Wekkie schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:50:
Ik twijfel nou nog steeds over Polarium
Krijg je bij de challenge mode steeds dezelfde 'blokken' iedere keer, of zijn het steeds andere patronen? Dus niet dat ieder stuk tussen 200 en 300, of 500 en 600 lines steeds hetzelfde is.
Overtuig me 
Het is niet steeds hetzelfde... maar patronen die eerder gebruikt zijn komen vaak wel terug. Dus bijvoorbeeld tussen 400 en 500 lijnen worden er nieuwe patronen geïntroduceerd, maar af en toe krijg je er ook een paar tussendoor die je al kende. De kunst is alleen om die op tijd te herkennen.

Vaak zit je enthousiast lijnen te trekken en te krassen, en te laat (als je hem al hebt aangetast) heb je door: "
Oh shit, dit patroon kende ik al. Die had ik heel eenvoudig kunnen laten verdwijnen."
Verder vind ik het spel juist erg verzorgd.

Het heeft weliswaar geen kleurige graphics en fmv filmpjes, maar het ziet er imo wel stijlvol uit. Niet kaal, maar subtiel. Niet onverzorgd, maar sober.

(In ieder geval de japanse versie, ik weet niet in hoezeer de europese versie is aangepast). Ik vind het bijvoorbeeld leuk gedaan... als je het spel opstart krijg je een zwart bovenste scherm met "Nintendo", en een wit onderste scherm (of was het nou andersom?) met "Mitchell"... en als je dan het touchscreen aanraakt wisselt dat. Mooi subtiel detail toch? Precies het thema van het hele spel. En ook gewoon de geluidjes die het maakt als je iets aanklikt, de rustige layout, geen overdreven drukke schermovergangen. Ik ben er erg tevreden mee. En bedenk ook dat het door Nintendo zelf is uitgegeven. Ik ben erg dankbaar dat het niet "Mario's Magic Blocks" ofzoiets is geworden.
Morgen of overmorgen krijg ik hopelijk Meteos binnen. Famitsu was er al erg enthousiast over. (38/40!). En heeft het "the new tetris" genoemd. Ik ben benieuwd of ik het nóg verslavender dan Polarium ga vinden.