Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

iPod mini 6GB + 3 nieuwe kleuren

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

• KeeZ
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 30-07-2016

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mijn nieuwe iPod wordt vandaag verstuurd :) werd gebelt door een lieV :> apple meisje die mij dit bevestigde :)

Deze plek is te koop.

• antraxbomb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-04-2013
Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?

( Bij fotoloch in mijn dorp is de oude trouwens nog gewoon 269 euro |:( )

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

• Matias
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
antraxbomb schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:
Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?

Zie http://www.apple.nl |:(

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

quote:
antraxbomb schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:

Ik heb inderdaad al eerder de bestelling geplaatst met o.a. een PB en iPod mini's die inmiddels door nieuwe versies vervangen zijn.. die worden dus vandaag verstuurd...

Deze plek is te koop.

• BARACUS
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16-11 22:18
Weet iemand eigenlijk hoe dat nu gaat voor de winkels met die prijsverlaging?Krijgen ze dan het prijsverschil terug van Apple op de voorraad die ze nog hebben?

• Pizzaboer_JA
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-02-2014
Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): ¤. 183,26 (4 GB) vs. ¤ 229,67 (6 GB).

Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.

Laat er nog iemand tekst graveren trouwens? :) Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek. :)

way active

• Kneep
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-06-2016
quote:
Pizzaboer_JA schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:
Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): ¤. 183,26 (4 GB) vs. ¤ 229,67 (6 GB).

Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.

Laat er nog iemand tekst graveren trouwens? :) Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek. :)
wat zijn onderwijsprijzen ?

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Club 9

Pizza, moet je even searchen, er was een uitgebreide topic over graveren (voor en tegens...)
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet? :) Je bent nog steeds goedkoper uit dan voor de prijsverlaging.

@Kneep, op de Apple.com/nl pagina zie je onderwijs, en daarna apple store voor onderwijs. Scheelt een paar knaken als je student/docent bent.

Nitai wijzigde deze reactie 25-02-2005 14:30 (24%)

Vinnu#2173

• Pizzaboer_JA
quote:
Kneep schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:28:
[...]

wat zijn onderwijsprijzen ?
Als je naar de site van Apple surft (in dit geval de Nederlandse), vind je in het bovenste menu een button 'Onderwijs'.
Naast de 'normale' store heeft Apple ook een Store voor het Onderwijs.
quote:
Winkelvoorwaarden:

Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.

Gegevens van de school of instelling?
Ik ben verbonden aan de volgende school of instelling:

Naam school: [ ............... ] Plaats: [ ................ ]

Tot slot
Door te klikken op “Akkoord”bevestig ik het volgende:
• alle producten zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik of gebruik ten behoeve van onderwijs en/of onderzoek; en
•de voorwaarden waartoe de onderstaande koppeling toegang geeft, zijn van toepassing op mijn aankopen via de Apple Store voor het Onderwijs.
Naja, als je aan de voorwaarden voldoet, kun je verder naar de store.

Daar vind je bijvoorbeeld de Ipod Mini 4 GB voor ¤ 183,26 (i.p.v. ¤ 199,= in de 'normale' store) en de Mini 6 GB voor ¤ 229,67 (i.p.v. ¤ 249,= in de 'normale' store).
De Ipod photo is bijvoorbeeld ook wat goedkoper via de 'Onderwijs store'.

Naja ... ik ga maar even de 6 GB bestellen, in zilveren uitvoering :)

way active

• Pizzaboer_JA
quote:
Pizza, moet je even searchen, er was een uitgebreide topic over graveren (voor en tegens...)
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet? :) Je bent nog steeds goedkoper uit dan voor de prijsverlaging.
Ah, ok :)

Ik ga voor de 6 GB ... waarschijnlijk krijg ik later anders spijt, dat ik nu voor de 4 GB zou zijn gegaan :)

Nu even kijken hoe snel het wordt opgestuurd :)

way active

• enkrypt
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-10-2007
Als apple nu nog even Ogg vorbis support in de iPod mini bouwt, dan koop ik hem :)

• Poekoek
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-08 11:32
quote:
Pizzaboer_JA schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:

Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.

Sony Vaio FJ1S - Apple iPod video 60GB - Apple iPod shuffle 1GB - Nokia N70

• Biobakker
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
Poekoek schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]

Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.
En eventueel omruilen kan ook niet meer aangezien het nu een maatwerk product geworden is ;)

Dat zeg ik... Twitter!; Gamertag: Zycban

• Poekoek
Alle 'oude' iPods worden even duur als de huidige range, best jammer.

• Dirk0s
  • Laatst online: 09:40
Hoe kun je de apple site aantonen dat je student bent??

en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.

iemand tips om mijn ouders over te halen??
want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike

• YmmiT
  • Laatst online: 20-10-2008
quote:
Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:

en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.

want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike
Ik ben al zeer jong begonnen met het zelf kopen van al mijn apparatuur om dit soort gezeur te voorkomen ;)

• CaseMoTt
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13-01-2006
Shit, ik lees net pas over dat studenten "korting" maar ik heb nu al mn podje besteld zonder dat ik aangaf een student te zijn :/
en dan maar 229,- voor de 6gb, daar had ik m ook wel voor gekocht, heb nu 199 betaald voor 4gb

ik kan dat zeker niet meer wijzigen ? ik heb gister al betaald en de orderbevestiging ontvagen

\

• Dirk0s
maar studenten korting
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??

want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?

• Digistorm
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17-11 18:15

Digistorm

tenax moderator pomorum

Nee, je moet het aantonen met je collegekaart. Die heb je als het goed is wel...

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

• -RenE-
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:18
quote:
Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:55:
maar studenten korting
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??

want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?
Nee, hoor dat hoef je niet aan te tonen. Gewoon de naam van de hogeschool invoeren en plaatsnaam en kopen maar...

Je hebt neem ik aan wel een bewijs van inschrijving mochten ze daar ooit om vragen???

• Dirk0s
collegekaart?

wat is dat?? 8)7

• Dirk0s
mijn broer doet ook HBO en is 20 dus kan ik gewoon op zijn naam doen mochten ze het controleren?

• antraxbomb
Me broer doet MBO en is 18 jaar dus misschien ken ik op zijn naam bestellen, :)

Goud wou eerst 4gb maar neem nu de groene 6gb voor 230 euro >:)

antraxbomb wijzigde deze reactie 25-02-2005 20:29 (31%)

• C0d3X
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16-07-2005
ik heb de mini direkt besteld nadat deze was uitgekomen en kreeg hem vandaag al binnen.. ben hem nu aan het vullen.. opvallend is dat ze bij apple blijkbaar ervoor gekozen hebben om in navolging van de shuffle ook voor de mini een super klein doosje te maken.. dat is uiteraard ook te wijten aan het feit dat er geen lichtnet adapter meer bijzit.. voor de rest is de kleur iets feller en zijn de knoppen gekleurt.. voor de rest niet echt veranderingen maar goed dit was ook al bekend :)

• tonks
  • Niet online
quote:
Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:

ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzo :r

• Dirk0s
Kan ik toch niks aan doen dat ik die krijg :?

ik had nergens om gevraagt :O

• antraxbomb
Dan verkoop je hem voor een accetabel bedrag en daarna kan je een ipod bestellen ;)

Bij mij gaat me ma denk zeiken over de prijs zoals ze ook deed bij me mobiel. Maar als je gaat vergelijken met een flash speler met 512 mb en dat x2 = 1gb voor iets van ¤250 dus dan is een hdd speler gewoon veel goedkoper. ( mja is met alles eigenlijk , maar om me ma over te halen :P )

antraxbomb wijzigde deze reactie 25-02-2005 21:16 (64%)

• sjaakaq
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-08 09:11

sjaakaq

It might get loud

quote:
tonks schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:28:
[...]

ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzo :r
Wat een nutteloze troll...

Anyway, je hoeft echt niks te doen om het te bewijzen...ik ben dus wél student, maar wat ik moest doen is: naam universiteit invullen en plaats. Meer niet, niks geen inschrijfbewijzen of collegekaarten oid. Iedereen kan daar dus om het eender welke universiteit invullen volgens mij..al is het een beetje valsspelen.

leoaq.fm // Jeune Loop

• antraxbomb
Maar als je pech hebt bellen ze toch, of is dat gewoon onzin?
Zet hem gewoon op de naam van me broer en bestel hem morgen dan en ik hoop dat hij voor volgende week zondag binnen is.

• exarchos
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-06-2006
even een vraag:
stel wat is beter/voordeliger?

de oude ipodmini of de nieuwe

de oude is nu 179euro, daar zit toch nog wel de firewire en lichtnetadaper bij

of dus de nieuwe zonder deze spullen, die je er toch wel apart bij moet aanschaffen imo

• antraxbomb
Je hebt een batterij die ongeveer 18 uur meegaat en wat kleine veranderingen zoals iets andere kleueren en de tekentjes op het klik-wheel zijn in kleur van de ipod, en natuurlijk een 6gb versie erbij.

antraxbomb wijzigde deze reactie 25-02-2005 21:40 (47%)

• Dirk0s
Ik zou voor de nieuwe gaan en dan als scholier betalen en dan nog zon extra oplader erbij kopen heb je het zelfde ben je 210 kwijt ofzo en kan ie 18 uur mee ipv 8

• Dirk0s
Hoe moet je trouwens betalen via apple.nl?

• TweakBoy
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-11 21:28
quote:
Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:39:
Ik zou voor de nieuwe gaan en dan als scholier betalen en dan nog zon extra oplader erbij kopen heb je het zelfde ben je 210 kwijt ofzo en kan ie 18 uur mee ipv 8
nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.

Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...

---

• Dirk0s
majah voor die 5 euro meer en 10 uur langer muziek kunnen luisten zou ik het toch wel weten :)

• antraxbomb
quote:
TweakBoy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:48:
[...]

nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.

Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...
Maar je hoef niet te verwachten dat hij ook echt 8 uur haalt, meestal is het minder. En inderdaad je kan elke dag opladen maar die keren dat je langer dan 10 uur op reis ben is het ook gewoon relaxt dat je gewoon muziek heb.

• exarchos
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-06-2006
er zit toch geen lichtnetadapter bij de ouwe 4gb? verschil is toch alleen de firewire met de nieuwe?!

dan is de keus snel gemaakt:

oude= 4gb 8 uur bat voor 179
nieuwe= 4gb 18 uur bat en voor 184 euro

• azt33
  • Nu online
Ik heb er wel een lichtnetadapter bij mijn oude 4GB Mini. Dus deze zou er standaard bij moeten zitten.

Ik ga ook de nieuwe iPod Mini 6GB bestellen, omdat ik de batterij en de extra ruimte goed kan gebruiken. En ik kijk wel wat ik met de oude Mini doe. Misschien kan ik het gewoon houden, of aan mijn broertje geven ofzo.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• co0lman
  • Laatst online: 11-10 14:21
Weet iemand trouwens of er met de firmware update iets veranderd is voor de iPod mini want zelf merk ik nog niks.

Geen nieuwe zaken in het menu en zo. Of zit het verder verscholen want het is toch een nieuwe versie. Op de site zelf staat er ook niks over.

• Pizzaboer_JA
quote:
ik heb de mini direkt besteld nadat deze was uitgekomen en kreeg hem vandaag al binnen..:)
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?

way active

• The Dolf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
Pizzaboer_JA schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?
Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wel een track&trace nummer gekregen dan ?? ik heb gister met ze gesproken dat hij ook daadwerkelijk gister verstuurd zou worden maar helaas nog niets gezien van een track&trace nummer... :'( daarnaast sta ik ook al 2 1/2 week te wachten op mn PB :|

Deze plek is te koop.

• CaseMoTt
quote:
The Dolf schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 05:10:
[...]

Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdag

\

• Dirk0s
ik ga er vandaag ook 1 bestelle denk ik
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 17-11 02:11

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

quote:
Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:25:
ik ga er vandaag ook 1 bestelle denk ik
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?
Bepaal dat maar voor jezelf. Waarom moeten wij zoiets voor jou uitzoeken?
Voel je je onzeker ofzo? Sjonge jonge... maar goed.
Jij koopt de dock of de adapter aan de hand van wat jou de voorkeur geniet.
De dock samen met de mini ziet erg elegant uit, erg handig. In mijn ogen niet echt nodig, want de geanodiseerde aluminium behuizing kan wat hebben. Ik heb zelf wel een dock voor mijn iPod, maar dat is om het krassen van de gepolijste onderkant van de iPod te beschermen voor krassen.
De lader, ga je zeker niet missen. Tegenwoordig heeft elke computer een usbpoort en overal heb je computers. Het is dus alleen handig voor excursies, vakanties en tripjes.

• Dirk0s
mjah heb al besloten dat ik adapter doe

omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen :)
en je hoeft niet zo boos te doen hoor :X

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik zou toch een dock nemen ;)

Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

quote:
Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:39:
mjah heb al besloten dat ik adapter doe

omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen :)
en je hoeft niet zo boos te doen hoor :X
Slechte ochtendhumeur :Z

• longview
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-11-2006
weet iemand toevallig of een ipod met een iskin nog in een dock past?

• Dirk0s
quote:
leokennis schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:51:
Ik zou toch een dock nemen ;)

Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb :)
majah als ik op vakantie ga kan ik hem niet opladen en als er toevallig geen computers in de buurt zijn met usb ofzo zit je met gebakke peren 8)7

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Met de origniele iSkin zal de iPod niet in je dock passen. Maar er zijn fabrikanten me skins, waarvan je onderkant zo naar voor kunt wippen. Zo past de iPod er wel in.
http://www.speckproducts.com

• Dirk0s
Ik zit nu dus te twijfelen tussen
de "oude versie" en de "nieuwe versie"

het gaat mij nu alleen om die 10 uur extra batterij die erbij die nieuwe versie in zit
en bij oude versie die adapter...

• enkrypt
  • Laatst online: 14-10-2007
Djeez, je koopt toch gewoon de nieuwe versie, plus de adapter? Bij zo'n aankoop kijk je toch op geen 10 ¤ ofzo?

• SorboGloeilamp
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 31-05-2005

SorboGloeilamp

please hurt me!

Ik zat daar ook mee en heb toch de oude genomen; 's avonds ff je iPod aan de oplader gooien is toch wel makkelijk, waarom moet m'n computer daarvoor aan? Bij de apple store zeiden ze dat een iPod met iedere firmware update zuiniger wordt met de accu... soo... 1+1
Het firewire kabeltje vond ik ook wel handig, aangezien ik een chronisch tekort aan USB poorten heb op m'n iBook en het ding is ook nog eens goedkoper!

iBook G4 12" 1GHz 768 MB 80GB 5400 rpm iPod mini 1G and they all rock!

• Dirk0s
bij die adapter moet je ook nog een kabel bij kopen komt dus 70 euro extra bij

vin het nogal groot bedrag

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

De adapter heeft een usb in, vroeger firewire. Dus 29 euro aan de adapter.
Hoe kom aan je 70 euro?

• Dirk0s
nee sorry ik moet 70 euro extra bij betalen in vergelijking met de oude
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel

• SorboGloeilamp

SorboGloeilamp

please hurt me!

quote:
Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:14:
nee sorry ik moet 70 euro extra bij betalen in vergelijking met de oude
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel
Met studentenkorting scheelt het iets van 47 euro, geen 70 aangezien je geen kabel nodig hebt, die zit er al bij spuit elf!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Ik zal je niet meer langer aan het twijfelen zetten :P Luister naar mij.
Koop gewoon de nieuwe iPod mini 4 GB met een adapter.
Kosten: 183 euro (student) + 29 euro adapter. Totaal 212 euro ben je klaar. Geen gezeur, gewoon bestellen en genieten. Wat interesseert die paar tientjes jou. Dan ga maar 1 weekendje niet uit. Heb je de kosten weer terug. Makkelijk zat :P

• Dirk0s
zeg ik het weer verkeerd :P

want kan scholieren korting doen
wordt het 3 euro meer voor alleen ipod dus
heb alleen dan geen adapter
nu ik ff denk ga ik voor de nieuwe
en als ik een adapter nodig heb koop ik hem wel tegen die tijd

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Precies, op de adapter krijg je toch geen studentenkorting.
En tegen die tijd dat je de adapter zwaar nodig hebt. Zijn ze gewoon overal in overvloed te koop.
Opgelost en nu bestelen..

• Dirk0s
maar op apple site staat dat je ook kabel moet hebben die in de adapter past en dat je die er ookbij moet kopen
anders kan je hem nog niet opladen

• antraxbomb
Je hebt toch alleen die usb kabel nodig die je in die adapter doet?

( Ben bezig met bestellen met studentenkorting via mijn broer :9 )

• SorboGloeilamp

SorboGloeilamp

please hurt me!

Haha, ja, bestel dat ding, maar ik moet zeggen: het adaptertje is wel errug cute O+ maar anderzijds is er minder noodzaak voor een oplader als die accu ECHT zo lang mee gaat. Ik heb het nog ff nagekeken, maar voor minder dan het verschil zet je er zelf een nieuwe accu in... tja.. ik kan in de specs niet de capaciteiten vinden van de oude en de nieuwe, I'll search harder.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Aargh ik word knettergek van jou 8)7
Quote van Apple.nl:

" Om de iPod op te laden, steekt u de adapter in een wandcontactdoos.

De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.

Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist. "

Meegeleverde accessoires
Riemclip
Apple Earphones
USB 2.0-kabel

De kabel wordt gewoon meegeleverd. Verder nog vragen? Voeg me toe op xxxx
Kan je alles bij mij kwijt :P

O.D.Smolik wijzigde deze reactie 26-02-2005 14:49 (3%)

• ExNomenDei
  • Laatst online: 13:19
Wow, 200 euro voor 4 gig? Dat maakt de mini bijna net zo goed als de Creative Zen Micro! Eigenlijk, net zo goed....Hm......Het is met die batterij wel interessanter.

Eerste pluspunt van de iPod = Mini heeft goede batterij.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• iKremers
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2014
Wordt dat dock eig geleverd met kabels? Of moet je dan de kabel die met de iPod geleverd wordt gebruiken?

Zo'n dock zou ik wel handig vinden, moet er alleen wel een FW kabel bij zitten.

Nature and nature's laws lay hid in night; God said "Let Newton be" and all was light. Alexander Pope

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

De eerste review van de iPod mini is al te vinden op inet.
De kleur is zoals verwacht beter geworden en niet zo slapjes. Voor de rest gemis van de firewirekabel en de adapter. Wat ook opvallend is, dat je een accuduur van 26 uur kan halen. Door op shuffle te drukken en non-stop te laten spelen. De 18 uur die Apple aangeeft, is waarschijnlijk onder normale gebruiks omstandigheden. Dus af en toe door de menu scrollen, backlight aan etc.
http://playlistmag.com/fe...2/1stlook2gmini/index.php

@Bush, dock wordt geleverd zonder firewirekabel. Gewoon kaal de dock alleen.

• iKremers
:o

Dat ze daar dan ¤39 voor durven te vragen zeg :X Dacht het eerlijk gezegd al, maar vond die prijs zo hoog....

Laat dan maar zitten, incl. FW kabel ben ik dan ¤60 extra kwijt :(

Nature and nature's laws lay hid in night; God said "Let Newton be" and all was light. Alexander Pope

• Nietzman
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-11 08:52
:o! 26 uur!

Gotta get me one!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hoe de iPod binnen een jaar van de kortste naar de langste accuduur ging :P

leoaq.fm // Jeune Loop

• r0el
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-10 14:12

r0el

Lid

Damn, nu wordt de ipod wel erg interessant. Zat te overwegen om er één voor m'n verjaardag te vragen komende maand. Ik wil nog welns een dvdtje meenemen van huis naar kamer dus dan zou ik voor de 6GB mini gaan. Maar voor dat kleine prijsverschil heb je dan evt. een 20GB variant. Maar als je die weer vergelijkt met de photo (is wel geil kleurenschermpje) dan is de photo ook wel interessant... Ik ben er iig nog niet uit

• oldman79
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-11-2015
Nog een vraagje over de Mini.. Heeft deze nou net als de gewone IPOD een touch wheel/pad of niet? Of zijn het gewoon knopjes enzo..

• CaseMoTt
de ipod mini heeft net als alle andere ipod's (behalve de shuffle) een smooth scroll wheel

CaseMoTt wijzigde deze reactie 26-02-2005 16:54 (5%)

\

• oldman79
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-11-2015
Is dat dan gewoon als de 3e generatie IPOD dat je je vinger er overheen moet glijden om te scrollen? Of draait het wheel mee zoals de 1e generatie?

• The Dolf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
CaseMoTt schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:38:
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdag
Waarom niet? In een vorige mail had je nl kunnen lezen dat het al 3-6 werkdagen zou duren voordat hij daadwerkelijk verstuurd zou worden. Gebeurde toch binnne 2 dagen. Ik weet alleen niet hoe snel TNT is met leveren maar meestal is het zo dat als je iets vandaag verstuurd voor 3h dat het de volgende dag aankomt.

Dus ik heb er alle hoop in.

En voor het tracking nummer: zie https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Matias
  • Niet online
quote:
a333tje86 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:10:
Is dat dan gewoon als de 3e generatie IPOD dat je je vinger er overheen moet glijden om te scrollen? Of draait het wheel mee zoals de 1e generatie?
Ga even lekker fietsen joh, als je niet bekend bent met de specs en stof van de iPod Mini raad ik je aan naar www.apple.nl/ipodmini te gaan en je eventjes lekker te verdiepen in de stof. :/ Je kan ook eventjes het oude iPod Mini topic gaan lezen B)

• spenky
  • Laatst online: 03-11-2017
ik wil ook een nieuwe ipod 6G maar als ik studenten korting neem dan staat er dat je 18 moet zijn... maar ik kan wel gewoon me schoolpasje laten zien... want ik ben (bijna) 17 maar wat gaan ze vragen om te bewijzen offik 18 ben... ik zit gewoon op het mbo...

en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....

spenky wijzigde deze reactie 26-02-2005 18:08 (32%)

Frietjes

• C0d3X
  • Laatst online: 16-07-2005
quote:
Pizzaboer_JA schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel anders :p
even een (brakke) foto:
http://members.home.nl/aubrey/IMAGE104t.jpg

• antraxbomb
Heb vanmiddag viai nternet geld overgemaakt, maar duurt zeker tot maandag voordat hij wordt verzonden? ( trackerstatus staat nu op under review )

• lowfi
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:12
Hoelang duurt het eigenlijk om een mini volledig op te laden via usb? Aangezien usb maar 500mA kan leveren en firewire uit me hoofd 1250mA

Met fw zo het theoretisch dus 2x zo snel gaan? :/
quote:
About 4 hours (2-hour fast charge to 80% capacity)
Dit stukje van de apple site gaat denk ik ervan uit dat je hem aan een adapter hangt...

lowfi wijzigde deze reactie 26-02-2005 20:01 (31%)

• Poekoek
quote:
C0d3X schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:09:
[...]

23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel anders :p
even een (brakke) foto:
[afbeelding]
Groene mini is zeker het mooist, echt een goede aankoop!

• G-force
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 31-05-2015

G-force

MagDat???

quote:
spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
ik wil ook een nieuwe ipod 6G maar als ik studenten korting neem dan staat er dat je 18 moet zijn... maar ik kan wel gewoon me schoolpasje laten zien... want ik ben (bijna) 17 maar wat gaan ze vragen om te bewijzen offik 18 ben... ik zit gewoon op het mbo...
Van de Apple website en speciaal voor alle mensen die studentenkorting willen hebben:
quote:

• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
quote:
spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
...
en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....
Data kun je er zo opgooien wanneer je eenmalig in iTunes aanhebt gevinkt dat je je iPod ook als harde schijf wil gebruiken. Bij een FAT32 geformatteerde iPod kun je die overal op aansluiten.

iBook G4, 1 Ghz, 640 MB RAM, 80 GB, Airport Extreme -- PowerMac G4 Cube, 450 Mhz, 768 MB RAM, 120 GB -- iPod 4G 40GB -- Everything should be X, MacOS X

• XthinkZ
  • Laatst online: 18-07 17:00

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Even voor alle mensen die balen dat er geen adapter bij de nieuwe mini zit.

Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?

Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.

Ben ik slim of niet? })

Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen. :(

XthinkZ wijzigde deze reactie 27-02-2005 05:40 (11%)

• Dakoina
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 03-10 13:02

Dakoina

Newbie archer

quote:
XthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:

Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?

Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.

Ben ik slim of niet? })

Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen. :(
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladen

/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro

Dakoina wijzigde deze reactie 27-02-2005 11:05 (7%)

• Neus
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:19

Neus

www.ZenaConsult.com

quote:
/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro
Verrek, ik dacht dat ¤ 209 de normale prijs was want in Italie kost ie dat ook. Maar in NL dus niet. Raar!

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• Dirk0s
ik ga er morgen 1 bestelle >:)

• Nietzman
quote:
Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladen
Zo'n USBhub met eigen voeding hoef je helemaal niet op je computer aan te sluiten, maar je kunt je mini er wel aanhangen.

Behoorlijk goed gevonden, het zou in theorie moeten werken.

• Pinpas
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2005

Pinpas

pinnen is een keuze

quote:
Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
[...]
/edit:
Het is voor een deel wel te verklaren, België heeft een hoger BTW tarief dan Nederland, 21% tegen 19% in Nederland.

Als je kijkt naar de exclusief prijs dan kost de Mini in België ¤ 172,73 en in Nederland ¤ 167,23.

Het verschil van ¤ 5,50 in de exclusief prijs kan veroorzaakt worden door hogere verzendkosten in België :?

tthe primary role of the government is to protect the property from the majority

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
jonge jonge, scheelt ook een tientje, als het daar nu op aan moet komen :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Dirk0s
Maar dat prijs verschil zie je ook op b.v. tijdschirften
dan zie je NL ¤5 en bij Belgie ¤5,20 b.v.

• Matias
  • Niet online
quote:
XthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:

Ben ik slim of niet? })

Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd 8)7 :|

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

USB hubs kan je ook actief kopen omdat er ook apparaten zijn die iets meer stroom vreten dan de standaard toetsenbordjes en schijfjes (denk aan printers, externe hd's en de iPod mini ;))

Deze plek is te koop.

• ludo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 15:36
quote:
matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd 8)7 :|
Er bestaan gewoon actieve USB hubs hoor, deze worden gevoed door ze op het lichtnet aan te sluiten. Passieve USB hubs hebben geen eigen voeding.

Maar ik vind het idee van XthinkZ goed gevonden. Of het ook werkt dat weet ik niet, maar ik ben er wel benieuwd naar! Is er iemand met een iPod Mini en een actieve USB hub die dit eens uit zou kunnen proberen?

• azt33
  • Nu online
Ik heb een USB Hub met een externe voeding, deze is van Belkin. Hij was wel prijzig in aanschaf, heeft me ¤49 gekost, maar dan heb ik ook gelijk 7 extra USB-aansluitingen, deze is het:

http://catalog.belkin.com...=%2FUSB%2FHubs%2Fct_Id%3E

Ik heb de 6GB Mini ook besteld, ik hoop dat deze snel komt!

PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je ¤25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de ¤249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.

De couponcode: NA8UM5N6LS

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• Nietzman
quote:
matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
Nou, ik heb er hier twee liggen anders.

Zelfs de goedkoopste Trustmeuk kun je al met voeding krijgen, geloof ik. :).

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16:23

Nyana

Who?!

Als je nou een Dock koopt heb je dan om de Mini op te laden nog steeds een adapter nodig als je het niet via USB wilt doen? ik kan dit nergens vinden

• iKremers
Yep, want dat dock ding heeft geen lichtnet aansluiting, alleen FW en USB

Ik vraag mij af of de iPod opgeladen kan worden via USB als mijn iMac in slaalstand staat, er staat dan nog wel stroom op de USB poorten dacht ik, mijn USB Bluetooth module lampjes staan dan altijd nog aan...

• Matthijs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-11 16:09
quote:
azt33 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:59:

PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je ¤25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de ¤249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.

De couponcode: NA8UM5N6LS
Echt geweldig die onderwijs section ... hoe werkt het precies met die coupon? Kan het niet echt vinden..

• chem
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 19:58

chem

Reist de wereld rond

Nou, volgens mij zijn we over de iPod Mini in zijn nieuwe kleuren en opslagcapaciteit wel behoorlijk uitgediscussieerd - de posts die ik zie gaan bijna allemaal over zaken die allang te vinden zijn in het APL forum, of anderszins niet met de iPod mini te maken hebben.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True