[OC-939-Ervaringen] DFI Lanparty nForce4 SLI - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Laagvliegerke schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:54:

@el snorro: ik ben jaloers op jouw Mushkin geheugen :p Welke gebruik je trouwens? Dat Mushkin of dat OCZ?
Maar ja, ik mag niet klagen over mijn CH-5. Dit weekend terug een beetje bezig geweest en het een nachtje op 2-2-2-8 @ 240MHz (3,2V) laten draaien. Deze week ga ik eens kijken hoeveel hoger ik kan met een hogere spanning.
Gebruik nu mijn muskin, ben te lui om ze er ff uit te halen enzo.
Maar dit muskin ga ik zo ff op de post doen naar Astennu, want die wil het ff testen, kijken of zijn problemen aan zijn mem liggen of aan zijn cpu/bord.
[offtop] El Snorro, hoe is het met de RMA van je X800 en welk merk had je? Heb mijn dode vivo zaterdag teruggebracht (2 maanden geleden ook overleden :( ) en ben heel benieuwd wat ze gaan doen.
Tjah, rma duurt nu al (te) lang...
Zit alweer een maand ofzo zonder :(
Het merk was asus. Ik weet nog niet wat ze ermee doen, ik hoop nieuwe :|

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The farmer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2021
@laagvliegverke

Wel opletten he, El Snoro was nummertje 500 :P . Vind het hier ook rustig de laatste tijd, het bord is gewoon te goed alles doet het zonder mods (das op zich ook best lekker).

Ik ben van plan een San Diego 4000+ te kopen, kan nog wel ffuh duren wil eerst wachtten tot de prijzen gestabilliseerd zijn. Die resultaten zal ik hier ook nog wel posten.

3200 Venice
3800 Venice

Uit xbitlabs review blijkt dat je van je SSE3 nog niet teveel moet verwachten, de verbeterde memory controller is wel iets beter dan de winchester maar ook niet dat je er stijl van achterover slaat. Maar de headroom is errug lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:08
Deze avond start ik wel een nieuw deel ;)
Mja, ik ben tevreden over mijn Winchester. Voorlopig blijft deze er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

even een kickje,

ik weet nog (steeds :X ) niet hoeveel (en welke) fan aansluitingen geregeld zijn, als er iemand met speedfan of zo even wil kijken (en vertellen) zou ik dat zeer fijn vinden.
(ik heb niet zoveel zin om een aparte fancontroller te halen nl.)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

the_virus schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:23:
even een kickje,

ik weet nog (steeds :X ) niet hoeveel (en welke) fan aansluitingen geregeld zijn, als er iemand met speedfan of zo even wil kijken (en vertellen) zou ik dat zeer fijn vinden.
(ik heb niet zoveel zin om een aparte fancontroller te halen nl.)
Staat in de manual.
Bovenste 3 hebben rpm aansluiting en de onderste 2 niet als het goed is gene met uitlezing regelbaar. En je kan het ook even testen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

The Doctor schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:31:
[...]

Staat in de manual.
Bovenste 3 hebben rpm aansluiting en de onderste 2 niet als het goed is gene met uitlezing regelbaar. En je kan het ook even testen natuurlijk
testen gaat nogal moeilijk als je er nog geen hebt... |:(

mij gaat het er alleen om of ik ze zachter kan zetten

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Pfff, heb nu last van een soort van strepen in mijn games, hoop stiekem dat het komt omdat ik mijn SLi bridge er omgekeerd op heb zitten. Als het aan de videokaarten ligt dan weet ik het ook nie meer :(

Iemand een id hoe deze strepen onstaan, tevens zie ik geen verschil als ik FSAA en AA op zun allerhoogst zet of niet. Erg heel erg I&#I& :( 3 verschillende driver sets al geprobeerd. 3DMark 05 is wel goed (6500 punten) niets is ge'oced.

Iemand nog tips :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Laagvliegerke schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:27:
Ik wil gerust wel even overnemen van jou, als je dat goed vind tenminste, Mister I? :)

edit:
Spitfire_V5: Stuur anders ff een mailtje naar DFI, misschien hebben ze een oplossing? Stel dat het probleem enkel de module zou zijn, kunnen ze jou misschien een module opsturen. You never know :)
offtopic:
Nee jij niet :P

Is prima hoor :)
Ik hoor het wel als je wat nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 17-09 21:08
De bovenste 3 fan-aansluitingen zijn inderdaad regelbaar. Dat zijn:
- de CPU-aansluiting
- Fan 2 (voor casefan)
- Fan 3 (chipset)
Tekn0z schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:19:
Pfff, heb nu last van een soort van strepen in mijn games, hoop stiekem dat het komt omdat ik mijn SLi bridge er omgekeerd op heb zitten. Als het aan de videokaarten ligt dan weet ik het ook nie meer :(

Iemand een id hoe deze strepen onstaan, tevens zie ik geen verschil als ik FSAA en AA op zun allerhoogst zet of niet. Erg heel erg I&#I& :( 3 verschillende driver sets al geprobeerd. 3DMark 05 is wel goed (6500 punten) niets is ge'oced.

Iemand nog tips :?
Ik heb geen ervaring met SLI maar ik kan die bridge er omgekeerd op zitten? Ik dacht dat het om het even was. Maar je kan die toch gewoon eens omdraaien? :D
Stel anders de vraag nog eens opnieuw in het nieuwe deel want we zitten boven de 500 posts! :)
Mister I schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:52:
[...]

offtopic:
Nee jij niet :P

Is prima hoor :)
Ik hoor het wel als je wat nodig hebt.
lol :) Grapjas! :+
Maar ok, hier komt het nieuwe deel:
[OC-939-Ervaringen] DFI Lanparty nF4 - Deel 4
De topictitel heb ik iets aangepast. De juiste benaming is normaal nF4 en aangezien dit topic niet enkel over de SLI-bordjes gaat, heb ik SLI maar weggelaten. Tenzij iemand vind dat dit niet klopt? Dan vraag ik aan een modje om het te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.