mario ds... gaat dat nog tot een bepaalt level? ik zit nu met 'wanted' inlevel 132 (pauze op dit moment :D ) houd dit ooit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
sharkzor schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:49:
die minigames in mario ds... gaat dat nog tot een bepaalt level? ik zit nu met 'wanted' inlevel 132 (pauze op dit moment :D ) houd dit ooit op?
nee :P

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag:

Ik ga in de zomervakantie naar tenerife en daar zijn die apparaten al veel goedkoper en nog ff een deal sluiten met die chagrijnige mensen daar en je zit 20 euro onder de normale prijs waar zij het voor verkopen.

Als ik nou een DS zou halen daar. en er zou wat mis mee gaan. Kan ik dan gewoon in nederland terecht ermee of kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:50:
ff een vraag:

Ik ga in de zomervakantie naar tenerife en daar zijn die apparaten al veel goedkoper en nog ff een deal sluiten met die chagrijnige mensen daar en je zit 20 euro onder de normale prijs waar zij het voor verkopen.

Als ik nou een DS zou halen daar. en er zou wat mis mee gaan. Kan ik dan gewoon in nederland terecht ermee of kan dat niet ?
Ik denk het niet

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.gbasp.org/shop/

hier zijn alle ds spellen 29,95 zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoshi staat er ook bij :?
Hmm, beetje betrouwbare shit? en krijg ik dan wel een engelse versie :o

Edit: er staat "we hebben 44 op vooraad".. wat de.. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:22:
[...]

kwam hem tegen via marktplaats
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:22:
[...]

Volgens wat er in het GBA topic stond was het een groepje oplichters die alleen kopieën verkoopt.

[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 16-03-2005 20:36 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:34:
[...]

Volgens wat er in het GBA topic stond was het een groepje oplichters die alleen kopieën verkoopt.
Zo op het eerste gezicht denk ik dat het idd oplichters zijn.
Als iemand positieve ervaringen met ze heeft moet diegene het maar ff melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:01
Ik heb de DS dan toch maar besteld.

Ik wilde hem eerst importeren, maar nadat er geruchten waren over andere kleuren wilde ik daar op wachten. Maar ik ben toch overstag gegaan want ik kan nu echt niet meer wachten nu ik iedereen met een DS zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag voor het eerst een DS demopod in een speelgoedwinkel waar een één of andere eikel het scherm helemaal kapot gekrast had. :( Echt diepe (voelbare) krassen... zo kinderachtig. En dat terwijl ze volgens mij wel altijd heel populair zijn. :) Ik zie er altijd wel iemand achter staan, van jong tot oud... allemaal aan de Wario Ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:02:
Ik zag vandaag voor het eerst een DS demopod in een speelgoedwinkel waar een één of andere eikel het scherm helemaal kapot gekrast had. :( Echt diepe (voelbare) krassen... zo kinderachtig. En dat terwijl ze volgens mij wel altijd heel populair zijn. :) Ik zie er altijd wel iemand achter staan, van jong tot oud... allemaal aan de Wario Ware.
mjah, dat is in de media markt ook hier, en bij de v & d :| diep triest ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:08
Trouwens, alle winkels waar ik vandaag ben geweest voor accesoires (dixons, e-plaza, mediamarkt, intertoys en de frs) gaven aan dat de DS flink aan het verkopen is. E-plaza had er geen enkele meer en bij de mediamarkt lagen er nog maar drie op de plank. Lijkt mij een mooi teken.

-edit-
Overigens zag ik op deze site ook wel aardig lage prijzen. Iemand bekend mee?
http://www.ebgames.com/eb...es/nintendods/default.asp

[ Voor 23% gewijzigd door cheiron op 16-03-2005 21:18 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:17:
Overigens zag ik op deze site ook wel aardig lage prijzen. Iemand bekend mee?
http://www.ebgames.com/eb...es/nintendods/default.asp
Vrij bekend, alleen hoge verzendkosten naar Europa (US$ 30).
Ik kan zelf www.dvdboxoffice.com aanbevelen; lage prijzen inclusief verzendkosten en goede helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

shameblaster schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:12:
[...]

mjah, dat is in de media markt ook hier, en bij de v & d :| diep triest ja
En dan nog maar te zwijgen over de missende (lees: gejatte) stylus. Moet wel eerlijk bekennen dat de metalen stylus aan die testkast wel wat fijner aanvoeld dan de tè korte die bij de DS geleverd wordt.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:27:
[...]

En dan nog maar te zwijgen over de missende (lees: gejatte) stylus. Moet wel eerlijk bekennen dat de metalen stylus aan die testkast wel wat fijner aanvoeld dan de tè korte die bij de DS geleverd wordt.
Het schijnt dat er ook langere te koop zijn voor de ds maar die past dan weer niet aan de achterkant..

@icelus: Is het zo dat je daar geen shipping kosten betaald? :? En is er veel verschil tussen de EU releases en de US releases ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:29:
[...]

Het schijnt dat er ook langere te koop zijn voor de ds maar die past dan weer niet aan de achterkant..

@icelus: Is het zo dat je daar geen shipping kosten betaald? :? En is er veel verschil tussen de EU releases en de US releases ???
Ik neem aan dat je met 'daar' ebgames bedoelt?
Volgens de 'shipping chart' betaal je US$ 30 tot US$ 100 en daarboven US$ 45.

Het verschil tussen EU en US is dat doosjes wat kleiner zijn, spellen alleen in het Engels, je hebt in Europa (waarschijnlijk) geen garantie, linken tussen verschillende versies kán (hoeft niet) niet mogelijk zijn en, in het geval je bij een Canadese zaak als dvdboxoffice.com bestelt, is het mogelijk dat je zowel een Engelse als Franse handleiding krijgt.
Soms zijn de spellen nog aangepast aan Angelsaksische maten zoals inches, yards en mijlen in bijv. race spellen en nu Yoshi's Touch & Go.

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 16-03-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:36:
[...]
Ik neem aan dat je met 'daar' ebgames bedoelt?
Volgens de 'shipping chart' betaal je US$ 30 tot US$ 100 en daarboven US$ 45.

Het verschil tussen EU en US is dat doosjes wat kleiner zijn, spellen alleen in het Engels, je hebt in Europa (waarschijnlijk) geen garantie, linken tussen verschillende versies kán (hoeft niet) niet mogelijk zijn en, in het geval je bij een Canadese zaak als dvdboxoffice.com bestelt, is het mogelijk dat je zowel een Engelse als Franse handleiding krijgt.
Aha nee het ging meer over dvdboxoffice :)

Maar ik zag het al staan.. Ik neem wel aan dat je de DHL kosten moet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:39:
[...]

Aha nee het ging meer over dvdboxoffice :)
Maar ik zag het al staan.. Ik neem wel aan dat je de DHL kosten moet betalen :)
Bij dvdboxoffice betaal je voor software normaal geen verzendkosten.
Je kunt echter tijdens je bestelling kiezen voor DHL, je betaalt hier extra voor en normaal scheelt dit enkele dagen in afleveren. Dit is echter optioneel.
Normaal heb ik bestellingen van dvdboxoffice (zonder DHL) binnen 6 werkdagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Richard schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:27:
[...]

Misschien is dit wat voor jou dan?
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-70-ki1.html#

Ikzelf vind ze er eerlijk gezegt nogal gammel uitzien, maar volgensmij maakt Hori wel goede kwaliteit spullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ik heb nu ook Polarium besteld! 26 euro's met free shipping bij play :) Ben nu toch wel heel erg benieuwd of dat 'ie bij mij net zo goed bevalt als bij jullie.

offtopic:
Jij Astro Boy, ik Polarium surrounded ;) Hoera voor webshops \o/

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:52:
[...]

Misschien is dit wat voor jou dan?
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-70-ki1.html#

Ikzelf vind ze er eerlijk gezegt nogal gammel uitzien, maar volgensmij maakt Hori wel goede kwaliteit spullen :)
Ik hoop dat iemand dit aanschaft ik zou graag willen weten of dit een voordeel is en of de "stylus" niet binnen no time in 2en ligt het ziet er zoals je al zei erg brak uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Zo, ik heb vandaag toch zo'n 4-5 uur mogen spelen met mijn nieuwe aanwinst (had een verjaardag, goed excuus om even te testen ;-) Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de graphics eigenlijk best wel heel erg goed vindt, en de vernieuwde gameplay al helemaal. Polarium is zwaar verslavend, zit nu pas in level 20 (Puzzle mode). Wario is erg leuk en Mario 64 DS ook. Rayman heb ik nog niet kunnen testen. De demo van Metroid Prime is ook prima, dat zal een van de games zijn die ik sowieso ga aanschaffen zodra het spel te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Opzich zouden die prijzen nog wel kunnen kloppen als ze alles bulk vanuit de us hebben gehaalt ?
Ik vind het maar een beetje een rare site, maar het zou natuurlijk wel gunstig zijn als die prijzen echt kloppen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net in de MGL (Master Game List) te kijken en zag dat Secret of Mana daar tussen stond.. ik vraag me af of dat ook een remake wordt van het origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 20:29
Yoshi touch & Go site is nu online(de US-versie uiteraard)

http://yoshi.nintendods.com/

Wat lief O+

[ Voor 6% gewijzigd door Takahandar op 16-03-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:16

slazh

Here To Stay

Misschien handig om te vermelden dat, hoewel ze bij de MediaMarkt bij Bijlmer er niet meer liggen, je ze toch kan krijgen;

Ik vroeg aan een verkoper wanneer er weer een nieuwe lading zou komen,
en hij vertelde me dat dit rond pasen zou zijn. Maarrrr, hij had er nog 8 achter
liggen, waarvan er 4 gereserveerd waren, en 4 vandaag of morgen weer terug
op de toonbanken gingen. Deze exemplaren waren voor mensen die hem tot
afgelopen maandag konden ophalen, maar dit niet gedaan hebben.

Dus toen kwam de vraag "Wil je hem gelijk meenemen of reserveren" ..
Nou, daar hoef ik niet lang over na te denken :D

Ben nu dus een trotse bezitter van een DS met Polarium (damn, verslavend!).

Polarium heb ik trouwens bij FRS bij Amsterdam Centraal gekocht, na het vragen
of ze ook nog DS games verkochten. Toen haalde hij een stapeltje games onder
de toonbank vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Ff een vraagje over tracking voor de mensen met ervaring met Lik-Sang. Ik heb daar die GBA movie player besteld en een trackingnr gehad in deze vorm : Priority Mail #PM9999999999EU . Maar waar ik ook kijk (www.ups.com, www.sups.com, www.fedex.com), geen van alleen kent zon vorm van de code voor tracking?! In de mail die ik nog los heb gehad van Lik-Sang staat dat ik moet tracken via www.ups.com, maar die kennen alleen de volgende formaten:
1Z 999 999 99 9999 999 9
9999 9999 9999
T999 9999 999

Plz help, ben benieuwd waar ie is, volgens Lik-Sang is namelijk:
Order Status : Order shipped (March 16, 2005 21:09:37)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Wel jammer dat je de DS niet in kan stellen dat als je GBA-spellen speelt je de B en Y knop gebruikt ipv de A en B, dit kon op de Super Game Boy wel.

(of kan het toch wel en ben ik blind?)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Priority mail bij liksang kun je niet tracken. Gewoon wachten tot de postbode hem komt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Je kan het ook even mailen naar Lik-sang en dan krijg je netjes een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:45:
Hm, ik zat net Polarium te spelen. Het ging erg goed, ik was in level 9 wat voor mij een record is.... maar toen begon de DS echt een afgrijselijk kabaal te maken. Een soort van statische ruis, en omdat het volume voluit stond ging dat echt door merg en been... ik schrok er zo van dat Polarium uiteraard helemaal mis ging... game over. Maar in plaats van "voer je naam in" scherm werd het scherm helemaal wit, het ruisen stopte... en alles bevroor gewoon verder. :/

Even uit en toen weer aan gezet, en toen meldde hij dat er "no DS cartridge inserted" was. Pas toen ik de cartridge uit de DS haalde en even over de contacten heb geblazen deed hij het daarna weer. Hopelijk een eenmalig incident. Ik dacht dat het alleen bij 20 jaar oude NES-spellen nodig was om over de contacten te blazen.
Ik had vandaag bijna hetzelfde probleem op de DS van een klasgenoot van me. Ik zat een tijdje Metroid Prime te spelen toen het geluid ook begon te flippen (lees: vette ruis). Kheb dat ding gauw terug gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik had polarium gewoon gekocht bij e-plaza (former Games 'r Fun en later Games & Zo) op de nieuwendijk.. hadden ze nog genoeg geloof ik.. leuke jongens daar altijd =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:55:
Ff een vraagje over tracking voor de mensen met ervaring met Lik-Sang. Ik heb daar die GBA movie player besteld en een trackingnr gehad in deze vorm : Priority Mail #PM9999999999EU . Maar waar ik ook kijk (www.ups.com, www.sups.com, www.fedex.com), geen van alleen kent zon vorm van de code voor tracking?! In de mail die ik nog los heb gehad van Lik-Sang staat dat ik moet tracken via www.ups.com, maar die kennen alleen de volgende formaten:
1Z 999 999 99 9999 999 9
9999 9999 9999
T999 9999 999

Plz help, ben benieuwd waar ie is, volgens Lik-Sang is namelijk:
Order Status : Order shipped (March 16, 2005 21:09:37)
Priority mail heeft geen online tracking gewoon 7-14 dagen wachten tot de postbode hem komt brengen.
Staat ook duidelijk op hun website dat priority mail geen tracking opties heeft daarom is het ook een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo! Eindelijk de 800 lijnen grens doorbroken. :D Ik ben in level 9 geweest, uiteindelijk afgegaan bij 848 lines. Nu kreeg ik ook pas (voor de eerste keer!) een A- rating.

En ik merkte net voor het eerst dat er een klein stukje beschermfolie op het Nintendo-logo zit. (Aan de buitenkant van de DS). Ik dacht eerst dat ik hem gesloopt had. :p Maar het is gewoon een stukje plastic zoals ook vaak op een nieuw horloge zit. Het plakt niet eens echt goed, het verbaast me dat het nog zolang stand heeft gehouden.
offtopic:
Jij Astro Boy, ik Polarium surrounded ;) Hoera voor webshops \o/
offtopic:
Ja inderdaad, wat je zegt. :) Goedkoper, grotere voorraad, niet iedereen heeft met z'n vieze vingers aan de verpakkingen gezeten zoals in de winkel. Webshops zijn echt een prachtig concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:45:
Woohoo! Eindelijk de 800 lijnen grens doorbroken. :D Ik ben in level 9 geweest, uiteindelijk afgegaan bij 848 lines. Nu kreeg ik ook pas (voor de eerste keer!) een A- rating.
jawadde... mijn beste score is 75 lijnen :o
In het begin houd ik het redelijk goed vol, maar dan maak ik soms een foutje waardoor ik een achterstand begin te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel niet de eerste zijn maar
waarom wachten op kleurtjes _/-\o_
zitten niet veel mooie tussen vind ik maar het is een begin

pimp je DS
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,194.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij mss vertellen waar de DS het goedkoopst is, of waar die iig al in de winkel ligt want bij Bart Smit moet je hem nog reserveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

:r Ik vind dat echt lelijk, om zo'n sticker op je DS te plakken...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

En ik merkte net voor het eerst dat er een klein stukje beschermfolie op het Nintendo-logo zit. (Aan de buitenkant van de DS). Ik dacht eerst dat ik hem gesloopt had. :p Maar het is gewoon een stukje plastic zoals ook vaak op een nieuw horloge zit. Het plakt niet eens echt goed, het verbaast me dat het nog zolang stand heeft gehouden.
Verrek :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 01:49

Tarin

Just plain weird.

Captain N schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:14:
:r Ik vind dat echt lelijk, om zo'n sticker op je DS te plakken...
Ik vind deze toch wel vrij stoer:
Afbeeldingslocatie: http://www.decalgirl.com/prodimg/ds/ds-retro-470.jpg
:P.
Bovendien is het geen suffe sticker, die troep achterlaat op je DS. Meer iets in de richting van die plastic dingen die je op de autoruit plakt, maar dan mooier.

[ Voor 24% gewijzigd door Tarin op 17-03-2005 11:39 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:54:
jawadde... mijn beste score is 75 lijnen :o
In het begin houd ik het redelijk goed vol, maar dan maak ik soms een foutje waardoor ik een achterstand begin te krijgen...
Ja dan moet je juist niet in paniek raken. ;)
Zeker in het eerste level (0 - 100 lines) kun je alle formaties zoals ze naar beneden komen vallen met 1 doorlopende lijn wegwerken. Dus telkens blokken van 3 of 4 lijnen tegelijk. Als je een foutje maakt kun je het beste die even laten liggen tot het wat rustiger is, en ondertussen gewoon de nieuwe blokken zoals die komen vallen blijven wegwerken.

Ik vind het bij die skins vooral heel erg lelijk zoals de 2 speakertjes naast het bovenste scherm in een uitsparing zitten. Ik snap wel waarom, maar geef toe: het is toch eigenlijk geen gezicht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tarin schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:36:
[...]

Ik vind deze toch wel vrij stoer:
[afbeelding]
:P.
Bovendien is het geen suffe sticker, die troep achterlaat op je DS. Meer iets in de richting van die plastic dingen die je op de autoruit plakt, maar dan mooier.
Dat zou op een zwarte DS er wel redelijk uitzien eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja ik schroef liever m'n DS open en spuit 't dan over met zwart.. die stickers geven echt een beetje kiddo intertoys gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

We vallen hier in herhaling :P

Die stickers had ik een topic of wat geleden al gepost en die NES-versie had iemand n.a.v. die link toen ook gepost. B)

Hebben jullie btw ook dat Polarium je denkpatroon beïnvloedt ?
Voor ik ga slapen zit ik allemaal custom puzzels te bedenken en of álle puzzels oplosbaar zijn.
Volgens mij heb ik er een bedacht die niet op te lossen valt (maar daar ben ik nog niet helemaal over uit B) :P B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:29:
Voor ik ga slapen zit ik allemaal custom puzzels te bedenken en of álle puzzels oplosbaar zijn.
Volgens mij heb ik er een bedacht die niet op te lossen valt (maar daar ben ik nog niet helemaal over uit B) :P B)
Post die puzzel hier maar effie... weet ik ook weer wat doen hier op het werk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 16:18
Dit topic begint toch steeds meer op een Polarium topic te lijken....

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Ik snap niet hoe jullie zo ver komen in de challenge mode van Polarium. De puzzle mode vind ik vrij makkelijk, daar vlieg ik zo doorheen. Ik zit nu bij puzzel 47 en heb tot nu toe iedere puzzel binnen enkele minuten opgelost.

Alleen de challenge mode is een heel ander verhaal. Bijna frustrerend zo moeilijk. Ik heb één keer het record weten te zetten van 166 lines (level 2 of 3 geloof ik) maar ik kom nu niet eens meer in de buurt van die score. Die 800 lines waarover ik hierboven las zijn voorlopig nog niet in zicht bij mij. :P

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop vanavond eindelijk Polarium te kunnen spelen. Heb ook net een nieuwe DVD speler (Philips DVP-720SA) dus dat wordt lastig tijd verdelen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
damn zijn echt veel te veel winkels, mij lijkt idd boxoffice het goedkoopst, de ds kost daar ook maar 135e. Als je het verglijkt met nederlandse winkels is elk product ong 15e goedkoper. Enige probleem is dat ik geen creditcard heb...

Waar hebben jullie hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Play-asia is mijn favoriet.
Goedkoop, snel. tracking. All good :)
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:35:
[...]

Post die puzzel hier maar effie... weet ik ook weer wat doen hier op het werk :-)
Ik maak ’m ff :)
Eerst kijken of ’ie idd niet oplosbaar is, anders sta ik ook zo voor aap :P
Zit toch ziek thuis (hoewel de deadlines dat niet veel kan schelen :X)
stp_4 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:37:
Dit topic begint toch steeds meer op een Polarium topic te lijken....
Da’s bij elke console/handheld topic als er een (nieuwe) topgame is.
Maar misschien is een eigen topic wel gepast ?
Maniakje schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:39:
Ik snap niet hoe jullie zo ver komen in de challenge mode van Polarium. De puzzle mode vind ik vrij makkelijk, daar vlieg ik zo doorheen. Ik zit nu bij puzzel 47 en heb tot nu toe iedere puzzel binnen enkele minuten opgelost.
Hmmm ik zit nu toch echt even vast bij 50..
Succes alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:10:
zal wel niet de eerste zijn maar
waarom wachten op kleurtjes _/-\o_
zitten niet veel mooie tussen vind ik maar het is een begin

pimp je DS
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,194.htm
Ook zonde om dat er op te plakken...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Snap dat polarium toch niet...

Net mijn absolute record behaald, 258 lines, en kom niet eens in de high scores

vorige record stond op 220 ofzo

Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

’t Gaat niet om de lines maar om de score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Na de uitstekende cijfers in Amerika, Japan, Australie, en Engeland, moest heel Europa het natuurlijk ook goed doen. Het is gelukt!

Amerika: 500.000 exemplaren in een week verkocht.
Japan: 500.000 exemplaren in vier dagen verkocht.
Australie en Engeland: best verkopende console allertijden.

Kon heel Europa daar ooit overheen komen, of zouden we altijd het kleintje in de gamewereld blijven? Nintendo had voor heel Europa 650.000 DSen verscheept, en velen twijfelden of dat aantal wel zou worden verkocht. Nou, we hebben goed nieuws, sinds 11 maart zijn er tot dinsdag al 600.000 exemplaren verkocht. En met vandaag een extra dag erbij, kan het niet anders of de voorraad is ongeveer op.
Bron: DS-Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:21:
Snap dat polarium toch niet...

Net mijn absolute record behaald, 258 lines, en kom niet eens in de high scores

vorige record stond op 220 ofzo

Zucht
Probeer het volgende eens:

Begin een nieuw potje Challenge Mode, en haal met een doorlopende lijn die grote "1" aan het begin van het spel weg. Dit levert 720 punten op.

Start het dan weer een keertje opnieuw op, en begin weer een nieuw potje Challenge Mode. Alleen deze keer haal je niet de "1" weg, maar de zwarte ruimte rondom die 1. Dit levert je 2160 punten op. :p (Terwijl je dus in beide gevallen evenveel lijnen hebt laten verdwijnen!) Je highscore staat totaal los van het aantal lijnen.

Ik heb net Planet Meteos binnengekregen met de post! Het voelt meteen alweer net zo verslavend aan als Polarium... kan nog lastig worden om m'n tijd te verdelen. ;)
Het gebruik van muziek en geluid in dit spel is echt geniaal. Ik had al vantevoren gelezen dat de muziek erg goed was, maar toen ik het spel begon te spelen had ik een beetje een "Is dit nou alles?" gevoel. Gewoon een standaard achtergrond deuntje, op het eerste gehoor niks speciaals.

Maar dan begin je te spelen. :D

Het doel van het spel is dus om drie blokjes van dezelfde kleur naast elkaar te zetten, en die worden dan omhoog gelanceerd. Maar elke keer als je dus 3 blokjes naast elkaar weet te krijgen hoor je een klein stukje van een melodie. Bij de volgende 3 blokjes gaat de melodie een stukje verder. Enzovoorts bij alle volgende 3 blokjes die je naast elkaar krijgt. Hoe meer combo's je maakt, hoe meer van de muziek je hoort. Als je te lang achter elkaar geen blokjes weet te combineren wordt het gereset, en moet je dus weer overnieuw beginnen met de melodie.
Resultaat is dat je als een gek blokjes aan het schuiven bent om de muziek op gang te houden. :D Niet dat dat verder veel invloed op het spel heeft, maar het werkt superverslavend.
En als je bezig bent een enorm groot veld met blokjes te lanceren... (Wat echt lastig is, want de zwaartekracht werkt soms behoorlijk tegen. Je moet echt in dat veld blokjes blijven verschuiven om weer wat stuwkracht omhoog op te bouwen)... dan hoor je op een gegeven moment een gejuich en gejoel losbarsten dat je aanmoedigt om dat grote blok toch het scherm af te krijgen. Hoe hoger je hem brengt, hoe enthousiaster ze worden. Wederom... het helpt verder niks, het spel wordt er niet makkelijker van ofzo, maar toch weet het je telkens enorm te stimuleren. :)

En dan heb ik het nog geeneens gehad over het prachtige fmv intro-filmpje van het spel. Zoiets heb je nog nooit eerder gezien op je DS. :p Het voelt even net alsof je een PSP in handen hebt. ;) Zo vloeiend, zoveel details. Ik heb hem eerst twee keer bekeken voordat ik voor het eerst op start drukte! Echt ongelooflijk zoveel moois op zo'n klein apparaatje.

Alleen denk ik dat het misschien niet zo verstandig van me was om nu al de japanse versie te importeren. :/ Het spel stikt echt van de opties, waar ik uiteraard geen snars van begrijp. Het basisprincipe is goed te begrijpen, maar ik heb toch een beetje het idee of ik 50% van het spel misloop op deze manier. Ik denk dat ik straks de US-versie ook maar ga importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:48:
Alleen denk ik dat het misschien niet zo verstandig van me was om nu al de japanse versie te importeren. :/ Het spel stikt echt van de opties, waar ik uiteraard geen snars van begrijp. Het basisprincipe is goed te begrijpen, maar ik heb toch een beetje het idee of ik 50% van het spel misloop op deze manier. Ik denk dat ik straks de US-versie ook maar ga importeren.
'k had deze vraag al gesteld maar geen reactie op gekregen... wanneer komt dit spel in europa uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Ik zou willen voorstellen om een apart topic te starten voor het spel Polarium. Het blijkt dat veel mensen vragen hebben (Polarium FAQ?) over dit spel en dat er ook veel andere berichten over dit spel gepost worden. Wellicht kan dit topic in z'n algemeenheid over de DS en spellen gaan, niet specifiek 1 spel. Het is maar een voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stp_4 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:59:
Ik zou willen voorstellen om een apart topic te starten voor het spel Polarium. Het blijkt dat veel mensen vragen hebben (Polarium FAQ?) over dit spel en dat er ook veel andere berichten over dit spel gepost worden. Wellicht kan dit topic in z'n algemeenheid over de DS en spellen gaan, niet specifiek 1 spel. Het is maar een voorstel.
Ik weet het niet... een beetje kletsen over Polarium mag wat mij betreft. In de Gamecube topic zie je ook dat ze het vaak hebben over een bepaalde Gamecube game.

Nog iets over Nintendogs:
The game will also take advantage of the Nintendo DS's wireless multiplayer features, letting you meet up with a friend in the virtual park to toss the Frisbee around. Your dogs can even play, too. Interestingly, your personal pet will not respond to the sound of his or her name when called by your playing partner, as the game's audio technology ties your pet not only to the name you give him, but also to the specific modulation of your voice. This means your pet will be very much your own. An especially cute feature will be the barking sound emitted from your DS when it recognizes a running instance of Nintendogs via the handheld's wireless feature.
Hoe gaaf kan het worden... :/ Soms ook een nadeel, maar goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

stp_4 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:59:
Waarom, dat is in de topics voor de andere consoles toch ook zo? Dan zou je eigenlijk consequent moeten zijn en alle discussie over spellen in andere topics gaan houden. Het effect is dan dat dit topic alleen over hardware gaat en dus een snelle dood zal sterven en iedereen tig topics moet bijhouden. Lekker handig. Bovendien zie ik nauwelijks discussie over andere zaken, dus waarom zou je niet over het beste DS spel van dit moment hier mogen praten?

EDIT: Ik heb jou trouwens nooit iets anders in dit topic zien posten dan "post alsjeblieft niet hier over Polarium"???

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 17-03-2005 15:09 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:57:
[...]

'k had deze vraag al gesteld maar geen reactie op gekregen... wanneer komt dit spel in europa uit?
Het is vooralsnog niet bekend of Meteos ook buiten Japan uitkomt. Gamespot-linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
MetroidPrime schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Waarom, dat is in de topics voor de andere consoles toch ook zo? Dan zou je eigenlijk consequent moeten zijn en alle discussie over spellen in andere topics gaan houden. Het effect is dan dat dit topic alleen over hardware gaat en dus een snelle dood zal sterven en iedereen tig topics moet bijhouden. Lekker handig. Bovendien zie ik nauwelijks discussie over andere zaken, dus waarom zou je niet over het beste DS spel van dit moment hier mogen praten?
Ik bezoek dit topic met name met de gedachte om nieuwe ontwikkelingen, releases van spellen en andere zaken te lezen omdat de topictitel dit doet vermoeden. Het valt mij gewoon op dat veel mensen het over Polarium hebben en dat sommige mensen dit spel niet snappen. Ik zelf vind het niet echt nuttig om allerlei uitleg ( herhalingen etc ) highscores van mensen te lezen. De reden dat er niet meer veel over andere zaken gesproken wordt, kan dus aan de vele post van het spel liggen waardoor ik als persoon al snel afhaak. Er worden wel meer topics over het 'beste' spel gehouden. In dit topic zou je dus ook een uitgebreide FAQ van het spel kunnen opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:09:
Het is vooralsnog niet bekend of Meteos ook buiten Japan uitkomt. Gamespot-linkje.
Als ik het zo lees zijn veel sites vol lof over dit spel... het zou dus errug dom zijn van nintendo om dit niet te porten naar US/EUR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:23:
[...]

Als ik het zo lees zijn veel sites vol lof over dit spel... het zou dus errug dom zijn van nintendo om dit niet te porten naar US/EUR...
Yep. Maar goed, Animal Crossing heeft ook even (*kuch*) geduurd, en Tactics Ogre werd ook goed ontvangen en nooit in Europa aan. Die laatste heb ik trouwens al een jaar ofzo liggen, nog geen tijd gehad er aan te beginnen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 20:11
Kan iemand mij vertellen waar een demopod staat hier in Utrecht, geen tijd om dadelijk alle winkels langs te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
martijn007 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:19:
Kan iemand mij vertellen waar een demopod staat hier in Utrecht, geen tijd om dadelijk alle winkels langs te gaan...
Mediamarkt in Hoog Catharijne had er in ieder geval een staan, lijkt me wel dat hij er nu nog staat.
V&D ook trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 17-03-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Woei, gister ook'n DS gehaald met Wario Touched erbij, ik heb alleen een beetje het gevoel dat ie erg kort en makkelijk is. 'k Bedoel kijk hier naar, dat hoort het moeilijkste in het spel te zijn :P
Mis ik nou iets of is't echt zo makkelijk/kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jump Superstars wordt ontwikkeld door Nintendo zelf. Hoewel het niet een licentie is die Nintendo zelf het leven in geroepen heeft. Jump Superstars bezit namelijk personages uit het Japanse blad ‘Shonen Jump’. Dit betekent dat men in Japan op 8 augustus speelt met personages uit Naruto, Dragon Ball Z, Yu-Gi-Oh!, One Piece en meer.

Nintendo's Hal Labaratory werkt dus hard aan deze game. Het heeft heel veel invloeden van Super Smash Brothers. Als je kijkt zie je dat hetzelfde principe en perspectief gebruikt word in deze game als Super Smash Brothers. Er is nog geen release date vastgesteld voor het westen maar wij hopen op het beste...

onderste link staan scans in

lijkt mij wel een leuk spel :9

http://www.jeux-france.co...tars---plus-d-images.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 20:11
Wekko schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Mediamarkt in Hoog Catharijne had er in ieder geval een staan, lijkt me wel dat hij er nu nog staat.
V&D ook trouwens.
Thnx... Ga ik meteen ff checken!
Weet totaal niet wat ik van de Nintendo DS moet verwachten.

Eerder altijd grote Gameboy fan geweest, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:45:
Jump Superstars wordt ontwikkeld door Nintendo zelf. Hoewel het niet een licentie is die Nintendo zelf het leven in geroepen heeft. Jump Superstars bezit namelijk personages uit het Japanse blad ‘Shonen Jump’. Dit betekent dat men in Japan op 8 augustus speelt met personages uit Naruto, Dragon Ball Z, Yu-Gi-Oh!, One Piece en meer.

Nintendo's Hal Labaratory werkt dus hard aan deze game. Het heeft heel veel invloeden van Super Smash Brothers. Als je kijkt zie je dat hetzelfde principe en perspectief gebruikt word in deze game als Super Smash Brothers. Er is nog geen release date vastgesteld voor het westen maar wij hopen op het beste...

onderste link staan scans in

lijkt mij wel een leuk spel :9

http://www.jeux-france.co...tars---plus-d-images.html
...
Hoezo niet gewoon Super Smash Bros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat super smash brothers er ook op komt
dat is zo'n vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thunder schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:33:
Woei, gister ook'n DS gehaald met Wario Touched erbij, ik heb alleen een beetje het gevoel dat ie erg kort en makkelijk is. 'k Bedoel kijk hier naar, dat hoort het moeilijkste in het spel te zijn :P
Mis ik nou iets of is't echt zo makkelijk/kort?
Speel maar door kijken of je het dan nog makkelijk vind. ;) Je krijgt steeds meer characters en de kunst is om steeds verder te komen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hidde schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:00:
Hoezo niet gewoon Super Smash Bros?
Waarschijnlijk willen ze de titel Super Smash gebruiken voor de GameCube/Revolution, omdat dat natuurlijk een titel is om het groter aan te pakken en laat net nou de GC/REV een betere console zijn dan de DS.

Een vechtspel heeft de DS nog niet (behalve dan die GBA-fightgames, maar die reken ik niet als DS-spel(, Jump Superstars zal dan vermoedelijk een van de eerste zijn. Helaas spelen wel characters mee die niet algemeen bekend zijn in Europa, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben benieuwd hoe dat spel zich uiteindelijk profileert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Yesterday, Square-Enix officially announced to the public their plans to bring the popular Dragon Quest series to the Nintendo DS. The first images of the game have yet to be unveiled, but the company confirmed that the game will be shown in a Japanese magazine this saturday.
Bron

Kunnen we hier uit concluderen dat de DS meer support krijgt van Sqaure dan de PSP? :o

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

DS + MPH demo voor $99(!) bij Play-Asia

Meteen maar besteld, ook al vind ik de DS niks :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Wekkie schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:55:
[...]

Bron

Kunnen we hier uit concluderen dat de DS meer support krijgt van Sqaure dan de PSP? :o
Nou, Square probeert gewoon zoveel mogelijk te verdienen aan zijn oude spellen.. Het zou me niets verbazen als FFVII en VIII straks op de PSP verschijnen. En dan heb ik toch weer liever een PSP. Maarja de tijd zal het uitwijzen, ik speel lekker nog een half jaar op m'n GBA SP en dan zien we wel weer wat er dan allemaal op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:09:
[...]
Nou, IGN is het daar niet mee eens. Zij zeggen:
Luckily, the game is officially on its way to the US, currently planned for a late April/early May release date from either Bandai or Nintendo itself.
Link
Ik ga hem dan zeker nog een keer bestellen. Het speelt echt zalig. :) Lekker hectisch. De muziek zit toch iets ingewikkelder in elkaar dan ik eerst dacht. Het is niet gewoon één melodietje dat gespeeld word. Ik weet eigenlijk niet eens wat er precies gebeurt, maar als je lekker bezig bent in het spel en veel blokken achter elkaar laat verdwijnen dan gaat de muziek absoluut veel beter klinken. :) Er is niet echt een onderscheid tussen geluidseffecten en achtergrondmuziek in dit spel. Ze vullen elkaar echt aan, heel cool gedaan.

Er zit ook een soort van story mode in (wat ik eruit kan opmaken), die ik vanmiddag even heb uitgespeeld. De credits zijn ook erg lollig. :p Alle medewerkers hebben met de hand hun naam opgeschreven, en sommige een tekeningetje erbij gemaakt ofzo, en dat komt dan op het bovenste scherm voorbij scrollen, terwijl je op het onderste scherm een miniatuurversie van het spel kunt blijven spelen.

Over een EU-release is nog niks bekend. Maar waarom zou je daar op wachten? Over een ruim een maand is de US release waarschijnlijk al beschikbaar, en voordeliger dan dat hij hier zou kosten. :p

Wat mij betreft liever ook zo min mogelijk aparte topics voor spellen trouwens. Vind dat zelf altijd erg onplezierig, om meerdere topics in de gaten te houden. Zo onoverzichtelijk. De enige keer dat ik het nuttig vond was bij Animal Crossing. Al die codes en verzoekjes voor een bepaald soort fruit zouden wel storend geweest zijn in het gamecube-topic. Maar verder? Het is me ook al een paar keer gebeurd dat mensen hier heel veel en enthousiast over een spel zaten te praten, waardoor ik ook nieuwsgierig werd en hem uiteindelijk zelf ook heb gekocht. (Burnout 2 bijvoorbeeld, geen moment spijt van gehad).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.