Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, lithium batterijen hebben geen last van het geheugeneffect, je kunt het de batterij dus opladen wanneer je wilt.
Wel gaan die batterijen een aantal cycli mee, daarna zijn ze "op".
1 cyclus is trouwens een volledig gebruik van de batterij, dus als je em op 50% weer oplaad heb je een halve cyclus gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als mijn rounds op zijn van me batterij. Kan ik hem dan openschroeven en een nieuwe batterij erin plaatsten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, niet zomaar, dan zul je em wel op moeten sturen naar iRiver klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 14:21
dat gebeurt bij kwaliteitsbatterijen pas na ongeveer 4 á 5 jaar. (bij normaal gebruik), dus ik zou me er geen zorgen over maken...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Verdient iRiverter eigenlijk geen plekje in de startpost. Ik vind video's omzetten daarmee veel makkelijker dan met VirtualDub :)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik sta op het punt om deze te bestellen maar heeft iemand een idee waar die docking station te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

http://www.mp3man.nl/accessoire/12494/6

Momenteel helaas niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Vraagje aan mede H-3x0 gebruikers: is het mogelijk om ergens in te stellen dat je sneller door de tag database bladert? Als ik sorteer op Artist en ik wil Muse ofzo hebben moet ik vanaf de A een kwartier scrollen :/

Kun je direct naar een letter scrollen, of de snelheid van het scrollen verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, dat kan niet
je moet idd zéér lang op uw knopje drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Waar hebben jullie je mp3 speler allemaal gekocht? Vind het namelijk wel er veel geld. Als ik de remote met lcd en accu erbij neem zit ik gewoon op ruim 450 euro.

Ik heb ze gezien op het net voor maar 300 dollar, dat is een stuk goedkoper. Hoe lang zou het vervoeren duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozozo schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:40:
Vraagje aan mede H-3x0 gebruikers: is het mogelijk om ergens in te stellen dat je sneller door de tag database bladert? Als ik sorteer op Artist en ik wil Muse ofzo hebben moet ik vanaf de A een kwartier scrollen :/

Kun je direct naar een letter scrollen, of de snelheid van het scrollen verhogen?
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:38:
Nope, dat kan niet
je moet idd zéér lang op uw knopje drukken
Als je gewoon DB scan uitzet (wat ik ook heb gedaan) dan kan je je muziek gewoon sorteren zoals jij wilt. Ik moet hoogstens 10 keer een toets indrukken om bij een nummer te komen. Dus dat is in 2 sec gedaan. Ik heb mijn muziek gesorteerd op Genre --> Artist --> Album -->nummer. Ik heb er ruim 10GB op staan. Dus mijn tip zet DB scan uit en sorteer al je muziek zo dat je niet lang hoeft te scrollen. Als je bij file alles alleen op artiest zoekt dan duurt het echt lang maar als je gewoon eerst op Genre doet en dan Artiest zoals hie boven staat beschreven vind je alles zeer snel en eenvoudig terug.

De Genres die ik gebruik zijn:
- Dance
- Hardcore
- Oldies
- Pop
- Rap
- Rock

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Uiteraard gebruik ik ook een mappen systeem (met ongeveer dezelfde genres als jij, alleen Relax ipv Harcore :P) maar veel dance en pop nummers staan op verzamelalbums met hele vage namen (Absolute Dance 2005 Vol. X, Dance Hits 2005 Vol. X etc.). Als ik dan één specifiek nummer zoek moet ik al die cd's doorzoeken, want ik weet echt de tracklists van die cd's niet uit mijn hoofd. Daarom gebruik ik naast de file tree ook de Tag Database. Maar als ik een artiest of nummer zoek in die database zit ik echt meerdere minuten te scrollen (2700 nummers).

Ik vind het erg knullig van de firmware brouwers van iRiver dat ze er niet een optie in hebben gedaan waardoor het scrollen steeds sneller gaat naarmate je de knop langer inhoudt. Hoeveel programmeerwerk kan dat nou zijn? 8)7

Edit: nog een vraagje

Kan je H320 kapot gaan door virussen / spyware. Mijn PC is clean, maar die van mn vrienden zitten vol troep dus ik aarzel een beetje of ik wel aan hun pc's wil linken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bozozo op 08-04-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die virussen weet ik niet zeker maar ik denk niet dat zo een virus zich kan uitpakken in jou MP3 player. Om virussen te open heb je bepaalde progjes nodig die standaard op je PC zitten dus ik denk niet dat dat een probleem is. Met die DB Scan wat jij zei heb ik ook. Ik heb em wel aan staan maar gebruik em eigelijk nooit. Maar een firmware waardoor je scroll toets sneller wordt ben ik wel voor :P.
Maar de gangres in die DB scan afdeling die kloppen totaal niet. Klopt beetje maar daar doe je echt lan over.
Maar ik heb nog een tip Maak playlists aan. Die gebruik ik zeer vaak. Je kunt je playlists maken doormiddel van Winamp handig progje/player. Die slaat ze op als m3u bestanden in die plaatst je in je Player. Die playlists open je doormiddel van op de stop knop te drukken zodat je speler niets afspeelt en daarna de A-B toets indrukken. Krijg je lijst met jou samengestelde Playlists (bij mij alle complete albums) [dus wel handig]. Je kan naartuurlijk ook al je favorieten onder bv de naam: Best Rap 2005 zetten zodat je alles snel bij de hand hebt! Zoals jou specifieke nummers in een playlist zetten.

Later PaaP

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets anders dat ik nogal vervelend vind is dat hij vergeet waar hij is gebleven als hij in het docking station heeft gezeten. Is nogal :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds een paar dagen de H-320 en hij bevalt me heel erg goed
ik heb de 1.27 korean firmware erop staan en alles loopt goed tot nu toe.

Over die krasjes op het scherm ik had nog write shield covers die je over het scherm kan plakken zodat het scherm onbeschadigd blijft en dat werkt goed het scherm is nog goed leesbaar.
de shields zijn eigenlijk bedoeld voor een xda gsm maar na wat meten en snijden heb ik hem perfect op maat kunnen krijgen.

Mocht iemand inmiddels krasjes op het scherm hebben misschien dat het product DISPLEX een oplossing is?
ik heb hier al eens op een gsm met succes krasjes weggepolijst van het venster.
Displex kan je bij halfords en telefoonwinkels kopen.

Het hoesje wat mp3man.nl aanbied lijkt me erg geschikt vooral omdat daar een venstertje inzit
ik hoop dat het volgende week binnen is bij hun teminste in de email van mp3man.nl zeiden ze dat het hoesje en extra batterijhouder en de afstandsbediening in de loop van volgende week binnen zouden komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de de koreaanse firmware er in zet blijven de taal en de rest in engels of krijg je van die rare koreaanse karakters op je scherm. Ik heb een 340 met versie 107 er op en ik kijk geen filmpjes.verder perfecte machine. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:03:
als je de de koreaanse firmware er in zet blijven de taal en de rest in engels of krijg je van die rare koreaanse karakters op je scherm. Ik heb een 340 met versie 107 er op en ik kijk geen filmpjes.verder perfecte machine. :*)
Blijft gewoon Engels. Geen probleem, laat je woordenboek maar in de la...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de iriver H320 enkel videoclips kan spelen in bestanden van Xvid, is het dan mogelijk om mpeg bestanden om te zetten in Xvid, en zo ja, hoe doe je dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
PocketDivxEncoder, daar kan je de bestanden mee omzetten. Hier paar posts boven staat nog een programma iRiverter ofzoiets en met VirtualDub gaat het normaal ook. Check de startpost maar voor nog een link voor een guide met VirtualDub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iriverter is wel erg makkelijk

http://iriverter.sourceforge.net/

BTW uit de US van MisticJeff de "andere" LCD remote ontvangen. net dingetje, werkt fraai, van een ander plastic gemaakt. hij roept trouwens weer op voor bestelling van de derde batch.

http://www.misticriver.ne...552&highlight=poll+remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:33:
Die klok is inderdaad te relaxt. Maar aan AVI heb je niet zoveel kost alleen maar meer ruimte. Dan zou ik die AVI bestanden direct omzetten naar MP3 dus das niet zo een voordeel voor mij. Maar ik had ook gezien dat er een DBscan is uitgekomen waardoor hij nu wel alles kan scannen. Mijn DB scan loopt nu goed. Dus check www.iriver.com voor die update. Best handig.
Bedoel je dan versie 1.70? Want dat is de enige die ik op hun website kan vinden, maar die versie schijnt er al te staan vanaf 8 november 2004... (ik kijk daar niet zo vaak :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:
weet iemand waar je dit draagkoord aan kan bevestigen aan de H-320? http://www.misticaudio.co...32bc574e58ac2316db47208d6

ik kan nergens een gaatje vinden waar ik een dergelijk koord doorheen kan lussen
of is het zo dat dit draagkoord alleen aan bijvoorbeeld een hoesje kan worden bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:25:
vraagje:
weet iemand waar je dit draagkoord aan kan bevestigen aan de H-320? http://www.misticaudio.co...32bc574e58ac2316db47208d6

ik kan nergens een gaatje vinden waar ik een dergelijk koord doorheen kan lussen
of is het zo dat dit draagkoord alleen aan bijvoorbeeld een hoesje kan worden bevestigd?
Dat koord is bedoeld voor gebruik met een Outro hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo he wou je de h300 om je nek gaan dragen dan heb je aan het einde van de dag echt pijn in je nek. Ik had laatst een jonge gezien met de h340 zo he dies nog ff wat dikker dan de h320!

PS ik kan trouwens geen Firmwares zien op de Iriver site

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou hem als een soort extra beveiliging aan bijvoorbeeld mijn kleding hangen mocht ik em uit mijn handen laten vallen dat hij dan niet via de grond weer omhoog stuitert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ok daar is het inderdaad wel handig voor. Je kan zo een koort toch gewoon aan je Beschermingstasje vastmaken. Zelf gebruik ik zo een iPod sock daar gan je doormiddel van een veiligheids spelt hem vast maken bijvoorbeeld. Ik zelf wil hem zo klein mogelijk houden zelf vind ik die leren omhulsel veel te groot (als je op de fiets zit heb je daar last van als je bijvoorbeeld nummers wilt skippen).
Ik zelf denk dat het omhulsel van de h300 beschadigd door de plactic plaat die in die beschermings hoes zitten. Maarja. Je kan toch gewoon een keykoord gebruiken die kosten toch niks en die kan je gewoon aan je omhulsel doen.

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
Heeft iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een ander hoesje kan kopen voor de h340?
Bij de Nederlandse webshops zijn ze niet op voorraad, en bestellen in de US kost al gauw 35 Euro.

Bij mp3cdspeler staat een hoesje voor 19,95 Euro, maar helaas niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
polson schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:52:
Heeft iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een ander hoesje kan kopen voor de h340?
Bij de Nederlandse webshops zijn ze niet op voorraad, en bestellen in de US kost al gauw 35 Euro.

Bij mp3cdspeler staat een hoesje voor 19,95 Euro, maar helaas niet op voorraad...
de standaard ipod case lijkt me wel een mooie case, lekker dun ook nog. De versie voor de 20GB ipod is een beetje krap maar de case voor een 40GB ipod past volgens mij wel mooi op een H320.
Een collega heeft een 20GB ipod (3G) en dies net iets te krap voor mn H320.

deze case
Afbeeldingslocatie: http://macfannet.mycom.co.jp/news/0207/images/020718ny_ipod_case.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er mooi uit. Ik gebruik een ipod sock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren deze afstandsbediening ontvangen http://www.mp3man.nl/product/15772/12494/262
voor de h-320 mp3speler

Op zich werkt het ding prima

Alleen als de muziek wat zachter staat of wanneer ik de pauze toets indruk zijn er hele irritante tikjes te horen
als ik de koptelefoon rechtstreeks op de speler aansluit heb ik nergens last van
dus het lijkt erop dat het wel aan de afstandsbediening ligt en niet aan de speler.

Vandaag het ding weer kunnen terug sturen en ik denk dat ik een andere krijg waarvan ik hoop dat ie het wel goed doet.

Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ook dat er een batterij bestaat die je zelf kan vervangen voor de originele en die een capaciteit heeft van 1900 mAh
en de speler zodoende plm 24 uur voldoende stroom geeft

Meer informatie op deze link http://www.dapstore.com/pd1112472628.htm?categoryId=2

ik zie zojuist dat hij niet op voorraad is

Nadeel is wel dat de garantie vervalt als je de unit openmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2022
Loont het de moeite om de laatste firmware erop te zetten ?
Ik heb de H 340 die nu versie 1.07 E draait .
Ik zou bv. niet graag hebbeen dat het geluidsvolume plots begrensd is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 1.27 korean versie en geen enkel probleem ook het geluid is niet begrensd naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:56:
Loont het de moeite om de laatste firmware erop te zetten ?
Ik heb de H 340 die nu versie 1.07 E draait .
Ik zou bv. niet graag hebbeen dat het geluidsvolume plots begrensd is ofzo...
wat zou je tobben als het zo ook goed werkt. De meerwaarde is dat je er filmpjes op kan kijken daar heb ik een tv voor,maar dat is mijn mening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:08:
ik heb de 1.27 korean versie en geen enkel probleem ook het geluid is niet begrensd naar mijn weten.
Geluid is alleen in de Europese versie gelimiteerd (naar 20?) omdat de Franse ambtenaartjes bezorgd waren over de oren van hun kindertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:42:
Alleen als de muziek wat zachter staat of wanneer ik de pauze toets indruk zijn er hele irritante tikjes te horen
als ik de koptelefoon rechtstreeks op de speler aansluit heb ik nergens last van
dus het lijkt erop dat het wel aan de afstandsbediening ligt en niet aan de speler.
Vandaag het ding weer kunnen terug sturen en ik denk dat ik een andere krijg waarvan ik hoop dat ie het wel goed doet.
Afwachten maar.
Ik denk niet dat het zin heeft. Het tikjesprobleem ligt aan de H320 kant. Sommige apparaten hebben nu eenmaal dit probleem. Je kunt hier even kijken of jouw serienummer toevallig ook hierbij zit. De remote omruilen heeft dus geen zin. Eerder je speler...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:35
Volgens mij ligt het aan de remote, gebruikers van de h1x0 hadden er ook last van. Dit is ook de reden geweest dat er bij de h3x0 geen scherm meer op de remote zat. Hopelijk gaan ze ooit nog een remote maken met scherm voor de h3x0, voorlopig doe ik het gewoon zonder remote. Ik kan de speler ook blind in mijn zak bedienen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

victenn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:33:
Volgens mij ligt het aan de remote, gebruikers van de h1x0 hadden er ook last van. Dit is ook de reden geweest dat er bij de h3x0 geen scherm meer op de remote zat. Hopelijk gaan ze ooit nog een remote maken met scherm voor de h3x0, voorlopig doe ik het gewoon zonder remote. Ik kan de speler ook blind in mijn zak bedienen.
Prima, maar bij mij tikt ie niet... Lees het verhaaltje bij de link maar. Niet iedereen heeft het, en als ie het doet, ligt het aan de speler.
Er is een specifieke H3x0 remote met een joystikkie erop. Die is alleen maar heel even in Korea te koop geweest. Die zwarte die je nu kunt kopen is een aangepaste H1x0 remote, maar dan met andere opschriften voor de H3x0. Beiden werken, alleen zit je (zoals ik) met een H1x0 remote met de verkeerde opschriften bij de knopjes te werken.

[ Voor 23% gewijzigd door mphilipp op 15-04-2005 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozozo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:06:
[...]

Geluid is alleen in de Europese versie gelimiteerd (naar 20?) omdat de Franse ambtenaartjes bezorgd waren over de oren van hun kindertjes...
vreemd dat sommigen de begrensing krijgen , ik heb de 1.27 e en kan de mijne gewoon boven de 30 opschroeven (niet dat ik het nodig heb met mijn shure in ears , maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Ik heb ook v.1.27 EU erop staan, en kan gewoon tot 40 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
La Maldición schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:25:
[...]

vreemd dat sommigen de begrensing krijgen , ik heb de 1.27 e en kan de mijne gewoon boven de 30 opschroeven (niet dat ik het nodig heb met mijn shure in ears , maar toch )
Maar als je stand 30 van de Europese firmware vergelijkt met stand 30 van de Koreaanse, zul je horen dat het geluid bij de Europese firmware minder hard is. Ze hebben dan ook niet de schaalverdeling aangepast (0-40), maar de stapjes waarmee het volume wordt verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb dit topic doorgelezen, omdat ik binnenkort ook een Iriver speler wil kopen, naast de vele en nuttige info die ik hier gevonden heb, zit ik nog met een twijfel, en ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen

ik heb oo oren naar de H320SE speler ( 20 GB versie ) , maar ik heb wat problemen met de batterij. De batterij van deze speler is niet vervangbaar ( zit in de speler ) en ik ben wel eens benieuwd wat er gebeurt als de batterij eens een keer op raakt. Batterijen hebben niet het eeuwige leven, en zal op den duur mindere prestaties gaan geven ( hoewel dat nog een hele poos gaat duren ) mijn vraag is dan, wat gebeurt er als de batterij eens een keer aan vervanging is ?. We kennen allemaal denk ik het verhaal van Ipod met zijn batterijen, dat vervangen net zo duur is als een nieuwe speler, maar hoe zit het met Iriver. Is daar een bedrijf voor die dan de batterij vervangt ?, kan je het zelf ( zag net dat er een link werd gepost voor een zwaardere batterij ) of is het dan einde verhaal ?. Ik vind het zonde namelijk om een speler te kopen, waar je later niks meer mee kan. het blijft tenslotte nog een flinke aanschaf, en dan wil je er ook lang mee doen. De H 10 serie heeft namelijk wel verwisselbare batterijen ( maar die is dan ook 5 gb ) een andere optie is de PMP serie, maar goed, de kosten moeten wel leuk blijven :) Anders kan je de formule wel toepassen dat je wel twee jaar plezier heb van de speler ( want zolang zit er garantie op ) en dat het daarna minder begint te worden met de batterij

Hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven

alvast bedankt

Straydog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die batterij levens duur betreft:
Ik weet wel dat wanneer als of de garantie afgelopen is van mijn H-320 of de originele batterij versleten is ik zeker niet zal twijfelen om er zelf een andere (zwaardere) batterij erin te zetten

Alhoewel ik las dat deze batterij heel wat herladingen kunnen doorstaan eer die stuk is.

zie wel dat als je hem aanschaft je de goede serie krijgt met het juiste serial nummer zie topic(s) hierboven
je kan het zonder de doos open te maken al zien dat serial nummer
het staat aan de achterzijde met een witte barcode sticker (althans bij mij )

Ik baal er alleen van dat ik ook het 1311xxxxxx serial nummer heb en dus ook last van tikjes
zit er sterk aan te denken om de unit proberen om te ruilen voor een met een betere serial versie.
want ik vind die afstandsbediening echt reuze handig
Even afwachten tot ik een nieuwe afstandsbediening binnen heb, ik heb nog een heel klein beetje hoop dat het aan de afstandsbediening ligt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal.

Ik wil een H320 gaan kopen. 20 gigabytes aan opslag lijkt me meer dan genoeg voor mijn mp3'tjes. Daarnaast is de ondersteuning van Ogg ook een voordeel. Het mooie schermpje en de duidelijke mappenstructuur vind ik goed. De prijs van 280 euro voor een H320 vind ik ook niet al te hoog, maar ik heb nog wel een aantal vraagjes. En ze zijn vast al beantwoord in dit topic, maar ik kan het hier niet duidelijk in vinden. Dus bij deze:

- Wat is het verschil tussen de H320 en H320 SE?
- Batterij. Ik heb meegekregen dat deze iets van 7 uur non-stop kan spelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
-Het verschil tussen de gewoone versie en de SE versie is het volgende.
bij de gewoone versie krijg je een remote (zonder beelscherm) en een docking station.
bij de SE versie krijg je die niet.

- voor een uitgebreide batterij test kan je hier kijken :) : http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=10242

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
H320 en de H320 SE zijn exact hetzelfde, alleen je krijgt meer accecoires bij de H320. Die van mij kan geen 16 uur :( maar dat kan ook komen omdat ik de eerste keer niet 10 had opgeladen :P mja,.... 10 kan die van mij gelukkig nog wel aan.

[ Voor 0% gewijzigd door OfferedPoet op 15-04-2005 22:37 . Reden: Shit te laat :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Chuckiej schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:36:
H320 en de H320 SE zijn exact hetzelfde, alleen je krijgt meer accecoires bij de H320. Die van mij kan geen 16 uur :( maar dat kan ook komen omdat ik de eerste keer niet 10 had opgeladen :P mja,.... 10 kan die van mij gelukkig nog wel aan.
Een paar keer geheel ontladen en weer opladen, dat wil soms nog wel ns helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
I Know ;)
Heb hem al 15 x ontladen en 15 x totaal opgeladen

[ Voor 74% gewijzigd door OfferedPoet op 15-04-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

volgens mij kun je dat bij de accu van de h3x0 beter niet doen... het is zo'n lithium ion geval oid en die worden niet lui maar 'slijten' naarmate je veel ontlaad en oplaad. Slechts heel af en toe op&ontladen en voor de rest zo weinig mogelijk ontladen alvorens op te laden is volgens mij het beste. Maar het kan ook zijn dat ik er volkomen naast zit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die Firmware eindelijk!!!!
Ik ga denk ik zo een sterkere battery bestellen als ze weer in vooraad zijn. Ik denk dat mijn batterij het nog wel 2 jaar trekt en als hij dan stroef loopt zet ik die nieuwe erin die sterker is :P.
Opzich heb geen probleem met deze batterij ik laad hem gewoon elke avond op NP voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:39:
Wanneer komt die Firmware eindelijk!!!!
Ik ga denk ik zo een sterkere battery bestellen als ze weer in vooraad zijn. Ik denk dat mijn batterij het nog wel 2 jaar trekt en als hij dan stroef loopt zet ik die nieuwe erin die sterker is :P.
Opzich heb geen probleem met deze batterij ik laad hem gewoon elke avond op NP voor mij.
Op een internet site stond dat de nwe. firmware op 20 april uitkomt, dusss..... ff wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bozozo schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:48:
volgens mij kun je dat bij de accu van de h3x0 beter niet doen... het is zo'n lithium ion geval oid en die worden niet lui maar 'slijten' naarmate je veel ontlaad en oplaad. Slechts heel af en toe op&ontladen en voor de rest zo weinig mogelijk ontladen alvorens op te laden is volgens mij het beste. Maar het kan ook zijn dat ik er volkomen naast zit hoor :P
Je moet het ook inderdaad niet teveel doen, maar in het begin moet je de batterij soms nog even "inspelen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is alleen dat als je een batterij 2 jaar lang niet gebruikt deze ook niet meer super is i.v.m. de houdbaarheid van die dingen.

Ik heb nu de H320 besteld. Een afstandbediening hoef ik niet en een dockingstation evenmin. Besteld bij OBCS voor 285 euro ex verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
ik heb een soort van probleempje met mun h320 geloof ik...

vandaag wilde ik wat nieuwe albums enzo erop gaan zetten, maar hij bleek vol te staan. Dus ik verwijder wat oudere albums enzo, was iets in de richting van 300mb bij elkaar en ik denk mooi nu kan ik er een paar nieuwe opzetten. Maar toen zei ie ineens dat er nog steeds niet genoeg geheugen was....Dus ik kijk hoeveel er beschikbaar is, staat er 4mb... Ik haal nog wat dingen weg, en nog steeds staat er 4mb :? :/
Daarna heb ik wat verwijderd zonder op mun pc aangesloten te zijn, en dan lukt het wel.

Weet iemand hoe dit komt? Ik snap er niks van....en dat wat ik dus allemaal verwijderd heb, de ruimte die ik daarvan had moeten krijgen, die is nergens te vinden :? ik creer dus alleen maar ruimte als ik bestanden verwijderd zonder op de pc aangesloten te zijn...

Misschien beetje krom uitgelegd, maar misschien kan iemand me helpen/uitleggen hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, zat er niet een soort van Prullenbak op de H3x0? Dan moet je die ff legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:30:
Hmm, zat er niet een soort van Prullenbak op de H3x0? Dan moet je die ff legen.
Volgens mij werkt die prullebak alleen als je het via je mp3 speler verwijderd (dus zoals in zijn probleem beschreven staat heeft deze prullebak geen werking). Hij zei namelijk dat er wel meer ruimte kwam als hij via zijn mp3 player delete (dan is prullebak in werking) maar toen hij via PC delete (geen prullebak) werkte het niet.
Vaag geval.
Ik zou zeggen sluit mp3 player aan op PC sla al je muziek op (backups maken) dan onkoppel je mp3 player. Formateer hem en zet alles er weer op. (wedde dat het werkt)

PaaP

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Haha, dat is helemaal niet nodig :)

Net als je gewone harde schijf heeft de h3x0 een prullenbak. En net als bij je gewone harde schijf kun je die prullenbak legen via het prullenbakje op je desktop.

Speler aan je pc koppelen, rechts klikken op je prullenbak, eigenschappen, en kijken of de h300 erbij staat. Dat moet het geval zijn... als je nu de prullenbak leegmaakt gooi je zowel de weggegooide bestanden van je harde schijf als van de h300. Alles wat je dus moet doen om je vrije ruimte terug te krijgen is de prullenbak legen terwijl de speler aan je pc hangt.

Wil je bestanden van je h300 voortaan niet in de prullenbak? Klik dan (terwijl de h300 is aangesloten) bij tabje Algemeen op 'Stations onafhankelijk van elkaar configureren' en zet dan bij tabje 'H300' een vinkje bij 'Bestanden niet naar de prullenbak verplaatsen blabla...'

Formatteren is een beetje overkill voor het legen van je prullenbak :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een poging gewaagd met de usb on the go optie?

ik wel maar hellaas met geen resultaat

de h-320 kan mijn digitale fotocamera van sony niet herkennen om zo files van de camera naar de harddisk te sturen van de h-320.
iemand wel al success?

ik heb het ook geprobeerd met een 512mb mp3 speler en die herkende hij wel en kon ik wel files wisselen van de ene naar het andere apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
met een Nikon D100 werkt het perfect en met mp3 spelers van klasgenoten werkt het ook goed :)

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:14:
Iemand al een poging gewaagd met de usb on the go optie?

ik wel maar hellaas met geen resultaat

de h-320 kan mijn digitale fotocamera van sony niet herkennen om zo files van de camera naar de harddisk te sturen van de h-320.
iemand wel al success?

ik heb het ook geprobeerd met een 512mb mp3 speler en die herkende hij wel en kon ik wel files wisselen van de ene naar het andere apparaat.
Sony's werken idd niet, net als Canon. Oplossing: externe USB cardreader aansluiten. De meesten werken wel. Heeft nog een 2de voordeel: je trekt niet de accu's van je cam leeg. Datacom vreet namelijk stroom en je trekt dan zowel je camera als je iRivertje leeg. Dus ik vind zelf een cardreader praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net even een 8 in1 (usb 2.0) card reader getest die ik had liggen maar die werkt niet
was ik al bang voor.
ik denk dat ik gewoon een cardreader moet aansluiten die alleen een memory stick (pro) sleuf heeft

bedankt voor de tip trouwens.
lijkt me reuze handig dat je de foto's op bijv op vakantie kan opslaan op de harddisk van de iriver
ik begin bijna spijt te krijgen dat ik niet de 40 gig versie heb genomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Chuckiej komt met een MOOIE NIEUWS :D

iRiver Korea Releases H3XX Firmware V1.28K

--------------------------------------------------------------------------------

Added Features

1. WAV file support
▣ 11.025kHz/ 22.05kHz/ 44.1kHz/ 48kHz.
▣ 16bit
▣ PCM
*Recording will only be in MP3 format, not WAV format.

2. Clock feature added (MENU → Timer → Set Time)
▣ Clock will only be shown on standby mode and music play mode
▣ When saving a recorded file, the "Saved Date" will be set according to the time set on the H3XX.

3. Playback speed adjustment added.
▣ The playback speed can be adjusted from -5 to +5

Fixed Bugs

1. Text folder bug
The H3XX will now recognise the text files in folders, that are in the text folder
▣ Maximum number of folders the H3XX will recognise in the text folder : 2000 folders
▣ Maximum number of text files allowed to save onto the H3XX : 400 text files (Increased from 200 to 400)
※Having more than 400 text files will make the H3XX unable to recognise other text files

2. Host (Browser) feature fixed I
When you save a via the host feature, the date of the file will be the date that you saved it.

3. Host (Browser) feature fixed II
After deleting a file using the broswer menu, the free disc space will operate properly.

4. Unregonisable tag by iriver Plus Music ID
If a tag is made by iriver Plus Music ID, the player will recognise it properly

5. Remote Backlight Bug.
The H3XX's backlight won't turn on if you use the remote control and vice versa.

klik hier om de koreaanse firmware te downloaden

[ Voor 4% gewijzigd door OfferedPoet op 19-04-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie en nuttige verbetereingen allemaal. Ff proberen of die back light fie ook werkt, scheelt weer wat batterij.

Als je snel bent kan je de 100ste downloader van de nieuwe firmaware bij iriver zijn (erg vers blijkbaar, nu nog maar 91 downloads)

http://www.iriver.com/htm...oryIdx=1&tmpSearchString=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet uit ervaring met andere iRiver's dat die adjustable playback speed en erg grappige functie is.
Erg leuk om te gebruiken als je je ns verveeld, om dan je muziek versnelt (met hogere stemmen ed) of vertraagd (met lagere stemmen ed) af te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey,
ik heb mijn iriver h320 nu sinds 1 februari en hij is nu al stuk! k ben r altijd vet voorzichtig mee, en toch presteert dat ding stuk te gaan.. |:( Laatst wou ik wat overzetten en kreeg ik ineens een cyclic reduncancy errror. Een dag later had bij t overzetten van wat foto's begon ie ineens gigantisch hard te kraken en liep de overzetting en explorer vast. Zonet wou ik weer fotos op deze comp zetten en krijg ik WEER een cyclic redundancy test, en de helft van alle fotos krijg ik geen thumbnail van en ik kan ze ook niet van mn iriver afhalen!! waarschijnlijk zijn ze dus corrupt!?.. Weet iemand hoe ik mn fotos alsnog van mn iriver af kan halen? Of ben ik ze nu allemaal kwijt? k heb net 4launch opgebeld en ik ben straks 4 weken t dinge kwijt voordat k een nieuwe krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

blacknoise schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:01:
Hey,
ik heb mijn iriver h320 nu sinds 1 februari en hij is nu al stuk! k ben r altijd vet voorzichtig mee, en toch presteert dat ding stuk te gaan.. |:( Laatst wou ik wat overzetten en kreeg ik ineens een cyclic reduncancy errror. Een dag later had bij t overzetten van wat foto's begon ie ineens gigantisch hard te kraken en liep de overzetting en explorer vast. Zonet wou ik weer fotos op deze comp zetten en krijg ik WEER een cyclic redundancy test, en de helft van alle fotos krijg ik geen thumbnail van en ik kan ze ook niet van mn iriver afhalen!! waarschijnlijk zijn ze dus corrupt!?.. Weet iemand hoe ik mn fotos alsnog van mn iriver af kan halen? Of ben ik ze nu allemaal kwijt? k heb net 4launch opgebeld en ik ben straks 4 weken t dinge kwijt voordat k een nieuwe krijg..
Hmm, je harde schijf lijkt me kapot, misschien een data recovery tooltje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nieuwe firmware....
Klok is vet Alleen ik vind die scanspeed beetje vaag snap nie waarom ze die erin hebben gezet. Idd wel leuk als je je verveelt maar verder......
Ik snap trouwens niet wat dat blacklite is Kan iemand mij dit uitleggen PaaP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:11:
Alleen ik vind die scanspeed beetje vaag snap nie waarom ze die erin hebben gezet.
scanspeed kan je allang instellen, nix nieuws onder de zon
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:11:
Ik snap trouwens niet wat dat blacklite is Kan iemand mij dit uitleggen
je lijfspreuk weer he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:26:
[...]

Jawel want volgens mij is het nu mogelijk om vooruit te scannen terwijl je ook de muziek hoort en dat was dus eerst niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over dat usb on the go

Vandaag een sandisk imagemate (usb 2.0) memorystick (pro) cardreader gehaald en deze word keurig herkend door de iriver h-320 en kan voor zover ik tot nu toe zie bestanden van de memorystick van mijn digitale foto camera (Sony DSC-F717) naar mijn Iriver h-320 sturen
erg handig!.

Het gaat wel wat traag (usb 1.1) maaar dat mag de pret niet drukken.
ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:26:
[...]

[...]

je lijfspreuk weer he...
Waar SLAAT dat nou weer op jesus. Ik stel alleen een vraag zeik niet zo er worden hier dagelijks 10000 ende vragen gesteld en als ik er een stel ho maar. Als het je niet uitkomt tik dan niks en wat doe je dan op een forum want een forum is er om dingen uitgelegd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen ruzie maken is jammer van de tijd ;)

b(l)acklite is naar mijn weten de verlichting van het lcd scherm van je iriver HXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Het is dus backlight.

Komt er gewoon op neer... Als je met je remote naar bijvoorbeeld een volgend nummer gaat, dat dan de machine niet aan gaat. Het display blijft nu zwart. De oude versie firmware 1.27 had dit niet, dus als je daar met je remote naar het volgende nummer gaat, zal het display van de machine weer aan.

Wel een mooie fix :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:18:
geen ruzie maken is jammer van de tijd ;)

b(l)acklite is naar mijn weten de verlichting van het lcd scherm van je iriver HXXX
offtopic:
De H3x0 heeft eigenlijk geen backlight, volgens mij zijn er LED's aan weerszijden van het scherm en niet achter het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook de nieuwe firmware 1.28 korean geinstalleerd
en het klokje werkt wel goed ;)

Ook kan ik nu zonder dat de boel crasht de DB scan via windows laten uitvoeren op de h-320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die backlight fie (=functie) werkt mooi, grote scherm gaat niet aan als je met de remote de boel aan het bedienen bent, scheelt dus aardig wat batterij. Volgens mij is ook hetvolgende veranderd: bij video bekijken gaat hij niet uit na de ingestelde tijd, maar blijft aan. Was dat al zo ? In ieder geval leuk, want je hoeft nu niet eerst de setting voor display naar 60 te zetten als je een video wilt bekijken. Klokje vind ik ook erg handig. De joystick remote werkt ook met 1.28 KR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:33:
Was dat al zo ? In ieder geval leuk, want je hoeft nu niet eerst de setting voor display naar 60 te zetten als je een video wilt bekijken. Klokje vind ik ook erg handig. De joystick remote werkt ook met 1.28 KR
is al zo idd sinds firmware 1.20. Zie je trouws ook het klokje op je remote LCD? dat zou pas handig zijn, nu heb je een superklein klokje op je kleurendisplay (trekt stukken meer stroom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:34
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:33:
Die backlight fie (=functie) werkt mooi, grote scherm gaat niet aan als je met de remote de boel aan het bedienen bent, scheelt dus aardig wat batterij. Volgens mij is ook hetvolgende veranderd: bij video bekijken gaat hij niet uit na de ingestelde tijd, maar blijft aan. Was dat al zo ? In ieder geval leuk, want je hoeft nu niet eerst de setting voor display naar 60 te zetten als je een video wilt bekijken. Klokje vind ik ook erg handig. De joystick remote werkt ook met 1.28 KR
Ik kan gewoon film blijven kijken en t display blijft gewoon aan? (firmware versie 1.27)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas geen klokje op de remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn afstandsbediening met lcd scherm de IMP-550 weer retour ontvangen nadat de eerste hele irritante tikjes gaf tijdens de pauzes tussen de muziek of als ik het geluid hellemaal op 0 had staan.
Deze retournering ging erg snel en correct gelukkig.

Maar nu doet deze nieuwe afstandsbediening precies hetzelfde
ik heb een mail gestuurd naar iriver en die zeiden in een heel kort mailtje dat deze afastandsbediening niet gebruikt kan/mag worden op de H-320..
ik heb al een 2e mail gestuurd voor wat meer uitleg van iriver

Heeft iemand dezelfde ervaring met deze afstandsbediening al dan niet in combinatie met de h-320, het lijkt me dat er veel meer van deze afstandsbedieningen verkocht zijn?

Hier is de link naar de afstandsbediening
http://www.mp3man.nl/product/15772/12494/262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog wat meer reakties ivm ticking noise remote. Iriver heeft natuurlijk gelijk, de mp3man verkoopt 'm als geschikt, terwijl dat officieel niet zo is. Je moet 'm dus ook kunnen terugbrengen en geld terug vragen.

http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=15

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:09:
Maar nu doet deze nieuwe afstandsbediening precies hetzelfde
Told you...

Het is de combi speler/ab. Tikt ie bij jouw speler, dan tikt ie bij alle ab's. Bij mij tikt ie niet. Happy me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mphillip

een paar vraagjes voor je ;-)

1 heb jij ook de H-320 ?
2 ook dit serial nummer reeks 1311xxxxxxx?
3 en dezelfde IMP-550 lcd+afstandsbediening ?

Kan het zijn dat ook de serial nummer reeks er toe doet of je al dan niet tikjes en ander ongemak hebt?
zoiets las ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:01:
@mphillip
een paar vraagjes voor je ;-)
1 heb jij ook de H-320 ?
2 ook dit serial nummer reeks 1311xxxxxxx?
3 en dezelfde IMP-550 lcd+afstandsbediening ?

Kan het zijn dat ook de serial nummer reeks er toe doet of je al dan niet tikjes en ander ongemak hebt?
zoiets las ik ook.
Ik heb een 340, maar dat maakt volgens mij niets uit. Volgens mij is alleen de HD anders. Serial begint met 1322..
Ik heb een H1x0 ab. Ze zijn uiteindelijk allemaal hetzelfde. Tenminste...ze werken allemaal, alleen het kastje is anders. De H1x0 ab heeft alleen 'foute' opschriften. Er is een H3x0 ab die hetzelfde is als de H1x0, maar dan in het zwart en met aangepaste opschriften. De specifieke H3x0 remote met het knuppeltje ipv knopjes is alleen in Korea uitgekomen en die klikt ook (bij het juiste spelertje). Wat ik ervan begrepen heb ligt het aan een bepaalde serie spelers. Die zullen wel een fout onderdeel hebben. Weinig aan te doen, vooral niet als je een remote koopt die niet voor de H3x0 gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ik heb zojuist eindelijk mijn H320 weer gekregen, na 5 weken wachten op reparatie. Het is een nieuwe in verpakking. Zit zelfs een nieuw hoesje zodat ik hem nu wel kan bedienen en op de tft kan kijken ;)

Nu voorzie ik wel dat de schroefkop, die aan de binnenkant van het hoesje tegen de achterkant van de speler aan gaat frotten, krassen gaat leveren.
Hoe hebben jullie dit laatste opgelost?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heu... Hij is net binnengekomen. Ben hem nu aan het opladen. Hoelang duurt het opladen van de iRiver H320?

@Pacjack:

Het viel mij ook al op. Misschien dat je er een stukje, goed plakkende, tape overheen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pacjack schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:27:
Ik heb zojuist eindelijk mijn H320 weer gekregen, na 5 weken wachten op reparatie. Het is een nieuwe in verpakking. Zit zelfs een nieuw hoesje zodat ik hem nu wel kan bedienen en op de tft kan kijken ;)

Nu voorzie ik wel dat de schroefkop, die aan de binnenkant van het hoesje tegen de achterkant van de speler aan gaat frotten, krassen gaat leveren.
Ik heb Outtro case en die heeft hetzelfde. Zij leveren er een klein suède-achtig doekje bij die je daarop legt. Dat moet krassen voorkomen. Heb je meteen een zacht doekje om de iRiver te poetsen. De meegeleverde plastic kap gebruik ik niet. Is oerlelijk en overbodig. Ik heb gewoon een keer zo'n magische screenprotector voor een iPaq besteld en die paste er makkelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag wel even goed kijken of dat schroefje goed vast, zit bij mij viel hij van de riemclip af op de grond gelukkig nog heel.Ik heb hem gelijk vast gedraaid met locktite loopt die in iedergeval niet meer los. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iRiver H320 is bijna volgeladen. Ik wil er meteen de nieuwe firmware op. Kan ik de onderstaande gewoon gebruiken:

Firmware & driver H300 Firmware V1.28 Apr 19, 2005 6095

http://www.iriver.com/htm...goryIdx=1&tmpSearchString

Omdat ik een H320 heb en daar H300 staat, of staat die 300 voor de complete serie?

edit:

Laat maar, kan dus gewoon op de H320...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de USB kabel inplug om bestanden er heen te kopieren, dan gaat die de batterij opladen via de USB kabel. Dan moet ik op het knopje drukken voordat die connected zegt. Hoe zet ik het uit dat die automatisch de batterij gaat laden? Dit ivm met de levensduur van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Kijk eerst volgende keer via de search :| en als je ff goed jouwn handleiding doorleest.
maar je kunt het uitzetten in de menu(tijdens muziek luisteren, navi voor een paar sec inhouden)--->control--->USB charging---> OFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacjack schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:27:

Ik heb die hele schroef eruit gehaald ik bevestig hem sowieso niet aan me broek kans dat hij dan beschadigd vind ik veel groter. Neemt trouwens best veel ruimte in die schroef. Maar ik heb nu een iPod sock werkt wel handig. Trouwens door dat leren hulsel beschadigd je player ook. Het plastic drukt namelijk op je player waardoor je rondom je scherm krasje kruigt voornamelijk rechts- en linksonder je scherm.
PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:21:
[...]

Ik heb die hele schroef eruit gehaald ik bevestig hem sowieso niet aan me broek kans dat hij dan beschadigd vind ik veel groter. Neemt trouwens best veel ruimte in die schroef. Maar ik heb nu een iPod sock werkt wel handig. Trouwens door dat leren hulsel beschadigd je player ook. Het plastic drukt namelijk op je player waardoor je rondom je scherm krasje kruigt voornamelijk rechts- en linksonder je scherm.
PaaP
Bedankt voor de tip, die schroef ga ik er ook maar uit halen als ik het hoesje ga gebruiken.

Liever had ik mijn eerste hoesje nog gehad, die was helemaal dicht. Wil er iemand ruilen? :9
mphilipp schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:12: De meegeleverde plastic kap gebruik ik niet. Is oerlelijk en overbodig. Ik heb gewoon een keer zo'n magische screenprotector voor een iPaq besteld en die paste er makkelijk op.
Waar kan ik zo'n screenprotector vinden? Dan kan ik eens kijken wat het precies is en hoe duur het is.

[ Voor 22% gewijzigd door Pacjack op 21-04-2005 22:17 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de remote van een iMP 450 (zie foto), heb geen last van bijgeluiden met een H320 1.28k, Sony Ex71. Ik wil de officieele H3x0 a/b, ziet er toch net wat strakker uit.. :|

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.hu/imp450/450-5.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels wat meer te weten gekomen over die afstandsbediening (IMP-500 met lcd)
het word door iriver inderdaad niet aangeprezen om te gebruiken voor de h3XX serie's mp3 spelers
zie hier wat er op hun website staat

The H100 remote is not compatible with the H300 series players. H300 accessories, including a remote, will be available early next year

Het lijkt me dan ook dat dat tikken gewoon de oorzaak is dat de speler de afstandsbediening gewoon niet op de juiste manier kan benaderen/weergeven.
Alhoewel sommige geen enkel probleem hebben,dat is naar mijn gevoel dus geluk hebben ;)

Gisteren op de fiets de lcd afstandsbediening getest en ik moet eerlijk zeggen daar valt het geklik niet echt op
de eerste paar minuten heb ik het gehoord daarna niet meer.
conclusie ik vind het wel best zo.

Het zou eens leuk zijn als die cradle eens leverbaar word want dat ding dat lijkt me echt reuze handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pacjack schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:45:
[...]
Waar kan ik zo'n screenprotector vinden? Dan kan ik eens kijken wat het precies is en hoe duur het is.
Bij gpsplaza.nl. Ik heb er een van Brando. Ooit gekocht voor het LCD'tje van mijn digicam. Het velletje was echter groot genoeg om er nog een uit te snijden voor de iRiver. Kost €9 incl.verzenden. Dit spul plakt niet, maar blijft toch zitten. Je kunt het zelfs weer eraf halen en weer terug erop doen. Altijd zonder bubbels, dus altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje stomme vraag misschien: er zijn er hier die een SD kaart lezer hebben (Image mate van SanDisk, of ImageReader van Dane Elec) of multi card reader, om op die manier foto's naar de H3*0 te krijgen.

Mijn vragen:

Die lezers hebben een USB stekker, daar moet dus nog een speciaal kabeltje tussen om 'm met de H3*0 te verbinden, correct?

Wordt dat een USB1 of USB2 kabeltje?

Kan ik dan de foto's van alle camera's (het gaat om een Pentax optio) via zo'n lezer naar de H3*0 krijgen ?

Wordt zo'n multicard reader "anders herkend" dan zo'n SD kaart reader door je PC?

Andere tips op dit gebied zijn welkom

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:39:
Beetje stomme vraag misschien: er zijn er hier die een SD kaart lezer hebben (Image mate van SanDisk, of ImageReader van Dane Elec) of multi card reader, om op die manier foto's naar de H3*0 te krijgen.

Mijn vragen:

Die lezers hebben een USB stekker, daar moet dus nog een speciaal kabeltje tussen om 'm met de H3*0 te verbinden, correct?

Wordt dat een USB1 of USB2 kabeltje?

Kan ik dan de foto's van alle camera's (het gaat om een Pentax optio) via zo'n lezer naar de H3*0 krijgen ?

Andere tips op dit gebied zijn welkom
Je kunt em natuurlijk gewoon op de USB Host aansluiting van de H3x0 aansluiten.
Zo haal je gewoon alle foto's van je SD kaart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:
[...]

Je kunt em natuurlijk gewoon op de USB Host aansluiting van de H3x0 aansluiten.
Zo haal je gewoon alle foto's van je SD kaart af.
Met em bedoel je de kamera ? Ik wil dus niet de kamera op de H3*0 aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:50:
[...]

Met em bedoel je de kamera ? Ik wil dus niet de kamera op de H3*0 aansluiten.
Hoe wil jij je camera op een SD kaartlezer aansluiten?
Ik bedoel natuurlijk dat je de kaartlezer op de H3x0 aansluit, de kaartlezer de SD kaart laat lezen en zo de foto's er af haalt.
Er staat toch ook, "zo haal je alle foto's van je SD kaart af"
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast