Het Nintendo DS topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 39.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en er is bij de bart smit een wachttijd van 4 weken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Ga dan ook nie zo laat op pad joh, waar was je toen iedereen met zn slaapzak voor de deur lag? ;) Anyway, als ik jou was zou ik nog ff w88 op de PSP als je er nu nog geen hebt. Ik heb mijne, maar ik twijfel nog steeds of de PSP dat ding binnenkort niet zwaar gaat ownen vanwege de betere hardware(veel mooiere graphics) en betere standaard draadloze mogelijkheden (Nintendo protocol zuigt, daar is iedereen al uit :P). Enige echte voordeel is het touchscreen en de 0 defect pixel policy, maar dat schermpie van de PSP is bruut groter en de standaard films en MP3 mogelijkheid is ook super meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Here we go again *zucht* :Z

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
fw schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:35:
[...]

Ik ben toch echt elke FRS, BS, Intertoys etc. ingegaan die ik tegenkwam en geen enkele winkel had de DS op voorraad. Ik hoopte nog op de Mediamarkt maar schijnbaar is hij daar uitverkocht?
Ben je op de Nieuwedijk geweest?

En komop zeg, kun je dat PSP geleuter misschien achterwege laten?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brolsen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb er ook een :9 de laatste in de stad geloof ik.
Later op de avond heb ik me nog zitten verkneukelen bij twee knaapjes die teleurgesteld de winkel uitgingen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De wireless mogelijkheden van de DS zullen uiteindelijk niet zo veel verschillen van die van de PSP. Met de DS kun je straks ook het internet op.

Waarom zuigt dat protocol van Nintendo trouwens? Heb je daar een technische argumenten voor?

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 00:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Hallo hee, ik probeer hier geen discussie over PSP vs DS te startten, ik geef die jongen (of meid? :P) gewoon een advies om ff te w88 en hierbij geef ik argumenten, thats it.

En even voor de reactie hierboven, Nintendo protocol ondersteund geen standaard TCP/IP, dat mogen de software proggers later invoeren, PSP wel. Pictochat en Mario DS hoef je dus niet te verw88 ooit online te kunnen spelen. Het is een feit dat programmeurs snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor een snelle launch (lees na op o.a. www.darkain.com).

Verder ga ik geen argumenten meer geven, omdat we dan wel in de PSP vs DS discussie belanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:16:
En even voor de reactie hierboven, Nintendo protocol ondersteund geen standaard TCP/IP, dat mogen de software proggers later invoeren, PSP wel. Pictochat en Mario DS hoef je dus niet te verw88 ooit online te kunnen spelen. Het is een feit dat programmeurs snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor een snelle launch (lees na op o.a. www.darkain.com).
Waar haal je die informatie vandaan dat het "een feit" is dat de programmeurs "snel een protocol in elkaar geflanst hebben"? Dat staat niet in de uitleg van Darkain over het protocol.

De PSP heeft trouwens ook spellen waarmee je wireless kunt spelen tegen een ander, maar waarmee je niet online kan(Lumines bijvoorbeeld). 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

cheiron schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:07:
[...]

Ben je op de Nieuwedijk geweest?

En komop zeg, kun je dat PSP geleuter misschien achterwege laten?
Uiteraard :). Helaas hadden de Bartsmit, de FRS en de E-Plaza allemaal geen DS'en meer op voorraad. Maar goed, morgen maar eens bij een Dixons oid proberen, misschien dat dat iets oplevert.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Hmm, ik d8 dat ik het daar in zijn forum gelezen had, maar kan t nie zo snel meer vinden. Anyway, de mensen die er nu mee bezig zijn om te proberen pictochat te tunnelen zitten met hun handen in het haar vanwege dat vage protocol waarmee gewerkt wordt. Toen heb ik ook in een van die forums gelezen dat ze snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor de snelle launch. Ok, het was misschien voorbarig om het een "feit" te noemen ;)

Als ze nou met een internet browser komen waarmee je via het touchscreen op de 2 schermen kunt browsen over een soort wap pagina's dan ownt deze machine uiteraard weer wel zwaar boven de PSP ivm met zijn 2 schermen en touchscreen :) Naja, ik hou het hierbij wel ff totdat ze daadwerkelijk online gaan binnekort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:02:
Hmm, ik d8 dat ik het daar in zijn forum gelezen had, maar kan t nie zo snel meer vinden. Anyway, de mensen die er nu mee bezig zijn om te proberen pictochat te tunnelen zitten met hun handen in het haar vanwege dat vage protocol waarmee gewerkt wordt. Toen heb ik ook in een van die forums gelezen dat ze snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor de snelle launch. Ok, het was misschien voorbarig om het een "feit" te noemen ;)

Als ze nou met een internet browser komen waarmee je via het touchscreen op de 2 schermen kunt browsen over een soort wap pagina's dan ownt deze machine uiteraard weer wel zwaar boven de PSP ivm met zijn 2 schermen en touchscreen :) Naja, ik hou het hierbij wel ff totdat ze daadwerkelijk online gaan binnekort :P
Ja, maar het protocol is niet bedoeld om online mee te gaan. Dan is het toch niet zo heel gek dat het moeilijk is om online te krijgen via een tunnel? Dat vind ik eigenlijk geen geldige reden om te roepen dat het snel in elkaar geflanst is(nofi).

Er schijnen trouwens al meerdere bedrijven internet browsers in ontwikkeling te hebben voor de DS. Ik verwacht eigenlijk dat je beperkt wordt tot sites die geschikt zijn voor kleinere(PDA/telefoon) schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

MetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:15:
[...]

Ja, maar het protocol is niet bedoeld om online mee te gaan. Dan is het toch niet zo heel gek dat het moeilijk is om online te krijgen via een tunnel? Dat vind ik eigenlijk geen geldige reden om te roepen dat het snel in elkaar geflanst is(nofi).
Nee, maar dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Als ze wat meer tijd en aandacht aan het protocol hadden besteed en gewoon het standaard tcp/ip protocol opgepakt hadden, had je meteen al online kunnen gaan! Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoiets :P
Er schijnen trouwens al meerdere bedrijven internet browsers in ontwikkeling te hebben voor de DS. Ik verwacht eigenlijk dat je beperkt wordt tot sites die geschikt zijn voor kleinere(PDA/telefoon) schermen.
Jah dat zou wel moeten, hij zal ook geen geavanceerde HTML kunnen parsen neem ik aan, maar gewone wap/i-mode sites surfen (gratis >:) ) zou wel gaaf zijn icm met 2 schermen en touchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:29:
Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoiets :P
Waarom zouden ze een geheel nieuw protocol bouwen wanneer TCP/IP gewoon voorhanden is. Ik kan me wel voorstellen dat ze een heel ander protocol gebruiken omdat ze bang zijn dat het dan zo "gangbaar" is, dat er binnen notime tooltjes zijn om volledige DS cartridges uit te lezen naar je PC (wireless) of ROM's gewoon met een GBA-flashkaart (met een wireless programmaatje) wireless van je pc on_the_fly laten downloaden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

'DS - June 2005 - By now plumber turned action-game superstar Mario has spent more hours behind the wheel than He has behind the toilet plunger. The year 2005 will Be has banner one for Mario Kart fans: This DS version will Be the first to offer online multiplayer karting action, and Nintendo and Namco will also bring Mario Kart to arcades have year all-new, furnace-player, sit-down racer with new tracks and power-ups.'
bron

Overigens gisteren Polarium niet binnen gehad, dus nu maar hopen dat 'ie dalijk komt :POf de paashaas heeft 'm gestolen :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
aanvulling:
Zo meldt EGM met alle zekerheid dat er online competities komen, en ook GameSpot heeft deze info inmiddels op hun website staan. De online modus houdt in dat er tot maximaal acht mensen tegen elkaar kunnen racen. Daarmee houden ook de geruchten op dat de Nintendo DS pas eind dit jaar online gaat; Mario Kart komt zeven juni uit in Amerika.

http://www.first-touch.nl/text/text.php?id=220

ook staat hier een foto van het artikel waar wekkie het over had

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Richard schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 07:15:
[...]

Waarom zouden ze een geheel nieuw protocol bouwen wanneer TCP/IP gewoon voorhanden is. Ik kan me wel voorstellen dat ze een heel ander protocol gebruiken omdat ze bang zijn dat het dan zo "gangbaar" is, dat er binnen notime tooltjes zijn om volledige DS cartridges uit te lezen naar je PC (wireless) of ROM's gewoon met een GBA-flashkaart (met een wireless programmaatje) wireless van je pc on_the_fly laten downloaden.
http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=12945
http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=4447

Overigens vind ik het wat voorbarig om te roepen dat je zou moeten wachten op de PSP.
Zoals het er nu uitziet zal de PSP niet voor juli in Europa verschijnen en sommige analisten hebben het al over "rond kerstmis".

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:29:
Nee, maar dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Als ze wat meer tijd en aandacht aan het protocol hadden besteed en gewoon het standaard tcp/ip protocol opgepakt hadden, had je meteen al online kunnen gaan! Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoiets :P
Ik zat inderdaad hetzelfde als Richard te denken. Het lijkt me dat je er juist minder tijd en aandacht aan hoeft te besteden als je TCP/IP gebruikt. Dat bestaat immers al. Dus waarom zou je dan je eigen protocol gaan maken? Omdat het dus niet bedoeld is om mee te internetten, en als een soort van beveiliging. Lijkt mij een logische verklaring :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Is het niet zo dat Nintendo en Gamespy samen werken aan een massaal online netwerk? Dacht dit laatst ergens gelezen te hebben, en een bevestiging door zowel Gamespy als Nintendo erbij. Kan de bron niet zo direct vinden.

Verder is er eind 2004 ergens ook nog eens discussie geweest over Nintendo's eigen protocol. Was de conclusie toen niet dat Nintendo TCP niet heeft gebruikt in verband met de veiligheid, zodat de inhoud van DS cassettes niet zomaar over TCP op een of andere PC gezet kan worden?

Edit: iets wat Richard dus ook al had gezegd 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Little Bear op 26-03-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Ja, maar het is voor software programmeurs wel mogelijk om TCP/IP te implementeren (anders zou bijv Mario Kart ook niet online kunnen), dus dan kunnen degeen met een flash kaart dat toch ook implementeren en dan ben je toch terug bij af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:52:
Ja, maar het is voor software programmeurs wel mogelijk om TCP/IP te implementeren (anders zou bijv Mario Kart ook niet online kunnen), dus dan kunnen degeen met een flash kaart dat toch ook implementeren en dan ben je toch terug bij af?
Mat wat heb je eraan als je op een flashkaart TCP over IP implementeerd? Je hebt dan al een flash kaart, dus waarom zou je die nog roms wireless willen downloaden? Je hebt immers dan al een manier om gekopieerde games op te starten. Dit protocol is eerder bedoeld om te voorkomen dat roms gedownload worden vanaf een pc met de wireless download functie van de DS, dus zonder dat je een flash kaart voor nodig had. Volgens Darkain(stond dacht ik op het gbadev.org forum) heeft het protocol ook nog een aantal trucs die gebruikt worden om je accu te besparen ten opzichte van TCP via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Nou ik blijf de reden vaag vinden hoor, net alsof je ook zomaar een PC leeg kan halen die van TCP/IP gebruik maakt? Het moet echt in de software zitten voordat je zo'n rom kan downloaden via TCP/IP, dus zolang de makers van die rom dat zelf niet gedaan hebben, zie ik geen mogelijkheid om zomaar ff via TCP/IP met je DS te verbinden en ff alle data via een of ander commando wat Nintendo zelf weer in de DS gepropt zou moeten hebben de DS cart slot uit te lezen. Dus dat lijkt me nogal een vage reden om hiervoor geen TCP/IP te gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie maakt deel 7. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:36:
Nou ik blijf de reden vaag vinden hoor, net alsof je ook zomaar een PC leeg kan halen die van TCP/IP gebruik maakt? Het moet echt in de software zitten voordat je zo'n rom kan downloaden via TCP/IP, dus zolang de makers van die rom dat zelf niet gedaan hebben, zie ik geen mogelijkheid om zomaar ff via TCP/IP met je DS te verbinden en ff alle data via een of ander commando wat Nintendo zelf weer in de DS gepropt zou moeten hebben de DS cart slot uit te lezen. Dus dat lijkt me nogal een vage reden om hiervoor geen TCP/IP te gaan gebruiken...
Maar dan zou TCP over IP in de firmware van de DS zitten in plaats van het NiFi protocol. In de firmware zit ook een software download optie. Die zou dan via TCP moeten werken in plaats van via NiFi en je raadt het al, dan kan die optie misbruikt worden om roms te downloaden vanaf een PC. Het heeft niet te maken met het uitlezen van de DS software(dat gebeurd nu al via GBA-flashkaarten), maar juist met het weer opnieuw uploaden van de uitgelezen data en het dus eenvoudig weer kunnen spelen van een gekopieerd spel op de DS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

(ik denk dat dit een heeeeeele lang discussie gaat worden ;))

Die software download functie, download alleen wat aangeboden wordt. Ik neem aan dat als je Mario DS multiplay gaat spelen, hij niet de hele rom zend, maar alleen het gedeelte wat voor multiplay gebruikt wordt. Dus kan je hooguit aan het multiplay deel komen, maar nooit aan de hele rom (tenzij ze zo dom zijn om dat te gaan doen). Dus ok, ik ben het met je eens dat ze dan makkelijker aan het multiplay deel kunnen komen, maar niet eens dat ze de hele rom zo kunnen downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Voer die discussie dan ookn iet hier,
wil je zograag psp vs ds , maak dan een nieuw topic open

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Volg eerst ff waar het over gaat voordat je in de lucht gaat lopen blahten :( We hebben het over het DS Nifi protocol wat prima in dit topic past, nix met PSP te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:47:
(ik denk dat dit een heeeeeele lang discussie gaat worden ;))

Die software download functie, download alleen wat aangeboden wordt. Ik neem aan dat als je Mario DS multiplay gaat spelen, hij niet de hele rom zend, maar alleen het gedeelte wat voor multiplay gebruikt wordt. Dus kan je hooguit aan het multiplay deel komen, maar nooit aan de hele rom (tenzij ze zo dom zijn om dat te gaan doen). Dus ok, ik ben het met je eens dat ze dan makkelijker aan het multiplay deel kunnen komen, maar niet eens dat ze de hele rom zo kunnen downloaden :)
Dan schrijft er iemand in zijn vrije tijd een wireless streaming programma voor de DS(net zoals voor de GameCube is gebeurd) en voila, je kan illegale roms spelen. Als je eenmaal via een wireless netwerk code op de DS kan krijgen is het maar een kwestie van tijd voordat iemand zoiets maakt. Dus alleen tot het multiplay gedeelte zal het niet beperkt worden. Dat zou trouwens nutteloos zijn, want bij het multiplayer deel van spellen kun je nu al wireless komen met het NiFi protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:54:
Volg eerst ff waar het over gaat voordat je in de lucht gaat lopen blahten :( We hebben het over het DS Nifi protocol wat prima in dit topic past, nix met PSP te maken.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23052913

had het daar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

1. Quote dat dan ook.
2. Daar hadden al minimaal 2 mensen wat over gezegd en er was al lang gehoor aan gegeven.

NOI verder uiteraard.

Maar goed.
Ik was net in de stad en zag ergens die Activision Classics in de vitrine staan.
Heeft iemand die toevallig, en zo ja.. is het wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
x KeN x schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:37:
Maar goed.
Ik was net in de stad en zag ergens die Activision Classics in de vitrine staan.
Heeft iemand die toevallig, en zo ja.. is het wat ?
Niet kopen.

Tenzij hij gratis is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:47:
[...]

Niet kopen.

Tenzij hij gratis is. :X
Ik dacht dat jij nog geen DS had?

Als er trouwens Atari Retro Classics bedoeld wordt(ik geloof dat er geen Activision Classics spel is), dan scoort die in de meeste reviews niet zo heel goed, dus ik zou hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Erm ja, die bedoelde ik idd.
Ja, reviews idd.. maar misschien is ’ie toch wel ok ?
’t Blijven immers classics B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Ik dacht dat jij nog geen DS had?
Inderdaad, maar als Gamespot dat spel een 4.5 geeft kan ik het andere mensen niet echt aanraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het is natuurlijk maar wat je wil he.

Dat spel zijn gewoon 10 retro games die vroeger (toen de meeste tweakers nog met luier rondliepen ;) ) enorm populair waren in arcades en op 8-bit consoles. Ze zijn dan een beetje aangepast aan de DS (touch screen controls, muziek en graphics beetje aanpast) en that's it. Geen topspel dus, maar prima nostaligisch vermaak!

Ik heb hem besteld omdat ik hem voor 30 euro thuisgeleverd kan hebben, meer had ik ook niet aan uit willen geven. Je moet hem uiteraard niet gaan vergelijken met yoshi, mario, wario of feel the magic. Originaliteit is ook noppes, maar het blijft leuk om classics te spelen voor wie dit vroeger DE games waren. Anderen zullen dit gevoel uiteraard in mindere mate delen.
Als gamespot...
Critici vinden de film the aviator ook een 9,5 op 10 film (geloof dat hij zelfs verschillende oscars heeft gewonnen). Ikzelf vond het echter de meest nutteloze 3 uren uit mijn hele leven. Ik bedoel maar ...

[ Voor 15% gewijzigd door Little Bear op 26-03-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little Bear schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:37:
Critici vinden de film the aviator ook een 9,5 op 10 film (geloof dat hij zelfs verschillende oscars heeft gewonnen). Ikzelf vond het echter de meest nutteloze 3 uren uit mijn hele leven. Ik bedoel maar ...
Zo'n rating van Gamespot blijft maar een indicatie, maar kom op, een 4,5? Er zijn toch echt betere spellen waar je je geld aan kan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:51:
[...]

Zo'n rating van Gamespot blijft maar een indicatie, maar kom op, een 4,5? Er zijn toch echt betere spellen waar je je geld aan kan verspillen.
Inderdaad, de NES-classics serie voor de GBA scoort overal veel hoger. Daar krijg je zelfs minder spellen voor je geld. Als je nodig een retro spel wil, zou ik voor een deel van die serie gaan. Ik overweeg zelf nog Super Mario Bros. te kopen, alleen al om hem op de DS overal te kunnen spelen(ik heb hem nog voor de NES en SNES).

EDIT: Ik lees net op IGN.com dat de PSP waarschijnlijk de slechtste US lancering ooit van een handheld gehad heeft. Hij schijnt vrijwel nergens uitverkocht te zijn. Het is nog wachten op officiele onafhankelijke verkoopcijfers, maar de verwachtingen dat de PSP de DS zou wegvagen lijken me sterk overdreven nu ik dit lees. Toch lijkt de PSP me geen slechte gadget. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eben vraagje over de spellen bij de makro..
daar zijn ze 35 euro incl btw is dit standaard prijs of was dit een winstpakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh en bij zuiderpark games staat NFSU2 al in de lijst voor 32 euro..
ik dacht dat ie nog niet uit was..

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:08:
oh en bij zuiderpark games staat NFSU2 al in de lijst voor 32 euro..
ik dacht dat ie nog niet uit was..

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780
Als je nou goed kijkt zie je dat er staat :
Dit artikel is waarschijnlijk op Saturday 07 May, 2005 weer voorradig.

Dus hij komt pas 7 mei bij hun binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens een DS aanschaffen denk ik. Ik kan voor 199 euro een DS en 2 games naar keuze krijgen :) .

Welke games zou jij erbij kiezen? Beargumenteer svp. Hier de lijst:

Asphalt Urban GT
Drill Spirits
Feel The Magic
Madden 2005
Ping Pals
Pokemon Dash DS
Polarium
Rayman
Retro Atari Classics
Ridge Racers
Robots
Sonic (Stond erbij, maar is nog niet uit?)
Spiderman 2
Sprung
Super Mario 64
Sims Urbz in the city
Tiger woods 2005
Wario Ware Touched!
Yoshi Touch & Go
Zoo Keeper

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:16:
Ik ga ook maar eens een DS aanschaffen denk ik. Ik kan voor 199 euro een DS en 2 games naar keuze krijgen :) .

Welke games zou jij erbij kiezen? Beargumenteer svp. Hier de lijst:

Asphalt Urban GT
Drill Spirits
Feel The Magic
Madden 2005
Ping Pals
Pokemon Dash DS
Polarium
Rayman
Retro Atari Classics
Ridge Racers
Robots
Sonic
Spiderman 2
Sprung
Super Mario 64
Sims Urbz in the city
Tiger woods 2005
Wario Ware Touched!
Yoshi Touch & Go
Zoo Keeper
Ik zou voor wario ware gaan:
Echt heel veel leuke minigames zelfs mijn moeder heeft 2 uur achter de DS zitten spelen met dit spel. en super mario 64 is ook gewoon een leuk spel waarmee je de besturing met touchscreen doet.

Waar kan je het voor die prijs halen dan ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik als ik 'm besteld heb, het is iig in Nederland. Misschien krijgen ze een overload aan orders binnen ^^. (Alle games zijn overigens 29,99 - behalve wat pre-orders)

Edit: Ik zat zelf te denken aan Yoshi Touch & Go. Is wario ware niet een beetje kort?!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een google gedaan, blijkt een oplichter te zijn. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat kon je ook doen door in dit topic te zoeken naar GBASP.org ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
weet iemand waar je deze hoesje kan kopen???

Afbeeldingslocatie: http://i3.yesasia.com/assets/11/072/p1003907211.jpg

die bestaat al van US launch maar kon em nergens bestellen :'(

En NL heeft em niet d8 ik :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:07:
hey
weet iemand waar je deze hoesje kan kopen???

[afbeelding]

die bestaat al van US launch maar kon em nergens bestellen :'(

En NL heeft em niet d8 ik :(
Ik denk niet dat hij hier in Nederland te koop is. Er is echter wel een officieel hoesje van Big Ben te koop. Ik heb er zelf een en die bevalt me zeer goed. Er passen een DS, 6 DS spellen en 2 GBA spellen in dat ene hoesje. Er is ook nog een grotere officiele tas voor de DS te koop, volgens mij is die ook van Big Ben. Ik heb ze zelf allebei bij de Dixons en V&D te koop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn die spelletjes zo duur?? Je gaat me toch niet vertellen dat Wario Ware / Zoo Keeper even duur in ontwikkeling zijn als Final Fantasy X, Metal Gear Solid 3, Half-Life 2, Halo 2 want dat lijkt me dus echt niet !! Daarnaast zullen de verkoopcijfers van Wario Ware en andere megahits echt niet zo veel uitelkaar lopen...Nintendo tilt je echt waar je bijstaat. Ik vind 20 euro een veel redelijker bedrag. (39,99 voor Zookeeper is echt belachelijk!!) als je kijkt naar de ontwikkelingskosten en vergelijkt met de prijzen van bv FFX,MGS3,GT4,HL2, HALO2.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De adviesprijs van Nintendo was ook tussen de 20 en 30 euro. Het zijn de winkels die er die hoge bedragen van hebben gemaakt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:45:
De adviesprijs van Nintendo was ook tussen de 20 en 30 euro. Het zijn de winkels die er die hoge bedragen van hebben gemaakt.
Ja, je hebt gelijk!! Bij DVDBOXOFFICE kost Wario Ware maar 31 euro, i.t.t. de Dixons met 44,95 (!!). vieze oplichters zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:33:
[...]

Ik denk niet dat hij hier in Nederland te koop is. Er is echter wel een officieel hoesje van Big Ben te koop. Ik heb er zelf een en die bevalt me zeer goed. Er passen een DS, 6 DS spellen en 2 GBA spellen in dat ene hoesje. Er is ook nog een grotere officiele tas voor de DS te koop, volgens mij is die ook van Big Ben. Ik heb ze zelf allebei bij de Dixons en V&D te koop gezien.
ik wil juist precies voor de Ds... hoef geen spellen erin enzo.. die vind ik perfect en vind em mooi :)

maarja nergens meer te koop :( dan maar PECH :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:58:
Ga dan ook nie zo laat op pad joh, waar was je toen iedereen met zn slaapzak voor de deur lag? ;) Anyway, als ik jou was zou ik nog ff w88 op de PSP als je er nu nog geen hebt. Ik heb mijne, maar ik twijfel nog steeds of de PSP dat ding binnenkort niet zwaar gaat ownen vanwege de betere hardware(veel mooiere graphics) en betere standaard draadloze mogelijkheden (Nintendo protocol zuigt, daar is iedereen al uit :P). Enige echte voordeel is het touchscreen en de 0 defect pixel policy, maar dat schermpie van de PSP is bruut groter en de standaard films en MP3 mogelijkheid is ook super meegenomen...
PSP verkoop cijfers zijn niet zo super, daarnaast via veel forums klachten over defecten.

http://www.psp.reallybites.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hier een vraag voor alleen de mensen die daadwerkelijk een DS in hun bezit hebben.

Hoeveel licht produceren de schermen?

Heeft iemand misschien getallen als hoeveel cd/cm2 of zo?

Dat vroeg ik me namelijk af.

Oh en de DS gaat tussen de 8 en de 10 uur mee kwa batterylife, toch?

Ik ga me hoogstwaarschijnlijk na Pasen een scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij gaat minimaal 8 uur mee.

heb gisteren 4,5 uur de DS gebruikt in de train met Mario 64 en Wario.

Het scherm blijft gwoon goed, ligt er ook aan hoe je hem houdt. OOk
met zonlicht blijft het scherm duidelijk. beter dan de SP die viel weg.

De touchscreen bij Mario DS werkt perfect, ook met een screenprotector.
De besturing is super en ondanks mijn dikke worsten vingers goed te
bedienen van zowel knoppen als touchscreen. minpunt is bij Yoshi dat
als de pen gebruikt je eigen hand soms in de weg zit voor het beeld.

Minpunt is de design, maar hoe langer ik hem nu heb vind ik het
wel oke ,ook omdat je hem dicht kunt klappen dus scherm blijft
gewoon goed. Hij is solide en kan tegen een stootje gelukkig. _/-\o_

Games waar ik op wacht zijn ;

- splinter cell (april/mei)
- advanced wars (april)
- Zelda
- age of empires
- nintendogs (just for the fun)
- pacpix (april)
- lost in blue (april/mei) :z

waar ik op wacht zijn ;

- pinball game waar twee schermen gebruikt worden, flippers zijn dan de front flippers L/R
- lijkt me cool dat command and conguer op de DS komt, kan nu !
- Voetbal spel waarbij je de touchscreen gebruikt om de speller te bewegen (net zoals bij Mario 64)
- Ijshockey idem als voetbal. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Is er een mogelijkheid om het scherm minder bright te zetten?

en zo ja, hoe lang kan ik dan DS-en?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
nee, het scherm kan alleen aan of uit. volgensmij kan je dan zo'n 2 a 3 uur langer NDS-en, maar dat weet ik niet helemaal precies..

[ Voor 6% gewijzigd door OppFox op 27-03-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee er zit geen bright knopje op , maar dat is tot nu naar mijn menig ook niet nodig,
werkt gewoon goed en batterij gaat minimaal 8 uur mee of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw spel voor op mijn verlang lijstje! is nog niet uit maar als ie uitkomt
the new mario bros

http://www.gametrailers.c...d.php?id=2585&type=wmv&f=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik had er nl. zaterdag mee gespeeld in de mediamarkt (wario rules _/-\o_ ),
maar de brightness leek op de laagste stand te staan, dus ik vroeg me af of dat was om batterijen te besparen of zo.

Ik denk dat het in de mediamarkt heel erg verlicht is, en dat daarom het scherm een beetje donker overkwam, maar dat zal anders zijn als ik dalijk in de tuin of thuis zit te gameboyen 8)

Daarom vroeg ik btw om getalletjes over het scherm, om te kijken of het overeenkwam met mijn 'bevindingen', maar ik zal wel ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Mijn schermpje is gewoon goed verlicht. Alleen als de zon erop staat kan je de verlichting net zo goed uit zetten...
Maar ik weet niet of dit al bekend was, maar er komt een Snowboard Kids naar de DS.
http://www.atlus.com/sbk.htm
Ik kan me herinneren dat dit wel een lache spel was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand eigenlijk the sims: urbz in the city?

ik hoor daar maar weinig over.. zeker niet echt een leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:10:
heeft er iemand eigenlijk the sims: urbz in the city?

ik hoor daar maar weinig over.. zeker niet echt een leuk spel?
The Urbz: Sims in the City krijgt een gemiddeld een 7 van reviewers dus ik denk de kans is groot dat het wel een vermakelijk spel is.

http://www.gamespot.com/ds/strategy/theurbz/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:28:
Waarom zijn die spelletjes zo duur?? Je gaat me toch niet vertellen dat Wario Ware / Zoo Keeper even duur in ontwikkeling zijn als Final Fantasy X, Metal Gear Solid 3, Half-Life 2, Halo 2 want dat lijkt me dus echt niet !!
hier heb je idd wel een goed punt vind ik. Vooral Zoo Keeper is volgensmij echt niet moeilijk om te maken aangezien het gewoon een bejeweled kloon is. WarioWare moeten ze nog daadwerkelijk iets nieuws voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:24:
nieuw spel voor op mijn verlang lijstje! is nog niet uit maar als ie uitkomt
the new mario bros

http://www.gametrailers.c...d.php?id=2585&type=wmv&f=
Ja, is al een tijdje bekend. Maar ik verheug me er ook heel erg op! :)
Als ik er zo eens naar kijk gaat het heel erg terug naar de aller- aller- aller eerste Super Mario Bros. Levels die alleen maar zijwaarts scrollen, geen cape om mee te vliegen, geen yoshi... heel erg basic allemaal. (Tsja, het is natuurlijk ook nog maar een eerste conceptfilmpje, misschien hebben ze nog wel een paar verrassingen in petto).
Wat me verder opvalt aan dat filmpje is dat het spel eerst op het bovenste scherm getoond wordt, en dan even later op het onderste schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik vind het alleen wel jammer dat he er dan toch weer 3d uit probeert te zien. Dan zie ik liever de snes graphics, dit lijkt op de SSBM stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:15:
Ik vind het alleen wel jammer dat he er dan toch weer 3d uit probeert te zien. Dan zie ik liever de snes graphics, dit lijkt op de SSBM stijl.
Ja inderdaad, dat is wel wat minder.
En het zijn ook alleen maar de vijanden en mario zelf die 3d zijn. Alle achtergronden zien er wel ouderwets plat uit. Volgens mij zijn zelfs de vuurbolletjes die hij afschiet 2dimensionaal! :p
Ik zou het een leuke verrassing vinden als de uiteindelijke versie straks toch nog mooie, getekende sprites heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Het zal vast al gevraagd/opgemerkt zijn, maar ik ben nu al een **** tijd bezig geweest met het lezen van dit interessante topic :)
Dit viel me namelijk op:
Wat krijg je allemaal in het pakket?
# Een Nintendo DS
# Nintendo DS handleiding
# Een thumb strap (zie foto)
# 2 stylussen (pennetjes)
# Een oplader voor je Nintendo DS
# Demo van Metroid Prime: First Hunt
Eronder staat een pic van de inhoud en daar zie ik er maar 1?

Ik kan niet wachten tot dinsdag, ga ik er ook 1 halen.
Kweet alleen nog niet welk spel, WarioWare was super in de winkel, maar of ik er nou dagen/weken zoet mee ben is nog maar de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Er zitten altijd 2 pennetjes bij. :) 1tje zit al in de DS zelf en 1tje zit in het zakje waar ok de thumbstrap inzit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Voor de mensen die het nog niet wisten

Zoo Keeper bij de intertoys voor € 19,95.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
KeaveXL schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:48:
Voor de mensen die het nog niet wisten

Zoo Keeper bij de intertoys voor € 19,95.
dat is echt een koopje
mijn vriendin is er echt verslaaft aan

zoo keepers rules

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hmm... dat is wel interessant. Van de week maar even langs de Intertoys dan :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ik las vandaag op mijn werk een PC-blad (PC Hardware ofzo, iig met een column genaamd "Het Lab") en daarin stond een kort artikeltje over de DS.

Erin werd vermeld dat het touchscreen uitermate geschikt is voor RTS-en. Ze gaven 2 voorbeelden van spellen die ervoor zouden uitkomen, waaronder Red Alert 3.

Zou dit kloppen? Is er al zekerheid over?

Red Alert 3 @ DS :P :9

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
wow die zookeper ga ik zeker halen ^_^

eindelijk de knoop doorgehackt:

1 x Polarium (DS) () = €28,49
1 x Wario Ware Touched (DS) () = €37,50
1 x Super Mario 64 (DS) () = €37,50
1 x Piranha, Screen Protector Pack DS () = €4,99
TGPpost (): €2,00
Totaal: €110,48
(http://www.zuiderpark-computers.nl)(toch maar hier gedaan, andere winkels waren de helft van de games niet meer leverbaar en bovendien ook iets goedkoper ^_^)

De ds zelf haal ik wel ff bij de lokale dixons voor 150 euri, makkelijker met garantie e.d.

nog een paar daagjes zonder ds leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Even een vraag:

Een kennis heeft gisteren ook een DS gekocht en vandaag wilde hij even multiplayer'en in Metroid Prime. Geen probleem, doen we even...

* Cassette's erin
* DS aan
* Multiplayer
* Ik "Create new game" ... groene lampje gaat knipperen
* Hij "Join other game" ... groene lampje gaat knipperen
* Wachten... wachten... wachten...
* Paar minuten later nog niks?

Hij verschijnt dus ook niet in de "entry"'s, en ik verschijn niet in zijn "select game" lijst.
Nu heb ik al eerder met iemand gemultiplayed en dat ging als een tiet.

Verdere info:

* DS'en waren nog geen 30 cm van elkaar verwijderd
* Mijn DS en Metroid versie: US
* Zijn DS en Metroid versie: EU
* DS en Metroid versie van persoon waar ik eerder mee gespeeld heb: US

Dus...

* Of ik doe iets fout (vorige keer ging het toch ook zo?)
* Of ik heb geen geduld (maar kan me niet herinneren dat het de andere keer ook zo lang duurde)
* Of US-versie is niet compatible met EU-versie...

[comment]Mocht dit al eens eerder besproken zijn, mijn excuses :)[/comment]

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 27-03-2005 19:35 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het laatste. Ik dacht dat de EU en US versie van MP demo niet compatible zijn met elkaar.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:39:
Het laatste. Ik dacht dat de EU en US versie van MP demo niet compatible zijn met elkaar.
Klopt idd...ik heb zelf ook de US versie en die werkt niet met de EU versie. Dat was een rumor eerst, maar bleek later dus echt waar te zijn. Als het goed is is dit met echte spellen (geen demo's dus)ook zo, alleen weet ik niet zeker welke dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
je kunt toch ook gewoon met 1 cartridge spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
lukaso schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:54:
je kunt toch ook gewoon met 1 cartridge spelen??
Metroid niet... (of ik moet beetje achter lopen ;))

Dus in princiepe toch een verkapte versie van regio-locking :P

[ Voor 68% gewijzigd door ironx op 27-03-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met echte spellen heb je download play, en aangezien de DS regio-vrij is is het dan geen probleem. Met de Metroid Demo heb je geen download play. Hence het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hmmz, ik heb sinds een paar uur een soort van geld probleem ;)
Ik kan nog maar 1 game bij mijn DS kopen waar ik zo'n 8 weken mee moet gaan doen.
Het moet dus 'n spel zijn dat niet snel saai wordt :+

Suggesties?
Niet zoiets als tetris oid, daar vind ik geen zak aan!
WarioWare is wel aardig, maar 8 weken plezier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Als je Super Mario 64 nog nooit hebt (uit)gespeeld, en je Super Mario DS nog niet hebt, raad ik je die aan.. Om die helemaal uit te spelen, ben je daar wel even mee bezig.. (moet je niet hele dag lang achter elkaar gaan zitten gamen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik *schaam* heb zelf nooit een N64 gehad ;)
Vonden m'n ouders geldverspilling :X

Maar ik hoorde iets over rottige besturing van het spel?
Of is dat alleen als je de N64 versie met N64 controller hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrbZrk schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:53:
Ik doe Polarium weg.
Als je interesse hebt, kun je je mail adres hier posten.
(kunnen we msn'en)

20euro bij mij ophalen of vooruitbetalen alleen.
Ik ben weer terug en heb nog steeds interesse in Polarium, vooruitbetalen is geen probleem.
guus et vlaflip punt net is mijn msn-adres(niet normaal geschreven om spam te voorkomen), ik verwacht een aanmeldingsvakje binnenkort :)

Wireless-nederland is een semi-dood forum, ze weten daar niets over verlengen van het bereik van de DS-antenne of hebben geen zin om deze informatie met anderen te delen. Project op pauze gezet...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 23:47 . Reden: wireless-nederland info edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
SH4D3H schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:42:
Maar ik hoorde iets over rottige besturing van het spel?
Of is dat alleen als je de N64 versie met N64 controller hebt gespeeld?
ik heb het spel een aantal keer voordat ik hem op de NDS kreeg gespeeld, en ik heb hem op de NDS helemaal met de d-pad uitgespeeld, vond ik prima gaan :P
Ik heb btw nooit de tijd genomen om hem met de thumbstrab te proberen, maar ik heb vrij veel gelezen dat mensen dat perfect vonden, zodra je het onder de knie hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:45:
[...]
Wireless-nederland is een semi-dood forum, ze weten daar niets over verlengen van het bereik van de DS-antenne of hebben geen zin om deze informatie met anderen te delen. Project op pauze gezet...
Als het over deze vraag gaat:
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:31:
Weet er iemand waar de WiFi-antenne in de DS gebouwd zit?
Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/antenne_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/antenne_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/antenne_3.jpg

Bron: GBADev.org

Hoop dat je er wat aan hebt...

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 28-03-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:07:
[...]

Als het over deze vraag gaat:

[...]

Hoop dat je er wat aan hebt...
heb ik idd wat aan, maar

dat is waar dan het connectortje op moet, maar dan moet ik m'n DS openschroeven en dat doe ik liever niet voor m'n garantie voorbij is :)
toepassing van project staat dus alsnog op pauze, maar wel met meer informatie dus de verlenger bouwen is misschien al wel mogelijk.

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Het schijnt dat als je de antenne met de ground (schroefgat ofzo) verbindt dat je dan een veel groter bereik krijgt (de hele metalen casing gaat als antenne dienen), maar dan moet je 'm natuurlijk wel even openschroeven.

hoe wil je eigenlijk in godsnaam ook maar iets tweaken zonder 'm open te schroeven?

[ Voor 11% gewijzigd door Digital-DNA op 28-03-2005 10:08 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:01:
[...]

ik heb het spel een aantal keer voordat ik hem op de NDS kreeg gespeeld, en ik heb hem op de NDS helemaal met de d-pad uitgespeeld, vond ik prima gaan :P
Ik heb btw nooit de tijd genomen om hem met de thumbstrab te proberen, maar ik heb vrij veel gelezen dat mensen dat perfect vonden, zodra je het onder de knie hebt :)
perfect is een te groot woord, je kukelt er nog wel eens naast, daarbij zit je ook wel eens in de knel met de randen van het touchscreen. Maar die strap is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digital-DNA schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:07:
hoe wil je eigenlijk in godsnaam ook maar iets tweaken zonder 'm open te schroeven?
nou, als het metalen stuk van het GBA-slot dus als antenne zou dienen, zou ik een gba-cartridge-vorm als verlengstuk kunnen gebruiken, en zou ik die er zo in kunnen klikken. noem het maar een connection-tweak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft de nieuwe Nintendo DS gratis door een mobiel abonnement bij Dixons. :9~

En wie kan bevestigen dat zoo keeper bij intertoys daadwerkelijk 19,95 kost voor de DS, het lijkt
me sterk omdat de inkoop van dat spel rond de 20 euro ligt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(Beter betaald) werk zoeken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Thunder schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:55:
[...]
(Beter betaald) werk zoeken ^^
+1 grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:51:
Mijn broertje heeft de nieuwe Nintendo DS gratis door een mobiel abonnement bij Dixons. :9~

En wie kan bevestigen dat zoo keeper bij intertoys daadwerkelijk 19,95 kost voor de DS, het lijkt
me sterk omdat de inkoop van dat spel rond de 20 euro ligt. :?
Ik?!

Anders had ik het ntlk niet gepost 8)7

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe is btw de besturing van Mario 64 ?
Ik was hem ff met emulator aan het spelen, en daar viel mij op dat die camera erg irritant is :| van de n64 dan

* shameblaster wacht op het kopen van de ds tot mario kart eris :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:34:
Hoe is btw de besturing van Mario 64 ?
Ik was hem ff met emulator aan het spelen, en daar viel mij op dat die camera erg irritant is :| van de n64 dan

Dat is voor veel mensen persoonlijk, maar ik heb hem op de N64 en de NDS mogen spelen en was met beide tervreden. De NDS is wel wat lastiger doorkrijgen als je de thumbstrap gebruikt, maar na een tijdje voelt het als de analoge knuppel van de N64 (voor mij dan). Ik zou zeggen koop hem bij een winkel waar je zeker weten mag ruilen...dan probeer je hem een dag uit en als ie niet leuk is koop je een andere, of vraag je een tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen dan maar is zookeeper halen zonder dat ik een ds heb :P die komt nog

Is zookeeper een leuk spel waarmee je lang kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:59:
morgen dan maar is zookeeper halen zonder dat ik een ds heb :P die komt nog

Is zookeeper een leuk spel waarmee je lang kan spelen?
zookeeper is de DS-versie van Bejeweled, Bejeweled kun je spelen op www.popcap.com. Als je dit leuk vind en zoveel centen waard vind moet je hem vooral kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:05:
[...]

zookeeper is de DS-versie van Bejeweled, Bejeweled kun je spelen op www.popcap.com. Als je dit leuk vind en zoveel centen waard vind moet je hem vooral kopen :)
Hoe moet je het tochscreen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt het geruik van de touchscreen bij Mario 64 , gebruik options en kies besturing 2 die is namelijk het makkelijkst om te gebruiken icm met toetsen en draaien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

shameblaster schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:34:
Damn haha succes ermee.
Ik zou dat echt niet kunnen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:05:
[...]

Verwijs dan gelijk naar http://www.ebaumsworld.com/zookeeper.html :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.