Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 in 1 reader is het maarja ik mag em ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:22:
16 in 1 reader is het maarja ik mag em ruilen :)
Dat kan een h3x0 idd niet hebben, heb ik al op verschillende plaatsen zien staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:14:
[...]

Dat kan een h3x0 idd niet hebben, heb ik al op verschillende plaatsen zien staan ;)
Van mijn cardreader, een Asus 9-in-1 ding, werkt in ieder geval het eerste slot (CF) wel. Van de andere slots denk ik niet dat ze werken, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10
Ik ben aan het twijfelen tussen de Archos Gmini 400 en de IRiver H-320. Nou vroeg ik me 1 ding af:

Bij de Iriver, zit een USB host. Dus je kan je b.v je digitale camera eraan koppelen. Nu blijkt dat verschillende merken niet herkend wordt door de Iriver. Nu las ik al surfend door verschillende pagina's dat het misschien wel met een firmware upgrade verholpen kan worden.

Maar kan dat wel? Je hebt toch een driver nodig om je camera te laten herkennnen. Of stoppen ze in de firmware de drivers? Nou ja, het is mij dus niet helemaal duidelijk hoe dit zit.

Mijn vraag:
Zal het mogelijk zijn om in de toekomst ELKE digitale camera aan je iRiver te hangen en dat hij hem dan ook herkent om er afbeeldingen eraf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ELKE is wat overdreven, maar het is mogelijk om met firmware updates ervoor te zorgen dat er veel meer USB apparaten worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10
Hmm, ja ok ELKE is wel heel erg overdreven. Maar het gaat mij voornamelijk om de Canon EOS 350D.

Er blijkt dat geen enkele Canon en Sony Camera op deze mp3 speler aangesloten kan worden. Of heeft iRiver al aangekondigd dat ze deze 2 merken ook gaan herkennen in hun nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
ik ben bang van niet.
Canon en Sony zijn namelijk niet ECHT plug en play.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ik wil mijn H320 op een Win98SE bak gebruiken als tijdelijke backup voor documenten. Nu blijkt dat ik daar een driver voor nodig heb.
Volgens http://www.iriveramerica.com/download/H300_USA_Eng.pdf (de amerikaanse handleiding), Blz 27 zouden de drivers op CD rom staan. Op de CD rom die ik bij mijn H320 heb gekregen staat alleen het db programmaatje.
Hoe kom ik aan de driver voor Windows 98?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 13:29
Waarschijnlijk is de driver nu wel geinstalleerd maar staat je Iriver in USB Charge mode!
Zie je op je beeldschem charging staan? Druk nu 2x kort achter elkaar op play! Connected zal verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Nee, dat is het probleem niet. In de manual wordt gesproken over een iriverh.inf bestand. Deze staat helemaal niet op mijn CD.
Ook op Iriver websites kan ik geen driver vinden voor de H300 onder Win98SE :?

w00t. Gevonden. http://www.iriver.com/htm...goryIdx=&tmpSearchString= en http://www.iriver.com/htm...hFlag=EG_DOWNLOAD_UP_PATH

Wanneer je HManager1.70.exe installeert worden de drivers geplaatst in C:\program files\iriver\Hseries\Driver

[ Voor 53% gewijzigd door Pacjack op 22-06-2005 10:34 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb nu een jaar mijn H320, prachtig apparaat!
Nu ben ik van plan om een Sony Cybershot T7 te kopen, maar ik weet dat Sony ni kan connecten met de iRiver :(
Weet er iemand een site waar ik een cardreader kan kopen die ECHT WERKT met MS ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets van een geschikte fm-transmitter voor de h340? (iriver in auto naar radio, speciale frequentie) kheb nu een universele maar geeft veel ruis. heeft iemand al een geruisloze weten te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tjeu

Ik heb de sandisk imagemate MS/MS PRO met het modelnummer SDDR-97 cardreader
En die werkt perfect met de h-320 mp3 speler
bij de mediamarkt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ petb

is het een lezer ENKEL voor MS ? of is het een **-in 1 -lezer?
hoeveel heeft je die gekost?
Kun je mij een nog preciezere naam geven aub? Ik moet die gwn hebben :)
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:24:
@ petb

- is het een lezer ENKEL voor MS ? of is het een **-in 1 -lezer?
het is alleen voor memory stick (pro)

- hoeveel heeft je die gekost?
pfeew ik weet niet meer precies ik meen iets van rond de 20 euro?..

- Kun je mij een nog preciezere naam geven aub? Ik moet die gwn hebben :)
nog duidelijker? >:)
als je bij de mediamarkt kijkt zie je ze vast wel liggen .

Dank
graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn samsung digimax 250 werkt iig met usb-on-the-go

Nu heb ik alleen iets vreemds. Ik vind het geluid helemaal niet zo hard. en dat terwij ik toch firmware 1.28 Koeraans heb met User EQ op Treble 4 en bass 14. met 40 issie redelijk hard, maar moet veel harder kunnen. en op 30 is het een relaxt volume voor thuis, maar op de fiets moe ie echt harder hoor :D iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:48

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:16:
Nu heb ik alleen iets vreemds. Ik vind het geluid helemaal niet zo hard. en dat terwij ik toch firmware 1.28 Koeraans heb met User EQ op Treble 4 en bass 14. met 40 issie redelijk hard, maar moet veel harder kunnen. en op 30 is het een relaxt volume voor thuis, maar op de fiets moe ie echt harder hoor :D iemand een idee?
Wat voor koptelefoon heb je? Als ik die van mij nl op 40 zet, ben ik mijn trommelvliezen kwijt ben ik bang. Ik heb 'm maximaal op 30 staan, en dat is alleen als ik in een luidruchtige omgeving zit (buiten of in de gym met harde house). En ik heb van die oorschelpjes van Koss, dus dat is redelijk open.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Goede Sony koptelefoon, maar ik ga denk ik toch maar over op de Mx400 oordoppen. Die hebben een wat mindere Mid, maar de treble en bass zijn heleder en kunnen wat harder. Maar het blijft vreemd dat mijn Xclef HD-500 met een twee 2 zo lage output (2 x 10 Mw) met mijn sony koptelefoon harder kan dan op mijn Iriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:01:
Ik heb een Goede Sony koptelefoon, maar ik ga denk ik toch maar over op de Mx400 oordoppen. Die hebben een wat mindere Mid, maar de treble en bass zijn heleder en kunnen wat harder. Maar het blijft vreemd dat mijn Xclef HD-500 met een twee 2 zo lage output (2 x 10 Mw) met mijn sony koptelefoon harder kan dan op mijn Iriver
Hmmm...ik weet het ook niet dan. Bedoel je met koptelefoon een echte 'grote' koptelefoon? Want daar kan het best aan liggen. Het gaat om de impedantie van het ding. Als die te hoog is, trekt ie in no time je accu leeg. De xclef heeft misschien een hogere uitgangsimpedantie.

Tip: luister eens naar Koss...echt een heeeeel erg goed geluid. Koss staat bekend om high-end koptelefoons en deze schelpjes stellen niet teleur.

[ Voor 11% gewijzigd door mphilipp op 29-06-2005 18:05 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gehoord dat die koss juist niet al te best was. Ik ga kijken voor de sony EX-81. nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kijk in dit topic: Wat zijn goede oordopjes? Deel 5 genoeg producten.
Ik heb zelf de Sharp HP-MD33, ik moet niets anders hebben. Echt heel tevreden erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:00:
heb gehoord dat die koss juist niet al te best was. Ik ga kijken voor de sony EX-81. nog andere ideeën?
Van een dove zeker? >:)
Smaken verschillen, maar ik vind die Koss toch echt heel erg goed klinken. Het is ook mijn persoonlijke voorkeur. Ik haat dopjes namelijk. Je bent echt helemaal afgesloten en ik vind ze nog onhygiënisch ook.

Maar in the end zijn je eigen oren de grote scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor diegene die nog een cradle zoeken voor de H-320
ik heb hier www.digimania.nl een week geleden 1 besteld en heb hem vandaag binnen gekregen.
hij kost totaal €40 (ik heb hem via de bank vooruit betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:10:
voor diegene die nog een cradle zoeken voor de H-320
ik heb hier www.digimania.nl een week geleden 1 besteld en heb hem vandaag binnen gekregen.
hij kost totaal €40 (ik heb hem via de bank vooruit betaald)
Ik heb hem zojuist ook binnengekregen maar er wel meer dan twee maanden op moeten wachten. Ze hadden er op hun site wel even bij mogen zeggen dat hij niet op voorraad was en dat de wachttijd zo lang was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:40:
[...]

Ik heb hem zojuist ook binnengekregen maar er wel meer dan twee maanden op moeten wachten. Ze hadden er op hun site wel even bij mogen zeggen dat hij niet op voorraad was en dat de wachttijd zo lang was....
kwam ik de eerste keer toen ik hem bestelde ook pas na 3 e-mails sturen achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07-2017

WaterGenuis

-=&0&=-

Wie heeft ervaring met de Dane-Elec Combo 9-in-4 card-reader versus SanDisk SD card in combinatie met de H320. Heb deze combinatie nog niet gezien.

Werkt dit ???

Thanks

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die 9 in 4 card readers werken niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 03-09 16:43
Als het je alleen om SD kaarten gaat, kan ik je deze lezer aanraden: Dane-Elec zMate voor SD Card. Werkt als een trein met je H3x0. Ik heb beide al erg lang en nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

RoD schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:31:
Die 9 in 4 card readers werken niet toch?
Jawel hoor : Dane Elec is een uitzondering. Kijk maar eens hier
[rml][ MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie[/rml]

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

BrBuggyB schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:37:
Als het je alleen om SD kaarten gaat, kan ik je deze lezer aanraden: Dane-Elec zMate voor SD Card. Werkt als een trein met je H3x0. Ik heb beide al erg lang en nooit problemen mee gehad.
JA, eigenlijk is deze prima; ik kan hem momenteel zo moeilijk vinden (overal uitverkocht !)
Heb jij trouwens de "wigvormige" versie (http://www.memoryshop.nl/product/15193/) of die "rechthoekige" met dat clipje (http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=2209) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:41
Ik heb na lang wikken en wegen ook een H320 besteld (morgen als het goed is binnen), maar heb nog een vraagje,

Aangezien ik volgende week op vakantie ga wil ik graag een autolader erbij hebben, nu heb ik hier al gezocht en ook op misticriver rondgeneust en alles wijst erop dat je een universele auto adaptor kunt gebruiken, zolang die maar 5 volt, en 2000 ma kan leveren, verder moet het centrum van de plug positief zijn. (mindere stroomsterkte kan evt ook, laad alleen wad minder snel...).
Aangezien de meeste universele adaptor's 4.5 of 6 volt als keuze hebben moet dit toch lukken, het optionele battery pack varieert bij ontladen immers ook tussen 6 en +/- 4 volt?

Kan iemand dit bevestigen of even de specs van de standaard adaptor posten (auto adaptor zou nog beter zijn).
Heeft iemand verder ervaring met een universele auto adaptor?

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Speedsmile schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:30:
alles wijst erop dat je een universele auto adaptor kunt gebruiken, zolang die maar 5 volt, en 2000 ma kan leveren, verder moet het centrum van de plug positief zijn. (mindere stroomsterkte kan evt ook, laad alleen wad minder snel...).
Je zegt het zelf al: als ie aan de specs voldoet die je hier schetst moet ie het gewoon doen. Je moet alleen heel erg goed opletten met die universele dingen dat de instelknopjes niet per ongeluk verzet worden. Ik heb dat ooit opgelost door er een stuk tape overheen te plakken en tekentjes te zetten bij de juiste schakelstand. De iRiver is te duur speelgoed om zomaar kapot te laten gaan door iets stoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
mphilipp schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:45:
[...]

Je zegt het zelf al: als ie aan de specs voldoet die je hier schetst moet ie het gewoon doen. Je moet alleen heel erg goed opletten met die universele dingen dat de instelknopjes niet per ongeluk verzet worden. Ik heb dat ooit opgelost door er een stuk tape overheen te plakken en tekentjes te zetten bij de juiste schakelstand. De iRiver is te duur speelgoed om zomaar kapot te laten gaan door iets stoms.
Ha ha, het is inderdaad wel erg duur speelgoed, en als ik er een kan vinden zoek ik er een met een vaste instelling zodat ik niet per ongeluk dat m'n iriver opblaas.... ;)
Bedankt voor de reactie in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand de silicone beschermingstas besteld voor de h320.
Hij is net uit en is bij boxwave te bestellen. Op misticriver.net lopen er al tijden discussies over dit onderwerp maar ik ben benieuwd of in Nederland net zulke Iriver gekken rond lopen en wat hun ervaring met dit tasje is.

Erg mooi tasje maar wel prijzig 30 euro inclusief internationale verzending, komen er naast de verzendkosten nog andere kosten bij?

linkje:
Flexiskin
http://www.boxwave.com/pr...iskin-iriver-h320_359.htm

Armorcase:
http://www.boxwave.com/pr...-case-iriver-h320_359.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad wel leuke cases voor de h-320, maar de flexskin heeft voor zover ik kan zien geen riemclip hergeen ik een groot gemis vind.
De armorcase darintegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie meedelen dat de sandisk MobileMate MS werkt samen met de H320
Lekker compact, nu kan ik dus ook via mijn cybershots fotos uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n armorcase niet gevaarlijk als je em met case en al laat vallen. Dat je iRiver dus klem zit in de armorcase? Net zoals schoenen met metalen neuzen je tenen kunnen verbrijzelen als er iets heel zwaars op valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 03-09 16:43
WaterGenuis schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:56:
[...]

JA, eigenlijk is deze prima; ik kan hem momenteel zo moeilijk vinden (overal uitverkocht !)
Heb jij trouwens de "wigvormige" versie (http://www.memoryshop.nl/product/15193/) of die "rechthoekige" met dat clipje (http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=2209) ?
Ik heb die met dat klipje, de laatste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me H320SE net binne helemaaaaaal freshhhhhhhh 8) 8)

ik heb een vraagje er staat nu firmware 1.07 op

ik wil graag 1.28 erop instaleren maar de vraag is installeert ie dan ook al die updates met film enzo van de vorige versies..

of moet ik al die updates stap voor stap instaleren?????///

wie kan mij helpe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:54:
heb me H320SE net binne helemaaaaaal freshhhhhhhh 8) 8)

ik heb een vraagje er staat nu firmware 1.07 op

ik wil graag 1.28 erop instaleren maar de vraag is installeert ie dan ook al die updates met film enzo van de vorige versies..

of moet ik al die updates stap voor stap instaleren?????///

wie kan mij helpe _/-\o_
Je kunt gelijk de nieuwste firmware installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik vroeg me af waar de mensen die hem de afgelopen dagen binnen hebben gekregen hem besteld hebben en hoe lang het ongeveer duurde voor hij er was.

Ik zit er namelijk ook zwaar over te denken om er 1 te bestellen maar bij een heleboel webshops is hij niet op voorraad dus vroeg me af waar ik hem het beste en voor niet al te veel geld kon bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om een flexiskin te bestellen van www.boxwave.com. Helaas heb ik geen ervaring met het importeren van goederen. Na enig zoek werk ben ik achter de volgende regels gekomen

tasje kost inclusief verzenden 27 euro
importkosten zijn 5,25% is 1,40 euro
over die 1,40 moet ik 19% btw betalen

klopt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peveer schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:58:
Ik vroeg me af waar de mensen die hem de afgelopen dagen binnen hebben gekregen hem besteld hebben en hoe lang het ongeveer duurde voor hij er was.

Ik zit er namelijk ook zwaar over te denken om er 1 te bestellen maar bij een heleboel webshops is hij niet op voorraad dus vroeg me af waar ik hem het beste en voor niet al te veel geld kon bestellen :)
Ik heb 'm gekocht bij 4launch. donderdag besteld maandag in huis :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 18:38

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik zie dat ze 'm bij bol.com ook hebben, binnen 5-10 werkdagen in huis..

Ik ga vanmiddag bij MediaMarkt in Amsterdam kijken, hoop dat ze 'm daar ook nog hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal maaden heb ik een Iriver h340 echt een turbo apparaat!! geweldig ik zal nu maar even ophouden met hem de hemel in prijzen anders ben ik nog wel even bezig!!

Alleen nu wilde ik vandaag er eens wat nieuwe muziek opzetten (ja na een tijdje ken je alle 40 GigaBytes uit je hoofd ;)) allen toen ik hem in aan een windows machine hing waren er een hoop bestanden die er raar uit zagen (file names) en windows ging helemaal over de zeik een voorbeeldje:

.01_armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_193_21-04-2005-tt.mp3.Hc5kcm

en er waren een aantal bestands namen met blokjes er in die in Nero als eerst2letters~1.mp3 werden weer gegeven.

Ik kan alle bestanden gewoon correct met de speler afspelen, het vreemde alleen is dat de bestanden die beginnen met een . en eindigen met 6 rare letters er tweekeer in staan 1x normaal en 1x fout alleen de bestand groote is verschillend.

Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Nou moet ik er bij vertellen dat ik ze er op gezet heb van af een linux machine (Gentoo kernel 2.6.9) en nu wil mijn Windows XP SP2 hem niet goed lezen. ligt dit aan Windows of komt dit door Linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien moet je de bestanden ns opnieuw coderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:42:
Misschien moet je de bestanden ns opnieuw coderen?
Dat zou misschien een oplossing kunnen zijn, alleen hoe doe je dat opnieuw coderen?! ik vermoed dat het iets te maken heeft met de verschillende teken set's tussen linux en windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor Windows weet ik in ieder geval DBPowerAMP, echt een geweldig programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb gisteren ook de H320 gekocht, geweldig ding! Alleen een vraagje: als ik 'm via de oplader oplaad, blijft het schermpje de hele tijd aan. Laad ik 'm via de USB kabel op staat er een paar seconde 'Charging...' in beeld en gaat het schermpje uit..(zoals het hoort?)

Is dit wel de bedoeling? Lijkt me niet echt goed dat 't schermpje de hele nacht aan staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je dit instellen bij Display > LCD Power Off(A.). Je kunt em instellen tussen de 3 en de 60 seconden. 60 sec. houdt in dat ie altijd aan blijft als je speler op de lader is aangesloten. Bij Display > LCD Power Off(B.) kun je instellen hoe lang je speler aan blijft als ie op de interne accu draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Yup, dat was 't.

Bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
Ik had nog een vraagje voor ik hem ook aanschaf:

* Kan je hem ook op sleep-timer zetten zodat hij bvb na 30 min automatisch uitgaat?
*Heeft hij een zoek functie voor mp3tjes en zo ja hoe werkt die?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaa dat kan wereld speler je had toch niet anders verwacht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Peveer schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:05:

* Kan je hem ook op sleep-timer zetten zodat hij bvb na 30 min automatisch uitgaat?
*Heeft hij een zoek functie voor mp3tjes en zo ja hoe werkt die?

Alvast bedankt.
Wat bedoel je precies met die zoekfunctie?
Je kunt niet ergens iets intypen en dat ie het dan zoekt, maar je kunt wel op titel, artiest, album kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 09:22
Peveer schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:05:

ja dat kan, staat volgens mij zelfs in je handleiding hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
RoD schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:32:
[...]

Wat bedoel je precies met die zoekfunctie?
Je kunt niet ergens iets intypen en dat ie het dan zoekt, maar je kunt wel op titel, artiest, album kijken.
Ja ik hoopte eigenlijk dat er een soort winamp-zoekfunctie in zat dat je bvb een gedeelte van een nummer intypt en dat ie dan vindt in welke nummers dat gedeelte voorkomt.
Maar met titel,artiest en album ben ik ook tevreden hoor :)
Dat gaat dan allemaal op id3-tags ofniet?

Ik ga hem iig bestellen als ik men salaris eindelijk eens binnen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Peveer schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:51:
[...]

Ja ik hoopte eigenlijk dat er een soort winamp-zoekfunctie in zat dat je bvb een gedeelte van een nummer intypt en dat ie dan vindt in welke nummers dat gedeelte voorkomt.
Maar met titel,artiest en album ben ik ook tevreden hoor :)
Dat gaat dan allemaal op id3-tags ofniet?

Ik ga hem iig bestellen als ik men salaris eindelijk eens binnen krijg..
Ja, dat gaat op ID3 tags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Was het ook niet zo dat dat het opstarten enorm vertraagt, die database-functie?

Heb het zelf nog niet geprobeerd, ook nergens voor nodig aangezien ik mijn MP3's netjes sorteer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

NNF schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:15:
Was het ook niet zo dat dat het opstarten enorm vertraagt, die database-functie?

Heb het zelf nog niet geprobeerd, ook nergens voor nodig aangezien ik mijn MP3's netjes sorteer ;)
Nou ja...enorm...Ik heb 'm propvol zitten (+/- 38Gb) en dan duurt het zo ongeveer 2-3 minuten. Dus heb ik het maar uitgezet. Ik heb toch alles georganiseerd op beginletter\artiest\album. Makkelijk zat.

De iPod doet er net zo lang over, maar die heeft een handigheidje. Hij heeft nl een soort sleepmode die tot 12 uur (dacht ik) kan duren. In die sleepmode start ie heel snel op, de ID3 db staat dan immers nog steeds in zijn geheugen. Kost wel een beetje batterij denk ik, maar goed... Jammer dat de iRiver dat niet heeft. Als je de iPod dus dagelijks gebruikt gaat ie effectief dus nooit uit.

[ Voor 4% gewijzigd door mphilipp op 21-07-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n 20 gig op mijn speler staan, en bij mij kost het 47 seconden met de database-functie aan, en 17 seconden zonder. Dus ik heb em maar uitgezet. Je kunt de functie trouwens altijd aanzetten als je je speler al aan hebt. Dan laadt ie (30 seconden bij mij) en dan kun je alsnog op album e.d. zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij komt dat gewoon omdat de database functie van zowel de iRiver als de iPod gewoon niet goed in elkaar zitten.
Mijn Gmini400 heeft ook zon database, en die start altijd binnen een paar seconden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Weet iemand 'n winkel waar ze 't ding nog wel op voorraad hebben? Overal niet uit voorraad leverbaar, en ik ga volgende week op vakantie en wil 'm hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 09:22
RemCow schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:56:
Weet iemand 'n winkel waar ze 't ding nog wel op voorraad hebben? Overal niet uit voorraad leverbaar, en ik ga volgende week op vakantie en wil 'm hebben.....
geloof dat mediamarkt utrecht ze op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
Ik heb hem gister bij www.one2remember.nl besteld stond een levertijd van 1-5 dagen, dus hij zal volgende week ergens wel binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik ben van plan dit om morgen dit prachtige stukje techniek aan te schaffen. Vraag mij alleen nog af of er ook adapters zijn om het op 12 V, in de auto dus, op te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede vraag! maar dat moet wel lukken denk ik.

nog even een tip. voor 11 euro incl. verzendkosten zijn er zeer fraaie flexiskins te koop op ebay voor de H320.
Ze zijn er in de kleuren, roze, grijs, blauw en wit. Doen zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 04:05:
goede vraag! maar dat moet wel lukken denk ik.

nog even een tip. voor 11 euro incl. verzendkosten zijn er zeer fraaie flexiskins te koop op ebay voor de H320.
Ze zijn er in de kleuren, roze, grijs, blauw en wit. Doen zou ik zeggen!
dat vroeg ik mij ook af. zijn er goede beschermingen te vinden dat je het apparaat dus ook op het strand kan bedienen? Een stofvrij hoesje waar je wel het scherm door ziet dus :P.

Nog een stom vraagje: Is het scrollen door de liedjes even makkelijk zoals het bij een iPod kan ? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ewald ! op 26-07-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Ewald ! schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:52:
ik ben van plan dit om morgen dit prachtige stukje techniek aan te schaffen. Vraag mij alleen nog af of er ook adapters zijn om het op 12 V, in de auto dus, op te kunnen laden.
Deze bestaan en de orginele is bij mp3man te bestellen maar zowat elke universele car adaptor is te gebruiken zolang hij maar 5 volt en 2000 ma kan leveren, en de stekker een positief centrum heeft. De meeste adaptors leveren echter 4.5 of 6 volt, maar 4.5 werkt prima heb ik afgelopen vakantie ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Ok, ben ondertussen naar de mediamarkt geweest om er eentje aan te schaffen. Waarom in een concrete winkel? Ik ga zaterdag op vakantie en je zult zien dat hij te laat afgeleverd wordt als ik hem bestel.
Nu had ik mij wat laten vertellen over die Cowon iAudio X5. Bijna het zelfde als de H320, alleen is hij platter, ook is de navigatie makkelijker (lees logischer en sneller voor mijn gevoel voor mijn worstenvingers). Maarrrrr... De geluidskwaliteit weet ik van die Cowon niet.. (van H320 ook niet echt, maar die was iig beter dan het geluid van een iPod).
De H320 heeft wel weer een beter scherm (lees: meer pixels).

Als jullie nou eens deden of jullie beiden niet kenden, en dit niet het iRiver topic was.. Welke zal je kiezen? (ik vertel hier niet bij dat de cowon na afdingen 25 euro goedkoper is, lees: 325 uiteindelijke prijs tegen de 290 van de iriver, maar dat maakt niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel nog tussen een Archos Gmini 400 en een iRiver H320, de hoes en de degelijke oordoppen bij de H320 overhalen me bijna, daar ik eerst praktisch zeker was van een Archos.

1) Je kan toch gewoon je nummers rangschikken zoals in winamp? Een lijst van pakweg 2000 nummers achter elkaar met AC/DC eerst en laatst ZZ-Top?

2) Werken die filmpjes - eens omgezet - vlot? Kan je er een Cheersaflevering of een concertje op kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Liedjes worden idd alfabetisch gerangschikt. Ik werk liever met mappen van artiesten, want 2000 nummers doorscrollen duurt even :X
De meeste filmpjes werken wel goed, kwaliteit is goed (ligt ook een beetje aan het kwaliteit van het bronmateriaal).

Edit: Het gaat wel vlot ja, ik kijk er geregeld wat op en vind het wel aangenaam kijken, vooral oude tv-series wat niet te bekijken valt (slechte kwaliteit) op de computer of tv vallen veel beter mee op de iRiver.

[ Voor 31% gewijzigd door pisart op 28-07-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mappen van artiesten zijn toch nog een pak moeilijker? Artiesten waarvan je maar 2 nummers hebt ga je toch niet in een aparte map stoppen?
Overigens had ik nog graag geweten of hij ook id3v2-tags weergeeft, hoesafbeeldingen dus, als die daarin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Meestal heb ik volledige cd's van artiesten, dat maakt het iets makkelijker en als ik er maar 2 nummers van heb dan zet ik het in een algemene map(pen).
Van mapafbeeldingen weergeven weet ik niets, ik heb er een paar, maar wordt toch niet weergegeven in de audio afspeel modus. Je kan die wel bekijken als je de menu opent van afbeeldingen, maar tijdens muziek luisteren krijg je geen afbeeldingen te zien, voor zover ik weet en gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik merk dat veel internet winkels (en de MediaMarkt Gronignen) nee moeten verkopen voor een H320.. ze zeggen dat ze op bestelling zijn, maar heel verdacht dat die apparaten niet meer gemaakt worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:37:
ik merk dat veel internet winkels (en de MediaMarkt Gronignen) nee moeten verkopen voor een H320.. ze zeggen dat ze op bestelling zijn, maar heel verdacht dat die apparaten niet meer gemaakt worden :X
Klopt, in de US is hij al niet meer te koop. Op Iriver America zijn de H320 en H340 niet meer te koop.
Allen zijn vervangen door de H10 20GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik vind het wel een mop dat alle winkels niet weten, die krijgen volgens mij gewoon het standaard bericht dat de bestelling in ontvangst is genomen, en de artikelen binnen x weken toegestuurd krijgen.
maar de h340 is ook al niet meer? :|
En is de H10 opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik van de week toch gewoon een H320 ga kopen, kan toch geen problemen opleveren ivm garantie ofzo? Anders zal ik toch nog voor een Archos Gmini 400 moeten opteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:12:
Ik denk dat ik van de week toch gewoon een H320 ga kopen, kan toch geen problemen opleveren ivm garantie ofzo? Anders zal ik toch nog voor een Archos Gmini 400 moeten opteren.
Je hebt gewoon recht op 2 jaar iRiver garantie, dus zal iRiver je gewoon garantie geven, ook al verkopen ze dat ding niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:42:
ik vind het wel een mop dat alle winkels niet weten, die krijgen volgens mij gewoon het standaard bericht dat de bestelling in ontvangst is genomen, en de artikelen binnen x weken toegestuurd krijgen.
maar de h340 is ook al niet meer? :|
En is de H10 opvolger?
Dat hij niet meer te koop is bij Iriver America wil niet zeggen dat de leveranciers zonder zitten ofdat de huidige bestellingen niet meer uitgeleverd worden. Tegenwoordig hebben alle fabrikanten, en niet alleen die van de electronica, geen voorraden meer maar produceren enkel alleen op bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik heb vernomen dat ze gewoon simpel weg niet meer gemaakt worden, en als ze nog geleverd kunnen worden is dat uit een magazijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik krijg vandaag toevallig een mailtje terug van norrod (ik wil ze niet beschuldigen maar deze vraag had ik een week terug gestuurd :+ )
ik vroeg of ze hun h320 nog kregen want deze was uitverkocht
Geachte klant,

Helaas zijn er wat leverings problemen. Hij is er dus nog niet.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop

NoRRoD Computers B.V.
Toevallig had Medimarkt ook leveringsproblemen, en al die internet winkels ook :+ .... (de bovenste in de pricewatch als ik mij niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.mp3man.nl is hij nu weer leverbaar voor €299 all incl, dus wees er snel bij!! ;)

www.mp3man.nl/product/12494

Wim

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste upgrade en kan dus ook video afspelen. Ik zie echter geen video icoontje op mijn scherm. Op bijgaande foto (onder) is er wel een te zien. Is er iemand waarbij hij wel op het scherm zichtbaar is?

Wim

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v285/beijs015/afbeelding.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
die krijg je ook niet.....
Plaatje is gewoon gefotosoept.
als je video wil afspelen moet je dat gewoon bij music doen en dan gewoon naar het filmbestand browsen.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackpanter schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:43:
die krijg je ook niet.....
Plaatje is gewoon gefotosoept.
als je video wil afspelen moet je dat gewoon bij music doen en dan gewoon naar het filmbestand browsen.
Ja, doe ik ook maar het zou wel leuk zijn!! ;)

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
Ik heb vandaan de H320 aangeschaft en hij zal morgen hier geleverd worden als het goed is maar ik vroeg me af of de 1.28 Firmware(korean) de allernieuwste is.

http://babelfish.altavist...ring%3d1%26SrchProduct%3d

En voor de gebruikers van de video functie vroeg ik me af welk porgramma het makkelijkst werkt om video's te encoden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peveer schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:28:
Ik heb vandaan de H320 aangeschaft en hij zal morgen hier geleverd worden als het goed is maar ik vroeg me af of de 1.28 Firmware(korean) de allernieuwste is.

http://babelfish.altavist...ring%3d1%26SrchProduct%3d

En voor de gebruikers van de video functie vroeg ik me af welk porgramma het makkelijkst werkt om video's te encoden?
Ik heb gewoon de Europese 1.27 firmware gebruikt en die speelt ook video af:

http://www.iriver.com/eu/index.asp

Voor het encoden van video gebruik ik Iriverter:

http://iriverter.sourceforge.net/download.shtml

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
De europese firmware kan niet zo luid door een of andere Franse wet. Om video te encoden gebruik ik Pocketdivxencoder. Kan je ook ondertitels bijzetten enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3rd gen. iPod is nu echt wel toe aan een begravenis en dus ben ik toe aan een nieuwe speler. Ik zat zelf te kijken naar de Creative Zen Touch en de iRiver H-320... mochten er nog andere spelers het overwegen waard zijn; let me know (geen ipod :P)

Ik zit te twijfelen; ik wil een speler die lang mee gaat op een volle baterij en dat vooral ook blijft doen... zo'n speler die op een gegeven moment maar een uurtje of 2 blijft werken = :r :r :r

Uiteraard is geluidskwaliteit ook belangrijk en graag heb ik nu een speler die wel directory structuren ondersteund... het gaat me vooral om de functie van afspelen van mp3's... een kleuren display en foto's en filmpjes kijken is een leuke extra maar ik weet niet of dat die 80 euro extra (uitgaande van mp3man.nl) waard is? of zijn er meer dingen die ik mee moet nemen?
andere tips ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
Vandaag dus de H320 binnengekregen maar hij deed het niet goed(het scherm zaten allemaal strepen door en veel storing) dus heb hem vandaag nog terug gestuurd en hoop dat ik vrijdag een nieuwe heb en anders maandag.

De reden waarom ik voor een H320 heb gekozen en niet voor de Creative is dat de iRiver geen drivers nodig heeft als je hem op de pc aansluit en de Creative wel(heet UMS geloof ik) en dat vond ik erg belangrijk, naast de battarij duur anders had ik de Zen genomen denk ik.

PS dat kleurenscherm van de iRiver ziet er echt héél strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai, daar noem je iets idd... zou voor mij ook de doorslag kunnen betekenen want met die USB is het ook handig voor op school enzo, bovendien vind ik dat schermpje er idd ook wel erg geil uit zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:49:
De europese firmware kan niet zo luid door een of andere Franse wet.
Ik heb zojuist de Koreaanse versie (1.28) erop gezet en merk niets van een verschil in geluidsvolume.
Moet dat echt zo zijn of niet. Heb jij de Europese versie ook al geprobeerd dan?

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb gewoon overgenomen wat ik hier las. Franse wet kwam uit, volume werd verlaagd van de Europese firmware, dus heb ik sindsdien maar de Koreaanse maar genomen.
Maakt me ook niet uit, in weze is er nauwelijks verschil tussen de Koreaanse en de Europese. Radio instelling en de taal, meer niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPod bleek vandaag weer wel te willen werken maar blijft wel dat ik er genoeg van heb... maar ik was bij de mediamarkt om de H-320 te bekijken en daar vertelden ze me dat deze mp3 speler al 'oud' is (ze hadden 'm ook dus niet meer, en kregen 'm ook niet meer)... is het dan misschien beter om nog even op die iPod te teren en te wachten op de opvolger van deze speler (dan zal deze ook wel een stuk goedkoper worden, als ze er nog zijn)... of zal ik gewoon nu me iPod uit z'n lijden verlossen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou niet voor de H320 gaan.
Dat de speler oud is zou niet uit moeten maken, maar imho is hij te dik, en er zijn spelers met vergelijkbare functionaliteit die wat ''eleganter" zijn :P

Het tijdperk van de multimedia mp3spelers is toch al wel aangebroken, dus ik raad je aan gewoon ns wat rond te kijken naar andere spelers (mijn persoonlijke voorkeur: Archos)

Als je echt een iRiver wilt zou je naar de H10 kunnen kijken, die lijkt wel een beetje op een opvolger van de H320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h10 is opvolger mar kan minder. Audio M5(l) schijnt heel goed te zijn op het scherm na.

Ik zou toch echt voor de H320 gaan.

- beste/meeste functionaliteit
- beste scherm
- video support (H10 kan dat vooralsnog niet)
- Rockbox is druk bezig met een alternatieve firmware die nog veel meer moet kunnen.
- Hij is echt niet zo dik
- en iig 10 x beter dan een ipod (al blijft een ipod imo het mooiste design hebben)
- Usb-on-the-go

en oud is hij niet echt. Het was het eerste model van iriver waarmee ze hebben geexperimenteerd met video e.d. de H10 kan dat misschien in de toekomst (in theorie) beter maar vooralsnog dus niet.

Een technics SL-1200 draaitafel is pas oud! en die is ook nog steeds martkleider (niet meer het beste sindskort maardat heeft wel 30 jaar geduurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Scherm van de H10 is nog kleiner dan de H3x0, lijkt me ook maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het design is wat minder vind ik zelf ook, maar dat heeft me niet tegengehouden.
Je kan hem ook lekker customizen met Inskins :9~
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast