Deze plek is te koop.
Verwijderd
( Bij fotoloch in mijn dorp is de oude trouwens nog gewoon 269 euro

Zie http://www.apple.nlVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:
Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?
( Bij fotoloch in mijn dorp is de oude trouwens nog gewoon 269 euro)

Ik heb inderdaad al eerder de bestelling geplaatst met o.a. een PB en iPod mini's die inmiddels door nieuwe versies vervangen zijn.. die worden dus vandaag verstuurd...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:
Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?
( Bij fotoloch in mijn dorp is de oude trouwens nog gewoon 269 euro)
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): €. 183,26 (4 GB) vs. € 229,67 (6 GB).
Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.
Laat er nog iemand tekst graveren trouwens?
wat zijn onderwijsprijzen ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:
Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): €. 183,26 (4 GB) vs. € 229,67 (6 GB).
Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.
Laat er nog iemand tekst graveren trouwens?Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek.
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet?
@Kneep, op de Apple.com/nl pagina zie je onderwijs, en daarna apple store voor onderwijs. Scheelt een paar knaken als je student/docent bent.
[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 25-02-2005 14:30 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Als je naar de site van Apple surft (in dit geval de Nederlandse), vind je in het bovenste menu een button 'Onderwijs'.
Naast de 'normale' store heeft Apple ook een Store voor het Onderwijs.
Naja, als je aan de voorwaarden voldoet, kun je verder naar de store.Winkelvoorwaarden:
Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Gegevens van de school of instelling?
Ik ben verbonden aan de volgende school of instelling:
Naam school: [ ............... ] Plaats: [ ................ ]
Tot slot
Door te klikken op “Akkoord”bevestig ik het volgende:
• alle producten zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik of gebruik ten behoeve van onderwijs en/of onderzoek; en
•de voorwaarden waartoe de onderstaande koppeling toegang geeft, zijn van toepassing op mijn aankopen via de Apple Store voor het Onderwijs.
Daar vind je bijvoorbeeld de Ipod Mini 4 GB voor € 183,26 (i.p.v. € 199,= in de 'normale' store) en de Mini 6 GB voor € 229,67 (i.p.v. € 249,= in de 'normale' store).
De Ipod photo is bijvoorbeeld ook wat goedkoper via de 'Onderwijs store'.
Naja ... ik ga maar even de 6 GB bestellen, in zilveren uitvoering
Verwijderd
Ah, okPizza, moet je even searchen, er was een uitgebreide topic over graveren (voor en tegens...)
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet?Je bent nog steeds goedkoper uit dan voor de prijsverlaging.
Ik ga voor de 6 GB ... waarschijnlijk krijg ik later anders spijt, dat ik nu voor de 4 GB zou zijn gegaan
Nu even kijken hoe snel het wordt opgestuurd
Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:
Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Laat er nog iemand tekst graveren trouwens?Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek.
En eventueel omruilen kan ook niet meer aangezien het nu een maatwerk product geworden isPoekoek schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.
Dat zeg ik....
en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.
iemand tips om mijn ouders over te halen??
want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike
Verwijderd
Ik ben al zeer jong begonnen met het zelf kopen van al mijn apparatuur om dit soort gezeur te voorkomenDirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:
Hoe kun je de apple site aantonen dat je student bent??
en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.
want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike
Verwijderd

en dan maar 229,- voor de 6gb, daar had ik m ook wel voor gekocht, heb nu 199 betaald voor 4gb
ik kan dat zeker niet meer wijzigen ? ik heb gister al betaald en de orderbevestiging ontvagen
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??
want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?
Hier stond achterhaalde informatie…
Nee, hoor dat hoef je niet aan te tonen. Gewoon de naam van de hogeschool invoeren en plaatsnaam en kopen maar...Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:55:
maar studenten korting
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??
want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?
Je hebt neem ik aan wel een bewijs van inschrijving mochten ze daar ooit om vragen???
Verwijderd
Goud wou eerst 4gb maar neem nu de groene 6gb voor 230 euro
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 20:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzoDirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:
Hoe kun je de apple site aantonen dat je student bent??

Verwijderd
Bij mij gaat me ma denk zeiken over de prijs zoals ze ook deed bij me mobiel. Maar als je gaat vergelijken met een flash speler met 512 mb en dat x2 = 1gb voor iets van €250 dus dan is een hdd speler gewoon veel goedkoper. ( mja is met alles eigenlijk , maar om me ma over te halen
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:16 ]
Wat een nutteloze troll...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:28:
[...]
ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzo
Anyway, je hoeft echt niks te doen om het te bewijzen...ik ben dus wél student, maar wat ik moest doen is: naam universiteit invullen en plaats. Meer niet, niks geen inschrijfbewijzen of collegekaarten oid. Iedereen kan daar dus om het eender welke universiteit invullen volgens mij..al is het een beetje valsspelen.
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Zet hem gewoon op de naam van me broer en bestel hem morgen dan en ik hoop dat hij voor volgende week zondag binnen is.
Verwijderd
stel wat is beter/voordeliger?
de oude ipodmini of de nieuwe
de oude is nu 179euro, daar zit toch nog wel de firewire en lichtnetadaper bij
of dus de nieuwe zonder deze spullen, die je er toch wel apart bij moet aanschaffen imo
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:40 ]
nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:39:
Ik zou voor de nieuwe gaan en dan als scholier betalen en dan nog zon extra oplader erbij kopen heb je het zelfde ben je 210 kwijt ofzo en kan ie 18 uur mee ipv 8
Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...
---
Verwijderd
Maar je hoef niet te verwachten dat hij ook echt 8 uur haalt, meestal is het minder. En inderdaad je kan elke dag opladen maar die keren dat je langer dan 10 uur op reis ben is het ook gewoon relaxt dat je gewoon muziek heb.TweakBoy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:48:
[...]
nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.
Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...
Verwijderd
dan is de keus snel gemaakt:
oude= 4gb 8 uur bat voor 179
nieuwe= 4gb 18 uur bat en voor 184 euro
Ik ga ook de nieuwe iPod Mini 6GB bestellen, omdat ik de batterij en de extra ruimte goed kan gebruiken. En ik kijk wel wat ik met de oude Mini doe. Misschien kan ik het gewoon houden, of aan mijn broertje geven ofzo.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Geen nieuwe zaken in het menu en zo. Of zit het verder verscholen want het is toch een nieuwe versie. Op de site zelf staat er ook niks over.
Verwijderd
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?ik heb de mini direkt besteld nadat deze was uitgekomen en kreeg hem vandaag al binnen..:)
Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Deze plek is te koop.
Verwijderd
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdagThe Dolf schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 05:10:
[...]
Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?
Bepaal dat maar voor jezelf. Waarom moeten wij zoiets voor jou uitzoeken?Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:25:
ik ga er vandaag ook 1 bestelle denk ik
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?
Voel je je onzeker ofzo? Sjonge jonge... maar goed.
Jij koopt de dock of de adapter aan de hand van wat jou de voorkeur geniet.
De dock samen met de mini ziet erg elegant uit, erg handig. In mijn ogen niet echt nodig, want de geanodiseerde aluminium behuizing kan wat hebben. Ik heb zelf wel een dock voor mijn iPod, maar dat is om het krassen van de gepolijste onderkant van de iPod te beschermen voor krassen.
De lader, ga je zeker niet missen. Tegenwoordig heeft elke computer een usbpoort en overal heb je computers. Het is dus alleen handig voor excursies, vakanties en tripjes.
omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen
en je hoeft niet zo boos te doen hoor

Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb
leoaq.fm // Jeune Loop
Slechte ochtendhumeurDirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:39:
mjah heb al besloten dat ik adapter doe
omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen
en je hoeft niet zo boos te doen hoor

majah als ik op vakantie ga kan ik hem niet opladen en als er toevallig geen computers in de buurt zijn met usb ofzo zit je met gebakke perenleokennis schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:51:
Ik zou toch een dock nemen![]()
Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb

http://www.speckproducts.com
de "oude versie" en de "nieuwe versie"
het gaat mij nu alleen om die 10 uur extra batterij die erbij die nieuwe versie in zit
en bij oude versie die adapter...
Verwijderd
Verwijderd
Het firewire kabeltje vond ik ook wel handig, aangezien ik een chronisch tekort aan USB poorten heb op m'n iBook en het ding is ook nog eens goedkoper!
vin het nogal groot bedrag
Hoe kom aan je 70 euro?
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel
Verwijderd
Met studentenkorting scheelt het iets van 47 euro, geen 70 aangezien je geen kabel nodig hebt, die zit er al bij spuit elf!Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:14:
nee sorry ik moet 70 euro extra bij betalen in vergelijking met de oude
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel
Koop gewoon de nieuwe iPod mini 4 GB met een adapter.
Kosten: 183 euro (student) + 29 euro adapter. Totaal 212 euro ben je klaar. Geen gezeur, gewoon bestellen en genieten. Wat interesseert die paar tientjes jou. Dan ga maar 1 weekendje niet uit. Heb je de kosten weer terug. Makkelijk zat
want kan scholieren korting doen
wordt het 3 euro meer voor alleen ipod dus
heb alleen dan geen adapter
nu ik ff denk ga ik voor de nieuwe
en als ik een adapter nodig heb koop ik hem wel tegen die tijd
En tegen die tijd dat je de adapter zwaar nodig hebt. Zijn ze gewoon overal in overvloed te koop.
Opgelost en nu bestelen..
anders kan je hem nog niet opladen
Verwijderd
( Ben bezig met bestellen met studentenkorting via mijn broer
Verwijderd

Quote van Apple.nl:
" Om de iPod op te laden, steekt u de adapter in een wandcontactdoos.
De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.
Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist. "
Meegeleverde accessoires
Riemclip
Apple Earphones
USB 2.0-kabel
De kabel wordt gewoon meegeleverd. Verder nog vragen? Voeg me toe op xxxx
Kan je alles bij mij kwijt
[ Voor 3% gewijzigd door O.D.Smolik op 26-02-2005 14:49 ]
Eerste pluspunt van de iPod = Mini heeft goede batterij.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Zo'n dock zou ik wel handig vinden, moet er alleen wel een FW kabel bij zitten.
De kleur is zoals verwacht beter geworden en niet zo slapjes. Voor de rest gemis van de firewirekabel en de adapter. Wat ook opvallend is, dat je een accuduur van 26 uur kan halen. Door op shuffle te drukken en non-stop te laten spelen. De 18 uur die Apple aangeeft, is waarschijnlijk onder normale gebruiks omstandigheden. Dus af en toe door de menu scrollen, backlight aan etc.
http://playlistmag.com/fe...2/1stlook2gmini/index.php
@Bush, dock wordt geleverd zonder firewirekabel. Gewoon kaal de dock alleen.
Verwijderd
Dat ze daar dan €39 voor durven te vragen zeg

Laat dan maar zitten, incl. FW kabel ben ik dan €60 extra kwijt
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 16:54 ]
Verwijderd
Waarom niet? In een vorige mail had je nl kunnen lezen dat het al 3-6 werkdagen zou duren voordat hij daadwerkelijk verstuurd zou worden. Gebeurde toch binnne 2 dagen. Ik weet alleen niet hoe snel TNT is met leveren maar meestal is het zo dat als je iets vandaag verstuurd voor 3h dat het de volgende dag aankomt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:38:
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdag
Dus ik heb er alle hoop in.
En voor het tracking nummer: zie https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ga even lekker fietsen joh, als je niet bekend bent met de specs en stof van de iPod Mini raad ik je aan naar www.apple.nl/ipodmini te gaan en je eventjes lekker te verdiepen in de stof.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:10:
Is dat dan gewoon als de 3e generatie IPOD dat je je vinger er overheen moet glijden om te scrollen? Of draait het wheel mee zoals de 1e generatie?

en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....
[ Voor 32% gewijzigd door spenky op 26-02-2005 18:08 ]
Frietjes
Verwijderd
23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel andersVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?
even een (brakke) foto:

Verwijderd
Met fw zo het theoretisch dus 2x zo snel gaan?

Dit stukje van de apple site gaat denk ik ervan uit dat je hem aan een adapter hangt...About 4 hours (2-hour fast charge to 80% capacity)
[ Voor 31% gewijzigd door lowfi op 26-02-2005 20:01 ]
Groene mini is zeker het mooist, echt een goede aankoop!Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:09:
[...]
23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel anders
even een (brakke) foto:
[afbeelding]
Verwijderd
Van de Apple website en speciaal voor alle mensen die studentenkorting willen hebben:spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
ik wil ook een nieuwe ipod 6G maar als ik studenten korting neem dan staat er dat je 18 moet zijn... maar ik kan wel gewoon me schoolpasje laten zien... want ik ben (bijna) 17 maar wat gaan ze vragen om te bewijzen offik 18 ben... ik zit gewoon op het mbo...
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Data kun je er zo opgooien wanneer je eenmalig in iTunes aanhebt gevinkt dat je je iPod ook als harde schijf wil gebruiken. Bij een FAT32 geformatteerde iPod kun je die overal op aansluiten.spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
...
en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....
Even voor alle mensen die balen dat er geen adapter bij de nieuwe mini zit. |
Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?
Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.
Ben ik slim of niet?
Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door XthinkZ op 27-02-2005 05:40 ]
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladenXthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:
Even voor alle mensen die balen dat er geen adapter bij de nieuwe mini zit.
Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?
Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.
Ben ik slim of niet?
Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen.
/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro
[ Voor 7% gewijzigd door Dakoina op 27-02-2005 11:05 ]
Verrek, ik dacht dat € 209 de normale prijs was want in Italie kost ie dat ook. Maar in NL dus niet. Raar!/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Zo'n USBhub met eigen voeding hoef je helemaal niet op je computer aan te sluiten, maar je kunt je mini er wel aanhangen.Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladen
Behoorlijk goed gevonden, het zou in theorie moeten werken.
Verwijderd
Het is voor een deel wel te verklaren, België heeft een hoger BTW tarief dan Nederland, 21% tegen 19% in Nederland.Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
[...]
/edit:
Als je kijkt naar de exclusief prijs dan kost de Mini in België € 172,73 en in Nederland € 167,23.
Het verschil van € 5,50 in de exclusief prijs kan veroorzaakt worden door hogere verzendkosten in België

PSN: DutchTrickle PVoutput
Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverdXthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:
Even voor alle mensen die balen dat er geen adapter bij de nieuwe mini zit.
Ben ik slim of niet?

Deze plek is te koop.
Er bestaan gewoon actieve USB hubs hoor, deze worden gevoed door ze op het lichtnet aan te sluiten. Passieve USB hubs hebben geen eigen voeding.matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
[...]
Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd![]()
Maar ik vind het idee van XthinkZ goed gevonden. Of het ook werkt dat weet ik niet, maar ik ben er wel benieuwd naar! Is er iemand met een iPod Mini en een actieve USB hub die dit eens uit zou kunnen proberen?
http://catalog.belkin.com...=%2FUSB%2FHubs%2Fct_Id%3E
Ik heb de 6GB Mini ook besteld, ik hoop dat deze snel komt!
PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je €25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de €249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.
De couponcode: NA8UM5N6LS
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Nou, ik heb er hier twee liggen anders.matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd![]()
Zelfs de goedkoopste Trustmeuk kun je al met voeding krijgen, geloof ik.
Verwijderd
Ik vraag mij af of de iPod opgeladen kan worden via USB als mijn iMac in slaalstand staat, er staat dan nog wel stroom op de USB poorten dacht ik, mijn USB Bluetooth module lampjes staan dan altijd nog aan...
Echt geweldig die onderwijs section ... hoe werkt het precies met die coupon? Kan het niet echt vinden..azt33 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:59:
PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je €25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de €249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.
De couponcode: NA8UM5N6LS
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.