Ik heb al meerdere malen w2k (en ook win whistler) geinstalleerd, maar als ik nu via My NetworkLocations naar andere pc's ga browsen gaat dit heeeeel traag, nu heb ik gesearched over het GoT naar windows 2000 en daar vind ikverschillende dingen daarover (onderandere dat het NetBeui protocol een en ander zou moeten versnellen)
Het probleem dient zich alleen voor als ik gewoon wil gaan browsen door mijn netwerkomgeving! Het gaat WEL snel als ik gewoon een netwerkdrive wil mappen dan is het een kwestie van seconden!
Het is niet echt een zwaar probleem maar het is heel erg hinderlijk!
Andere mensen hebben weer gewoon windows geinstalleerd (niet anders dan dat ik dat heb gedaan) en hebben nergens last van! (anderen ook weer wel) Maar het blijft steeds terug komen na elke herinstall....
Het probleem dient zich alleen voor als ik gewoon wil gaan browsen door mijn netwerkomgeving! Het gaat WEL snel als ik gewoon een netwerkdrive wil mappen dan is het een kwestie van seconden!
Het is niet echt een zwaar probleem maar het is heel erg hinderlijk!
Andere mensen hebben weer gewoon windows geinstalleerd (niet anders dan dat ik dat heb gedaan) en hebben nergens last van! (anderen ook weer wel) Maar het blijft steeds terug komen na elke herinstall....
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...