ja en er is bij de bart smit een wachttijd van 4 weken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Here we go again *zucht*RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:58:
PSP geblaat...
Life is simple, make choices, don't look back...
Ben je op de Nieuwedijk geweest?fw schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:35:
[...]
Ik ben toch echt elke FRS, BS, Intertoys etc. ingegaan die ik tegenkwam en geen enkele winkel had de DS op voorraad. Ik hoopte nog op de Mediamarkt maar schijnbaar is hij daar uitverkocht?
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 00:10 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Waar haal je die informatie vandaan dat het "een feit" is dat de programmeurs "snel een protocol in elkaar geflanst hebben"? Dat staat niet in de uitleg van Darkain over het protocol.RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:16:
En even voor de reactie hierboven, Nintendo protocol ondersteund geen standaard TCP/IP, dat mogen de software proggers later invoeren, PSP wel. Pictochat en Mario DS hoef je dus niet te verw88 ooit online te kunnen spelen. Het is een feit dat programmeurs snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor een snelle launch (lees na op o.a. www.darkain.com).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Uiteraardcheiron schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:07:
[...]
Ben je op de Nieuwedijk geweest?
En komop zeg, kun je dat PSP geleuter misschien achterwege laten?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Ja, maar het protocol is niet bedoeld om online mee te gaan. Dan is het toch niet zo heel gek dat het moeilijk is om online te krijgen via een tunnel? Dat vind ik eigenlijk geen geldige reden om te roepen dat het snel in elkaar geflanst is(nofi).RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:02:
Hmm, ik d8 dat ik het daar in zijn forum gelezen had, maar kan t nie zo snel meer vinden. Anyway, de mensen die er nu mee bezig zijn om te proberen pictochat te tunnelen zitten met hun handen in het haar vanwege dat vage protocol waarmee gewerkt wordt. Toen heb ik ook in een van die forums gelezen dat ze snel een protocol in elkaar geflanst hebben voor de snelle launch. Ok, het was misschien voorbarig om het een "feit" te noemen![]()
Als ze nou met een internet browser komen waarmee je via het touchscreen op de 2 schermen kunt browsen over een soort wap pagina's dan ownt deze machine uiteraard weer wel zwaar boven de PSP ivm met zijn 2 schermen en touchscreenNaja, ik hou het hierbij wel ff totdat ze daadwerkelijk online gaan binnekort
Nee, maar dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Als ze wat meer tijd en aandacht aan het protocol hadden besteed en gewoon het standaard tcp/ip protocol opgepakt hadden, had je meteen al online kunnen gaan! Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoietsMetroidPrime schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:15:
[...]
Ja, maar het protocol is niet bedoeld om online mee te gaan. Dan is het toch niet zo heel gek dat het moeilijk is om online te krijgen via een tunnel? Dat vind ik eigenlijk geen geldige reden om te roepen dat het snel in elkaar geflanst is(nofi).
Jah dat zou wel moeten, hij zal ook geen geavanceerde HTML kunnen parsen neem ik aan, maar gewone wap/i-mode sites surfen (gratisEr schijnen trouwens al meerdere bedrijven internet browsers in ontwikkeling te hebben voor de DS. Ik verwacht eigenlijk dat je beperkt wordt tot sites die geschikt zijn voor kleinere(PDA/telefoon) schermen.
Waarom zouden ze een geheel nieuw protocol bouwen wanneer TCP/IP gewoon voorhanden is. Ik kan me wel voorstellen dat ze een heel ander protocol gebruiken omdat ze bang zijn dat het dan zo "gangbaar" is, dat er binnen notime tooltjes zijn om volledige DS cartridges uit te lezen naar je PC (wireless) of ROM's gewoon met een GBA-flashkaart (met een wireless programmaatje) wireless van je pc on_the_fly laten downloaden.RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:29:
Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoiets
20*350ZO45°
bron'DS - June 2005 - By now plumber turned action-game superstar Mario has spent more hours behind the wheel than He has behind the toilet plunger. The year 2005 will Be has banner one for Mario Kart fans: This DS version will Be the first to offer online multiplayer karting action, and Nintendo and Namco will also bring Mario Kart to arcades have year all-new, furnace-player, sit-down racer with new tracks and power-ups.'
I've got a feeling...
aanvulling:
Ignorance Is Bliss
http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=12945Richard schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 07:15:
[...]
Waarom zouden ze een geheel nieuw protocol bouwen wanneer TCP/IP gewoon voorhanden is. Ik kan me wel voorstellen dat ze een heel ander protocol gebruiken omdat ze bang zijn dat het dan zo "gangbaar" is, dat er binnen notime tooltjes zijn om volledige DS cartridges uit te lezen naar je PC (wireless) of ROM's gewoon met een GBA-flashkaart (met een wireless programmaatje) wireless van je pc on_the_fly laten downloaden.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik zat inderdaad hetzelfde als Richard te denken. Het lijkt me dat je er juist minder tijd en aandacht aan hoeft te besteden als je TCP/IP gebruikt. Dat bestaat immers al. Dus waarom zou je dan je eigen protocol gaan maken? Omdat het dus niet bedoeld is om mee te internetten, en als een soort van beveiliging. Lijkt mij een logische verklaringRTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:29:
Nee, maar dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Als ze wat meer tijd en aandacht aan het protocol hadden besteed en gewoon het standaard tcp/ip protocol opgepakt hadden, had je meteen al online kunnen gaan! Maar ik heb zeker weten ergens gelezen dat ze in tijdnood waren voor de release en daarom het protocol snel geschreven hebben, waarom bookmark ik niet zoiets
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 6% gewijzigd door Little Bear op 26-03-2005 12:33 ]
Mat wat heb je eraan als je op een flashkaart TCP over IP implementeerd? Je hebt dan al een flash kaart, dus waarom zou je die nog roms wireless willen downloaden? Je hebt immers dan al een manier om gekopieerde games op te starten. Dit protocol is eerder bedoeld om te voorkomen dat roms gedownload worden vanaf een pc met de wireless download functie van de DS, dus zonder dat je een flash kaart voor nodig had. Volgens Darkain(stond dacht ik op het gbadev.org forum) heeft het protocol ook nog een aantal trucs die gebruikt worden om je accu te besparen ten opzichte van TCP via WiFi.RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:52:
Ja, maar het is voor software programmeurs wel mogelijk om TCP/IP te implementeren (anders zou bijv Mario Kart ook niet online kunnen), dus dan kunnen degeen met een flash kaart dat toch ook implementeren en dan ben je toch terug bij af?
Maar dan zou TCP over IP in de firmware van de DS zitten in plaats van het NiFi protocol. In de firmware zit ook een software download optie. Die zou dan via TCP moeten werken in plaats van via NiFi en je raadt het al, dan kan die optie misbruikt worden om roms te downloaden vanaf een PC. Het heeft niet te maken met het uitlezen van de DS software(dat gebeurd nu al via GBA-flashkaarten), maar juist met het weer opnieuw uploaden van de uitgelezen data en het dus eenvoudig weer kunnen spelen van een gekopieerd spel op de DS zelf.RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:36:
Nou ik blijf de reden vaag vinden hoor, net alsof je ook zomaar een PC leeg kan halen die van TCP/IP gebruik maakt? Het moet echt in de software zitten voordat je zo'n rom kan downloaden via TCP/IP, dus zolang de makers van die rom dat zelf niet gedaan hebben, zie ik geen mogelijkheid om zomaar ff via TCP/IP met je DS te verbinden en ff alle data via een of ander commando wat Nintendo zelf weer in de DS gepropt zou moeten hebben de DS cart slot uit te lezen. Dus dat lijkt me nogal een vage reden om hiervoor geen TCP/IP te gaan gebruiken...
Cons:::BB4E
Dan schrijft er iemand in zijn vrije tijd een wireless streaming programma voor de DS(net zoals voor de GameCube is gebeurd) en voila, je kan illegale roms spelen. Als je eenmaal via een wireless netwerk code op de DS kan krijgen is het maar een kwestie van tijd voordat iemand zoiets maakt. Dus alleen tot het multiplay gedeelte zal het niet beperkt worden. Dat zou trouwens nutteloos zijn, want bij het multiplayer deel van spellen kun je nu al wireless komen met het NiFi protocol.RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:47:
(ik denk dat dit een heeeeeele lang discussie gaat worden)
Die software download functie, download alleen wat aangeboden wordt. Ik neem aan dat als je Mario DS multiplay gaat spelen, hij niet de hele rom zend, maar alleen het gedeelte wat voor multiplay gebruikt wordt. Dus kan je hooguit aan het multiplay deel komen, maar nooit aan de hele rom (tenzij ze zo dom zijn om dat te gaan doen). Dus ok, ik ben het met je eens dat ze dan makkelijker aan het multiplay deel kunnen komen, maar niet eens dat ze de hele rom zo kunnen downloaden
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23052913RTBravo schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:54:
Volg eerst ff waar het over gaat voordat je in de lucht gaat lopen blahtenWe hebben het over het DS Nifi protocol wat prima in dit topic past, nix met PSP te maken.
Niet kopen.x KeN x schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:37:
Maar goed.
Ik was net in de stad en zag ergens die Activision Classics in de vitrine staan.
Heeft iemand die toevallig, en zo ja.. is het wat ?
Ik dacht dat jij nog geen DS had?
Critici vinden de film the aviator ook een 9,5 op 10 film (geloof dat hij zelfs verschillende oscars heeft gewonnen). Ikzelf vond het echter de meest nutteloze 3 uren uit mijn hele leven. Ik bedoel maar ...Als gamespot...
[ Voor 15% gewijzigd door Little Bear op 26-03-2005 18:39 ]
Zo'n rating van Gamespot blijft maar een indicatie, maar kom op, een 4,5? Er zijn toch echt betere spellen waar je je geld aan kan verspillen.Little Bear schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:37:
Critici vinden de film the aviator ook een 9,5 op 10 film (geloof dat hij zelfs verschillende oscars heeft gewonnen). Ikzelf vond het echter de meest nutteloze 3 uren uit mijn hele leven. Ik bedoel maar ...
Inderdaad, de NES-classics serie voor de GBA scoort overal veel hoger. Daar krijg je zelfs minder spellen voor je geld. Als je nodig een retro spel wil, zou ik voor een deel van die serie gaan. Ik overweeg zelf nog Super Mario Bros. te kopen, alleen al om hem op de DS overal te kunnen spelen(ik heb hem nog voor de NES en SNES).Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:51:
[...]
Zo'n rating van Gamespot blijft maar een indicatie, maar kom op, een 4,5? Er zijn toch echt betere spellen waar je je geld aan kan verspillen.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 26-03-2005 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je nou goed kijkt zie je dat er staat :Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:08:
oh en bij zuiderpark games staat NFSU2 al in de lijst voor 32 euro..
ik dacht dat ie nog niet uit was..
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_778_780
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:37 ]
Verwijderd
Ik zou voor wario ware gaan:-Daniël- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:16:
Ik ga ook maar eens een DS aanschaffen denk ik. Ik kan voor 199 euro een DS en 2 games naar keuze krijgen.
Welke games zou jij erbij kiezen? Beargumenteer svp. Hier de lijst:
Asphalt Urban GT
Drill Spirits
Feel The Magic
Madden 2005
Ping Pals
Pokemon Dash DS
Polarium
Rayman
Retro Atari Classics
Ridge Racers
Robots
Sonic
Spiderman 2
Sprung
Super Mario 64
Sims Urbz in the city
Tiger woods 2005
Wario Ware Touched!
Yoshi Touch & Go
Zoo Keeper
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:20 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 22:26 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 01:08 ]
Ik denk niet dat hij hier in Nederland te koop is. Er is echter wel een officieel hoesje van Big Ben te koop. Ik heb er zelf een en die bevalt me zeer goed. Er passen een DS, 6 DS spellen en 2 GBA spellen in dat ene hoesje. Er is ook nog een grotere officiele tas voor de DS te koop, volgens mij is die ook van Big Ben. Ik heb ze zelf allebei bij de Dixons en V&D te koop gezien.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:07:
hey
weet iemand waar je deze hoesje kan kopen???
[afbeelding]
die bestaat al van US launch maar kon em nergens bestellen![]()
En NL heeft em niet d8 ik
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 10:30 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ja, je hebt gelijk!! Bij DVDBOXOFFICE kost Wario Ware maar 31 euro, i.t.t. de Dixons met 44,95 (!!). vieze oplichters zijn het.Captain N schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:45:
De adviesprijs van Nintendo was ook tussen de 20 en 30 euro. Het zijn de winkels die er die hoge bedragen van hebben gemaakt.
Verwijderd
ik wil juist precies voor de Ds... hoef geen spellen erin enzo.. die vind ik perfect en vind em mooiMetroidPrime schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:33:
[...]
Ik denk niet dat hij hier in Nederland te koop is. Er is echter wel een officieel hoesje van Big Ben te koop. Ik heb er zelf een en die bevalt me zeer goed. Er passen een DS, 6 DS spellen en 2 GBA spellen in dat ene hoesje. Er is ook nog een grotere officiele tas voor de DS te koop, volgens mij is die ook van Big Ben. Ik heb ze zelf allebei bij de Dixons en V&D te koop gezien.
Verwijderd
PSP verkoop cijfers zijn niet zo super, daarnaast via veel forums klachten over defecten.RTBravo schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:58:
Ga dan ook nie zo laat op pad joh, waar was je toen iedereen met zn slaapzak voor de deur lag?Anyway, als ik jou was zou ik nog ff w88 op de PSP als je er nu nog geen hebt. Ik heb mijne, maar ik twijfel nog steeds of de PSP dat ding binnenkort niet zwaar gaat ownen vanwege de betere hardware(veel mooiere graphics) en betere standaard draadloze mogelijkheden (Nintendo protocol zuigt, daar is iedereen al uit
). Enige echte voordeel is het touchscreen en de 0 defect pixel policy, maar dat schermpie van de PSP is bruut groter en de standaard films en MP3 mogelijkheid is ook super meegenomen...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door OppFox op 27-03-2005 12:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
The Urbz: Sims in the City krijgt een gemiddeld een 7 van reviewers dus ik denk de kans is groot dat het wel een vermakelijk spel is.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:10:
heeft er iemand eigenlijk the sims: urbz in the city?
ik hoor daar maar weinig over.. zeker niet echt een leuk spel?
hier heb je idd wel een goed punt vind ik. Vooral Zoo Keeper is volgensmij echt niet moeilijk om te maken aangezien het gewoon een bejeweled kloon is. WarioWare moeten ze nog daadwerkelijk iets nieuws voor maken.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:28:
Waarom zijn die spelletjes zo duur?? Je gaat me toch niet vertellen dat Wario Ware / Zoo Keeper even duur in ontwikkeling zijn als Final Fantasy X, Metal Gear Solid 3, Half-Life 2, Halo 2 want dat lijkt me dus echt niet !!
Verwijderd
Ja, is al een tijdje bekend. Maar ik verheug me er ook heel erg op!Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:24:
nieuw spel voor op mijn verlang lijstje! is nog niet uit maar als ie uitkomt
the new mario bros
http://www.gametrailers.c...d.php?id=2585&type=wmv&f=
Verwijderd
Ja inderdaad, dat is wel wat minder.Oscar Mopperkont schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:15:
Ik vind het alleen wel jammer dat he er dan toch weer 3d uit probeert te zien. Dan zie ik liever de snes graphics, dit lijkt op de SSBM stijl.
Eronder staat een pic van de inhoud en daar zie ik er maar 1?Wat krijg je allemaal in het pakket?
# Een Nintendo DS
# Nintendo DS handleiding
# Een thumb strap (zie foto)
# 2 stylussen (pennetjes)
# Een oplader voor je Nintendo DS
# Demo van Metroid Prime: First Hunt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
PSN: KeaveXL
dat is echt een koopjeKeaveXL schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:48:
Voor de mensen die het nog niet wisten
Zoo Keeper bij de intertoys voor € 19,95.
http://web.mac.com/kl00n
Mijn foto's op Flickr.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 27-03-2005 19:35 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Klopt idd...ik heb zelf ook de US versie en die werkt niet met de EU versie. Dat was een rumor eerst, maar bleek later dus echt waar te zijn. Als het goed is is dit met echte spellen (geen demo's dus)ook zo, alleen weet ik niet zeker welke dat zijn.schnumi schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:39:
Het laatste. Ik dacht dat de EU en US versie van MP demo niet compatible zijn met elkaar.
Metroid niet... (of ik moet beetje achter lopenlukaso schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:54:
je kunt toch ook gewoon met 1 cartridge spelen??
[ Voor 68% gewijzigd door ironx op 27-03-2005 20:02 ]
Verwijderd
Ik ben weer terug en heb nog steeds interesse in Polarium, vooruitbetalen is geen probleem.BrbZrk schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:53:
Ik doe Polarium weg.
Als je interesse hebt, kun je je mail adres hier posten.
(kunnen we msn'en)
20euro bij mij ophalen of vooruitbetalen alleen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 23:47 . Reden: wireless-nederland info edit ]
ik heb het spel een aantal keer voordat ik hem op de NDS kreeg gespeeld, en ik heb hem op de NDS helemaal met de d-pad uitgespeeld, vond ik prima gaanSH4D3H schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:42:
Maar ik hoorde iets over rottige besturing van het spel?
Of is dat alleen als je de N64 versie met N64 controller hebt gespeeld?
Als het over deze vraag gaat:Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:45:
[...]
Wireless-nederland is een semi-dood forum, ze weten daar niets over verlengen van het bereik van de DS-antenne of hebben geen zin om deze informatie met anderen te delen. Project op pauze gezet...
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:31:
Weet er iemand waar de WiFi-antenne in de DS gebouwd zit?
[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 28-03-2005 00:08 ]
Verwijderd
heb ik idd wat aan, maarironx schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:07:
[...]
Als het over deze vraag gaat:
[...]
Hoop dat je er wat aan hebt...
[ Voor 11% gewijzigd door Digital-DNA op 28-03-2005 10:08 ]
Verwijderd
perfect is een te groot woord, je kukelt er nog wel eens naast, daarbij zit je ook wel eens in de knel met de randen van het touchscreen. Maar die strap is prima te doen.OppFox schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:01:
[...]
ik heb het spel een aantal keer voordat ik hem op de NDS kreeg gespeeld, en ik heb hem op de NDS helemaal met de d-pad uitgespeeld, vond ik prima gaan
Ik heb btw nooit de tijd genomen om hem met de thumbstrab te proberen, maar ik heb vrij veel gelezen dat mensen dat perfect vonden, zodra je het onder de knie hebt
Verwijderd
nou, als het metalen stuk van het GBA-slot dus als antenne zou dienen, zou ik een gba-cartridge-vorm als verlengstuk kunnen gebruiken, en zou ik die er zo in kunnen klikken. noem het maar een connection-tweakDigital-DNA schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:07:
hoe wil je eigenlijk in godsnaam ook maar iets tweaken zonder 'm open te schroeven?
Verwijderd
(Beter betaald) werk zoeken ^^SH4D3H schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:08:
Suggesties?
Ik?!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:51:
Mijn broertje heeft de nieuwe Nintendo DS gratis door een mobiel abonnement bij Dixons.![]()
En wie kan bevestigen dat zoo keeper bij intertoys daadwerkelijk 19,95 kost voor de DS, het lijkt
me sterk omdat de inkoop van dat spel rond de 20 euro ligt.
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Dat is voor veel mensen persoonlijk, maar ik heb hem op de N64 en de NDS mogen spelen en was met beide tervreden. De NDS is wel wat lastiger doorkrijgen als je de thumbstrap gebruikt, maar na een tijdje voelt het als de analoge knuppel van de N64 (voor mij dan). Ik zou zeggen koop hem bij een winkel waar je zeker weten mag ruilen...dan probeer je hem een dag uit en als ie niet leuk is koop je een andere, of vraag je een tegoedbon.shameblaster schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:34:
Hoe is btw de besturing van Mario 64 ?
Ik was hem ff met emulator aan het spelen, en daar viel mij op dat die camera erg irritant isvan de n64 dan
* shameblaster wacht op het kopen van de ds tot mario kart eris
Verwijderd
Verwijderd
zookeeper is de DS-versie van Bejeweled, Bejeweled kun je spelen op www.popcap.com. Als je dit leuk vind en zoveel centen waard vind moet je hem vooral kopenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:59:
morgen dan maar is zookeeper halen zonder dat ik een ds hebdie komt nog
Is zookeeper een leuk spel waarmee je lang kan spelen?
Verwijderd
Hoe moet je het tochscreen gebruiken?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:05:
[...]
zookeeper is de DS-versie van Bejeweled, Bejeweled kun je spelen op www.popcap.com. Als je dit leuk vind en zoveel centen waard vind moet je hem vooral kopen
Verwijderd
Damn haha succes ermee.shameblaster schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:34:
* shameblaster wacht op het kopen van de ds tot mario kart eris
Verwijs dan gelijk naar http://www.ebaumsworld.com/zookeeper.htmlVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:05:
[...]
zookeeper is de DS-versie van Bejeweled, Bejeweled kun je spelen op www.popcap.com. Als je dit leuk vind en zoveel centen waard vind moet je hem vooral kopen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq