Anoniem: 45580

In whatthefont komt de N niet goed en bij Identifont zijn de resultaten helemaal niet goed.
In het voorbeeld lijkt het witte driehoekje van de A wat te ver naar links te zitten, ik denk dat dit niet klopt. Waarschijnlijk is dit per ongeluk verschoven bij de vector-versie van de letters in het oorspronkelijke logo (waar dit de gescande letters van zijn).
De spatieëring lijkt wat raar, maar dat was voor whatthefont. Dit zijn helaas de enige letters die ik heb.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Er worden namelijk alleen maar blokjes/rechthoekjes weergegeven..

Iemand een idee?
Bedankt.
Jup, Tahoma 8, Verdana 8, of System.Gr0wLiThE schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:03:
MS Sans Serif?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik heb ze vergeleken en Tahoma, Verdana en MS Sans Serif zijn het niet..
System kan ik niet vinden op m'n pc, terwijl op deze pc de teksten wel goed te lezen zijn..
Nog iemand een idee?
PS. het is overigens niet alleen bij MSN Messenger, ook bij bijvoorbeeld Media Player.. En het is Windows 98
Het is verdana (8 px, en dikgedrukt)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb het driehoekje in de A even rechter gezet, maar dat helpt voor WTF niet. Ik heb dus ook nog steeds geen idee.Dark Blue schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:56:
Geen idee... echt niet. Ik zouo dezelfde stappen uitvoeren als jijtenzij ik hem zo zou herkennen en dat lukt me even niet.

Inmiddels heb ik al wel een aantal fonts gevonden met een vergelijkbare N, maar die het toch niet zijn: Benguiat, Elysium and Korinna. Ook een N uit de Priori font familie komt heel dichtbij.
Benguiat:

Elysium:

Korinna:

Priori:

Inmiddels zou ik ook tevreden zijn met een font die voor de overige letters zo goed als perfect is. Dan kan ik altijd nog de N zelf verbouwen.
Toen ik het logo kreeg waaruit deze letters komen dacht ik 'die zijn vast goed te vinden', helaas valt me dat nu zwaar tegen...
Het word gebruikt in deze logo:

Ik ben al een tijdje opzoek maar heb nog niets kunnen vinden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Waar heb je het logo vandaan?Anoniem: 45580 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:52:
[...]
Ik heb het driehoekje in de A even rechter gezet, maar dat helpt voor WTF niet. Ik heb dus ook nog steeds geen idee.
[afbeelding]
Inmiddels heb ik al wel een aantal fonts gevonden met een vergelijkbare N, maar die het toch niet zijn: Benguiat, Elysium and Korinna. Ook een N uit de Priori font familie komt heel dichtbij.
Benguiat:
[afbeelding]
Elysium:
[afbeelding]
Korinna:
[afbeelding]
Priori:
[afbeelding]
Inmiddels zou ik ook tevreden zijn met een font die voor de overige letters zo goed als perfect is. Dan kan ik altijd nog de N zelf verbouwen.
Toen ik het logo kreeg waaruit deze letters komen dacht ik 'die zijn vast goed te vinden', helaas valt me dat nu zwaar tegen...
ALs het logo van een andere site of iets hebt. Dan zou je aan die site kunnen vragen welk font het is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Nee, helaas geen oorspronkelijke maker.Rakkerzero schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:13:
[...]
Waar heb je het logo vandaan?
ALs het logo van een andere site of iets hebt. Dan zou je aan die site kunnen vragen welk font het is.
Het logo is voor een kennis die het logo van het bedrijf van zijn vader wil gebruiken voor zijn nieuwe bedrijf. Er moeten wat nieuwe letters bij (in ieder geval de C (voor C.V.) en eigenlijk ook nog FZIJ voor 'DELFZIJL' en wellicht later nog meer) en het moet weer opnieuw fatsoenlijk digitaal (voor drukwerk, auto- en scheepsbelettering).
Wellicht onnodig te zeggen: Ik zoek niet per sé een gratis variant, het mag gerust een koopfont zijn.
De rest ziet er behoorlijk standaard uit. De D is iets gebogen, de poot van de R is heel specifiek, net als de hoekige serif van de L (als Bodoni).
Hmm, kom er verder ook niet uit...
[ Voor 30% gewijzigd door Savantas op 22-08-2005 21:21 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Linotype Fontidentifier bakt er bij mij ook niks van (adhv van die vragen) maar dat verbaasde me ook niks, of ik beantwoord te veel vragen met 'don't know' of hij snapt gewoon totaal niet dat als ik al in een van de eerste vragen aanstuur op Didone achtige typen, hij nog steeds met feest- en Serif fonts aan komt draven

Dat laatste verbaasde me ook al. Identifont en de fontidentifier van Linotype geven nu eigenlijk alleen niet-kloppende antwoorden. Zelfs (in identifont) als je de volgende vraag krijgt over de N vindt de site nog steeds fonts die juist de normale N hebben.Dark Blue schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:51:
Ik kom er echt niet uit. Ik heb de N en de R apart door WTF gehaald, maar de R kan hij op z'n best een Clearface van maken en die N... die herkent hij helemaal niet.
Linotype Fontidentifier bakt er bij mij ook niks van (adhv van die vragen) maar dat verbaasde me ook niks, of ik beantwoord te veel vragen met 'don't know' of hij snapt gewoon totaal niet dat als ik al in een van de eerste vragen aanstuur op Didone achtige typen, hij nog steeds met feest- en Serif fonts aan komt draven
Where does the diagonal of the upper-case 'N' meet the right-hand vertical?

Morgen geef ik het op en ga ik op zoek naar de beste vervanger zonder de N, maar ook dat valt nog niet mee. De wat rare R, de E met de lange middenstreep en de licht ovale D zijn ook niet makkelijk te vinden in 1 font.
Anoniem: 48869
Weet iemand waar ik dit font gratis kan downloaden, of wie heeft hem die hem kan mailen.
Als ik zoek met Google kom ik steeds op fonts.com terecht en op GoT heb ik er ook niks over gevonden.
Nou, ik heb wel wat combinaties...Anoniem: 48869 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:09:
Ik ben op zoek naar het lettertyppe dat in het Leffe (lekker belgisch bier) is gebruikt. Of iets dat erg lijkt. Kan er op de rest van het internet niet erg veel vinden
Manuskript Gotisch heeft er veel van weg, maar de ff'en hebben voetjes en de L klopt niet.
Verder kun je met andere fonts van die pagina (Gothic -> Medieval) de boel wel bij elkaar lappen.
Ik kan er zo ook geen vinden, maar in dit font zitten wel dezelfde-achtige vormentheovds schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:02:
Ik ben op zoek naar het font Paisley. Alleen moet je daar overal voor betalen
Weet iemand waar ik dit font gratis kan downloaden, of wie heeft hem die hem kan mailen.
Als ik zoek met Google kom ik steeds op fonts.com terecht en op GoT heb ik er ook niks over gevonden.
Mostly Waves.
Met Illustrator en een paar andere kriebelfonts kun je dan wel weer leuke patroontjes erin gooien?
Ook deze site dan maar weer?Anoniem: 126376 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:32:
Ik ben verlekkerd op pixelfonts, en ik kwam een tijdje geleden deze tegen:
[afbeelding]
Iemand een idee?

(ik blijf er mee smijten vandaag...)
Anoniem: 126376
Echt niet nodig om zo knullig te reageren, hoor. Dacht je nou echt dat ik niet al eens bij DaFont gekeken had? Jouw antwoord is even irritant als dat wat je van mijn vraag vond. Het verschil zit erin dat ik het recht had die vraag te stellen, en jij niet om zo bot te antwoorden.Dark Blue schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:52:
(ik blijf er mee smijten vandaag...)

What the font komt wel in de buurt, maar is het net niet, ik wil echt deze, in iedergeval "chunky".
*Het gaat dus om 'Q-Base'
[ Voor 11% gewijzigd door Ilya op 25-08-2005 00:04 ]
En waarom stel jij je vraag dan hier als je je antwoord gewoon op DaFont had kunnen vinden?Anoniem: 126376 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Echt niet nodig om zo knullig te reageren, hoor. Dacht je nou echt dat ik niet al eens bij DaFont gekeken had? Jouw antwoord is even irritant als dat wat je van mijn vraag vond. Het verschil zit erin dat ik het recht had die vraag te stellen, en jij niet om zo bot te antwoorden.
Sorry hoor, maar als je een beetje slim was had je vraag niet eens nodig hoeven zijn. Of ben ik nou zo stom.
Op een andere pc krijg ik gewoon arial

Sorry had eerst moeten zoeken. Heb het 1 en ander gevonden op de site maar niets positiefs eigenljk.
Het kan wel maar het is niet goed. Vanwege security reasons enzo. Spijtig! Zal gewoon Flash moeten leren want die embedded fonts zijn er wel bij flash
[ Voor 41% gewijzigd door Kingskawn op 25-08-2005 11:03 ]
Standaard fonts: Arial,Helvetica,Tahoma,Verdana en verder sans-serif,serif
Anoniem: 126376
Het tweede.Rakkerzero schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:20:
[...]
En waarom stel jij je vraag dan hier als je je antwoord gewoon op DaFont had kunnen vinden?
Sorry hoor, maar als je een beetje slim was had je vraag niet eens nodig hoeven zijn. Of ben ik nou zo stom.
Anoniem: 116985
(het gaat dus vooral om die nul met het streepje erdoorheen)

Thnx
MBP 5,1
Slecht gezocht dan, 't komt standaard bij Officesunstream schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:10:
Ik heb me helemaal rotgezocht maar weet iemand waar ik dit kan vinden?
[afbeelding]
Thnx
Century Gothic - http://www.identifont.com/show?1N2
Orator 15 pitch leek 'm wel te zijn, maar nee dus - geen streep door de 0 en een verkeerde vorm.Anoniem: 116985 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:06:
Iemand enig idee welk font dit is ?
[afbeelding]
http://www.myfonts.com/fonts/bitstream/orator/15-pitch/
teveel zooi, te weinig tijd
Plaatje:

Volgens mij is dit een proprietairy font dus zijn we op zoek naar een alternatief
Met name de onderkast letter g is typerend aangezien het een beetje een roman letter is in een modern font
Naja, dank!
[ Voor 6% gewijzigd door phaas op 28-08-2005 20:31 ]
Da's helemaal geen Matrix Narrow. De enige overeenkomst is dat de letters vrij lang zijn. Maar die van het logo zijn gewoon in de hoogte uitgerekt, niks anders. Als je het weer terugschroeft naar een fatsoenlijke hoogte (ca 50%) krijg je... Book Antiqua, bold, en die zit standaard in Windows.Niek_ schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:23:
Ik was op zoek naar een font uit dit logo.
Heb hem ook gevonden op whatthefont: klik
Maar goed, dat is dus een betaalde versie. Heb gezocht op Google naar alternatieven maar hier laat Google me een beetje in de steek. Heb nu m'n hoop gevestigd op GoT....
He ho, rustig, doe alsjeblieft niet zo opvliegerig.Anoniem: 126376 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Echt niet nodig om zo knullig te reageren, hoor. Dacht je nou echt dat ik niet al eens bij DaFont gekeken had? Jouw antwoord is even irritant als dat wat je van mijn vraag vond. Het verschil zit erin dat ik het recht had die vraag te stellen, en jij niet om zo bot te antwoorden.
Dat ik eronder zet 'ik blijf er mee smijten vandaag' heeft geen betrekking tot jou; het is omdat ik het persoonlijk niet leuk vind om iedereen maar naar DaFont te sturen, er bestaan nog veel meer free- en sharewarefonts die niet op DaFont genoemd worden. Ik wil mensen graag helpen, en ik zoek ook op veel sites. DaFont is lang niet de enige site, en dat komt in dat bovenstaande bericht nogal eenzijdig over, alsof ik puur mensen met een lettertje het DaFont-riet in stuur.
Ik vind het nogal kortzichtig van jou om meteen te denken dat die laatste regel van mij, die in feite een excuus / disclaimer is en uiterst vriendelijk bedoeld, bij jou gelijk in het verkeerde keelgat schiet en je dat ook zonder nadenken eruit gooit. Ik zou het dan ook lief vinden als je even je excuses aan zou bieden
Gaan we weer (naar DaFont)Anoniem: 116985 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:06:
Iemand enig idee welk font dit is ?
[afbeelding]
Crystal Font?
Zou het? Zou meneer Vuitton genoegen nemen met een schamel cadeautje van een der Microsofts pakketten? Of zou het een Avantgarde zijn?Yoozer schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:28:
[...]
Slecht gezocht dan, 't komt standaard bij Office
Century Gothic - http://www.identifont.com/show?1N2
[ Voor 26% gewijzigd door Dark Blue op 29-08-2005 22:59 ]

moet het in vectoren hebben en natuurlijk haarscherp (en dit is alles behalve...)
Anoniem: 153602
Kent iemand het onderstaande font. De tekst staat achterop mijn Dethleffs kampeerauto. De importeur kan mij echter niet helpen aan het font. Sommige letters wil ik vervangen, maar ook aan de letters kan de importeur mij niet helpen.

Groeten,
Jacques
Geen flaaaauw idee. Calligraphy en handwriting fonts van DaFont komen niet in de buurt, ik vind sowieso die 'r' enorm vaag. Ik heb nog nooit een 'r' met zo'n haakje eraan gezien. Yoozer, Savantas? Iemand? Ook Whatthefont kon er geen chocola van maken (ook niet van alleen die kenmerkende f en r) ... hoewel dat tegenwoordig ook niets meer zegt.RealAlcatraZ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:06:
Ik zoek dit lettertype:
[afbeelding]
moet het in vectoren hebben en natuurlijk haarscherp (en dit is alles behalve...)
Ik heb nu even van de site in de root van je url een andere versie van de letter opgehaald, zal m ff uploaden;

Deze heb ik uit die roze poster gehaald, kwestie van sterk contrasteren en dan blijven gummen.
Hij blijft wat netter bij de originele rondingen, die van jou is op sommige punten wat uitgevlekt, wat dikker ofzo.
Ben jij de maker van de site, of zou je anders de maker van de poster en de site eens kunnen contacten?
Nou Jacques... ik weet het zo niet. (alweer niet? nee... mijn glazen fontbol heeft me in de steek gelaten..)Anoniem: 153602 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:48:
Hallo,
Kent iemand het onderstaande font. De tekst staat achterop mijn Dethleffs kampeerauto. De importeur kan mij echter niet helpen aan het font. Sommige letters wil ik vervangen, maar ook aan de letters kan de importeur mij niet helpen.
[afbeelding]
Groeten,
Jacques
Ik heb wel iets waarmee je aan de slag zou kunnen, mits je van Illustrator houdt:
SF Groove Machine
Magnum.
Oeh, nog één!
SquareWise.
Als je een foto recht van voren zou kunnen plaatsen, (als het kan zet dan Macrostand aan) dan zou ik hem door whatthefont kunnen rossen en heb je kans dat er nog een andere, wél gelijk passende letter uit komt
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 01-09-2005 16:06 ]
Ja site heb ik gemaakt, logo wat ik gebruikt heb voor de site is nagemaakt, letters komen van een (slechte) scan, maar als je dat genoeg verkleint heb je er geen last van.Dark Blue schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:55:
[...]
Geen flaaaauw idee. Calligraphy en handwriting fonts van DaFont komen niet in de buurt, ik vind sowieso die 'r' enorm vaag. Ik heb nog nooit een 'r' met zo'n haakje eraan gezien. Yoozer, Savantas? Iemand? Ook Whatthefont kon er geen chocola van maken (ook niet van alleen die kenmerkende f en r) ... hoewel dat tegenwoordig ook niets meer zegt.
Ik heb nu even van de site in de root van je url een andere versie van de letter opgehaald, zal m ff uploaden;
[afbeelding]
Deze heb ik uit die roze poster gehaald, kwestie van sterk contrasteren en dan blijven gummen.
Hij blijft wat netter bij de originele rondingen, die van jou is op sommige punten wat uitgevlekt, wat dikker ofzo.
Ben jij de maker van de site, of zou je anders de maker van de poster en de site eens kunnen contacten?
De eigenaar van het paviljoen wil nu echter t-shirts en dan moet het haarscherp als EPS naar de shirtdrukker en dat wordt al lastiger. Ik zal eens kijken naar jouw manier. Bedankt.
Mocht iemand toch nog het originele lettertype vinden is dat natuurlijk ook super! (helaas weet de eigenaar van het paviljoen dit ook niet, maar ik zal eens vragen naar de drukker van de poster)
Anoniem: 60511

Get gaat hier om de letters "Alkaline Trio"
erhmm.

Trouwens niet mijn voorkeur, om pixelfonts op riesengroße te gebruiken. Zijn ze eigenlijk niet voor gemaakt. Beter pak je er dan eentje uit Techno:Various, daar zag ik vanmiddag weer een paar lekkere fonts staan
[ Voor 11% gewijzigd door M@rijn op 01-09-2005 22:17 ]
Lastig 1 : 't staat scheefAnoniem: 70375 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:29:
Iemand enig idee welk font de nummers op Stefan Everts zijn nummerplaat zijn.
[afbeelding]

Lastig 2 : 't zijn maar 2 nummers
Lastig 3 : Je kunt een hoop fonts er voor gebruiken als je zelf de streepjes er uit weghaalt, zoals http://dafont.com/en/font...pp=50&classt=date&text=72 of zo.
Monospaced en boxed, dus.FlappieNL schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:10:
Ik ben op zoek naar een font wat ik na een paar uur zoeken niet kan vinden. Het gaat om een font waar een vierkant of rechthoek omheen zit, modern en goed te lezen is en waarbij elke letter dezelfde width heeft.
Ik zou zelfbouw inderdaad als allerlaatste optie beschouwen, ja. 't Is niet echt makkelijk om het goed werkend te krijgen. Monospaced (fixed width) - is wel te krijgen, maar niet met de rechthoek eromheen.Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden of welke term ik kan gebruiken om zoiets te zoeken? Laatste optie is om het zelf te bouwen maar ik wilde dit eerst proberen.
http://dafont.com/en/font...1&nb_ppp=50&text=computer is een optie, maar of dat is wat je zoekt, geen idee.
[ Voor 45% gewijzigd door Yoozer op 05-09-2005 14:50 ]

heb ook heel de site ff zitten doorzoeken, maar ook niks vinden.
Er is wel een topic in het forum bij hun dat hier over gaat, maar daar staat geen info in.
[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 05-09-2005 20:39 ]
Aaargfgh! *zoekt zich blauw oh wacht dat was ik al...Rakkerzero schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:57:
Welk font gebruikt Dafont zelf in hun logo?
[afbeelding]
DaFont heeft het zelf op z'n site staan, alleen kan ik het bij de FAQ niet meer vinden. Ze hadden vrolijk zo'n kopje 'the font dafont itself uses in it's logo is ...' - het is gewoon een van hun freeware fonts. Maar hoe die heette en waar ie te vinden was: no clue!
Bijna wat ik zoek alleen liefst inderdaad monospaced maar met in een reachthoek (of vierkant) de letter. De box liefst alleen als border en verder transparant. Ik zal morgen proberen een voorbeeld te maken. Bedankt voor de hulp alvast!Ik zou zelfbouw inderdaad als allerlaatste optie beschouwen, ja. 't Is niet echt makkelijk om het goed werkend te krijgen. Monospaced (fixed width) - is wel te krijgen, maar niet met de rechthoek eromheen.
http://dafont.com/en/font...1&nb_ppp=50&text=computer is een optie, maar of dat is wat je zoekt, geen idee.
zie de link
http://www.dafont.com/en/...om&nb_ppp=10&classt=alpha
// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //
Ok thanxfurby_nl schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:04:
het dafont lettertype is Elliot Swonger
zie de link
http://www.dafont.com/en/...om&nb_ppp=10&classt=alpha
Hoe heb je die nou gevonden???
dafont used font
kijk maar :
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //

heb wel want fonts gevonden (Baha, Bahamas) maar deze hebben het toch niet helemaal..
Anoniem: 55231

Nog nét even wat beter gezocht en ... gevonden: http://home.arcor.de/dasmicha/wg_fonts.zip
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 55231 op 06-09-2005 22:41 ]
Anoniem: 102516
een vriendin van me gaat binnenkort kriminologie studeren. Om haar wat uit te wuiven hadden we al een heel plannetje opgesteld, maar de uitwerking wordt naar mij doorgeschoven (onder het motto : "jij kan wat met pc's"...). Hiervoor ben ik dus op zoek naar een lettertype dat, ja hoe omschrijf je dit, uitgeknipte en opgeplakte lettertjes weergeeft. Je weet wel, van die dingen die ze in dreigbrieven (in films althans, neem aan dat elke zichzelf respecterende afperser/ontvoerder tegenwoordig een standaard lettertype gebruikt
Anoniem: 86809
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 86809 op 07-09-2005 08:21 ]
Je kunt die 3 fonts door elkaar gebruiken voor de afwisseling.Anoniem: 102516 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:54:
jee dat ik dat zelf niet bedacht hebwel bedankt, hier kan ik wel mee verder!
Verder als je erg creatief bent, dan maak je dat soort dingen gewoon in photoshop. Om net dat mooiere resultaat te krijgen. succes.
dit lettertype, strak en simpel wordt ook gebruikt tijdens de wedstrijden.

of hier:

of:

als laatste

Herkent iemand het?
Over een dag haal ik de plaatjes wel weer uit mijn post want het staat wat slordig zo in het topic
[ Voor 36% gewijzigd door Mercarra op 07-09-2005 11:47 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Volgens is dat World Snooker font deze : Neutraliser Caps
zie volgende link -> http://www.myfonts.com/fo...er/neutraliser-caps/thin/
[ Voor 8% gewijzigd door furby_nl op 07-09-2005 12:13 ]

iemand een idee?
Wabbawabbawabbawabba
Lijkt een beetje op het oude lettertype van Veronica, en dat was toendertijd Blur-Medium en de Blur font familie.ik ben op zoek naar dit lettertype

Wabbawabbawabbawabba
Anoniem: 15142
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 15142 op 08-09-2005 10:24 ]
Blur Medium, Thin, Bold.burp2001 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:49:
ik ben op zoek naar dit lettertype :
[afbeelding]
http://www.myfonts.com/fonts/fontfont/ff-blur/
De enige echte Eurostile : http://www.myfonts.com/search?search%5Btext%5D=eurostilemercarra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:41:
Veel verstand van fonts heb ik niet, maar ik heb al een poos gezocht naar het font van worldsnooker
dit lettertype, strak en simpel wordt ook gebruikt tijdens de wedstrijden.
Herkent iemand het?
Op DaFont als kloon beschikbaar - zoek even op Eurasia.
Anoniem: 147891
http://www.wizards.com/gl...fracc_884467400_lgpic.jpg
http://dafont.com/en/font.php?file=morpheus&nb_ppp=50 misschien?Anoniem: 147891 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:41:
ik zoek het font wat hier in de titel word gebruikt
http://www.wizards.com/gl...fracc_884467400_lgpic.jpg
Wie o wie??
Anoniem: 147891
ik wil graag de rest uh .Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:42:
Ik zou graag het font willen weten wat in deze wallpaper is gebruikt. Het gaat om het font bij de letters "Carmen".
Wie o wie??
[ Voor 134% gewijzigd door Willem op 09-09-2005 14:07 ]
Is wederom Eurostile (Wide/Expanded en bold), maar met een Photoshop layer effect - een zwarte glow naar binnen toe. Vandaar dat 'ie wat afgerond lijkt.Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:42:
Ik zou graag het font willen weten wat in deze wallpaper is gebruikt. Het gaat om het font bij de letters "Carmen".
Wie o wie??
Anoniem: 147891 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:16:
it looks like it but its to sharp thx any way
W&G is geen offtopic forum, lees de FAQ evenAnoniem: 147891 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:04:
ik wil graag de rest uh .. Carmen zelf.
[ Voor 36% gewijzigd door Yoozer op 09-09-2005 11:58 ]
OK thanxYoozer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:52:
[...]
Is wederom Eurostile (Wide/Expanded en bold), maar met een Photoshop layer effect - een zwarte glow naar binnen toe. Vandaar dat 'ie wat afgerond lijkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Willem op 11-09-2005 22:53 . Reden: Sorry, was Knight_Core niet Rakkerzero ]
Waarom staat daar mijn naam??? Knight_Core had die opmerking gemaakt
Ik had alleen link naar een wallpaper gepost. Of mag dat ook niet?
Lijkt nog het meest op 'The Mix' van Lucas.Anoniem: 120376 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:21:
Ik zoek dit font: ...
Hoi, even vakantie gevierd, dus afwezig (knap dat ik me in heb kunnen houden geen internetcafe te bezoeken..
@dominee: Alweer Landdag2005? We waren op enkele suggesties uitgekomen, alleen gratis gaat niet zo 123 lukken... Zoek zelf op Fedra/Scala Sans Freeware oid verder, zou ik zeggen...
@Ku..bouter: Hmm, beetje typische W. Zo te zien variant op het bekende lettertype... Ceasar dus
@Katirzan: Deed me meteen denken aan hoezen van Smashing Pumpkins en bv Sixteen Horsepower... Deze komt in de buurt, zoek anders even verder onder decorative of 'Classic Deco'. Gratis varianten van zulke fonts kan je bijna wel vergeten... En een kant en klaar font ook, zit veel handwerk in, de verschillende decoraties mooi aan elkaar plakken enzo.
[ Voor 70% gewijzigd door Savantas op 11-09-2005 01:38 ]
Anoniem: 154610

Ik ben wanhopig op zoek naar het font van deze tattoo. Heb al heel het internet afgeschuimd maar zonder resultaat. Ben er wel vrij zeker van dat het old english is. Ik zou deze font ook graag gebruiken voor een tattoo. Diegene die mij helpen kan, zou ik eeuwig dankbaar zijn.
Roel
[ Voor 3% gewijzigd door Savantas op 11-09-2005 16:47 ]
Anoniem: 130635
iemand die deze herkent?Anoniem: 130635 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:10:
[afbeelding]
Welk font is dit? Ik ben op zoek naar een vergelijkbaar gratis font...
Excuus, verkeerde quote.Rakkerzero:
Waarom staat daar mijn naam??? Knight_Core had die opmerking gemaakt![]()
Ik had alleen link naar een wallpaper gepost. Of mag dat ook niet?
OK dan.
Anoniem: 130635
Excuses, Ik zal dan beter moeten lezen want ik had het antwoord niet gezien.Savantas schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:15:
Meneer de dominee, je vraag is al beantwoord... Je kan wel 20 keer vragen, maar dat levert je gewoon 20 keer een verwijzing op naar de vorige posts...
Anoniem: 25069

heb hem zelf ooit gebruikt, maar ben hem kwijt geraakt na een crash van me pc, en ik weet de naam nu nier meer
thnks

Welk font is dit, ik kan het echt nergens vinden.
Da's mooi, ik dacht nog bijna dat het een BeesKnees was. Maargoed, je hebt m.Anoniem: 25069 schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:57:
woehoe gevonden, na 100 sites door te spitten, het is de SNAP ITC !!
Die Zeeland moet ik nog ff gaan nazoeken, jammere is dat DaFont down is.

Of iets wat er misschien op lijkt..
Heb al gekeken op 1001freefonts, maar kwam niet echt iets tegen.
MIsschien dat een van jullie iets ooit hebben gezien, of zelf hebben wat erop lijkt?
Ik zou jullie heel dankbaar zijn
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Anoniem: 66541
Weet iemand toevallig welk font er wordt gebruikt in de tekst 'Purree Soiree' in de heading van http://www.pureesoiree.be/home.do?
Graag zou ik dat font, of een soortgelijk font vinden.
Met vriendelijke groet,
Mathijs
Edit:
Ik heb t al aan Simon gevraagd, en al op www.1001fonts.com en www.dafont.com gezocht bij retro en bij fancy / groovy.
Niets gevonden.
Ook niet via What is the Font.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 66541 op 13-09-2005 14:32 ]
Snell Roundhand, zegt een oude herinnering in mij. Ik kan het mis hebben hoor...Anoniem: 66541 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:31:
...de tekst 'Purree Soiree'...
Dit topic is gesloten.