Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Panter. zijn dat van mp3-afwijkende bestandjes soms ? TDT tagt niet alle formaten. Maar klopt niet met dat ie af en toe wel en af en toe niet afspeelt...........raar............

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Blackpanter schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:43:
Maar.... nu heb ik toch een klein probleempje ik gebruik de tag database dat werkt meestal goed maar sommige nummers die wil die zo gewoon niet afspelen terwijl als ik hem gewoon met de browser selecteer speelt hij hem wel af. :?
en het word nog raarder het is de ene keer wel en de andere keer niet. :?
ik built mijn DB trouwens met TDT.
Misschien is het pad te lang. Ik heb dat ook. Via de ID3tag mode doet ie het niet, maar als ik filesystem kies wél. Er is een limiet aan de filenaamlengte (incl.pad) en het kan zijn dat er nu een afgekapt pad in je database staat. Via het filesystem kan ie niet anders. Lousy bug naar mijn idee, hadden ze wel mogen fixen... Ik heb ook een boel files die te lang zijn...maar ik gebruik de db nu even niet. Heb teveel files erop staan en het opstarten duurt met 39Gb 2min...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
aha ik dacht dat TDT automatisch iets die met die te lange pads ofzo.
maar bedankt voor de tip dat gaan we eff proberen :D

eddit: Het is allemaal gelukt thanks voor de help :D

[ Voor 19% gewijzigd door GoTman op 07-03-2005 17:47 . Reden: eff de uitslag bekend maken :P ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje. Hoe moet ik precies foto's van een camera op HD zetten. Ik sluit usb verbinding aan. Ga naar browse. Dan laadt mijn H320. In het Info boekje staat dat er een externe map komt te staan. Maar dit gebeurt niet bij mij. Alvast Bedankt. LaterzZz :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:58:
Heb een vraagje. Hoe moet ik precies foto's van een camera op HD zetten. Ik sluit usb verbinding aan. Ga naar browse. Dan laadt mijn H320. In het Info boekje staat dat er een externe map komt te staan. Maar dit gebeurt niet bij mij. Alvast Bedankt. LaterzZz :z
Dan is je camera misschien niet ondersteund. Canon en Sony doen het dacht ik niet. Anders moet er inderdaad een mapje bijkomen (tabblad onderin) en moet je (uit het hoofd hoor) op A-B drukken om over te schakelen naar het USB apparaat. Ik neem even aan dat als ie het andere apparaat niet laat zien, hij niet kan verbinden. Staat het andere apparaat aan en is ie in HD mode (nodig/mogelijk bij sommige cams) gezet? Juiste kabeltje gebruikt? In het juiste poortje geprikt? Details pleeze..

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Mijn vader heeft zelf een Nikon D100 en de ene keer pakt hij hem wel en de andere keer niet.
het is dus allemaal een beetje buggie. maar het werkt wel :D

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Dan is je camera misschien niet ondersteund. Canon en Sony doen het dacht ik niet. Anders moet er inderdaad een mapje bijkomen (tabblad onderin) en moet je (uit het hoofd hoor) op A-B drukken om over te schakelen naar het USB apparaat. Ik neem even aan dat als ie het andere apparaat niet laat zien, hij niet kan verbinden. Staat het andere apparaat aan en is ie in HD mode (nodig/mogelijk bij sommige cams) gezet? Juiste kabeltje gebruikt? In het juiste poortje geprikt? Details pleeze..
Het is de camera van me pa het is een HP 905 (serie nummer niet zeker wel een HP)
Er zit een 2e korte usb 1.1 usb kabel bij mijn HD. Die prik ik erin. Aan het uiteinde zit zo een koppelaar daar plug ik de usb stekker van de HP erin. De Hp staat ook aan. Ik ga in HD naar Browse en hij laadt. De camera zegt ''connected to computer''. Ik druk op A-B (kort lang alles uitprobeert). Maar der gebeurt niks.
PaaP

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag als je naar deze site gaat: http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=37420
Daar staat een plaatje van de H320 speler. Op dit plaatje zie ik in het menu het icoontje Video staan. Hoe krijg ik dat icoontje ook op mijn speler???

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:39:
Ik heb een vraag als je naar deze site gaat: http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=37420
Daar staat een plaatje van de H320 speler. Op dit plaatje zie ik in het menu het icoontje Video staan. Hoe krijg ik dat icoontje ook op mijn speler???

PaaP
door je handleiding door te bladeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Helox-in-a-box schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:21:
[...]
door je handleiding door te bladeren
Amen! Paap is een schoolvoorbeeld van een vreselijk luie donder. Ik reageer voorlopig niet meer op zijn vragen. We zijn geen zoekmachine! RTFM & STFW |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:18:

het mooie is dat ik alleen mijn iriver heb ingeleverd, maar niet de bijbehorende randapparatuur zoals de oplader enal. Dus als iemand geinteresseerd is om deze tegen een mooi prijsje over te nemen!? ik geloof dat je de dockingstation en afstandbediening ook kunt gebruiken op de h320?
Die kan ik nog wel gebruiken, als je zeker weet dat het docling station en lader ook op mij H340 werken neem ik ze graag van je over, mail me even dan kunnen we wat afspreken (( mijnnaamisaapje [at] hotmail [punt] com )))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm Sorry!!!
Ik heb handleiding doorgekeken. Maar daar staat niks in over hoe je een nieuwe map kunt maken in het menu!!! Als jij het weet zou je me misschien kunnen helpen want ik kom er niet uit. Ik heb natuurlijk eerst gehele internet overhoop gehaald maar vind gewoon niks dus vandaar me vraag. Ik ben trouwens een volwassen man van 42 en ben geen schoolkindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:05:
Uhm Sorry!!!
Ik heb handleiding doorgekeken. Maar daar staat niks in over hoe je een nieuwe map kunt maken in het menu!!! Als jij het weet zou je me misschien kunnen helpen want ik kom er niet uit. Ik heb natuurlijk eerst gehele internet overhoop gehaald maar vind gewoon niks dus vandaar me vraag. Ik ben trouwens een volwassen man van 42 en ben geen schoolkindje.
Nee, dat is logisch, want je kunt geen nieuwe map maken in het menu :P
Heb je wel de nieuwste firmware erop? oude firmware versies hebben nog geen support voor video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik heb laatst een link gezet deze: http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=37420
en als je op dat plaatje kijkt zie je toch echt Video staan. Daarom vraag ik mij af of ik dit icoontje ook op mijn player kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
sorry als ik nu een vervelende of domme vraag stel.
maar...
scheelt het voor het batterij leven als je de bright lager zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:05:
Ik ben trouwens een volwassen man van 42 en ben geen schoolkindje.
Check again! Misschien moet je niet in het Chinees zoeken. Ik tik in Google "iriver h320 video support" en krijg 33.500 hits. De eerste wijst me naar Misticriver.net, een site compleet aan iRiver spelers gewijd. Als je het daar niet kunt vinden...

Het lijkt er gewoon op dat je steeds dingen vraagt die ofwel in de manuals staan of binnen 2 minuten op internet met Google of op MR gevonden kunnen worden. Vandaar mijn reactie. Enneehhh...je bent maar 2 jaar ouder dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Blackpanter schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:20:
sorry als ik nu een vervelende of domme vraag stel.
maar...
scheelt het voor het batterij leven als je de bright lager zet?
Volgens mij wel. Ik heb de brightness en contrast lager gezet. Ik vind het trouwens jammer dat je het beeldscherm toch steeds aangaat ook al werk je met de (LCD)remote. Dat zou uitschakelbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:39:

PaaP
Er wordt weer geweldig goed gelezen merk ik wel.

Maar goed, je bedoeld dus het vierde icoontje van het plaatje hieronder. Volgens mij bestaat dat video-icoontje alleen op dit soort produktfoto's en zijn niet beschikbaar in de speler. Het is volgens mij ook niet mogelijk om handmatig icoontjes aan dat scherm toe te voegen, wellicht dat iRiver het bij een toekomstige firmware update toevoegt.

Afbeeldingslocatie: http://www.hermeselectronics.nl/gfx-producten/IRiver/H320_HDD_20_GB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij snap jij mijn vraag niet. Ik kan mijn filmpjes op mijn H320 zetten. Maar als ik bijvoorbeeld in de map muziek zit. Ik speel een nummer af. Dan druk ik op stop zodat het nummer pauzeert. Dan houd ik de O toets in. Ik kom dan in het hoofdmenu. Ik kan kiezen uit : Music Radio Text Picture en Browse. Maar (mijn vraag) men zegt dat je nog een hoofdmenu map kunt maken. Zodat het inplaatst van ''Music Radio Text Picture en Browse'' --> ''Music Radio Text Picture Browse en Movie'' wordt.
PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Klusjesman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:06:
[...]

Er wordt weer geweldig goed gelezen merk ik wel.

Maar goed, je bedoeld dus het vierde icoontje van het plaatje hieronder. Volgens mij bestaat dat video-icoontje alleen op dit soort produktfoto's en zijn niet beschikbaar in de speler. Het is volgens mij ook niet mogelijk om handmatig icoontjes aan dat scherm toe te voegen, wellicht dat iRiver het bij een toekomstige firmware update toevoegt.

[afbeelding]
Dankjewel Klusjesman :P . Iemand die goed kan lezen _/-\o_
mphilipp schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:33:
[...]

Amen! Paap is een schoolvoorbeeld van een vreselijk luie donder. Ik reageer voorlopig niet meer op zijn vragen. We zijn geen zoekmachine! RTFM & STFW |:(
Kan je excusses wel aan bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:10:
[...]
Dankjewel Klusjesman :P . Iemand die goed kan lezen _/-\o_
[...]
Kan je excusses wel aan bieden
Zou kunnen, maar doe ik niet. :P
Ik meende wat ik zei, ook al las ik in dit geval niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
intuliegend schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:45:
[...]Die kan ik nog wel gebruiken, als je zeker weet dat het docling station en lader ook op mij H340 werken neem ik ze graag van je over, mail me even dan kunnen we wat afspreken (( mijnnaamisaapje [at] hotmail [punt] com )))
Sorry bro, al verkocht.......... aan mij :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn IRiver aansluit op mijn audio-installatie ( Sony- Receiver, bijv. op de MD-Tape ingang ) , komt er maar een heel iel geluidje uit en moet ik de receiver dus veel harder zetten dan bij overige geluidsbronnen. Is dit normaal? ( PS. Ik gebruik een apart in de winkel gekochte kabel, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen ) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ja volgens mij is dit normaal.
maar voor het technise verhaal moet je niet bij mij zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

:?
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:13:
Als ik mijn IRiver aansluit op mijn audio-installatie ( Sony- Receiver, bijv. op de MD-Tape ingang ) , komt er maar een heel iel geluidje uit en moet ik de receiver dus veel harder zetten dan bij overige geluidsbronnen. Is dit normaal? ( PS. Ik gebruik een apart in de winkel gekochte kabel, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen ) :/
Is inderdaad normaal. Je moet je iRiver ook wat harder zetten, dat scheelt ook. Het probleem is het vermogen van dat ding. Het is nu eenmaal geen grote versterker. Door je koptelefoon komt behoorlijk wat herrie, maar dat is dan ook een klein ding. Pak je een 'gewone' koptelefoon zul je merken dat het geluid al een stuk zachter klinkt. Dat heeft te maken met de impedantie van die koptelefoon. Het klinkt overigens gek, maar een koptelefoon is één van de grootste stroomconsumenten bij bv een discman enzo. Ook de accu gaat vlugger leeg als er een zwaardere koptelefoon aan hangt.

Ik ben niet electrisch, maar ik vermoed dat de wet van Ohm hier een rol speelt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.
Formule:
U = I x R R constant / wet van Ohm

U = Volt
I = Ampere
R = Weerstand

Dus als iemand de preciese definities weet kan je uitrekenen hoeveel R (Ohm) het spelertje bevat. Kijk je naar Koptelefoon en kan j het uitrekenen. Maar het draadje gebruikt trouwens ook nog weerstand dus het is niet precies.

Als je het Watt percentage weet kom je ook een end. P = U x I
(P = Vermogen (Watt)) (1 watt = 1 joule per seconde)
Je kunt Formules combineren. Veel Plezier

PaaP
LaterzZzZz :z

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Je hebt je bericht flink moeten wijzigen Paap,Heb je je schoolboeken er even bi moeten halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee had eerst spelfoutjes eruit gehaald en 2e keer alles dik gedrukt en schuin neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Ok, lijkt me genoeg binas kennis voor vandaag :) weet iemand al iets over een nieuwe firmware? 1.27 heeft probs met dat de hd te lang door blijft spinnen en meer stroom verbruikt, gebruik daarom nog 1.20.
Hopelijk in de volgende firmware verbeterd, zijn dr trouws ook firmware hacks bekend? Met extra functionaliteit en/of bugfixes hopelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo Ik zoek eigelijk voor mijn H320 een beveiligingshoes van stoff. Ik heb het helemaal gehad met dat lere ding. Hij beschadigd mijn omhulsel alleenmaar. Weet iemand waar ik deze stoffen tasjes kan krijgen voor mijn speler. iPod levert zulke tasjes maar die kun je jammer genoeg niet betselen help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Helox-in-a-box schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:19:
Ok, lijkt me genoeg binas kennis voor vandaag :) weet iemand al iets over een nieuwe firmware? 1.27 heeft probs met dat de hd te lang door blijft spinnen en meer stroom verbruikt, gebruik daarom nog 1.20.
Hopelijk in de volgende firmware verbeterd, zijn dr trouws ook firmware hacks bekend? Met extra functionaliteit en/of bugfixes hopelijk :P
huh... ik heb daar in dit topic niks over gezien :S
is dat echt waar?
want ik heb mijn H340 nu een week en hij spint echt heel lang op kan dat door de firmware komen?
en hoe zit het als het niet aan de firmware ligd kan ik dan op een 1 of andere manier een nieuwe krijgen?
ik heb hem gekocht bij mp3man.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blackpanter schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:45:
[...]

huh... ik heb daar in dit topic niks over gezien :S
is dat echt waar?
want ik heb mijn H340 nu een week en hij spint echt heel lang op kan dat door de firmware komen?
en hoe zit het als het niet aan de firmware ligd kan ik dan op een 1 of andere manier een nieuwe krijgen?
ik heb hem gekocht bij mp3man.nl
Ja, dit kan dus door de firmware komen, probeer eens een andere firmware.
Denk niet dat je dan een nieuwe kunt krijgen, het apparaat werkt immers naar behoren.
Als het niet aan de firmware ligt kun je uiteraard garantie claimen, maar dit is hoogst waarschijnlijk een firmware probleempje

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 13-03-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
met de nieuwe firmware heb ik het idee dat het minder is ( of het lijkt maar zo).
hij blijft nadat ik hem opgestart heb zo ongeveer 20-30 seconden opspinnen en daarna valt hij stil met een geluid of hij ergens tegen aan loopt.
liedjes afspelen kan wel maar ook daar blijft hij echt lang op spinnen.

edit: als ik geen liedje laad dus hem gewoon op stop heb staan na het opstarten blijft hij gewoon op spinnen :(

[ Voor 17% gewijzigd door GoTman op 13-03-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mijne nu ook een week (deh340) als ik hem opstart staat er (v107e)dat zal de org.fabrieks firmw.wel zijn werkt bij mij prima.wat is het voordeel als ik er nieuwe firmw.(bijv.120 of 127) er inzet?is er iemand die mij dat uit kan leggen. bij voorbaat dank. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
vanaf 1.20 (dacht ik ) kan je ook filmpjes kijken en er zijn een aantal bugs gefixt waar je wel even op moet letten dat vanaf 1.27(EU) het volume zachter is dat bij voorgaande versie's die in verband met de regels hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik heb ook 1.27 maar dan Korean :P !!!!!!!!!!!
Supper hard geluid maar voor de rest zelde geen enkel probleem niks. Dus ik zou die downloaden. Ik heb geen enel probleem met laden of iets. Hij loopt soepel. Bij het opstarten laadt hij wel eventjes maar dat duurt ongeveer 10 sec. Ben voor de rest zeer tevreden wil alleen een ander tasje. Alleen een beetje weinig keuze :S

PaaP

Mijn link blijkt niet te werken dus zoek hem zelf op www.iriver.com
de directe werkt d8 ik niet http://www.iriver.com/htm...ss.asp?fileName=h300(kr)-

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of werkt het menu voor Nederlands niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:17:
Ligt het aan mij of werkt het menu voor Nederlands niet?
Bij mij werkt alles gewoon in het engels.... geen problemen hier (behalve dat ie 2 x is vastgelopen :/ )
Ik heb zelf de europese versie 1.27, boeit me niet dat hij niet meer zo hard kan, ik ben geen hard core luisteraar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmpjes boeien mij niet zo ik geloof dat ik maar bij de orginele firm blijf werkt mij goed genoeg ik heb eerst een ibead 1000 gehad van 1,5 Gb maar die deed er 4 minuten overhet opstarten bij deze sls je de oortjes in hebt speelt die gelijk pefecte machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:38:
filmpjes boeien mij niet zo ik geloof dat ik maar bij de orginele firm blijf werkt mij goed genoeg ik heb eerst een ibead 1000 gehad van 1,5 Gb maar die deed er 4 minuten overhet opstarten bij deze sls je de oortjes in hebt speelt die gelijk pefecte machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07-2017

WaterGenuis

-=&0&=-

Ik wil het schermpje van mijn H320 zolang mogelijk krasvrij houden. Heeft iemand ervaring met zgn Screen Protectors (plastic folie). Hoeft niet precies te passen; kan het formaat event. zelf uitknippen.
Als het wat is, waar krijg je ze dan ... :P

Anybody ?

Jack #

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor pda's verkopen ze screen protectors in een bundeltje, die dan heel mooi op maat van het pda-schermpje zijn. Die dingen zou je voor de H300 dan toch nog op maat moeten knippen. Misschien kan je dan goedkoper aan de slag met brede tape van 3M oid. succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:01:
Misschien kan je dan goedkoper aan de slag met brede tape van 3M oid. succes.
Voor mij geen optie; (heel) vroeger gebruikte ik zo'n plastic plakfolie voor boeken. Dat wil ik mijn H320 toch echt niet aan doen .....

"If the only tool you have is a hammer, you tend to see every problem as a nail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

op www.pdashop.nl kun je screen protectors kopen voor verschillende PDA's.
Je kunt deze ook gewoon op maat knippen voor de H320.

Ik heb zelf zoiets gedaan met mn Archos Gmini 400, en het werkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

RoD schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:56:
op www.pdashop.nl kun je screen protectors kopen voor verschillende PDA's.
Je kunt deze ook gewoon op maat knippen voor de H320.

Ik heb zelf zoiets gedaan met mn Archos Gmini 400, en het werkt erg goed :)
Thanks voor de tip.
pdashop heeft natuurlijk geen H3x0 screen protectors en ze kunnen (of willen ?) me ook niet zeggen welke er eventueel kan passen, na wat knipwerk.

Wat zijn de afmetingen van jouw Archos display en welk type protector heb je bij hun besteld ?
Ik heb iets van 5 x 4 cm nodig.

EDIT : Heb via PDAshop een screenprotector "Sony CLIE UX50/UX40" besteld. Meet 6.9 x 4.6 cm en was Eu 5,- goedkoper dan de rest, omdat de Sony zelf daar niet meer verkocht wordt .....

Jack #

[ Voor 15% gewijzigd door WaterGenuis op 24-03-2005 10:22 . Reden: info over passende protector ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WaterGenuis schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:15:
[...]

Thanks voor de tip.
pdashop heeft natuurlijk geen H3x0 screen protectors en ze kunnen (of willen ?) me ook niet zeggen welke er eventueel kan passen, na wat knipwerk.

Wat zijn de afmetingen van jouw Archos display en welk type protector heb je bij hun besteld ?
Ik heb iets van 5 x 4 cm nodig.

Jack #
Ik heb een 2.2 inch scherm, wat dus iets groter is dan die van de H3x0.
Het type is gewoon een plastic iets wat je er over heen kunt plakken, de grootte maakt niet veel uit, want de meeste PDA's hebben een veel groter scherm.
Volgens mij had ik een screenprotector van een Palm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje,misschien weet iemand van jullie raad?als mijn 340 opstart komt die in het muziek menu,en gaat die altijd met het eerste nummertje beginnen,is er nu een mogelijkheid dat die weer begint waar die gestopt is bij het uitzetten,nu moet ik eerst scrollen anders hoor je altijd de zelfde nummers? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ten eerste : mischien handig om je boekje door te lezen? :)

maar het staat in het opties menu (navi knop lang inhouden) en dan bij general dacht ik. (mijn h340 is aan het RMA'n :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk het staat bij resume in de generalsectie moet op on staan, ik had niet goed gekeken maar bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog interesse in een remote ?

http://www.misticaudio.co...fo&cPath=2&products_id=33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
damn, komt nog 35 dollar bezorgingskosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
ik ben er nog steeds niet uit welke mp3 speler ik ga kopen :+ ik zit nu weet te twijfelen tussen de Ipod en Iriver h320, dat de iriver kleuren scherm heeft boeid me niet zo en dat ie usb-otg heeft is voormij ook geen must maar ik wil er makkelijk en soepel mee overweg kunnen, mijn broer heeft een Ipod en dat werkt erg fijn alleen is het zo bagger dat die batterij hard achteruit gaat, is dit ook zo bij de iriver? en de bediening, gaat dit een beetje snel en soepel? niet dat ik een half uur bezig ben om 1 liedje te vinden? :P

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
naja voor de snele navigatie is ipod natuurlijk beter.
en bij de Iriver de gaat natuurlijk ook snel op door dat kleuren sherm.
daarom is het mischien intresant voor jouw om een iAudio M3(L) te nemen voor de lange batterij duur.
(topic op GoT : [rml][ MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers[/rml] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Laatst online: 18-09 22:41
ik heb nergens kunnen vinden of de h320 ook een video uit optie heeft, via composite of s-video.
of misschien via een adapter. weet iemand dit? want ik zit echt te twijfelen welke mp3 speler ik moet kopen.

edit: ik heb het al gevonden met het doorlezen van de topic alleen met de zoekfunctie kon ik hem niet vinden...

[ Voor 22% gewijzigd door powerguy op 26-03-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

LJ LIGHTNING schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:58:
ik ben er nog steeds niet uit welke mp3 speler ik ga kopen :+ ik zit nu weet te twijfelen tussen de Ipod en Iriver h320, dat de iriver kleuren scherm heeft boeid me niet zo en dat ie usb-otg heeft is voormij ook geen must maar ik wil er makkelijk en soepel mee overweg kunnen, mijn broer heeft een Ipod en dat werkt erg fijn alleen is het zo bagger dat die batterij hard achteruit gaat, is dit ook zo bij de iriver? en de bediening, gaat dit een beetje snel en soepel? niet dat ik een half uur bezig ben om 1 liedje te vinden? :P
Als je er makkelijk en soepel mee overweg wil kunnen dan moet je absoluut de iPod nemen.
Gaat razendsnel met zon clickwheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zon geile afstandbediening weten te bemachtigen? Ik weet niet of zo'n "joystick" erop echt handig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:34:
[...]

damn, komt nog 35 dollar bezorgingskosten bij?
Nee, $25.- Ik heb 'm besteld (als deze arriveert heb ik het andere type remote met LCD scherm voor de H3*0 "over" (gekocht als acc bij mp3spelers.nl, )).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 14:21
Ik zal mij ook eens mengen in de discussie hier, heb even de tijd genomen alles door te lezen, maar het is volgens mij nog niet eerder gevraagd, dus here we go:

Aangezien mijn minidisc begint te dementeren, ben ik op zoek naar een goede mp3harddisk speler. Nou viel natuurlijk mijn oog als eerst op een ipod, maar deze kan geen .ogg files afspelen, dus die valt af. (is een must).
Uiteindelijk blijven er 2 spelers over: de IRiver HP120, en de H320 (20gb is genoeg). Aangezien de HP120 een ouder model is, vroeg ik mij af of het verstandig is deze nu nog te kopen. Hij staat namelijk ook niet meer op de officiele Iriver site. Het voordeel van deze speler vind ik dat er standaard een Remote met LCD scherm bij zit.
De H320 is nieuwer, en heeft een geinig kleurenscherm. Ik zie het nut van foto's kijken op dat ding niet echt in, dus dat is geen pluspunt voor mij (hetzelfde geldt voor video). Het enige pluspunt voor mij is dus dat hij nieuwer is en dus waarschijnlijk wat geavanceerder is dan de HP120.

Het rare vind ik dat de prijs van de 2 spelers ongeveer gelijk is. Het schommelt op internet bij allebei zo rond de 300 euro. Met dus het verschil dat er bij de ene geen, en de andere wel een afstandsbediening zit.

Kan iemand mij misschien verduidelijken of het nu nog verstandig is een HP120 te kopen? Of dat het toch verstandiger is voor de H320 te gaan.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

Sluuz schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:37:
Uiteindelijk blijven er 2 spelers over: de IRiver HP120, en de H320 (20gb is genoeg). Aangezien de HP120 een ouder model is, vroeg ik mij af of het verstandig is deze nu nog te kopen. Hij staat namelijk ook niet meer op de officiele Iriver site.
Grappig; ook ik zat een maand geleden met diezelfde vragen. Sterker nog, ik had bij Dixons al een H120 besteld voor EU 247,- Was een uitlopend model daar.

Mbt. de functionaliteit zijn het volgens mij 2 verschillende players. De H1x0 is vooral bedoeld voor audio-freaks (optisch in/out - wav support) en de H3x0 is meer een goed "alles-kun-ding". Je zou het een (klein) beetje kunnen vergelijken met Ipod vs Ipod-Photo. Als je iets nodig hebt wat op de ene player wel zit en op de andere niet, dan is de keuze natuurlijk eenvoudig. Maar zo kies je meestal niet ....

Ik ben uiteindelijk tijdens de "Dixons wachttijd" van gedachte veranderd, om een aantal (niet allemaal objectieve) redenen :

- H120 is end-of-live en het was mij onduidelijk wat iRiver met de H1x0 serie gaat doen. Overigens Is laatste nog wel een H1x0 firmware upgrade uitgekomen ...
- H320 is een volgende generatie player, waarbij iRiver hopelijk de tekortkomingen van de H120 hebben ondervangen.
- H320 is toch iets "flitsender/moderner" met zijn kleuren-schermpje.
- De USB-OTG gaf uiteindelijk de doorslag. Zo kan ik hem (hopelijk) als image-tank gebruiken voor mijn camera

Ik ben dus voor de H320, de "Russian IPOD", gegaan en draai nog steeds -met volle tevredenheid- met de standaard firmware (v 1.06). De upgrades vind ik persoonlijk tot nu toe nog niet echt zo spannend. Ik heb de H320 danook gekocht met de features die hij standaard heeft en niet met wat misschien/ooit/waarschijnlijk/hoopvol gaat komen. Dan kun je beter nu iets compleet anders kopen.
Kan iemand mij misschien verduidelijken of het nu nog verstandig is een HP120 te kopen? Of dat het toch verstandiger is voor de H320 te gaan.
Tsja, kiezen is een lastige klus ;-)
Maar ik hoop dat met mijn 2-cents je keuze wat makkelijker heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
thanks!

het heeft de keuze inderdaad wel wat makkelijker gemaakt. Zo vind ik een optische line (in of out) niet belangrijk (alleen mijn playstation 2 en mijn dus overleden MD speler hebben dat). Ook ik zat er dus mee dat de HP120 een "oud" model is, waar na verloop van tijd steeds minder support voor beschikbaar is.

Jou argumenten om de H320 te kopen gaan voor mij ook allemaal op, behalve dan USBOTG aangezien mijn pruts Trustcammetje een driver nodig heeft.

Ik denk dat ik er nu wel uit ben, hoewel ik het toch jammer blijf vinden van de afstandsbediening. Ik lees overal namelijk dat daar los niet zo makkelijk aan te komen is en dat ze nogal pittig geprijst zijn. Een "niet-SE" versie heb ik ook nog nergens te koop aangeboden zien staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je eens goed zoeken?

iRiver H320 Euro 298 incl verzendkosten en BTW (Geen SE Versie)

iRiver LCD afstandsbediening H320/H340 Euro 34.95 incl verzendkosten en BTW

Is niet zo moeilijk toch? Zo duur is die afstandsbediening MET LCD scherm niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

Sluuz schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:41:
Jou argumenten om de H320 te kopen gaan voor mij ook allemaal op, behalve dan USBOTG aangezien mijn pruts Trustcammetje een driver nodig heeft.
USB-OTG is mooi, maar in de pratijk (nog) niet door veel camara's ondersteund ;-(
Maar er zijn genoeg goedkope cardreaders die perfect met de H320 werken, dus dat "probleem" is dan eenvoudig af te vangen. Zoek maar eens in deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:36:
Misschien moet je eens goed zoeken?

iRiver H320 Euro 298 incl verzendkosten en BTW (Geen SE Versie)

iRiver LCD afstandsbediening H320/H340 Euro 34.95 incl verzendkosten en BTW

Is niet zo moeilijk toch? Zo duur is die afstandsbediening MET LCD scherm niet!!
Die had ik allebei al wel gevonden. Die H320 van mp3man.nl is wél een SE versie, staat er nota bene boven. Er staat ook bij "meegeleverde accessoires" niets over een afstandsbediening of batterypack.

Over die afstandsbediening; ik heb deze dus ook al gezien, maar als je even verder kijkt, zie je dat de leverstatus onzeker is. Dat betekent vrijwel altijd dat hij op DIT moment niet leverbaar is (je kan je aanmelden via email zodra hij weer binnen is). De enige ab die leverbaar is, is die van mp3man, en die is 50 euro...en dat vind ik nogal wat geld voor een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Binnenkort ga ik de 40GB halen voor op vakantie. Nu ga ik echter 5 maanden naar azie en nu weet ik dat je met usb on to go de fotos van je camera op de mp3speler kan zetten. Dat is ook een hoofdreden dat ik de Iriver koop. Hebben jullie een lijstje op welke camera's het allemaal werkt??

ps:"Ik heb nu een Xclef 500, hij is net nieuw. Wat zou ik ervoor kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Versteegrob schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:40:
Binnenkort ga ik de 40GB halen voor op vakantie. Nu ga ik echter 5 maanden naar azie en nu weet ik dat je met usb on to go de fotos van je camera op de mp3speler kan zetten. Dat is ook een hoofdreden dat ik de Iriver koop. Hebben jullie een lijstje op welke camera's het allemaal werkt??

ps:"Ik heb nu een Xclef 500, hij is net nieuw. Wat zou ik ervoor kunnen krijgen?
Kleine quote uit ander topic:

[rml][ HDD MP3] Combinatie iRiver H320 - Canon A80[/rml]
RoD schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:55:
Sommige merken camera's worden niet ondersteunt door de H320, zoals Sony.
Ik weet niet zeker of jou Canon wordt ondersteunt, kijk anders eens op de site van iRiver

in dit lijstje staat hij in ieder geval niet bij:

Digital Camera
. NIKON
- Coolpix 2100, 2200, 3100, 3200, 4300, 4500, SQ etc
. OLYMPUS
- mju25, 30, 400, 410 / -X-250 / E-1
- C-3020z, 4000z, 5050z, 700uz, 730uz
. FUJI FILM
- Finepix S5000 etc
. PENTAX
- Optio-550 etc
. Some Digital Camera of Canon, Kodak, Samsung are not supported because they require device drivers.

van: http://www.mp3direct.com....infoadv.asp?productID=524

edit:
Als je CF kaartjes hebt, kun je ook de Archos Gmini 400 overwegen, die heeft een CF slot
Mocht je camera er niet tussen zitten, het kan ook gewoon makkelijk zijn om bijvoorbeeld een usb cardreader er op aan te sluiten :)

[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 30-03-2005 01:05 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:34:
[...]

Nee, $25.- Ik heb 'm besteld (als deze arriveert heb ik het andere type remote met LCD scherm voor de H3*0 "over" (gekocht als acc bij mp3spelers.nl, )).
Heb je diegene die je over hebt al verkocht? Zonee, dan ben ik wel geïnteresseerd. :) . Ik wil graag zo'n LCD afstandsbediening maar bij mp3spelers.nl en mp3man.nl zijn ze zelden op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders heeft z'n interesse al getoond. Maar beter buiten dit topic dit soort zaken bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 19-09 10:34
Ik hoopte vandaag me River H340 binnen te krijgen.. maar het wordt maandag.... een lang weekend nog om te wachten :( !! aaahhhhh, kan niet wachten!!
Wat een mooi apparaat!

edit: Zoals op Tracktrace staat: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
Bestelling uitgesteld, de zending wordt op verzoek van de geadresseerde of als gevolg van de TPG Post servicekaders de eerstvolgende werkdag afgeleverd.

Shit! Hij is al in mn woonplaats me pakketje... :S

[ Voor 46% gewijzigd door harmageddon op 02-04-2005 12:33 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik heb m nu ook eindelijk binnen :D whooooooo wat een apparaat! ff firmware(staat 1.07 op) updaten :)

[ Voor 9% gewijzigd door harmageddon op 04-04-2005 18:45 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
gefeliciteerd, veel plezier met hem :D
wat is je eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Machtig mooi *D
Bediening is nog even wennen... maar dat went van zelf wel :)
Nu nog ff uitvinden hoe ik filmpjes werkend krijg... heb er al 1 op staan (voldoet aan het de eisen van formaat e.d. gemaakt met virtualdub, maar hij wil m nog niet afsprelen :( )

edit: grrr waarom wil dat niet werken!!!

[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 04-04-2005 21:39 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Welke firmware heb je er nu opstaan?
Probeer eens een film met pocketdivxencoderen om te zetten, link staat in de startpost. Dan ben je toch wel zeker, het ligt dan niet aan de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

harmageddon schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:28:
Machtig mooi *D
Bediening is nog even wennen... maar dat went van zelf wel :)
Nu nog ff uitvinden hoe ik filmpjes werkend krijg... heb er al 1 op staan (voldoet aan het de eisen van formaat e.d. gemaakt met virtualdub, maar hij wil m nog niet afsprelen :( )

edit: grrr waarom wil dat niet werken!!!
Heb je em wel op Simple Profile staan? dat is een fout die vaak gemaakt wordt, en heb je het geluid goed gecodeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Versie 1.27 nieuwste dus,ik zal vanavond ff proberen met pocketdivxecoderen.geluid gaf virtualdub wel het een en ander aan over VBR en CDR.
Bedoel je virtualdub of simple profile of de iriver?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Laatst online: 27-01 12:36
Ik heb zonet gelezen uit betrouwbare bronnen dat er op 20 april een nwe. firmware uitkomt :)
Nu krijgt ie WAV support en een klok :D zie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Leuk die klok :D
dat vond ik namelijk handig aan de ipod als ik dan in bed muziek luister kan ik snel kijken hoe laat het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die klok is inderdaad te relaxt. Maar aan AVI heb je niet zoveel kost alleen maar meer ruimte. Dan zou ik die AVI bestanden direct omzetten naar MP3 dus das niet zo een voordeel voor mij. Maar ik had ook gezien dat er een DBscan is uitgekomen waardoor hij nu wel alles kan scannen. Mijn DB scan loopt nu goed. Dus check www.iriver.com voor die update. Best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:33:
Die klok is inderdaad te relaxt. Maar aan AVI heb je niet zoveel kost alleen maar meer ruimte. Dan zou ik die AVI bestanden direct omzetten naar MP3 dus das niet zo een voordeel voor mij. Maar ik had ook gezien dat er een DBscan is uitgekomen waardoor hij nu wel alles kan scannen. Mijn DB scan loopt nu goed. Dus check www.iriver.com voor die update. Best handig.
Hoe wil jij AVI omzetten in MP3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
nadat ik op verschillende fora en sites heb gelezen dat de importeur van IRiver failliet is, vroeg ik mij af of het nog slim is een Iriver speler aan te schaffen. Hoe zit het dan met de garantie? Van wie krijg je die? Neem aan dat je t niet helemaal naar Korea moet gaan sturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterGenuis

WaterGenuis

-=&0&=-

Blackpanter schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:09:
Leuk die klok :D
dat vond ik namelijk handig aan de ipod als ik dan in bed muziek luister kan ik snel kijken hoe laat het is :D
inderdaad, vooral als het display na 15 sec. op zwart gaat ..... :Z
Ik vind het dus wel een aardig idee, maar pratisch is het gewoon niet.

Voor de firmware-upgrades ben ik trouwens zeer benieuwd naar wat RockBox gaat doen. Zijn hier toevallig mensen die dit een beetje volgen of beter, actief aan deelnemen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
kijk jij dan wel eens 15 seconden naar een klok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
WaterGenuis schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:41:
[...]
Voor de firmware-upgrades ben ik trouwens zeer benieuwd naar wat RockBox gaat doen. Zijn hier toevallig mensen die dit een beetje volgen of beter, actief aan deelnemen ???
jammer maar helaas:
Quote van http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/IriverFAQ
What about the H300 series?

Currently the focus is on the H100 series. When this port is done, work will probably continue on the H300 players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Het is trouwens gelukt om filmpjes o me H340 werkend te krijgen met PocketDivxEncoder :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien iirver zeer goede kwaliteit leverd en het bedrijf zelf niet faliet is zal het denk ik geen probleem zijn. Zij zullen er wel wat op vinden.Maar je kan je beeldscherm trouwens ook gewoon aan laten staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik heb net een H320SE besteld bij mp3man, maar nu zie ik hier ineens dat mensen geen 'SE' willen...

waarom niet? Wat is er anders aan de SE?

Als het erg kut is dan wordt dit pakketje nooit opgehaald denk ik >:)

edit: ik zie nu dat er bij de gewone versie een dock enzo worden bijgeleverd... maar van dat gemis kan ik niet wakker lliggen...

[ Voor 27% gewijzigd door Bozozo op 06-04-2005 17:15 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blackpanter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:11:
kijk jij dan wel eens 15 seconden naar een klok :S?
Nee, als je 15 seconden muziek aan het luisteren bent, dan gaat het schermpje uit.
Als je dan na een tijdje wilt zien hoe laat het is, kun je dus niet zien hoe laat het is.
Gelieve trouwens die msn smilie weg te laten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Bozozo schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:12:
Ik heb net een H320SE besteld bij mp3man, maar nu zie ik hier ineens dat mensen geen 'SE' willen...

waarom niet? Wat is er anders aan de SE?

Als het erg kut is dan wordt dit pakketje nooit opgehaald denk ik >:)

edit: ik zie nu dat er bij de gewone versie een dock enzo worden bijgeleverd... maar van dat gemis kan ik niet wakker lliggen...
Je krijgt geen afstandsbediening of batterypack dacht ik, de dock kreeg je sowieso niet. Die krijg je alleen bij de H340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
RoD schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:42:
[...]

Nee, als je 15 seconden muziek aan het luisteren bent, dan gaat het schermpje uit.
Als je dan na een tijdje wilt zien hoe laat het is, kun je dus niet zien hoe laat het is.
Gelieve trouwens die msn smilie weg te laten :X
dan klik je toch gewoon op een knop en dan gaat het schermpje weer aan :?
of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

ps. aan je verzoek voldaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blackpanter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:52:
[...]

dan klik je toch gewoon op een knop en dan gaat het schermpje weer aan :?
of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

ps. aan je verzoek voldaan :)
Ja, maar het is (imho) wel bijzonder irritant :X
Ik kijk liever gewoon ff op mn horloge, ipv eerst dat ding uit je zak halen, en dan het schermpje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien hij in me zak zit maakt het me niet uit of beeldscherm aan is. Als ik tijd wil zien dan haal ik hem uit mijn zak en kijk ik hoelaat het is ben namelijk scholier
5 VWO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:55:
Aangezien hij in me zak zit maakt het me niet uit of beeldscherm aan is. Als ik tijd wil zien dan haal ik hem uit mijn zak en kijk ik hoelaat het is ben namelijk scholier
5 VWO
Wat heeft scholier zijn hier mee te maken? :?
Ik snap dat je em gewoon uit je zak kunt halen, maar ik vind het gewoon vervelend. :)

offtopic:
ik vond dit trouwens in 1 van je posts :P
Ik ben trouwens een volwassen man van 42 en ben geen schoolkindje.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 06-04-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
oops busted :P

bij MMport kan je wel de "normale" H320 bestellen, en wel voor maar 95CENT duurder dan de SE versie bij de Mp3man. Lijkt me een goede deal!

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 07-04-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:27:
Het is trouwens gelukt om filmpjes o me H340 werkend te krijgen met PocketDivxEncoder :)
als je met dat programma converrteert naar AVI doet ie het dan meteen op de 300 series??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Busted idd >:)
Hebben jullie trouwens nog last van Krasjes op omhulsel van player dus niet op scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw gebruiker meldt zich.
Vandaag binnen gekregen, nieuwe h340 voor €250, best aardig.
Alleen dan zonder docking station, batt pack en afstand bediening, maja kan niet alles hebben

Geluid is best aardig, en alles lijkt het te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:59:
Nieuw gebruiker meldt zich.
Vandaag binnen gekregen, nieuwe h340 voor €250, best aardig.
Alleen dan zonder docking station, batt pack en afstand bediening, maja kan niet alles hebben

Geluid is best aardig, en alles lijkt het te doen :)
Leuke prijs, waar gekocht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auke schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:00:
[...]

Leuke prijs, waar gekocht???
Ummm, vorige week bij computerwebstore (hier op de pricewatch), ze hadden er alleen maar 30 stuks van en nu zijn ze dus uitverkocht. 50 % korting omdat de verpakkingen lichte beschadigingen vertoonde, incl volledige garrantie...
Ik zag die aanbieding op de pricewatch 1 april, dacht eerst dat het een grap moest zijn (ff nabellen)... maar het viel gelukkig mee, ik heb em toch echt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:48:
Busted idd >:)
Hebben jullie trouwens nog last van Krasjes op omhulsel van player dus niet op scherm??
Ja, krasjes heb ik genoeg. Gelukkig niet op het scherm, dus maakt het voor mij niet uit, valt ook niet op behalve als je er echt achter zoekt.

Op de acherkant, die stickers werken me wel op de zenuwen. Komt een beetje los aan de hoeken en krult, ik vind het maar storend dat ze zoiets hebben gedaan. Beter achter de doorschijnende behuizing gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies zelfde alleen die stickers zitten er nog op :)
Ik doe er nu zeer voorzichtig mee ik heb nu ook een iPod sock gekocht. Zo een grijze helpt zeer goed en neemt niet kwa volume toe. Die sokjes zijn zeer prijzig namelijk 30€ voor 6 stuk. Zelf heb ik er maar 1 nodig dus de rest heb ik verkocht voor 7.50€ :P Goede deal dus!!

Voor de rest werkt hij prima

1 Vraagje: Zal het batterijleven verminderen als je hem oplaadt als hij nog half vol is?

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ja, dat vraag ik me nu wel af over de batterij. Als de batterij bijna leeg is, dan laat ik die soms is gewoon doorspelen zodat het helemaal leeg is en dan laad ik die op. Is dat wel goed voor de batterij, zo vaak leeg laten gaan en dan terug opladen?
Het is een lithium batterij, geen cadmium oid, dus normaal heeft het geen last van het geheugeneffect dat het niet meer dat die bepaalde hoeveelheid zou gaan opladen, maar toch maak ik me er zorgen om. Het is niet een batterij dat je op 1, 2, 3 vervangt :?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast