Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.333 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Atari retro-classics-ds en Advanced wars 2-gba (nooit gespeeld) maar besteld, morgen in huis.
Nu maar hopen dat ik vrijdag op tijd klaar ben met werk om een ds te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:08:
nog 2 dagen en dan is hij er

zijn er al mensen die de ds zelf ergens in de winkel hebben zien liggen?
Ik heb hem eind december al in de winkel zien liggen voor 210 euro wwas in een gamewinkel die ook iport deden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:50

Tarin

Just plain weird.

Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!!!!111oneone

Bij Futurezone in R'dam in de koopgoot stond een vrij lange rij, en hing een geel blaadje "Nintendo DS nu leverbaar". Dus. Dixons verkocht hem nog niet; in ieder geval niet aktief.

En nu ga ik eerst een tentamen maken :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 19:52

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

'k ga eerst wachten om te kijken of ik 'm gewonnen heb bij mediamarkt :), da's pas vrijdag dus... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Digital-DNA op 09-03-2005 16:00 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 00:39

Wekkie

Yeah

Digital-DNA schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:00:
'k ga eerst wachten om te kijken of ik 'm gewonnen heb bij mediamarkt :), da's pas vrijdag dus... :(
Ik ben ook wel benieuwd of ik nog een 2e (en misschien wel 3e :P ) DS heb gewonnen :) Reminder: Niet vergeten de MM te checken op vrijdag, MissXannie ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo strooit met screenshots DS games op GDC

Ziet ernaar uit dat Yoshi yards ipv meters loopt in de Amerikaanse versie ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Icelus op 09-03-2005 16:54 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:47:
Net Atari retro-classics-ds en Advanced wars 2-gba (nooit gespeeld) maar besteld, morgen in huis.
Nu maar hopen dat ik vrijdag op tijd klaar ben met werk om een ds te bemachtigen.
Weet iemand eigenlijk welke classics in die game terugkomen, en misschien nog belangrijker... Zijn ze aangepast aan het DS touchscreen?

Wat die driller betreft; impressies zijn inderdaad impressies. Ik had er gewoon net even iets meer dan verwacht. Tot nu toe zijn de graphics, de sound en de hele sfeer die rond dat spel hangen me gewoon vies tegengevallen. Ga het binnenkort nog wel een kans geven, misschien dat het beter wordt naarmate je het meer speelt.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Twhomp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:08:
- die microfoon: ik hoorde over dat er in sommige spelen de microfoon gebruikt word. Ik zie dit helemaal niet zitten in de trein :P Bij welke spellen wordt de mic gebruikt en is het dan verplicht?
- hoe robuust is dat apparaat? Ik koop er wel een carry-case voor, ook voor de spellen (is zo'n case al te koop?), maar heb geen zin in kapotte pixels of lamlendigheid als ik m uit mijn tas haal. Toch een redelijk duur dingetje.
- Hebben jullie goede suggesties over verslavende spelletjes voor in de trein? Dus of Tetris-achtige spelletjes die je stoppen/beginnen wanneer je wilt en replayable zijn. (Ben trouwens 26 en studeer, dus geen kinderachtige shit (oh jee, Nintendo :P), zoals die Wario Touched vind ik niks).
Microfoon heb ik alleen nog hoeven gebruiken in Wario Ware Touched (wat je dus niks vind :P ownt wel btw! :D) en dan alleen bij het speciale 'mic hok'.
-Ik vind hem robuust, dichtgeklapt iig.
-Polarium zoals gezegd :) Die ga ik zelf vrijdag halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Isser nergens een Polarium filmpje ofzo :?

Ik kan ook niet kiezen tussen volgende games :
SuperMario64DS , ZooKeeper of Polarium ...

Aan welke game heb je ongeveer het langst plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:08:

- die microfoon: ik hoorde over dat er in sommige spelen de microfoon gebruikt word. Ik zie dit helemaal niet zitten in de trein :P Bij welke spellen wordt de mic gebruikt en is het dan verplicht?
Bron: nintendo

"Throw flying discs and balls to improve the pup's agility, bathe it when it gets dirty, and repeat voice commands to train the dog to do tricks"

Dit gaat over die hondengame "nintendodogs" of in europa "puppy times". Ziet er naar uit een goed spel te worden, en maakt zeer waarschijnlijk goed gebruik van de mic. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga bij de launch 2 spellen kopen. 1 word sowieso mario. Ik zit te twijfelen tussen wario touched en project rub. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
WARIO!!!! Dé ultime DS-experience, en natuurlijk heel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Mij lijkt persoonlijk Wario ware touched de leukste. Ik was op de nintendo ds promotour en ik vond project rub een beetje een raar spel, het ziet er een beetje eenvoudig uit, bij de personages zie je alleen de silhouetten bijvoorbeeld.

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44

TdV

Net ff zookeeper gehaald; wel een aardig puzzelspelletje voor erbij. Ik speel het meeste mario64 maar project rub (of eigenlijk feel the magic xx/xy) vind ik het leukst en het meeste een echt DS spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:52

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik krijg als het goed is zaterdam mijn Polarium binnen. Zookeeper daar twijfel ik nog over, ik weet dat het meer modi heeft dan Bejeweled2 (speel ik regelmatig op mijn Ipaq 5550 :P ), maar of ik de andere modi meer kan waarderen daar twijfel ik nog over. Keuzes, keuzes.

XX/XY oftewel Project Rub is imho wel een apart spel :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=22943933,noline]Little Bear schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:59
Weet iemand eigenlijk welke classics in die game terugkomen, en misschien nog belangrijker... Zijn ze aangepast aan het DS touchscreen?
Het is helemaal DS eigen, die game.
Check http://www.gamespot.com/d...sics/preview_6119746.html

Games als Pong, Missile Command, Lunar Lander, Gravitar, Centipede, Break Out, Asteroids, Warlords, Tempest, and Sprint stuk voor stuk arcade classics.

Ideaal voor onderweg ff met de ds 'ontspannen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21-08 20:26

Twhomp

Stayin' Alive

Oh oh oh, kan m dus eigenlijk niet laten liggen. Klinkt erg positief allemaal.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb zelf een PSP liggen en heb bij de Intertoys even op de DS gespeeld..

Maar wat is er nou zo leuk aan dit apparaatje? Eigenlijk alles aan het ding is minder goed dan de PSP.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Digital-DNA schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:00:
Als ik er een gewonnen heb dan is het mooi meegenomen.
Maar ik ga er niet gelijk een halen. Dat doe ik nooit met consoles.
In het begin zijn er toch niet echt veel must-have games.

En als ik hem gewonnen heb, en ik vind er niks aan, dan verpats ik em gewoon weer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:43:
Hmm, ik heb zelf een PSP liggen en heb bij de Intertoys even op de DS gespeeld..

Maar wat is er nou zo leuk aan dit apparaatje? Eigenlijk alles aan het ding is minder goed dan de PSP.. :X
En waarom is een simpele game als lumines de beste titel voor de PSP :X

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021

:{
Gelukkig heeft de PSP ook een touch screen en geweldige games :Y)
Sommige spellen op de DS zijn van idee zo simpel, maar de uitwerking is zooo briljant...

[ Voor 14% gewijzigd door Xrenity op 09-03-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:57:
[...]

:{
Gelukkig heeft de PSP ook een touch screen en geweldige games :Y)
Sommige spellen op de DS zijn van idee zo simpel, maar de uitwerking is zooo briljant...
sorry hoor maar alleen bij jou heeft een psp touch screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:10:
[...]

sorry hoor maar alleen bij jou heeft een psp touch screen
O-M-G, ooit gehoord van sarcastme en leestekens? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjukke schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:12:
[...]

O-M-G, ooit gehoord van sarcastme en leestekens? ;)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 10:06

S2S

Dat het geluid beter is op un DS ;)...dat is er beter aan dan de PSP. Oja en de games natuurlijk...... _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 09-03-2005 20:24 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 01:13

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...en de personen die erop spelen natuurlijk :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 08:38
D3ft0n3 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:55:
[...]

En waarom is een simpele game als lumines de beste titel voor de PSP :X
Niet om het een of ander, maar kijk is naar Tetris ... simpel wil nog niet zeggen dat het geen toptitel kan wezen :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-08 15:29
Wanneer komt die Yoshi's Touch and Go nou in Europa uit?
Ik wil nl. een combipakketje van Yoshi + Rayman bij 1 winkel. En aangezien Rayman hier volgens mij bijna eerder uitkomt dan in de US wou ik wel ff weten wanneer Yoshi nou uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo wil met nieuw gadget ook oma aan zich binden
Door Jeroen Segenhout, ANP
M e t foto

AMSTERDAM (ANP) - Oma die op een priegelschermpje haar kunsten op het gebied van computerspellen vertoont. Dit tafereel lijkt vreemd, maar volgens de Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo is het een haalbare kaart. Vanaf vrijdag verkoopt de onderneming de Nintendo DS in Europa, de opvolger van de wereldberoemde Gameboy waarmee ze ook de niet-gamers hoopt te bereiken.

Nintendo leverde deze week ongeveer 650.000 exemplaren van de DS aan de Europese detailhandel. Enkele tienduizenden exemplaren vinden via dit kanaal hun weg naar de Nederlandse consument, aldus productmanager Bianca van Dort van de Benelux-tak van het Japanse bedrijf.

De DS staat voor Dual Screen, twee schermen, waarmee Nintendo zich wil onderscheiden van de Playstation Portable (PSP) van Sony. Met de PSP met afspeelmogelijkheden voor muziek en films doet Sony een rechtstreekse aanval op de machtspositie die Nintendo momenteel heeft met de Gameboy. Vanaf 1989 is de Gameboy met meer dan 170 miljoen verkochte exemplaren bijna alleenheerser geweest met handzame spelcomputers. Het leek erop of andere aanbieders daarin berustten, maar Sony sloeg sinds eind vorig jaar een nieuwe weg in. De PSP ligt sinds december in de Japanse winkels, de Verenigde Staten volgen later deze maand en Europa waarschijnlijk ergens in april.

Zelf zeggen de fabrikanten dat ze nauwelijks in elkaars vaarwater zitten, maar de kans lijkt klein dat consumenten beide apparaten aanschaffen. Daarvoor is mobiel gamen net even te duur, zeker voor het jeugdige publiek dat het meest valt voor de nieuwste gadgets op spelcomputergebied. De DS gaat 149 euro kosten, terwijl de PSP waarschijnlijk voor meer dan 200 euro in de schappen komt te liggen.

Nintendo-topman Satoru Iwata was eind januari even enkele dagen in Europa om zijn nieuwe apparaat te showen. Op een Parijs podium vertelde hij doodleuk ook opa's en opa's aan het spelen te willen krijgen. Leidraad daarbij is het gevaar van het richten op een te kleine doelgroep. ,,In Japan is de gamesmarkt aan het krimpen. Om dit in Europa en de Verenigde Staten voor te zijn, moeten we ook de niet-gamers aanspreken.''

De DS kan is vernieuwend. Dubbele schermen hadden hele oude Nintendo-portables al, maar dat één lcd-scherm via aanraking als joystick kan fungeren, geeft een bijzonder speelgevoel. Liefhebbers kunnen zelfs schreeuwen of blazen tegen het apparaat om iets gedaan te krijgen. Veel hangt echter af van de spelletjes die grote bedrijven als EA of Ubisoft daarvoor aanbieden. Bij Nintendo-spellen zoals Wario Ware zit het wel goed met het touchscreen-element. Als andere ontwikkelaars echter niet verder komen dan een overzichtskaartje voor de actie op het bovenste scherm, blijft er niet veel van over.

Echte fanaten kunnen bij de DS zelfs hondjes opvoeden. Een aaitje over het aanraakscherm is al voldoende om een puppy even tevreden te stellen. Met dit soort spelletjes hoopt Iwata juist nieuwe gamers aan te spreken, zoals oma's. ,,Oma's gaan mogelijk van de puppy's houden. Elk stukje software bereikt zo zijn eigen doelgroep. Wij moeten zelf nadenken welk etiket wij erop plakken.''

Nintendogs, het hondenspelletje, komt nog niet in de Nederlandse winkels te liggen, maar met zestien spellen is er voorlopig voldoende keuze. Nintendo gaat ervan uit dat tegenover elk DS-apparaat in de lanceringsfase twee verkochte spelletjes staan. Deze conservatieve inschatting is volgens Iwata een gevolg van de speelbaarheid van Gameboy Advance-games op de DS. Bovendien kunnen eigenaren van de DS via een draadloos netwerk tegen elkaar gamen met één spelletje.

Van de doelstelling om een brede doelgroep aan te spreken, is in Nederland nog niet veel te merken. De reclamecampagnes richten zich hier vooral op de jeugd, met vooral veel aandacht op zenders als MTV, TMF, Nickelodeon en Jetix. Toch kunnen met deze strategie ook andere zieltjes dan de huidige jeugdige doelgroep van Nintendo worden gewonnen, betoogt Iwata. In de VS bundelde bijvoorbeeld de DS met een demonstratieversie van het schietspel Metroid Prime Hunters, om het enthousiasme van de echte gamers te laten overslaan naar andere familieleden. Iwata: ,,Zij zien dan hoe gemakkelijk je de DS kan bespelen en aanraken.'' Ook in Europa moet het schietspel als katalysator dienen.
Leuk bedacht van Nintendo, maar daar geloof ik echt niks van... opa en oma die op een DS gaan zitten spelen. :p LOL. Ik denk dat de NES in zijn tijd nog "oma-vriendelijker" was.

Maar het ANP maakt wel een goed punt. Nintendo zegt al de hele tijd dat ze vooral niet-gamers willen aanspreken met de DS... maar ze adverteren totnutoe inderdaad alleen nog maar op jongerenzenders en gamesbladen. Ik heb nog geen DS-advertentie in de libelle zien staan. Uh... niet dat ik de libelle lees natuurlijk
geemfriek schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:35:Ik kan ook niet kiezen tussen volgende games :
SuperMario64DS , ZooKeeper of Polarium ...

Aan welke game heb je ongeveer het langst plezier?
Ik kan geen objectief oordeel over Mario geven. Ik heb persoonlijk grote problemen met de besturing. Maar andere mensen zeggen dat ze er wel goed mee overweg kunnen dus... het verschilt per persoon blijkbaar. Ik kan er in ieder geval absoluut niet aan wennen. En het is een 8 jaar oud spel dat ik al door en door kende. :/ Echt een zwaktebod van Nintendo wat mij betreft. Alles bij elkaar... ik heb eigenlijk gewoon een hekel aan dat hele spel. Objectief bekeken is het natuurlijk gewoon een goede game, maar ik zit me er altijd heel erg aan te ergeren. (Of zat, eigenlijk... want ik heb het al heel lang niet meer gespeeld)

Zookeeper vond ik het in begin heel erg leuk en superverslavend. Toen ik het net had was het voor ongeveer een week veruit mijn meestgespeelde DS-spel. Maar het ging me toen al snel vervelen. Je kunt er niet echt goed in worden. Het is gewoon telkens afwachten welke blokken er zullen verschijnen, en hopen dat je op tijd een combinatie ziet. Het principe is leuk, maar je hebt te weinig controle over het verloop van het spel.

Polarium is geniaal (vind ik). Je moet er wel het geduld voor hebben en er even flink wat tijd in willen steken, want het is erg moeilijk in het begin. Maar met voldoende oefening kun je een heel eind komen. :) Tussen die 3 spellen, is Polarium zeker degene waar ik het meeste en langste plezier aan heb beleefd. Maar het is wel een titel die je moet liggen denk ik. Ik zou hem niet blind durven aanbevelen.

Yoshi Touch & Go is wat mij betreft de beste DS-titel. Erg jammer dat ze die (blijkbaar) niet op tijd vertaald konden krijgen voor de europese launch. Dat was nou echt een sterke launchtitle geweest. Superleuk om te spelen, en met een bijna oneindige replay-value.

Edit: Ik heb vandaag trouwens twee DS-spellen bij de FRS zien staan. En die doosjes zijn in het echt nog lelijker dan ze er op die plaatjes uitzagen. Ik heb ze ook nog naast elkaar gehouden, en ze zijn niet even dik als GBA-spellen. Dus die verklaring gaat ook niet op. Opzich zijn ze maar een paar milimeter dikker dan de japanse en amerikaanse doosjes... maar het gevoel is totaal anders, veel lomper. Ook de binnenkant is veel lelijker, voelt veel minder sjiek aan dan de buitenlandse. Het is nu echt alsof je een postzegel koopt die in een schoenendoos verpakt zit. Zonde hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Vanaf vrijdag verkoopt de onderneming de Nintendo DS in Europa, de opvolger van de wereldberoemde Gameboy
Ja, ga dat maar 'ns uileggen Nintendo...
Opzich zijn ze maar een paar milimeter dikker dan de japanse en amerikaanse doosjes...
Alles is groter in Europa :Y)

Meer Play-Yan

[ Voor 47% gewijzigd door Icelus op 09-03-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-08 19:26

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:03:
Ik kan geen objectief oordeel over Mario geven. Ik heb persoonlijk grote problemen met de besturing. Maar andere mensen zeggen dat ze er wel goed mee overweg kunnen dus... het verschilt per persoon blijkbaar. Ik kan er in ieder geval absoluut niet aan wennen. En het is een 8 jaar oud spel dat ik al door en door kende. :/ Echt een zwaktebod van Nintendo wat mij betreft. Alles bij elkaar... ik heb eigenlijk gewoon een hekel aan dat hele spel. Objectief bekeken is het natuurlijk gewoon een goede game, maar ik zit me er altijd heel erg aan te ergeren. (Of zat, eigenlijk... want ik heb het al heel lang niet meer gespeeld)
Ik heb zelf meestal geen problemen met het spel. Je moet alleen de thumb-strap precies op de millimeter precies goed om je duim hebben zitten, anders speelt het voor geen meter. Ik heb het een paar keer gehad dat ik Super Mario 64 DS wilde spelen, maar de thumb-strap maar niet goed kreeg en het na tien minuten opgaf. Als het wel goed gaat, speelt het spel bijna net zo goed als op de N64.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb het nog niet gezien maar ik hoor dat er een behoorlijk trieste reclame bestaat van Intertoys met de NDS in de hoofdrol. Is dit echt zo? Want dat zou echt jammer zijn aangezien er wel goeie reclames bestaan voor de NDS...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:21:
Ik heb het nog niet gezien maar ik hoor dat er een behoorlijk trieste reclame bestaat van Intertoys met de NDS in de hoofdrol. Is dit echt zo?
Ja die heb ik gezien. :/ Inderdaad nogal triest. Het ziet eruit als een powerpoint presentatie.

Ik heb trouwens alleen nog maar die reclame gezien (van Nintendo zelf) dat die jongen in een cafe zit en een vlekje op het raam probeert weg te poetsen. Die vind ik persoonlijk niet echt sterk. De franse versie (met diezelfde jongen in de hoofdrol) die ik op internet heb gezien is veel leuker. :D Hopelijk gaat die hier vanaf vrijdag ook draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Deddiekoel schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:21:
Ik heb het nog niet gezien maar ik hoor dat er een behoorlijk trieste reclame bestaat van Intertoys met de NDS in de hoofdrol. Is dit echt zo? Want dat zou echt jammer zijn aangezien er wel goeie reclames bestaan voor de NDS...
Ik zag die reclame gisteren op Yorin na C.S.I.: Miami. Het is echt de meest amatueristische reclame die ik in jaren heb gezien. Het is het beste te vergelijken met die reclames die je op de kabelkrant van Noord Holland vroeger altijd te zien kreeg. Het was meer een dia voorstelling dan een reclame.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 09-03-2005 21:39 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Atari classics zijn wel leuke games, maar precies net niet goed genoeg. De preview zegt ook dat het duidelijk merkbaar is dat de games ook niet met het touch screen in gedachten ontwikkeld zijn. Ik vrees dan ook dat het vrij snel gaat vervelen.

Ook Yoshi kan me niet echt overtuigen. Ben nog altijd niet van de kater van yoshi's story op de n64 heen en vrees dat deze variant, hoe ik het nu hoor, maar weinig variatie biedt.

Polarium wil ik dan wel hebben, maar die US release is maar niet op liksang te vinden. En ik verrek het de europese versie te kopen. Kut doosjes.

Edit: weet trouwens iemand een online shop waar je de US polarium kan bestellen? dvdboxoffice heeft hem ook al niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Little Bear op 09-03-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Little Bear schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:43:
Edit: weet trouwens iemand een online shop waar je de US polarium kan bestellen? dvdboxoffice heeft hem ook al niet...
Komt waarschijnlijk omdat Polarium pas 18 April uitkomt in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:03:
[...]

[...]

Zookeeper vond ik het in begin heel erg leuk en superverslavend. Toen ik het net had was het voor ongeveer een week veruit mijn meestgespeelde DS-spel. Maar het ging me toen al snel vervelen. Je kunt er niet echt goed in worden. Het is gewoon telkens afwachten welke blokken er zullen verschijnen, en hopen dat je op tijd een combinatie ziet. Het principe is leuk, maar je hebt te weinig controle over het verloop van het spel.

Polarium is geniaal (vind ik). Je moet er wel het geduld voor hebben en er even flink wat tijd in willen steken, want het is erg moeilijk in het begin. Maar met voldoende oefening kun je een heel eind komen. :) Tussen die 3 spellen, is Polarium zeker degene waar ik het meeste en langste plezier aan heb beleefd. Maar het is wel een titel die je moet liggen denk ik. Ik zou hem niet blind durven aanbevelen.

Yoshi Touch & Go is wat mij betreft de beste DS-titel. Erg jammer dat ze die (blijkbaar) niet op tijd vertaald konden krijgen voor de europese launch. Dat was nou echt een sterke launchtitle geweest. Superleuk om te spelen, en met een bijna oneindige replay-value.

Edit: Ik heb vandaag trouwens twee DS-spellen bij de FRS zien staan. En die doosjes zijn in het echt nog lelijker dan ze er op die plaatjes uitzagen. Ik heb ze ook nog naast elkaar gehouden, en ze zijn niet even dik als GBA-spellen. Dus die verklaring gaat ook niet op. Opzich zijn ze maar een paar milimeter dikker dan de japanse en amerikaanse doosjes... maar het gevoel is totaal anders, veel lomper. Ook de binnenkant is veel lelijker, voelt veel minder sjiek aan dan de buitenlandse. Het is nu echt alsof je een postzegel koopt die in een schoenendoos verpakt zit. Zonde hoor.
Bedankt kerel :D
ik denk toch maar voor die Polarium te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 17:11
Was vandaag in de Media Markt en heb even de demo-versie van Wario Touched gespeeld. Ik moet zeggen dat ik er een aantal keer langs heb gelopen zovan: "ach tis maar een Nintendo DS", maar toen ik afgelopen weekend in Antwerpen was en daar zo'n beetje alle release-games heb gespeeld (nl. NDS promotion ofzo) stond ik daar wel een half uur in de MM de demo van Wario te spelen. 8)7 Ik vond het echt geweldig grappig en leuk om te spelen. Hoop dat ik er vrijdag 1 heb gewonnen! :P

offtopic:
Tot wanneer kan je kijken of je hebt gewonnen. Stel je hebt geen tijd op vrijdag...en dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 09-03-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Mja over die media makrt actie:

Komen er nog mensen bij de media markt in Amsterdam.

Ik kan er helaas zelf niet heen vrijdag vanwege scool...

Als iemand namen op zou kunnen schrijven, graag :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 23-08 20:34
Flatwhite schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:33:
Was vandaag in de Media Markt en heb even de demo-versie van Wario Touched gespeeld. Ik moet zeggen dat ik er een aantal keer langs heb gelopen zovan: "ach tis maar een Nintendo DS", maar toen ik afgelopen weekend in Antwerpen was en daar zo'n beetje alle release-games heb gespeeld (nl. NDS promotion ofzo) stond ik daar wel een half uur in de MM de demo van Wario te spelen. 8)7 Ik vond het echt geweldig grappig en leuk om te spelen. Hoop dat ik er vrijdag 1 heb gewonnen! :P

offtopic:
Tot wanneer kan je kijken of je hebt gewonnen. Stel je hebt geen tijd op vrijdag...en dan?
En als je hem niet gewonnen hebt natuurlijk eentje kopen :Y) Dat is tenslotte de bedoeling van zo een actie.
Als je niet kan die dag... ik zou er niet op gokken dat je hem de volgende dag nog kan incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Modbreak:Knap dat jij dat van een website kan afleiden :{
Post iets nuttigs, of post anders niet

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 09-03-2005 23:19 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
TAG_Speedy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:59:
[...]

Niet om het een of ander, maar kijk is naar Tetris ... simpel wil nog niet zeggen dat het geen toptitel kan wezen :)
Ik zeg ook juist dat het een toptitel is en dat alle 'betere' functies van de psp niet perse goede gameplay maken :)

edit:
Ok misschien leg ik niet duidelijk uit wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik bedoel te zeggen dat de beste titel die er te vinden is op de psp het niet moet hebben van de goede graphics (imo het enige opzicht waarin de PSP beter is dan de NDS)

[ Voor 28% gewijzigd door D3ft0n3 op 09-03-2005 23:27 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:50:
Mja over die media makrt actie:

Komen er nog mensen bij de media markt in Amsterdam.

Ik kan er helaas zelf niet heen vrijdag vanwege scool...

Als iemand namen op zou kunnen schrijven, graag :)
ja indd als iemand toevallig bij mediamarkt utrecht komt vrijdag zou die dan ook een lijstje willen maken met de namen en die hier publiceren? ik moet dan namelijk werken.
vandaag kan ik wel naar de media markt (voor de GT4 actie en ik zit in utrecht op school ;) ) dus das geen probleem, alleen vrijdag dus niet :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, totnutoe ben ik nooit echt enthousiast geweest over het vooruitzicht van nintendogs. Het leek me een soort tamagotchi met hondjes... en tamagotchi vond ik nou niet zo heel boeiend.

Maar na het lezen van de hands on feature van gamespot, moet ik zeggen dat het toch best wel weer leuk klinkt. :)

Je kunt je hond uitlaten in de omgeving en in het park blijkbaar (dus niet het hele spel speelt zich af in de woonkamer). Ze luisteren alleen naar jouw stem, hebben allemaal een uniek karakter... "It's impossible to spend any time with Nintendogs and not be at least a little touched by the puppy models, which look great and animate in amazingly lifelike and varied ways." Ik begin er nu toch wel een soort enthousiast over te worden. Vanaf nu toch maar wat beter in de gaten houden dat spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-08 10:56

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zo voor diegenen die het missen... de NDS development tutorials komen al goed op gang =)
Eerst emu's worden gereleased en alles ontwikkelt zich langzaam.. te gek! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons zegt op hun site hem NU al te verkopen. ik denk dat het een marketingstunt is, en dat als je em besteld, dat ze em pas morgen opsturen..

*niet wachten tot morgen kan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Bleh, ik had gisteren m'n Hori screen protectors binnen. Ik netjes m'n schermpje schoongemaakt, dat plasticje erop geplakt... vol met bubbels, omdat er een paar stofjes op het plasticje zitten. Dus ik probeer dat plasticje schoon te maken, maar dat lukt voor geen meter. Na het nog een paar keer geprobeerd te hebben valt het plasticje uit mijn hand en dwarrelt het haar ondergang tegemoed: de vloer. Hij viel op de grond en zat gelijk helemaal onder de stof. Wat een klote dingen zeg, hoe krijg je zoiets ooit netjes erop?! :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:35:
Dixons zegt op hun site hem NU al te verkopen. ik denk dat het een marketingstunt is, en dat als je em besteld, dat ze em pas morgen opsturen..

*niet wachten tot morgen kan*
Nogmaals: bij die gameszaak in de koopgoot in Rotterdam verkochten ze hem sinds gistermiddag. De Dixons er schuin tegenover had hem wel in de vitrine maar verkocht hem niet (niet gevraagd, ik had er tenslotte al een :P). Als je even wat tijd over hebt, en je zit in de buurt van een Dixons, kan je er altijd even langs wandelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 23-08 20:34
Captain N schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:40:
Bleh, ik had gisteren m'n Hori screen protectors binnen. Ik netjes m'n schermpje schoongemaakt, dat plasticje erop geplakt... vol met bubbels, omdat er een paar stofjes op het plasticje zitten. Dus ik probeer dat plasticje schoon te maken, maar dat lukt voor geen meter. Na het nog een paar keer geprobeerd te hebben valt het plasticje uit mijn hand en dwarrelt het haar ondergang tegemoed: de vloer. Hij viel op de grond en zat gelijk helemaal onder de stof. Wat een klote dingen zeg, hoe krijg je zoiets ooit netjes erop?! :?
Bij mijn Pelican screen protectors( ja die klote dingen :P ) zat een soort van plastic kaartje. Daarmee kon je door flink over de screen protector te wrijven (duwen) alle bubbels wegkrijgen. Misschien een idee om een credit card of pinpas hiervoor te gebruiken.

Succes ermee iig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb net bij Play.com Polarium besteld. Was daar 18 pond (of 29 euro), wat toch weer een stuk goedkoper is dan de 40 die de FRS wil hebben.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen kan ik eindelijk met mensen battles 8)

moet maar 2 handheld naar buiten nemen.. PSP en DS.. hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:52:
Heb net bij Play.com Polarium besteld. Was daar 18 pond (of 29 euro), wat toch weer een stuk goedkoper is dan de 40 die de FRS wil hebben.
18 pond = 26 euro
Wisselkoers: 2005-03-09 Wednesday, March 9 1.43746 EUR

dus 17.99 * 1.43746 = +/- 26

die polarium is wss wel met europees doosje zeker ? post dit even als je hem binnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gaat het gebeuren jongens... vandaag gaat het gebeuren! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watte? :p

leg ff uit, bij welke winkels of heb je het over het versturen van pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:14:
Vandaag gaat het gebeuren jongens... vandaag gaat het gebeuren! _/-\o_
Bedoel je niet morgen? Dat is de grote officiele release-datum. :)

offtopic:
Mijn Planet Meteos staat op order shipped! :D :D Dat wordt volgende week heerlijk puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 21-08 10:56

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

wat een blijheid.. terwijl de meesten van deze thread de DS al maanden in huis hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nog niet :X

ik word gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:41:
[...]

ja indd als iemand toevallig bij mediamarkt utrecht komt vrijdag zou die dan ook een lijstje willen maken met de namen en die hier publiceren? ik moet dan namelijk werken.
vandaag kan ik wel naar de media markt (voor de GT4 actie en ik zit in utrecht op school ;) ) dus das geen probleem, alleen vrijdag dus niet :( |:(
Idem voor Media Markt Alkmaar, ik kom er vandaag niet vanwege cursus in De Bilt...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:10
Willybubba schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:48:
[...]

Idem voor Media Markt Alkmaar, ik kom er vandaag niet vanwege cursus in De Bilt...
Idem voor DH. :P Ik ben aant werken na school, maar kan je alleen de DS op de 11e ophalen?

Hopelijk kopen heel wat mensen de DS, want nu heb je weinig mensen om mee te multiplayeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:40:
[...]

Bedoel je niet morgen? Dat is de grote officiele release-datum. :)

offtopic:
Mijn Planet Meteos staat op order shipped! :D :D Dat wordt volgende week heerlijk puzzelen
Neehee. Ik heb het niet over de release datum... Ik heb het over iets anders...

We gaan iets horen vandaag. Iets heel leuks. :D

Ik schat over 6 ~ 9 uur is het nieuws binnen en te lezen op websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Neehee. Ik heb het niet over de release datum... Ik heb het over iets anders...

We gaan iets horen vandaag. Iets heel leuks. :D

Ik schat over 6 ~ 9 uur is het nieuws binnen en te lezen op websites.
Doe niet zo mysterieus man. ;) Zeg gewoon dat vandaag de eerste online plannen voor de DS worden bekendgemaakt(bron: Reggie interview op IGN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Over the last few months, the Nintendo DS was said to go online by one of Nintendo's own projects. When the project would be announced exactly always remained shrouded. Several interviews and sneak-peaks however are hinting at an announcement later today during mr. Iwata's keynote speech during the GDC in San Francisco (19:30 - 20:30 CET).

The first major hint comes from IGN. According to IGN, they "have heard that the keynote won't just offer mention of such a service, but will actually have interactive demonstration of the Nintendo DS' online functions with specific games that utilize the functions. These games will be revealed during Iwata's keynote speech".

Secondly, there is a recent interview with Reggie Fils-Aime done by 1UP. In the interview, 1UP asked Fils-Aime what mr. Iwata is about to say during his speech. Fils-Aime responds that Iwata is indeed going to talk about his experiences as a developer in the games industry, but will also talk about the Nintendo DS, wireless Internet gaming and Nintendo's commitment to this combined with the goal to bring it to life this year.
Bron
Pac-Pix - Hidden Symbols
Namco's drawing-game Pac-Pix contains a few symbols we didn't see before...

John tv from the Gaming-Age Forums has got his hands on Pac-Pix and tried out drawing a few more symbols than the previously shown Pac-Man, bombs and arrows. His findings can be found 'disturbing' at the least (of 'fun', depending on how you look at it).
  • When drawing certain symbols in the Sketchbook mode of Pac-Pix (used for practicing drawing symbols you'd normally use), hidden animations can be found:Draw a butterfly and it'll flutter about, eventually flying off past the top screen
  • Draw a cloud and it'll make rain (actually JackFrost found that one)
  • Draw a butt and it'll shoot out a powerful fart (no joke)
    He also found out that if you shoot an arrow at the art of Pac-Man up on the top-screen, his mouth will open and close as he says "wah wah wah".
A video of his findings can be found here (2.0 MB, wmv).
Zou dit echt de uiteindelijke versie gehaald hebben :?

Bron

[ Voor 36% gewijzigd door Icelus op 10-03-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit geldt niet alleen voor jou, Lau22 (ook al moet je even flink dimmen):

Rustig

Het heeft totaal geen zin om hier ongeduldig te gaan zitten doen. Behalve dat je totaal niets aan het topic toevoegt, willen mensen het blijkbaar ook nog eens overdrijven.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees een aantal postitieve dingen in dit forum over Polarium. Kan iemand me vertellen wat nou precies de bedoeling is en of het spel een leuke en verslavende puzzelgame is.

Ja ik weet dat ik ook re/previews kan lezen maar een reactie van jullie vind ik net ff wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:41:
Ik lees een aantal postitieve dingen in dit forum over Polarium. Kan iemand me vertellen wat nou precies de bedoeling is en of het spel een leuke en verslavende puzzelgame is.

Ja ik weet dat ik ook re/previews kan lezen maar een reactie van jullie vind ik net ff wat fijner.
De basis van Polarium is een veld met daarin zwarte en witte blokjes.
Met de touchpen kies je een beginblok waarna je een ononderbroken lijn kan trekken. Je kan alleen horizontaal en vertikaal van richting veranderen en reeds gekozen blokken niet doorkruisen.
Wanneer het laatste blok nogmaals wordt aangeraakt zullen de blokken van kleur veranderen, witte blokken worden zwart en omgekeerd.
De bedoeling is om op deze manier iedere horizontale lijn in het veld eenzelfde kleur te geven.

Polarium bestaat uit twee delen: standaard puzzels en een actie gedeelte. Over de puzzels kan je net zolang doen als je wilt, in het actie gedeelte komen steeds een aantal lijnen van boven naar beneden het scherm inschuiven die je "weg moet tekenen". Wanneer het scherm volgelopen is is het game over.

Polarium is een goed puzzelspel maar biedt (IMO) niet diezelfde verslavingsfactor zoals bijvoorbeeld Tetris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor klachten en/of opmerkingen kun je me mailen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Een erg leuk apparaatje die DS, alleen vind ik zijn uitstraling erg jammer. De toetsjes voelen niet echt lekker aan. De PSP daarentegen vind ik er stoerder uitzien, en ik ben zelf een Nintendo aanhanger.

Wat mij opviel, was dit bericht: http://www.gamer.nl/nieuws/25228
Zou erg leuk zijn als het daadwerkelijk zo zou zijn, ik als nintendo en C&C fan, mooiere combo bestaat er toch niet :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21-08 20:26

Twhomp

Stayin' Alive

Ophidian schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:17:
Wat mij opviel, was dit bericht: http://www.gamer.nl/nieuws/25228
Zou erg leuk zijn als het daadwerkelijk zo zou zijn, ik als nintendo en C&C fan, mooiere combo bestaat er toch niet :P
Oooh.... ooooh.... dat zou voor me de duw zijn om een DS te kopen. Met een touchscreen in de trein lekker C&C-en. Sweeeeet. 2 schermpjes ideaal.

Red Alert 2 speel ik ook nog regelmatig, af en toe een skirmishje. Lekkere replayabillity!!!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VAndaag de gba movie player binnen gehad.
maar weet iemand hoe het komt dat het geluid niet synchroon loopt?
GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:01

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Leuke instelling bij de winkelketens:
FreeRecordShop; Ik heb de levering nog niet binnen, maar vanmiddag kan je de ds wel krijgen.
Dixons; Ze staan in de vitrine dus je mag hem meenemen, iedereen verkoopt hem toch al.

Bij de tweede winkel vanmiddag om 12 uur succes met het binnenslepen van een DS. Morgen dus niet op tijd uit bed om voor school nog ff eentje te scoren. Kunnen filialen trouwens in problemen komen door consoles en games te vroeg te verkopen?

Al een middagje gegamed -> Wario Ware Touch is echt geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Even een vraag voor de gene die al een DS hebben.

Ik ga de mijne straks ook kopen maar als ik hem heb wil ik er natuurlijk z.s.m. mee spelen. Moet ik eerst de accu helemaal opladen? Of helemaal leeg spelen? Of maakt het geen ene fuck uit :?

Ik hoor iedereen hier namelijk altijd over zeiken maar ik gloof dat het met de hedendaaagse accu's niks meer uitmaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

KeaveXL schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:28:

Ik ga de mijne straks ook kopen maar als ik hem heb wil ik er natuurlijk z.s.m. mee spelen. Moet ik eerst de accu helemaal opladen? Of helemaal leeg spelen? Of maakt het geen ene fuck uit :?

Ik hoor iedereen hier namelijk altijd over zeiken maar ik gloof dat het met de hedendaaagse accu's niks meer uitmaakt....
Ik heb hem gewoon aan de stroom gehangen en ben even wat anders gaan doen; doe ik eigenlijk altijd even voor alle zekerheid. Ze zeggen het ook wel in het boekje.

Liever een paar uurtjes wachten (gisteren Frost op de TV, was ook best leuk :P) dan relatief snel een brakke accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de DS gehaald in Tilburg.
Toch maar meteen Polarium meegenomen voor 34 eitjes. (opzich valt dat reuze mee, kon niet wachten en je krijgt ook nog 250 punten).
Toen ik thuis kwam kwam ik ook nog de postbode tegen die mij een pakketje overhandigde met Atari retro classics en Advanced wars 2 (gba).

Korte indruk, DS is bekend, voelt degelijk aan yada-yada-yada.
Polarium DS, geweldig dit zijn de games waar je een DS voor koopt althans ik. Niet gecompliceerd, boeiend.
Atari Classics DS, schot in de roos, spelletjes die ik op de 2600 speelde nu op de DS! een groter plezier kan ik me niet wensen als ff tussendoor wat tijd over heb om te ontspannen. Elke game heeft een remix, wat dat precies is heb ik nog niet geprobeerd maar het klinkt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn DS heeft een hotpixels op de touchscreen :{. Morgen dus maar eens teruggaan om een fatsoenlijk apparaat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 12:52

DoctorV64

Cosmopoliet

Gaat er iemand morgen overdag naar de Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium? Kan hij dan de namen posten van de winnaars van een DS?? :D Overdag werk ik namelijk :P en voordat ik richting Alexandrium kan gaan is het al vrij laat :S Bij voorbaat dank !!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Robin Vreuls schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:04:
Mijn DS heeft een hotpixels op de touchscreen :{. Morgen dus maar eens teruggaan om een fatsoenlijk apparaat te krijgen.
Tsja das gewoon pech hebben. Dat heb je met zulke schermen nu eenmaal. :) Idd gewoon teruggaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:28:

Kheb hem eigelijk gelijk uitgeprobeerd en toen ff aan de lader gehangen en toen ben ik toch weer gaan spelen (kon het niet laten:P) maar toen ben ik op een gegeven moment gewwoon bij het stopcontact gaan zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Damn, ik dacht dat de mediamarkt release vandaag was 8)7 ben dus voor niks geweest net, als ik morgen langs ga kijk ik wel of ik de namenlijst met winnaars kan printen daar :+ (filiaal utrecht) beloof niks natuurlijk ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Vandaag bij Dixons Polarium gehaald. Het is echt een leuk spel, zoals Surrounded hier al meerdere malen heeft aangegeven. De verkoper vroeg me nog of ik al een DS had, toen ik zei dat ik hem al een maand had was hij helemaal verbaasd.

De keynote speach van Iwata is trouwens ongeveer een half uur geleden begonnen en duurt nog tot ongeveer 20.30. We weten dus binnen het uur wat Iwata te zeggen had over DS {On|No}line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En nog belangerijk dan krijgen we binnenkort ook de nieuwe Zelda trailer te zien (GC Zelda dan) _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 13:41
Kom iemand van jullie morgen in de media-markt in Almere??

Kans is natuurlijk errug klein dat ik op die lijst sta (weinig geluk gehad met soortgelijke acties in het verleden), maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net topic 4 doorgespit maar niet gevonden, iemand een idee als je in pictochat zit hoe je zonder uitschakelen van de DS terug kan komen in het hoofdmenu (waar je keuze kan maken voor een game en bovenin het klokje hebt)?

Of als je in de settings komt, hoe keer je dan terug?

Boekje geeft ook geen uitsluiting althans ik moet behoorlijk blind zijn anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:18:
Heb net topic 4 doorgespit maar niet gevonden, iemand een idee als je in pictochat zit hoe je zonder uitschakelen van de DS terug kan komen in het hoofdmenu (waar je keuze kan maken voor een game en bovenin het klokje hebt)?

Of als je in de settings komt, hoe keer je dan terug?
Is niet mogelijk (heeft waarschijnlijk met beveiliging te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:13:
Voor klachten en/of opmerkingen kun je me mailen
zal ik doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:46:
Damn, ik dacht dat de mediamarkt release vandaag was 8)7 ben dus voor niks geweest net, als ik morgen langs ga kijk ik wel of ik de namenlijst met winnaars kan printen daar :+ (filiaal utrecht) beloof niks natuurlijk ;)
ahhhhh als je dat doet krijg je van mij een zoen! :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb vandaag ook ff met het apparaatje mogen spelen \o/
wel mooi ding

ze gingenook als warme broodjes worst over de plank bij free record shop (utrecht in hc)

die gasten kochten allen 1 ds, en ieder 2 spellen
dat verdient ff lekker als frs zijnde :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:04:
Vandaag bij Dixons Polarium gehaald. Het is echt een leuk spel, zoals Surrounded hier al meerdere malen heeft aangegeven. De verkoper vroeg me nog of ik al een DS had, toen ik zei dat ik hem al een maand had was hij helemaal verbaasd.
Ik ben blij dat je hem ook leuk vind. :)
De keynote speach van Iwata is trouwens ongeveer een half uur geleden begonnen en duurt nog tot ongeveer 20.30. We weten dus binnen het uur wat Iwata te zeggen had over DS {On|No}line.
!!!!!!!!!!
As further icing on the DS cake, Iwata also revealed that Nintendo is developing a new Animal Crossing title specifically tailored for online play.
Dit is dus echt een droom die uitkomt! specifically tailored for online play... dat is dus wel wat meer dan alleen voorwerpen ruilen... lijkt mij. :) Echt een virtueel dorp, waar naast de dieren nog veel meer echte mensen wonen. :9~ Als ze dit spel goed aanpakken kan het echt briljant worden. Ik vind Animal Crossing al briljant, maar een goede online-variant kan nog 20x zo briljant worden. Op z'n minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 14:31
Kan je je nog online inschrijven voor die mediamarkt actie eigenlijk, kan geen link meer vinden, heeft iemand die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-08 07:34
In Den Haag bij de MediaMarkt was de lancering wel al vandaag (donderdag). Heb net Polarium daar gehaald voor 27.99!! Alle andere games zijn 37.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
As mentioned earlier Nintendo also announced plans for the DS to finally go online. They confirmed that when the service launches later this year players will be able to connect to any of the Wi-Fi hotspots, found all around the world.
:Y)

Bron: Cube-Europe.com

Nieuwe screenshots & video's Zelda GameCube!

[ Voor 13% gewijzigd door Icelus op 10-03-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
SandaX schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:54:
Kunnen filialen trouwens in problemen komen door consoles en games te vroeg te verkopen?
Ja, dat kunnen ze zeker. Ik zelf werk bij Bart Smit, als we iets te vroeg gaan verkopen, kunnen we hoge geldboetes krijgen..

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Animal Crossing online pics.

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/595/595011/animal-crossing-ds-20050310005304574.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/595/595011/animal-crossing-ds-20050310005305012.jpg

Mij boeit dit echt geen zak. Ik geloof dat surrounded het wel grappig vind...

[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 10-03-2005 23:13 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 19:52

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

m'n bovenste schermpje is iets donkerder dan de onderste, is dit normaal?
(vind ik wel irri namelijk)

echt irritant:
- gba: te donker, met afterburner wel licht, maar toen ook wat krasjes en stofjes...
- gba sp: ietsje minder licht, maar ook dooie pixel
- dus nieuwe gba sp: deze gaf nog veel minder licht als de vorige... :(
- NDS: schermpjes niet even fel...

[ Voor 64% gewijzigd door Digital-DNA op 10-03-2005 23:17 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
De DS kost bij Mediamarkt Zwolle 147,99 en Polarium kost 27.- en de andere games zoals Mario kosten 37.-
De lijst was er al wel met degene die wat hebben gewonnen :) Ben morgen helaas vrij, anders kon ik een kopie of scan voor jullie maken ;)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 10:06

S2S

Digital-DNA schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:14:
m'n bovenste schermpje is iets donkerder dan de onderste, is dit normaal?
(vind ik wel irri namelijk)

echt irritant:
- gba: te donker, met afterburner wel licht, maar toen ook wat krasjes en stofjes...
- gba sp: ietsje minder licht, maar ook dooie pixel
- dus nieuwe gba sp: deze gaf nog veel minder licht als de vorige... :(
- NDS: schermpjes niet even fel...
Bij mij zijn ze wel even fel....heb er geen last van......

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Morgen ga ik er ook 1 halen, samen met Mario 64 (duhh :P) en Rayman DS (Ook al jaren fan van) Ligt allemaal al apart voor mij :)

Trouwens niet handig van Media markt met de lijst. Kunnen ze beter contact opnemen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ophidian schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:32:
Morgen ga ik er ook 1 halen, samen met Mario 64 (duhh :P) en Rayman DS (Ook al jaren fan van) Ligt allemaal al apart voor mij :)

Trouwens niet handig van Media markt met de lijst. Kunnen ze beter contact opnemen.. :/
Daar hebben ze express voor gekozen, heel slim. Zo moeten mensen persee naar de winkel toe om te kijken of ze op de lijst staan. Hierdoor komen er veel mensen naar de zaak toen. De kans is natuurlijk erg klein dat jij erbij staan, maar jah dan sta je daar in de winkel en je hebt niets gewonnen. Maar ondertussen is het een waar DS festijn om je heen, grotere kans dat je hem toch gewoon koopt. :9

Maar... nu ff het belangrijke...

NINTENDO DS ONLINE----> YEAH BABY!!!

Dat is nou de shit, hier wacht ik op... Dit word goed, AC geef ik eigenlijk niets om. Maar als het dalijk online komt, be sure dat ik het zeker ga aanschaffen-> in game lullen relax!!!!!
Nee dit komt helemaal goed, alleen jammer dat het nog best een tijdje zal gaan duren voordat we het kunnen gebruiken. Maar hulde aan nintendo _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Sur_G op 10-03-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Sur_G schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:42:
[...]

Daar hebben ze express voor gekozen, heel slim. Zo moeten mensen persee naar de winkel toe om te kijken of ze op de lijst staan. Hierdoor komen er veel mensen naar de zaak toen. De kans is natuurlijk erg klein dat jij erbij staan, maar jah dan sta je daar in de winkel en je hebt niets gewonnen. Maar ondertussen is het een waar DS festijn om je heen, grotere kans dat je hem toch gewoon koopt. :9
Dat is waar, maar wat zouden ze doen met diegene die niet opgehaald zijn. Alsnog contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Barf, heb ik mn DS opgehaald kom ik thuis....

Dode pixel :'(

Kan je je DS hier om ruilen? Anders zoef ik morgen weer ff langs de e-plaza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:12:
Mij boeit dit echt geen zak. Ik geloof dat surrounded het wel grappig vind...
You bet! :p
Ik hou echt van dat spel.
Die paarse kat in het onderste plaatje, dat is Bob. Die woont ook ik mijn GC Animal Crossing dorpje. :) Altijd honger die Bob. Als je met hem praat, gaat het altijd over eten. Hoe hij ontbeten heeft, wat hij straks met de lunch gaat doen, wat z'n favoriete eten is, dat hij zo'n honger heeft. Eén keer deed hij mee aan een touwtrekwedstrijd tijdens een 1 of andere sportdag. En zelfs toen, ik sprak hem echt in het heetst van de strijd... zelfs toen was het: "Oh hi Erik, I wonder what I'll be snacking on tonight." ;)
Als ik die screens alleen al zie krijg ik er alweer zin in. Blijkbaar niet voor iedereen dat AC, maar het is veruit mijn favoriete cube-spel. Ik kan niet wachten om te zien hoe de DS-versie gaat uitpakken. Typen met een controlstick is godzijdank in ieder geval verleden tijd. :) Lang leve het touchscreen!
offtopic:
Hm... ooit, lang lang geleden. Toen niemand nog iets wist wat een DS was. Heeft Shigeru al eens onthuld dat er bij Nintendo gewerkt werd aan een opvolger van Animal Crossing. En dat er "een revolutionaire nieuwe manier om met het spel te communiceren" gebruikt zou worden. De stiekemerd! :p Dus al die tijd heeft hij dit al zitten plannen. Ik had al zitten denken dat er misschien een toetsenbord voor de gamecube uit zou komen ofzo... maar hij had het dus toen al over de touchscreen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.