iPod mini 6GB + 3 nieuwe kleuren

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.062 views sinds 30-01-2008

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Maximus

There is no substitute

Klein topic kaapje

Nu met de nieuwe iPod updater zijn bepaalde functies die vroeger alleen voor de 4th gen iPod beschikbaar waren zoals music shuffle ook beschikbaar voor de 3rd gen in het hoofdmenu. Als je geupdate hebt staat dit gewoon in de lijst en is de rest ook deels overhoop gegooid.

Het geld voor de mini / shuffle / U2 / iPod [1st / 2nd / 4th] / iPod Photo dat het gewoon een normale update is.

Einde topic kaap

PhD i.o.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:54

sjaakaq

It might get loud

Tja..tja...leuk dat de batterij nu 10 uur langer meegaat maar m.i. hadden ze beter kunnen "investeren" in een kleurenscherm, bluetooth, image-tankerigheid ( :X ) e.d., in praktijk is 10 uur genoeg om de dag mee om te komen en dan pleur je em in de lader...die 18 uur is alleen op reis handig.

leoaq.fm // Jeune Loop

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Goed... nou zit iedereen wel te zeiken over dat er geen adapter beschikbaar is... maar ik las het mailtje van apple gister wat ik krijg en ik citeer :
Wij bieden u daarom aan om de door u bestelde iPod mini van 4 GB met FireWire-kabel

en -adapter te vervangen door de nieuwe iPod mini van 6 GB met USB-kabel en -adapter.
daarnaast is er nu ook een nieuwe USB wandadapter beschikbaar in de store...

Dit doet mij vermoeden dat er dus wel een adapter bijgeleverd wordt maar dat dit niet vermeld wordt op de site...

Deze plek is te koop.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
leokennis schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:22:
Tja..tja...leuk dat de batterij nu 10 uur langer meegaat maar m.i. hadden ze beter kunnen "investeren" in een kleurenscherm, bluetooth, image-tankerigheid ( :X ) e.d., in praktijk is 10 uur genoeg om de dag mee om te komen en dan pleur je em in de lader...die 18 uur is alleen op reis handig.
Ik haal die 10h niet echt. Uurtje of 7 á 8 en hij is dan helemaal leeg. En aangezien ik als part-time taxichauffeur graag naar mijn eigen muziek luister in de auto is de verhoogde accu capaciteit een uitkomst. Meestal trekt ie mijn diensten nl niet. Meteen maar de nieuwe besteld á 183 euro.

Ik neem aan dat je dan ook meteen de nieuwe krijgt en dat ze niet eerst hun oude voorraad opmaken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hoe doe je dat met klanten dan ? Hou je je radio aan ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• The Dolf
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:44:
Hoe doe je dat met klanten dan ? Hou je je radio aan ?
Ik heb in Engeland een FM zendertje gekocht. Dus ik luister alles via de radio. Vind het persoonlijk nogal aso/onverantwoord om met een koptelefoon rond te gaan rijden.

Gezocht!
Router

Verwijderd

leokennis schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:22:
De iPod Photo heeft een kleurenscherm en is afgeprijst dus als je een kleurenscherm wilt koop je die. Ze kunnen de mini simpelweg nog geen kleurenscherm geven omdat ze de gewone iPod nog moeten kunnen verkopen. Aangezien hier nog maar één model van te krijgen is (de 20 GB versie) is deze binnenkort verleden tijd en dan zal ook de mini waarschijnlijk een kleurenscherm krijgen.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dat is dan ook wel weer zo ja...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lijkt me logischer dat ze gewoon de iPod op ten duur een kleurenscherm geven en de functionaliteit van de photo ipv dat ze de iPod schrappen.

Trouwens, de shuffle heeft een betere bass weergave etc, heeft de nieuwe mini dit nu ook?

[ Voor 25% gewijzigd door Matias op 24-02-2005 13:11 ]

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49
Dr. Strangelove schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:42:
Tot slot vind ik het hufterig dat jij Apple laat betalen voor je eigen stommiteit, maar dat is voor jou een gewetenskwestie.
Ik weet niet waar jij dat op baseerd hoor. Heb nog gewoon garantie en ik zou wel erg dom zijn om daar geen gebruik van te maken! Ookal is dat ding gevallen. Hij is stuk en hij gaat terug...garantie is garantie.. KLAAR!

Verwijderd

Flatwhite schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:44:
[...]

Ik weet niet waar jij dat op baseerd hoor. Heb nog gewoon garantie en ik zou wel erg dom zijn om daar geen gebruik van te maken! Ookal is dat ding gevallen. Hij is stuk en hij gaat terug...garantie is garantie.. KLAAR!
Als jij je auto in de prak rijdt, ga je dan ook bij de dealer aankloppen voor garantie :?

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
[...]

Stond er ergens in de gebruiksaanwijzing dat zo'n ding onvernietigbaar is?
Zeg dan gewoon dat je "hufterig" probeert garantie te claimen terwijl het niet onder garantie valt en geen smoesjes verzinnen :P

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 24-02-2005 14:06 ]

• lowfi
  • Laatst online: 08:34
matiasjansen schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:04:
Lijkt me logischer dat ze gewoon de iPod op ten duur een kleurenscherm geven en de functionaliteit van de photo ipv dat ze de iPod schrappen.

Trouwens, de shuffle heeft een betere bass weergave etc, heeft de nieuwe mini dit nu ook?
Hier ben ik ook benieuwd naar....

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Een van de mogelijke redeneringen voor het weghalen van de adapter uit sommige (niet alle) van de sets is het feit dat niet iedereen hem _wil_ of _gebruikt_...

Je kan'm inderdaad ook aan je computer hangen om op te laden, maar ook heel veel mensen zoals ik hebben een speakerset voor op reis (zoals de inMotion van Altec-Lansing) die _ook_ dienst doet als docking station en oplader. Op die fiets heb je dus drie methoden om de iPod op te laden.

Persoonlijk gebruik ik alleen maar mijn luidsprekers voor het opladen... 'sNachts naast m'n bed er in zetten en dan heb ik meteen een wekkerradio en nachtlampje (wat een licht komt er van dat ding! _/-\o_ )

Liege, liege, liegebeest!

• Matias
  • Niet online
Low-Fi schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:09:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar....
Als ik er logisch over nadenk moet dit haast wel, ik denk namelijk dat het een firmwarematige kwestie is . En aangezien er een nieuwe firmware uit is zouden huidige iPod Mini bezitters dit wel eventjes kunnen belichten? ;)

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
matiasjansen schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:04:
ergo, de iPod verdwijnt en je houdt de iPod Photo over :P (eventueel zonder het 'Photo' dan)

En ik heb mijn mini wel geupdate (was nog een hele toer trouwens met XP), maar ik hoor geen verschil. Maar ik ben dan ook geen audiofreak die elk klein bass-verschilletje hoort ;)

• Liegebeest
  • Nu online
Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar het schijnt ook dat de doos van de iPod photo het nu ook alleen heeft over "iPod".. Dus dat speelt de overgang van iPod "classic" naar iPod photo (zonder photo) in de hand... :)

EDIT: ff de site gecheckt en het lijkt idd zo te zijn dat de doos al is aangepast..

• Liegebeest
  • Nu online
Tevens: voor diegenen die zich af vragen of de nieuwe camera connector ook werkt met de vorige generatie iPod photo:
According to C|Net:

"All four new iPods are available now, while the iPod Camera Connector will come out in late March.

The camera connector, Joswiak said, is a small white plastic device, similar in appearance to a small docking station, that has a cable for connecting to the iPod and a USB port for connecting to a camera. It will work with both the new iPod Photos and with earlier photo player models, Joswiak said.

Pictures loaded onto an iPod directly will be able to display immediately on the iPod. But for the photos to be shown on a TV, the iPod Photo will need to be connected to a Mac or PC first. "
Dat komt dus wel heel erg dichtbij een volwaardige image tank! Value++

[ Voor 5% gewijzigd door Liegebeest op 24-02-2005 16:16 ]

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 19:54
Dit is waar ik al twee jaar op wacht; nu dan eindelijk maar mijn 1ste gen iPod vervangen door een Photo :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

*newsflash*
Ik heb vandaag bij MacHouse @ central station Amsterdam een oude iPod mini gekocht (dus met adapter, firewire EN usbkabel) voor 179 euro en daar ging nog 9 euro studentenkorting vanaf, geen slechte deal :Y)

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
[...]

je denkt toch niet dat ze daar gek zijn, je krijgt dan gewoon een rekening hoor, en terecht, je harde schijf is ook gewoon stuk.

Verwijderd

The Dolf schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:43:
[...]

Ik haal die 10h niet echt. Uurtje of 7 á 8 en hij is dan helemaal leeg. En aangezien ik als part-time taxichauffeur graag naar mijn eigen muziek luister in de auto is de verhoogde accu capaciteit een uitkomst. Meestal trekt ie mijn diensten nl niet. Meteen maar de nieuwe besteld á 183 euro.

Ik neem aan dat je dan ook meteen de nieuwe krijgt en dat ze niet eerst hun oude voorraad opmaken.
ik denk toch als je een nieuwe ipod mini besteld, je ook een nieuwe ipod mini (dus met 18hrs accu) krijgt, dit staat immers bij de specs aangegeven, waarna je bestelling verwijst.

ik heb hem net ook besteld, ben es benieuwd hoe lang die volhoudt, zodra ik iets weet over de accu houdbaarheid, post ik het hier

-------------

offtopic: ik heb net eens wat gezocht naar highres pics van de ipod. maybe kunnen deze pics worden opgenomen in de 1st post:

http://thorre.se/gallery/ipod_mini

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 20:28 ]

Verwijderd

enig idee wanneer die 30 gig iPod in de winkels ligt? Ik heb vandaag even geïnformeerd bij de Macstore in Groningen, maar die hadden nog geen idee :/

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:21:
offtopic: ik heb net eens wat gezocht naar highres pics van de ipod. maybe kunnen deze pics worden opgenomen in de 1st post:

http://thorre.se/gallery/ipod_mini
Volgens mij zijn dat gewoon foto's van de iPod Mini 1e generatie, althans, ik zie geen verschil met die van mij...

Op de site van Apple staan trouwens wel gewoon high-res-pictures: http://www.apple.com/ipodmini/gallery/

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/benl/home/2005/images/ipodmini20050223.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/benl/home/2005/images/ipodfamilymini20050223.jpg
zojuist op de belgische applestore zien staan, 209 ipv 199 euro, wat een afzettery zeg...

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:21:
ik denk toch als je een nieuwe ipod mini besteld, je ook een nieuwe ipod mini (dus met 18hrs accu) krijgt, dit staat immers bij de specs aangegeven, waarna je bestelling verwijst.
Bij mijn order staat IPOD MINI,4G,SILVER-TNL M9800TN/A.
Waar kan ik uit op maken dat het om de nieuwe versie gaat? Bij mijn weten is dit de tweede versie van de mini dus waar die 4G op slaat?

Ik merk het vanzelf wel als ie binnen komt.

Gezocht!
Router

Verwijderd

zodra je naar de apple store gaat, en je klikt op ipod mini, staat er boven dit:
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/436/store.apple.com/Catalog/nl/Images/step1_title_np_0104.gif

ik ga er dus vanuit dat als ik dan op "SELECTEER" druk, ik dan ook die ipod met 18hrs krijg !!

mijn order nummer is overigens the same

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 21:03 ]

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
The Dolf schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:48:
[...]

Waar kan ik uit op maken dat het om de nieuwe versie gaat? Bij mijn weten is dit de tweede versie van de mini dus waar die 4G op slaat?

Ik neem aan dat 4G staat voor 4Gb? het nieuwe model is alleen 6GB toch? Dan zou je dus de oude besteld hebben...

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

[...]

Oude omschrijving :

IPOD MINI 4GB SILVER-FDN

ter vervanging krijg ik :

IPOD MINI,6G,SILVER-TNL

en daarbij (ter compensatie van het prijsverschil)

IPOD USB POWER ADAPTER-ZML

dus helaas geen usb power adapter retail bij de ipod mini - nu dus definitief...

Deze plek is te koop.

• The Dolf
  • Niet online
DiSiLLUSiON schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:18:
[...]
Ik neem aan dat 4G staat voor 4Gb? het nieuwe model is alleen 6GB toch? Dan zou je dus de oude besteld hebben...
De nieuwe versie bestaat ook als 4GB model.

Gezocht!
Router

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
The Evil Brain schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:47:
[...]

Volgens mij zijn dat gewoon foto's van de iPod Mini 1e generatie, althans, ik zie geen verschil met die van mij...

Op de site van Apple staan trouwens wel gewoon high-res-pictures: http://www.apple.com/ipodmini/gallery/
Als je echt hoge resolutie plaatjes wilt (voor reclame drukwerk e.d.), moet je naar de PR website van Apple gaan. Van veel van Apple's produkten zijn daar mooie plaatjes te downloaden.

De plaatjes worden geleverd in binhex en zijn dan enkele MB's groot.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Om nog even duidelijkheid te scheppen over die iPod Camera Connector:
Greg Joswiak, described the camera connector as "a small white plastic device, similar in appearance to a small docking station, that has a cable for connecting to the iPod and a USB port for connecting to a camera." It will work with both the new iPod photos and with earlier photo player models, said Joswiak, who also heads Apple's iPod product marketing. "Pictures loaded onto an iPod directly will be able to display immediately on the iPod. But for the photos to be shown on a TV, the iPod Photo will need to be connected to a Mac or PC first."

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Matias
  • Niet online
[...]

Kleur is nieuwer, verbeterde accu, gekleurde scrollwheel knopjes, geen normale lader of firewire kabel. kortom, ik denk dat je gewoon een nieuwe krijgt. Daar bovenop word de oude mini verkocht voor 180 euro bij de stores. Lijkt me sterk dat je een oude krijgt :Y)

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 22:42
Vandaag even gebeld naar Mexpert (Apple Centre) in Enschede, zij wisten vanmiddag nog niet wat de prijs werd van de oude, maar dat zal dus wel iets van € 180,- worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
Om nog even duidelijkheid te scheppen over die iPod Camera Connector:
*kuch* zie vorige pagina al :) *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mijn nieuwe iPod wordt vandaag verstuurd :) werd gebelt door een lieV :> apple meisje die mij dit bevestigde :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?

( Bij fotoloch in mijn dorp is de oude trouwens nog gewoon 269 euro |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:
Dus apple heeft er voor gezorgd dat als je ze op hun site besteld dat je hem dan ook echt binnen een paar dagen krijgt?

Zie http://www.apple.nl |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:43:

Ik heb inderdaad al eerder de bestelling geplaatst met o.a. een PB en iPod mini's die inmiddels door nieuwe versies vervangen zijn.. die worden dus vandaag verstuurd...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Weet iemand eigenlijk hoe dat nu gaat voor de winkels met die prijsverlaging?Krijgen ze dan het prijsverschil terug van Apple op de voorraad die ze nog hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): €. 183,26 (4 GB) vs. € 229,67 (6 GB).

Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.

Laat er nog iemand tekst graveren trouwens? :) Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:
Ik sta op het punt om een Mini II te bestellen, maar ik twijfel bij de keuze voor een exemplaar met 4 of 6 GB opslagcapaciteit.
Ze zijn even groot en even zwaar, alleen de meerprijs is 46,43 euro (bij onderwijsprijzen): €. 183,26 (4 GB) vs. € 229,67 (6 GB).

Ik heb net even met Apple gebeld en de medewerker vertelde me dat ze na 2 dagen geshipped worden uit Taiwan en hij waarschijnlijk volgende week vrijdag bij mij zou moeten zijn.

Laat er nog iemand tekst graveren trouwens? :) Het resulteert wel in 5 extra dagen wachten, maarja ... het maakt je iPod wel uniek. :)
wat zijn onderwijsprijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:36

Nitai

Live the life you love.

Pizza, moet je even searchen, er was een uitgebreide topic over graveren (voor en tegens...)
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet? :) Je bent nog steeds goedkoper uit dan voor de prijsverlaging.

@Kneep, op de Apple.com/nl pagina zie je onderwijs, en daarna apple store voor onderwijs. Scheelt een paar knaken als je student/docent bent.

[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 25-02-2005 14:30 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneep schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:28:
[...]

wat zijn onderwijsprijzen ?
Als je naar de site van Apple surft (in dit geval de Nederlandse), vind je in het bovenste menu een button 'Onderwijs'.
Naast de 'normale' store heeft Apple ook een Store voor het Onderwijs.
Winkelvoorwaarden:

Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.

Gegevens van de school of instelling?
Ik ben verbonden aan de volgende school of instelling:

Naam school: [ ............... ] Plaats: [ ................ ]

Tot slot
Door te klikken op “Akkoord”bevestig ik het volgende:
• alle producten zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik of gebruik ten behoeve van onderwijs en/of onderzoek; en
•de voorwaarden waartoe de onderstaande koppeling toegang geeft, zijn van toepassing op mijn aankopen via de Apple Store voor het Onderwijs.
Naja, als je aan de voorwaarden voldoet, kun je verder naar de store.

Daar vind je bijvoorbeeld de Ipod Mini 4 GB voor € 183,26 (i.p.v. € 199,= in de 'normale' store) en de Mini 6 GB voor € 229,67 (i.p.v. € 249,= in de 'normale' store).
De Ipod photo is bijvoorbeeld ook wat goedkoper via de 'Onderwijs store'.

Naja ... ik ga maar even de 6 GB bestellen, in zilveren uitvoering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pizza, moet je even searchen, er was een uitgebreide topic over graveren (voor en tegens...)
zelf zou ik voor de 6gb gaan, als je toch al een mini zou halen, waarom niet? :) Je bent nog steeds goedkoper uit dan voor de prijsverlaging.
Ah, ok :)

Ik ga voor de 6 GB ... waarschijnlijk krijg ik later anders spijt, dat ik nu voor de 4 GB zou zijn gegaan :)

Nu even kijken hoe snel het wordt opgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als apple nu nog even Ogg vorbis support in de iPod mini bouwt, dan koop ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:32:

Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Poekoek schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]

Ik zou er zelf niet echt snel een gravering in laten zetten, ik denk niet dat veel mensen jou iPod mini dan later willen als je 'm ooit mocht verkopen.
En eventueel omruilen kan ook niet meer aangezien het nu een maatwerk product geworden is ;)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Alle 'oude' iPods worden even duur als de huidige range, best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
Hoe kun je de apple site aantonen dat je student bent??

en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.

iemand tips om mijn ouders over te halen??
want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:

en ik zit ook te twijfele om een ipod te bestelle maar zit met het probleem dat ik van mijn ouders voor "sinterklaas" eentje heb gekregen van 512 mb zon key ding wat je om je nek kan hangen maar al kapot was en nu terug gestuurd is voor reparatie maar ik heb veel liever een ipod.

want vind het zo lullig om die andere gewoon op mijn kamer te legge en niet te gebruike
Ik ben al zeer jong begonnen met het zelf kopen van al mijn apparatuur om dit soort gezeur te voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik lees net pas over dat studenten "korting" maar ik heb nu al mn podje besteld zonder dat ik aangaf een student te zijn :/
en dan maar 229,- voor de 6gb, daar had ik m ook wel voor gekocht, heb nu 199 betaald voor 4gb

ik kan dat zeker niet meer wijzigen ? ik heb gister al betaald en de orderbevestiging ontvagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
maar studenten korting
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??

want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Nee, je moet het aantonen met je collegekaart. Die heb je als het goed is wel...

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:55:
maar studenten korting
moet je zeker kunnen aantonen met OV ??

want ik zit op HBO maar ben pas 17 dus dan geldt dat dus niet voor mij?
Nee, hoor dat hoef je niet aan te tonen. Gewoon de naam van de hogeschool invoeren en plaatsnaam en kopen maar...

Je hebt neem ik aan wel een bewijs van inschrijving mochten ze daar ooit om vragen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
collegekaart?

wat is dat?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
mijn broer doet ook HBO en is 20 dus kan ik gewoon op zijn naam doen mochten ze het controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me broer doet MBO en is 18 jaar dus misschien ken ik op zijn naam bestellen, :)

Goud wou eerst 4gb maar neem nu de groene 6gb voor 230 euro >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mini direkt besteld nadat deze was uitgekomen en kreeg hem vandaag al binnen.. ben hem nu aan het vullen.. opvallend is dat ze bij apple blijkbaar ervoor gekozen hebben om in navolging van de shuffle ook voor de mini een super klein doosje te maken.. dat is uiteraard ook te wijten aan het feit dat er geen lichtnet adapter meer bijzit.. voor de rest is de kleur iets feller en zijn de knoppen gekleurt.. voor de rest niet echt veranderingen maar goed dit was ook al bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:31:

ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzo :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Kan ik toch niks aan doen dat ik die krijg :?

ik had nergens om gevraagt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan verkoop je hem voor een accetabel bedrag en daarna kan je een ipod bestellen ;)

Bij mij gaat me ma denk zeiken over de prijs zoals ze ook deed bij me mobiel. Maar als je gaat vergelijken met een flash speler met 512 mb en dat x2 = 1gb voor iets van €250 dus dan is een hdd speler gewoon veel goedkoper. ( mja is met alles eigenlijk , maar om me ma over te halen :P )

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:28:
[...]

ga je je hele leven van je ouders proviteren ofzo :r
Wat een nutteloze troll...

Anyway, je hoeft echt niks te doen om het te bewijzen...ik ben dus wél student, maar wat ik moest doen is: naam universiteit invullen en plaats. Meer niet, niks geen inschrijfbewijzen of collegekaarten oid. Iedereen kan daar dus om het eender welke universiteit invullen volgens mij..al is het een beetje valsspelen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je pech hebt bellen ze toch, of is dat gewoon onzin?
Zet hem gewoon op de naam van me broer en bestel hem morgen dan en ik hoop dat hij voor volgende week zondag binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag:
stel wat is beter/voordeliger?

de oude ipodmini of de nieuwe

de oude is nu 179euro, daar zit toch nog wel de firewire en lichtnetadaper bij

of dus de nieuwe zonder deze spullen, die je er toch wel apart bij moet aanschaffen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een batterij die ongeveer 18 uur meegaat en wat kleine veranderingen zoals iets andere kleueren en de tekentjes op het klik-wheel zijn in kleur van de ipod, en natuurlijk een 6gb versie erbij.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik zou voor de nieuwe gaan en dan als scholier betalen en dan nog zon extra oplader erbij kopen heb je het zelfde ben je 210 kwijt ofzo en kan ie 18 uur mee ipv 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Hoe moet je trouwens betalen via apple.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Dirk0s schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:39:
Ik zou voor de nieuwe gaan en dan als scholier betalen en dan nog zon extra oplader erbij kopen heb je het zelfde ben je 210 kwijt ofzo en kan ie 18 uur mee ipv 8
nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.

Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
majah voor die 5 euro meer en 10 uur langer muziek kunnen luisten zou ik het toch wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:48:
[...]

nou, ik moet morgen de knoop doorhakken.. want ik zag toevallig bij de v&d in den haag een aanbieding lopen van de 'oude' ipod mini. voor 179 euro.

Dan neem ik liever de korting, want opladen kun je elke dag doen...
Maar je hoef niet te verwachten dat hij ook echt 8 uur haalt, meestal is het minder. En inderdaad je kan elke dag opladen maar die keren dat je langer dan 10 uur op reis ben is het ook gewoon relaxt dat je gewoon muziek heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit toch geen lichtnetadapter bij de ouwe 4gb? verschil is toch alleen de firewire met de nieuwe?!

dan is de keus snel gemaakt:

oude= 4gb 8 uur bat voor 179
nieuwe= 4gb 18 uur bat en voor 184 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik heb er wel een lichtnetadapter bij mijn oude 4GB Mini. Dus deze zou er standaard bij moeten zitten.

Ik ga ook de nieuwe iPod Mini 6GB bestellen, omdat ik de batterij en de extra ruimte goed kan gebruiken. En ik kijk wel wat ik met de oude Mini doe. Misschien kan ik het gewoon houden, of aan mijn broertje geven ofzo.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Weet iemand trouwens of er met de firmware update iets veranderd is voor de iPod mini want zelf merk ik nog niks.

Geen nieuwe zaken in het menu en zo. Of zit het verder verscholen want het is toch een nieuwe versie. Op de site zelf staat er ook niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mini direkt besteld nadat deze was uitgekomen en kreeg hem vandaag al binnen..:)
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:58:
[...]
Dat is interessant. Wanneer heb je hem besteld en hoe lang heeft het geduurd van het moment van bestellen totdat hij thuis was?
Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wel een track&trace nummer gekregen dan ?? ik heb gister met ze gesproken dat hij ook daadwerkelijk gister verstuurd zou worden maar helaas nog niets gezien van een track&trace nummer... :'( daarnaast sta ik ook al 2 1/2 week te wachten op mn PB :|

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 05:10:
[...]

Volgens mij is ie 23 feb uitgekomen.Het is nu de 26ste dus 2 dagen. Ik heb de mijne 24 feb besteld en vandaag de melding gekregen dat ie verstuurd was. Dus maandag heb ik hem aangezien ze vandaag niet aan pakketpost doen.
LOL bij mij precies hetzelfde, alleen heb ik de 23ste 's avonds besteld en al betaald (i-bank) en ik kreeg ook vandaag de melding, maar ik denk niet dat we hem maandag al krijgen, in de email stond 2-3 werkdagen, dus ik denk eerder dinsdag uiterlijk woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
ik ga er vandaag ook 1 bestelle denk ik
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:25:
ik ga er vandaag ook 1 bestelle denk ik
ik ga er meteen zon adapter erbij kopen
maar wat kan ik beter doen zon dock of zon losse adapter ?
Bepaal dat maar voor jezelf. Waarom moeten wij zoiets voor jou uitzoeken?
Voel je je onzeker ofzo? Sjonge jonge... maar goed.
Jij koopt de dock of de adapter aan de hand van wat jou de voorkeur geniet.
De dock samen met de mini ziet erg elegant uit, erg handig. In mijn ogen niet echt nodig, want de geanodiseerde aluminium behuizing kan wat hebben. Ik heb zelf wel een dock voor mijn iPod, maar dat is om het krassen van de gepolijste onderkant van de iPod te beschermen voor krassen.
De lader, ga je zeker niet missen. Tegenwoordig heeft elke computer een usbpoort en overal heb je computers. Het is dus alleen handig voor excursies, vakanties en tripjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
mjah heb al besloten dat ik adapter doe

omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen :)
en je hoeft niet zo boos te doen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik zou toch een dock nemen ;)

Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:39:
mjah heb al besloten dat ik adapter doe

omdat ik dan voor zekerheid overal kan opladen :)
en je hoeft niet zo boos te doen hoor :X
Slechte ochtendhumeur :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of een ipod met een iskin nog in een dock past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
leokennis schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:51:
Ik zou toch een dock nemen ;)

Als je je mini namelijk op je stereo wilt aansluiten klinkt het véél mooier. En ik kan je zeggen dat ik (iPod 20GB) het wel fijn vindt dat ik dus i.p.v. een CD kast met 250 CD's gewoon maar 1 iPod nodig heb :)
majah als ik op vakantie ga kan ik hem niet opladen en als er toevallig geen computers in de buurt zijn met usb ofzo zit je met gebakke peren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Met de origniele iSkin zal de iPod niet in je dock passen. Maar er zijn fabrikanten me skins, waarvan je onderkant zo naar voor kunt wippen. Zo past de iPod er wel in.
http://www.speckproducts.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik zit nu dus te twijfelen tussen
de "oude versie" en de "nieuwe versie"

het gaat mij nu alleen om die 10 uur extra batterij die erbij die nieuwe versie in zit
en bij oude versie die adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djeez, je koopt toch gewoon de nieuwe versie, plus de adapter? Bij zo'n aankoop kijk je toch op geen 10 € ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat daar ook mee en heb toch de oude genomen; 's avonds ff je iPod aan de oplader gooien is toch wel makkelijk, waarom moet m'n computer daarvoor aan? Bij de apple store zeiden ze dat een iPod met iedere firmware update zuiniger wordt met de accu... soo... 1+1
Het firewire kabeltje vond ik ook wel handig, aangezien ik een chronisch tekort aan USB poorten heb op m'n iBook en het ding is ook nog eens goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
bij die adapter moet je ook nog een kabel bij kopen komt dus 70 euro extra bij

vin het nogal groot bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

De adapter heeft een usb in, vroeger firewire. Dus 29 euro aan de adapter.
Hoe kom aan je 70 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
nee sorry ik moet 70 euro extra bij betalen in vergelijking met de oude
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:14:
nee sorry ik moet 70 euro extra bij betalen in vergelijking met de oude
dus 20 al meer voor de ipod en dan nog 50 voor de adapter
30 voor adapter en 20 voor kabel
Met studentenkorting scheelt het iets van 47 euro, geen 70 aangezien je geen kabel nodig hebt, die zit er al bij spuit elf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Ik zal je niet meer langer aan het twijfelen zetten :P Luister naar mij.
Koop gewoon de nieuwe iPod mini 4 GB met een adapter.
Kosten: 183 euro (student) + 29 euro adapter. Totaal 212 euro ben je klaar. Geen gezeur, gewoon bestellen en genieten. Wat interesseert die paar tientjes jou. Dan ga maar 1 weekendje niet uit. Heb je de kosten weer terug. Makkelijk zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
zeg ik het weer verkeerd :P

want kan scholieren korting doen
wordt het 3 euro meer voor alleen ipod dus
heb alleen dan geen adapter
nu ik ff denk ga ik voor de nieuwe
en als ik een adapter nodig heb koop ik hem wel tegen die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Precies, op de adapter krijg je toch geen studentenkorting.
En tegen die tijd dat je de adapter zwaar nodig hebt. Zijn ze gewoon overal in overvloed te koop.
Opgelost en nu bestelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
maar op apple site staat dat je ook kabel moet hebben die in de adapter past en dat je die er ookbij moet kopen
anders kan je hem nog niet opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch alleen die usb kabel nodig die je in die adapter doet?

( Ben bezig met bestellen met studentenkorting via mijn broer :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja, bestel dat ding, maar ik moet zeggen: het adaptertje is wel errug cute O+ maar anderzijds is er minder noodzaak voor een oplader als die accu ECHT zo lang mee gaat. Ik heb het nog ff nagekeken, maar voor minder dan het verschil zet je er zelf een nieuwe accu in... tja.. ik kan in de specs niet de capaciteiten vinden van de oude en de nieuwe, I'll search harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Aargh ik word knettergek van jou 8)7
Quote van Apple.nl:

" Om de iPod op te laden, steekt u de adapter in een wandcontactdoos.

De iPod shuffle kan rechtstreeks op de USB-lichtnetadapter of op het optionele iPod shuffle-dock worden aangesloten.

Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist. "

Meegeleverde accessoires
Riemclip
Apple Earphones
USB 2.0-kabel

De kabel wordt gewoon meegeleverd. Verder nog vragen? Voeg me toe op xxxx
Kan je alles bij mij kwijt :P

[ Voor 3% gewijzigd door O.D.Smolik op 26-02-2005 14:49 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.