Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.355 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba DS heeft :)

Samen met Mario DS en Polarium (op aanraden van Surrounded, die heeft wel verstand van zaken :P )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:34:
Vanmiddag kocht.
Mijn bevindingen.

Games zijn betaalbaar.!
Helder scherm maar in de zijkanten wat verkleuringen.
Zover ik heb ondervonden is het niet mogelijk de licht sterkte aan te passen. Jammer dat had een hoop batt. kunnen schelen.

Oogt nogal goedkoop kwa behuizing.
Rayman erbij gekocht.. die gaat moge terug.. is niet lekker spelen en deze heb ik al op de pc uitgespeeld. Dacht dat het een andere zou zijn.

Verder is er goed over na gedacht wat de besturing betreft. Zeker met de metroid demo die er bij zit.
Controle over het spel is goed te doen en had verwacht dat je als je over de wapen knoppen zou gaan dat hij dan van wapen verwisselde maar dat is niet het geval. Erg goed gedaan.
De batt. is vervangbaar wat een plus punt is aangezien de levensduur nooit lang zal zijn. Vraag is wel wat dat zou gaan kosten.
Beetje kale levering. Mis wat extra dingetjes zoals tasje en dergelijken.

Ik vraag me nog wel een paar dingen af.

Hoe zit het met vervangen van het touch scherm. Kep zo'n vermoeden dat die na een tijd wel erg bekrast zal zijn.

Wat kost een nieuwe batt.

Zijn er zwaardere batt verkrijgbaar of is dat kwestie van wachten.

Graag een klepje of wat anders voor de afdekking van de gb advanced slot.

Kan ik gewoon m'n glassex gebruiken voor het scherm?

Kortom.. de Xbox gaat er uit... ding staat toch stof te happen.
Met glassex schoonmaken zou ik zeker niet doen. Tenminste ik hoor van iedereen op dit forum dat het slecht is voor monitoren/tv's dus ik neem aan dat het voor de DS ook niet goed is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep wist ik ook wel maar goed ging even om het idee.. wat kan je dan het beste gebruiken voor het scherm schoon te maken... ik kan nu al zien wie er het laatst gespeeld.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Waarom is dat niet goed voor een tv-scherm dan eigenlijk? Daar heb ik m'n tv namelijk ook wel eens een keer mee schoongemaakt...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:04:
Jep wist ik ook wel maar goed ging even om het idee.. wat kan je dan het beste gebruiken voor het scherm schoon te maken... ik kan nu al zien wie er het laatst gespeeld.... :P
Ik doe het gewoon met een vochtig doekje...
Of met van die speciale schoonmaakdoekjes voor monitor's?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Nou, ik heb een paar hele kleine krasjes zitten op me schermpje na een hele zooi pogingen om mijn highscore te verbeteren met Bomb-omb Squad. Maar dat spel concentreerd zich met een snelle beweging op steeds dezelfde plek 1000x achter elkaar...
Verder heb ik ook een dode pixel, maar ik merk er eigelijk helemaal niks van...Ik snap niet waarom iedereen er zo hyper over doet...Ok, mijne komt uit Japan, dus ruilen zal moeilijk gaan...of kan ik gewoon hier (ook zonder bon) mijn DS ruilen tegen een nieuwe? Niet toch?

En vanmiddag toch Rayman DS gekocht. (wat lelijk zijn die Europese doosjes zeg! Maja, iig wel beter dan de GBA doosjes imo). Ik vind het spel er toch best goed uit zien. Het is lekker groot, en voor mij toch bijna helemaal nieuw. (kwas er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt, geen idee waarom). Maar, de besturing is inderdaad toch wat minder dan die van Mario...desalniettemin raad ik Rayman DS wel aan voor degene die Rayman 2 niet gespeeld hebben, maar heb je die wel gespeeld, zou ik voor een ander spel gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:56:
Samen met Mario DS en Polarium (op aanraden van Surrounded, die heeft wel verstand van zaken :P )
Ik zou nooit iemand aanraden om Mario DS te kopen hoor. Ik laat geen kans onbenut om te zeggen hoe onbestuurbaar ik dat rotspel vind. ;)

Maar ik neem aan dat je Polarium bedoeld. Oh man, nu voel ik wel een grote verantwoordelijkheid ineens. :p Wat als je het niet leuk vind? Dan heb ik je 30 euro door je neus geboord. Help! Misschien moet ik maar in m'n signature gaan zetten dat mensen geen rechten aan mijn posts kunnen ontlenen. Maar ik hoop natuurlijk dat je het wel een leuk spel vind! Veel plezier ermee in ieder geval. :)
Als ik zou moeten kiezen tussen Polarium (europese, waarschijnlijk), of Yoshi Touch & Go (US), welke lijkt jullie dan de beste keus?
Pfff, wat een vraag. *Sophie's Choice flashback...*
Ik ben geneigd om te zeggen Yoshi Touch & Go... maar het is zo moeilijk. :p Eigenlijk vind ik Polarium beter. Maar als je dat als enige spel bij je DS hebt is het wel een beetje kaal denk ik. Je hebt net 150 euro uitgegeven aan een nieuwe spelcomputer, dan wil je toch wat meer als een (weliswaar geniaal) puzzelspel er op kunnen spelen. Kan ik me zo voorstellen. Enter Yoshi Touch & Go dus. Maar op de lange termijn zou je misschien toch wel meer plezier aan Polarium kunnen beleven. ;) Nou, hier heb je vast heel veel aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Pac-Pix US$ 48.90 (~38.05 EUR)
Usually ships within 24hrs

Ik zag dit op play-asia.com staan...
Heeft iemand PacPix al (geimporteerd)?
Ik vond het idee om je eigen pacman te tekenen wel leuk, maar dat heb je na 3x ook wel weer gezien toch? Ik wilde wel weten wat ze er nog meer bij hebben gedaan om het spel langer en boeiend te houden...(en om het 40 euro waard te maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
eswa schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:10:
Ok, mijne komt uit Japan, dus ruilen zal moeilijk gaan...of kan ik gewoon hier (ook zonder bon) mijn DS ruilen tegen een nieuwe? Niet toch?
Heb zelf al eens met Nintendo Nederland gemaild, omdat ik een US-DS had met 2 dp'tjes precies midden in het scherm (en die waren in elk spel zeer irritant aanwezig):

* Heb je een US-DS, moet je bij Nintendo of America aankloppen.
* Heb je een JAP-DS, moet je bij Nintendo Japan zijn...

Mijne toen maar verkocht en een nieuwe geimporteerd, die was perfect :P

Je kan het proberen natuurlijk, maar denk niet dat ze er in trappen, gezien achter op de sticker staat voor welke regio de DS eigenlijk bedoeld is :)

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 11-03-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:15:
Ik vond het idee om je eigen pacman te tekenen wel leuk, maar dat heb je na 3x ook wel weer gezien toch? Ik wilde wel weten wat ze er nog meer bij hebben gedaan om het spel langer en boeiend te houden...(en om het 40 euro waard te maken...)
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. :)
Ik had hem bijna ook in mijn shopping cart gedaan samen met Meteos... bijna... maar ik durfde het toch niet aan. Precies zoals je zegt... het lijkt me fantastisch leuk om een keertje mee te maken, zelf je hoofdpersoon tekenen. Geweldig idee. Maar hoelang blijft dat leuk? Het klinkt meer als een gimmick dan een spel. Ik wacht de recensies nog maar even af.

En ik weet eigenlijk niet eens waarom ik me hier nog over opwind... cubezone is eigenlijk gewoon een stomme site, ik snap niet waarom ik er steeds terug blijf komen. Maar nu las ik dit weer in hun Project Rub recensie:
Net als in Wario Ware Touched kunnen we de graphics echter moeilijk een hele hoge waardering gaan geven, simpelweg omdat ze technisch vrij weinig voorstellen.
Wat een stierenpoep zeg. :r Echt hetzelfde soort mensen dat ook niet van Karel Appel houdt omdat ze denken dat hun kleine neefje dat ook nog wel kan schilderen. En zich dan maar massaal vergapen aan de nachtwacht omdat dat zo knap gemaakt is. Echt, woorden schieten me tekort. Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig? ;) Als ze nu al zo oppervlakkig naar een spel kijken. Project Rub ziet er prachtig uit! Technisch vernuft is niet hetzelfde als goede graphics, wanneer zullen de mensen dat nou eens gaan snappen? :p Het is in mijn ogen één van de mooiste spellen van de afgelopen jaren. Eindelijk weer eens iets met een eigen visuele stijl. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Wie riep me??

Zo ik heb nu ook de DS met de demo :P verder nog geen spel. Ik ga alle spellen importeren omdat ik meende gelezen te hebben dat bij een bepaalde winkel ze omgerkeend maar 23 euro waren?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sommige spellen zijn er wel voor 23 euro, maar lang niet allemaal hoor.

Polarium rocks trouwens. Ik wou het eerst niet kopen omwille van die lelijke europese doos, maar kon niet langer aan de verleiding weerstaan. Het principe is enorm simpel en toch enorm uitdagend. Nu heb ik er wel spijt van dat ik niet gewoon de japanse heb geimporteerd. Nu ja, kan deze mss verkopen aan een kameraad en dan importeer ik de japanse zelf nog wel. Verslavend en die challenge mode is verdomd irritant. Op een goede manier (de typische nintendo manier) dan wel.

Ik snap trouwens niet dat er nu zoveel dode pixel gevallen zijn. Ik heb er 3 geimporteerd. 2 werkten perfect, een had een kapot touch screen. Geen dode pixels, gewoon geen goede reactie. Voor die heb ik van liksang kosteloos een nieuwe gekregen. Dus toch garantie op geimporteerd materiaal.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ophidian schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:34:
Eindelijk heb ik mijn DS ook, samen met Rayman DS en Mario... Erg goeie spellen. Misschien binnenkort maar eens paar bij kopen.

Gelukkig geen dode pixels hier. Die besturing van Metroid prime bevalt me trouwens uitstekend. Veel beter dan ik verwacht had. Vraag me alleen af of er nog een linkcable voor de NGC komt. Heb ik die GBA Linkcable nou voor niks die bij me Zelda: Four Swords zat :(
Die komt niet. Je kunt de DS waarschijnlijk alleen gaan linken met de Revolution die volgend jaar uitkomt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Even kort over de prijs, daar kunnen de winkels dus totaal niets aan doen :) De inkoop prijs ligt gewoon rond dat bedrag, anders zouden ze met verlies de deur uitgaan. Alleen polarium verschilt dus nogal veel met de rest :) Het duurste spel wat ik ben tegen gekomen is eigenlijk spiderman 2 voor 44,99 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:34:
Je kan je DS gebruiken als speakers.

[afbeelding]

Ik snap zijn verhaal niet echt, dus ik weet niet hoe het precies moet. Je moet in ieder geval wel een zo'n kabel hebben met beide van die dingen voor geluid zodat je kan aansluiten je weet wel. :P
Heb het gelijk getest en het is echt waar. :D
Enige is dat je je kabeltje er niet volledig moet insteken, dan krijg je geen geluid.
In de DS dus. Zal we komen doordat daar precies de dingen zitten voor de linein voor de headset/microfoon.
Daarnaast kan je het volume niet beheren met de DS, alleen met je mp3/cd/whatever speler.
Dis natuurlijk vrij logisch dat dit kon, tis dat niemand erop is gekomen. :)
Best geinig! Ik kan even geen foto/filmpje maken want ik heb geen datakabel met mn telefoon. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Hidde op 12-03-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
ironx schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:16:
[...]

Heb zelf al eens met Nintendo Nederland gemaild, omdat ik een US-DS had met 2 dp'tjes precies midden in het scherm (en die waren in elk spel zeer irritant aanwezig):

* Heb je een US-DS, moet je bij Nintendo of America aankloppen.
* Heb je een JAP-DS, moet je bij Nintendo Japan zijn...

Mijne toen maar verkocht en een nieuwe geimporteerd, die was perfect :P

Je kan het proberen natuurlijk, maar denk niet dat ze er in trappen, gezien achter op de sticker staat voor welke regio de DS eigenlijk bedoeld is :)
Hm, shit...
Als ik nu dus eentje zonder dode pixels wil hebben, moet ik em zien te verkopen. En daarop ga ik dan verlies lijden...Ik heb mijne gekocht voor 190 euro, maar nu ie hier voor 149 te krijgen is wil niemand em voor meer dan 140 kopen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Koffiezuiper schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:19:
Even kort over de prijs, daar kunnen de winkels dus totaal niets aan doen :) De inkoop prijs ligt gewoon rond dat bedrag, anders zouden ze met verlies de deur uitgaan. Alleen polarium verschilt dus nogal veel met de rest :) Het duurste spel wat ik ben tegen gekomen is eigenlijk spiderman 2 voor 44,99 :/
Dat winkels daar niks aan kunnen doen betwijfel ik toch echt...
Waarom moet Mario 64 ineens 45 euro kosten (Bart Smit) en in sommige andere winkels maar 40 ofzo?
Omdat mensen, waneer ze een DS kopen Mario er al snel bij zullen nemen, en da's toch weer 5 eurie extra winst.

En als je dat vergelijkt waneer je hem kan importeren voor rond de 28 eurie plus 4/5 eurie verzendkosten...

Ik blijf gewoon samen met een vriend 1x in de 2 maanden ofzo een paar spellen importeren, scheelt ons zo een paar 10tjes...

Bovendien zijn games vaak ook eerder uit in de VS...

[ Voor 25% gewijzigd door ironx op 12-03-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag na een aantal intense uren DS'en met een vriend van me, zijn dit mijn bevindingen:

Multiplayer: Vlekkeloos! Geen problemen mee gehad. Metroid en Mario geprobeerd en beide ging het perfect. Mario Multiplay met 1 cartridge is ook goed te doen. De DS moest alleen iets downloaden (20 sec) en je kon multiplayen! Zeer netjes uitgewerkt. Pictochat uiteraard ook geen problemen

Touchscreen: Erg gevoelig (op een goeie manier) alhoewel ik bij wario het heb dat ie soms niet reageerd :? Wat wel een slecht puntje vind bij mij is dat het scherm erg snel vies werd en "krassen" van je stylus erop kwamen. Achteraf bleek dat ik die krassen met een bril doekje er gewoon af kon vegen. Maar hij is nog altijd even snel vies naar een half uurtje wario'en.

Knoppen: De knoppen zijn IMO veel te klein. Ik zit echt met mario te pielen met die knoppen. Ze hadden en gewoon even groot als GBA(SP) moeten maken, waarom Nintendo? L & R zijn wel goed en stevig.

Behuizing: Zoals iemand dat al eerder zei, oogt erg goedkoop uit. Verder vind ik de DS wel stevig maar als je em vasthoudt voel je direct dat het plastic is. Beetje jammer..

Ik ben gelukkig NIET dissapointed!! Wat ik meestal wel ben na al het gehype. Machine doet goed aan mijn verwachtingen en op sommige gebieden zoals MP overtreft het zelfs. Ik kan niet wachten op online MP!!!! Bring it on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Little Bear schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:02:
Sommige spellen zijn er wel voor 23 euro, maar lang niet allemaal hoor.

Polarium rocks trouwens. Ik wou het eerst niet kopen omwille van die lelijke europese doos, maar kon niet langer aan de verleiding weerstaan. Het principe is enorm simpel en toch enorm uitdagend. Nu heb ik er wel spijt van dat ik niet gewoon de japanse heb geimporteerd. Nu ja, kan deze mss verkopen aan een kameraad en dan importeer ik de japanse zelf nog wel. Verslavend en die challenge mode is verdomd irritant. Op een goede manier (de typische nintendo manier) dan wel.

Ik snap trouwens niet dat er nu zoveel dode pixel gevallen zijn. Ik heb er 3 geimporteerd. 2 werkten perfect, een had een kapot touch screen. Geen dode pixels, gewoon geen goede reactie. Voor die heb ik van liksang kosteloos een nieuwe gekregen. Dus toch garantie op geimporteerd materiaal.
Weet je wel bij welke winkel dat was? Een canadees bedrijf ofzo? Het was niet Play.com maar een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb het eens ergens gezien, maar heb er niets besteld. Meteen weer verder gegaan. Staat wel ergens eerder in dit topic. Ik ben ondertussen trouwe klant bij liksang geworden. Hun service en levering is goed en correct, dan ga ik om een paar euros niet moeilijk lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 03:28:
[...]

Weet je wel bij welke winkel dat was? Een canadees bedrijf ofzo? Het was niet Play.com maar een ander...
www.dvdsoon.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand misschien waneer de andere kleuren DS'en hier in Nederland uitkomen?
Ik geef toch de voorkeur aan een mooie zwarte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee gister toen ik DS ging halen hadden ze alleen maar silveren misschien duurt et ff want bij de Gameboy Advance SP niet de normaal maar de SP daar duurde het ook ff totdat er paar andere kleuren waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Gisteren 2 DS-en gekocht met Project Rub, Mario DS, 2x de metoid demo en Wario ware.
Ben er zeer tevreden mee. Touchscreen reageerd erg lekker en soepel. Bij metroid vind ik dat er wel een beetje vertraging inzit bij het bewegen met de stylus, maar daar wen je snel aan.
Wat ik nog mis is wat meer wifi mogelijkheden. Zoals dat iemand in je bereik is je automatisch een geluid of iets dergelijks hoord.
Mario multiplayer werkt perfect :) downloaden gaat snel en je kunt zo beginnen.
Het bereik van het apparaatje is ook best lekker. Gewoon 3 streepjes als ik tegen mijn broertje speel die een kamer verder speeld met een dikke muur ertussen.
De standby/slaapstand functie is ook geweldig als je de klep dicht doet :) Ff openen en weer verder gamen _/-\o_
Pictochat, oooow pictochat. Tja wat moet ik daar over zeggen. Gewoon geweldig :D Zelfs men moeder kan er mee overweg :)
Soms is de inkijk hoek van een van de schermen wat raar, maar het bovenste scherm kun je gewoon op 180graden van de onderste klappen :) en is dan wel duidelijk genoeg.

Ben er dus erg tevreden over })

[ Voor 10% gewijzigd door potatox op 12-03-2005 09:57 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
hoort het touchscreen ook op je vinger te reageren...?

dan moet je namelijk best hard drukken...en dr staat me iets van bij dat die DS'en die als demo's in winkels werden gebruikt, wel goed met je vingertoppen overweg konden :?

(mierenneukmode)

[ Voor 8% gewijzigd door glaerox op 12-03-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die niet weten welk spelletje ze bij hun DS moeten kopen, hier een lijst van IGN met reviews/scores:

Super Mario 64 DS Platformer 8.9
Wario Ware Touched! Party 8.5
Feel the Magic: XY/XX Action 7.8
Ridge Racer DS Racing 7.5
Spider-Man 2 Action 7.5
Madden NFL 2005 Sports 7.0
The Urbz: Sims in the City Simulation 7.0
Zoo Keeper Puzzle 7.0
Mr. Driller Drill Spirits Action 6.5
Tiger Woods PGA Tour Golf 2005 Sports 6.0
Asphalt: Urban GT Racing 5.5
Robots Platformer 4.5
Sprung Adventure 4.0
Ping Pals Productivity 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand post hier plaatjes na 11 Maart dus ik dacht doe ik dat maar nu

Metroid Prime Hunters (DEMO HELAAS) ;(
En die shiny DS

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/ahmijnDS.jpg

Wat ik nog wel op zit te wachten is dat je kan gebruik maken vna je Wireless router want ik kan nog niks met de router geen connectie ofsow maarja misschien support Metroid het niet ? ik weet niet.. maarja ff afwachten.Helaas nog niet tegen iemand kunnen picto chatten of spelen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens voor de mensen die ook importen: Yoshi touch&go heeft een 8,8 bij IGN gekregen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik denk dat de volledige versie van Metroid Hunters, online modus gaat supporten.. Zou zonde zijn als ze het niet deden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:04:
Laat aan het einde van het level 1 rij blokjes staan. Dan raakt die roze end-of-level balk dus niet de bodem, maar het spel gaat wel gewoon door. Weliswaar ben je 2 rijen kwijt qua ruimte om in te werken op het onderste scherm. Maar het grote voordeel is dat je een herkansing voor jezelf inbouwt. :p Als het dreigt mis te gaan stip je gewoon het laatste blokje aan waarmee de onderste rij alsnog verdwijnt... de roze balk raakt de grond... alles wordt gewist. :)

Je kunt dan ook het getal aan het begin van het level gewoon meepikken. (Aan het begin van het spel heb je standaard al die grote 1, maar voor elk level zit zo'n getal). Die zijn in alle gevallen met 1 doorlopende lijn op te lossen... dus lekker veel punten. :D
Het enige waar je met die tactiek op moet letten is dat er elke 100 balken zo'n roze komt en dat als je volgende roze komt als de vorige er nog staat je nu drie regels kwijt bent (onderste en twee roze regels erop) terwijl je nog steeds maar 1 redding hebt (want als die onderste ploft neemt'ie die andere ook mee). Dus als ik rond de 185 regels ben en ik heb alles onder controle, dan laat ik die roze gaan zodat de volgende (200) ook nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=5440

Voor degene die wille weten waarneer zwarte en witte uitvoering van DS tevoorschijnkomt! hier

24 maart: Nintendo DS zwarte uitvoering
24 maart: Nintendo DS witte uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Welke sites is de goedkoopste voor NDS US games te kopen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:07:
Waarom is dat niet goed voor een tv-scherm dan eigenlijk? Daar heb ik m'n tv namelijk ook wel eens een keer mee schoongemaakt...
Het is alleen niet goed als je een anti-reflectieve coating op je tv hebt. Die zou eventueel beschadigd kunnen raken en dan heb je dus vlekken op je scherm die meer weerspiegelen dan de rest. Ik heb het zelf op de een of andere manie met mijn computer monitor voor elkaar gekregen (overigens was dat niet met glassex, ik heb nog steeds geen idee hoe dat kwam). Maar bij tv's die dat niet hebben moet het geen fluit uitmaken, want dan ben je gewoon glas aan het schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:43:

Voor degene die wille weten waarneer zwarte en witte uitvoering van DS tevoorschijnkomt! hier

24 maart: Nintendo DS zwarte uitvoering
24 maart: Nintendo DS witte uitvoering
Japan is dat dus, niet EU of Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:07:
[...]

Japan is dat dus, niet EU of Amerika.
Oeps over het hoofdt gezien sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Paar uur DS erop zitten.

Mario's controls vallen mij alles mee eerlijk gezegd... gewoon de strap om mn linkerduim en gaan. Polarium...fantastisch. Ik voel een verslaving aankomen. Dankjewel surrounded :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe eindelijk iemand die Mario ook gewoon goed te besturen vind.

Ik snap echt niet wat mensen daar moeilijk aan vinden hoor. Je moet gewoon de thumbstrap gebruiken die is ervoor gemaakt en het bestuurt perfect. Met de d-pad mario besturen is gewoon voor nood want daar is het spel niet voor ontworpen.

Ik vind Rayman DS bijvoorbeeld een stuk minder besturen af en toe ga je echt zomaar de verkeerde kant op en dat heb ik bij SM64 DS nog niet gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 12-03-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:44:
Hey,

Kijk dan ook even op www.videogamesplus.ca of www.alternativedvd.com

[ Voor 1% gewijzigd door DoctorV64 op 12-03-2005 12:21 . Reden: typo :D Thanxs schnumi ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

www.videogamesplus.ca is het he. ;) En natuurlijk ook nog www.lik-sang.com

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 12-03-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik vind vooral de minigames bij mario ds erg grappig, leuk tussendoor even kunnen spelen. Lijken deze minigames een beetje op de minigames van Wario Ware of is dat niet te vergelijken?

Ben voornamelijk op zoek naar zulk soort games, en niet naar uitgebreide adventures o.d. Zijn er nog meer spellen met minigames, of games die alleen maar bestaan uit minigames?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:10:
[...]

Pfff, wat een vraag. *Sophie's Choice flashback...*
Ik ben geneigd om te zeggen Yoshi Touch & Go... maar het is zo moeilijk. :p Eigenlijk vind ik Polarium beter. Maar als je dat als enige spel bij je DS hebt is het wel een beetje kaal denk ik. Je hebt net 150 euro uitgegeven aan een nieuwe spelcomputer, dan wil je toch wat meer als een (weliswaar geniaal) puzzelspel er op kunnen spelen. Kan ik me zo voorstellen. Enter Yoshi Touch & Go dus. Maar op de lange termijn zou je misschien toch wel meer plezier aan Polarium kunnen beleven. ;) Nou, hier heb je vast heel veel aan. :p
* Wekkie wijst naar sig O-)

Heb mijn DS dus al 2 maanden met mario O+ Als ik dit zo lees ga ik denk ik Polarium maar op play.com bestellen, en over een maandje Yoshi >:)

Ik kan eigenlijk niets vinden over PayPal op play.com, is het mogelijk om hiermee te betalen?
Kramers schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:36:
Ik vind vooral de minigames bij mario ds erg grappig, leuk tussendoor even kunnen spelen. Lijken deze minigames een beetje op de minigames van Wario Ware of is dat niet te vergelijken?

Ben voornamelijk op zoek naar zulk soort games, en niet naar uitgebreide adventures o.d. Zijn er nog meer spellen met minigames, of games die alleen maar bestaan uit minigames?
Misschien is Project Rub wat voor je? Zijn wel 'grotere' minigames, met een verhaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Wekkie op 12-03-2005 12:55 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, Project Rub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
En wario ware natuurlijk, maar dat is het andere extreme. Niets dan micro games, zonder verhaal maar best intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:44:
Hey,

www.dvdboxoffice.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:39:
[...]

Het enige waar je met die tactiek op moet letten is dat er elke 100 balken zo'n roze komt en dat als je volgende roze komt als de vorige er nog staat je nu drie regels kwijt bent (onderste en twee roze regels erop) terwijl je nog steeds maar 1 redding hebt (want als die onderste ploft neemt'ie die andere ook mee). Dus als ik rond de 185 regels ben en ik heb alles onder controle, dan laat ik die roze gaan zodat de volgende (200) ook nuttig kan zijn.
True, true... zo doe ik het ook altijd. Met 2 roze balken op elkaar hou je wel erg weinig ruimte over.
Polarium...fantastisch. Ik voel een verslaving aankomen. Dankjewel surrounded :p
Phew. ;) Hij vindt het leuk, gelukkig. Veel plezier er mee dan maar! :D Het is inderdaad heel erg verslavend. In het begin deed ik het telkens even tussendoor als ik niks te doen had. Maar naarmate je er beter in wordt kun je het steeds langer uithouden, en wordt "even" dus best wel lang. ;) Echt slecht als je eigenlijk andere dingen zou moeten doen, maar oh zo leuk. Telkens als ik af ben is mijn eerste impulsieve reactie ook: "Nog een keer!"
Heb mijn DS dus al 2 maanden met mario O+
Ah okee. :) Dat had ik even niet in de gaten. Dan is het simpel...
Als ik dit zo lees ga ik denk ik Polarium maar op play.com bestellen,
Precies! Goede keus. :D
en over een maandje Yoshi
En dat is nog beter! Je moet ze eigenlijk inderdaad gewoon allebei hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hidde schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:23:
[...]
Heb het gelijk getest en het is echt waar. :D
Enige is dat je je kabeltje er niet volledig moet insteken, dan krijg je geen geluid.
In de DS dus. Zal we komen doordat daar precies de dingen zitten voor de linein voor de headset/microfoon.
Daarnaast kan je het volume niet beheren met de DS, alleen met je mp3/cd/whatever speler.
Dis natuurlijk vrij logisch dat dit kon, tis dat niemand erop is gekomen. :)
Best geinig! Ik kan even geen foto/filmpje maken want ik heb geen datakabel met mn telefoon. :(
Ja, ok. Echt cool, zo'n kabeltje heb ik namelijk ook.

http://www.gamecubicle.com/bb/viewtopic.php?t=3713

Ik zal het maar in de startpost zetten. :D

Nieuw filmpje van Mario Kart:
http://streamingmovies.ig...kart_031005_01_wmvlow.wmv

Geinig. Hopelijk is het net zo leuk (of misschien leuker) dan Mario Kart op de SNES. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ik wil dus graag Polarium kopen dmv Paypal, omdat ik nu wat euro's op mijn Paypal account heb staan (overschrijven naar je bank kost 1 euro voor <100€ :P ) is het in principe handiger om het direct via Paypal te betalen. Lijkt erop dat play.com geen paypal accepteerd?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben zeker alleen die baan nog maar af? :p Ik wil weleens een paar andere zien.
Geinig. Hopelijk is het net zo leuk (of misschien leuker) dan Mario Kart op de SNES. :D
Het ziet er opzich veelbelovend uit. Helaas (vind ik, ik weet dat er bepaalde mensen zijn die het niet met me eens zullen zijn. ;)) hebben ze het powerslide-systeem uit Mario Kart 64 overgenomen. Dus een beetje heen en weer wiebelen tijdens je slide voor een kleine boost. Ik heb liever de oldschool slide uit SMK voor de snes... maar goed, als alle banen verder zo zijn als die figure 8 kan het toch wel een erg goede mariokart worden. :) Ik hoop op echt zo min mogelijk gimmicks, eerlijke item-distributie, een rainbow road zonder vangrails, geen blauwe schilden... we zullen zien hoeveel van mijn wensen uitkomen. ;)
Is het nou al bekend of mario kart ook online gaat via wi-fi? Of is het alleen maar de standaard wireless connectie van de DS? Ik denk dat het niet vaak zal gebeuren dat je toevallig acht mensen in dezelfde ruimte hebt met allemaal een DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het lijst van jap releases die iemand heeft neer gezet hier, zie ik dit:

21 april: Nintendogs: Chihuahua and Friends (Nintendo; Dual Screen)
21 april: Nintendogs: Dachs and Friends (Nintendo Dual Screen)
21 april: Nintendogs: Shiba and Friends (Nintendo Dual Screen)

:? Is het zoiets als pokomon ofzo? Voor elk ras hond is er een apart game?
Weet niet wat ik hier van moet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik liep net langs de Dixons en zag dat ze de Nintendo DS in de winkel hebben liggen.

Gelijk maar even 1 mee genomen (wel betaald he :P ).

Mario 64 DS is echt een leuk spel.

Ik heb nu de Sony PSP en de Nintendo DS maar die 2 schermpjes samen met het touch screen gedeelte is echt geniaal.

Ben zeer tevreden met mijn DS-je.
Zeer zeker die 150 euro waard.

Ik lees hier trouwens dat mensen hier spellen als Polarium willen gaan importeren.
Waarom eigelijk?
Ik heb dat spel (samen met nog een zooi andere) bij de Dixons gewoon in de schappen zien liggen.

En ik heb nog een vraagje.
Omdat ik mijn DS natuurlijk mooi wil houden heb ik er een hoesje van Big Ben bij gekocht.
Prima ding maar het beschermt de 2 schermen natuurlijk niet :)

Waar halen mensen hier hun screen protector voor 1 of beide schermen?
En welk model/merk is nu echt aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik wilde alleen even weten: wat kost een game bij de MediaMarkt? (en dan vooral Polarium, of hoe dat hier ook heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:22:

Klopt. Zie ook:
http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/index.html
http://www.jeux-france.co...intendogs-3-versions.html
Tr1gg3R schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:24:Ik lees hier trouwens dat mensen hier spellen als Polarium willen gaan importeren.
Waarom eigelijk?
Ik heb dat spel (samen met nog een zooi andere) bij de Dixons gewoon in de schappen zien liggen.

Waar halen mensen hier hun screen protector voor 1 of beide schermen?
En welk model/merk is nu echt aan te raden?
Polarium: goedkoper (via play.com zo'n €27) of men wil persé de Japnse versie.

Screen protector: Hori is goed en draagt het officiële Nintendo zegel

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:14:
[...]

Ja, ok. Echt cool, zo'n kabeltje heb ik namelijk ook.

http://www.gamecubicle.com/bb/viewtopic.php?t=3713

Ik zal het maar in de startpost zetten. :D

Nieuw filmpje van Mario Kart:
http://streamingmovies.ig...kart_031005_01_wmvlow.wmv

hoor ik daar nou dat je moet sturen met die stick :S :/ :r

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind het wel leuk, je kan het ras hond kiezen die jij leuk vind en inderdaad denk ik dan dat je kan ruilen onderling, maar opzich is het gewoon een puppy opvoed-sim + minigames. maar ja zal idd zoals in Pokémon dingen krijgen als " mijn lvl4 teckel tegen jou level 5 chihuahua?" dat maakt het multlplayeren een stuk leuker :) (je moet samenspelen om alles te krijgen.)

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 12-03-2005 16:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49

S2S

Icelus schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:30:

Polarium: goedkoper (via play.com zo'n €27) of men wil persé de Japnse versie.
Uhh..... gewoon in Nederland halen! Ik heb Polarium voor 30 Euro bij de Mediamarkt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:13:
[...]

Uhh..... gewoon in Nederland halen! Ik heb Polarium voor 30 Euro bij de Mediamarkt.
Bij hdgames.nl is die zelfs € 26,99 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr1gg3R schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:24:

Omdat ik mijn DS natuurlijk mooi wil houden heb ik er een hoesje van Big Ben bij gekocht.
Prima ding maar het beschermt de 2 schermen natuurlijk niet :)
ik ben ook naar een hoesje op zoek alleen ik wil niet dat hij te groot word zodat ie niej meer in mn zak kan bij mij hoeft echt alleen de ds en eventueel een ander spel erbij is dit dan een goeie hoes ?
en kan je er ff een fototje van maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nintendo DS is alweer gekraakt...zie o.m.:

http://www.xgflash2.com/pro_e/html/2005/1.htm

http://www.dslinux.org/blogs/natrium42/

http://www.darkain.com
For those not aware of what this is, this plugs into the DS card slot, and a DS card plugs into it (sort of like a game shark). The device modifies values on the fly while the game is loading, to tell it to load DS code from the GBA slot. This allows for us to load DS code in DS mode from the GBA slot. As of about 10 minutes ago, the first PassMe interface is officially working. More pictures (and hopefully some videos) will be available over the next couple of days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

In elk van die games zitten 5 verschillende soorten honden. En je kunt er meer bijkopen als je credits verdient in het spel en als je van de download optie gebruik maakt kun je zelfs alle honden downloaden van de andere versies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr1gg3R schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:24:
Ik lees hier trouwens dat mensen hier spellen als Polarium willen gaan importeren.
Waarom eigelijk?
Ja maar ik had het al een paar maanden geleden. :p
Ik ben gewoon ongeduldig, daarom importeer ik.

En de europese doosjes blijken erg lelijk te zijn, dat is voor veel mensen (waaronder ik ook weer), ook een goede reden om te importeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
iemand al een flashkaart (ala ezflash/xgflash etc... ) gespot?
volgens mij heeft nintendo de beveiliging wel iets beter gemaakt dit keer...

al is het denk ik wel te doen. desnoods hacked iemand het wifi gedeeltje (zal wel een encryptie key opzitten) waarmee je een loader naar je ds kan trappen :D

zou ook leuk zijn, spellen via wifi streamen. lekker op de bank alle mogelijke ds spellen spelen euh.... ik bedoel je eigen gemaakte spellen spelen.

tot die tijd vermaak ik me wel met mario ds. verder is er toch weinig echt goeds uit...
en die zelda four swords zal ook wel een vieze goedkope poort worden :(
ik hoop ook echt dat dit niet weer een herkauw console word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:32:
[...]

Ja maar ik had het al een paar maanden geleden. :p
Ik ben gewoon ongeduldig, daarom importeer ik.

En de europese doosjes blijken erg lelijk te zijn, dat is voor veel mensen (waaronder ik ook weer), ook een goede reden om te importeren. :)
De doosjes zijn niet uber lelijk...alleen snap ik niet goed waarom ze zijn veranderd....verder hoef ik niet met de doosjes te spelen en slaap ik ook niet met ze ;) het maakt me dus niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind de doosjes best ok. Ik snap alleen ook niet waarom ze dikker zijn.
Polarium zal deze week wel binnen komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Nu de DS eindelijk dan ook in europa uit is, mijn laatste poging om met z'n allen te chatten over de DS! Dus, kom gezellig naar #nds op irc.tweakers.net voor al je vragen, opmerkingen en gezwets!
Geen irc client? www.mirc.com

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

S2S schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:59:
[...]

De doosjes zijn niet uber lelijk...alleen snap ik niet goed waarom ze zijn veranderd....verder hoef ik niet met de doosjes te spelen en slaap ik ook niet met ze ;) het maakt me dus niet veel uit.
Heb jij je play-yan al binnen en zo ja hoe doet hij het en ben je er tevreden mee? Ik heb hem ook besteld en wacht erop :) Klopt het dat je op de DS gewoon de GBA resolutie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een ipod gekocht dus moet nof even wachten totdat ik de DS koop maar dan koop ik gewoon de witte.
Wat is er eigenlijk zo verandert aan de doosjes dat ze zo lelijk worden?
Het zijn toch gewoon de doosjes die je op al die plaatjes ziet?

Ik kijk nu ook nooit naar me gba doosjes,

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:30:
Wat is er eigenlijk zo verandert aan de doosjes dat ze zo lelijk worden?
Het zijn toch gewoon de doosjes die je op al die plaatjes ziet?
Ze zijn geloof ik iets dikker als de amerikaanse (die zijn net zo dik als de dvd-doosjes enz,) maar ik vind dit niet echt een reden om te importeren je zet het doosje ergens neer ofzo maar je gaat er toch niet de hele tijd naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:32:
[...]

Ze zijn geloof ik iets dikker als de amerikaanse (die zijn net zo dik als de dvd-doosjes enz,) maar ik vind dit niet echt een reden om te importeren je zet het doosje ergens neer ofzo maar je gaat er toch niet de hele tijd naar kijken
Ik denk dat ze de doosjes dikker gemaakt hebben om de handleidingen. In de VS is 1 taal voldoende, hier staan al snel 3 talen in 1 handleiding. De handleiding die bij Super Mario DS (EU) zit, zou denk ik nooit in een amerikaans doosje passen.

Ik vindt de doosjes van de VS trouwens minder, die zien er veel minder stevig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

shameblaster schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:30:
[...]

hoor ik daar nou dat je moet sturen met die stick :S :/ :r
Dan heb jij zeker een ander filmpje zitten kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

x KeN x schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:36:
[...]

Dan heb jij zeker een ander filmpje zitten kijken..
Nee hoor ze zeggen het inderdaad. lijkt me ook logsch (misschien met optionele optie voor touch sturen ofzo)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb zelfs gezegd dat ik mijn europees aangekochte polarium ga verkopen en een jap versie ga importen, puur enkel en alleen voor het doosje. De europese doosjes zijn inderdaad niet uberlelijk, maar toch nog steeds erg lelijk. Bovendien komen de meeste game nu eenmaal veel sneller uit in de US en ben ik vrijwel vastgeankert aan importeren. Zelfs al vind je de europese doosjes best mooi, een deel US doosjes en een deel EUR doosjes trekt gewoon helemaal NERGENS op.

Heb trouwens weeral een game besteld op aanraden van surrounded. Kerel jij bent niet goed voor mij financiën, op de een of andere manier bezit je een enorme overtuigingskracht. Deze keer maar yoshi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Mensen, wie gaat hier nou lopen zeuren over een doosje. Het gaat toch om het spel wat erin zit, of niet dan?

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

TheEvilCuber schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:45:
[...]

Nee hoor ze zeggen het inderdaad. lijkt me ook logsch (misschien met optionele optie voor touch sturen ofzo)
Ik hoor ook "... steer with the .. uhm... plus control pad...", hoor! Ik hoor nergens iets over een thumbstrap / stick of zoiets.

@Levi: Dat is het verschil tussen "gewone" gamers en verzamelaars :)

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 12-03-2005 23:09 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:33
Zo, Metroid prime en Mario multiplayer ruled echt zwaar. Vandaag zitten doen met iemand anders, was gewoon vet :P

Wat alleen niet zo leuk is, als iemand bijna naast je iets met een wireless verbinding download. Zodra hij dat deed, lagte het spel. Hield hij op, dan ging het multiplayer spel weer vloeiend... Niet in de buurt van een draadloze internetter gaan zitten met je multiplayer groepje :P

BTW, ik vind de besturing van Mario ook erg fijn. Veel fijner dan die van Rayman. Rayman 2 kende ik al, dus weet nog niet of ik hem ga omruilen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ophidian op 12-03-2005 23:22 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, wie gaat hier nou lopen zeuren over een doosje. Het gaat toch om het spel wat erin zit, of niet dan?
Ik noem jou toch ook geen cultuurbarbaar omdat je niet geïnteresseerd bent in de doosjes? ;)
Gewoon een geval van elkaars mening respecteren lijkt me.
Zelfs al vind je de europese doosjes best mooi, een deel US doosjes en een deel EUR doosjes trekt gewoon helemaal NERGENS op.
AMEN!
Trouwens, het lijkt erop dat alle japanse DS games van de zijkant helemaal zwart zijn, met alleen in witte letters de titel erop (allemaal hetzelfde lettertype).
De US spellen hebben vaak wat meer kleur op de zijkant, en gewoon het logo van het spel. Maar misschien is het ook gewoon toeval en hebben mijn japanse spellen toevallig zo'n zwarte zijkant. :)
Ik denk dat ze de doosjes dikker gemaakt hebben om de handleidingen. In de VS is 1 taal voldoende, hier staan al snel 3 talen in 1 handleiding.
Dat vind ik de meest logische verklaring die ik totnutoe heb gelezen. Lijkt me best waarschijnlijk dat dat inderdaad de reden is dat ze een nieuw ontwerp hebben gemaakt. Sommige europese handleidingen van spellen zijn echt heel dik met al die talen.
Heb trouwens weeral een game besteld op aanraden van surrounded. Kerel jij bent niet goed voor mij financiën, op de een of andere manier bezit je een enorme overtuigingskracht. Deze keer maar yoshi besteld.
Het wordt onderhand tijd dat Nintendo mij gaat betalen om hier te posten geloof ik. :p
Zeg je portemonnee maar dat het me spijt. Maar jijzelf zult er zeker geen spijt van krijgen lijkt me! Yoshi is zo'n leuke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik wil een nieuwe DS game. :P

1tje met multiplayer en beetje uitdagend.
Ik dacht aan Polarium, maar kan je deze wel multiplayer met 1 cartridge doen? Das vrij belangrijk voor mij. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hidde op 13-03-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo ik heb gister maar Polarium gekocht, surrounded was er zo enthousiast over....
Heb hem vandaag zitten spelen... en... ik moet zeggen... erg VET!!!
Ik kwam vandaag gewoon te laat op me werk doordat ik de tijd was vergeten door Polarium... echt leuk. IK moet zeggen dat Polarium echt een goede game is die gebruik maakt van de Download functie, je kunt gewoon een hele demo downloaden naar een andere DS. Met die Ds kun je gewoon een stuk van het spel gaan spelen, terwijl de "Host DS" zeg maar, uit staat. De versus functie is echt lachen... echt leuk gedaan. Dit spel is echt een aanrader. MAAR PAS OP---> ERG VERSLAVEND :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Ik hoor hier eigenlijk alleen maar positieve verhalen over Polarium, en word best wel benieuwd. Ik zit eigenlijk heel erg te twijfelen of ik het zal halen. Voor een puzzelspelletje alleen (wat ik waarschijnlijk ook gratis op één of andere site kan spelen in Flash) wil ik het niet doen. Maar aan de andere kant, als het écht zo geniaal is als iedereen zegt..hmm..moeilijke keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb Polarium ook met de release gehaald, goed spel idd :)
Vooral de puzzels ben ik vaak mee bezig, je voelt jezelf wel goed als eindelijk weer eens een puzzeltje lukt :P
Die challenge mode ben ik nog niet zo goed in alleen, maar dat komt nog wel ;)
Je kunt volgens mij ook wel multiplayer doen met 1 cartridge, omdat de VS mode in de demo zou zitten die je over kunt sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Milenco schreef op zondag 13 maart 2005 @ 03:27:
Ik hoor hier eigenlijk alleen maar positieve verhalen over Polarium, en word best wel benieuwd. Ik zit eigenlijk heel erg te twijfelen of ik het zal halen. Voor een puzzelspelletje alleen (wat ik waarschijnlijk ook gratis op één of andere site kan spelen in Flash) wil ik het niet doen. Maar aan de andere kant, als het écht zo geniaal is als iedereen zegt..hmm..moeilijke keus
Er is een groot verschil tussen een spelletje doen in Flash en een spelletje doen met met je stylus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog maar 14 puzzels beschikbaar...hoe kan ik de rest unlocken?
Als ik een puzzle uitspeel komt er gewoon "clear" , krijg je niks extra ofzo???
BTW, idd vette game !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

* Wekkie staat op het punt om Polarium bij play.com te bestellen!

Ik twijfel nog een beetje omdat het een gok is of de stijl me aanspreekt..

Wie trekt me over de streep!? :>

[ Voor 8% gewijzigd door Wekkie op 13-03-2005 11:11 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:33

RayNbow

Kirika <3

Fullmetal Alchemist beeldmateriaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=39059
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=39058
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=39057
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=39056

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 13-03-2005 11:14 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik ben bezig met Polarium. Tutorial: black & white

Hij zegt hier: Eliminate the monochrome patterns with single stylus strokes. Wat is nu precies de bedoeling. De game wil dat ik het veld clear met 1 stroke, maar ik heb niet helemaal in de gaten hoe?

Zo ziet het veld eruit dat ik moet clearen:

W=wit ; Z=zwart

W Z Z Z W
W Z Z Z W
Z W W W Z
W Z Z Z W
W Z Z Z W

Ken iemand me helpen?

offtopic:
ja, je mag me noob noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:22:
OK, ik ben bezig met Polarium. Tutorial: black & white

Hij zegt hier: Eliminate the monochrome patterns with single stylus strokes. Wat is nu precies de bedoeling. De game wil dat ik het veld clear met 1 stroke, maar ik heb niet helemaal in de gaten hoe?

Zo ziet het veld eruit dat ik moet clearen:

W=wit ; Z=zwart

W Z Z Z W
W Z Z Z W
Z W W W Z <----- doorstrepen
W Z Z Z W
W Z Z Z W

Ken iemand me helpen?

offtopic:
ja, je mag me noob noemen
middelste rij door strepen krijg je:

W Z Z Z W
W Z Z Z W
W Z Z Z W
W Z Z Z W
W Z Z Z W

En klaar is je puzzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
rijen worden alleen gecleared als ze horizontaal dezelfde kleur zijn...

ga dus van het blokje linksboven helemaal beneden, onder de blokjes door, dan via het blokje rechtsonder helemaal naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, iedereen aan de Polarium. :p Erg leuk om te lezen.

Kun je eigenlijk ook de muziek veranderen? Omdat ik de japanse heb snap ik niks van de opties. Ga daar liever niet mee zitten prutsen voordat ik perongeluk de highscores delete ofzo. Maar ik zou wel weer eens een ander deuntje willen horen tijdens het spelen...

Level 8 van die challenge mode is echt moeilijk. Ik zit er al het hele weekend mee te prutsen, en ik red het gewoon niet. Maar ik blijf het toch telkens weer opnieuw proberen. :)
Je kunt volgens mij ook wel multiplayer doen met 1 cartridge, omdat de VS mode in de demo zou zitten die je over kunt sturen
Hm, daar had ik nog niet aan gedacht. Opzich ondersteunt het spel zelf geen multiplayer met 1 cartridge. Maar als de multiplayer ook zit ingebouwd in die demo... ja dat zou dan kunnen werken. Kan iemand het bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:45:
Hm, daar had ik nog niet aan gedacht. Opzich ondersteunt het spel zelf geen multiplayer met 1 cartridge. Maar als de multiplayer ook zit ingebouwd in die demo... ja dat zou dan kunnen werken. Kan iemand het bevestigen?
Ja, dat kan, heb ik al vaak genoeg met mijn broertje gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

is polarium nou al eens online te spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:22:
is polarium nou al eens online te spelen? ;)
....wat denk je zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

Wellicht is het mogelijk met een stukje software je computer als gateway te laten dienen, dat te laten verbinden met een stukje software op iemand anders' computer, en via die verbinding de DS te laten communiceren met de DS van die ander.

Als ik Network Stumbler aanzet en m'n DS in de pictochat laat rondhangen ziet Netword Stumbler na een halve minuut ofzo een accesspoint met als SSID twee blokjes (als in: dit karakter kan niet weergegeven worden met dit lettertype):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54017/full.png

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Polarium ondersteund dus zoals ik al zij de Download functie en ja dan kun je multiplayer doen met 1 cardtridge. Dit is echt geniaal gedaan, je moet je DS op zn zij draaien zodat de schermen naast elkaar staan, de linker van jouw de rechter van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

Aaarrghh, must have Polarium ..... must have polarium. Ik krijg hem (hopelijk) morgen met de post binnen. Mijn vingers jeuken als ik de meningen en ervaringen lees over Polarium. En two player met 1 cartridge betekent voor mij sowieso dat er een tweede ds in huis komt. Lekker tegen mijn vrouw gamen. Dan zullen we de GBA's met afterburner ingebouwd langzaam een vaste plek geven in mijn kast naast de andere hand-helds die ik heb.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een van m'n eerdere post had ik het over de levensduur van de batt. En of er een batt. was die langer mee ging.

Commentaar wat terug kreeg was natuurijk datje nooit 10 uur achter elkaar speeld...
Ging mij eigenlijk ook om dat ik het handig zou vinden als je weken ofzo niet om die batt hoeft na te denken.. of dat je de klep gewoon dicht kan doen en rustig een dag of wat kan laten liggen.. zodat je niet hoeft te saven en toch verder kan spelen waar je bent gebleven..

Inmiddels wat rond lopen neuzen op het net. En jep... Gevonden.. Had het eigenlijk wel kunnen weten dat die site het zou hebben. Maar goed hier wat info en link

http://www.lik-sang.com/i...tegory=&products_id=4716&

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nds-2000mah-battery.jpg

kost maar 12 dollar

Dit is trouwens ook wel handig.. En oplader standaard.
http://www.lik-sang.com/i...tegory=&products_id=6339&
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/nds-cyclone-charger-stand-dragon.jpg

Toch wel een lache ding die DS.. Met dit kan je dan ook nog es filmpjes afspelen en mp3 files.
Play-Yan (MP3/MPEG4 Player)
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/gbasp-ds-play-yan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Iemand hier nog ervaring met de play-yan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tarin schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:02:
Wellicht is het mogelijk met een stukje software je computer als gateway te laten dienen, dat te laten verbinden met een stukje software op iemand anders' computer, en via die verbinding de DS te laten communiceren met de DS van die ander.

Als ik Network Stumbler aanzet en m'n DS in de pictochat laat rondhangen ziet Netword Stumbler na een halve minuut ofzo een accesspoint met als SSID twee blokjes (als in: dit karakter kan niet weergegeven worden met dit lettertype):

[afbeelding]
EHHEHEE je bent zeker nieuw hier....geeft niets hoor...maar neem van mij maar aan dat het zo makkelijk niet gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
Tarin schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:02:

[afbeelding]
He dat is vaag, bij mij vindt Network Stumbler helemaal niks als ik in Pictochat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

S2S schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:09:
[...]

EHHEHEE je bent zeker nieuw hier....geeft niets hoor...maar neem van mij maar aan dat het zo makkelijk niet gaat....
Ik zit niet in de netwerkontwikkelwereld, maar in theorie (d'oh) kan het op zich wel. Als je een beetje deftige verbinding met nauwelijks lag weet te bouwen.
En ik kom inderdaad pas net weer in dit topic kijken, maar ik herinner me nog wel iets over jouw ontwikkelteam.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Na de stortvloed lovende reacties over Polarium ben ik hem gister (door de regen) ook maar gaan halen...Damn, ik heb de verdere middag niks anders meer gedaan joh! Te verslavend is dat spel. Het is er inderdaad eentje van "nog eventjes" en 2 uur later ben je nog bezig...Ik zit nu in level 24. Maar ik moet zeggen dat na de 20 de levels wel wat makkelijker worden. (~15-19 is echt MOEILIJK!).
Het muziekje had wat afwisselender mogen zijn, maja, boejend...

Ik zou deze niet gaan importeren simpelweg omdat je bijna geen euro's winst maakt. Hij is in Nederland voor onder de 30 euro te krijgen en dan hoef je niet nog een week te wachten. (jammer van dat doosje dan). Mijne komt trouwens van de Bart Smit (32,95).

Ik ben alleen op zoek naar een paar GOEIE screenprotectors bij een Nederlandse winkel. Die bij Gamersinc (http://www.gamersinc.nl/i...t=24&menu_cat=24&page=101) schijnen niet goed te zijn (je touchscreen reageert niet meer optimaal).
Daarnaast zit ik steeds te klooien met me losse gamekaartjes, dus ik ben ook opzoek naar gamedoosjes. (liefst bij dezelfde winkel)
Dank.
Kga nu weer verder puzzelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bij de Nedgame staan nu ook screenprotectors alleen weet ik niet welk merk etc. Ik gebruik zelf altijd die van Hori (van lik-sang.com) en die werken echt perfect.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.