The farmer schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:23:
[...]
En als ie dan kapot gaat krijg jij dan een nieuwe van je goeie vriend Dave, ben daar erg benieuwd naar, aangezien hij een drastiche wijziging heeft doorgevoerd in zijn service beleid.
Het is niet meer like the old days, mobo stuk pech gehad.
Heel even wat recht zetten hier...
Ten eerste krijgt El Snorro geen privileges ten opzichte van andere klanten, dus vind ik ''van je goeie vriend Dave'' niet echt gepast.
Tweede, er is niets verandert met onze service zoals je meerdere malen beweert op het forum.
Ik ga alleen niet meer zomaar een bordje swappen uit eigen kassa...
Dit heeft me al meerdere malen geld gekost, wij als reseller krijgen alle bordjes terug , gerepareerd.
Dat wil zeggen dat ik alle bordjes terug heb gekregen en met zwaar verlies heb moeten verkopen

, dat doen we dus niet meer, want dat kunnen we niet blijven doen.
Dan hebben we de heren van DFI op CeBIT gesproken, daar komt bij dat hun service niet eens zo slecht is als vaak beweert wordt.
Ze repareren het borjde, ook al wordt dit vaak door de klant aangericht, slecht geflashed, chip beschadigd, soms wordt er gewoon iets afgebroken op het moederbord.
Dat wordt allemaal zonder problemen gerepareerd, alleen het duurt wat langer.
Daarbij blijven we, als er voorraad is, DOA's gewoon swappen, maar dan moet het echt wel een DOA zijn.
Dus niks pech gehad, en gewoon als de old days, perfecte service zoals het hoort...
Groeten,
Dave.