Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:34:
offtopic:
Hm... ooit, lang lang geleden. Toen niemand nog iets wist wat een DS was. Heeft Shigeru al eens onthuld dat er bij Nintendo gewerkt werd aan een opvolger van Animal Crossing. En dat er "een revolutionaire nieuwe manier om met het spel te communiceren" gebruikt zou worden. De stiekemerd! :p Dus al die tijd heeft hij dit al zitten plannen. Ik had al zitten denken dat er misschien een toetsenbord voor de gamecube uit zou komen ofzo... maar hij had het dus toen al over de touchscreen.
While European gamers continue to be frustrated, as US and Japan dive into the deep riches of Animal Crossing, Nintendo has revealed jaw-dropping information regarding a sequel.

Confirming development of a follow-up to the epic GameCube adventure, Shigeru Miyamoto revealed in a recent interview that the title would boast full online support, with a release planned towards the tail end of 2003. The words "holy" and "mackerel" spring to mind.
Bron: C&VG

Ik heb de quote alweer teruggevonden. Miyamoto is dus inderdaad stiekem al een aantal jaar hiermee bezig geweest. Ik verheug me al op de eerste NDS-topic meeting in iemand zijn ACDS dorp. :)

Polarium is me eigenlijk iets te verslavend aan het worden, ik zat net op IGN een artikel te lezen over de nieuwe Zelda en ik zat steeds de tekst de selecteren om de lijnen weg te werken. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 11-03-2005 00:42 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ok ik ben overtuigd!
Alsik morgen ga checken of ik mayb een 2e DS gewonnen heb haal ik meteen even Polarium :D
Jullie zijn dr zo positief over dat ik hem ook moet hebben, mario begint me nu ook behoorlijk de keel uit te hangen :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
DS online via speciale hotspots? Betekend dit via een eigen Nintendo protocol wat thuis niet gaat werken? Zie het niet zo zitten om extra ergens naar toe te gaan om online te zijn met m'n NDS. Gewoon thuis via router lijkt me veel leuker, maar dat lijkt er niet in te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 01:29:
DS online via speciale hotspots? Betekend dit via een eigen Nintendo protocol wat thuis niet gaat werken? Zie het niet zo zitten om extra ergens naar toe te gaan om online te zijn met m'n NDS. Gewoon thuis via router lijkt me veel leuker, maar dat lijkt er niet in te zitten?
exact mijn vraag... zou stom zijn als het niet via je normale router kan. Je zit het liefts gewoon op je bank/bed en lekker gamen. Maarre ik zie hier nog niet echt een key note speech die iwata heeft uitgesproken.
3 woorden. O M G !!!! :9~ :9~ Nieuwe filmpje is een aanrader!!!!!!!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk dat het ook wel via je wireless router gaat hoor dat is namelijk ook gewoon een hot spot. En dan natuurlijk in restaurants etc waar hot spots zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik heb mijn DS gisteren gekocht, maar Mario hadden ze nog niet.
Bijna elke andere winkel in Spijk verkocht de DS plus alle spellen al. Degene waar ik em besteld had, had Mario nog niet binnengekregen. Naja, me meiske gaat em vanmiddag voor me halen.
Zelf wil ze een PSP hebben, maar om te multiplayeren wil ze graag de DS hebben. Dus heb toegezegd dat ik de DS voor haar zou betalen te zijner tijd.

Ik krijg overigens van dat Metroid Hunters wel kramp in me handen aangezien de DS nou niet bepaald een lichtgewicht is.

Ik kan overigens ook niet wachten tot het mogelijk is om met de DS ook daadwerkelijk online te gaan en te internetten. Dan kan ik tenminste via WiFi communiceren met mijn huispc en deze ook besturen.

Overigens dacht ik dat die Thumstrap er anders uit zou zien. Blijkt dus dat touwtje te zijn die ik maar aan me DS heb gehangen. Vond die extra dingetjes erop al heel erg vreemd |:( 8)7 .

Het enige wat ik wel minder vind (ook als fan zijnde van Nintendo) zijn de graphics, maar ja. (PS2 fanboy mode !grapje!) Het gaat om de gameplay en niet om de graphics.
Heb overigens nooit echt problemen gehad met mindere graphics. De spellen zijn in iedergeval ontzettend leuk! Ben er dus heeeeeel erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

De DS kan gewoon online via de WiFi thuis.. no problem =)

# DS owners will be able to play online via Wi-Fi connections with other gamers worldwide
# Service begins this year, though no official date was confimred
# Animal Crossing. will be the first online title released
# Nintendogs (formerly know as Puppy Times) was used to show off unique DS capabilities
# Over 4 million DS units have been shipped, over 2 million more expected by the end of March
# Mario Kart DS features 8-player wireless play but online play was neither confirmed nor ruled out officially

Wel pijnlijk dat het "ergens dit jaar" is =(

Voor degenen die geinteresseerd zijn, het hele verhaal in 4 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:40:
Ik heb de quote alweer teruggevonden. Miyamoto is dus inderdaad stiekem al een aantal jaar hiermee bezig geweest. Ik verheug me al op de eerste NDS-topic meeting in iemand zijn ACDS dorp. :)
Haha, ja inderdaad dat gaat heel leuk worden. Hopelijk zijn er ook wat twee-speler activiteiten ingebouwd. Verstoppertje spelen? 2player NES-games? :9~ Het zal in ieder geval vast verder gaan dan alleen een grote virtuele chatbox ;)
Polarium is me eigenlijk iets te verslavend aan het worden, ik zat net op IGN een artikel te lezen over de nieuwe Zelda en ik zat steeds de tekst de selecteren om de lijnen weg te werken. 8)7
Lol, ik weet hoe je je voelt. Het gaat echt in je hoofd zitten. Je zit constant na te denken over nieuwe manieren om de blokjes weg te werken. Ik vind het leuk hoe het spel je ook probeert voor de gek te houden. Het gebeurt me heel vaak dat ik een tijdje achter elkaar stukken krijg waar ik de zwarte stukjes wit moet maken... en dan opeens wordt het een stuk moeilijker en verschijnen er wel heel veel zwarte stukjes tegelijkertijd... PANIEK! Totdat je je beseft dat je beter de witte blokjes zwart kunt gaan maken om rijen te laten verdwijnen. Er is bijna altijd wel een makkelijke manier om een schijnbaar onmogelijk veld binnen een paar seconden leeg te maken... de kunst is alleen om die manier te ontdekken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was maar 1 DS gewonnen bij de Media Markt Breda en dit was Inez Kriezels uit België plaats heb ik niet opgeschreven.

Ik heb voor mezelf Polarium meegenomen deze was bij MM Breda 29,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb overigens vandaag Rayman DS binnengekregen. Maar die valt me toch redelijk tegen. Niet echt spectaculaire graphics, onder het niveau van SM64 DS en ook de besturing vind ik niet echt fijn werken die vind ik in SM64 DS toch ook beter. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Is iemand nog bij de andere MediaMarkten geweest? (especially Utrecht)
K zal wel weer niks gewonnen hebben, maar je weet nooit.
Ik ga vanmiddag hier int dorp ff checken hoe duur de spellen hier en daar zijn en welke ze hebben. Misschien koop ik Rayman DS wel, en het hangt van de prijs af, anders ook dat Polarium nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes!

Bij openingstijd stond ik te dringen om de FRS in te kunnen [/overdrijfmode]

Maar een DS, SM64DS, Project Rub & Wario Ware Touched! zijn binnen.

Misschien dat ik Polarium er ook nog bij haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik ga ook maar eens polarium kopen dan volgende week =)
hoor er te veel goede dingen over! En ben al zo hooked aan ZooKeeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niemand die vandaag naar de Media Markt in Heerlen gaat/is gegaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:51:
ik ga ook maar eens polarium kopen dan volgende week =)
hoor er te veel goede dingen over! En ben al zo hooked aan ZooKeeper
Haha, ik ken dat gevoel...Ik wou gister heel effetjes Zookeeperen, een paar uur later was ik nog bezig...
Was het eigelijk druk in de diverse winkels?
Ik neem aan dat we niet van die Japanse tafrelen hoeven te verwachten maar toch...

Edit: Damn dit topic gaat snel! :o :D

[ Voor 37% gewijzigd door eswa op 11-03-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat wil je, al die overanthousiaste fanboys / gamers

Ik ben blij dat ik hem eindelijk heb. En geen dode pixel opgemerkt tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Straks maar eens langs de media markt hier (rotterdam alex).
Nu maar hopen dat ik er een (of twee ;)) gewonnen heb.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diemer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:13
Gaat er ook iemand naar de mediamarkt in Leeuwarden?
Zoja, zou je dan ff de lijst van winnaars willen posten hier...

Alvast bedankt!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

hoeveel werden er per filiaal nou ook al weer weg gegeven?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er net 1 gekocht in Maastricht.
Er liggen er nog zoeen 25 schat ik.

Er zijn maar 15 winnaars in heel Nederland, in Maastricht ené Pascale en in Heerlen zelfs geen.
Ze hadden er zeker 250 ofzo moeten weggeven maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Waarschijnlijk wordt et pas vanavond/eind v/d middag druk, want dan zijn de scholen uit. Er zijn imo niet zoveel mensen die op vrijdag ochtend vrij zijn en een DS gaan kopen, de meerderheid DS-buyers zijn volgens mij toch scholieren...
Ben ik ff blij dat ik verkorte lesuren heb en voor de drukte ff rustig me spel kan uitzoeken :)

Waarom zijn de Europese spellen eigelijk geen 39 of 29 euro? (dat waren de originele prijzen toch?)
Het grootste deel bij de dixons (k zit op school nu...ff op hun site gekeken) is toch nog altijd €44,5...Hoe dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Breda was er eeen bij de andere waren er meer wat er op die lijst stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:09:
Waarom zijn de Europese spellen eigelijk geen 39 of 29 euro? (dat waren de originele prijzen toch?)
Het grootste deel bij de dixons (k zit op school nu...ff op hun site gekeken) is toch nog altijd €44,5...Hoe dat zo?
Wij moeten een continent delen met Frankrijk, daarom :p

nee , nu ff zonder dollen. Europa wordt wel meer genaaid. Wanneer krijgen wij die PSP nu eens eindelijk?!?. Maanden moeten wachten op MGS 3, Resident Evil 4, GT4. Met hardware kan ik nog wel begrijpen dat we moeten wachten. Als er gewoon niet genoeg exemplaren zijn is dat logisch, maar met software is datbullshit.

Maar misschien betalen we wel meer omdat de retailers de prijs gewoon verhogen. WIj kopen die games immers toch wel denken ze misschien.

edit: omfg die minigames van mario zijn vet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:15:
Maar misschien betalen we wel meer omdat de retailers de prijs gewoon verhogen. WIj kopen die games immers toch wel denken ze misschien.
Inderdaad. De adviesprijzen van Nintendo waren tussen de 29.99 en 39.99. De retailers hebben daar gewoon lekker 45 euro van gemaakt :r

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Captain N schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:20:
[...]

Inderdaad. De adviesprijzen van Nintendo waren tussen de 29.99 en 39.99. De retailers hebben daar gewoon lekker 45 euro van gemaakt :r
Tja, als ééntje het doet. Dan gaat iedereen meteen mee omdat ze anders te weinig verdienen (denken ze). Ik vind het zelf heel erg jammer dat het tegenwoordig zo moet.
Me "cartridge Ezflash" voor de GBA werkt ook ^^ .
Vind het alleen wel jammer dat het scherm voor de GBA ineens een stukje kleiner wordt gemaakt. Of ik moet iets missen. Van mij mochten ze deze wel standaard op volledig scherm uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hey maar de revolution is geconfirmed en lijkt een betere DS te worden. Ik vind 't eigenlijk wel behoorlijk kut. Denk dat 't nu veilig is de DS vs GBR (GBE/GBA2) discussie te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:20:
[...]

Idd.. :( maar bij de Mediamarkt zijn ze wel 39 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:32:
Hey maar de revolution is geconfirmed en lijkt een betere DS te worden. Ik vind 't eigenlijk wel behoorlijk kut. Denk dat 't nu veilig is de DS vs GBR (GBE/GBA2) discussie te starten...
Waar maak jij uit op dat het een DS-like apparaat wordt :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

NielsOveres schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:29:
[...]
Me "cartridge Ezflash" voor de GBA werkt ook ^^ .
Fijn om te horen ;)

Hoe zit het met "oude" GB cartridges, want daar heb ik nog wel een hele meuk van liggen.

Tering wat heeft Nintendo veel aan me kunnen verdienen op handheld gebied.

-2 GB's
-1 GB Color
-1 GBA
-misschien een DS.

[ Voor 10% gewijzigd door Richard op 11-03-2005 11:39 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:36:
[...]

Waar maak jij uit op dat het een DS-like apparaat wordt :? 8)7
ja dat bedoelde ik niet echt... maar het gaat de DS -- ben ik bang -- overtreffen op vele fronten.. voor online play waar ie vooral op zal focussen is toch iets van touch nodig ben ik bang... either way vind ik 't een rare actie zo vlak na de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:32:
:? Waar heb je het over?? :P

@ Richard: Alleen GBA games werken, GB en GBC games niet.

edit:
apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:44:
[...]

ja dat bedoelde ik niet echt... maar het gaat de DS -- ben ik bang -- overtreffen op vele fronten.. voor online play waar ie vooral op zal focussen is toch iets van touch nodig ben ik bang... either way vind ik 't een rare actie zo vlak na de DS
Uhm, je weet dat de Revolution een console is en geen handheld? Revolution != GBE, hè?! ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 11-03-2005 11:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:44:
[...]

Het is een home-console, dus géén concurrent voor de handhelds, eerder een aanvulling. Waarom zou je in hemelsnaam touch screen nodig hebben voor online play :?

Enige wat ze aankondigen is backwards compatibility (wat dus inhoudt dat de cube games one way or another gespeeld moeten kunnen worden) en wifi. Snap echt je punt m.b.t. de DS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou van de NEDGAME =)
*DS is maar 139,-
*games tussen de 39,- en 29,- :D
er zijn vast nog wel meer winkels die ze NIET voor prijzen als 45euries per spel verkopen!
maar ik ga zoo ook maar even een DS'je aan schaffenn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Richard,

De DS kan alleen GBA spellen aan, dus geen GB/GBC.
Waarschijnlijk kun je ze met zo'n cartridge wel emuleren :9 Ga ik binnenkort maar eens ff uitproberen.

@apNia,

de Revolution wordt een console voor aan je televisie dus niet de opvolger van de GBA, maar van de GameCube. Dus echte concurrentie wordt het niet. Daarnaast zal de opvolger voor de GBA wel stukken mooier zijn dan de DS. Volgens mij was het GC graphics of zelfs dat deze GC spellen kon draaien.

[ Voor 1% gewijzigd door Arunia op 11-03-2005 11:52 . Reden: Beetje laat ofwel spuit 11. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
NielsOveres schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:51:
@apNia,

de Revolution wordt een console voor aan je televisie dus niet de opvolger van de GBA, maar van de GameCube. Dus echte concurrentie wordt het niet. Daarnaast zal de opvolger voor de GBA wel stukken mooier zijn dan de DS. Volgens mij was het GC graphics of zelfs dat deze GC spellen kon draaien.
Nintendo heeft bij release van de gamecube al gemeld dat er een portable versie van zou komen, dus klopt idd. (hopen dat ik dan meer geld heb dan nu ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 11-03-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Als nou de GBE/R/2 geconfirmed hadden, dan had je nieuws, en dan was ik echt gaan balen. Maar de DS heeft helemaal niks met de Revolution te maken (naast misschien een toekomstige link functie ofzo).
En ik dacht dat we er al uit waren dat GC spellen direct op een handheld ietwat lastig zou zijn (ze zijn relatief groot, en moeten veel draaien)

[ Voor 27% gewijzigd door eswa op 11-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

oooooooh shit :D
OK never mind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:51:
@Richard,

De DS kan alleen GBA spellen aan, dus geen GB/GBC.
Waarschijnlijk kun je ze met zo'n cartridge wel emuleren :9 Ga ik binnenkort maar eens ff uitproberen.
Ga nie passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het klopt dat er geruchten gaan dat de GBE GC spellen kan gaan spelen ja, maar het is helemaal niet bekend of dat ook ECHT gaat gebeuren!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

trouwens nog mensen in de MM in Groningen geweest? En die de lijst hebben van winnaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

rajackar schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:57:
Straks maar eens langs de media markt hier (rotterdam alex).
Nu maar hopen dat ik er een (of twee ;)) gewonnen heb.
Doede, kan je even de namen hier neerpletteren van diegene die een DS hebben gewonnen? Mijn dank is groot !!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Waar hij denk ik op doelt is een gba flashkaart met daarop een geemuleerde gb of gbc game, moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
MM Amsterdam Arena anyone?

[edit] hoor net van collega die er geweest is dat er "daar" maar 2 mensen iets gewonnen hebben, ik niet... :'( Toch maar een kopen misschien...

[ Voor 75% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 11-03-2005 12:00 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik wilde even checken. Ik ga na school int dorp hier een DS spel kopen. We hebben een freerecordshop, bart smit en een dixons.
Ik wilde even weten of spellen bij de MM echt een stuk goedkoper zijn? Anders kan ik ook zo ff naar de MM in Utrecht gaan, maar dan moet het wel genoeg schelen qua €'s.
Kan iemand een vergelijkingkje geven?
(Het gaat me dan om Rayman DS en eventueel Polarium.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:56:
[...]

Waar hij denk ik op doelt is een gba flashkaart met daarop een geemuleerde gb of gbc game, moet kunnen.
Dat heb je goed gezien. Ik was nog aan het voortborduren op de "discusie" dat je GB/GBC games op je DS zou kunnen spelen. Zodra ik wat weet, dan laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens hebben jullie al naar de nieuwe fimpjes gekeken van Nitendogs op ds.ign.com?

Dat spel word echt leuk hoor. Zelf je hondje trainen etc, hij luistert naar je stem etc echt een zeer leuk spel word dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Heb net een DS gehaald...maar ik heb twee dode pixels. Meer mensen last van?

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
seef schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:10:
Heb net een DS gehaald...maar ik heb twee dode pixels. Meer mensen last van?
Als ik zo wat posts hier en daar lees hebben er meer mensen last van. Ik hoop in ieder geval niet dat het een epidemie is ofzo. :P

Als je last heb van een dode pixel kan je gewoon je DS inruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb bij mij geen dode-pixels ontdekt, dus daar ben ik wel blij mee.

Me meiske belde overigens net. Ze gaat waarschijnlijk toch een NDS halen ipv een PSP.
Ik hoop maar dat ze er wel eerst goed over nagedacht heeft en niet impulsief omdat ik gezegd heb dat ik graag wil "multiplayen" O+ met haar. Ze neemt er dan eentje met Pokemon Dash.

Ik laat er nog wel ff uitleggen waarom ineens die change of heart (ik zou de DS voor haar kopen op een gegeven moment dus daarvoor hoeft ze het niet te doen). We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond vanochtend voor dimension plus (had gereserveerd, ben na m'n rijles gedropt) om 2x Nintendo DS op te halen. D'r stonden wel meer mensen, waaronder een gast die hem gister al had. Die had een dooie pixel, en kwam hem terugbrengen. Gast test nieuwe in de winkel: weer een dooie pixel. Dus ik heb gelijk mijn 2 DS-en in de winkel maar ff getest (scheeld weer een busrit terug), gelukkig geen van beide een dooie pixel.

Metroid Prime Hunters: First hunt is écht ontzettend mooi en laat goed zien wat de DS kan. Hoewel ik d'r eerst NIKS van snapte, kwam dat erg snel na het lezen van de handleiding. Nu speelt het supernatuurlijk. Het voelt gewoon goed aan!. Net zoals mario64 trouwens. PRACHTDING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:37:
Overigens hebben jullie al naar de nieuwe fimpjes gekeken van Nitendogs op ds.ign.com?

Dat spel word echt leuk hoor. Zelf je hondje trainen etc, hij luistert naar je stem etc echt een zeer leuk spel word dat. :)
Dat wordt inderdaad echt fantastisch.
The other, more interesting method for communication is with your own voice via the DS's built-in microphone. Not only will you be able to name your dog, but also you'll teach it a host of voice commands, such as sit, fetch, and shake. Here's how it works: Say your dog sits down at random while you're watching the screen. Once he plops down, a small microphone icon will appear onscreen, during which you'll have a limited time to record the command of your choice, such as "sit," for example. Once the dog gets the command, a light bulb icon will appear over his head, and you'll be able to get your dog to squat down on his hindquarters on command. It may take a few times for your dog to associate the command with the action, depending on his personality, but with enough repetition--and with enough treats, we suspect--the dog will soon be performing more-complex strings of tricks (such as sitting and then shaking hands in sequence). While a final number of tricks have not been decided upon, Nintendo reps told us the game will probably include more than 15 individual commands.
Je kan dus gewoon in je eigen taal commandos 'instellen' en gebruiken. Je kan dus ook je hond laten zitten door bijvoorbeeld 'foobar' te zeggen. :P Of laten springen of whatever.

Echt briljant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Vanaf 15 maart bij de Makro:

Nintendo ds € 139
- Super Mario 64 DS € 34,51
- Warioware Touched € 34,51
- Mr. Driller € 34,51
- Pokemon Dash € 34,51

Moet je alleen een Makro pasje hebben

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik las in dit forum dat iemand €147 moest betalen @ MM Zwolle. Voor een prijsverschil van die 2 euro haal ik 'm wel bij de lokale speelgoedwinkel, dan kan ik gelijk met dode pixels terug.

Erg jammer al die dode pixel gevallen alhier :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Heeft er iemand al het officiele DS hoesje/tasje van Nintendo gekocht? Ik zoek er eentje en zag hem gisteren bij zowel Dixons als V&D voor €9,99. Ik heb voor mijn GBA en GBASP ook een hoes/tas en wil er voor mijn DS ook een. Beschermt dat tasje de DS nog een beetje goed? Ik ga denk ik straks maar even Wario Ware erbij halen.

Polarium is trouwens echt een aanrader. In mijn ogen is dit de nieuwe Tetris. De eerste twee of drie keer dat je het speelt denk je een beetje van "is dit alles?", maar zodra je doorhebt hoe het moet is het spel veel verslavender dan Tetris. Als er reclame op tv is of je bent onderweg in het openbaar vervoer even tussendoor wat puzzels oplossen of je highscore proberen te verbeteren kan makkelijk met dit spel.

EDIT: Ik verwacht trouwens dat de Revolution ook een ethernet poort zal hebben. Ik denk dat de WiFi mogelijkheid van de Revolution voornamelijk bedoeld zal zijn als link-up mogelijkheid met de DS en als online mogelijkheid voor mensen die thuis geen ethernet netwerk bekabeling hebben liggen, maar een draadloos netwerk hebben. Mogelijk zal de Revolution dan ook als wireless router werken voor mensen die wel ethernet maar geen WiFi thuis hebben. Maar dat is wat ik verwacht, dit hoeft natuurlijk niet te kloppen.

[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 11-03-2005 13:44 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MetroidPrime schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:39:
Heeft er iemand al het officiele DS hoesje/tasje van Nintendo gekocht? Ik zoek er eentje en zag hem gisteren bij zowel Dixons als V&D voor €9,99. Ik heb voor mijn GBA en GBASP ook een hoes/tas en wil er voor mijn DS ook een. Beschermt dat tasje de DS nog een beetje goed? Ik ga denk ik straks maar even Wario Ware erbij halen.
sja wat kan er wel en niet goed zijn aan zo'n hoesje... als je 'm laat vallen scheelt 't.. en hij beschermt natuurlijk tegen krassen, of dacht je dat er stiekem punaises in zaten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gaat iemand toevallig bij MM rotterdam centrum kijken of ze een ds gewonnen hebben. Ik ben helaas vandaag niet in de gelegenheid om te gaan kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar even wario ware en polarium gehaald voor 39,99 en 29,99.
Jammer dat in bijna alle winkels de games 44,99 zijn en enkel polarium goedkoop is dit valt me toch vies tegen eigenlijk.

En de nintendo site is ook echt weer voor bereid..wil ik mijn sterren registeren en is de site down..dit hadden ze toch aan kunnen zien komen denk ik dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:49:
[...]
sja wat kan er wel en niet goed zijn aan zo'n hoesje... als je 'm laat vallen scheelt 't.. en hij beschermt natuurlijk tegen krassen, of dacht je dat er stiekem punaises in zaten? ;)
Ik bedoelde meer van is het hoesje verstevigd? De hoesjes die ik voor de GBA en GBASP heb zijn allebei verstevigd, de ene met kunststof en de andere volgens mij met karton. Op zich is het niet zo heel erg als hij niet verstevigd is.

EDIT: Gaat er nog iemand naar Media Markt Arena? Ik kan zelf niet vandaag en ben nieuwsgierig wie er gewonnen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 11-03-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Levi schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:34:
Vanaf 15 maart bij de Makro:

Nintendo ds € 139
- Super Mario 64 DS € 34,51
- Warioware Touched € 34,51
- Mr. Driller € 34,51
- Pokemon Dash € 34,51

Moet je alleen een Makro pasje hebben
Dat is uiteraard wel excl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
-Sander schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Dat is uiteraard wel excl. BTW.
Nee inclusief btw, daar had ik al rekening mee gehouden ;) ;)

Exclusief btw zijn de prijzen:

Nintendo DS € 117
Spellen € 29

[ Voor 23% gewijzigd door Levi op 11-03-2005 14:34 ]

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Heeft elk filiaal van mediamarkt een aparte lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Heej, DS is echt wel een gaaf apparaat ben best wel impressed.

Maar ik heb een rpobleem met mario
...

Ik heb ondertussen iets van 15 sterren dus ik denk ga knijnen vangen, als yoshi gaat dit prima maar met mario lukt het voor geen bal... Ik heb een kwartier achter 1 konijn aan gerent maar dat schoot niet op. Erop springen wilt ook niet lukken omdat die beesten nooit stilstaan.... iemand help :?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee elk filiaal heeft dezelde lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
als iemand ff een foto maakt van die lijst en die hier post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Please, please, please, wie publiceert de lijst van media-markt? Diegene die het publiceert hier op GoT wordt erelid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 14-09 17:33

TdV

KeaveXL schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:51:
Heej, DS is echt wel een gaaf apparaat ben best wel impressed.

Maar ik heb een rpobleem met mario
...

Ik heb ondertussen iets van 15 sterren dus ik denk ga knijnen vangen, als yoshi gaat dit prima maar met mario lukt het voor geen bal... Ik heb een kwartier achter 1 konijn aan gerent maar dat schoot niet op. Erop springen wilt ook niet lukken omdat die beesten nooit stilstaan.... iemand help :?
Je moet erachteraan rennen en op de aanval knop duwen; dan springt mario met zijn handen naar vooren en heb je zo een knijn te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Was even in de Media Markt in Utrecht, dus:
FF snel gemaakt met de camera op mijn mobieltje (had haast :D dus wazig maar leesbaar)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/media-markt-ds.jpg

Graag gedaan =)

Ik heb trouwens wel gelachen toen ik een Media Markt medewerker aan de telefoon hoorde praten over een meisje dat langs was geweest en had geklaagd dat de DS contest niet echt was, want zij had niets gewonnen en ze geloofde dus niets van die uitslag. Tja.. je kan er ook een kopen he als je er zo graag een wil :)

[ Voor 56% gewijzigd door nioz op 11-03-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Damn, niks gewonnen, ohw well.
Ik dacht trouwens dat ze veel meer DS'en zouden weggeven...
Ben er nog wel voor naar Zwolle gegaan. Ach dat was ook wel leuk, ff Wario Ware gedaan bij de FRS. Ben tot level 35 oid gekomen, maar het is nog best lastig. Volgens mij moet je het gewoon veel spelen zodat je alle games uit je kop kent en gelijk kan doen wat er moet gebeuren.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik sta er ook niet tussen :/ achja dan koop ik wel een DS. Alleen wacht ik dan wel op leuke kleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
In iedergeval bedankt NIOZ! Hierbij benoem ik je tot erelid!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
TdV schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:12:
[...]

Je moet erachteraan rennen en op de aanval knop duwen; dan springt mario met zijn handen naar vooren en heb je zo een knijn te pakken.
Hah jah kwam er net achter , iniedergeval bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bianca schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:40:
Ik sta er ook niet tussen :/ achja dan koop ik wel een DS. Alleen wacht ik dan wel op leuke kleuren ;)
Gelukkig. Ik ben niet de enige die op kleuren wacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ah bedankt Nioz, hoef ik iig niet meer langs de mediamarkt vandaag - zit nog op werk :|

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ik zag patrick en dacht gelijk dat ik had gewonnen
toen zag ik die achternaam hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Thnxs Nioz,
Helaas sta ik er niet tussen, maar ik heb al 2 maanden mijn DS. Dit zou de DS worden van mijn lievelijke (v)echtgenote :P Nah dan maar kopen voor haar als die kleurtjes uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door DoctorV64 op 11-03-2005 15:59 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
2 keer omgeruild, maar ik heb nu eindelijk een gave DS (met Wario).
Die Metroid Demo is trouwens nog best leuk!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren al multiplayer Metroid gedaan, dat is echt behoorlijk stoer.
Nu was de tegenstand niet bijzonder maar ik denk als je met meerdere speelt het zeker een topper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Ik vind dat de sites niet echt duidelijk zijn over het spel Polarium.

"Polarium challenges you to create horizontal rows of the same color by using the stylus to strategically invert blocks on the screen." aldus GameSpot.

Maar als ik op een screenshot kijk zie ik ook andere (vreemde) voorwerpen op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Een probleempje met Polarium is dat ik nu net als met Tetris vroeger de hele dag in mijn hoofd Polarium-probleempjes zit op te lossen, aargh!

Overigens, een tip: in de challenge mode wordt het na een line of 250 nogal tricky omdat je dan steeds van die enkele lines krijgt met niet-verbonden blipjes erop. Mijn tip: laat er een stuk of 6-8 vallen en haal steeds een paar blokjes weg maar zorg ervoor dat er geen regels verdwijnen. Je kunt als je dit tactisch doet steeds aan 1 kant bijv. een lijn laten ontstaan en die in 1x weghalen met een streep. Veel punten, maar wat veel belangrijker is: het is dan veel makkelijker omdat losse blokjes removen zonder dat er een line onstaat veel sneller gaat.

Is deze tip een beetje begrijpelijk? Abstracte games uitleggen is altijd drama :)

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenB op 11-03-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar er allemaal van die konijntjes zitten want ik heb nu 52 stars en ben alleen die aan het begin tegengekomen en waar precies kan je luigi bevrijden?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:37:
Zou iemand voor mij de walktrough van super mari 64 ds kunnen downloaden van ign want kben geen member en ik heb eigenlijk geen zin om $7,50 te betalen daarvoor (keb namelijk nooit echt de nintendo 64 versie gespeeld die kreeg ik namelijk toen die al was uitgespeeld :P)
(e-mail:veikking@msn.com)
eh, die is gratis.
Ja, echt waar, ik heb hem ook gebruikt een keertje en ben geen betalende member :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

gast ga gewoon naar www.gamefaqs.com voor walkthroughs e.d. staat alles wat je hartje begeert 8)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word dit nu een M64 problemen topic? ;)
Ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk mijn games in Nederland kan kopen, geen importgedoe meer.
Morgen maar eens Rayman halen, zag er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:51:
Word dit nu een M64 problemen topic? ;)
Ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk mijn games in Nederland kan kopen, geen importgedoe meer.
Morgen maar eens Rayman halen, zag er leuk uit :)
Ik heb rayman vandaag binnengehad maar ben nog niet super onder de indruk. De besturing vind ik minder als die van SM64 en ook de framerate is niet echt lekker vloeiend af en toe dropt die erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tip: laat er een stuk of 6-8 vallen en haal steeds een paar blokjes weg maar zorg ervoor dat er geen regels verdwijnen.
Opzich een goede tip. Maar losse blokjes aanstippen kost echt veel te veel tijd. Het is veel sneller om een kronkellijn te trekken en de ruimte rondom de blokjes op te vullen. Dat lijkt meer werk, maar het scheelt echt veel tijd.

Nog een goede tip die mij al vaak heeft gered:
Laat aan het einde van het level 1 rij blokjes staan. Dan raakt die roze end-of-level balk dus niet de bodem, maar het spel gaat wel gewoon door. Weliswaar ben je 2 rijen kwijt qua ruimte om in te werken op het onderste scherm. Maar het grote voordeel is dat je een herkansing voor jezelf inbouwt. :p Als het dreigt mis te gaan stip je gewoon het laatste blokje aan waarmee de onderste rij alsnog verdwijnt... de roze balk raakt de grond... alles wordt gewist. :)

Je kunt dan ook het getal aan het begin van het level gewoon meepikken. (Aan het begin van het spel heb je standaard al die grote 1, maar voor elk level zit zo'n getal). Die zijn in alle gevallen met 1 doorlopende lijn op te lossen... dus lekker veel punten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:01:
[...]
Ik heb rayman vandaag binnengehad maar ben nog niet super onder de indruk. De besturing vind ik minder als die van SM64 en ook de framerate is niet echt lekker vloeiend af en toe dropt die erg.
Hmmm minder :/

Misschien kun je na een tijdje een reviewtje plaatsen of je impressies van dit moment.
Via Google zijn ook niet echt superhandige reviews te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rayman heeft ergens een score gekregen van 4,5 (45%). En ergens ook nog eens 54%. Ga er maar gewoon uit dat het een absolute bagger spel is. Het is trouwens een port van Rayman 2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:40:
[...]

eh, die is gratis.
Ja, echt waar, ik heb hem ook gebruikt een keertje en ben geen betalende member :P
ja keek verkeerd ik klikte de hele tijd op downloads maar je kan hem ook gewoon bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan je DS gebruiken als speakers.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v106/snakeguy282/DSSpeakerSetup.jpg

Ik snap zijn verhaal niet echt, dus ik weet niet hoe het precies moet. Je moet in ieder geval wel een zo'n kabel hebben met beide van die dingen voor geluid zodat je kan aansluiten je weet wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Als ik zou moeten kiezen tussen Polarium (europese, waarschijnlijk), of Yoshi Touch & Go (US), welke lijkt jullie dan de beste keus?

Ik vind het moeilijk om in te schatten welke de meeste replay waarde heeft, ze lijken me allebei erg leuk :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:34:
Je kan je DS gebruiken als speakers.

[afbeelding]

Ik snap zijn verhaal niet echt, dus ik weet niet hoe het precies moet. Je moet in ieder geval wel een zo'n kabel hebben met beide van die dingen voor geluid zodat je kan aansluiten je weet wel. :P
Heb je er misschien een link bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Jeuj, ik heb me kunnen beheersen door GEEN DS te kopen. Ik wacht op de speciale kleur versies :P Alhoewel het echt kriebelde toen ik vanmiddag bij de MediaMarkt stond.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:37
ik koop gewoon mijn favoriete DS kleur er bij als die uit komt...

als verzamelstuk:) 8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik vind de pure white wel wat hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag kocht.
Mijn bevindingen.

Games zijn betaalbaar.!
Helder scherm maar in de zijkanten wat verkleuringen.
Zover ik heb ondervonden is het niet mogelijk de licht sterkte aan te passen. Jammer dat had een hoop batt. kunnen schelen.

Oogt nogal goedkoop kwa behuizing.
Rayman erbij gekocht.. die gaat moge terug.. is niet lekker spelen en deze heb ik al op de pc uitgespeeld. Dacht dat het een andere zou zijn.

Verder is er goed over na gedacht wat de besturing betreft. Zeker met de metroid demo die er bij zit.
Controle over het spel is goed te doen en had verwacht dat je als je over de wapen knoppen zou gaan dat hij dan van wapen verwisselde maar dat is niet het geval. Erg goed gedaan.
De batt. is vervangbaar wat een plus punt is aangezien de levensduur nooit lang zal zijn. Vraag is wel wat dat zou gaan kosten.
Beetje kale levering. Mis wat extra dingetjes zoals tasje en dergelijken.

Ik vraag me nog wel een paar dingen af.

Hoe zit het met vervangen van het touch scherm. Kep zo'n vermoeden dat die na een tijd wel erg bekrast zal zijn.

Wat kost een nieuwe batt.

Zijn er zwaardere batt verkrijgbaar of is dat kwestie van wachten.

Graag een klepje of wat anders voor de afdekking van de gb advanced slot.

Kan ik gewoon m'n glassex gebruiken voor het scherm?

Kortom.. de Xbox gaat er uit... ding staat toch stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 23:06
Eindelijk heb ik mijn DS ook, samen met Rayman DS en Mario... Erg goeie spellen. Misschien binnenkort maar eens paar bij kopen.

Gelukkig geen dode pixels hier. Die besturing van Metroid prime bevalt me trouwens uitstekend. Veel beter dan ik verwacht had. Vraag me alleen af of er nog een linkcable voor de NGC komt. Heb ik die GBA Linkcable nou voor niks die bij me Zelda: Four Swords zat :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Wmoah, we worden evengoed genaaid...
Helder scherm maar in de zijkanten wat verkleuringen.
Zover ik heb ondervonden is het niet mogelijk de licht sterkte aan te passen. Jammer dat had een hoop batt. kunnen schelen.
Had leuk geweest ja maar baterij gaat sowieso al erg lang mee...
Hoe zit het met vervangen van het touch scherm. Kep zo'n vermoeden dat die na een tijd wel erg bekrast zal zijn.
Hier loopt iedereen over te etteren en wat wij betreft is dat bullshit om niks, allemaal newbe's op het gebied van touch screen technologie. Waarom zou dat scherm ineens gaan krassen als een gba(sp) ook jaren meegaat? Iedereen loopt te kutten met screenprotectors en andere bullshit, als je er voorzichtig mee omgaat niks aan het handje. Heb al meer als een jaar een pda en die is nog helemaal krasvrij.
Wat kost een nieuwe batt..
Gloof tussen 10-15 euro.
Zijn er zwaardere batt verkrijgbaar of is dat kwestie van wachten.
Je hebt al een ding waarmee je er 2 batterijen in kan doen, zit hier zelf niet op te wachten heb aan 10 uur wel genoeg :)
Graag een klepje of wat anders voor de afdekking van de gb advanced slot.
Wat dacht je van er gewoon een gba game in te laten zitten?
Kan ik gewoon m'n glassex gebruiken voor het scherm?
Ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste