Ervaringen cd/dvd printables

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.992 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 15:29
Koop al een tijdje Verbatims via www.cdrwinkel.com maar ik heb (nog?) geen veranderingen gezien.
Heb ook pas wat Taio Yudens gekocht en printjes zijn ook netjes.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rhodan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:56:
Koop al een tijdje Verbatims via www.cdrwinkel.com maar ik heb (nog?) geen veranderingen gezien.
Heb ook pas wat Taio Yudens gekocht en printjes zijn ook netjes.
Idem. Er zijn sinds kort ook glossy photo printables van Verbatim, die volgens de eerste ervaringen (op cdfreaks) erg goed bevallen. Het zijn dvd-r's, helaas niet full face. Ik heb ze alleen bij svp.co.uk gevonden.

Verwijderd

weet 1 van jullie iets om inkt van een bedrukte dvd te halen?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:48:
weet 1 van jullie iets om inkt van een bedrukte dvd te halen?
Een alcohol-houdend doekje. (bv om brilglazen mee te poetsen.)
Het hangt wel af van de gebruikte coating op het schijfje.
Gebruik zeker geen agressieve middelen (white spirit/ethanol/reinigingsbenzine/...)!

[ Voor 23% gewijzigd door Neobahamuth op 28-06-2007 19:56 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Ik gebruik al een tijd Verbatim glossy printables en full printables. Met die glossy printables heb ik het idee dat de inkt erop blijft liggen en niet hecht, want na weken gelegen te hebben geven ze nog steeds af. Het heeft er ook wel erg mee te maken of je droge of vochtige vingers hebt. Op de full printables hecht de inkt wel.

Verder heb ik het idee dat sommige schijfjes niet goed branden (dan loopt een film vast op een bepaald punt, als ik de film vervolgens brand op een normale dvd speelt ie wel goed af. Aan de speler ligt het niet want zowel op pc en dvd speler loopt de disc met label vast.

Dus ik ga binnenkort maar eens een ander merk zoals TDK testen.
Pagina: 1 2 Laatste