win2000 en win98

Pagina: 1
Acties:

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Help help! Ik ben op dit moment op mijn athlon700 win2000 aan het installeren.
Nu zou ik graag willen dat win2000 het internetsignaal (kabel) doorgeeft aan mijn trouwe oude pentium133.

Hoe kan ik dit het gemakkelijkste doen? (met domeinen ofzo?)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• omitz
Kom op jongens, hijs al op 92%!
trouwens, in de search staat niet hoe je het nou moet installeren met die domeinen, en DAT is eigenlijk ook mijn vraag. De topic hieronder met het sleutelen in het register van win2k zal ik een uitproberen, maar moet ik nou wel of niet met die domeinen gaan werken?

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 21-08 15:05
domeinen heb je niets mee te maken, zeker niet als je win2k pro installeert. Gebruik dus gewoon werkgroepen gaan gebruiken.

Wat internet delen betreft, je kan gewoon de standaard software van windows gebruiken, maar met winroute 4 pro heb je veel meer mogelijkheden, kijk maar ff op www.winroute.com

• omitz
Ik ben er al uit, nadat een tweaker mij geholpen heeft via internet, kreeg ik plotseling verbinding met mijn win98se bakkie nadat ik een user had aangemaakt die de naam van die bak had (overigens geen wachtwoord gegeven) Verder natuurlijk de internet sharing e.d. aangezet.
Ik had idd geen winroute ofzo nodig.
Na een sleuteltje uit mijn register gehaald te hebben (gathering.tweakers.net/showtopic/94927) ging het allemaal retesnel!! :7

Thankz again PoisonouZ!! 8-)

Verwijderd

hmmm daar zie ik mijn nickie staan...

ik had hier zelf eerst ook probs mee, maar na veel proberen en vragen bij anderen lukt het wel...

---
typevauden weg gehaalt