Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Op internet kan ik hem niet vinden en What the font weet er geen raad mee
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
@goofy: zoek eens op Foreign Font, Roman Greek bij dafont.com.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ik ben op zoek naar het font dat gebruikt is in dit plaatje:

(het font van " 't vrije uurtje' ")
WTF vond niks en op DaFont heb ik helemaal nagezocht.
Als iemand iets weet ...
Alvast bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door Sine op 15-07-2005 10:52 ]
Is een zwaar aangepaste versie maar ik zie er wat Dauphin in terug ( http://fonts.goldenweb.it...pe_Fonts/c/d/default.html )Rakkerzero schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:35:
IK ben op zoek naar het font wat gebruikt is in de tekst Fairytopia.
Weet iemand die te vinden??
[afbeelding]
teveel zooi, te weinig tijd
Zie http://www.dafont.com/en/...?f=Clicker+Regular&v=agfa
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Ik zoek het font van de rode letters, maar het rode weet ik helaas niet vanbuiten meer... Deze stond namelijk op mijn PC, maar deze is volledig dood, en ben nu op mijn macje bezig, dus als iemand de naam weet, dat zou mij al enorm kunnen verder helpen!
// Ik weet het dus... het is dus Mistral
[ Voor 14% gewijzigd door Superflip op 15-07-2005 17:27 ]
Anoniem: 134567
Ja, Alba.Anoniem: 59821 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:41:
[afbeelding]
Iemand die weet welke font dit is?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 134567 op 16-07-2005 22:13 ]
Anoniem: 130635
Iemand die weet welke fonts in het Hugo Boss logo word gebruikt? Hiermee bedoel ik het klassiek uitstralende logo, ik ben op zoek naar een freeware look a like.

Is dat niet een logo, ipv lettertype?Anoniem: 28146 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:11:
Hallo,
Weet iemand wat dit font is en of deze ergens (goedkoop) te verkrijgen is:
[afbeelding]
Daarnaast zoek ik een gratis variant van Delargo DT Condensed Regular. Weet iemand of die ergens beschikbaar is?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 28146
Het is inderdaad een logo, maar volgens het bedrijf was het wel een bestaant lettertype... Maar hij wist niet welke...

Iemand die wellicht een gratis alternatief weet voor P22 Toy Box?
Belwe Mono, gevonden op http://fonts.goldenweb.it.../b/start/800/default.html.Anoniem: 118504 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:27:
Iemand die weet welk lettertype dit is?
[afbeelding]
(Een klein beetje in elkaar geschoven en vet)
Maar niet allemaal daar naartoe verhuizen he!
De bovenste (dus de letters M en H) zijn redelijk standaard, lijkt me. Alleen de vet variant en dan 120% breed oid.
Oh, ik ben voortaan op Typophile

Heeft DaFont niks bij de Decorative Fonts? Ik heb daar geloof ik wel eens van die blokkenfonts vandaan gehaald...DeFeCt schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:33:
[afbeelding]
Iemand die wellicht een gratis alternatief weet voor P22 Toy Box?
Btw ik heb me ook geregistreerd bij Typophile

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 19-07-2005 20:13 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Dit font lijkt heel erg op: ITC Zapf Book Heavy Italic
(voorbeeld)
Wie weet een freeware alternatief voor mij? Ik heb al wat gezocht met google, maar het is eigenlijk net niks (M zonder details, 0 rond ipv ovaal gat)
[ Voor 6% gewijzigd door _Brake_ op 20-07-2005 09:37 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Officiële naam is Revue. Maar het is zo foeilelijk en 1985-TT-Assen/Ter-Land-Ter-Zee-en-In-de-Lucht dat ik me afvraag waarom je het wil gebruikenAnoniem: 130635 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:46:
[afbeelding]
iemand die dit font herkent en een gratis look a like weet?
De naam van de kloon (google font aliases) is Renfrew : http://fonts.goldenweb.it.../r/start/100/default.html
Ze hebben wel wat maar het haalt het bij lange na niet bij Toy BoxDark Blue schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:09:
[...]
Heeft DaFont niks bij de Decorative Fonts? Ik heb daar geloof ik wel eens van die blokkenfonts vandaan gehaald...
Anoniem: 130635
Hartelijk dank!Yoozer schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:46:
[...]
Officiële naam is Revue. Maar het is zo foeilelijk en 1985-TT-Assen/Ter-Land-Ter-Zee-en-In-de-Lucht dat ik me afvraag waarom je het wil gebruiken.
De naam van de kloon (google font aliases) is Renfrew : http://fonts.goldenweb.it.../r/start/100/default.html
Kan ook een aangepaste DIN Fette Engschrift (zie ook topicstart) zijn met de A van Dev Gothic
Ah, T26 heeft er ook enkele die net anders zijn: Konvexist, 21st B en Seize! Daar ken ik zoiets van...
[ Voor 46% gewijzigd door Savantas op 22-07-2005 15:14 ]
Anoniem: 48869
Dit lijkt op zoon retro disco font. Lijkt een beetje hier op:
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=1993
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2172
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2108
Maar ik denk dat je een dergelijk effect ook met photoshop en een layer style goed te bewerkstelligen valt
Anoniem: 8888
Utopia Vet Cursief
Utopia Vet
Utopia Cursief
Utopia
en Helvetica Narrow
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Kan alleen op google wat vinden erover, de rest moet ik voor betalen

Je zoekt dus naar freeware varianten van deze lettertypenAnoniem: 8888 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar 2 soorten lettertype's
Utopia Vet Cursief
Utopia Vet
Utopia Cursief
Utopia
en Helvetica Narrow
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Kan alleen op google wat vinden erover, de rest moet ik voor betalen
Anoniem: 143400

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 143400 op 27-07-2005 15:29 ]
Zou wel eens Myriad kunnen zijn, 't plaatje is alleen een beetje klein/onduidelijk dus zeker weet ik het niet.Anoniem: 143400 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:26:
Weet iemand wat voor font dit is?
[afbeelding]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anyway: Thanx Yooz!
Ps. Wie heeft eindelijk dit topic een stickie gegeven? Handig! /me Savvie ijlt...
[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 29-07-2005 00:39 ]
@Benoni: Ja, weer aardig voorbeeld van de inteelt tussen verschillende foundries
[ Voor 30% gewijzigd door Savantas op 01-08-2005 17:33 ]
Iemand nog idee welk font de titel van le monde is?AquilaDus schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:44:
Weet iemand toevallig welk font wordt gebruikt voor de titel van de franse krant Le Monde?
[afbeelding]
Nee, ik had nog wel hier en daar vergelijkbare Gothische fonts gezien in onze lokale fontmap, maar geen hit. Had je hier al bij gezocht? Probeer anders van een paar letters een schone jpg te maken en door whattefont te gooien...AquilaDus schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Iemand nog idee welk font de titel van le monde is?
Addit:
Oja, wat er bij in de buurt kwam heette Fraktur of Fette Fraktur ofzoiets.
[ Voor 9% gewijzigd door benoni op 31-07-2005 13:44 ]
Niemand die voor mij een freeware alternatief weet?_Brake_ schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:36:
Dit font lijkt heel erg op: ITC Zapf Book Heavy Italic
(voorbeeld)
Wie weet een freeware alternatief voor mij? Ik heb al wat gezocht met google, maar het is eigenlijk net niks (M zonder details, 0 rond ipv ovaal gat)
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
En van Molema kon ik niks bakken, helaas.
Weet iemand welk font daarvoor gebruikt wordt?? Ik kom wel wat info tegen op franse pagina's maar aangezien ik die taal niet machtig ben...
Edit, ik ben al bezig met een voorbeeld te zoeken maar ook dat valt erg tegen (een duidelijk voorbeeld dan)
Edit2: Ik krijg niet meer gevonden dan de originele site van me to you
[ Voor 38% gewijzigd door Ad de Jong op 01-08-2005 20:44 ]
Helaas pindakaas... En er zijn niet veel fonts die enigszins hetzelfde zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Savantas op 02-08-2005 10:13 ]
Dan is eht ook geen schande dat ik zelf ook niets kon vindenSavantas schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:12:
[...]
Helaas pindakaas... En er zijn niet veel fonts die enigszins hetzelfde zijn.
Niets aan te doen, in ieder geval bedankt voor de moeite.
Anoniem: 148307

Iemand die het kan herkennen ?
Anoniem: 101565
Weet iemand welk lettertype dit is ?
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 101565 op 05-08-2005 09:18 ]
Het lijkt er idd heel goed op, ik vermoed dat ze er nog eoa filter bovenop gegooid hebben om het grungy effect te krijgen.
Thanks!
Wat extra zoekwerk levert "Copystruct Normal" op, dat is em helemaal
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148307 op 05-08-2005 18:34 ]
Fette Fraktur idd, maar die is naar mijn weten wat breder dan deze. Natuurlijk kun je dat in Illustrator makkelijk wat bijslijpen, maar dat komt de proportionele verhoudingen van dat lettertje natuurlijk niet ten goede.benoni schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:18:
[...]
Nee, ik had nog wel hier en daar vergelijkbare Gothische fonts gezien in onze lokale fontmap, maar geen hit. Had je hier al bij gezocht? Probeer anders van een paar letters een schone jpg te maken en door whattefont te gooien...
Addit:
Oja, wat er bij in de buurt kwam heette Fraktur of Fette Fraktur ofzoiets.
Er staan tussen de Old Englishes een paar mooie die volgens mij dichter in de buurt komen!
Molema:_Brake_ schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:12:
[...]
Niemand die voor mij een freeware alternatief weet?
Not the faintest idea. Zelfs bij abstractfonts niks gevonden.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Niemand?Anoniem: 101565 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:06:
[afbeelding]
Weet iemand welk lettertype dit is ?
Oei, en jij herkende honderden, zo niet duizenden fonts, alleen door ernaar te kijken tochDark Blue schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:06:
[...]
Fette Fraktur idd, maar die is naar mijn weten wat breder dan deze. Natuurlijk kun je dat in Illustrator makkelijk wat bijslijpen, maar dat komt de proportionele verhoudingen van dat lettertje natuurlijk niet ten goede.
Er staan tussen de Old Englishes een paar mooie die volgens mij dichter in de buurt komen!
[...]
Molema:
Not the faintest idea. Zelfs bij abstractfonts niks gevonden.
Zit een beetje tussen Stone Informal en Officina Serif in...
...oja! zoek eens op 'Lucida'!
Hoe meer je er kent hoe meer er op elkaar lijken.... ik denk dat Dark Blue best veel tijd in de tweakers investeert met het afspeuren van fonts op allerlei websites._Brake_ schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:16:
Oei, en jij herkende honderden, zo niet duizenden fonts, alleen door ernaar te kijken toch
Ik heb nog wel 'n tip: Compendium uit de SSi font collectie. 't Is 'm niet helemaal hoor.
[ Voor 67% gewijzigd door benoni op 07-08-2005 02:02 ]
Ik heb hem thuis, dat is iets wat zeker is, ik was laatst al een keer aan het zoeken gegaan maar als je na 400 fonts nog op de letter L zit ofzo word je niet vrolijk. Hij staat niet in de standaard Windows fontset en ik kan ook op DaFont niks gelijkends vinden, maar ik herken dat ding zo duidelijk dat ik gewoon zweer m thuis te hebben
Mensch Himmel ja, alle fonts beginnen op elkaar te lijken.benoni schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 00:59:
[...]
Zit een beetje tussen Stone Informal en Officina Serif in...
...oja! zoek eens op 'Lucida'!
[...]
Hoe meer je er kent hoe meer er op elkaar lijken.... ik denk dat Dark Blue best veel tijd in de tweakers investeert met het afspeuren van fonts op allerlei websites.

Traint het geheugen wel
Maar verder geen blaaskakerig gedrag, ik zal en moet dat lettertype voor je vinden
alvast bedankt
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 101565 op 07-08-2005 21:25 ]
Het is zeker erg ja. Ik heb nu extreem Mac- erig op mijn partitie met user profiles onder mijn profile een 'Library' map gemaakt met daarin 'Fonts'. Lokale user fonts dusSavantas schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:01:
@DB: Erg is dat he? Ik had op een gegeven moment iets van 200 lettertypes op de compu staan, uiteraard niet allemaal actief (wel een keer gedaan, maar dan word de pc traag als stroop). Wel heb ik nu alles zoveel mogelijk bij elkaar in folders om nog wat wijs te worden...
Om mijn fonts door te spitten gebruik ik AMP Font Viewer, daarmee kun je ze ook tijdelijk of voor vast activeren, hij crasht amper (behalve als je een geactiveerd font nog een keer activeert). Ik zoek eigenlijk nog een betere... maar for the time being, werkt dit leuk.
Hebbes! Ik had toch even van de L door moeten gaan naar de N... want daar stond ie!
Het is een Nueva. http://www.linotype.com/46764/nueva-family.html

En ik weet niet hoe je er freeware aan gaat komen maar ik zou zeggen, doe je best. Het is een van deze varianten (volgens mij Nueva Std. Extended met een randje in PS ofzo eromheen). Hier thuis heb ik alleen maar Nueva Bold Extended.
[ Voor 21% gewijzigd door Dark Blue op 08-08-2005 13:16 ]
Toch weer typisch, als je bij myfonts.com op Nueva zoekt, kom je bij Adobe. Zoek je bij myfonts.com (
[ Voor 69% gewijzigd door Savantas op 08-08-2005 14:14 ]

WTF kwam niet tot het goede font uit... (helaas)
[ Voor 32% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-08-2005 14:44 ]
This is the Way.
Helvetica Condensed, Helvetica Condensed Rounded?HIValicious schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:43:
weet iemand welk font dit is?
WTF kwam niet tot het goede font uit... (helaas)
Yup, net de reactie van Yoozer gemist. Sorry
[ Voor 10% gewijzigd door benoni op 08-08-2005 14:54 ]
K heb gister een dvd'tje gekregen met 5000 fontsDark Blue schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:05:
[...]
Het is zeker erg ja. Ik heb nu extreem Mac- erig op mijn partitie met user profiles onder mijn profile een 'Library' map gemaakt met daarin 'Fonts'. Lokale user fonts dus... en daar heb k er 800 in staan. Anders werd Windows ook traag als... whatever.
Om mijn fonts door te spitten gebruik ik AMP Font Viewer, daarmee kun je ze ook tijdelijk of voor vast activeren, hij crasht amper (behalve als je een geactiveerd font nog een keer activeert). Ik zoek eigenlijk nog een betere... maar for the time being, werkt dit leuk.
Hebbes! Ik had toch even van de L door moeten gaan naar de N... want daar stond ie!
Het is een Nueva. http://www.linotype.com/46764/nueva-family.html
[afbeelding]
En ik weet niet hoe je er freeware aan gaat komen maar ik zou zeggen, doe je best. Het is een van deze varianten (volgens mij Nueva Std. Extended met een randje in PS ofzo eromheen). Hier thuis heb ik alleen maar Nueva Bold Extended.
Mmm, I doubt it. Dit lettertype komt van Linotype en die letten er wel op dat hun leuk geprijsde lettertjes niet per ongeluk op een '5000 Amazing Fonts' DVD'tje komen waarna ze tegen veel te lage prijs verkocht worden.Anoniem: 101565 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:22:
[...]
K heb gister een dvd'tje gekregen met 5000 fonts, hij moet er wel tussenzitten
Als Linotype CD's met 5000 fonts tegen een schappelijk prijsje gaat uitgeven
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 08-08-2005 19:27 ]
Dan krijg je CD's/DVD's met de zelfde waarde als Adobe Photoshop waarschijnlijk. Ontzettend duur.Dark Blue schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:27:
Als Linotype CD's met 5000 fonts tegen een schappelijk prijsje gaat uitgeven- contact me dan meteen

Anoniem: 30448

Hij komt me zelf wel bekend voor maar kan even niet op de naam komen.
ook WhatTheFont kon me geen duidelijkheid geven.
alvast bedankt
Zoek ff op 'Lithos'.Anoniem: 30448 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:52:
Zou iemand mij kunnen vertellen welk Font in dit plaatje word gebruikt ... alvast bedankt
Dat zeg je om me te pesten hè!alienfruit schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:12:
DarkBlue: Ik ben erg content met Extensis Suitcase werkt nog steeds heerlijk, vooral als je een mac hebt
* Dark Blue heeft dan nog stééds geen Mac
Twee jaar geleden had ik wel een Mac, die van mijn werk, een mooie G4 met Cinemaview
Het gaat om een freeware-font dat standaard met Corel meekomt. Nu heb ik hier CorelDraw 9, en daar zit ie dus niet (meer) bij.
Het gaat om Indiana (gratis equiv. van Princetown), het standaard sportshirt lettertype.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
en beunhaas inkenia.nl eens rap in elkaar
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Anoniem: 143164
Dit is de eerste keer dat ik hier ben.. mayb is dit lettertype allang een keer voorbij gekomen...
Maar ik zou graag willen weten wat voor font dit is.. vind um zo mooi
Avlast hartelijk dank!

@alienfruit: Da's waar, maar heb wel het idee dat Letterkoffer™ beter draait op een mac...
[ Voor 15% gewijzigd door Savantas op 11-08-2005 09:18 ]
Overigens kom Myriad ook mee met Acrobat Reader 7 of was het minion. Naja, in ieder geval gratis fonts!! Iets waar ik altijd voorstander van ben geweest.
[ Voor 52% gewijzigd door alienfruit op 11-08-2005 00:15 ]
Anoniem: 118082

iemand enig idee? op WTF vind ie hem niet, of nou ja, stuk of 30 resultaten die het niet zijn...
Anoniem: 118082
Vast niet hier ;)Anoniem: 118082 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:02:
Die vind ik nergens... Dat lettertype FlashD, weet je waar ik dat gratis kan vinden?
U heeft helemaal gelijk, mevrouw! Maar ik doelde meer erop dat die twee fonts bij Acrobat Reader komen, zie: http://www.typophile.com/node/12674Nee, Minion ziet er iets anders uit, naar ik me kan herinneren (heb geen zin om te Googlen) is Minion een Serif lettertype en Myriad is toch duidelijk een Sans-serif, iets dikker.
Ik zou die maar weghalen, FlashD is een betaald font en die link ben ik ook tegengekomen, maar ik vind hem niet zo koosjer.
En idd alienfruit, myriad en minion, allebei leuke lettertjes

dus dat van 35mm etc.
WTF.com vond niks wat in de buurt kwam..
Dit topic is gesloten.