Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40975

Lidl komt 24/8 weer met een laptop:

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz.
vanaf donderdag, 24-8

LG multinorm DVD-brander:
8xDVD+R, 8xDVD+RW, 8xDVD-R, 6xDVD-RW, 4xDVD+R DL, 4xDVD-R DL, 5xDVD-RAM, 24xCD-R, 16xCD-RW, 8xDVD-ROM, 5xDVD-RAM, 24xCD-ROM.

• Superdun en licht: Slechts 2.200 gram en 31 mm. hoog
• 12“ Wide-Screen Display: WXGA+ 1.280 x 800 Pixel, 16:10 Format
• Wireless-LAN: 802.11g-Standard, max. 54 MBits/s, met geïntegreerde antenne
• 7 in 2 kaartlezer: leest en beschrijft Compact Flash 1, Compact Flash 2, IBM Microdrive, Memory Stick, Sony Memory Stick Pro, SecureDigital-Card en Multimedia-Card
• Gigabit LAN: De nieuwste en snelste netwerkverbinding 10/100 MBit Standard
• Geïntegreerde modem: 56K V90
• VGA: ATI Integrated Grafic Solution. Chipset: ATI RS482M

bron: http://www.lidl.nl/nl/hom...824.p.AMD_Turion_64_1_Ghz

Nu heb ik maar een vraag: hoe kan ik nagaan of dit ding bsd/linux compatible is? Ik heb al gegoogled met Targa Traveller 812 MT 30 linux of Targa Traveller 812 MT 30 bsd, maar dat heeft me 1 entry opgeleverd met iemand die problemen met z'n acpi had en die maar uit moest zetten (was in het Duits, beetje moeilijk lezen voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
Op deze site staat wel de Traveller 811 vermeldt, misschien is de hardware niet zo verschillend?
http://tuxmobil.org/targa.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 40975 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:35:

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz.
vanaf donderdag, 24-8

8xDVD+R, 8xDVD+RW, 8xDVD-R, 6xDVD-RW, 4xDVD+R DL, 4xDVD-R DL, 5xDVD-RAM, 24xCD-R, 16xCD-RW, 8xDVD-ROM, 5xDVD-RAM, 24xCD-ROM.

• 7 in 2 kaartlezer: leest en beschrijft Compact Flash 1, Compact Flash 2, IBM Microdrive, Memory Stick, Sony Memory Stick Pro, SecureDigital-Card en Multimedia-Card

Nu heb ik maar een vraag: hoe kan ik nagaan of dit ding bsd/linux compatible is? Ik heb al gegoogled met Targa Traveller 812 MT 30 linux of Targa Traveller 812 MT 30 bsd, maar dat heeft me 1 entry opgeleverd met iemand die problemen met z'n acpi had en die maar uit moest zetten (was in het Duits, beetje moeilijk lezen voor mij).
Houd je er wel rekening mee dat het wel een heel kleine laptop is. Er zit ook maar een 12" scherm op.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Anoniem: 40975

vanwege dat kleine formaat zou ik hem juist graag willen hebben

op tuxmobil.org staat idd de 811, maar de specs zijn echt compleet verschillend, mobile athlon vs turion en ati R9700 vs XPress

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 40975 op 17-08-2006 09:31 ]

Anoniem: 178456

Anoniem: 40975 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:35:

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz.
vanaf donderdag, 24-8

Mijn zus is ook op zoek naar een laptop van dit formaat. Maar is Targa een beetje een betrouwbaar merk? Er zit dan wel 3 jaar garantie op, maar dat wil ook niet alles zeggen.Voor de rest vind ik hem echt compleet, zit zelfs een tv-tuner in en veel accesoires zoals optische muis, headset en afstandsbediening.
Bij andere laptops van dit formaat betaal je minstens het dubbele. Daarom vraag ik me af of het wel betrouwbaar is.

Anoniem: 56709

tja,
ik heb een targa Visionary XP gekocht bij de lidl 4 jaar (toen 1700 euro !!!) geleden en hij doet het nog. Zat wel 1 kapotte pixel op en daarvoor krijg je geen nieuwe. De batterij is nu ook al een jaar dood maar wie kan dat niet zeggen na 3 jaar extensief gebruik ?
Ik denk dat de ervaringen erg uiteenlopen. Een klasgenoot van me heeft er 2 jaar geleden 1 gekocht en die heeft zo'n beetje alles vervangen gekregen aangezien er altijd weer andere problemen op kwamen dagen. Een andere klasgenoot heeft de behuizing 3 keer !!! vervangen aangezien deze altijd scheurde.
Maar jah heb andere klasgenoten die Acers hebben en die hebben minstens net zoveel problemen gehad.
Ik ben zelf van mening dat de bouwkwaliteit steeds minder wordt van laptops in het algemeen.Laptops zijn nu een gemeengoed (massa-) product geworden. Er zit ook steeds minder tijd tussen het uitbrengen van nieuwe modellen waardoor de ontwerpfase vaak wordt "versneld". Maar jah, daardoor kun je nu ook goedkoop laptops aanschaffen...

Anoniem: 112184

Komt deze ook naar Belgie? _/-\o_

Ik deed eventjes een search op de chipset van ATI en kreeg al onmiddellijk melding "Vista ready". Ik zoek zelf een zeer kleine notebook met extra geheugen erbij. Ik vermoed dat dit een zeer schappelijk toestel is, voor amper 599 EUR!!!

Ik heb ervaring met een Targa Traveller, bijna 2 jaar oud, heeft 999 EURies gekocht en ik ben er nog altijd uitermate tevreden over.

Dit is 'm toch?? Te vinden op de Duitse website van Targa:

HIER

En te vinden op de Engelstalige site ook:

HERE

Second edit:

Een fotootje mét de tv tuner (wel groot hoor zo'n ding):
Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2418.jpg

Derde edit:
Er zit zelfs een USB stick bij van 256 Mb RAM én een SPDIF-adapter, waar Dell mensen zo vaak naar zoeken. Het enige dat mij onduidelijk is, dat is de VGA kaart. Bij Targa spreekt men van een "ATI® Radeon® Xpress 200 with up to 128 MB shared Memory" en bij de Lidl site van "VGA: ATI Integrated Grafic Solution. Chipset: ATI RS482M".

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 112184 op 17-08-2006 11:31 ]

Nog meer nieuws... dit is hetzelfde toestel dat begin maart in Duitsland aangeboden werd (wellicht ook in Nederland?) aan een prijs van 999 EUR. Wellicht hebben ze er nog teveel van over, want 599 EUR is echt wel een fenomenale prijs lijkt mij.

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
zit ook even te kijken naar die laptop maar het is niet de mt30 zoals die in de uk en de wordt geleverd.
daar hebben ze het over een 4 in 1 kaartlezer terwijl er hier een 7in2(of 1 want dat staat verderop weer in de specificaties ) inzit
verder is de chipset wel hetzelfde xpress200 is ATI RS482M.
en verder lijkt het mij dat als ze een 256mb stick meeleveren dat ze dat ook vermelden.

anyway ik zit al langer te zoeken naar een compacte laptop (12"is dus mooi 1280x800 is daar ook redelijk op)

vraag me alleen af hoe deze eruit komt in vergelijking tot de msi s270 s271 s262 bijvoorbeeld.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:54

Theo

moederbord

Volgens mij is die laptop gewoon een msi kloon en heeft hij hetzelfde binnenwerk als de S270. Als je naar wat detais kijk zie je dat de S270 dit ook heeft:
- lange accu over de gehele lengte aan de achterkant (een 8 cell zo op de foto te zien)
- vijf knopjes boven het tobo
- het aparte scharnier van het scherm
- de twee knoppen van het touchpad
- plek van de dvd en pcmcia
-zelfde inkepingen naast dezelde stausleds om het scherm dicht te houden

Ofwel, het is gewoon een S270 in een andere behuizing. Het binnenwerk van deze laptop is dus goed, alleen de behuizing kan misschien wat minder zijn omdat de S270 een magnesiumlegering gebruikt en deze targa plastic

ik heb de s260, zelfde behuizing als de s270, alleen zit er intel in

[ Voor 6% gewijzigd door Theo op 17-08-2006 12:52 ]

7400 Wp op het dak

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 20:20
Die Lidl-laptop ziet er wel erg aantrekkelijk uit voor z'n prijs!

Ik wilde 'm kopen en binnen 30 dagen beslissen of ik 'm wil houden, maar dat kan tegenwoordig blijkbaar niet meer. Belachelijk!
Binnen 30 dagen na uw aankoop kunt u, op vertoon van de originele kassabon, ieder bij ons gekocht artikel retourneren en krijgt u uw geld terug. Op een zeer beperkt aantal artikelen (bijv. computers) wordt hierop een uitzondering gemaakt. Dit wordt vooraf aan u gecommuniceerd.
Na deze 30 dagen gelden uiteraard de (wettelijke) garantietermijnen en -bepalingen.
Je hebt bij Lidl 30 dagen geld-terug garantie, maar níet op computers. :? Nou begrijp ik dat zoiets op groente of badkleding niet geldig is, maar een computer is júist een product dat je thuis rustig wil bekijken omdat dat in de winkel niet kan. Wat een domme service. |:(

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18
Die laptop wil ik hebben! Echt een goede prijs. Helaas woon ik diep in regio 4 en is 'ie alleen in de aanbeiding in regio 2 en 3. Hoelang gelden dit soort aanbiedingen meestal?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Brent
[foutje]

[ Voor 90% gewijzigd door Brent op 17-08-2006 20:57 ]

• Mafketel
theodouma schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:51:
.... alleen de behuizing kan misschien wat minder zijn omdat de S270 een magnesiumlegering gebruikt en deze targa plastic

ik heb de s260, zelfde behuizing als de s270, alleen zit er intel in
weet je of de targa van plastic is of is dat een gok? ... als ie toch van metaal is is ie wel interesanter..... die dunne plastic laptopjes vind ik altijd zo knullig aanvoelen....
Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik tegen plastik ben ... alleen tegen te dun flimsy plastik ;)...

verder erg compleet ding.... mischien net wat meer geheugen nodig en zeker een 7200rpm schijf.... dus komt toch weer €100 bij..... eigenlijk €200 want dan wil mijn vriendin waarschijnlijk ook een snellere schijf in haar laptop hebben

ohja ook nog jammer .... die chipset kan 32mb geheugen apart voor de videokaart hebben... en die zit er dus niet in, zo te zien. Dat scheelt een slok op een borrel met geheugen toegang

[ Voor 25% gewijzigd door Mafketel op 17-08-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Moet je horen, hij is 599 waar je normaal er 300 a 400 bij op zou mogen tellen. Een koopje is het hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

roel-online schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:10:
Die Lidl-laptop ziet er wel erg aantrekkelijk uit voor z'n prijs!

Ik wilde 'm kopen en binnen 30 dagen beslissen of ik 'm wil houden, maar dat kan tegenwoordig blijkbaar niet meer. Belachelijk!

[...]

Je hebt bij Lidl 30 dagen geld-terug garantie, maar níet op computers. :? Nou begrijp ik dat zoiets op groente of badkleding niet geldig is, maar een computer is júist een product dat je thuis rustig wil bekijken omdat dat in de winkel niet kan. Wat een domme service. |:(
errug stijlloos.

maarrem, dat staat nu op de website, maar die heb je nooit gelezen toch?
je hebt gewoon dat bordje bij de ingang van de winkel gelezen, en verder nix :P

//iemand trouwens enig idee wat die accu zoal presteert?
//wel jammer dat er nog geen vista coupon bij zit :|

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 18-08-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 15:56
Typisch Nederlands om te zeuren over die 30-dagen-geld-terug-garantie 8)7 Het lijkt me logisch dat ze dat niet toestaan aangezien het kennisniveau over laptops van de gemiddelde Lidl-cassiere niet te vergelijken is met dat van een tweaker :P

Als ze dat wel toestaan krijgen ze laptops terug met een kras op de behuizing/scherm, lege geheugenbanken, een verwijderde WLAN-card etc, een gebruikte XP-licentie etc.

Ik woon zelf in regio 1, maar had deze notebook zeker gekocht voor 599. De winkelwaarde is zeker wel 899, met die drie jaar garantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoezo typisch nederlands?
volgens mij is dat concept geïmporteerd uit het buitenland hoor. en terecht trouwens, als ze al niet eens kunnen garanderen dat zo'n scherm het gewoon doet (alle pixels dus), is een niet-goed-geld-terug garantie wel het minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 18-05 15:56
Om de redenen die ik hiervoor noemde snap ik best dat ze je geen 30-dagen-geld-terug-garantie geven. Je hebt immers 3 jaar pick up and return dus als je scherm kapot is dan zal dat gewoon gerepareerd worden. Bij elke andere winkel zul je een verzekering moeten afsluiten voor dode (sub)pixels. Het is Nederlands om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten bedoelde ik :P Voor een thermoskan of een droogmolen kan ik me die 30-dagen voorstellen, maar niet voor een laptop/pc.

Nee ik denk niet dat je een nieuw scherm krijgt voor dode (sub)pixels, maar alleen als je scherm defect is. Dit krijg je trouwens bij geen enkele winkel zonder daarvoor een pixelverzekering te hebben afgesloten. Het blijft altijd een gok zo'n aanbieding, maar je bent niet verplicht om te kopen natuurlijk. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door objectief2 op 18-08-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D jij denkt dat ze dat ding gaan repareren voor een paar dooie of hot pixels?
hoe het juridisch precies zit zou ik niet weten, maar in de praktijk heb je vette pech gehad

verder zal het met onderdelen jatten wel meevallen (maar ook dat kan je met 1 uurtje educatie gewoon controleren), bij de aldi kan het tenslotte ook.
en je kan best de voorwaarde stellen dattie in nieuwstaat moet worden ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Breepee schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:51:
Moet je horen, hij is 599 waar je normaal er 300 a 400 bij op zou mogen tellen. Een koopje is het hoor.
Volgens mij hoor je mij ook niet klagen over de prijs. ik zet alleen een kleine kantekening bij het niet aanwezig zijn van de localeframbuffer. En die 32mb extra geheugen kost ook zoveel is het niet....... ik had het een stuk aantrekkelijker gevonden als de laptop €650 was geweest met die 32mb erbij.

Het mooie van die ati xpress 200 chipset is onder andere juist die 32mb videogeheugen. En het is gewoon jammer dat ze daarop hebben bespaart in de fabricage kosten.

heb even zitten doorlezen.... er kan zelfs 128mb bijgeprikt worden..... performance maakt uit maar niet super veel ...754 v 939 maakt meer uit met 2 reepjes dimm en ... een kleine quote van anandtech...
"While we assumed that SidePort was included to hide some of the latencies of using the Athlon 64's memory controller, that ended up not being true as performance in UMA mode (using the Athlon 64's memory controller) was quite respectable. It turns out that most games don't benefit too much from lower latency memory accesses (through SidePort). So, why would ATI include support for a local frame buffer with the Radeon Xpress 200? Although performance is improved with SidePort enabled, the biggest reason for supporting the feature is to reduce power consumption in mobile environments. Without SidePort enabled, the CPU needs to be awake to fetch data for refreshing the display, but with SidePort enabled, all memory accesses can occur via the Radeon Xpress 200 and the CPU can remain asleep in power saving modes."
vraag me trouwens ook af of er een reepje 512 of 2 * 256 inzit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 20:20
Anoniem: 70162 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:42:
[...]
maarrem, dat staat nu op de website, maar die heb je nooit gelezen toch?
je hebt gewoon dat bordje bij de ingang van de winkel gelezen, en verder nix :P
Hmm, zou kunnen! Maar dat is wel erg riskant.
objectief2 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:27:
Voor een thermoskan of een droogmolen kan ik me die 30-dagen voorstellen, maar niet voor een laptop/pc.
Júist voor een notebook is die 30-dagen retour mogelijkheid belangrijk! Je hebt bij een notebook in de winkel immers vrijwel geen mogelijkheid tot het bekijken van het apparaat. Met de 30-dagen regeling kan je thuis bekijken en de beslissing nemen.

Ik kan me niet voorstellen dat dat nodig is voor een droogmolen of themoskan. Dat is immers, vergeleken met een notebook, een hele kleine aankoop. Hier zal de spijt niet zo sterk zijn als de spijt kan zijn na aanschaf van een duur product.

De 30-dagen geld-terug regeling lijkt te zijn bedoeld om cognitieve dissonantie (spijt na de aankoop) weg te nemen. Daarvan kan immers geen sprake meer zijn als je het product weer terug kan brengen. Deze 'spijt na de aankoop' treed vooral op na aanschaf van duurzame producten en uitgebreide besluitvorming, bij producten waar de consument een hoge betrokkenheid bij voelt. Bij een thermoskan zal de beslissing tot aanschaf eerder en makkelijker gemaakt worden dan bij een notebook. Bij een thermoskan zal er dus ook minder snel sprake zijn van cognitieve dissonantie dan bij een notebook. Daarom moet júist bij de pc's en notebooks zo'n 30-dagen-geld-terug regeling bestaan. Desnoods maken ze er 10 dagen van om het risico te beperken. Maar dat zo'n regeling nodig is en absoluut gewenst is, lijkt em duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nouja, nodig, nodig...

laten we het erop houden dat het in ieder geval erg klantvriendelijk zou zijn, en ik vermoed ook erg stimulerend voor de afzet.

wat zou dit overigens betekenen:
Gigabit LAN: De nieuwste en snelste netwerkverbinding 10/100 MBit Standard
klok>klepel of gewoon misleiding?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 18-08-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Hoe zit dat met die processor? Is dat voldoende om tegelijkertijd te kunnen internetten, word, foobar, msn aan enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Tuurlijk. Dat kan nog met een 800mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Mafketel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:49:
[...]

weet je of de targa van plastic is of is dat een gok? ... als ie toch van metaal is is ie wel interesanter..... die dunne plastic laptopjes vind ik altijd zo knullig aanvoelen....
Ik bedoel hier overigens niet mee dat ik tegen plastik ben ... alleen tegen te dun flimsy plastik ;)...

verder erg compleet ding.... mischien net wat meer geheugen nodig en zeker een 7200rpm schijf.... dus komt toch weer €100 bij..... eigenlijk €200 want dan wil mijn vriendin waarschijnlijk ook een snellere schijf in haar laptop hebben

ohja ook nog jammer .... die chipset kan 32mb geheugen apart voor de videokaart hebben... en die zit er dus niet in, zo te zien. Dat scheelt een slok op een borrel met geheugen toegang
Ik weet niet of ie van plastic is. Medion heeft ook een S270 kloon en deze is ook van plastic ipv magnesium.

En de HD hoef je niet te vervangen, een 5400 rpm schijf presteerd bijna hetzelfde als een 7200 rpm schijf, dit in tegenstelling bij gewone HD's.

En het videogeheugen, dit is standaard zo bij een geïntergreede videokaart. De laptop is ook niet gemaakt om mee te gamen, je zal er ongeveer een 3dmark03 score van 1200 mee halen.

Totaal ben je dus 50 euro kwijt voor een reepje 512MB extra (afgerond naar boven) en natuurlijk de 599 euro van de laptop zelf
Anoniem: 70162 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:42:
[...]

//iemand trouwens enig idee wat die accu zoal presteert?
Accu is zo te zien een 8 cell variant (14,4 volt, 4000mAh) en gaat zo'n 3.5-4 uur mee (bij een s270 dan) Aan het gewicht te zien (2200 gram) zit er idd een 8 cell accu in, bij een 4 cell accu zou de laptop namelijk 1900 gram wegen
Anoniem: 117508 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:29:
Hoe zit dat met die processor? Is dat voldoende om tegelijkertijd te kunnen internetten, word, foobar, msn aan enzo?
Je heb hier te maken met een turion, niet een celeron iod. De cpu staat ongeveer gelijk aan een 3.2 Ghz P4.

[ Voor 11% gewijzigd door Theo op 18-08-2006 20:20 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf is het nog teveel geld, maar ja misschien wil mn vriendin ook bijdragen :) Vele betere aanbiedingen voor een kleine laptop zullen er niet snel komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Voor 649,- heb je een mooie uitgebreide notebook. Zeer mooie actie van lidl.

Maar vergeet niet, 24e ligt hij bij de winkels, verwacht daarom ook dat ze 1 uur daarna meteen uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Anoniem: 157155 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:42:
Voor 649,- heb je een mooie uitgebreide notebook. Zeer mooie actie van lidl.

Maar vergeet niet, 24e ligt hij bij de winkels, verwacht daarom ook dat ze 1 uur daarna meteen uitverkocht zijn.
Je moet er iets voor over hebben. Als er MSi op had gestan ipv targa was hij een paar honderd euro duurder geweest, en dan zat er geen tv kaart bij

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theodouma schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

Je moet er iets voor over hebben. Als er MSi op had gestan ipv targa was hij een paar honderd euro duurder geweest, en dan zat er geen tv kaart bij
Ik weet het, de MSI versie was mijn oude notebook. Ben er nog altijd zeer over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:25
Mooie kleine notebook ik overweeg ook er 1 te gaan halen maar zit hier ook een glare scherm op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
theodouma schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:16:
[...]
En de HD hoef je niet te vervangen, een 5400 rpm schijf presteerd bijna hetzelfde als een 7200 rpm schijf, dit in tegenstelling bij gewone HD's.
dat is nu juist het eerste wat je moet vervangen bij een laptop als je hem te traag vind ... een ibm travelstar 7k100 doet wonderen.... sorry hitachi
En het videogeheugen, dit is standaard zo bij een geïntergreede videokaart. De laptop is ook niet gemaakt om mee te gamen, je zal er ongeveer een 3dmark03 score van 1200 mee halen.
was ook niet bedoeld om te gamen..... en met of zonder localframebuffer is het nog steeds veel sneller dan een geforcemx200.
standaard bij de xpress 200 chipset zit er soms wel en soms niet die lfb.
[...]
Accu is zo te zien een 8 cell variant (14,4 volt, 4000mAh) en gaat zo'n 3.5-4 uur mee (bij een s270 dan) Aan het gewicht te zien (2200 gram) zit er idd een 8 cell accu in, bij een 4 cell accu zou de laptop namelijk 1900 gram wegen
kijk daar had ik nog niet aan gedacht, ik was me al een beetje aan het afvragen waar et gewichtsverschil in zat, dacht mischien door het gebruik van andere materialen dat ie zwaarder was dan de msi of door de extra accesoires bijgeleverd. grotere acuu is mooi meegenomen ik verwachte vanwege de prijs de 4cell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat ik hem gewoon koop. alsie echt tegenvalt gaatie voor 400 via marktplaats, kost het 200 euro.
een parkeerdeukje is duurder tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186157

Beste techneuten op dit gigantisch helpvolle forum,

Ik wil aanstaande donderdag die laptop bij de lidl zeker gaan kopen.
Dattie zo klein is is juist handig voor onderweg, zeker aangezien ik student ben.
Thuis wilde ik hem dan gewoon aansluiten op een monitor en een wat grotere externe hard disk: toch wat prettiger werken.

Nu heb ik wel een vraag over de laptop, die overigens al eerder is gesteld in deze topic, maar naar mijn weten nog niet beantwoord is. Zit er nou 1x 512mb ram in of 2x 256?
Nu ik mijn belangrijkste vraag gesteld heb, wil ik ook nog even vragen wat de mogelijkheden van de videokaart zijn. Ik ben absoluut geen gamer, maar wel werk ik graag met photoshop en andere zwaardere programma's. Is het een beetje een redelijke videokaart?

Alvast reuze bedankt; ik hoop dat ik veel wijzer wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 13-05 15:05
ik heb idd ook wel interesse in die targa laptop bij lidl. 599€ is echt geen geld voor zo'n kleine laptop.
Ook 3 jaar garantie is super. Weet alleen iemand hoe het zit met eventuele pixelgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mediacj schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:18:
Mooie kleine notebook ik overweeg ook er 1 te gaan halen maar zit hier ook een glare scherm op?
Ja.
Anoniem: 186157 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:20:
Beste techneuten op dit gigantisch helpvolle forum,

Ik wil aanstaande donderdag die laptop bij de lidl zeker gaan kopen.
Dattie zo klein is is juist handig voor onderweg, zeker aangezien ik student ben.
Thuis wilde ik hem dan gewoon aansluiten op een monitor en een wat grotere externe hard disk: toch wat prettiger werken.

Nu heb ik wel een vraag over de laptop, die overigens al eerder is gesteld in deze topic, maar naar mijn weten nog niet beantwoord is. Zit er nou 1x 512mb ram in of 2x 256?
Nu ik mijn belangrijkste vraag gesteld heb, wil ik ook nog even vragen wat de mogelijkheden van de videokaart zijn. Ik ben absoluut geen gamer, maar wel werk ik graag met photoshop en andere zwaardere programma's. Is het een beetje een redelijke videokaart?

Alvast reuze bedankt; ik hoop dat ik veel wijzer wordt :)
Zover ik weet was het 2x256. En de videokaart is niet top. Hij is zeker niet gemaakt om photoshop profesioneel te gaan gebruiken. Voor zo nu en dan wat designing, is het werkbaar! Wel raad ik dan minimaal een 5400 RPM HDD en 1GB geheugen aan. Echter voor dit product, krijg je echt waar voor je geld!
darklord007 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:38:
ik heb idd ook wel interesse in die targa laptop bij lidl. 599€ is echt geen geld voor zo'n kleine laptop.
Ook 3 jaar garantie is super. Weet alleen iemand hoe het zit met eventuele pixelgarantie?
Dacht vanaf 5 pixels zo uit mijn hoofd.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 157155 op 20-08-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien Targa me duits lijkt even als de Lidl betekend dit dat alle software eveneens Duits is? Dus een duitse versie van win xp etc? Heeft het gewoon een QWERTY toetsenbord of een Duits geval?

emand ervaring met Targa's?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 117508 op 21-08-2006 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140147

Lijkt me raar moest lidl een duitstalige laptop in nederland verkopen. Zal wel aangepast zijn.

Ik dacht ook ergens gezien te hebben dat het 1*512 was ipv 2 keer 256 meg ram.

HD is al 5400 dus moet je niet aanpassen.

Keyboard zou ik eigenlijk wel eens willen weten of dit hetzelfde is als MSI , dan kan je dit toch makkelijk veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186157

Maar zit er nou 1x 512mb ram in of 2x 256mb ram....
dat is toch wel belangrijke info
heb gezocht op internet maar kon niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.targa.de/bilde...axishandbuch_download.pdf

Hier kan je de bijbehorende gebruiksaanwijzing downloaden van 30 mb en weet ik veel hoeveel pagina's. Het is wel in het Duits maar het zal er denk ik wel in staan wat het is een compleet boekwerk!

Ik heb het even doorgebladerd en het ziet er best ok uit dat boek. Een soort windows voor dummies (hoe brand ik een cd etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 117508 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:45:
http://www.targa.de/bilde...axishandbuch_download.pdf

Hier kan je de bijbehorende gebruiksaanwijzing downloaden van 30 mb en weet ik veel hoeveel pagina's. Het is wel in het Duits maar het zal er denk ik wel in staan wat het is een compleet boekwerk!

Ik heb het even doorgebladerd en het ziet er best ok uit dat boek. Een soort windows voor dummies (hoe brand ik een cd etc.).
http://www.service.targa.co.uk/dokumente/HB_812_NL.pdf
Nederlandse handleiding :P

-
Heb ook interesse in deze mooie laptop, nog maar zo'n 61 uurtjes verwijderd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dentify schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:08:
[...]
Heb ook interesse in deze mooie laptop, nog maar zo'n 61 uurtjes verwijderd :).
Dankjewel! Staat weer niet in of het 2x256 is of 1x512mb maar ja dat boeit me toch niet zo! Ik hoop alleen dat het lukt me er eentje te bemachtigen voordat ze op zijn. Dit is volgens mij de enige 12" inch die ik ooit kan betalen. Het is zelfs nog goedkoper dan de gemiddelde tweedehands iBook op Marktplaats, maar dan heeft deze laptop ook nog een dvd brander en 3 jaar garantie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 13-05 15:05
hoelaat gaat de lidl eigenlijk open?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
darklord007 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:57:
hoelaat gaat de lidl eigenlijk open?:P
8:30 :p

[ Voor 16% gewijzigd door dentify op 21-08-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186305

Kijk even hier: http://freefall.mine.nu/targa/

lijkt erop dat er een bankje van 512 in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Anoniem: 186305 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:13:
Kijk even hier: http://freefall.mine.nu/targa/

lijkt erop dat er een bankje van 512 in zit.
Hmm, jammer dat je zoveel open moet maken om een reepje erbij te doen. Stel dat je iets kapot maakt ofzo 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186307

Stomme vraag misschien: wat betekent Pick-Up-and-Return-Service precies? Dat ze de laptop (in geval van niet-functioneren) kostenloos komen ophalen, repareren en kostenloos terugbrengen?

Btw, in handleiding (Duits, dat dan weer wel!) staat: 512MB DDR-RAM, uitbreidbaar tot 2 GB. Totaal 2x 200 Pin SO-DIMM plaatsen. Denk ik: zeer waarschijnlijk 2x 265mb, dus 1x 1024mb erbij kopen (zeg 70 euro) en hij loopt als een zonnetje! (kunnen we nu wel gebruiken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd , heb nu ook een targa laptop , ooit stuk gehad aan batterijoplaadsysteem en ze zijn die gewoon thuis komen ophalen en kleine week erna teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estuera
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Hopelijk is de behuizing van allu-magnesium :)

Iemand enig idee wat het max. geheugenfrequentie is? (pc2100 - 3200 enz.)

[ Voor 4% gewijzigd door Estuera op 22-08-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Estuera schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:23:
Hopelijk is de behuizing van allu-magnesium :)

Iemand enig idee wat het max. geheugen is? (pc2100 - 3200 enz.)
PC2700 PC3200 (DDR400) :) , max. 2GB

[ Voor 7% gewijzigd door dentify op 22-08-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Weet je dat zeker? Volgens mij kan het ding ook op PC3200 werken, maar dat moet het bestaande reepje er natuurlijk wel uit (dat is volgens de specs pc2700).
Voor de rest leuk ding voor zeer goede prijs.

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je zelf dat reepje erin frot of door iemand laat doen, ben je dan je garantie kwijt?

http://www.service.targa....unc3=1&baseid=132&serial=

Er zit dus 1x512 mb PC333 in te zitten
Mooi voor de toekomst _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 117508 op 22-08-2006 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat ook als update een 4400m Ah batterij , wil dit zeggen dat er nu een 2200 mAh inzit ?

Op de foto's zie je overal een batterij uitsteken ( = 4400mAh ) ,beetje verwarrend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140147 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:07:
Er staat ook als update een 4400m Ah batterij , wil dit zeggen dat er nu een 2200 mAh inzit ?

Op de foto's zie je overal een batterij uitsteken ( = 4400mAh ) ,beetje verwarrend dus.
Volgens de handleiding is het dus een 4400mAh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeKnoID
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-04 11:05
Ik ben ook wel geintresseerd in deze laptop, maar vroeg me af hoe laat ik dan ongeveer bij de Lidl (Utrecht) voor de deur moet gaan staan... ik hoor graag van alle ervaringen omtrent dit soort aanbiedingen.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 10:27
Heb een maandje terug 2 van die laptops van Filiaal Soest retour gestuurd. (na 3 weken gaat alles wat we niet verkopen retour naar distributiecentrum) Zat doen al te geilen op die prachtige laptops. Denk dat ik er donderdag meteen ff eentje voor mezelf meeneem.

(ik laat wel ff weten of we ze na die dag nog op voorraad hebben)

BALEN! Niet onze regio!

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256FDB003D2CB4/a96ce807737b045fc1256c84003bad7f/c342c8fb7bc073dec125709d004cdd84/rt_Segment1/0.2A2?OpenElement&FieldElemFormat=gif

[ Voor 33% gewijzigd door Haas op 22-08-2006 17:41 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 14:58

wij

-verwijderd-

[ Voor 102% gewijzigd door wij op 22-08-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

Heeft hij ook een glanzend scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( Saldo wil niet mee werken ... dus een no-go dan maar wachten op een volgende aanbieding! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeKnoID
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-04 11:05
yup dat heeft hij, tenminste als ze dat met glare bedoelen...

Maar heeft iemand ook nog tips op mijn vraag? het is morgen al..... Vanaf hoe laat raden jullie mij aan om voor de lidl te gaan staan (Utrecht) ? ervaringen/tips heel welkom!

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Laatst online: 09-05 12:48

Dutch_guy

WYSIWYG

Echt een superaanbieding hoor !

Heeft iemand nog betere foto's kunnen vinden van deze laptop ?

Overigens is er voor diegenen die een laptop zoeken met een groter scherm, nu een Toshiba in de aanbieding voor € 555,- bij de Mediamarkt in Amsterdam.

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/44/

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38087

Ik denk dat ik morgenochtend ook maar langs ga bij de lidl om te kijken of ze er nog een hebben. Want het is een leuke aanbieding, alleen het nadeel is dat ze niet een promotie model in de winkel hebben zodat je hem kan zien voordat je hem koopt. Het enige waar ik aan twijfel is het scherm en de degelijkheid van het materiaal(kan die een beetje tegen een stootje), maar dat zie je niet op die kleine foto's in de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 11:49
Hmm, Ik denk dat ik deze ook maar ga halen morgen. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen deze en deze maar die targa is wel erg klein en mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

regio 2 en 3... dat zijn?

• Estuera
Die 512 sloop ik met alle liefde eruit, es kijken of ik de hele behuizing wit kan krijgen })

Wordt wel vroeg opstaan morgen :O

Moet je op lidl je postcode invullen dan weet je in welke regio de winkels in je buurt vallen.

- dubbel - :(

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 117508 op 24-08-2006 00:26 ]

jeeeeeeujh regio 3 is hier :)

ik doe het toch maar niet. al die extra's en power zijn superleuk, maar het gaat me voor de verandering om de "mobility"
dus het wordt deze jongen: http://www.averatec.nl/produkte/s1000_tech.htm
pic: http://www.averatec.de/images/pressebilder/kollage_1000.jpg
ziet er ook iets geiler uit :P

strax om 7 uur ff langs de mycom lopen. 899 eur, dat wel :|

• dentify
  • Niet online
Uitverkocht in Ede :(:( , ik had zo gehoopt op die laptop:( . Maarja, volgende keer beter.

• Estuera
Helaasch, geen laptops meer. Filiaalmanager gaf te kennen dat er 1000 stuks in omloop zijn, sommige filialen hebben niks gekregen, anderen slechts 2 stuks. Moeilijk verdelen met 20 man in de ochtend.

Ook leuk om te weten :

Vorige week was er ook een aanbieding met laptops @ lidll waarbij de politie aan de pas moest komen om de mensen rustig te houden _O-

1000 laptops voor heel nederland maar? da's ook knap waardeloos :?

bij de mycom was het trouwens best rustig (naja, de rijen waren er niet langer dan anders :¦ )

• Estuera
Had verwacht dat op een doordeweekse dag de meesten toch naar school / werk / etc moesten en dus rustiger zou zijn. En het was niet eens de grootste filiaal, toch al veel mensen in de ochtend.

Laptop bemachtigen @ lidl wordt er niet makkelijker op. Je maakt meer kans door eerder opstaan en verkleden als zelfmoordterrorist :X

Anoniem: 70599

Ik had er nog wel vrij voor genomen. Maar helaas ik was de 3e in de rij. Nou ja, eigenlijk de 1e maar een stel zielige figuren (die uiteindelijk met de 2 laptops ervandoor gingen) sprongen er tussen en beweerden er als eerste voor de deur te hebben gestaan. Ik wilde geen scene maken....maar als het legaal was geweest, had ik er eigenlijk gewoon bovenop moeten rammen.

En binnen! Was de 2de in de rij (was echt rustig bij ons!) en ken een medewerker daar dus die had hem al voor mij achtergehouden. Dus hierbij het eerste berichtje vanaf de Lidl-laptop!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18
Ik heb ook een laptop, in Zeist hadden ze er 4. Ik was de 1e daar, en wou eigenlijk 2 hebben. Maar dat ging niet, aangezien er nog 20 wachtenden waren. Is ook wel logisch, toch wel lullig als er 1 de helft van de voorraad mee neemt.

Maar als iemand nog 1 weet te staan, ik hou me aanbevolen!

[ Voor 35% gewijzigd door Harmsen op 24-08-2006 10:03 ]

What a fine day for Science! | Specs

Anoniem: 138488

...Nu maar hopen dat er binnenkort in de andere regio's ook zo'n aanbieding wordt gedaan. Misschien in de Aldi (www.medionshop.nl heeft bijna dezelfde laptop voor 699,-) nu ze zien dat die dingen hard gaan. En hopelijk maken ze 'm dan helemaal in één kleur (grijs of wit of zwart, maakt niet uit, maar niet zoals die van de Lidl nu).

'k Had ook één willen hebben, maar behoor helaas ook niet tot de uitverkorenen ;-)

Anoniem: 151836

In delft waren ze al om 7:50u uitverkocht, en gelukkig was ik er om 7:49u om de 2e en laatste mee te nemen. Hij staat nu op te laden. En ik ga zo even zoeken naar een AP, zodat ik ook draadloos kan gaan internetten :)

Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen :) Bij het eerste filiaal was ik de 4e in de rij en ze hadden er 3 dus toen ben ik naar een ander filiaal gereden waar ze er ook 3 hadden en daar was ik 2e :)

Het is echt een mooi speeltje, t scherm is ook goed.
Het enige wat me opviel is dat de 'plaat' onder het toetsenboord (waar dat muisvlakje zit) niet helemaal vlak is :? of hoort dit en is dat ergonomisch verantwoord voor je handen tijdens het tikken ofzo ?

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Pics please ! :9

dat niet-vlakke deel viel mij ook al op, lijkt wel of ze een beetje teveel materiaal in te weinig ruimte wilden proppen. Kennelijk gelukt, laptop werkt uitstekend. Maar ziet er idd wel wat vreemd uit. Laten we het er maar op houden dat het een ergonimisch verantwoorde laptop is! ;) Exact zoals Wayeax al schreef...

Anoniem: 178456

m'n zus heeft h'm ook weten te bemachtigen! >:)
Er waren er maar 4 hier in Beuningen :/ Maar het is echt een mooi dingetje. De materialen zijn redelijk. De schanieren van het scherm zijn nogal dun, maar het openklappen gaat wel gewoon goed, met redelijke tegendruk. Het is ook een erg compleet pakket, met optische muis(kleintje), tv-tuner, headset, afstandsbd.
Zal snel foto's posten.

Ik heb er ook een weten te bemachtigen voor mijn broertje hier in Den Bosch. 1e winkel; uitverkocht. 2e winkel; uitverkocht; hun bellen naar filiaal in Vught; ja ze hebben er nog 1. Weg laten leggen en hier is hij. Mooi beestje voor zijn geld. Nu even wat progs installeren voor hem, zodat hij klaar voor gebruik is. En dan een image maken.

iedereen veel plezier ermee!

Anoniem: 186307 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:22:
dat niet-vlakke deel viel mij ook al op, lijkt wel of ze een beetje teveel materiaal in te weinig ruimte wilden proppen. Kennelijk gelukt, laptop werkt uitstekend. Maar ziet er idd wel wat vreemd uit. Laten we het er maar op houden dat het een ergonimisch verantwoorde laptop is! ;) Exact zoals Wayeax al schreef...
ok gelukkig was even bang dat het een fabricage fout was :)
wat me wel nu pas opvalt is dat hij geen bluetooth heeft, dat vind ik wel een gemiste kans opzich...

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 11:49
yeah ik heb er ook één, Echt een mooi dingetje

• Estuera
Hoe is de behuizing, van plastic of..?

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:15
ik heb m ook gekocht. de lidl laptop. Mn zusje heeft m voor achtergehouden. Er waren er maar 6 binnengekomen zei ze. Het is best een mooie laptop. Ik ben alleen niet echt tevreden over het wireless. Mn andere laptop pakt de verbinding binnen 10 s. Hier moet ik echt een tijd wachten (alsof hij het niet doet, maar uiteindelijk toch wel).

Weet iemand of de batterij die erbij geleverd is een 4 cell of een 8 cell is? Ik kan het nergens vinden nl. In de handeiding staat dat er 2 batterijen zijn voor dit model, de 4 en de 8 cell.

Moet ik trouwens serieus dat matje elke keer als ik mn laptop dicht doe er tussen zetten :?

die wireless, is dat een stukje software van de fabrikant? al die tooltjes hebben als grootste gemene deler dat ze slecht zijn :P

gewoon kale drivers doen en de wifi dinges van SP2 gebruiken, veel sneller :P

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:15
Anoniem: 70162 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:55:
die wireless, is dat een stukje software van de fabrikant? al die tooltjes hebben als grootste gemene deler dat ze slecht zijn :P

gewoon kale drivers doen en de wifi dinges van SP2 gebruiken, veel sneller :P
Dat gebruik ik altijd. Nu ook. Maar er is idd een tooltje geinstalleerd. Ik ga dat maar helemaal weghalen en kijken of het helpt. Laptop is trouwens een MSI s270-kloon, indien het niet al te sprake was geweest. (over de msi is meer te vinden)

De batterij is een 8cells ( kijk maar op de batterij zelf , staat 4400 op )

goeie laptop voor zen prijs met alles wat erbij is.

• Harmsen
Gosat schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

Dat gebruik ik altijd. Nu ook. Maar er is idd een tooltje geinstalleerd. Ik ga dat maar helemaal weghalen en kijken of het helpt. Laptop is trouwens een MSI s270-kloon, indien het niet al te sprake was geweest. (over de msi is meer te vinden)
In het boekje staan ook plaatjes van o.a. de pcmcia kaart en gebruik daarvan, daar staat gewoon nog MSI op...

Iemand al ervaring met het toevoegen van extra geheugen?

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 10:27
Iets terug in dit topic staat een link naar een precieze how-to voor het vervangen van geheugen in deze laptop.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• Harmsen
-roberth- schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:32:
Iets terug in dit topic staat een link naar een precieze how-to voor het vervangen van geheugen in deze laptop.
Heb het ondertussen al gevonden, 1 gig geheugen erin nu :) Werkt prima.

Huntor schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:18:
[...]

Heb het ondertussen al gevonden, 1 gig geheugen erin nu :) Werkt prima.
Kan de link even geplaatst worden? Kan het namelijk niet vinden! (zit waarschijnlijk te lang acher laptop!)

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Iemand die nog pics gaat plaatsen ?

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En ik ben nieuwsgierig wat de nieuwe trotse eigenaren van het Targa beeldscherm vinden? Ik heb nog geen demo-model-in-action kunnen bekijken/beoordelen.. :P

Anoniem: 186795

Er heeft nog niemand gereageerd op de vraag of de Targa een Magnesium behuizing heeft zoals de MSI waarvan hij gekloond is, wel heeft.
Is er al iemand die minder tevreden is, dan wil ik graag zijn Targa overnemen, voor de volle prijs!
Wil je ervan af, stuur dan even een mailtje naar diversejos@hotmail.com

• Estuera
Anders ik wel! All your targaatjes are belong to us })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
al iemand met tv/radio tuner gespeeld?
ik krijg een "no tuner device" melding :-(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.