tauren hunter ook?Muppet schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:32:
Dwarven Hunter begint met gun. En type???
Elke char kan elke profession leren.
die vind ik persoonlijk wat vetter eruit zien.. en heeft een pet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
tauren hunter ook?Muppet schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:32:
Dwarven Hunter begint met gun. En type???
Elke char kan elke profession leren.
Anoniem: 92666
hehe ik was ook zwaar pissed toen ik zag dat ik niet kon spele.. ik heb gewoon een random nummer ingevoerd met even veel cijfers al een credit card en viola... zal wel niet echt legaal zijn maar als de maand bijna om is zet ik em gewoon over naar prepaid cardTijs_a schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:13:
Nog steeds geen oplossing om je zonder creditcard te registeren? Een foute invullen en via de duitse methode is niet geheel legaal en ik zit niet te wachten op een ban.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 92666 op 16-02-2005 14:45 ]
elke hunter krijgt een pet.altec schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:43:
[...]
tauren hunter ook?
There is no art to find the minds construction in the face
en vervaldata en controleercode?Anoniem: 92666 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:43:
[...]
hehe ik was ook zwaar pissed toen ik zag dat ik niet kon spele.. ik heb gewoon een random nummer ingevoerd met even veel cijfers al een credit card en viola... zal wel niet echt legaal zijn maar als de maand bijna om is zet ik em gewoon over naar prepaid card
En heeft trouwens iemand enig idee wanneer ik met me lvl 12 nightelve druid ken morphe naar bear of cat??? want me druid zuigt nu echt zwaar eigelijk
me=n00b
Anoniem: 21889
Ja, standaard zit er geen pet bij een hunter. Dit kan je pas leren op lvl10.altec schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:43:
[...]
tauren hunter ook?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 16-02-2005 14:49 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 16-02-2005 14:49 ]
Dus elke hunter krijgt een pet!!!!Anoniem: 21889 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:48:
[...]
Ja, standaard zit er geen pet bij een hunter. Dit kan je pas leren op lvl10.
WTF.. hoop het niet heb net een CC nummer geregeld wil ik wel direct spelen vanavodnGman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:49:
Trouwens (sorry als het al gepost is, ik doe m'n best om dit enigzins bij te houden) maar WoW is nu uit de handel gehaald ivm het hele credit card gezeik.
Over 2-3 dagen komt er een re-release en zou het over moeten zijn.
Bol.com hetzelfde.
Aldus een verkoper tegen een vriend van me vannochtend.
Anoniem: 92666
Hoe bedoel je? ik zette hem gewoon op een maand later ofzo geloof ik. en ik hoefde geen controleercode in te voeren..
Slaat echt als een tiet op een drumstel! Heeft niks te maken met de client alleen met de website van Blizzard. Heeft het nou voor nut om hem te re-releasen.Gman schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:49:
Trouwens (sorry als het al gepost is, ik doe m'n best om dit enigzins bij te houden) maar WoW is nu uit de handel gehaald ivm het hele credit card gezeik.
Over 2-3 dagen komt er een re-release en zou het over moeten zijn.
Bol.com hetzelfde.
Aldus een verkoper tegen een vriend van me vannochtend.
Je begint zowieso toch n iet met een pet
doe ik vnd meteen :D:DJeanJeremy schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:29:
[...]
Maak even een char aan op Bloodscalp en message ingame naar Eyahan of een van de officers of het kan. Hoor je het vanzelf. Anders kun je ook terecht op www.crazycows.nl/wow
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
[ Voor 46% gewijzigd door Tijs_a op 16-02-2005 14:54 ]
hunter kan op lvl 10 een pet krijgenaltec schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:51:
[...]
Je begint zowieso toch n iet met een petzo ver was ik nog tenminste
is dikke bullshitTijs_a schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:52:
een re-release lijkt me sterk. hoe wilden ze in 2 zoveel nieuwe cd's persen?
was ook een quote op iemand anders.. dat ik al op de hoogte was zeg ma
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Op level 10 krijg je quests voor Bearform... moet je maar goed lezen wat je moet doen, dat ga ik niet allemaal uitleggen.Anoniem: 92666 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:43:
En heeft trouwens iemand enig idee wanneer ik met me lvl 12 nightelve druid ken morphe naar bear of cat??? want me druid zuigt nu echt zwaar eigelijk
Dit dus.
Anoniem: 51661
Als je Horde bent kan je ingrommar (ofzoAnoniem: 83846 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:26:
[...]
Ik heb ook enchanting genomen met mijn mage. Had eerst skinning, maar die heb ik gedropt (ben nu level 14). Het lijkt me een leuke profession.
Het handelen in het spel vind ik echt lastig. Ik ben nog geen auctionhouse tegengekomen dus ben ik aangewezen op het chatscherm. Met mijn tailoring had ik een aantal 6-slot bags gemaakt, maar die kon ik aan de straatstenen niet kwijt voor 3S. Niemand wilde ze hebben. Vraag me af wanneer ik echt kan beginnen met het verkopen. Zo'n auctionhouse kun je alleen gebruiken als je de stad weet te vinden waar zoiets is toch?
in stormwind zit geen AH volgens mij. Die zit namelijk in iron forge. En mocht ie wel in stormwind zitten .. waar zit ie dan?Anoniem: 51661 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:59:
[...]
Als je Horde bent kan je ingrommar (ofzo) terecht, en als je Alliance bent moet je naar Stormwind, beide plaatsen zijn op de worldmap te vinden (b.v. via www.worldofwar.com)
Succes!
let wel op dat je met engineering bijna niks verdientOn_E schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:34:
Ik ga voor mining/engineering iig
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Tijs_a schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:52:
Een Re-release lijkt me sterk. Hoe wilden ze in 2 zoveel nieuwe cd's persen? En met die cds is niks mis, zoals al eerder gezegd, enkel met een niet volledige account registratie site.
[ Voor 42% gewijzigd door Gman op 16-02-2005 15:10 ]
Ik las op de US fora dat voor een warlock deze 2 professions het beste zouden zijn, en aangezien de meesten al tailoring/leatherworking e.d. hebben, d8 ik, dan doe ik mining/engineering.Wiebbe schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:02:
[...]
let wel op dat je met engineering bijna niks verdient
het is een peperdure profession, met spullen die je bijna aan niemand kan verkopen en het kost ook nog een veel qua resources..
Maar als je van leuke stoere gadgets houd, moet je het zeker doen..
[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 16-02-2005 15:09 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die in SW en andere grote steden zitten nog in de planning.Webgnome schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:02:
[...]
in stormwind zit geen AH volgens mij. Die zit namelijk in iron forge. En mocht ie wel in stormwind zitten .. waar zit ie dan?
heb je een skinning knife?UltraR-pc schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:10:
Hmmm, ik heb nu de skinning en leatherworking beroepen aangeleerd. Ik snap er echter helemaal niks van. In de handleiding staat dat je een skinning sword moet hebben en dan rechterklik op het lijk van het dier. Dat doe ik maar dan kan ik alleen maar die loot kiezen. Niks geen skinning....
En hoe werkt het leatherworking. De handleiding maakt het nou niet echt duidelijk.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
?? dan lees je toch niet goed, bij mij staat dat je skinning knife moet kopen en dan idd r-clicken. Kan alleen als het lijk leeg is. Bovendien moet het beest ook skinbaar zijn natuurlijk. druk eens op 'P' en selecteer de bovenste tab, gaat een wereld voor je openUltraR-pc schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:10:
Hmmm, ik heb nu de skinning en leatherworking beroepen aangeleerd. Ik snap er echter helemaal niks van. In de handleiding staat dat je een skinning sword moet hebben en dan rechterklik op het lijk van het dier. Dat doe ik maar dan kan ik alleen maar die loot kiezen. Niks geen skinning....
En hoe werkt het leatherworking. De handleiding maakt het nou niet echt duidelijk.
...Als het maar werkt
Anoniem: 44573
Anoniem: 44573 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:39:
dus:
1. beest doden
2. beest looten, door rechts te klikken op lijk
2.5 loot window sluiten
3. beest skinnen door nogmaal rechts te klikken op het lijk
4. nogmaals looten
*zucht*
Anoniem: 17029
Anoniem: 90308
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 90308 op 16-02-2005 15:51 ]
Shift inhouden en rechtklikken, scheelt je troep installeren zoals Cosmos.LiToKi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Cosmos installeren scheelt je die stap 2.5.
Dat staat voor vanavond op de planning... WoW was tot vrijdag nog (inhoudelijk) onbekend voor me.LiToKi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:47:
[...]
*zucht*
Anoniem: 17029
THNX,Anoniem: 90308 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:48:
voor sossa
ja....staat ook al in topic nr 17..
heb ik namelijk zelf gevraagd:P
er valt niets te zien hoor op bol.com.. kan em gewoon bestellen 2-3 dagen levertijdGman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:08:
[...]
[afbeelding]
lange url
Don't shoot the messenger
M.A.W. De servers zitten vol...en ze leveren nog ff niet todat ze meer servers hebben.
Dat tijdelijk uit de handel genomen slaat op het feit dat ze gewoon even niet kunnen leveren.
Anoniem: 51661
Oeps, wat doe ik nu!Webgnome schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:02:
[...]
in stormwind zit geen AH volgens mij. Die zit namelijk in iron forge. En mocht ie wel in stormwind zitten .. waar zit ie dan?
Anoniem: 39539
Uiteindelijk kosten alle professions veel resources (of wel qua waard of hoeveelheden, of allebeiWiebbe schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:02:
[...]
let wel op dat je met engineering bijna niks verdient
het is een peperdure profession, met spullen die je bijna aan niemand kan verkopen en het kost ook nog een veel qua resources..
Maar als je van leuke stoere gadgets houd, moet je het zeker doen..
Nou ik zie anders die banner gewoon staan hoor (moet je wel ff op de warcraft link op de site drukken)altec schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:57:
[...]
er valt niets te zien hoor op bol.com.. kan em gewoon bestellen 2-3 dagen levertijd
Is er ook een 'klein' alternatief om die stap te verwijderen?LiToKi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zie reply van Muppet.Anoniem: 39539 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:03:
[...]
Is er ook een 'klein' alternatief om die stap te verwijderen?
want cosmos levert bij elke update wéér problemen, dan werk ik liever met wat kleine essentiele add-ons.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 28% gewijzigd door WiXX op 16-02-2005 16:21 ]
naja hier doet alles het hoorWiXX schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:11:
Zit net te spelen, word ik van de server afgemieterd en ik kom dr nie meer op. Ook is de europese wow site down.
Edit: Sterker nog de hele blizzard site ligt er uit, zelfs de amerikaanse wow site
Nee hoor het installeren is geen probleem maar er zit ZOVEEL shit bij die je toch niet gebruikt. Heb gewoon de losse mods die ik handig vind gebruikt. Sommige beetje aangepast qua layout en verder gaan met die banaan.LiToKi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:08:
[...]
Zie reply van Muppet.
@Muppet; "troep" omdat 't problemen met installeren geeft zeker? Vind 't anders redelijk onmisbaar geworden...
Ja nu werkt ineens alles weer, blijkbaar iets fout bij tweakdsl
servers zitten vol???? de pvp servers dan, want de pve servers zitten om spelers te springen heb ik het idee.... ik speel elke dag en mag blij zijn als ik 10 andere spelerds tegenkom in een uurGman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:08:
[...]
[afbeelding]
lange url
Don't shoot the messenger
M.A.W. De servers zitten vol...en ze leveren nog ff niet todat ze meer servers hebben.
Dat tijdelijk uit de handel genomen slaat op het feit dat ze gewoon even niet kunnen leveren.
Lol nou dan zit je op een verkeerde server volgens mijCyrus-The-Virus schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:30:
[...]
servers zitten vol???? de pvp servers dan, want de pve servers zitten om spelers te springen heb ik het idee.... ik speel elke dag en mag blij zijn als ik 10 andere spelerds tegenkom in een uur
Anoniem: 64138
Anoniem: 26351
Ja dat kan. Check http://ui.worldofwar.net en zoek dan naar BottomBar en SideBarAnoniem: 64138 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:56:
Even een vraagje tussendoor. Is het mogelijk om meer dan één Action Bar tegelijkertijd te tonen? Dus bijvoorbeeld twee Action Bar's waar je je spreken / voedsel / ect op kan plaatsen zonder dat je daarvoor die gele knoppen hoeft te gebruiken? Zo ja, hoe
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 16-02-2005 17:00 ]
Anoniem: 64138
Thanks, ik snapte namelijk geen bal van die twee mods welke in de starttopic staan.Anoniem: 26351 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:59:
[...]
Ja dat kan. Check http://ui.worldofwar.net en zoek dan naar BottomBar en SideBar
Het zou kunnen dat je in de *.toc bestanden het versie nummer moet aanpassen naar jouw versie nummer van wow (staat links onderin direct na starten)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Met logisch nadenken kom je ook een eind.UltraR-pc schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:46:
[...]
Exit game gaat net iets snellerMaar is het nou mogelijk of gewoon niet doen?
[...]
Is ook zo, maar ik zat toch ff te balen toen ik die verkoop fout maakte.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Op de realms waarvan Blizzard je van harte afraadt om op te spelenAnoniem: 69294 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:26:
Ik heb net WoW gekocht en wil heel graag weten op welke realms jullie spelen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
hehe grapjas.. als jij net iets aan het doen bent je druk alt f4 dan heeft de ap geen tijd om dat te saven omdat hij vanuit windows wordt gesloten.Flapmo schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:30:
[...]
Met logisch nadenken kom je ook een eind.
Als je exit game deed en er zou niet gesaved worden zat er dus een save functie in het spel die je kon omzeilen met alt-tab en dan zou je domme handelingen ongedaan kunnen maken (traden bv met een andere speler).
Dit is niet logisch, dus ja alles wordt real-time gesaved. Ook met een alt-f4.
Als je daar zeker van bent daag ik je uit om je beste wapen te verkopen, alt tab te doen en alt f4. Dan zou het niet hebben gesaved, en jij dus je wapen nog hebben(+hopelijk wat extra geld).Webgnome schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:33:
[...]
hehe grapjas.. als jij net iets aan het doen bent je druk alt f4 dan heeft de ap geen tijd om dat te saven omdat hij vanuit windows wordt gesloten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 5577
Anoniem: 69294
Lvl 10 worden en dan een bepaalde quest doen.Anoniem: 5577 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:05:
Ik heb een vraagje mischien dat iemand helpen kan.
Ik ben nu een Night Elf hunter level 5 en ik had begrepen dat je een beast spell kon leren om beesten te temmen en als pet te hebben.
Kan iemand me zeggen hoe ik daar aan kan komen ? moet ik een bepaald level zijn of is er een bepaalde quest die ik moet voldoen ?
nou eigenlijk moet je meerdere bepaalde quests doenAnoniem: 69294 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:13:
[...]
Lvl 10 worden en dan een bepaalde quest doen.
Facts don't care about your feelings
hebbek dus ook voor maar die letters wisselen helpt me niet verder, nog enige suggesties?Hans.Solo schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:54:
Yesssssss, eindelijk toch nog de CE binnen!! Na ongeduldig wachten issie toch nog gekomen....
Dus ik denk, moooi ff reggen en aan de slag... Dus niet! serial invalid![]()
Nou ben ik dat van blizzard wel gewend dat de serialz het niet doen, dus ff van de eerste 6 chars van me serial de laatse 2 omgedraaid, en jaaaa hoor, kan me accountje netjes aanmaken.
Ik heb nog nooit zoveel geduvel gehad om een game te krijgen en mezelf te reggen man
Anoniem: 69294
YoshiBignose schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:14:
[...]
nou eigenlijk moet je meerdere bepaalde quests doen
Anoniem: 14027
Bij mij duurde het een week ofzo voordat ik mijn Rabocard (ook een studentenrekening) kon afhalen nadat ik mijn handtekening had gezet onder de aanvraag.kevinp schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:25:
even een vraagje half offtopic, Ik ga van het wekend ook maar eens op zoek naar een exemplaat van WoW omdat ik het wel wil spelen. (hopelijk kan ik er nog een vinden).
Maar nu wil ik dus via creditcard spelen, die moet ik dus een aanvragen(ik ben student en zit bij rabobank dus is niet zo heel duur).
Maar weet iemand hoe lang het duurt voordat je je credicard binnen hebt? Doen ze dat meteen, komt dat met de post.
Ik zal eerst wel een afspraak moeten maken, en daarna kom je 5 minuten met iemand praten, en zet je een handtekening.
waar heb je het overDarkJedi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:29:
Als ik een baantje heb wil ik ook WoW kopen. Zat in de CB. En dan wil ik dus ook lowlanders joinen maar is dat nu wel verstandig? Ik het echt zo erg als Blizzard zegt of valt het allemaal wel mee?
3x raden.
Anoniem: 77857
het wordt afgeraden omdat je anders last van queues kunt hebben, dus eigenlijk moet je het zelf wetenDarkJedi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:23:
[...]
3x raden.
Blizzard raad af om een nieuwe char te maken op de server waar jullie allemaal zitten. Maar is het echt zo erg of valt het allemaal wel mee?
Anoniem: 5577
Mijn broer heeft hem zostraks kunne reggen met enkel 16 maal x zoalng het maar tot 4 maart werkt dan komen de prepaid kaarten er en is het enkel een kwestie van manage account.Tijs_a schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:20:
Het schijnt dat blizzard de methode om een fake CC nummer of allemaal xxx ten zeerste afraadt dus ik twijfel er over of ik het zal gebruiken of gewoon zal wachten. Wat denken jullie?
[ Voor 77% gewijzigd door Tijs_a op 16-02-2005 22:10 ]
Anoniem: 130680
Anoniem: 24869
Ah dit bergrijp ik, die andere opmerking van je klonk erg Orcs in mijn oren. Maar om je vraag te beantwoorden, ik vindt het reuze meevallen. Alleen op zondag had ik veel last van queues, maar de rest van de week kom ik er meteen in. En ik bedoel op Bloodscalp.DarkJedi schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:23:
[...]
3x raden.
Blizzard raad af om een nieuwe char te maken op de server waar jullie allemaal zitten. Maar is het echt zo erg of valt het allemaal wel mee?
[ Voor 17% gewijzigd door YoshiBignose op 16-02-2005 22:41 ]
Kun je waarschijnlijk gewoon kopen bij de Weapon trainer voor 10silver.YoshiBignose schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:34:
ik speel op bloodscalpben nu een lvl 14 troll mage, maar ik haat die barrens ik word er gewoon zo depressief van dus ik ben met de zeppelin naar undead gebied gevlogen en daar lekker aan het questen, veeeel leuker
en oh ja nog een vraagje, hoe waar en wanneer kan je een wand gebruiken als mage?
Anoniem: 83846
Die krijg je gewoon bij een bepaalde quest. Ik kreeg tijdens mijn level 14 een wand via een quest. Zonde om dus 10S aan te besteden. Ik speelde wel bij de Aliance.M@NIC schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:44:
[...]
Kun je waarschijnlijk gewoon kopen bij de Weapon trainer voor 10silver.
Maar stel ze komen erachter dat je een fake cc nummer hebt gebruikt, wat doen ze dan?Tijs_a schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:20:
Het schijnt dat blizzard de methode om een fake CC nummer of allemaal xxx ten zeerste afraadt dus ik twijfel er over of ik het zal gebruiken of gewoon zal wachten. Wat denken jullie?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
ik heb met een fake cc geregt en heb dan wel mijn echte adres ingegeven. Ik zie wel wat er gebeurd. Mocht het fout gaan dan heb ik gewoon pech gehad.Risiso van het vak zullen we het maar noemenmotormuus schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:36:
[...]
Maar stel ze komen erachter dat je een fake cc nummer hebt gebruikt, wat doen ze dan?
Wordt je char gedeleted of je serial key gebanned?
Ben er wel benieuwd naar, wie van de tweakers heeft zijn echte naam adres etc etc ingevuld? dat gaat ze toch geen zak aan als je met een kaartje maandelijks betaald?
Dit is niet de eerste keer dat dit ge-etter voorkomt bij een Blizzard product, in de meeste gevallen is het omwisselen van de laatste 2 letters in 1 van de 5 combo's van letters en cijfers afdoende om er door heen te komen, anders zou ik toch de support eens ff bellen, d'r is als het goed is een tel no. in nederland waar je naar toe kunt bellendafz0r schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:21:
[...]
hebbek dus ook voor maar die letters wisselen helpt me niet verder, nog enige suggesties?
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
waarom zou je dat dan doen het is het veel gezellig om op server te spelen waar veel mensen zitten of je vrienden spelen je betaald niet voor niets voor het spel, dan zetten ze maar betere servers neer of limiteer dan de accounts per server ofzoWebgnome schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:23:
He mensen wat ik wel jammer vind wat hier gebeurd is dat er gewoon hard tegen het advies van blizzard wordt gegaan om niet op bepaalde servers te gaan spelen. We weten allemaal dat er veel servers zijn die zwaar zijn belast maar nog veel meer servers zijn normal of zelfs low.. waarom dan toch tegen het advies van Blizzard in en gezellig de high populated servers joinen?
Sorry maar zo verziek je het toch en beetje voor de rest? Houd rekening met de rest van de spelers en verspreid je gewoon over de servers en niet met z'n allen op één of twee servers. We weten allemaal het 'slashdot' effect/
tuurlijk je betaald ervoor maar komop waarom zou je dat doen.. omdat je betaald mag je maar meteen alles en hoef je met niemand maar dan ook niemand rekening te houden? Beetje rare mening vind ik dat ( eerder beetje asociaal ) . Ik zou ook het liefste op een PVP server zitten maar omdat die bij het reggen al superdruk waren dacht ik van 'doe het niet'.
[ Voor 30% gewijzigd door Webgnome op 17-02-2005 00:34 ]
Ik bedoel dat ze het aantal characters per server limiteren.Webgnome schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:31:
[...]
tuurlijk je betaald ervoor maar komop waarom zou je dat doen.. omdat je betaald mag je maar meteen alles en hoef je met niemand maar dan ook niemand rekening te houden? Beetje rare mening vind ik dat ( eerder beetje asociaal ) . Ik zou ook het liefste op een PVP server zitten maar omdat die bij het reggen al superdruk waren dacht ik van 'doe het niet'.
En hoe bedoel je limiteer het aantal users? Die limit zit er toch op dmv ques.
[ Voor 9% gewijzigd door InfoTracer op 17-02-2005 00:36 ]
Het is een keuze die je maakt natuurlijk. Tuurljik ik zou twijfelen... ik heb de mazzel gehad dat ik de eerste was die een account had en dus kon kiezen welke server we gingen spelen. Ik denk trouwensd dat het niet uitmaakt hoeveel chars je hebt op een server maar hoeveel mensen er tegelijk op die server zijn ingelogd. Immers als ik niet inlog op die servers dan hoeft de server ook niks met mijn chars te doen. Log ik in dan wordt er 1 van die chars 'actief'. De rest boeit niet voor de server. Of heb ik hetnu grandioos mis ?InfoTracer schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:34:
[...]
Ik bedoel dat ze het aantal characters per server limiteren.
Maar ik bedoel als allemaal bekenden op 1 bepaalde server spelen dan ga je toch ook niet zeggen van ik ga wel in me 1tje op een minder drukken server zitten dan benadeel je je zelf terwijl je wel voor het spel betaald
[ Voor 11% gewijzigd door Webgnome op 17-02-2005 00:41 ]
unstuck gebruiken?Anoniem: 100949 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:09:
Aaargh... met m'n ghost in The Veiled Sea gevallen. Wat nu?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 100949
Net 4 stacks verkocht voor 4s pstuk-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:19:
[...]
vraag wat jij vind dat je ervoor nodig hebt om berak even te draaien of winst te maken
als ze het ergens anders goedkoper krijgen, gaan ze daar toch heen?
de markt begint pas, duurt nog zeker 1 a 2 weken voor de markt stabieler begint te worden, veel mensen zijn nog aan het aftasten
als er op de bliz site staat dat je minimaal 50-70 moet vragen om break even te draaien of winst te moet maken, dan hebben meer mensen dat gelezen, voor hetzelfde geld denken ze
"he die vraagt 40, das veel te weinig, ik kan er vast nog wel meer van de prijs af halen, want hij weet toch niet goed wat het waard is"
anders gewoon rondvragen aan andere enchanters wat zij vragen
ik verkoop mijn light leather bijvoorbeeld voor 3s /stack10 en ze gaan als warme broodjes
tuurlijk kan ik ze ook voor meer wegdoen, maar dan duurt het langer, en gezien de hoeveelheid skinners, is er denk ik meer vraag dan aanbod
gister alleen al door skinnen en verkopen iets van 70 silver verdient in 3 uur ofzo
ik zelf maak amror patches voor mezelf wanneer ik ze nodig heb, de rest van het leer verkoop ik dus, of geef ik aan vrienden van me, evenals patches
heb nu dus redelijke cashflow lopen omdat bijna alle monsters te skinnen zijn
[ Voor 85% gewijzigd door Infernis op 17-02-2005 07:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq