Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:16:
Ik heb gewoon via H3Mod een skin gedownload en die een beetje aangepast. Werkte eerst perfect toen paste ik em weer een beetje aan maar toen ging het fout. Ik weet zelf ook dat dit buiten de garantie valt maar ik denk ook dat dit niet zoveel geld zal kosten. In iedergeval niet meer dan 50€. Ik breng hem morgen weg om der een nieuwe firmware op te laten zetten en om stof onder mijn venster vandaan te halen. PaaP
Je weet het maar nooit, ze kunnen je soms érg naaien met die reparaties :X
Ik zou eerst ns om een prijsopgave vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok Lees....

Van: Gangster ride to town Papichulo [mailto:paap_jjl@hotmail.com]
Verzonden: do 19-5-2005 0:29
Aan: service@mycom.nl
Onderwerp: H320

Ik heb een mp3 speler(h320). Je kan deze bewerken met plaatjes editor
waarmee je je eigen plaatjes erop kunt zetten. Na dit gedaan te hebben liep
mijn speler vast. Toen ik hem resette bleef hij maar op het Boot Screen
staan. Is bij deze mijn garantie verloren??? Of kunnen jullie hem repareren.
Met vriendelijke groet ..... Paap

Geachte Hr./Mevr,

Dank u voor uw e-mail.

U kunt deze MP3 speler gewoon ter garantie aanleveren. Wij gaan er van uit dat het

Defect gewoon onder garantie valt. U kunt het product via de winkel aanleveren of het

Versturen via de post. Indien u het via de post wilt gaan doen dan zou ik u willen vragen

Om de onderstaande informatie naar ons toe te sturen.

Voor uw garantieaanvraag zouden wij graag de volgende gegevens van u hebben.

1. Adresgegevens en indien aanwezig klantnummer.

2. Artikelomschrijving en eventueel artikelnummer.

3. Het aantal.

4. De reden van retour. (bijv. 8 dagen niet goed geld terug, of bij garantie/omruil de klachtomschrijving).

5. Bankrekening.

U kunt deze gegevens versturen aan retouren@mycom.nl

Vervolgens krijgt u van ons een email met daarin een "RA nummer" waarin de instructies staan hoe u het product het best naar ons kan versturen, dan zien wij uw product graag retour en zullen wij de garantie zo spoedig mogelijk afhandelen.

Houd u er rekening mee dat de afhandeling enkele dagen in beslag kan nemen.

Dus dit is goed nieuws :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:02
nouw ik hoop het voor je ik vind je uitleg namelijk nog al vaag. en als ik dit lees " Wij gaan er van uit dat het Defect gewoon onder garantie valt"
moet je denk ik gewoon geluk hebben :)

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Bestaat er geen hard-reset voor de Iriver H3xx-serie? En het kan wel zo eens zijn dat het VEEEEL duurder wordt dan 50 euro ;) (mijn pa had ooit zijn camera laten repareren, 800 euro reparatie kosten!!!!! dat ding was 500 euro :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
het enige wat je kan proberen is aan de zeikant (bij de mic.) het reset gaatje in te duwen

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paap, zat je in advance mode te klieren in H3Mod? Als dat niet zo is zou ik het misschien toch even melden bij de maker van H3Mod. Volgens mij is het niet de bedoeling dat dit mogelijk is in non-advanced mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gewoon zo een Skin gedownload en toen erop gezet. Daarna een paar plaatjes aangepast en toen opnieuw opgestart (toen deed hij het). Daarna weer beetje aangepast en toen deed ie het niet meer. Die reset knop werkt ook niet. Ik breng hem morgen terug en zeg tegen ze dat ze me eert moeten opbellen over de prijs die het gaat kosten. Ik laat jullie alles weten Paap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik had graag wat extra accessoires voor m'n h 340. zoals een remote , docking en extra bat.-pack.
Deze zijn alle te koop op digimania (be) .Iemand ervaring bij deze ?
Of ergens anders kopen misschien (vanwege bv. goedkoper of sneller leveren)
Digimania lijkt me wel wat omdat : slechts 5 euro bij levering en zitten ze zitten in België.
Tips ? Alvast bedankt..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Damocles schreef op zondag 22 mei 2005 @ 06:57:
Ik had graag wat extra accessoires voor m'n h 340. zoals een remote , docking en extra bat.-pack.
Deze zijn alle te koop op digimania (be) .Iemand ervaring bij deze ?
Of ergens anders kopen misschien (vanwege bv. goedkoper of sneller leveren)
Digimania lijkt me wel wat omdat : slechts 5 euro bij levering en zitten ze zitten in België.
Tips ? Alvast bedankt..............
Hier hebben we de shopsurvey voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Gloed nieuwe gekregen zonder iets te hoeven betalen :P:P:P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gestolen zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje gare vraag misschien, maar krijg je bij de h320SE nou een accu of niet? Ik zie namelijk op de verscheidene websites over het algemeen wel staan dat je er een AC cable bijkrijgt, maar betekent dat ook dat ie op een interne batterij draait? Want op bijvoorbeeld PCMegastore staat bijvoorbeeld dat ie door vier AA units gevoed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:50:
Beetje gare vraag misschien, maar krijg je bij de h320SE nou een accu of niet? Ik zie namelijk op de verscheidene websites over het algemeen wel staan dat je er een AC cable bijkrijgt, maar betekent dat ook dat ie op een interne batterij draait? Want op bijvoorbeeld PCMegastore staat bijvoorbeeld dat ie door vier AA units gevoed wordt.
Dat klopt dan niet, want er zit gewoon een accu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nofuturekid

- Ja er zit een accu in zoals je in dit topic ook kan lezen
- En die 4xaa is gewoon een extra externe accu uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackpanter schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:00:
nouw ik hoop het voor je ik vind je uitleg namelijk nog al vaag. en als ik dit lees " Wij gaan er van uit dat het Defect gewoon onder garantie valt"
moet je denk ik gewoon geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de openingspost van dit topic staat dit:

- Support voor Canon en Sony-camera's is niet/nauwelijks geïmplementeerd. Lijkt me een fw-issue

Nu zou ik willen weten, is dit probleem al opgelost met firmware of niet?
Ik zou namelijk een Canon Ixus 50 willen aansluiten op de speler, maar als het niet gaat...
Dit speelt namelijk mee in mijn koop, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
met mijn Canon wil het nog niet werken dus ik ben bang met die van jouw ook niet.
maar je kan altijd nog een card reader kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft er al iemand geprobeerd om een flash mp3 speler ofzo aan te sluiten op een H3x0?

Ik heb hier een Packard Bell Audiokey oid en ik kan wel kopieren van dat ding naar de iRiver, maar ik kan niet van de iRiver naar de PB kopieren :(

Ik hoop dat het aan de PB ligt, want ik zoek een kleine/lichte flash mp3 speler voor mee op vakantie te gaan met een lange batterijduur, waar ik niet naar moet omkijken dat die kapot gaat ofzo en niet na 10 uurtjes batterij op is.

Dan kan ik gewoon liedjes kopieren van mijn H340 naar die flash, want met 1GB muziek kom ik toch geen 3 weken mee toe.

Ik zat te kijken naar de iRiver IFP-799: klein en een lange batterijduur, maar het heeft geen nut als ik geen muziek van mijn H340 naar die flash kan kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iig op 3 flash spelers getest.

- iRiver iFP-140T
- Apacer Steno BP300
- En een of ander prutsgeval

Allemaal werkten ze zonder problemen, alleen best traag natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:04:
Heeft er al iemand geprobeerd om een flash mp3 speler ofzo aan te sluiten op een H3x0?

Ik heb hier een Packard Bell Audiokey oid en ik kan wel kopieren van dat ding naar de iRiver, maar ik kan niet van de iRiver naar de PB kopieren :(

Ik hoop dat het aan de PB ligt, want ik zoek een kleine/lichte flash mp3 speler voor mee op vakantie te gaan met een lange batterijduur, waar ik niet naar moet omkijken dat die kapot gaat ofzo en niet na 10 uurtjes batterij op is.

Dan kan ik gewoon liedjes kopieren van mijn H340 naar die flash, want met 1GB muziek kom ik toch geen 3 weken mee toe.

Ik zat te kijken naar de iRiver IFP-799: klein en een lange batterijduur, maar het heeft geen nut als ik geen muziek van mijn H340 naar die flash kan kopieren.
Het is maar wat je goedkoop vind 180€ (waar ik niet naar moet omkijken). :S
Koop dan een een Iriver h320 erbij. Het is maar 120€ erbij niet zoveel toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Het is niet goedkoop, inderdaad maar een H320 weegt 183gr (H340 nog is 20gr meer :X), een iFP-799 37gr en de batterij gaat in theorie 2.5 keer zo lang mee. In praktijk zo'n 26u tov de 8 à 9u van de H3X0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Weer even een gebruikerservaringetje delen.
Ik heb de H320 gekocht begin maart. Heb de firmware geupgrade en 'm volgepleurd met muziek. Daarna ging ik 2 maanden naar Australië. Ik heb een Panasonic DMC-FZ10 digitale camera met een 256 MB SD-kaartje.
Tijdens de reis kon ik zo af en toe mijn camerakaartje legen door ofwel de camera aan te sluiten op de Iriver, of mijn SD kaarlezer van Dane Elec. Dit ging echt supergoed. Ik had vantevoren wel even wat mappen aangemaakt met nrs, want ik geloof dat je geen mappen kunt maken op de Iriver (wel copieren). Als imagetank was de Iriver voor mij top!
Ik gebruik mijn speler nu behalve als mp3-speler ook om grote bestanden te transporteren (heb thuis niet zo'n snelle ADSL).

Al met al ben ik heel tevreden over de speler. Het enige nadeel vind ik, dat de originele afstandsbediening nergens te krijgen is. Die zou ik er nog heel graag bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn h320 net binnen gekregen, meteen aan de stroom gehangen. Maar hij geeft nu al zon 10 min geen beeld dat ie aan het opladen is. Is dit gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:37:
Ik heb mijn h320 net binnen gekregen, meteen aan de stroom gehangen. Maar hij geeft nu al zon 10 min geen beeld dat ie aan het opladen is. Is dit gewoon?
Staat ie uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de knop hold heen en terug zet zie ik heel even vaag charging staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet meer dan logisch Jelle, het scherm schakelt zich uit zodat het opladen sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:57:
[...]

Als ik de knop hold heen en terug zet zie ik heel even vaag charging staan..
Normaal als die aan het opladen is, dan moet het scherm aangaan bij het indrukken van elke knop. Bij de hold knop doet ie het ook, juist gezien.
Normala zou die ook nu al opgeladen zijn, sinds je laatste pst 3u en half geleden is en het op ongeveer 3 uurkes moet opgeladen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik nu gedaan :). Maar hij geeft geen enkel teken van leven, alleen als ik m weer in het stopcontact doe gaat de HD ronddraaien en hoor ik schokkerig iets van iriver uit de hoofdtelefoon komen, er staat dan ook helemaal niks in het scherm...
Als ik m aan de computer hang zie ik ook geen nieuwe Mass storage device oid...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

dat had de mijne eerst ook. Bij mij gaf ie de eerste tekenen van leven toen ik de stekker eruit trok en er weer in terug stak.

Is wel effe schrikken, als je denkt dat je een dood ding hebt gekocht :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik nou ongeveer al 30 keer gedaan ;)
en hij draait ook wel, alleen is er niks van het schermpje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
D.O.A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ja ;(
Ik heb alles ingepakt en morgen maar weer terugsturen. Toch bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Goedemiddag, tweakende vrienden ;)

Ik heb sinds vanmiddag eindelijk mijn iRiver H320. Erg mooi ding!
Maarrrrr... nu wilde ik net voor de gein eens een stukje radio opnemen, maar wat blijkt: dat lukt helemaal niet :? Ik ga naar Record, druk op A-B maar ik kan daar niet als source "Tuner" selecteren, alleen die andere 3 dingen. Doe ik soms iets fout? :P

Ik heb inmiddels de laatste firmware erop gezet, 1.28E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
je gaat naar tuner, selecteerd een radio station en drukt op het knopje boven de A - B bottum.
en miss de volgende keer miss het boekje pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Krijg nou tieten :+

Ik had alleen in de handleiding het stuk over de Recorder gelezen en daar staat gewoon dat je Tuner kunt kiezen als Source, vandaar mijn verwarring. Maar dank u zeer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de H320 besteld bij mmport.nl. Maar desondanks is me nog iets onduidelijk:

Die extra Line-in en Line-out, waar kan je die voor gebruiken? De Line-in om iets op te nemen van een ander apparaat? En de line-out, is die voor een 2e koptelefoon oid?

En waar is dat dockingstation en die batterypack te koop? Ik krijg die er volgens mij niet bij.

Heeft er iemand trouwens nog een goede tip welke cardreader ik het beste kan nemen (en waar die te koop is). Graag een zeer goedkope :). Heb namelijk een Canon Powershot A200 en die werkt zover ik weet niet met deze speler.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:38:
Ik heb net de H320 besteld bij mmport.nl. Maar desondanks is me nog iets onduidelijk:

Die extra Line-in en Line-out, waar kan je die voor gebruiken? De Line-in om iets op te nemen van een ander apparaat? En de line-out, is die voor een 2e koptelefoon oid?

En waar is dat dockingstation en die batterypack te koop? Ik krijg die er volgens mij niet bij.

Heeft er iemand trouwens nog een goede tip welke cardreader ik het beste kan nemen (en waar die te koop is). Graag een zeer goedkope :). Heb namelijk een Canon Powershot A200 en die werkt zover ik weet niet met deze speler.
De line in is om op te nemen vanaf de externe mic of een ander apparaat (CD speler oid...)
de line out is voor bijv. een hifi set of computer boxjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:03:
[...]

De line in is om op te nemen vanaf de externe mic of een ander apparaat (CD speler oid...)
de line out is voor bijv. een hifi set of computer boxjes ;)
Maar kunnen er koptelefoontjes op aangesloten worden dat lijkt me wel relaxt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:21:
[...]

Maar kunnen er koptelefoontjes op aangesloten worden dat lijkt me wel relaxt 8)
Het kan wel, maar de line-out heeft maar een heel laag volume. Dus zo handig is het niet :P.
Maar bij elektronica zaken hebben ze wel van die splittertjes ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De line-out van de iRiver werkt net zo als de koptelefoonaansluiting (zelfde volume en volume ook nog regelbaar). De line-out is dus ook te gebruiken als tweede koptelefoonaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Als je beide uitgangen gebruikt, dan kraakt het een beetje als je het op max zet. Iets lager het volume zetten en dan is het probleempje opgelost. Is wel handig met 2 koptelefoons dan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn iRiver iFP-899 ontvangen. Het werkt dus niet om bestanden uit te wisselen met de H340 en de iFP.
Met de originele firmware kreeg ik even plug-in oid te zien en gebeurde niets, toen de UMS firmware opgezet (anders kan ik het niet als mass-storage device gebruiken en heb ik drivers nodig om muziek over te zetten).
Dat zorgt ervoor dat mijn H340 hangt. Het doet gewoon niets meer, reset is de enige oplossing :( Eerste keer in 7 maanden dat ik heb moeten resetten.

Heb nu ook een apacer cardreader en een kingston 512mb sd kaartje en die worden ook niet herkent door de iRiver, krijg even plugin te zien en dan niets meer. Spijtig, zal maar dan naar een andere cardreader opzoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:53:
Ik heb vandaag mijn iRiver iFP-899 ontvangen. Het werkt dus niet om bestanden uit te wisselen met de H340 en de iFP.
Met de originele firmware kreeg ik even plug-in oid te zien en gebeurde niets, toen de UMS firmware opgezet (anders kan ik het niet als mass-storage device gebruiken en heb ik drivers nodig om muziek over te zetten).
Dat zorgt ervoor dat mijn H340 hangt. Het doet gewoon niets meer, reset is de enige oplossing :( Eerste keer in 7 maanden dat ik heb moeten resetten.

Heb nu ook een apacer cardreader en een kingston 512mb sd kaartje en die worden ook niet herkent door de iRiver, krijg even plugin te zien en dan niets meer. Spijtig, zal maar dan naar een andere cardreader opzoek gaan.
Het zou handig zijn als ze de mogelijk bieden om bijvoorbeeld drivers op dat ding te instaleren.. Dan kan het allemaal wel werken. Maja dan wordt het ook meer een echte computer dan een MP3speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van de Nederlandse H3xx Bezitters al zijn Mp3 speler open gemaakt om hem te pimpe :P
Daarmee bedoel ik de Frontjes eraf gehaald en daarna uitgeprinte frontje erin gelegd en daarna weer dichtgemaakt??

Als iemand dit heeft gedaan zou die mij kunnen uitleggen hoe hij dit precies gedaan heeft
PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet verstandig om te doen, veel te link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ik heb het wel gedaan.
maar het is niet echt wat vind ik.
het is ook best lastig en als je niet echt handig bent zouw ik er niet aan beginnen.
en handleidng staat toch gewoon op mistic iriver>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... Ik ben het denk ook niet echt van plan. Misschien als ik een nieuwe Mp3 player heb kan ik het proberen maar zeker niet nu. Ik heb wel een beetje gekeken op Mistric. Daar hebben ze echt alles met de h3xx uitgespookt. Ik heb nu H3mod en heb lettertype veranderd naar Comic Sans. Ziet er zeer leuk uit. Iets orgineler vind ik. Ik zou niet alle plaatjes veranderen dit heeft mijne 1e speler het leven gekost :P . Als iemand behoefte heeft aan de site waar je je Font van je H3xx kan veranderen hoor ik het wel. Je moet wel eerst iets downloaden om je Fonts te kunnen veranderen dit progje heet H3mod.

Ik ben wel handig in dit soort dingen maar als je je Mp3 player moet openmaken met een mes gaat dit mij toch iets te ver, bij sommigen heeft dit enorme krassen opgeleverd. Zelf vind ik het er niet echt mooi eruit zien maarja...

Hier zijn een paar links:
http://www.misticriver.ne....php?t=11211&page=1&pp=20 (fonts)
http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=8398 (Skins niet aan te raden)

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackpanter schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:13:
ik heb het wel gedaan.
maar het is niet echt wat vind ik.
het is ook best lastig en als je niet echt handig bent zouw ik er niet aan beginnen.
en handleidng staat toch gewoon op mistic iriver>?
Ja klopt alles staat op Mistric heb die gehele site echt 10 keer omgespit je komt echt de ziekste dingen, wel grappig. ''Als je zo een plaatje achter je hoesje wilt doen moet je idd eerst op Mistric kijken er staat zelfs een filmpje op. Je kan ook een programma donwloaden. Ik heb al die programma's op me PC dus als iemand interesse heeft: MSN paap.jjl@gmail.com of mail me''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb ook een eigen filmware gemaakt met de h3mod. Ik had de Lotec style gebruikt (Link hier ), maar daar zaten zelfs wat foutjes in. Ze hadden een paar vensters de verkeerde maten qua plaatjes, wat resulteerde in rare menutjes enzovoort. Als je gewoon eerst alle plaatjes uit de skin haalt, zie je precies wat je kan aanpassen. Voor de rest is er niet veel om zorgen over te maken ;)

Maargoed.. ieder zijn eigen. Het kan fout gaan, wat ook wel op de site van M3mod wordt gezegd :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op het punt om een H320 in Amerika te kopen. Ik neem aan dat deze wordt geleverd met een amerikaanse lader. Kan ik gewoon een Europese (220V) Lader kopen? of moetik iets van een converter hebben? Weten jullie hoe ik dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Amerika is het Volt gehate anders (lager) en de stopcontacten ook. Je kan splitter kopen maar ik raad je gewoon aan om een Europese Lader te kopen. Maar waarom per se in Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:47:
ik sta op het punt om een H320 in Amerika te kopen. Ik neem aan dat deze wordt geleverd met een amerikaanse lader. Kan ik gewoon een Europese (220V) Lader kopen? of moetik iets van een converter hebben? Weten jullie hoe ik dat kan doen?
Ik lees ook in allerlei reviews dat de Amerikaanse versie anders is dan de 'normale'. Ik zou het dus ook niet doen. Bovendien als je op iriver.com kijkt en daar firmware wilt downloaden, staat er ook vaak dat deze niet geschikt is voor de Amerikaanse versie, moet je maar eens kijken. Ik zou hem dus gewoon in Nederland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op misticiriver staat hoe je van je US version een internationale Versie kan maken. Dat moet opzich geen problemen opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom je 'm uit de US mee zou nemen ??? misschien wel omdat de spullen goedkoper zijn in de US , en er meer leverbaar is .......

https://secure7.nexternal...16860377&Count2=234000802

Ik hoor alleen rare verhalen dat de H3*0's niet overal meer leverbaar zijn . BestBuy, en dat soort chains zouden ze niet meer op voorraad hebben. Makkelijk genoeg om dat vanaf hier na te kijken.

US naar ROW is een kwestie van andere firmware installeren. In verband met 110V-220V verhaal kan je of hier een h340 lader 220V kopen of uit de US een 220V-110V trafootje meenemen. Zou trouwens best kunnen dat die amerikaanse H340 lader hier middels verloopstekkertje op het net werkt (veel laders zijn multivolts type tegenwoordig). Wel ff checken of die US lader tegen 220V kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

$299.99 kosten ze daar, tegenover 299 euro hier. En dan is ie ook nog eens uiverkocht :). Vind het geen super groot verschil, en ik betaal liever iets meer en dan heb een product zonder allerlei problemen over andere versies of andere stroomtoever. En tevens is het makkelijker qua garantie als je hem in een Nederlandse winkel koopt.

Maja dat is mijn mening ik hou je niet tegen en probeer je ook niet over te halen :) Zal mij een zorg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ging om een aanbieding op ebay, dan zou hij op 190 euro komen, maar helaas heb ik net naast de pot gepiest. Ik ga gewoon nog eens even in nederland kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een Olympus C-4000z? Volgens de specificaties zou moeten werken met de UCS On-the-go maar hij doet het niet. Een Minolta pakt ie wel. Als ie het bij jou wel doet: in welk formaat is je kaartje dan geformatteerd (FAT of FAT32) en welke firmware gebruik je op de H300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xlcef hd-500 is de deur uit... dus geld voor een hd-320!
ik heb mijn h320 uiteindelijk toch in nederland gekocht.. nou ja bij Pixmanina is niet eht nederland eignelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:28:
Heeft iemand ervaring met een Olympus C-4000z? Volgens de specificaties zou moeten werken met de UCS On-the-go maar hij doet het niet. Een Minolta pakt ie wel. Als ie het bij jou wel doet: in welk formaat is je kaartje dan geformatteerd (FAT of FAT32) en welke firmware gebruik je op de H300?
Ik heb inmiddels nogal wat forums afgezocht en gemerkt dat het al of niet werken nogal willekeurig is. Ik ga achter een goede cardreader aan waarbij ik in de winkel test of ie het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn inmiddels alle video-liefhebbers linksaf naar de Archos, alle wat-een-moeilijke-knopjes-zeuren rechtsaf naar de Ipod waardoor de echte muziekliefhebbers overblijven. Wat zijn jullie ervaringen: hoe en waarmee rippen, welke kwaliteit, nog tips?
Ik (met nieuwe H340 met Sony EX71 doppies, wat een supergeluid vergeleken mijn mijn computer) heb al wat zitten stoeien: bij echte hard-zacht fragementen blijft alleen OGG overeind als niet-lossless formaat, MP3 en WMA gaat dan toch vervormen. Ik rip nu met CDEX naar Vorbis OGG met Qualitysetting 6.2. Ik wil mijn LP's ook opnemen, heeft iemand hiervoor tips?
De radio is ook perfect, als de zender maar sterk genoeg is, enig idee of er ooit RDS bijkomt?

Misschien teveel vragen voor 1 topic, beschouw het maar als enthousiasme van een nieuwkomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:27:
Volgens mij zijn inmiddels alle video-liefhebbers linksaf naar de Archos, alle wat-een-moeilijke-knopjes-zeuren rechtsaf naar de Ipod waardoor de echte muziekliefhebbers overblijven. Wat zijn jullie ervaringen: hoe en waarmee rippen, welke kwaliteit, nog tips?
Ik (met nieuwe H340 met Sony EX71 doppies, wat een supergeluid vergeleken mijn mijn computer) heb al wat zitten stoeien: bij echte hard-zacht fragementen blijft alleen OGG overeind als niet-lossless formaat, MP3 en WMA gaat dan toch vervormen. Ik rip nu met CDEX naar Vorbis OGG met Qualitysetting 6.2. Ik wil mijn LP's ook opnemen, heeft iemand hiervoor tips?
De radio is ook perfect, als de zender maar sterk genoeg is, enig idee of er ooit RDS bijkomt?

Misschien teveel vragen voor 1 topic, beschouw het maar als enthousiasme van een nieuwkomer.
Daar heb je speciale apparaten voor, ik geloof dat terratec zoiets heeft. Het is niet echt aan te raden om het met een gewone geluidskaart op te nemen omdat je het geluid van een LP eerst moet vervormen oid..

Verder is de iRiver h3x0 een top apparaat, alleen werkt m'n digitale camera niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik dbpoweramp music converter voor mij echt DE ripper en converter. Ik rip meestal ook naar ogg. (96 Kbps) voor het opnemen van vinyl gebruik ik vinylrecord van Virtal DJ, daarmee kan je makkelijken simpel opnemen, zelfs van 2 platen tegelijk.

ik heb mijn iriver nog nietbinnen, maar ik hoop zeker dat het werkt met mijn Samsung camera,awant mede daarom heb ik dit juweeltje gekocht!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor steeds vaker mensen miauwen over het niet werken van USB OTG met hun camera. Wat is het grote probleem? Met een cardreader lukt het wel en het trekt ook nog eens een stuk minder batterijen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:10:
Ik hoor steeds vaker mensen miauwen over het niet werken van USB OTG met hun camera. Wat is het grote probleem? Met een cardreader lukt het wel en het trekt ook nog eens een stuk minder batterijen ook.
Dat je dan eerst een cardreader moet kopen, het zou handig zijn als je camera gewoon ondersteunt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

mphilipp

Romanes eunt domus

RoD schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:11:
[...]
Dat je dan eerst een cardreader moet kopen, het zou handig zijn als je camera gewoon ondersteunt werd.
Op zich heb je daar gelijk in. Maar...een cardreader kost maar liefst een euro of 9... Won't break the bank zeggen de Engelsen dan. En het scheelt inderdaad een stuk in batterijen van je cam, die in rap tempo leeg raken met het overzetten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier ook gebruikers die zelf inskins hebben gemaakt?

en zijn er ook nog mensen die themes hebben gemaakt voor de firmware?

Welke firmware gebruiken jullie? Koreaans of europees en welke is beter?

Aldus een nu al enthousiaste aankomend H320 gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Koreaanse 1.28 met de Pirate Skin die ik zelf weer heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ik gebruik de 1.28 Koreaanse firmware met de Music Pirate skin.
geen inskin vind het niet echt handig om hem er in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 19-09 14:21
Edje! (clubvibe) je moet natuurlijk gewoon de Koreaanse firmware gebruiken. De europese heeft door toedoen van Frankrijk (rare wetten daaro) een geluidsbeperking om het gehoor van alle Fransen (en andere europeanen die daar niet om vragen) te beschermen. Gewoon de Koreaanse nemen, alles is hetzelfde, behalve dat hij dus harder kan.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helder :) Bedankt sluuz. Moet alleen nog wel even w88 tot ik hem heb, want pixmania had ze toch niet op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:37:
ik gebruik dbpoweramp music converter voor mij echt DE ripper en converter. Ik rip meestal ook naar ogg. (96 Kbps) voor het opnemen van vinyl gebruik ik vinylrecord van Virtal DJ, daarmee kan je makkelijken simpel opnemen, zelfs van 2 platen tegelijk.

ik heb mijn iriver nog nietbinnen, maar ik hoop zeker dat het werkt met mijn Samsung camera,awant mede daarom heb ik dit juweeltje gekocht!
2 Platen tegelijk, lijkt me spannend.
Waar ik benieuwd naar ben (moet ik nog proberen) is verschil in opname-kwaliteit tussen H3x0 en computer met goede geluidskaart. Afspelen is een wereld van verschil, let maar op !
Mijn camera doet het niet, dat wordt een cardreader, jammer maar op zich ook niet echt een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:10:
[...]

Ik heb inmiddels nogal wat forums afgezocht en gemerkt dat het al of niet werken nogal willekeurig is. Ik ga achter een goede cardreader aan waarbij ik in de winkel test of ie het doet.
Ik heb 2 dagen geleden bij de Aragorn (www.aragorn.nl) een cardreader gekocht. Op de site is niet echt duidelijk welke het is, maar woon om de hoek bij die winkel, en was even langs gegaan. Het bleek een Dane-Elec te zijn. Ik kon hem niet testen want de verpakking was nog dicht en moeilijk open te krijgen.
Ik mocht hem toen kopen, en mocht hij niet werken met de H320, kon ik hem gewoon terug brengen. Maar hij doet het dus dat is mooi! Kost 13 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben van plan om tevens een card reader te kopen. 14 in 1 een Apacher. Maar nu is de vraag: de foto's die mijn speler niet kan lezen omdat het een te grote resolutie bdraagt, kan ik die dan wel lezen op me PC?? En als ik via mijn mp3 speler in Browse ga en dan in mijn CardReader de foto's bekijk die op de SD kaart staan. Hoe kan ik dan ervoor zorgen dat hij in 1 keer alle foto's kopieert. Het is namelijk een 256 mb kaart. Als die helemaal vol staat heb ik geen zin om al die foto's te gaan selecteren en dan kopieren en dan te plakken. Kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen.

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Wil je de Apacer Mega Steno MGA20 kopen? Die zou ik niet kopen, heb die zelf en mijn SD-kaartje wordt niet herkent door mijn iRiver :(
Ik zou eerder naar een 1 type cardreader oplossing kijken. Zoals deze bv: http://pdashop.nl/product/10339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
oops dubbel post
haal maar weg

[ Voor 78% gewijzigd door GoTman op 15-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:36:
Hey ik ben van plan om tevens een card reader te kopen. 14 in 1 een Apacher. Maar nu is de vraag: de foto's die mijn speler niet kan lezen omdat het een te grote resolutie bdraagt, kan ik die dan wel lezen op me PC?? En als ik via mijn mp3 speler in Browse ga en dan in mijn CardReader de foto's bekijk die op de SD kaart staan. Hoe kan ik dan ervoor zorgen dat hij in 1 keer alle foto's kopieert. Het is namelijk een 256 mb kaart. Als die helemaal vol staat heb ik geen zin om al die foto's te gaan selecteren en dan kopieren en dan te plakken. Kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen.

PaaP
De plaatjes die hij over zet kan je gewoon bekijken op de pc ook als je H320 het niet kan.
Als je foto's niet in een aparte map staat kan je ze niet allemaal te gelijkertijd kopieren.
voor een lijst met apperate die het zeker zie hier. http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=1455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl, ik mag van mijn ouders geen H320 :( Mijn vader is helemaal idolaat van de iPod, zegt ook dat je er alles mee kan (zelfs een compleet mediacenter op je TV.... right) en het HET concept van de toekomst is :X Hij zegt zelfs dat hij beter is dan elke mp3-speler tot nu toe :X

Met het volgende heb ik hem al bijna omver"geluld" (sommige features heb je ook op de iPod photo, maar dat is een andere prijsklasse he :) ):

-Kleurenscherm
-OGG ondersteuning (ik heb minstens 3GB aan OGG)
-FM-Radio + Opname
-Line-In + Opname (makkelijk voor aan mijn mengpaneel)
-Line-Out (zelfde, makkelijk voor aan mijn mengpaneel)
-USB-Host (gewoon :9~ )

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? Hoe zat het nou precies met de geluidskwaliteit? De iRiver heeft toch een equalizer? Op het moment ziet het er naar uit dat ik een iPod moet nemen :X

/edit:
-Video
-Equalizer
-MP3s plug and play erop zetten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:11:
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? Hoe zat het nou precies met de geluidskwaliteit? De iRiver heeft toch een equalizer? Op het moment ziet het er naar uit dat ik een iPod moet nemen :X
Je kunt de H3x0 op elke PC aansluiten zonder drivers te installeren. Dat kan die iPot niet. Je kunt dus met elk tooltje of gewoon de exploder iets op de iRiver zetten. Die keuze vind ik belangrijker dan een of ander sexy ding wat toevallig 'en vogue' is.

Wat 'beter' is wil ik me niet aan wagen. Zijn meestal religieuze discussies. Maar ik geloof niet dat een iPot of iRiver persé beter of slechter zou zijn. Ze zijn beiden gewoon top. Ik luister met twee Koss oorhangertjes en iedereen die het hoort zit te kwijlen van de geluidskwaliteit. Meegeleverde knopjes zijn prut. Koss rulez. Sennheiser en Sony ook geprobeerd maar die halen het niet bij de Koss qua dynamiek en basweergave. Zitten nog lekker ook. Go 4 iRiver.

Ennehh..hij heeft idd een equalizer.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een iPod is ook een mass-storage device, echter zul je voor muziek er wel degelijk iTunes op moeten zetten ja :) (wat overigens enorm vervelend werkt als je snel 1 nummertje over moet zetten). Mijn broer heeft al een iPod :X Dus ik spreek iig wel uit ervaring :)

Ah nee ok. Dan hou ik me uit de discussie welke qua geluid beter is ;) Ik ben geen audiofiel, maar ik moet gewoon iets hebben waardoor ik die iRiver mag kopen :)

Maar qua specificaties, dan heb ik met bovenstaand lijstje toch wel alles genoemd?

Verder hoor ik nog veel gescheld dat er geen "media-library" inzit, wat imho 1 groot gehyped kotswoord is :) Ik heb mijn muziek als volgt ingedeeld
Albums
>Rock
>>Good Charlotte - Good Charlotte
>>Good Charlotte - Young and the hopeless
>Urban
>>Beastie Boys - Hello Nasty
>>Beastie Boys - To the 5 Boroughs
>>Chingy - Powerballin'
>>Cypress Hill - IV
>Soundtrack
>>VA - Pulp Fiction
>>VA - Kill Bill 2

Losse Nummers
>Rock
>Urban
>Soundtrack

Geen pijltje is dat de map in de root directory staat, 1 pijltje betekent 1 map lager enz. enz. Hierdoor kan ik in windows verkenner enorm makkelijk en snel bij mijn muziek. Ik weet niet of dat met de iRiver ook gewoon kan?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:11:
Grmbl, ik mag van mijn ouders geen H320 :( Mijn vader is helemaal idolaat van de iPod, zegt ook dat je er alles mee kan (zelfs een compleet mediacenter op je TV.... right) en het HET concept van de toekomst is :X Hij zegt zelfs dat hij beter is dan elke mp3-speler tot nu toe :X

Met het volgende heb ik hem al bijna omver"geluld" (sommige features heb je ook op de iPod photo, maar dat is een andere prijsklasse he :) ):

-Kleurenscherm
-OGG ondersteuning (ik heb minstens 3GB aan OGG)
-FM-Radio + Opname
-Line-In + Opname (makkelijk voor aan mijn mengpaneel)
-Line-Out (zelfde, makkelijk voor aan mijn mengpaneel)
-USB-Host (gewoon :9~ )

Radio? Gebruik het ook soms, als ik is iets anders wil horen en de kwaliteit is er echt goed van. Even een liedje ofzo opnemen is geen probleem.
Video functie? Is ook wel handig. Gebruik het zelf vaak, kleine serie's van 20min erop kijken gaat goed, je kan zelfs ondertiteling bijzetten (en goed leesbaar ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radio had ik al ;) Maar bedankt dat ik nu ook weet dat hij idd van goede kwaliteit is :)

Videofunctie? :9~ Dat wist ik niet! Bedankt, heb ik weer een weerwoord tegen meneer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
de h3x0 klinkt goed maar vin de signaal/ruis-verhouding niet helemaal top, iets waar je last van kan hebben als het ding op pauze/stop staat. Voor de rest is de geluidskwaliteit prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij de laatste tijd op dat de batterij zo snel leeg is, na zo'n 10 uur is het afgelopen, en het opladen duurt echt veel te lang, nu al 4 uur bezig en nog niet vol.

Meer mensen hier last van?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
hoelang heb je hem al?
en laad je hem elke keer helemaal leeg lopen?
of doe je elke keer een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:46:
Het valt mij de laatste tijd op dat de batterij zo snel leeg is, na zo'n 10 uur is het afgelopen, en het opladen duurt echt veel te lang, nu al 4 uur bezig en nog niet vol.

Meer mensen hier last van?? :'(
Mijn is ook na 10u leeg, maar 4u opladen dan nog niet vol :? is wel raar, hier zo'n +/- 3u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

pisart schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:15:
[...]
Mijn is ook na 10u leeg, maar 4u opladen dan nog niet vol :? is wel raar, hier zo'n +/- 3u
Firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb de 1.28 Korean. Volume meestal rond de 15-20 en mp3's van 192kbit en VBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle tips over de SD lezer. Die ga ik dus niet kopen :P

Ipod vs Iriver

Ipod heb ik niet veel goeds over te vertellen. Hetslechtste aan ipod vind ik de ingebouwde batterij. Als hij na garantie kapot gaat (batterij) kan je hele nieuwe player kopen. That SUCKS!!!
Vergelijk trouwens de kleuren van ipod photo en de iriver h3x0 Iriver heeft 200000 kleuren meer dan iPod photo!!! Misschien is jou vader wel een disigngeiler (niks negatiefs). Als jij vindt dat het om de inhoud gaat en niet om uiterlijk zal ik zeker voor de iriver gaan. Ipod is trouwens niet de toekomst in mp3 players. Consumententest heeft gebeleken dat iriver h3x0 beste mp3 player is van deze tijd. Een vriend van mijn vader systeembeheerder en Pckenner (hele goede) zegt dat iPod slecht is en iriver owned. Dus koop een iriver en geen ipod! Ik wilde eerst ook een ipod kopen vanwege design hijs dunner enzo maar toen ik heb gekeken naar wat de spelers nou eigenlijk kunnen ben ik unaniem voor de iriver h3x0 gegaan. Je kunt op je iriver zo makkelijk je muziek sorteren das gewoon meesterlijk. ipod kun je alles gaan scrollen en staat alles door elkaar.

En eeeeh Appels rotten ;)

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackpanter schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:03:
hoelang heb je hem al?
en laad je hem elke keer helemaal leeg lopen?
of doe je elke keer een beetje?
Ik heb 'm nu een paar maandjes, 4 geloof ik.
Ik laadt 'm op als ie op 1 streepje staat of is uitgevallen...

Hij was uiteindelijk na 5 uur vol net :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn lithium batterijen. Deze batterijen kan je opladen wanneer je wilt ook al is hij half vol (leeg).
Het mooie aan deze batterijen is dat ze een aantal rondes hebben. Dit zijn er enorm veel bij deze batterij. Dus als je hem voor 50% leeg hebt dan telt dit als een halve ronde.
5 uur is normale tijd voor opladen. Waarschijnlijk 4,30 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk soms ook dat als je hem opgeladen hebt en er dus 'complete' verschijnt, als je dan de voeding even in en uit plugt dat hij terug begint op te laden voor een kwartier/twintig minuutjes. Ik weet niet hoeveel verschil het uitmaakt, maar het zal toch wel iets doen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arggghhh ik ben boos :(
Heb net een card reader gekocht voor 15€ een Sweex en die DOET HET NIET!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een winkel waar ze de LCD remote verkopen? Ik kan echt helemaal niks vinden, of ze hebben 'm niet op voorraad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Huh ik zie dat ze hem daar niet op vooraad hebben hoor Paap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check for the remot ook eens op ebay, Vaak verkopen ze hier refurbished remotes. Gesealed door iriver en met 90 dagen garantie. Ik heb er net één gekocht voor 25 euro (incl verzendkosten). ik moet hem nog binnen krijgen dus ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:28:
Check for the remot ook eens op ebay, Vaak verkopen ze hier refurbished remotes. Gesealed door iriver en met 90 dagen garantie. Ik heb er net één gekocht voor 25 euro (incl verzendkosten). ik moet hem nog binnen krijgen dus ik ben benieuwd
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:30:
Een Sweex :X...
Misschien kun je beter even kijken naar wat ervaringen met cardreaders om te kijken welke het wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:30:
Weet je zeker dat het geen multi card reader is?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast