Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je weer zien dat nederlands niet zo'n eenduidige taal is, zeker zoals het op dit soort fora wordt gebruikt. Anyway, inderdaad wwil ik de fot's van de SD card afhalen naar de H340 mbv een kaartlezer.

" Ik bedoel natuurlijk dat je de kaartlezer op de H3x0 aansluit, " daar heeft mijn (domme) vraag dus betrekking op: hoe doe ik dit, wat voor kabel heb ik daar voor nodig. Die kaartlezers hebben een USB stekker die je niet ergens in de H340 kan propppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:42:
" Ik bedoel natuurlijk dat je de kaartlezer op de H3x0 aansluit, " daar heeft mijn (domme) vraag dus betrekking op: hoe doe ik dit, wat voor kabel heb ik daar voor nodig. Die kaartlezers hebben een USB stekker die je niet ergens in de H340 kan propppen.
Ik heb zo'n kabeltje met aan de ene kant een mini-usb voor in de iRiver en aan de andere kant een female USB (contra dus) om een USB stekker van een USB apparaat zoals je camera of de kaartlezer in te steken.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die contra stekker met die female usb aansluiting word toch bij elke h3XX bijgeleverd?
bij mij wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) opgelost :)

''ns in de doos gaan kijken en daar zat nog een keurig met tape ingepakt zakje met daarin het betreffende kabeltje 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik voor het eerst de iRiver H320 in het echt gezien bij de MediaMarkt, was al geruime tijd geïnteresseerd maar had hem nog nooit in het echt gezien. Het viel me nogal vies tegen, vooral het scherm. De voornaamste rede dat ik de H320 wil gaan kopen is vanwege de mogelijkheid om ook video bestanden af te kunnen spelen, maar gezien de geringe grote van het scherm lijkt mij dat nogal lastig. Zou iemand die de H320 in bezit heeft mij kunnen vertellen of video's kijken überhaupt wel praktisch is? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:36:
Vandaag heb ik voor het eerst de iRiver H320 in het echt gezien bij de MediaMarkt, was al geruime tijd geïnteresseerd maar had hem nog nooit in het echt gezien. Het viel me nogal vies tegen, vooral het scherm. De voornaamste rede dat ik de H320 wil gaan kopen is vanwege de mogelijkheid om ook video bestanden af te kunnen spelen, maar gezien de geringe grote van het scherm lijkt mij dat nogal lastig. Zou iemand die de H320 in bezit heeft mij kunnen vertellen of video's kijken überhaupt wel praktisch is? Bij voorbaat dank!
Als je vooral voor de video-funtie gaat, kun je denk ik beter de Gmini400 nemen. Serie's kijken op de H320 gaat nog wel, maar een hele film wordt wat vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Imho is de videofunctie onpraktische bij type spelers zoals de H3x0, omdat je de speler verticaal houd, en niet horizontaal.
Horizontaal (zoals bij de Gmini 400) is imho veel beter om film te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort ook de H320, en net ge-upgrade naar 1.27 ...

Mijn probleem is dat ik de taal niet kan veranderen, heb een aantal pagina's van dit topic doorgelezen maar geen antwoord gevonden. Hoe verander ik de taal naar Nederlands?

Die upgrade ging verder ok, maar ik zie geen veranderingen eigenlijk, die klok bijvoorbeeld...

Bedankt alvast :)

Edit: Lees nu dat die klok in 1.28 zit, dus dat is opgelost.
Zit ik nog steeds met dat language probleem :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:53:

Mijn probleem is dat ik de taal niet kan veranderen, heb een aantal pagina's van dit topic doorgelezen maar geen antwoord gevonden. Hoe verander ik de taal naar Nederlands?

Die upgrade ging verder ok, maar ik zie geen veranderingen eigenlijk, die klok bijvoorbeeld...

Volgens mij hoort dat zo... ik heb het tenminste in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:41:
Volgens mij hoort dat zo... ik heb het tenminste in het engels
Ja maar, waarom heb ik dan wel keuze uit o.a. Dutch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:55:
[...]

Als je vooral voor de video-funtie gaat, kun je denk ik beter de Gmini400 nemen. Serie's kijken op de H320 gaat nog wel, maar een hele film wordt wat vermoeiend.
Het nadeel van de Gmini400 is echter weer dat wanneer de batterij op is je de speler niet meer kan gebruiken, terwijl je met de H320 en de batterijpack met AAtjes nog een tijdje doorkan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:24:
[...]

Ja maar, waarom heb ik dan wel keuze uit o.a. Dutch??
Voor de weergave van de titels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:00:
[...]

Sorry, zou je iets specifieker kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:45:
[...]

Het nadeel van de Gmini400 is echter weer dat wanneer de batterij op is je de speler niet meer kan gebruiken, terwijl je met de H320 en de batterijpack met AAtjes nog een tijdje doorkan :S
Een batterypack voor de Gmini 400 is niet moeilijk te maken, heb het al op verscheidene sites gezien.
offtopic:
die :S smiley werkt hier trouwens niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Mocht het nog niet gepost zijn... De Canon Powershot G5 wordt niet herkent door de H340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

benchMarc schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:24:
Mocht het nog niet gepost zijn... De Canon Powershot G5 wordt niet herkent door de H340.
Volgens mij werkt geen enkele camera van Canon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RoD schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:27:
[...]
Volgens mij werkt geen enkele camera van Canon.
Canon + Sony lust ie inderdaad niet...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mphilipp schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:31:
[...]

Canon + Sony lust ie inderdaad niet...
Was voor mij ook een van de redenen om em niet te kopen, dat ie geen Sony camera's ondersteunt.
Niet echt stijlvol, dat 2 van die grote merken het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:53:

Je kan inderdaad nederlands aanklikken in menu maar nadat je em hebt ingesteld veranderd er niets. Een soort buck. Maar ik zou niet weten waarom je het nodig hebt :S
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:00:
[...]

[quote]Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:53:
Als jij je player hiervoor op NEderlands wilt zetten VOLG IK JE TOTAAL NIET. Dit heeft namelijk niks met je player te maken. Dit heeft met je PC te maken hoe jij je muziek ordent. Dus... beejte BS.
Of je moet geen engels kunnen :S

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RoD schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:37:
[...]
Was voor mij ook een van de redenen om em niet te kopen, dat ie geen Sony camera's ondersteunt.
Tsja...ik weet niet waar het aan ligt. Op zich vind het zelf niet zo'n groot probleem omdat het primair een muziekspeler is, en gedurende een paar weken per jaar is ie ook imagetank. Daarbij ga ik gebruik maken van een externe cardreader. Kan ik tenminste ook nog op de laptop gebruiken. Bovendien - en ik heb dit al vaker geroepen - kun je beter je camera-accu sparen door zo'n cardreader te gebruiken. Overzetten met zo'n kabeltje kost heel veel stroom dus gebruik dat sowieso toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:03:
[...]

Sorry, zou je iets specifieker kunnen zijn?
In Korea, Japan etc zijn nummers met andere tekens getagged dan in Europa en de VS etc. Daarom kan je kiezen voor andere taal, zodat die titels goed weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:06:
[...]

Je kan inderdaad nederlands aanklikken in menu maar nadat je em hebt ingesteld veranderd er niets. Een soort buck. Maar ik zou niet weten waarom je het nodig hebt :S
Dat is dus geen bug, zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:55:
[...]

In Korea, Japan etc zijn nummers met andere tekens getagged dan in Europa en de VS etc. Daarom kan je kiezen voor andere taal, zodat die titels goed weergegeven worden.
Ok nu is het heel wat duidelijker, bedankt!

Ik vond het zo vreemd, want in een review las ik dat 'ie "zelfs in het Nederlands in te stellen was" ... beetje loze review achteraf |:(

Vind het overigens jammer dat de USB- en overige aansluitingen niet afgedekt zijn, is nou niet bepaald handig met stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:17:
[...]

Ok nu is het heel wat duidelijker, bedankt!

Ik vond het zo vreemd, want in een review las ik dat 'ie "zelfs in het Nederlands in te stellen was" ... beetje loze review achteraf |:(

Vind het overigens jammer dat de USB- en overige aansluitingen niet afgedekt zijn, is nou niet bepaald handig met stof.
Hoe kan er stof in komen als je em elke dag of om de 2 dagen gebruikt?? Voor mij is het geen probleem. Als ik zo een Lullig plastic dingetje eraan heb dan zou die bij mij meteen afbreken (Zoals bij de MD9200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook (zoals al veel h3xx gebruikers ) een batteryhouder in elkaar geknutseld
ik heb deze onderdelen hiervoor gebruikt die ik bij www.conrad.nl heb gehaald:

Batterijhouder- bestelnummer 615560 voor 1.25€
Witte behuizing- bestelnummer 523127 voor 3.14€
Kabelset+ac plug bestelnummer 730343 (hellaas kon ik die haakse ac plug niet los verkrijgen) 4.99€

Voordeel vind ik zelf ik kon zelf kiezen welke lengte de kabel heeft (makkelijk als je de battery pack bijvoorbeeld in een andere broekzak wilt doen die waar de speler inzit).

Ook heb ik de originele case die bij de speler zat wat aangepast zodat ik speler in de case kan laten als ik hem op wil laden of als ik bestanden wil toevoegen/verwijderen met de pc of als ik de usb on the go aansluiting wil gebruiken.
Dit heb ik gedaan met een soldeer bout die ik op 430 graden heb gezet en dat was goed te doen.

hier staan de foto's van de case en batteryhouder http://members.home.nl/petb/photo.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 19-09 14:21
gisteren eindelijk mijn langverwachte H320 besteld (bij MMport, waar erbij stond dat je een afstandsbediening en batterypack erbij zou krijgen). Dat zat er dus niet bij |:( , tijdens de bestelling werd de info op de site veranderd, en nu zit ik dus met een SE...jammer jammer jammer.

Wat wel weer mooi is, is dat er een beschermhoes bij zit met een venster en gat erin voor de knoppen. Het is niet de mooiste, maar je kan iig nog kijken op je scherm zonder moeilijk te doen!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07-2017

WaterGenuis

-=&0&=-

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:39:
Heb vandaag ook (zoals al veel h3xx gebruikers ) een batteryhouder in elkaar geknutseld
ik heb deze onderdelen hiervoor gebruikt die ik bij www.conrad.nl heb gehaald:

< knip>

Kabelset+ac plug bestelnummer 730343 (hellaas kon ik die haakse ac plug niet los verkrijgen) 4.99€
Mooie oplossing. Ook het aanpassen van z'n jasje is goed gelukt :o

Hoe past deze ac-plug in de speler ? Gaat dit soepel
Ben nl. nog steeds op zoek naar een oplossing om een Nokia (auto)ladertje aan te sluiten. De originele plug is net iets te dik, dus ik zou deze kunnen vervangen voor eentje die goed past.

Of weet iemand misschien een type Nokia ladertje met een plug die goed past ?

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het haakse plugje wat ik heb aangeschaft past perfect geen enkel probleem.

Hoeveel volt geeft zo'n nokia autolader af?
Ik heb hier namelijk een nokia 220 volt lader en die geeft 3.7 volt af.
wat volgens mij te weinig is voor de H-3XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag: Is er, technisch gezien, een betere MP3-speler dan deze H340?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de H320 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee ok. Het klinkt misschien wat arrogant, maar ik heb liever gewoon het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:09:
Korte vraag: Is er, technisch gezien, een betere MP3-speler dan deze H340?
Het is moeilijk te zeggen welke het beste is. Archos players hebben groter scherm, korter batterijleven. Flash players starten sneller op en zijn kleiner, maar hebben minder ruimte. Het hangt af van wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, die is technisch hetzelfde ;)
Imho is de Archos Gmini 400 technisch beter, die heeft meer functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:25:
[...]

Nee, die is technisch hetzelfde ;)
Imho is de Archos Gmini 400 technisch beter, die heeft meer functies :)
Toch wel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een probleempje , maar heb het al gefikst :-)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat toch wel? onderbouw je argument dan ook :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Archos heeft ook al weet, en al helemaal dat hij formaatje Ipod 4G is :)

Grrr, het is me toch een partij moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:35:
gisteren eindelijk mijn langverwachte H320 besteld (bij MMport, waar erbij stond dat je een afstandsbediening en batterypack erbij zou krijgen). Dat zat er dus niet bij |:( , tijdens de bestelling werd de info op de site veranderd, en nu zit ik dus met een SE...jammer jammer jammer.

Wat wel weer mooi is, is dat er een beschermhoes bij zit met een venster en gat erin voor de knoppen. Het is niet de mooiste, maar je kan iig nog kijken op je scherm zonder moeilijk te doen!
IMHO ben je dan flink genaaid... terugsturen of geld terug vragen voor de misgelopen accessoires. Is toch een paar tientjes die je zo misloopt.

mp3man heeft wél de H320 (zonder SE dus) op voorraad:
http://www.mp3man.nl/product/11848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleempje....we hebben hier thuis een aantal pc's en omdat de H320 opduikt in verkenner is ie makkelijk overal te gebruiken.
Maar sinds een maand kan er hem 1 pc niet meer herkennen in verkenner (hij wordt wel gedetecteerd rechtsonder in de taakbalk). Maar ik kan hem dus niet zien in deze computer

Sinds gisteren kan ik hem nu ook al niet meer zien op een ANDERE pc :(
Ik heb geprobeerd de stuurprogramma's bij te werken...maar hij zegt altijd dat ze niet voltooid kunnen worden

Weet er iemand een oplossing voor dit irritante probleem?
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:51:
Ik heb een groot probleempje....we hebben hier thuis een aantal pc's en omdat de H320 opduikt in verkenner is ie makkelijk overal te gebruiken.
Maar sinds een maand kan er hem 1 pc niet meer herkennen in verkenner (hij wordt wel gedetecteerd rechtsonder in de taakbalk). Maar ik kan hem dus niet zien in deze computer

Ik heb geprobeerd de stuurprogramma's bij te werken...maar hij zegt altijd dat ze niet voltooid kunnen worden

Dank
Als hij wel wordt herkend (irritante veilig verwijderen icoontje rechtsonderin), maar hij staat niet in Deze Computer, dan moet je hem waarschijnlijk een station toekennen (H: G: o.i.d.). Dit kun je doen in schijfbeheer.

Je zult het me vast niet kwalijk nemen dat ik ervan uitga dat je Windows XP hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

station toekennen lijkt mij geen oplossing omdat de andere pc hem ook al niet meer als harde schijf ziet..

Zou het kunnen dat de usb kabel niet meer hellemaal goed is?
of dat de usb connector van de speler niet meer goed contact maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je hem al is gereset? Ik had het ook dat mijn H340 niet mer herkent werd door mijn pc. Ik kreeg wel mooi het geluid enzo te horen, maar kon er niet aan. Toen gereset en werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb XP.....en de kabel is niet stuk hoor :)
Maar als ik reset ben ik de inhoud kwijt? :(
Dan laat ik het liever zo hoor

Er moet toch een oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Nee, bij een reset behoud je je bestanden. De instellingen weet ik niet, maar dat is toch niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de firmware met versie 1.28 ge-update. De klok en dergelijke heb ik nu. Maar de videoplayback zit er niet bij. Had ik dan eerst versie 1.20 moeten installeren of doe ik iets anders verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:42:
Ik heb zojuist de firmware met versie 1.28 ge-update. De klok en dergelijke heb ik nu. Maar de videoplayback zit er niet bij. Had ik dan eerst versie 1.20 moeten installeren of doe ik iets anders verkeerd?
Er is geen aparte video-mode. Je moet gewoon MP3 mode kiezen en dan een AVI file (op de juiste manier geprepareerd) aanwijzen. Et voilà!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij werkt! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
RoD schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:37:
[...]

Dit moet toch te fixen zijn met een firmware, in principe? Die knakkers daarginds kunnen toch wel ff zorgen dat die camera's worden ondersteund door ze ff in de firmware te proggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

benchMarc schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:04:
[...]
Dit moet toch te fixen zijn met een firmware, in principe? Die knakkers daarginds kunnen toch wel ff zorgen dat die camera's worden ondersteund door ze ff in de firmware te proggen?
Volgens mij had Sony een soort apart UMS "iets" waardoor het niet door de iRiver herkent werd.
Ik weet niet hoe het precies zat, maar iets in die richting.
Het lijkt me wel met firmware te verhelpen, aangezien Sony camera's ook gewoon in Windows XP herkent worden zonder drivers, net als andere camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:51:

Dank
Ik heb hem inmiddels al 3 keer gereset maar dat haalt niks uit :(
Zelfs niet op de instellingen van mijn player zelf
Wat kan ik nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:41:
[...]

Ik heb hem inmiddels al 3 keer gereset maar dat haalt niks uit :(
Zelfs niet op de instellingen van mijn player zelf
Wat kan ik nog doen?
al een paar keer op Play (kort) gedrukt? kan misschien zijn dattie in de USB oplaadmode bevint, geeft je H3x0 aan of hij "connected" is op het schermpje?

Heb je al een andere USB kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmm begin easycom en mij h340 nu een beetje zat te worden..
Had hem rma gestuurd omdat hij vast was gelopen.. en kreeg hem niet meer aan..
Ook was er een probleem met de ab, als ik die erin had zitten was het geluid ineens heel vals..
Dus ik dat ding opsturen, zeggen zij hem gewoon opgeladen en gereset te hebben en alles werkte.. Maar ab was zoiezo fout dus ik heb ze gezegt dat ze hem gewoon rma konden sturen naar de fabrikant.
Krijg ik eindelijk na 2.5 MAAND m'n spelertje terug (afgelopen zaterdag, na een mailtje of 10 over en weer waar dat ding blijft). En hij doet het zomaar weer.. voor 1 dag..
Zet dat ding net in de cradle op m'n werk en jahoor.. schermpje is megafel, net alsof bright en contrast op 10 staan en hij blijft bij het loading scherm hangen, na een paar x resetten krijg ik de melding check hdd connection..

Maar dus maar even aan de oplader gehangen zoals ze bij easycom ook hadden gedaan, en dat ding wordt me toch een end warm, heel de onderkant van de behuizing (vanaf het display naar onder) is gewoon helemaal heet, met het accu pack precies hetzelfde. Dus weer even gereset maar nog steeds niks..

Als ik hem nu aanzet doet tie niks, accu leeg..
Als ik het accu pack of de adapter erop aansluit laad hij 10 seconden op om vervolgens te vragen of ik het externe accu pack er even uit wil halen..
Als ik de usb stekker ein steek blijft hij hangen bij het blauwe loading scherm..

Ben nu dus echt pissed omdat ze er dus in die 2.5 maand niks aan gedaan hebben, alleen even de ab vervangen, had ik liever 30 euro betaald voor een nieuwe ab dan 2.5 maand te moeten wachten.
Maar zit nu dus beetje in de shit want wil dat ding natuurlijk niet weer zolang kwijt zijn.
Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen? kan ik vervanging eisen van easycom of reparatie binnen een bepaalde tijd? of is het beter om het zelf met rma naar iriver te sturen??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg veel pech hebben zeg
ik denk dat je het beste af bent als je via e-mail contact maakt met iriver en daarin uitlegt wat er allemaal is gebeurd.
ik denk dat iriver daar wel een passende oplossing voor aanbied.
ik had ook een mail gestuurd naar iriver met wat vraagjes en deze werden snel en duidelijk beantwoord
'support@iriveramerica.com' is het email adres waar ik contact mee heb gehad.
hou ons op de hoogte ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 19:37 . Reden: email adres in juiste gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:34:
Dat is wel erg veel pech hebben zeg
ik denk dat je het beste af bent als je via e-mail contact maakt met iriver en daarin uitlegt wat er allemaal is gebeurd.
hou ons op de hoogte ;)
Ok tnx voor de tip, mail is onderweg, hopelijk hoor ik snel iets.
Wat ik trouwens wel een nadeel aan deze speler vind is de slechte levering van ab's/cradles etc, is bij de ipod geen probleem, liggen bijna in de supermarkt, maar heb voor de h340 nog nergens een cradle zien liggen, wil er eigelijk 2 bij hebben, 1 voor in de auto en 1 op m'n werkt maar kan nergens iets vinden....

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik kan niet kiezen tussen de H10, H320 of Archos Gmini... :X Iemand ervaringen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:13:
Ook ik kan niet kiezen tussen de H10, H320 of Archos Gmini... :X Iemand ervaringen?
Omg :X
Ik durf het bijna niet te zeggen, maare, er loopt over elk van deze spelers een topic in Gadget Talk.
Misschien was je er al achter gekomen dat je in dit topic ervaringen kunt vinden over de H320 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:33:
[...]

Omg :X
Ik durf het bijna niet te zeggen, maare, er loopt over elk van deze spelers een topic in Gadget Talk.
Misschien was je er al achter gekomen dat je in dit topic ervaringen kunt vinden over de H320 :>
Ik volg ze ook een tijdje, maar weet het nog steeds niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is der al nieuws waneer de craddle in nederland op de markt komt?
Ik zit te springen om dat ding , heb nu alles los liggen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
de leverbaarheid van h3x0 accessoires is bedroevend moet ik wel zeggen... ben al sinds januari (toen heb ik mn h320 gekocht) op zoek naar een NL shop die de remote voor de h3x0 verkoopt (en dus niet de h1x0 remote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
kijk eens aan bij mp3man hebben ze die :)
ik hoop hem vandaag te ontvangen.
http://mp3man.nl/product/15771

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:13:
[...]

Ok tnx voor de tip, mail is onderweg, hopelijk hoor ik snel iets.
Wat ik trouwens wel een nadeel aan deze speler vind is de slechte levering van ab's/cradles etc, is bij de ipod geen probleem, liggen bijna in de supermarkt, maar heb voor de h340 nog nergens een cradle zien liggen, wil er eigelijk 2 bij hebben, 1 voor in de auto en 1 op m'n werkt maar kan nergens iets vinden....
kijk hier eens ;) http://www.digimania.be/en/access_list.asp?CatID=22
ik heb er vandaag een besteld en een bevestigings mail gekregen dat hij betaald is
dus ik ga er vanuit dat deze daar op voorraad zijn en naar mij verstuurd gaat worden.

ik zoek alleen nog de 12 volt autolader maar kan hem nog nergens vinden
ik zag wel bij mediamarkt een universele voeding die ook op 5 volt gezet kan worden en waar voor zover ik kon zien door de verpakking heen ook de juiste plug bijgeleverd is, maar dan heb je gelijk weer zo'n log kastje (omvormer) tussen de kabel zitten
de originele autolader van iriver is lekker compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Zo ik heb een H320 gekocht nadat m'n 2e Xcelf HD500 weet totaal het loodje legde.
Ik zat vorige maand al hevig te kijken naar een nieuwe dus ik was al voorbereid.

Afijn, ik zat eens rond te neuzen op misticriver.net en kwam bij skinning gedeelte terecht op het forum.
1 van de echt gave vind ik de Pirate:
Afbeeldingslocatie: http://www.earthbound-misfit.com/random/pirateSkinPreview.gif

Nogmaals:
Pirate

En H3Mod haal je hier vandaan:
http://www.cerebus.de/iriver/download.html

M'n speler hangt nog aan de lader anders had ik al resultaten gepost.

[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 05-05-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ik heb zelf ook al tijd andere skins er op staan ik gebruik nu een variant op die skin die je nu hebt :)

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Update: Hij werkt :)
Ik heb firmware 1.20 gepakt, en dat is meteen de volgende vraag:
De firmwares die erna komen zijn die nou goed? ik lees wat over lange hd spins met 1.27
Voor mij geld stabiliteit boven functionaliteit (m'n vorige speler liep regelmatig vast met browsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:21:
Zo ik heb een H320 gekocht nadat m'n 2e Xcelf HD500 weet totaal het loodje legde.
Ik zat vorige maand al hevig te kijken naar een nieuwe dus ik was al voorbereid.

Afijn, ik zat eens rond te neuzen op misticriver.net en kwam bij skinning gedeelte terecht op het forum.
1 van de echt gave vind ik de Pirate:
[afbeelding]

Nogmaals:
Pirate

En H3Mod haal je hier vandaan:
http://www.cerebus.de/iriver/download.html

M'n speler hangt nog aan de lader anders had ik al resultaten gepost.
Ik weer bij god niet hoe ik dat op mijn player moet krijgen :S
Ik ben je al kwijt bij het openen van een nieuwe firmware (welk programma open je hem). Zou je mij dit misschien kunnen uitleggen stap voor stap. Ik heb die site ook doorgekeken maar daar word ik ook niet wijzer van
PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet trouwens dat er hier http://medulla.co.uk/images/H340/ ook zeer veel mods staan voor uiterlijk en innerlijk van je H320 zoals:
h340 in omhulsel h320 en ook allemaal plaatjes enzo (zoals Pirats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:40:
[...]

Ik weer bij god niet hoe ik dat op mijn player moet krijgen :S
Ik ben je al kwijt bij het openen van een nieuwe firmware (welk programma open je hem). Zou je mij dit misschien kunnen uitleggen stap voor stap. Ik heb die site ook doorgekeken maar daar word ik ook niet wijzer van
PaaP
* Extract the ZIP file to it's own folder
* Open H3Mod
* Load a clean, unmodified firmware
* Click Skin -> Import images
* Select the extracted folder and let the images load.
* Save the firmware
* Flash it to your player
* Enjoy
via deze aanwijzigingen moet het toch wel lukken,hiermee heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
het is op zich heel simpel.

1. download de officele firmware van de Iriver site.
2. Download H3mod op de volgende site : http://www.cerebus.de/iriver/
3. Zoek een leuke skin en download hem (tip : kijk hier maar eens http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=8398)
4. Open H3mod.
5. dan naar Firmware >> Load >> laad de officele firmware.
6. Als je een skin heb gedowload met allelei verschillende mapjes ga je naar Skin >> import image's en selecteer te map waar de skin staat.
7. als je een skin heb met 1 enkel bestand ga je naar. Skin >> Load Pack.
8. Gemodde Firmware opslaan. Firmware >> Save As.
9. Sluit je Iriver aan en zet de H300.hex in de root van je speler.
10. Ontkopel je speler en ga in het menu naar firmware upgrade, even wachten en zet je speler aan.
11. geniet van je nieuwe skin :)

offtopic:
arg te laat

[ Voor 6% gewijzigd door GoTman op 06-05-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluto schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:09:
[...]

* Extract the ZIP file to it's own folder
* Open H3Mod
* Load a clean, unmodified firmware
* Click Skin -> Import images
* Select the extracted folder and let the images load.
* Save the firmware
* Flash it to your player
* Enjoy
via deze aanwijzigingen moet het toch wel lukken,hiermee heb ik het ook gedaan.
Bij deze stap: * Open H3Mod
Gaat het helemaal fout hij zegt namelijk:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik OK om de toepassing te beeindigen.

Help :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Net frame work installeren van microsoft :)
http://www.microsoft.com/...4D1E7CF3A3&displaylang=en

[ Voor 57% gewijzigd door GoTman op 06-05-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Gman schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:05:
Update: Hij werkt :)
Ik heb firmware 1.20 gepakt, en dat is meteen de volgende vraag:
De firmwares die erna komen zijn die nou goed? ik lees wat over lange hd spins met 1.27
Voor mij geld stabiliteit boven functionaliteit (m'n vorige speler liep regelmatig vast met browsen).
ik zouw gewoon update naar de nieuwe firmware.
ik had ook eerst last van ospinnen maar dat bleek aan de speler te liggen omgeruilt.
en nu werkt hij prima.
ik heb deze speler sinds maart en hij is nog 0 keer vastgelopen.
en een ander voordeel is dat je nieuwe functies krijgt bij de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
geen dank.
ik vind deze persoonlijk de mooiste :)
Afbeeldingslocatie: http://img216.echo.cx/img216/5777/previewwinamppirateskin113pk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Gruwelijk ik heb em nu Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is vast al over gesproken in dit topic, maar ik zoek een hoesje voor de speler van betere kwaliteit. Liefst een sluitend hoesje waar knoppen en scherm met zacht plastic zijn beschermed. De boven- en onderkant gedeeltelijk open voor de aansluiting. Op mp3man.nl vind ik alleen de originele hoesjes, en op eBay al niet veel meer.

Waar vind ik h3x0 hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:02:
Er is vast al over gesproken in dit topic, maar ik zoek een hoesje voor de speler van betere kwaliteit. Liefst een sluitend hoesje waar knoppen en scherm met zacht plastic zijn beschermed. De boven- en onderkant gedeeltelijk open voor de aansluiting. Op mp3man.nl vind ik alleen de originele hoesjes, en op eBay al niet veel meer.

Waar vind ik h3x0 hoesjes?
Hier: http://www.misticaudio.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb hier een autolader van jvc van mijn oude discman. Het geeft 4.5v en 600mA. De lader van de H340 is eigenlijk 5v, zou da toch gaan om die erop te gebruiken. Ik wil de batterij niet beschadigen :?
De echte lader geeft maar 350mA

[ Voor 10% gewijzigd door pisart op 08-05-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

pisart schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:06:
Ik heb hier een autolader van jvc van mijn oude discman. Het geeft 4.5v en 600mAh. De lader van de H340 is eigenlijk 5v, zou da toch gaan om die erop te gebruiken. Ik wil de batterij niet beschadigen :?
Volgens mij beschadig je de batterij niet, zo lang ie maar niet boven de 5V uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nu al iemand positieve ervaringen met het uitlezen van SD kaarten
middels een cardreader rechtstreeks op de H320 of 340? Ik blijf een beetje
sceptisch of dat allemaal zo vlekkeloos kan als dat het in theorie beloofd
wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan probleemloos een sony memmory stick pro benaderen die in een sandisk cradreader zit
dus ik denk dat een sd card ook geen probleem mag wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een cardreader aangesloten en wat foto's getransporteerd, maar vind het achteraf een vrij nutteloze functie, aangezien niet geresizede foto's er enorm brak uitzien. Bovendien vreet het stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
en het is langzaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je het puur als imagetank ziet voor bvb. reizen met slechte
pc-aansluitmogelijkheden en niet persé die foto's wil terugkijken
op het schermpje dan is het te doen toch? Snelheid is geen punt;
desnoods laat je 'm 's nachts op netvoeding een paar uur pompen;
als het maar werkt.

bedankt voor jullie reactie,
Conn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:27:
maar als je het puur als imagetank ziet voor bvb. reizen met slechte
pc-aansluitmogelijkheden en niet persé die foto's wil terugkijken
op het schermpje dan is het te doen toch? Snelheid is geen punt;
desnoods laat je 'm 's nachts op netvoeding een paar uur pompen;
als het maar werkt.

bedankt voor jullie reactie,
Conn
Dan is de iRiver H3x0 een prima speler ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is de iRiver H3x0 een prima speler ja

Precies ja ;)

Liever 289 uitgeven voor een imagetank waar muziek uitkomt dan
200 euro voor 2 gig aan SD-kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
pisart schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:06:
Ik heb hier een autolader van jvc van mijn oude discman. Het geeft 4.5v en 600mA. De lader van de H340 is eigenlijk 5v, zou da toch gaan om die erop te gebruiken. Ik wil de batterij niet beschadigen :?
Niet doen!!! de accu van mijn vorige speler (wel compleet ander ding dan de Iriver) was compleet over de zeik toen ik ook een andere lader had gebruikt.
Zelfde voltage, minder amperage...nou dan maar iets langer laden dacht ik.... accu ging daarna een uur mee (ipv 18 ofzo), RMA gedaan en had een nieuwe gekregen maar RMA is meestal sucky businnes.

Ik denk dat li-ion dit gewoon niet tof vindt of de controller die erop zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 10-05-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier eens http://www.misticriver.ne...t=17634&highlight=psp+car
misschien een idee als je moeilijk aan de originele Iriver autolader kan komen...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 07:11 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey heb net denk ff flink me MP3 player genageld heb paaltjes enzo zelf ontworpen zet em aan en dan blijft hij op bootscreen hele tijd staan wat moet ik doen HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ahzo, dan blijf ik er toch mooi vanaf. Heb ook nog aan mijn leerkracht fysica gevraagd en die raadde het ook al af.
http://www.mp3man.nl/product/15762/12493/11 prijs valt wel mee en zou over 2 weken beschikbaar moeten zijn. Als daar niets van komt, zoek ik mij wel een psp autolader.

PaaP, wat heb jij eigenlijk gedaan? Reset al is geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:25:
Ey heb net denk ff flink me MP3 player genageld heb paaltjes enzo zelf ontworpen zet em aan en dan blijft hij op bootscreen hele tijd staan wat moet ik doen HELP!!!!!
Vertaling:

Hallo, ik heb net, denk ik, mijn MP3 Speler kapot gemaakt. Ik heb plaatjes en dergelijken voor mijn eigen Skin gemaakt! Na het verwerken van deze plaatjes in mijn MP3 Speler start hij niet op, maar blijft hij op het opstartscherm staan. Zou iemand mij kunnen helpen?

Antwoord:
Probeer even een originele Firmware terug te zetten. Misschien is er ook een softwaretool om Firmware over USB terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem via de usb van me PC wil bereiken dan moet hij eerst ook langs het boor screen komen. Daar blijft hij dus hangen :S. Als je reset dan valt speler gewoon uit. Als je hem dan weer opnieuw opstart begint het weer van voren. Maar aan usb zat ik ook te denken maar weet niet hoe dat gaat lukken als die blijft hangen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net << usb 2.0 usb 2.0 >> kabel in PC gedaan toen in de schakelaar 1.1 usb. Me computer kan em niet vinden. Heb ook al via usb 2.0 geprobeert maar lukt niet :S. Ik denk dat ik em terug moet gaan brengen, want er zijn geen resterende opties denk ik :(. De kosten zullen denk ik niet hoger liggen dan 50€. PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al eens proberen te resetten als ie aan de usb hangt ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep dan start hij ook weer opnieuw op en blijft hij hangen in Boot Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als iemand een software of een gouden tip heeft zijn ze welkom. Anders breng ik hem volgende week weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 19-09 14:21
offtopic: je wist al dat je je berichten kan editten om extra info toe te voegen? Bedankt!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:30:
Heb nu net << usb 2.0 usb 2.0 >> kabel in PC gedaan toen in de schakelaar 1.1 usb. Me computer kan em niet vinden. Heb ook al via usb 2.0 geprobeert maar lukt niet :S. Ik denk dat ik em terug moet gaan brengen, want er zijn geen resterende opties denk ik :(. De kosten zullen denk ik niet hoger liggen dan 50€. PaaP
hoop voor je dat het onder gerantie valt (al denk ik eerlijk gezegt van niet).
maar wat heb je nouw preceis gedaan? ( hoe heb je de plaatjes in je skin gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:25:
Als iets goed werkt, moet je er niet aan kloten zij mijn opa 50 jaar geleden al. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blackpanter schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:54:
[...]

hoop voor je dat het onder gerantie valt (al denk ik eerlijk gezegt van niet).
maar wat heb je nouw preceis gedaan? ( hoe heb je de plaatjes in je skin gekregen)
Als ze er achter komen wat er gebeurd is, dan valt het zeker niet onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon via H3Mod een skin gedownload en die een beetje aangepast. Werkte eerst perfect toen paste ik em weer een beetje aan maar toen ging het fout. Ik weet zelf ook dat dit buiten de garantie valt maar ik denk ook dat dit niet zoveel geld zal kosten. In iedergeval niet meer dan 50€. Ik breng hem morgen weg om der een nieuwe firmware op te laten zetten en om stof onder mijn venster vandaan te halen. PaaP
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast