Nou lijkt mij wel duidelijk nietwaar jongens en die zogenaamde extra herrie door die mosfetventilator?......welke herrie, als je dat vind dan laat je die ventilator voor wat hij is en monteer je hem toch niet! Simpel zat.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:06:
[...]
Je hebt er ook een blaadje bij, daarin wordt uitgelegt waar je die heatsinks het beste op kunt plakken. Ik raad het zelf wel aan om te doen. Dit bevordert de stabiliteit van het moederbord, vooral als je geen of weinig flow langs de mosfets krijgt (bij bijvoorbeeld het gebruik van waterkoeling, of het ontbreken van casefans).
De tape ervan leek bij mij eerst ook niet goed te plakken, maar ik heb ze nu al 3 kwart jaar erop zitten, en ben naar redelijk wat lans gegaan, en ze zijn er bij mij nog nooit afgevallen.
Tevens heb ik Epox laatst een keer gemailt, of de garantie verlopen gaat bij het plaatsen van custom heatsinks, maar dat vinden ze niet erg als je dat doet, Dus ik ga custom heatsinks erop maken, want ik vind de koelcapaciteit van die kleine lichaampjes wel heel klein.
Bij mij werkt ie in ieder geval wel.
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"