Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:34:
offtopic:
Hm... ooit, lang lang geleden. Toen niemand nog iets wist wat een DS was. Heeft Shigeru al eens onthuld dat er bij Nintendo gewerkt werd aan een opvolger van Animal Crossing. En dat er "een revolutionaire nieuwe manier om met het spel te communiceren" gebruikt zou worden. De stiekemerd!Dus al die tijd heeft hij dit al zitten plannen. Ik had al zitten denken dat er misschien een toetsenbord voor de gamecube uit zou komen ofzo... maar hij had het dus toen al over de touchscreen.
Bron: C&VGWhile European gamers continue to be frustrated, as US and Japan dive into the deep riches of Animal Crossing, Nintendo has revealed jaw-dropping information regarding a sequel.
Confirming development of a follow-up to the epic GameCube adventure, Shigeru Miyamoto revealed in a recent interview that the title would boast full online support, with a release planned towards the tail end of 2003. The words "holy" and "mackerel" spring to mind.
Ik heb de quote alweer teruggevonden. Miyamoto is dus inderdaad stiekem al een aantal jaar hiermee bezig geweest. Ik verheug me al op de eerste NDS-topic meeting in iemand zijn ACDS dorp.
Polarium is me eigenlijk iets te verslavend aan het worden, ik zat net op IGN een artikel te lezen over de nieuwe Zelda en ik zat steeds de tekst de selecteren om de lijnen weg te werken.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 11-03-2005 00:42 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'