iPod mini 6GB + 3 nieuwe kleuren

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.062 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:09
Wow, 200 euro voor 4 gig? Dat maakt de mini bijna net zo goed als de Creative Zen Micro! Eigenlijk, net zo goed....Hm......Het is met die batterij wel interessanter.

Eerste pluspunt van de iPod = Mini heeft goede batterij.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dat dock eig geleverd met kabels? Of moet je dan de kabel die met de iPod geleverd wordt gebruiken?

Zo'n dock zou ik wel handig vinden, moet er alleen wel een FW kabel bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

De eerste review van de iPod mini is al te vinden op inet.
De kleur is zoals verwacht beter geworden en niet zo slapjes. Voor de rest gemis van de firewirekabel en de adapter. Wat ook opvallend is, dat je een accuduur van 26 uur kan halen. Door op shuffle te drukken en non-stop te laten spelen. De 18 uur die Apple aangeeft, is waarschijnlijk onder normale gebruiks omstandigheden. Dus af en toe door de menu scrollen, backlight aan etc.
http://playlistmag.com/fe...2/1stlook2gmini/index.php

@Bush, dock wordt geleverd zonder firewirekabel. Gewoon kaal de dock alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o

Dat ze daar dan €39 voor durven te vragen zeg :X Dacht het eerlijk gezegd al, maar vond die prijs zo hoog....

Laat dan maar zitten, incl. FW kabel ben ik dan €60 extra kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14

Nietzman

Woei!

:o! 26 uur!

Gotta get me one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:54

sjaakaq

It might get loud

Hoe de iPod binnen een jaar van de kortste naar de langste accuduur ging :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Damn, nu wordt de ipod wel erg interessant. Zat te overwegen om er één voor m'n verjaardag te vragen komende maand. Ik wil nog welns een dvdtje meenemen van huis naar kamer dus dan zou ik voor de 6GB mini gaan. Maar voor dat kleine prijsverschil heb je dan evt. een 20GB variant. Maar als je die weer vergelijkt met de photo (is wel geil kleurenschermpje) dan is de photo ook wel interessant... Ik ben er iig nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje over de Mini.. Heeft deze nou net als de gewone IPOD een touch wheel/pad of niet? Of zijn het gewoon knopjes enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ipod mini heeft net als alle andere ipod's (behalve de shuffle) een smooth scroll wheel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat dan gewoon als de 3e generatie IPOD dat je je vinger er overheen moet glijden om te scrollen? Of draait het wheel mee zoals de 1e generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:38:
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdag
Waarom niet? In een vorige mail had je nl kunnen lezen dat het al 3-6 werkdagen zou duren voordat hij daadwerkelijk verstuurd zou worden. Gebeurde toch binnne 2 dagen. Ik weet alleen niet hoe snel TNT is met leveren maar meestal is het zo dat als je iets vandaag verstuurd voor 3h dat het de volgende dag aankomt.

Dus ik heb er alle hoop in.

En voor het tracking nummer: zie https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:10:
Is dat dan gewoon als de 3e generatie IPOD dat je je vinger er overheen moet glijden om te scrollen? Of draait het wheel mee zoals de 1e generatie?
Ga even lekker fietsen joh, als je niet bekend bent met de specs en stof van de iPod Mini raad ik je aan naar www.apple.nl/ipodmini te gaan en je eventjes lekker te verdiepen in de stof. :/ Je kan ook eventjes het oude iPod Mini topic gaan lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
ik wil ook een nieuwe ipod 6G maar als ik studenten korting neem dan staat er dat je 18 moet zijn... maar ik kan wel gewoon me schoolpasje laten zien... want ik ben (bijna) 17 maar wat gaan ze vragen om te bewijzen offik 18 ben... ik zit gewoon op het mbo...

en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....

[ Voor 32% gewijzigd door spenky op 26-02-2005 18:08 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?
23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel anders :p
even een (brakke) foto:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/aubrey/IMAGE104t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag viai nternet geld overgemaakt, maar duurt zeker tot maandag voordat hij wordt verzonden? ( trackerstatus staat nu op under review )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:34
Hoelang duurt het eigenlijk om een mini volledig op te laden via usb? Aangezien usb maar 500mA kan leveren en firewire uit me hoofd 1250mA

Met fw zo het theoretisch dus 2x zo snel gaan? :/
About 4 hours (2-hour fast charge to 80% capacity)
Dit stukje van de apple site gaat denk ik ervan uit dat je hem aan een adapter hangt...

[ Voor 31% gewijzigd door lowfi op 26-02-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:09:
[...]

23e besteld, 25e binnen.. zeer netjes, was bij de shuffle wel anders :p
even een (brakke) foto:
[afbeelding]
Groene mini is zeker het mooist, echt een goede aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
ik wil ook een nieuwe ipod 6G maar als ik studenten korting neem dan staat er dat je 18 moet zijn... maar ik kan wel gewoon me schoolpasje laten zien... want ik ben (bijna) 17 maar wat gaan ze vragen om te bewijzen offik 18 ben... ik zit gewoon op het mbo...
Van de Apple website en speciaal voor alle mensen die studentenkorting willen hebben:

• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
spenky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:05:
...
en nog iets... herkent de mini in windows xp je als externe hd dat ik bijvoorbeeld op school al me data erop kan zetten... ik weet wel dat je itunes voor muziek moet hebben maar dat ik mijn data als verwisselbare schijf herkent....
Data kun je er zo opgooien wanneer je eenmalig in iTunes aanhebt gevinkt dat je je iPod ook als harde schijf wil gebruiken. Bij een FAT32 geformatteerde iPod kun je die overal op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Even voor alle mensen die balen dat er geen adapter bij de nieuwe mini zit.

Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?

Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.

Ben ik slim of niet? })

Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen. :(

[ Voor 11% gewijzigd door XthinkZ op 27-02-2005 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

XthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:

Hebben jullie er ooit aan gedacht om een goedkope externe actieve USB Hub te kopen en deze te gebruiken als lader?

Deze kun je vinden voor rond de 10-15 euro vinden en zou zonder problemen moeten werken.

Ben ik slim of niet? })

Heb voor het weekend er ook een besteld, zie ik net pas dat ik studentenkorting kon krijgen. :(
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladen

/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro

[ Voor 7% gewijzigd door Dakoina op 27-02-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 19:51

Neus

www.zenaconsult.com

/edit:
en ik vind het nog steeds schandaling dat de ipod mini in belgie 209 kost ipv 199euro
Verrek, ik dacht dat € 209 de normale prijs was want in Italie kost ie dat ook. Maar in NL dus niet. Raar!

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
ik ga er morgen 1 bestelle >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
mensen zitten niet constant aan hun pc vastgeklampt, en wille bvb op reis ook hun ipod eens kunnen opladen... das de reden, ik wil ook niet altijd mijn pc opzetten gewoon om dat ding te herladen
Zo'n USBhub met eigen voeding hoef je helemaal niet op je computer aan te sluiten, maar je kunt je mini er wel aanhangen.

Behoorlijk goed gevonden, het zou in theorie moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:03:
[...]
/edit:
Het is voor een deel wel te verklaren, België heeft een hoger BTW tarief dan Nederland, 21% tegen 19% in Nederland.

Als je kijkt naar de exclusief prijs dan kost de Mini in België € 172,73 en in Nederland € 167,23.

Het verschil van € 5,50 in de exclusief prijs kan veroorzaakt worden door hogere verzendkosten in België :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
jonge jonge, scheelt ook een tientje, als het daar nu op aan moet komen :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
Maar dat prijs verschil zie je ook op b.v. tijdschirften
dan zie je NL €5 en bij Belgie €5,20 b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
XthinkZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 05:26:

Ben ik slim of niet? })

Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd 8)7 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

USB hubs kan je ook actief kopen omdat er ook apparaten zijn die iets meer stroom vreten dan de standaard toetsenbordjes en schijfjes (denk aan printers, externe hd's en de iPod mini ;))

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
[...]

Je zou die externe hub dus willen gebruiken als lader voor je iPod via het lichtnet? Geweldig idee, 1 vraagje though, waar koop je zo'n ding? Naar mijn weten gaat geen fabrikant een usbhub met lichtnet aansluiting maken omdat dit simpelweg niet echt ergens op slaat. Als lader al helemaal niet omdat die dingen normaal bij een usb product worden meegeleverd 8)7 :|
Er bestaan gewoon actieve USB hubs hoor, deze worden gevoed door ze op het lichtnet aan te sluiten. Passieve USB hubs hebben geen eigen voeding.

Maar ik vind het idee van XthinkZ goed gevonden. Of het ook werkt dat weet ik niet, maar ik ben er wel benieuwd naar! Is er iemand met een iPod Mini en een actieve USB hub die dit eens uit zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik heb een USB Hub met een externe voeding, deze is van Belkin. Hij was wel prijzig in aanschaf, heeft me €49 gekost, maar dan heb ik ook gelijk 7 extra USB-aansluitingen, deze is het:

http://catalog.belkin.com...=%2FUSB%2FHubs%2Fct_Id%3E

Ik heb de 6GB Mini ook besteld, ik hoop dat deze snel komt!

PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je €25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de €249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.

De couponcode: NA8UM5N6LS

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

matiasjansen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:40:
Nou, ik heb er hier twee liggen anders.

Zelfs de goedkoopste Trustmeuk kun je al met voeding krijgen, geloof ik. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Als je nou een Dock koopt heb je dan om de Mini op te laden nog steeds een adapter nodig als je het niet via USB wilt doen? ik kan dit nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, want dat dock ding heeft geen lichtnet aansluiting, alleen FW en USB

Ik vraag mij af of de iPod opgeladen kan worden via USB als mijn iMac in slaalstand staat, er staat dan nog wel stroom op de USB poorten dacht ik, mijn USB Bluetooth module lampjes staan dan altijd nog aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
azt33 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:59:

PS. Voor de mensen die via de Onderwijs store bestellen, er is een couponcode waarmee je €25 excl. BTW korting krijgt, als je boven de €249 excl. BTW bestelt. Ik heb nog een tas voor mijn PB bestelt, samen met de FireWire-kabel, en kreeg dus nog een leuke korting.

De couponcode: NA8UM5N6LS
Echt geweldig die onderwijs section ... hoe werkt het precies met die coupon? Kan het niet echt vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Nou, volgens mij zijn we over de iPod Mini in zijn nieuwe kleuren en opslagcapaciteit wel behoorlijk uitgediscussieerd - de posts die ik zie gaan bijna allemaal over zaken die allang te vinden zijn in het APL forum, of anderszins niet met de iPod mini te maken hebben.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.