Ik post maar hier in, aangezien de muis waarover ik het heb ook de MX518 is..
Ben nu al een hele tijd eigenaar van dit dingetje en werkt nog altijd naar behoren, maar voor sommige games kan ik maar niet de goeie sensitivity vinden, en soms als ik hem heb gevonden dan ben ik hem de volgende keer kwijt omdat ik per ongeluk met de sens. knoppen heb lopen klooien. Nu heb ik wel geluiden aan de + en - knop gebonden: dat doeng-doeng aansluit geluid van wanneer je bijvoorbeeld een usb-stick o.i.d. aansluit bij de +, en het doeng-doeng verwijder geluid als je die stick eruit haalt voor de - (dat klonk heel deskundig, did it not?

).
Maar die doeng doengs vertellen me niet welke DPI het precies is.. Ik heb 700-900-1100-1300-1800, gewoon om allemaal te testen ingame, maar vooral die middelste 3 zijn lastig te onderscheiden. En ja ik weet, ik kan dan gewoon de hoogste DPI kiezen en dan aan het aantal doeng's (

) tellen naar welke instelling ik ga, maar daar wordt ik af en toe zo moe van bij urenlange sessies

. Ik vraag me nu af of er niet een mogelijkheid bestaat om dit d.m.v. een klein berichtje in de hoek van je scherm weer te geven naar welke DPI je bent geschakeld. (al was het maar in windows, dat zou ook een verbetering zijn)
P.S. Bij Setpoint staat bij de geavanceerde game-instellingen het vakje 'Kennisgeving Activeren' wel aangevinkt, maar veel doet dit niet. Moest zelfstandig een geluid koppelen aan de knoppen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."