iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Dat zijn 4 van de 5 delen van de Blackened Defias Leather set. Alleen de gloves mis ik nog. Ik zag ze gisteravond laat in de AH, heb geboden, nu nog hopen dat ik win, dan ben ik dé wannebe-defias
kan iemand me helpen
ik zag ook ergens een link voorbij komen gister met missie helps.. kan hem niet meer vinde
Warrior is idd een van de minder leuke classes.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
target assimilated
Dat is info waar ik wat aan hebGravGunner schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:09:
je kan skinning d8 ik al in Bloodhoof Village vinden anders iig in Thunder Bluff
Anoniem: 26351
Dat is wel heel erg persoonlijk hoormktje schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:54:
Warrior is idd een van de minder leuke classes.
Dat de algemene mening over de warrior is dat ie wat gimped is, klopt, maar dat doet niet af aan het plezier voor mij (en vele andere warriors)
Anoniem: 117217
Hoe kan je met een rogue (lvl 10) een warlock (NPC) aanpakken... nu wordt ik altijd doodgezet door warlocks en hun minions in skull rock... 'k heb nog geen effectieve tacktiek gevonden om ze in mijn eentje te kunnen killen.
Anoniem: 69294
Ik heb geen ervaring met warlocks, maar heb je wel eens backstab/ambush geprobeerd, dan sinister striken tot het max combo points en dan Eviscerate?Anoniem: 117217 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:25:
Daar gameplay vragen/discussies een goeie afwisseling zijn voor al die CC vragen:
Hoe kan je met een rogue (lvl 10) een warlock (NPC) aanpakken... nu wordt ik altijd doodgezet door warlocks en hun minions in skull rock... 'k heb nog geen effectieve tacktiek gevonden om ze in mijn eentje te kunnen killen.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 69294 op 17-02-2005 09:37 ]
Dus als druid rol je voor een blauw cloth item waar je geen ruk aan hebtInfernis schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 07:07:toon volledige bericht
Wailing Caverns gedaan, was heel leuk, en nog leuke rewards erbij :x
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar krijg je regelmatig blauwe items. Die gloves dropte zelfs 3 x in 1 uur tijd
Die instances zijn tot nu toe het leukste wat ik al gedaan heb.
One happy lvl 23 tauren druid
Anoniem: 86074
Ben nu level 13,9 maar kan niet stoppen met spelen helaas heb ik alleen ook mn werk.
Herbalist hier! Earthroot groeit in de buurt van bergen, en dan met name aan de voet van een berg. Enkele plaatsen waar je earthroot kan vinden zijn: Loch Modan, Ironforge omgeving, westfall, lakeshire, en vast nog wel meer plaatsen, maar daar staan ze sowieso.Anoniem: 86074 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:38:
Ik moet voor een Druid quest earthroot vinden. Volgens de quest moet ik het maar eens aan een herbalist vragen, maar ja, op de server zeggen ze dan "overal". In de buurt Auberdine nog geen beetje gevonden. Moet ik daar in de buurt ergens kijken of zo?
Ik was gister voor het eerst in Auberdine + omgeving, maar ben het daar niet tegen gekomen.
scheelt dat je met tauren hunter ook prima alleen kunt redden beter dan met warrior vind ik..MantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:39:
Warrior is zo gaaf speel graag alleen dan is het geweldig maar ook in een groep is het super.
Ben nu level 13,9 maar kan niet stoppen met spelen helaas heb ik alleen ook mn werk.
maar ja.. dat is natuurlijk waar de meningen verschillen.. ik vind het iig een heerlij kspel.. en iedere cent toch wel waard.,.... heb langs getwijfeld om hem te kopen .. en toch gedaan :d
warcraft roelt zowieso
Anoniem: 86074
Ok thnx, dan is het kennelijk een quest die niet meteen gedaan kan worden. Ik hoop dat 'ie nog wel een tijdje "geel" blijft dan.Anoniem: 26351 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:41:
[...]
Herbalist hier! Earthroot groeit in de buurt van bergen, en dan met name aan de voet van een berg. Enkele plaatsen waar je earthroot kan vinden zijn: Loch Modan, Ironforge omgeving, westfall, lakeshire, en vast nog wel meer plaatsen, maar daar staan ze sowieso.
Ik was gister voor het eerst in Auberdine + omgeving, maar ben het daar niet tegen gekomen.
Je kan het dus ook gewoon van een andere (herbalist) speler (hkopen voor een paar zilverstukken... Gewoon even over het trade kanaal schreeuwen (desnoods over /1 als er geen trade channel is)Anoniem: 86074 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:49:
[...]
Ok thnx, dan is het kennelijk een quest die niet meteen gedaan kan worden. Ik hoop dat 'ie nog wel een tijdje "geel" blijft dan.
*zucht*
Anoniem: 75177
het is een mage quest en je moet dan naar een cafe in stormwind. Ik heb een doos meegekregen en moet deze denk ik in het cafe gebruiken. Heb daar eenmaal een ghost gezien en deze gedood maar kon deze vervolgens niet looten. De doos kan ik niet gebruiken want dan vindt die geen target.
Ik zie nu geen ghosts meer en kan niets meer doen in het cafe. Wie kan me helpen??
Anoniem: 137195
In de mage tower kan je ook een paarse scroll pakken van de tafel.. als je binnen bent in het cafe gebruik dan de scroll.. Dan zie je 3 elementals.. slacht ze 1 voor 1.. als je er 1 heb geslacht gebruik je kistje op hun.. zal de rest niet meer spoilen.. leuke quest btw..Anoniem: 75177 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:57:
heb een probleem met de quest 'Investigate the Blue Recluse'
het is een mage quest en je moet dan naar een cafe in stormwind. Ik heb een doos meegekregen en moet deze denk ik in het cafe gebruiken. Heb daar eenmaal een ghost gezien en deze gedood maar kon deze vervolgens niet looten. De doos kan ik niet gebruiken want dan vindt die geen target.
Ik zie nu geen ghosts meer en kan niets meer doen in het cafe. Wie kan me helpen??
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ik heb ook nodigAnoniem: 86074 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:49:
[...]
Ok thnx, dan is het kennelijk een quest die niet meteen gedaan kan worden. Ik hoop dat 'ie nog wel een tijdje "geel" blijft dan.
Wat is ingame nick?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het spel bevalt me prima, gisteren tot lvl 6 gekomen, en ik kan al niet meer wachten tot ik vanavond verder kan gaan.
Zijn er hier nog Horde mensen op Deathwing ?
Ik heet Nix daar, lvl 6 Undead Warlock.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- Mn eerste Night elf dus tja
Wat is nou de makkelijkste manier om van Auberdine naar Stormwirnd of Ironforge te komen , of moet ik dan toch echt ver lopen en levelen ?
Ik moet eerst maar eens zien van Kalimdor af te komen ergens en dan met de boot naar Wetlands ofzo ?
[ Voor 17% gewijzigd door Optical op 17-02-2005 10:13 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Dus een bijl en een zwaard, ipv een zwaard met schild
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
jaFragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:16:
Kan ik met een warrior ook bijvoorbeeld met 2 wapens tegelijkertijd vechten?
Facts don't care about your feelings
wreed
Heb de lvl17 hamer van de schat uit de gnollquest in lochmodan, Ironbands excavation site, en het zwaard wat gegeven werd na het halen van de idol quest daar
Lvl 24 Orc Warlock

Ging ik terug, is dat ventje verdwenen, kon die Gem dus niet meer oppakken

Kreeg wel de staff die Everliving dropt:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7832
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ene kan je ook ergens een niet vechtende pet kopen die je bij de CE kreeg?
Maar nu zit ik me een beetje te kloten, ik ben nu lvl 6 (bijna 7) en wil Miner worden. Ben al in Aubergine geweest voor de Mining Abbilities te leren, maar ik wil nu dus ergens gaan minen. Veel mensen raden mij aan om richting Iron Forge te gaan, maar daarvoor moet ik dus door een land waar de beesten gemiddeld lvl 20 / 30 zijn (WetLands). Wat kan ik nu het beste doen? Questen en levellen tot lvl 20, of kan ik ergens anders in de buurt Minen. Ik ben Night Elf, Warrior, zit in de buurt van Darnassus (Dolonaar at the moment) en wou eigenlijk nog terug naar ShadowGlen om nog te trainen.
Wat kan ik het beste doen?
Als het goed is kun je gewoon in de buurt waar je lvled minen, verschijnen gele stipjes op je minimap als er een miningspot in de buurt isX-G schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
Ik ben bezig op de Dragonblight server samen met wat (real life) vrienden van mij. Samen een Guild opgericht en dergelijken.
Maar nu zit ik me een beetje te kloten, ik ben nu lvl 6 (bijna 7) en wil Miner worden. Ben al in Aubergine geweest voor de Mining Abbilities te leren, maar ik wil nu dus ergens gaan minen. Veel mensen raden mij aan om richting Iron Forge te gaan, maar daarvoor moet ik dus door een land waar de beesten gemiddeld lvl 20 / 30 zijn (WetLands). Wat kan ik nu het beste doen? Questen en levellen tot lvl 20, of kan ik ergens anders in de buurt Minen. Ik ben Night Elf, Warrior, zit in de buurt van Darnassus (Dolonaar at the moment) en wou eigenlijk nog terug naar ShadowGlen om nog te trainen.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Overpower is zeker wel zinvol, omdat je met DODGE je slag mist, en met overpower alsnog je slag kunt slaanMantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:37:
wat kan ik nou met die overpower special van de warrior alleen als je enemie dogded kan je hem gebruiken en dan zie ik het voordeel niet van een normale slag?
Ene kan je ook ergens een niet vechtende pet kopen die je bij de CE kreeg?
Daarnaast is overpower een rage power, dus wordt dit NAAST je gewone klappen gegeven, zodat je dus de DMG/s niet beinvloed.
real life nog wel zozoX-G schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
Ik ben bezig op de Dragonblight server samen met wat (real life) vrienden van mij. Samen een Guild opgericht en dergelijken.
Volgens mij moet je Dual-Weld wel eerst leren, hoe precies weet ik nietFragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:16:
Kan ik met een warrior ook bijvoorbeeld met 2 wapens tegelijkertijd vechten?
In het zuiden van Elwynn Forest is ook redelijk wat koper te vinden hoor... En dat is een gebied voor levels 1-10. Voor meer info kan je het beste even in de atlas kijken: http://www.worldofwar.net/cartography/waratlasX-G schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
*zucht*
Oh, daar heb ik wel 10S voor over hoorXanadu schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:44:
[...]
Volgens mij moet je Dual-Weld wel eerst leren, hoe precies weet ik niet
Ik kijk wel bij een trainer, waar dit getrained kan worden, ik weet er nog wel een te zitten in het trade center in stormwind.
Tsjah.. ik moet me niet helemaal verslaafd voelen. Is best grappig, ben met mijn overbuurjongen bezig, hele tijd samen door gaan enzo. Best vet
Maar goed, ik ga eens rond kijken, in ieder geval bedankt
oke dan sla je dus nog een keer extra ik dacht dat ie dan ipv die volgende slag zou zijn.FragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:42:
[...]
Overpower is zeker wel zinvol, omdat je met DODGE je slag mist, en met overpower alsnog je slag kunt slaan
Daarnaast is overpower een rage power, dus wordt dit NAAST je gewone klappen gegeven, zodat je dus de DMG/s niet beinvloed.
bedankt
Weet iemand of het waar is dat je een CE pet ook ergens zou kunnen kopen? ik ben het nog niet tegen gekomen.
_@/'
Overpower is instant, en niet next-melee (zoals bijv. heroic strike). Je kan dus Overpower tussen je normale attacks stoppen. Het kost maar een beetje rage, maar je hebt wel een extra attack. Handig tegen rogues en andere enemies die veel dodgen. En ja, je DPS (dmg per sec) gaat er wel van omhoog, want je hebt een extra instant attack, dus meer dmg per sec.MantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:37:
wat kan ik nou met die overpower special van de warrior alleen als je enemie dogded kan je hem gebruiken en dan zie ik het voordeel niet van een normale slag?
nou ga je gang.. zit op mijn werk. kan moeilijk games gaan spelen nuAnoniem: 66127 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:58:
tijd voor wat screenshots mensjes, laat is wat zien aub !!
Die kist heb ik ook van tafel gehaald, maar kon geen scroll vinden??Skeiron schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:02:
[...]
In de mage tower kan je ook een paarse scroll pakken van de tafel.. als je binnen bent in het cafe gebruik dan de scroll.. Dan zie je 3 elementals.. slacht ze 1 voor 1.. als je er 1 heb geslacht gebruik je kistje op hun.. zal de rest niet meer spoilen.. leuke quest btw..
Vanavond maar ff opnieuw zoeken en anders abandon ik wel de quest en start ik hem opnieuw.
Bedankt.
Wat ik handig vind, is de ability om de armor van de tegenstander tot 120(?) per keer te verlagen.Anoniem: 26351 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:56:
[...]
Overpower is instant, en niet next-melee (zoals bijv. heroic strike). Je kan dus Overpower tussen je normale attacks stoppen. Het kost maar een beetje rage, maar je hebt wel een extra attack. Handig tegen rogues en andere enemies die veel dodgen. En ja, je DPS (dmg per sec) gaat er wel van omhoog, want je hebt een extra instant attack, dus meer dmg per sec.
Kost je 10 rage points, maar je kunt deze actie tot 5x doen, dus dat scheelt een hoop tegen sterke tegenstanders.
check mijn sig please..Anoniem: 66127 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:58:
tijd voor wat screenshots mensjes, laat is wat zien aub !!
Je kan dual wield als skill kopen als je lvl 20 bent bij je dichtstbijzijnde warrior skill dealer boer.FragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:45:
[...]
Oh, daar heb ik wel 10S voor over hoor
Ik kijk wel bij een trainer, waar dit getrained kan worden, ik weet er nog wel een te zitten in het trade center in stormwind.
Welke sig?check mijn sig please..
[ Voor 8% gewijzigd door Viper2k1 op 17-02-2005 11:12 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Zijn ondertitel...Viper2k1 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:11:
[...]
Je kan dual wield als skill kopen als je lvl 20 bent bij je dichtstbijzijnde warrior skill dealer boer.
[...]
Welke sig?
En kan dat pas VANAF lvl20?
zit nu op 16 en een half..
VanNE eiland kan je naar memethil harbor met de boot. Daar even de griffonmaster taggen. Je hebt dan 2 keuzes.Optical schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:11:
Ik heb gisteravond ontdekt hoe ik met de boot van Teldrassil naar Darkshore (Auberdine) kan komen
- Mn eerste Night elf dus tja
Wat is nou de makkelijkste manier om van Auberdine naar Stormwirnd of Ironforge te komen , of moet ik dan toch echt ver lopen en levelen ?
Ik moet eerst maar eens zien van Kalimdor af te komen ergens en dan met de boot naar Wetlands ofzo ?
1. Je gaat Memethil harbor uit en je blijft de weg volgen richting Loch Modem. Van Loch Modem kan je naar de Iron Forge area. Van Iron Forge kan je met de tram naar Stormwind. In Loch Modem en Iron Forge de Griffons taggen en uiteraard in Stormwind.
2. Je springt in het water bij Memethil harbor en je gaat langs de kust zwemmen. Net zolang totdta je ter hoogte van Iron Forge of Stormwind bent. Daar laat je jezelf verzuipen en je rezzed op graveyard.
Ik zou hoe dan ook tm level 10 in NE area blijven. Zeker als hunter zijnde want je zult je beast tame quest daar moeten halen. Als lvl 1 door wetlands en Loch Modem kan pijnlijk zijn.
Oh, en vergeet niet naakt te gaan, gooi spullen in bank anders mag je lekker dokken om alles te fixen na rez.
Alleen rogues kunnen vanaf lvl 10FragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:13:
[...]
Zijn ondertitel...
En kan dat pas VANAF lvl20?
zit nu op 16 en een half..
Is het niet een idee om zoveel mogelijk gebruik te maken van de tabbards van de guild? Wat makkelijker herkenbaar is iedereen dan.
Ik was eerst wat terughoudend om WoW aan te schaffen. Hou niet van maandelijks lappen. Toch maar wel gedaan en totaaal geen spijt van. Vooral de interactie met andere spelers is tof.
Anoniem: 72723
Hunter is hier wel populair he.. ben zelf dwarf hunter.. (Burning Blades)
Sunder bedoel jeFragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:07:
[...]
Wat ik handig vind, is de ability om de armor van de tegenstander tot 120(?) per keer te verlagen.
Kost je 10 rage points, maar je kunt deze actie tot 5x doen, dus dat scheelt een hoop tegen sterke tegenstanders.
[ Voor 83% gewijzigd door Muppet op 17-02-2005 11:22 ]
There is no art to find the minds construction in the face
De tocht door Wetlands wordt schromelijk overdreven. Ik zag er ook tegenop, maar ik ben geen enkel monster op het pad tegengekomen. Gewoon aan 1 stuk doorgelopen en de lvl 30 monsters van een afstandje bewonderdX-G schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:39:
Je kunt ook in Menethril Harbor gaan zwemmen langs de kust tot je bij Westfall bent... Daar verdrink je jezelf en res je bij de spirit healer. Vandaar kun je naar Stormwind lopen. Dit duurt wel langer.
Dit dus.
Anoniem: 137296
Ben zelf nu een 10-tal uren bezig en ben nu eindelijk eens op lvl 12 aangekomen. Maar zou graag eens willen weten over hoe ik zo snel mogelijk aan geld kan komen.
En mocht je dood gaan... in Spirit Form loop je harderFunkyTrip schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:26:
[...]
De tocht door Wetlands wordt schromelijk overdreven. Ik zag er ook tegenop, maar ik ben geen enkel monster op het pad tegengekomen. Gewoon aan 1 stuk doorgelopen en de lvl 30 monsters van een afstandje bewonderd
Je kunt ook in Menethril Harbor gaan zwemmen langs de kust tot je bij Westfall bent... Daar verdrink je jezelf en res je bij de spirit healer. Vandaar kun je naar Stormwind lopen. Dit duurt wel langer.
*zucht*
Dat heb ik gedaan in een open beta. Is goed te doen.Kaap schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:16:
[...]
2. Je springt in het water bij Memethil harbor en je gaat langs de kust zwemmen. Net zolang totdta je ter hoogte van Iron Forge of Stormwind bent. Daar laat je jezelf verzuipen en je rezzed op graveyard.
.
(Y)
Anoniem: 85278
en pas geld kost als je een extra bag in de bank koopt ?
Nee natuurlijk nietMantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:54:
[...]
Weet iemand of het waar is dat je een CE pet ook ergens zou kunnen kopen? ik ben het nog niet tegen gekomen.
Je kunt wel andere non combat pets kopen zoals papegaaien, katten en kakkerlakken
Ja.. alleen extra slots kosten geld..Anoniem: 85278 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:32:
Klopt het dat gebruik van de bank gratis is ?
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2005 11:33 ]
Helemaal correctAnoniem: 85278 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:32:
Klopt het dat gebruik van de bank gratis is ?
*zucht*
Tja, maar om nou een kat te kopen voor 40S, die vervolgens alleen maar mee loopt vind ik wel wat overdreven...Bosmonster schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:32:
[...]
Nee natuurlijk niet
Je kunt wel andere non combat pets kopen zoals papegaaien, katten en kakkerlakken
[...]
Ja.. alleen extra slots kosten geld..

Lukte je dat niet als warrior?altec schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:44:
deze tauren hunter is zo bruut sterk... gewoon lekker 2 level hoger slachten zonder problemen

Anoniem: 128852
En als je het daar niet mee eens bent, speel je gewoon niet.
http://www.legendmud.org/raph/gaming/busmodels.html
op lagere levels wel.. maar niet toen ik level 12 was.. ook al had ik een pet..
en ik bedoel ook easy slachten he.. met nog meer dan de helft aan health over..
Ah zo zit dat dus , zal vanavond eens kijkenKaap schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:16:
[...]
VanNE eiland kan je naar memethil harbor met de boot. Daar even de griffonmaster taggen. Je hebt dan 2 keuzes.
1. Je gaat Memethil harbor uit en je blijft de weg volgen richting Loch Modem. Van Loch Modem kan je naar de Iron Forge area. Van Iron Forge kan je met de tram naar Stormwind. In Loch Modem en Iron Forge de Griffons taggen en uiteraard in Stormwind.
Ik zou hoe dan ook tm level 10 in NE area blijven. Zeker als hunter zijnde want je zult je beast tame quest daar moeten halen. Als lvl 1 door wetlands en Loch Modem kan pijnlijk zijn.
Oh, en vergeet niet naakt te gaan, gooi spullen in bank anders mag je lekker dokken om alles te fixen na rez.
Ik had gedacht gewoon toch op pad te gaan en als ik mn Beast tame Q wil doen gewoon terug te teleporten naar Darnassus Inn , zolang dat mn home inn is is er niks aan de hand toch ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Het ligt idd erg aan het type beest/humanoid wat je tegen je krijgt. Op lvl16 kon ik lvl19 dragonkin welpjes bij lakeshire aan, maar dat kwam omdat die spells gebruiken. 1x shield bash en dan deden ze niet zoveel dmg meer. Maar een lvl19 gnoll kon ik toen net niet/net wel aan, lag er aan of ik 2-3 crits sloegX-G schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:36:
Als warrior zijnde heb ik al lvl 7 verslagen toen ik lvl 4 was. Dus dat moet wel lukken. Ligt eigenlijk aan de beesten zo'n beetje, wat die irritantjes die in een groepje om je heen komen staan gaat het niet echt mee lukken.
Nope, maar dan kun je daarna weer dat hele stuk lopenOptical schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:41:
[...]
Ik had gedacht gewoon toch op pad te gaan en als ik mn Beast tame Q wil doen gewoon terug te teleporten naar Darnassus Inn , zolang dat mn home inn is is er niks aan de hand toch ?
There is no art to find the minds construction in the face
Als Druid niet momenteel. Tegen gelijke levels raak ik ongeveer helft van mijn leven kwijt. Tegen 2 levels hoger lukt het soms wel, maar niet makkelijk. Moet ik veel rooten, rennen, healen enzo.
Was al erg trots dat ik op level 20 Murk-Eye (lvl 20 elite mob) in Westfall kon slopen.
Dit dus.
Ik heb een uil van 50s gekocht. Gewoon leuk. Geeft net dat beetje uniekheid. Er lopen meer mensen rond met een panda dan met een uilFragNeck schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:33:
[...]
Tja, maar om nou een kat te kopen voor 40S, die vervolgens alleen maar mee loopt vind ik wel wat overdreven...
Straks lekker een mechanical squirrel bouwen.
Dit dus.
Nu nog wel.. over een maand of 6 zijn de CE pets volgens mij al rete zeldzaam en dat is nou precies de bedoelingFunkyTrip schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:59:
[...]
Ik heb een uil van 50s gekocht. Gewoon leuk. Geeft net dat beetje uniekheid. Er lopen meer mensen rond met een panda dan met een uil
Straks lekker een mechanical squirrel bouwen.
Al heb ik er zelf geen.. heb mn CE account aan mn vriendin gegeven
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2005 12:06 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik weet iig dat je in de Undercity een kakkerlak kan kopen. In Stormwind kun je een kat kopen en in Booty Bay een papegaai.MantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:54:
[...]
oke dan sla je dus nog een keer extra ik dacht dat ie dan ipv die volgende slag zou zijn.
bedankt
Lachen
Redridge is contested maar zit wel vol met alliance die daar allemaal aan het questen zijn. Het leuke was dat iedereen daar rond ons level was. Uiteindelijk was de score Horde : Alliance ongeveer 4 : 30. Voor dit soort mini raids zijn rogues (dankzij stealth) toch wel het meest geschikt denk ik. Al was Tronxs aspect of the cheeta (+30% Runspeed) soms ook wel handig om ons snel uit de voeten te maken.
Sommige mensen zeggen dat ze pas op latere levels gaan pvpen omdat er 1. niets aan is op lage levels en 2. ze toch nooit winnen. Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Als je nog laaglevel bent kan je juist heel goed oefenen en van je fouten leren. Zo stond er gister een L18! Paladin tegenover mij en ik had toen ik hem doodmaakte nog maar iets van 150 hp over. Aan ervaringen die je in dit soort gevechten op doet heb je op latere levels volgens mij echt wel wat.
Onderweg naar Redridge kwamen we dus door Elwyn Forest en daar hebben we een heerlijke slachting onder de NPCs uitgevoerd op de boerderijen, verschillende towers en het loggingcamp (lekker peasents die hun handen vol met hout hadden ambushen
De enige keer dat ik dacht: "ebbo, dat was lame" (al ben ik een undead + rogue, een beter excuus om te lamen heb je eigenlijk niet
Redelijke lange post, maar schroom niet om over je eigen pvp avonturen te vertellen
Van de FAQ op wow-europe.com :
Dus er gebeurt helemaal niets met de gegevens die je ingevuld hebt voordat de free month voorbij is.I want to use a pre-paid card, how do I proceed when creating an account?
Players who wish to pay by pre-paid game card and start playing World of Warcraft before these cards are available will be required to input another form of payment to register and play the game. [bold]At launch this will require players to either give a credit card number or bank details, if the direct debit option is chosen. However, as long as the preferred payment method is changed through Account Management to pre-paid card before the end of the free one-month play period, the previous payment method chosen will not be activated.[/bold] When the cards becomes available you will be able to chose this method of payment directly when you create your account.
Zolang je ze voor het eind van die maand dus aanpast naar gegevens die WEL goed zijn, is er niets aan de hand.
(mocht ik verkeerd lezen, dan hoor ik t graag)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
waar koop ik dan papegaaien enzo en kan iedereen dan dus ook een warriorBosmonster schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:32:
[...]
Nee natuurlijk niet
[...]
..
Ja kan iedereen en kom je vanzelf tegen. Als je ze nog niet tegen bent gekomen kun je toch niet betalen (zijn 50s).MantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:29:
[...]
waar koop ik dan papegaaien enzo en kan iedereen dan dus ook een warrior
schroom nietebbo schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:23:
Redelijke lange post, maar schroom niet om over je eigen pvp avonturen te vertellen
Op dit moment staat er in Ogrimarr bij de bank een lvl1 female Orc.
Deze char ben ik niet van plan mee te gaan spelen, maar totdat er Guildbank komt in de toekomst kunnen we haar gebruiken als bank.
Ze heeft de toepasselijke naam.... Ravenblood
Even over de betrouwbaarheid van 'Yared' voordat iemand roept dat hij zijn geld niet overdraagt. Je kunt mij checken op GoT, waar ik al sinds WoT kom en aardig wat mensen ken.
Ben 36 jaar, pappa van 2 en boeit mij meer om het spelletje te spelen dat met jouw geld ervandoor te gaan (met een lvl 1 die iedereen kent )
Ik ben bereid een boekhouding bij te houden offline welke Silk_Dude of eigenlijk iedereen mag controleren.
Dit document kun je hier zien. (comments welkom)
De character leest alleen Guild, Tell en Whisper. De rest is niet belangrijk.
De character kan als intermediair optreden in financiele transacties, kan gebruikt worden om items te storen, of welke toepassing dan ook die wij kunnen verzinnen.
Ravenblood log ik in, LievKoetje log ik uit, dus je kunt het beste tell gebruiken om LievKoetje te vragen offline te gaan. (dat kan in principe soms een paar minuten duren als je net in RFC ofzo, hou daar gewoon rekening mee).
Ravenblood moet je dus niet Ad Hoc gaan gebruiken maar als een solide mogelijkheid om spullen onder te brengen e.d.
Aliss heeft al de eerste storting (wel 30c
Ik speel zelf meestal van 20.00-01.00 uur en ben bereikbaar via msn wat altijd aanstaat tijdens het gamen (msn@valheru.nl)
Stortingen zijn welkom, tassen zijn welkom, bij voorkeur 6-8 slots (ze heeft nu 1 6 slots)
Verzoeken om geld uit de Guildbank moeten we nog even iets over afspreken. Wellicht kunnen wij afspreken als 2 hoge guildmembers Ravenblood een OK mailtje sturen dat Ravenblood de betaling rondmaakt.
Betalingen kun je in de online excel sheet bekijken.
Ravenblood is NIET een storage char voor prive doeleinden.. wanneer je doneert, doneer je aan de clanchest.
Comments welkom, alleen hou er rekening mee dat dit forum te hard gaat en makkelijk iets over het hoofd gezien wordt.
Reageer dus bij voorkeur op http://www.crazycows.nl/wow of op mijn MSN.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 29882
- 1on1 versla ik alle classes die zelfs 3 lvl's hoger zijn zonder al te veel moeite.
- 2-handed hammer + Seal of command = massive damage. De rate waarmee hij de seal of command uitdeelt ligt redelijk hoog, en zeker als ik ook nog eens een critical strike doe kom ik vrij makkelijk op 350 + damage
- de hele korte stun van 3 seconden is genoeg om een spellcaster dikke damage toe te dienen.
- Zijn diverse shields + lay on hands stellen hem in staat om 2 a 3 x compleet te healen, afgezien van die heal heeft de paladin relatief weinig mana nodig.
- Plate armor is tevens een groot voordeel.
Enige tegenstander waar ik echt moeite mee heb zijn (higher lvl) rogue's, mits ze hun skills goed gebruiken
Kzit trouwens op server al'akban ofzo in de outlawz guild.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 17-02-2005 12:47 ]
Hehe, hier net zo. Gister met 10-12 man naar dat strand gegaan bij Blackfathom Deeps, we waren allemaal tussen de lvl16-lvl22, erg gemixt, priests, mages, warriors, rogues en dat was gewoon erg leuk.ebbo schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:23:
Sommige mensen zeggen dat ze pas op latere levels gaan pvpen omdat er 1. niets aan is op lage levels en 2. ze toch nooit winnen. Ik ben het hier helemaal niet mee eens.
[...]
Later werden we wel genadeloos afgeslacht door een stuk of 5-6 lvl25+ horde die hun vriendjes kwamen helpen
ik weet niet precies hoe het zat maar er is een spell ( geloof een of ander sealtje ) die die de paladin zijn overpowernes geeft. En dit wordt veroorzaakt door een BUG in dat ding. Hij moet namelijk 40% snelheid erbij geven bij het vechten met als probleem dat je minder damage per slag doet maar door die bug doe je volgens mij 40% meer damage.. MAar ik kan me vergissen ik had er alleen iets over gelezen in het vorige topic(s)Anoniem: 29882 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:46:toon volledige bericht
Hmm, ik speel nu al tot lvl 22 met een dwarven paladin, en kom langzaam tot de conclusie dat hij verschrikkelijk sterk is, misschien wel wat overpowered.
- 1on1 versla ik alle classes die zelfs 3 lvl's hoger zijn zonder al te veel moeite.
- 2-handed hammer + Seal of command = massive damage. De rate waarmee hij de seal of command uitdeelt ligt redelijk hoog, en zeker als ik ook nog eens een critical strike doe kom ik vrij makkelijk op 350 + damage
- de hele korte stun van 3 seconden is genoeg om een spellcaster dikke damage toe te dienen.
- Zijn diverse shields + lay on hands stellen hem in staat om 2 a 3 x compleet te healen, afgezien van die heal heeft de paladin relatief weinig mana nodig.
- Plate armor is tevens een groot voordeel.
Enige tegenstander waar ik echt moeite mee heb zijn (higher lvl) rogue's, mits ze hun skills goed gebruiken
Kzit trouwens op server al'akban ofzo in de outlawz guild.
Waarschijnlijk bedoel je deze bug:Webgnome schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:03:
[...]
ik weet niet precies hoe het zat maar er is een spell ( geloof een of ander sealtje ) die die de paladin zijn overpowernes geeft. En dit wordt veroorzaakt door een BUG in dat ding. Hij moet namelijk 40% snelheid erbij geven bij het vechten met als probleem dat je minder damage per slag doet maar door die bug doe je volgens mij 40% meer damage.. MAar ik kan me vergissen ik had er alleen iets over gelezen in het vorige topic(s)
Blessing of Light
The Paladin spell, Blessing of Light, has been changed so that it properly scales according to the rank of the healing spell being cast. Prior to this fix, the Blessing of Light bug gave a greater-than-intended effect to lower-rank Paladin healing spells. This bug allowed Paladins to heal at a rapid rate using very little mana by only using the first ranks of Flash of Light and Holy Light. This bug has been hotfixed and is now eliminated from the game.
Dee is 14-2 d.m.v hotfix opgelost
kan ik wel betalen heb nu ongeveer 90 silver en lijkt me lachen. maar ik ga eens in stormwind zoeken als daar iets te krijgen is. iemand een idee waar?Bosmonster schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:30:
[...]
Ja kan iedereen en kom je vanzelf tegen. Als je ze nog niet tegen bent gekomen kun je toch niet betalen (zijn 50s).
heb er 1 ingame gedownload.. maar ik zie overal ook van die andere packs langs komen.. waar kan ik die vinden>?
Lijkt me dat je guildzaken beter op het bedoelde forum kan posten ipv hier. Dit is GoT het officiele forum, de WoW guild met daarin GoT leden staat natuurlijk lost van dit forum.yared schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:41:toon volledige bericht
Even een ideetje hier posten van het Guild forum op Crazy Cows wat steeds meer vorm krijgt. Dit idee is alleen voor horde Guildmembers op Bloodscalp maar kan natuurlijk ook ergens anders gekopieerd worden.
Op dit moment staat er in Ogrimarr bij de bank een lvl1 female Orc.
Deze char ben ik niet van plan mee te gaan spelen, maar totdat er Guildbank komt in de toekomst kunnen we haar gebruiken als bank.
Ze heeft de toepasselijke naam.... Ravenblood
Even over de betrouwbaarheid van 'Yared' voordat iemand roept dat hij zijn geld niet overdraagt. Je kunt mij checken op GoT, waar ik al sinds WoT kom en aardig wat mensen ken.
Ben 36 jaar, pappa van 2 en boeit mij meer om het spelletje te spelen dat met jouw geld ervandoor te gaan (met een lvl 1 die iedereen kent )
Ik ben bereid een boekhouding bij te houden offline welke Silk_Dude of eigenlijk iedereen mag controleren.
Dit document kun je hier zien. (comments welkom)
De character leest alleen Guild, Tell en Whisper. De rest is niet belangrijk.
De character kan als intermediair optreden in financiele transacties, kan gebruikt worden om items te storen, of welke toepassing dan ook die wij kunnen verzinnen.
Ravenblood log ik in, LievKoetje log ik uit, dus je kunt het beste tell gebruiken om LievKoetje te vragen offline te gaan. (dat kan in principe soms een paar minuten duren als je net in RFC ofzo, hou daar gewoon rekening mee).
Ravenblood moet je dus niet Ad Hoc gaan gebruiken maar als een solide mogelijkheid om spullen onder te brengen e.d.
Aliss heeft al de eerste storting (wel 30c)gedaan waarmee Ravenblood een mailtje kon sturen om zich bij de guild aan te melden.
Ik speel zelf meestal van 20.00-01.00 uur en ben bereikbaar via msn wat altijd aanstaat tijdens het gamen (msn@valheru.nl)
Stortingen zijn welkom, tassen zijn welkom, bij voorkeur 6-8 slots (ze heeft nu 1 6 slots)
Verzoeken om geld uit de Guildbank moeten we nog even iets over afspreken. Wellicht kunnen wij afspreken als 2 hoge guildmembers Ravenblood een OK mailtje sturen dat Ravenblood de betaling rondmaakt.
Betalingen kun je in de online excel sheet bekijken.
Ravenblood is NIET een storage char voor prive doeleinden.. wanneer je doneert, doneer je aan de clanchest.
Comments welkom, alleen hou er rekening mee dat dit forum te hard gaat en makkelijk iets over het hoofd gezien wordt.
Reageer dus bij voorkeur op http://www.crazycows.nl/wow of op mijn MSN.
correctemundo.Webgnome schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:03:
[...]
ik weet niet precies hoe het zat maar er is een spell ( geloof een of ander sealtje ) die die de paladin zijn overpowernes geeft. En dit wordt veroorzaakt door een BUG in dat ding. Hij moet namelijk 40% snelheid erbij geven bij het vechten met als probleem dat je minder damage per slag doet maar door die bug doe je volgens mij 40% meer damage.. MAar ik kan me vergissen ik had er alleen iets over gelezen in het vorige topic(s)
Verder vermeld ik (met enige trots) erbij dat ik in mijn lvl 24 beta paladin 1 lvl 22 hunter + 2 lvl 20 hunters heb verslagen in een 3on1. Vandaar dus ook mijn bevindingen.
Deze:Webgnome schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:03:
[...]
Paladin
Seal of the Crusader: Fixed a bug where damage per swing was increasing instead of decreasing when Seal of the Crusader was active. This resulted in a dramatic increase in damage per second (DPS) that was unintended. The tooltip for the spell displays the intent of the spell:
"Fills the Paladin with the spirit of a crusader, granting additional attack power. The Paladin also attacks faster, but deals less damage with each attack."
The overall increase in DPS from Seal of the Crusader should only result from the increase in attack power and not from the increase in attack speed. We understand this is a significant decrease in the power of this spell, but was a necessary bug fix to ensure both overall game balance and the viability of different Paladin Seals.
Iedere avond van 20:00 - 1:00 met een lvl 1 orc bij de bank staan lijkt me ook wel snel gaan vervelen overigensKaap schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:09:
[...]
Lijkt me dat je guildzaken beter op het bedoelde forum kan posten ipv hier. Dit is GoT het officiele forum, de WoW guild met daarin GoT leden staat natuurlijk lost van dit forum.
Tenzij je er een complete computer + account aan wilt gaan opofferen..
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2005 13:15 ]
Anoniem: 75177 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:07:
[...]
Waarschijnlijk bedoel je deze bug:
Blessing of Light
The Paladin spell, Blessing of Light, has been changed so that it properly scales according to the rank of the healing spell being cast. Prior to this fix, the Blessing of Light bug gave a greater-than-intended effect to lower-rank Paladin healing spells. This bug allowed Paladins to heal at a rapid rate using very little mana by only using the first ranks of Flash of Light and Holy Light. This bug has been hotfixed and is now eliminated from the game.
Dee is 14-2 d.m.v hotfix opgelost
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Ok.. als je liever een pet koopt dan je nieuwe skills/recipe'sMantaMania schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:09:
[...]
kan ik wel betalen heb nu ongeveer 90 silver en lijkt me lachen. maar ik ga eens in stormwind zoeken als daar iets te krijgen is. iemand een idee waar?
Vlak bij stormwind ergens zit het kattenvrouwtje.. die heeft 4 soorten katten.
Ja hoorthe_RJ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:23:
Btw, hunters kunnen toch ook 2 melee wapens gebruiken? of heb ik dat verkeerd(moet ik even weten ^^)
*zucht*
gaan die dingen goud geld op leveren later in het spel????Bosmonster schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:23:
[...]
Ok.. als je liever een pet koopt dan je nieuwe skills/recipe's
anders ga ik er ook een kopen
vanaf lvl 20 kan je dual wield trainenthe_RJ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:23:
Btw, hunters kunnen toch ook 2 melee wapens gebruiken? of heb ik dat verkeerd(moet ik even weten ^^)
uuhhhh ja eigenlijk wel heb toch nog steeds genoeg geld voor skills enzo en ik speel voor de fun dus een kat lijkt me lachen ik ga vanavond meteen zoeken bedankt he! weet je toevallig nog waar ongeveer?Bosmonster schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:23:
[...]
Ok.. als je liever een pet koopt dan je nieuwe skills/recipe's
@altec ik denk dat het geen geld op gaat leveren want volgens mij blijven die figuren ze verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 17-02-2005 13:41 ]
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan