Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat dat Voorbeeld filmpje dan echt????? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:54:
Waar staat dat Voorbeeld filmpje dan echt????? |:( |:(
Is lezen nou echt zo moeilijk? Vorige blz.een paar postings terug:
http://www.iriver.com/data/support/download/iriver_cf.avi

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik speel regelmatig gitaar en het lijkt me handig om met de iRiver stukjes eigen muziek op te nemen. Heeft iemand al eens geprobeerd om een goede microfoon op de line in aan te sluiten en dan bijvoorbeeld een stukje ''live" gitaarspel (of een concert/demo/etc) op te nemen?
En zoja, hoe is dan de kwaliteit?
(en ja...ik snap als je echt goede kwaliteit wil dat je dan het beste naar een opname studio of zoiets moet gaan 8))

[ Voor 4% gewijzigd door Roelos op 22-02-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik in dit tweede schermpje kom?
Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/h3/h3_lcd.jpg

Vroeger kon ik dat door gewoon op de navi-knop te drukken, maar nadat ik de Europese firmware v.1.27 had geïnstalleerd, werkt dat niet meer. :? Ik kom dan alleen in de file tree terecht en kan niet zoeken op bijvoorbeeld album of genre

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:25

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Bluto schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:19:
How about die remote met LCD????Al te krijgen hier in de buurt?
Bedoel je een remote zoals deze?
Volgens hun is die gewoon leverbaar. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 26-02-2005 22:25 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:37:
Weet iemand hoe ik in dit tweede schermpje kom?
[afbeelding]

Vroeger kon ik dat door gewoon op de navi-knop te drukken, maar nadat ik de Europese firmware v.1.27 had geïnstalleerd, werkt dat niet meer. :? Ik kom dan alleen in de file tree terecht en kan niet zoeken op bijvoorbeeld album of genre
db scan aanzetten? |:(

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Zondagskindje schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:03:
[...]
Het staat er inderdaad, maar ik betwijfel het. Het ding is tot nu toe alleen maar in Korea te koop en volgens iRiver komt ie heeeeeel misschien in andere landen te koop. Op Misticriver zijn ze zelfs met een inkoopactie bezig uit Korea... Gooi er eens een mail tegen aan; ben benieuwd wat ze zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17
Zondagskindje schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:03:
[...]

wow, hijs eindelijk leverbaar bij mp3spelers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Helox-in-a-box schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:59:
[...]

wow, hijs eindelijk leverbaar bij mp3spelers!!!!
Ik denk dat ze perongeluk het verkeerde plaatje gebruiken. Misschien eens mailen naar mp3spelers.nl?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Helox-in-a-box schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:52:
[...]

hijs alleen veel te groot (die clip), gebruik zelf de hoes zonder de clip achterop (kan je gewoon eraf draaien).

Bluto: ja, je kan gewoon via USB opladen (niet aan te raden alleen aangezien het ontiegelijk langzaam gaat). Op het moment dat de speler verbinding heeft met de computer via USB (dus in je explorer verschijnt) dan kannie niet meer opladen.
Riemclip afdraaien?! Leg ff uit hoe dat moet :P ben bang dat mijn riemclip dan kapot gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, ik had er overheen gelezen in de manual :o 8)7

En dan heb ik nog een vraagje:
als ik mijn iRivNavi.iDB probeer te updaten, dan sluit hij voordat ie klaar is het programma af (meestal op zo'n 13%). Iemand anders die dit probleem ook heeft?

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Die software is zo buggy als de nete.Bij mij klapt mijn pc er ook uit met dat programma.Rommel dus.Ik gebruik het gratis programma Irivium manager.Tis wel een trial versie,maar werkt wel.Ik vind het wel bijzonder zwak van iriver dat ze de full versie die wel goed werkt,en waar je ook meerdere nummers tegelijk kunt selecteren voor je playlist,niet bij je speler leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier met me DB Scan! Hij doet het niet bij een vriend van me en ook niet bij mij. Tot dat ik hem op me Zus der Laptop probeerde daar loopt hij soepel :P.
Ik heb trouwens alles eraf gegooid en alles erop gegooid. Nu kan ik ook movies kijken :P !!!!
PaaP LaterzZzZz :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
errr ja lijkt alsof die DB scan functie in de nieuwste firmware het niet goed doet, hij doet et wel alsik met TDT de db aanleg en dan de functie aanzet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Chuckiej schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:02:
[...]

Riemclip afdraaien?! Leg ff uit hoe dat moet :P ben bang dat mijn riemclip dan kapot gaat :?
nou, dr zit een clip achterop het hoesje die je eraf kan klikken, als dat eraf is dan kan je het moertje wat er nog op zit afdraaien en issie weer een stukje kleiner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Helox-in-a-box schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:04:
[...]

nou, dr zit een clip achterop het hoesje die je eraf kan klikken, als dat eraf is dan kan je het moertje wat er nog op zit afdraaien en issie weer een stukje kleiner :P
Hoe gaat dat klikken in zijn werk? :? Mij lijkt hij er niet zomaar af te kunnen namelijk. We hebben het wel over het "standaard" hoesje dat bij de H320(SE) zit toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluto schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:00:
Die software is zo buggy als de nete.Bij mij klapt mijn pc er ook uit met dat programma.Rommel dus.Ik gebruik het gratis programma Irivium manager.Tis wel een trial versie,maar werkt wel.Ik vind het wel bijzonder zwak van iriver dat ze de full versie die wel goed werkt,en waar je ook meerdere nummers tegelijk kunt selecteren voor je playlist,niet bij je speler leveren.
Hee, das een handig proggie. :9 _/-\o_ Ik zal zo vrij zijn om hier de link ff te posten: http://www.redchairsoftware.com/irivium/trial.php

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Ik heb even een overzichtje van alle ( voor mij tot nu toe bekende ) programma'tjes even op een rijtje in de startpost gezet, ik zal hem hier ook even posten zodat de mensen die gelijk op "last" klikken bij dit topic dit moois niet hoeven te missen :) :

Irivium ( Zeer mooi programma'tje waarmee je onder andere playlists kan maken ( en importeren ) en een DB bouwen voor op je H machientje.
TDT, Tag Database Tool ( Een programma waarmee je zeer snel je muziekgegevens in een database zet zodat je die op je Iriver kan gebruiken.
iRiver Playlist Editor ( Programma om je playlists te bewerken en te shuffelen. )
PocketDivxEncoder ( Tool om normale films om te zetten in formaat voor H3x0 ( vanaf 0.3.51_RC11 ))
VirtualDub ( Prachtig programma waarmee je zowat alles kan doe met je video's. Je kunt het oa. gebruiken om handmatig je films om te zetten voor je H3x0. ( Ik gebruik dit ipv. PDE omdat ik hier de ondertitels mooier in de film kan zetten, ik zal misschien hier ooit nog eens een tutorial voor maken. ) )

[ Voor 12% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 11:05 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Possstema schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:32:
Ik heb even een overzichtje van alle ( voor mij tot nu toe bekende ) programma'tjes even op een rijtje in de startpost gezet, ik zal hem hier ook even posten zodat de mensen die gelijk op "last" klikken bij dit topic dit moois niet hoeven te missen :) :
Irivium ( Zeer mooi programma'tje waarmee je onder andere playlists kan maken ( en importeren ) en een DB bouwen voor op je H machientje.
TDT, Tag Database Tool ( Een programma waarmee je zeer snel je muziekgegevens in een database zet zodat je die op je Iriver kan gebruiken.
PocketDivxEncoder ( Tool om normale films om te zetten in formaat voor H3x0 ( vanaf 0.3.51_RC11 ))
VirtualDub ( Prachtig programma waarmee je zowat alles kan doe met je video's. Je kunt het oa. gebruiken om handmatig je films om te zetten voor je H3x0. ( Ik gebruik dit ipv. PDE omdat ik hier de ondertitels mooier in de film kan zetten, ik zal misschien hier ooit nog eens een tutorial voor maken. ) )
Dit is ook een leuke: Playlist. Je kunt er oa je playlists mee laten shufflen. Handy dandy ding.

Verwijderd

Weet iemand of je USB on the Go ook kunt gebruiken om andere MP3-spelers te voorzien van muziek/data en zo ja of daar nog beperkingen in zijn voor bepaalde spelers. (Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar en wat 8)7 ).

Weet iemand of je al DRM-beschermde bestanden kunt afspelen, zo nee, of er kans is dat het komt en of er een manier is om het toch werkend te maken.

• Pacjack
Ik heb sinds gisteren een iRiver H320(SE), firmware direct geupgrade naar 1.27E. Werkt perfect, alleen bij het afspelen van videobestanden gaat het mis (raar beeld met horizontale strepen).
Dit gebeurt ook bij het eerder genoemde videobestandje van iRiver zelf, deze zou toch zeker moeten werken?

Nu blijkt bij gewoon gebruik dat er af en toe korte streepjes (verticaal) door het scherm heen komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld gewoon terwijl ik een text bestand open of als ik door de mapstructuur blader.
Kan dit aan de firmware liggen? Waar zou dit aan liggen? Moet het apparaat terug richting winkel? ;(

• Possstema
mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:54:
[...]

Dit is ook een leuke: Playlist. Je kunt er oa je playlists mee laten shufflen. Handy dandy ding.
Toegevoegd.
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:21:
Weet iemand of je USB on the Go ook kunt gebruiken om andere MP3-spelers te voorzien van muziek/data en zo ja of daar nog beperkingen in zijn voor bepaalde spelers. (Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar en wat 8)7 ).
Ja, dat kan. Ik gebruik het ook vaak om muziek naar de mp3 speler van vrienden te kopieeren, maar dan moet dat wel een USB Mass Storage device zijn.
Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:23:
Ik heb sinds gisteren een iRiver H320(SE), firmware direct geupgrade naar 1.27E. Werkt perfect, alleen bij het afspelen van videobestanden gaat het mis (raar beeld met horizontale strepen).
Dit gebeurt ook bij het eerder genoemde videobestandje van iRiver zelf, deze zou toch zeker moeten werken?

Nu blijkt bij gewoon gebruik dat er af en toe korte streepjes (verticaal) door het scherm heen komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld gewoon terwijl ik een text bestand open of als ik door de mapstructuur blader.
Kan dit aan de firmware liggen? Waar zou dit aan liggen? Moet het apparaat terug richting winkel? ;(
Dat denk ik wel, ik heb nog niet eerder van het probleem gehoord, en bij de H3x0 apparaatjes die ik tot nu toe heb gezien speelden ze allemaal prima dat voorbeeld bestand af zonder strepen, dus als ik jou was zou ik hem terug brengen. Ik denk dat de aansluiting van het scherm niet helemaal goed contact maakt. Veel succes iig.

Btw, 121 posts in 11 dagen, doen we netjes :P.

[ Voor 31% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 11:24 ]

Verwijderd

[...]
Ja, dat kan. Ik gebruik het ook vaak om muziek naar de mp3 speler van vrienden te kopieeren, maar dan moet dat wel een USB Mass Storage device zijn.

Sorry, ben op dat gebied een n00b: Wanneer weet ik of een (flash) MP3speler een USB Mass Storage device is ? Ik wil een eenvoudige speler voor mijn vrouw en/of kinderen kopen en zelf "distributeur'' (of anders gezegd lastpakdier) met mijn H340 worden.

Bedankt overigens voor je snelle reactie

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:23:

Probeer het eens met de Koreaanse firmware... Ik heb ook net een H320 _/-\o_ , en heb er gelijk de Koreaanse firmware opgezet, zodat t volume tenminste nog hard kan. Bij mij doet t filmpje t wel prima enzo... Succes!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Gewoon proberen. Als het werkt, dan werkt het. Zo niet...dan niet... 8)7
Doorgaans zullen die dingen wel werken.

DRM doet de Europese versie dacht ik niet. De US versie weer wél, maar die heeft weer geen USBoTG poort. Dat is daar een MediaPort. Ik vrees dus dat een US firmware ervoor gaat zorgen dat je geen USBoTG meer hebt.

Verwijderd

:? :? Leuk als je een nieuwe koopt en het niet werkt; Wat een pech, geld weg ! |:( |:(
Ik wil graag weten wat voor of welke apparaten wel en welke niet werken met de H340

(Evengoed bedankt voor je bijdrage !)

• Zondagskindje

Zondagskindje

Pacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat ze perongeluk het verkeerde plaatje gebruiken. Misschien eens mailen naar mp3spelers.nl?
Zojuist gedaan.
Ze hebben ´m getest op de H320/H340 en volgens zeggen werkt het perfect. ;)
Maar als je er 1 wilt bestellen dan moet je dat vandaag doen omdat er veel vraag naar is...
Ze hebben ook een remote zonder LCD binnen gekregen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Pacjack
Zondagskindje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:
[...]

Zojuist gedaan.
Maar als je er 1 wilt bestellen dan moet je dat vandaag doen omdat er veel vraag naar is...
Ik probeer nu de remote met LCD te bestellen, maar ik zie alleen nog maar de remote zonder LCD bestelbaar, in combinatie met een H3x0 :(

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/300_0.jpg

Hoe nu de remote met LCD te bestellen? :?

• Possstema
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:02:

:? :? Leuk als je een nieuwe koopt en het niet werkt; Wat een pech, geld weg ! |:( |:(
Ik wil graag weten wat voor of welke apparaten wel en welke niet werken met de H340

Ik heb toch antwoord gegeven, als je een USB apparaatje ( USB-Stick, Mp3 Speler , Camera, Whatever ) in je computer stopt en je computer ( wel XP ) roept dat ie een USB Mass Storage Device heeft gevonden ( dat kun je onderandere herkennen doordat er een extra Schijfstation is bijgekomen in Deze Computer ), dan heb je grote kans dat ie het ook doet op je H300 spelertje, USB MSD is namelijk een algemene driver die voor zorgt dat je voor heel veel apparaten geen drivers hoeft te installeren, omdat het dezelfde driver is en die al in windows XP is ingebouwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 14:24 ]

• Zondagskindje

Zondagskindje

Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:16:
[...]

Ik probeer nu de remote met LCD te bestellen, maar ik zie alleen nog maar de remote zonder LCD bestelbaar, in combinatie met een H3x0 :(

[afbeelding]

Hoe nu de remote met LCD te bestellen? :?
Mailtje sturen naar ze :?

• Pacjack

Weet iemand of je al DRM-beschermde bestanden kunt afspelen, zo nee, of er kans is dat het komt en of er een manier is om het toch werkend te maken.
Zie http://forum.iriver.se/viewtopic.php?t=6834 voor een klein overzichtje van USB apparaten die getest zijn.
Ik heb zojuist bijvoorbeeld een mp3tje vanaf mijn H320 naar mijn USB stick gekopierd, werkt perfect (alleen best traag imo). :)

DRM, dat weet ik niet.
BrBuggyB schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:57:
[...]

Probeer het eens met de Koreaanse firmware... Ik heb ook net een H320 _/-\o_ , en heb er gelijk de Koreaanse firmware opgezet, zodat t volume tenminste nog hard kan. Bij mij doet t filmpje t wel prima enzo... Succes!
Met Koreaanse firmware dezelfde problemen met mijn TFT LCD. Toch maar terug naar mp3spelers.nl ermee :(

[ Voor 23% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 14:51 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Zondagskindje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:
[...]
Zojuist gedaan.
Dus het gaat niet om de H3x0 remote, maar om die van de H1x0 serie. Die werkt inderdaad prima, alleen is de prijs een beetje achterlijk...Die oude remote kon je voor $19 krijgen in de States.
Ik zie dat ze nu het plaatje hebben veranderd, maar de tekst nog niet. Stel dat ik inderdaad als een gek op die knop had gedrukt en pas bij levering erachter gekomen was dat het de oude was...

• mstx
  • Niet online
Ik heb daarnet mijn nieuwe H320 binnen gekregen (heb er een ge-RMA'd) en gelukkig doet deze het wel :*) _/-\o_

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:02:

Je kunt het in de winkel misschien wel uitproberen. Anders zou je ook even kunnen zoeken (Google, Misticriver enzo). Je verwacht toch niet dat wij dat voor je gaan doen? Er zullen best wel ergens lijsten circuleren. Misticriver is de aangewezen resource.

• Zondagskindje

Zondagskindje

mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:03:
[...]

Dus het gaat niet om de H3x0 remote, maar om die van de H1x0 serie. Die werkt inderdaad prima, alleen is de prijs een beetje achterlijk...Die oude remote kon je voor $19 krijgen in de States.
Ik zie dat ze nu het plaatje hebben veranderd, maar de tekst nog niet. Stel dat ik inderdaad als een gek op die knop had gedrukt en pas bij levering erachter gekomen was dat het de oude was...
Ja, ik heb ook gezien dat ze het plaatje veranderd hebben.
Beetje sneaky...

• Pacjack
De remote met LCD is te bestellen op http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=303, maar die zijn bijna op, nieuwe remotes komen half maart weer.

Daar ik de meerwaarde van een LCD niet echt kan bedenken (anyone?) heb ik de gewone remote maar besteld. Deze kost 30 euro in plaats van 50 euro.
Ze zijn imo erg duur

[ Voor 4% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 20:54 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:54:
De remote met LCD is te bestellen op http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=303, maar die zijn bijna op, nieuwe remotes komen half maart weer.

Daar ik de meerwaarde van een LCD niet echt kan bedenken (anyone?) heb ik de gewone remote maar besteld. Deze kost 30 euro in plaats van 50 euro.
Ze zijn imo erg duur
Hmmm...je had de mijne kunnen kopen...nou ja...jammer dan...
Ik heb 'm wél besteld want nu moet ik steeds dat ding uitpakken als ik iets anders op wil zetten. Alleen jammer dat ie zo duâh is. Maar goed...ik denk er al niet meer aan.

Verwijderd

eeey ik heb net een betterypack gezien voor 15,00 euro op www.mp3cdspeler.nl
het is niet de originele maar het is wel een batterypack voor de H320

Verwijderd

ze hebben nu ook de lieuwe afstandsbedieningen voor de H3x0
ook degene zelf voor de H3x0

• Pacjack
mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:59:
[...]

Hmmm...je had de mijne kunnen kopen...nou ja...jammer dan...
Ik heb 'm wél besteld want nu moet ik steeds dat ding uitpakken als ik iets anders op wil zetten. Alleen jammer dat ie zo duâh is. Maar goed...ik denk er al niet meer aan.
Maar de remote zonder LCD kan toch ook gewoon alle muziek doorlopen? Het enige voordeel van de LCD zou zijn dat je kunt zien wat je luistert, of is er meer?

Ik ben wel geinteresseerd in een 2e hans no-LCD remote, ik heb namelijk nog niet betaald voor de remote bij mp3spelers.nl :). Wil je me contacten per mail of MSN Messenger? (jouw profiel is een beetje leeg)

[ Voor 15% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 22:33 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:23:
[...]
Maar de remote zonder LCD kan toch ook gewoon alle muziek doorlopen? Het enige voordeel van de LCD zou zijn dat je kunt zien wat je luistert, of is er meer?
Jazeker! Als het alleen LCD zou zijn, zouden niet zoveel mensen ernaar op zoek zijn. Je kunt de hele iRiver ermee bedienen! Er zitten knopjes op om de menu's te bedienen (navi) en cursortoetsen. Op de LCD zie je dan wat je aan het doen bent. En zonder de LCD de muziek doorlopen? You got to be joking! Ik heb 'm nu stampvol staan (39Gb) en dat ga ik echt niet doorskippen met next/previous...
Dát is dus de toegevoegde waarde van de LCD remote.
Hier een plaatje Afbeeldingslocatie: http://www.mixin2.com/public/remotemod2.jpg
Wat je ziet op de LCD is overigens het resultaat van een skin, dus het ziet er in werkelijkheid iets minder speels uit. De twee knopjes bovenop gebruik je voor de oa navigatie.
Ik ben wel geinteresseerd in een 2e hans no-LCD remote, ik heb namelijk nog niet betaald voor de remote bij mp3spelers.nl :). Wil je me contacten per mail of MSN Messenger? (jouw profiel is een beetje leeg)
Mijn profiel is idd leeg (en dat blijft zo). Ik stuur je wel een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
OK, dit is dus de remote van de H1x0, toch? Kan iemand een link/plaatje vinden naar de H3x0 originele remote? Ik ben ook benieuwd wat de verschillen zijn...
Ik ga proberen m in HongKong te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

BrBuggyB schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:31:
OK, dit is dus de remote van de H1x0, toch? Kan iemand een link/plaatje vinden naar de H3x0 originele remote? Ik ben ook benieuwd wat de verschillen zijn...
Ik ga proberen m in HongKong te vinden.
Kijk ff op Google. Hij is in essentie hetzelfde, alleen die 2 knopjes aan de bovenkant zijn vervangen door een joystickje. 't is maar wat je handig vind.

[edit]owkee dan... iRiver Korea

[ Voor 16% gewijzigd door mphilipp op 25-02-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Pacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:35:
[...]

Hoe gaat dat klikken in zijn werk? :? Mij lijkt hij er niet zomaar af te kunnen namelijk. We hebben het wel over het "standaard" hoesje dat bij de H320(SE) zit toch? :)
Zal na het weekend ff een plaatje schieten voor de duidelijkheid ;) misschien heppik een andere hoes?
Pacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:
[...]

nee het plaatje is goed, het oude plaatje wat ze eerst gebruikten is de AB voor de H1x0 serie.

[edit] zijn dr eigenaren van een non-LCD remote die 'toevallig' een nieuwe AB hebben gekocht en hun oude willen verkopen?

[nog-een-edit] huh ze hebben het plaatje weer veranderd? die je nu (11:00 25-feb-2005) ziet is de AB voor de H1x0 serie weer...

[ Voor 18% gewijzigd door Helox-in-a-box op 25-02-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:31:
[...]

Toch wel goed om daar een keer voor te gaan zitten. Ik heb mijn H340 nu helemaal volgestampt (nog maar 600Mb vrij...) en ik heb ervoor gekozen om zowel een zinvolle directory indeling te maken als de ID3 tags goed te zetten. Ik heb het zo:

A\artiest_met_een_a1\album_1
A\artiest_met_een_a1\album_2
B\artiest_met_een_b\album_1
enzovoort

De (solo)artiesten laat ik met de achternaam beginnen, gevolgd door de voornaam. Groepen gewoon met hun naam, alleen voorzetsels als 'de' en 'the' gaan erachter:

Simon, Paul
Beatles, The

En de ID3 tags uiteraard op dezelfde manier. Vooral de soort muziek is natuurlijk belangrijk; en vooral dat je consistent blijft.
Geen enkele indeling is heilig, en je komt altijd op punten uit waar je het ook niet meer zo snel weet. Sommige artiesten zijn namelijk niet in één categorie te vangen.
Evengoed kan ik met deze indeling beide kanten uit. Ik kan een cd'tje van één artiest snel opzoeken en afspelen, maar ook iets van een bepaald genre of alles van één artiest afspelen (wat op verschillende albums staat). Ik kan alleen melden dat met 39Gb aan MP3's het opstarten een beetje lang duurt...lijkt wel 5 minuten (misschien is het er maar 1, maar goed...).
Ik ben er nu eindelijk eens goed voor gaan zitten om mijn mp3-tjes te renamen. Nou wil ik ze op mijn pc en mijn h340 hetzelfde hebben (qua bestandsnaam en id3-tags).
In de playlist van Winamp heb ik het liefste deze weergave:

ARTIEST - ALBUM - NR - TITEL
(The Chemical Brothers - Come With US - 03 - Galaxy Bounce)

alleen wordt dit bij verzamelalbums een probleem. Daar wil ik het graag zo:

ALBUM - NR - ARTIEST - TITEL.
(40 Happy Hardcore Tracks Vol. 3 (CD 1) - 05 - Cixx - Ride To The Rhythm)

Vroeger had ik de albumnaam bij ARTIEST gezet en de artiest samen met de titel bij TITEL, waardoor hij het wel goed weergaf. Maar omdat ik nu min of meer jouw indeling aanhoud en artiest en album in de daarvoor bestemde velden zet, klopt het niet meer. Ik krijg nu zoiets:

Cixx - 40 Happy Hardcore Tracks Vol. 3 (CD 1) - 05 - Ride To The Rhythm

Als ik dan dat hele album onder elkaar heb staan ziet het er nogal chaotisch en onoverzichtelijk uit.
Hoe los jij dit op?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:02:
[...]

Zal na het weekend ff een plaatje schieten voor de duidelijkheid ;) misschien heppik een andere hoes?

[...]

nee het plaatje is goed, het oude plaatje wat ze eerst gebruikten is de AB voor de H1x0 serie.

[edit] zijn dr eigenaren van een non-LCD remote die 'toevallig' een nieuwe AB hebben gekocht en hun oude willen verkopen?

[nog-een-edit] huh ze hebben het plaatje weer veranderd? die je nu (11:00 25-feb-2005) ziet is de AB voor de H1x0 serie weer...
als je bij de accessoires gaat kijken staan ze er beide als origineel voor de 320/340
alleen de lcd-versie kost 48,95 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:49:
[...]

als je bij de accessoires gaat kijken staan ze er beide als origineel voor de 320/340
alleen de lcd-versie kost 48,95 :'(
Misschien moeten we serieus overwegen een inkoopactie te houden, die dingen zijn hier gewoon te duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:32:
[...]
Vroeger had ik de albumnaam bij ARTIEST gezet en de artiest samen met de titel bij TITEL, waardoor hij het wel goed weergaf. Maar omdat ik nu min of meer jouw indeling aanhoud en artiest en album in de daarvoor bestemde velden zet, klopt het niet meer. Ik krijg nu zoiets:

Cixx - 40 Happy Hardcore Tracks Vol. 3 (CD 1) - 05 - Ride To The Rhythm

Als ik dan dat hele album onder elkaar heb staan ziet het er nogal chaotisch en onoverzichtelijk uit.
Hoe los jij dit op?
Ja, die verzamelalbums is een groot probleem. Maar als je het zuiver houdt, klopt het weer wel. Als je bij elke track de werkelijke artiest en titel zet, en in het album veld het werkelijke album waar het op staat, gebruik je de DB functie zoals ie bedoelt is. Je kunt dan namelijk via de ID3 tags alles van de Chemical Bros afspelen. Dat zou je dus niet lukken als je het anders doet. Je kunt namelijk niet selecteren op tracktitel. En via albumtitel kun je alsnog happy hardcore draaien.

Het enige irritante hieraan is dat als je via artiest zoekt, je elke sukkel krijgt die op zo'n verzamelalbum staat. En soms is dat maar één nummer. De lijst wordt daardoor wel erg groot...

Als ik jou was zou ik overigens MP3Book Helper gebruiken voor je ID3 tags. WinAmp is een afspeler, geen beheertool. De extra functies van MP3Book Helper maken je het leven een stuk makkelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door mphilipp op 25-02-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:31:
[...]

Misschien moeten we serieus overwegen een inkoopactie te houden, die dingen zijn hier gewoon te duur :(
Dat zou nou eens een goed idee zijn.
Want ik wil ook graag een remote, maar ik vind het aardig aan de prijs.
De H340 krijg ik voor mijn verjaardag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:55:
[...]
Als ik jou was zou ik overigens MP3Book Helper gebruiken voor je ID3 tags. WinAmp is een afspeler, geen beheertool. De extra functies van MP3Book Helper maken je het leven een stuk makkelijker.
Volgens mij heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd. Ik gebruiok Winamp gewoon om af te spelen, maar in de playlist komen de mp3tjes dan niet te staan zoals ik wil :)
Ik gebruik overigens Tag & Rename, die werkt ook prima
Daarnaast zoek ik op internet naar de echte titels en jaartallen via allmusic.com en discogs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:12:
[...]
Volgens mij heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd. Ik gebruiok Winamp gewoon om af te spelen, maar in de playlist komen de mp3tjes dan niet te staan zoals ik wil :)
Aahhhh....ik heb je verhaal nóg eens gelezen en nu zie ik het...
Tsjaa...daar weet ik ook zo het antwoord niet op. Niet kijken naar de playlist zou ik zeggen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 22:46
Ik gebruik voor mijn computer altijd de volgende mp3 indeling:
Faithless - Back To Mine (directory naam)
00 - Faithless - Back To Mine.m3u
01 - Intro.mp3
02 - Dido - My Life.mp3
03 - Dusted - Childhood.mp3
etc.
Zo staan op de computer de m3u's altijd bovenaan (handig zoeken)
De mp3 tags zijn Album Back to Mine en Artiest Faithless.
In winamp komt nu netjes de benaming van de bestanden en is zo zichtbaar dat nummer 2 Dido als meewerkend artiest staat vermeld.
Als ik nu de iRivium manager gebruike en ik de gehele directory in de audio tracks gooi worden er automatisch de directory Faithless aangemaakt met als subdirectory Back to mine.
De filenames worden door iRivium automatisch verkleind naar 01 Intro.mp3 etc.
Nu wordt alles correct in de database gezet zonder dat elke artiest één vermelding krijgt. Kortom in de iRiver database staat alleen Faithless. Op de iRiver ben je dan wel de info kwijt over meewerkend artiest. Maar dit is voor mij best omdat ik dat wel op de computer uitzoek.
Een tweede album wordt dan ook automatisch in de directory Faitless gezet. Wat weer handig zoeken is in de iRiver.

[ Voor 6% gewijzigd door The Cat op 26-02-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem.
Mijn probleem is: Als ik een playlist maak dan doet hij het soms niet bijvoorbeeld: Eminem - Encore & Eminem - Encore (Bonus CD) doen het niet bij mij. Hij zegt dan Error!! Wie kan mij helpen met mijn probleem??? Hij doet ook bijvoorbeeld Gorillaz Niet echt vaag weet niet hoe het komt iemand verklaring?? Alvast bedankt! Ik maak mijn playlisten met Winamp zoals het in de handleiding staat. 15 van de 20 playlisten doen het nu.

PaaP 8)
LaterzZzZz :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paap, ik ken Winamp onvoldonde om die fout te kunnen gebruiken, maar ik gebruik winamp niet voor het aanmaken van playlists. playlists worden aangemaakt door TDT; per genre, artiest of wat je wil. TDT maakt een snel toegankelijke DB en Playlist die goed werken (als de Tags OK zijn).

P.S. Gisteren mailtje naar mp3spelers.nl en vanochtend battery pack en remote ontvangen. nu ff de manual voor de H1*0 serie downloaden, want er zitten een hoop knopjes op die AB.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een paar vragen.
*kan ik deze speler ook gebruiken voor op de fiets?
*en is het waar dat de hdd ''herrie'' maakt?(of valt dat wel mee?)
*is deze hdd niet erg dik om in een broekzak/jaszak te hebben(ik bedoel kan je zien dat
er een vierkant blok in je zak hangt?

ik ben nog erg aan het twijfelen tuusen de IRiver H10 en de IRiver H320
en dit zijn de vragen die het besluit kan gaan maken welke van de 2 het wordt
alvast bedankt.
M.V.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:32:
ik had een paar vragen.
*kan ik deze speler ook gebruiken voor op de fiets?
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Je kunt de speler eventueel ook gebruiken in een tank.
Je hoort er helemaal niets van.
*is deze hdd niet erg dik om in een broekzak/jaszak te hebben(ik bedoel kan je zien dat
er een vierkant blok in je zak hangt?
De H320 is 2cm dik en 10cm lang. Of je dat als een blok in je zak "ziet" moet je eigenlijk zelf bepalen. Ik vind het enorm meevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pacjack op 26-02-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt best mee, als je je oor bij de speler houd, dan hoor je een zacht gezoem. Ik heb het alleen als hinderlijk ervaren tijdens het langdurig (meer dan een paar minuten) opnemen m.b.v. de INTERNE microfoon. Deze neemt namelijk ook het het geluid van het opspinnen van de HDD op :).
Ik neem aan dat als je de/een externe microfoon gebruikt, je daar geen last van zult hebben. Ik heb trouwens een H340, dus er zou nog verschil in kunnen zitten, maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ikzelf heb sinds november de h340 en ben er erg tevreden mee, geen klachten enz. Nu wel even vraag over db-scan. Ik heb mijn handleiding al nagelezen mr snap er niet veel van. :| Nu ben ik ook niet zo technisch enzo maar HOE kan ik dan zoeken op artiest en album enz? (zoals een paar posts eerder al gevraagd werd) Moet ik een bestand downloaden? :? Hoop dat iemand mij het kan uitleggen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:13:
hey, ikzelf heb sinds november de h340 en ben er erg tevreden mee, geen klachten enz. Nu wel even vraag over db-scan. Ik heb mijn handleiding al nagelezen mr snap er niet veel van. :| Nu ben ik ook niet zo technisch enzo maar HOE kan ik dan zoeken op artiest en album enz? (zoals een paar posts eerder al gevraagd werd) Moet ik een bestand downloaden? :? Hoop dat iemand mij het kan uitleggen, alvast bedankt!
Je moet eerst met je computer een database aanmaken, dat kan met verschillende programma's, onderandere met Tag Database Tool. Zie de startpost voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je kan dat ook doen met een programma van iRiver zelf, meegeleverd op de cd, maar bij mij crasht die doordat een of ander lieke meer dan 52 characters bevat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Cat
Ok, iRivium manager kost 25$ maar dan zijn een hoop van bovenstaande probleempjes opgelost. De database wordt keurig bijgehouden en bestandsnamen worden kleiner gemaakt bij overzetten.

Wel nog een ander vraagje. Heeft iemand al wat met video's gestoeid? Ik heb het idee dat filmpjes die wel synchroon lopen op de pc niet helemaal synchroon lopen op de player. Het is zo dus verdomd lastig om video's te converteren. En ik vond het juist wel leuk om ook videoclips bij de muziek te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
He in de startpost staat dat het tasje geen doorkijk heeft voor het scherm, volgens mij is dat (nu) niet meer zo, ik heb de mijne net gekregen en die heeft gewoon een raampje in het leren hoesje. Of is dit niet bij alle modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
BuG2FiX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:10:
He in de startpost staat dat het tasje geen doorkijk heeft voor het scherm, volgens mij is dat (nu) niet meer zo, ik heb de mijne net gekregen en die heeft gewoon een raampje in het leren hoesje. Of is dit niet bij alle modellen?
Welke heb jij gekregen en wat zat er allemaal bij?
Ik heb een H320(SE) met dicht tasje, zonder batterypack en zonder afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
The Cat schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:44:
Wel nog een ander vraagje. Heeft iemand al wat met video's gestoeid? Ik heb het idee dat filmpjes die wel synchroon lopen op de pc niet helemaal synchroon lopen op de player. Het is zo dus verdomd lastig om video's te converteren. En ik vond het juist wel leuk om ook videoclips bij de muziek te hebben.
Ik heb veel films op me Iriver staan en ook een clip van Trance Energy en voor zo ver ik het heb bekeken loopt ie helemaal synchroon. Miss ligt het aan het programma wat je gebruikt ( ik gebruik virtualdub ), of miss heb je variabele mp3 geluid in je film, dat is altijd al een probleem geweest met tijd.
BuG2FiX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:10:
Volgens mij is het een nieuwe lichting, de eerdere lichtingen hebben allemaal dichte hoesjes, maar daat heeft iriver veel commentaar op gekregen en dat hebben ze aangepast nu.

[ Voor 28% gewijzigd door Possstema op 28-02-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
erg jammer dat er geen canon cameras op aangesloten kunnen worden , ik was van plan de 320 te kopen voor op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het geluid onder je filmpje niet precies gelijk loopt kan wel kloppen, heb het hier met een collega van me getest (hij heeft de H340 al, en ik krijg em waarschijnlijk morgen) en als we een filmpje bekijken met een bitrate van 500 loopt het geluid iets achter, maar als je er bijvoorbeeld 300 of 400 van maakt loopt het al veel beter samen. En je ziet geen kwaliteitverschil. Dus ik zou het eens proberen om er 300 bitrate van te maken.

Lijst met accessoires voor de H3x0 serie (los verkrijgbaar)

iRiver H300 external batterypack + 4 AA 24 Euro

iRiver car adapter H300 19 Euro

EZAV Externe Microfoon MIC-30S 49 Euro

iRiver H100/H300/iMP-550 remote LCD black 49 Euro

iRiver H300 remote black 33 Euro

iRiver H340 leather case 29 Euro

Koptelefoons

Speakersystemen

Kabels

Dit is allemaal via www.mp3man.nl te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Cat
Hmmm, het zou inderdaad wel eens met de bitrate van de video te maken kunnen hebben. Blijkbaar trekt de 340 het niet zo best meer als hij een hoop data te verwerken krijgt. Ben trouwens nog wel een prima progje tegen gekomen welk ik beter vind dan iRiverter. Kijk maar eens op: http://iriverter.sourceforge.net/
Met drag en drop kun je bijna elk willekeurig bestandje er op gooien en hij converteert het vervolgens naar voor de H3x0 leesbare begrippen.
Je moet gewoon dit exe bestand in de iRiverter map zetten en dan werkt ie al. Ik was wel even aan het zoeken waar hij het geconverteerde bestand liet, tot ik op mijn desktop keek :)
Met dit tooltje heb ik geen last meer van de out of sync problemen, en elke noob kan het gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door The Cat op 18-03-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op een H3x0 films kan afspelen, welke ondersteunde formaten kan deze speler dan afspelen?
bijv MPEG / mpg / WMV enz.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:29:
als je op een H3x0 films kan afspelen, welke ondersteunde formaten kan deze speler dan afspelen?
bijv MPEG / mpg / WMV enz.

thx
Hij speelt helaas alleen Xvid, en volgens mij maximaal 10fps en een maximale bitrate van 500kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
_RoD_ schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:42:
[...]

Hij speelt helaas alleen Xvid, en volgens mij maximaal 10fps en een maximale bitrate van 500kbps.
wat dus ook duidelijk in de startpost staat *zucht*, maaruh ben ook zeer geinterreseerd in een inkoopactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:12:
[...]

wat dus ook duidelijk in de startpost staat *zucht*, maaruh ben ook zeer geinterreseerd in een inkoopactie ;)
Waarvan, die H3x0 of de afstandsbediening :) Voor mij is de afstandsbediening interessanter, maarja, als iemand toch naar Azië (weetnie welk land precies) gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die inkoopactie er komt, zeker op tijd vermelden op de site, zodat iedereen die geïnteresseerd is er mee kan van genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zou ik wel voor zijn... Heb nu de normale afstandsbediening... Maar soms ben ik een beetje de nummers kwijt en moet ik alsnog de iriver uit mijn zak halen... :P

Wat een drama ook :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Laatst online: 25-07-2022
ik zit een beetje te twijfelen tussen 2 spelers, deze iriver en de archos gmini 400. de een is vet omdat ie USB-OTG heeft en die andere omdat ie Tv-out heeft, maar ik denk dat ik dat USB-otg alleen wil gebruiken om bv de liedjes van een andere mp3 speler (zo'n stick geval) over te zetten op de Iriver (mijn camera heeft er toch geen support voor) maar kan dat? en zou ik ook mijn usb-hdd er aan kunnen hangen?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag met media markt gebeld. Mijn iriver wordt niet gemaakt omdat daar de kosten te hoog van zouden zijn. Ik krijg me geld terug (als kadobon). Ik denk dat ik dan ook zo de gmini 400 ga halen als vervanger voor de iriver!

het mooie is dat ik alleen mijn iriver heb ingeleverd, maar niet de bijbehorende randapparatuur zoals de oplader enal. Dus als iemand geinteresseerd is om deze tegen een mooi prijsje over te nemen!? ik geloof dat je de dockingstation en afstandbediening ook kunt gebruiken op de h320?

Ik heb gekozen voor de gmini boven de iriver omdat het maken van playlist enzo op de gmini gewoon mogelijk is zonder tussen komst van de computer. Tevens is het videobeeld vele malen beter. En ja, die 40 gig kreeg ik toch al amper vol. Nu hoop ik alleen wel dat ze de gmini bij media markt hebben! :) maar ik ga straks ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
Nu hoop ik alleen wel dat ze de gmini bij media markt hebben! :) maar ik ga straks ff kijken!
die hebben ze.... jammer alleen dat de prijzen zo achterlijk hoog zijn bij de winkel. de H320 kost bijv. 379 euro! (zag ik zojuist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
LJ LIGHTNING schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:02:
ik zit een beetje te twijfelen tussen 2 spelers, deze iriver en de archos gmini 400. de een is vet omdat ie USB-OTG heeft en die andere omdat ie Tv-out heeft, maar ik denk dat ik dat USB-otg alleen wil gebruiken om bv de liedjes van een andere mp3 speler (zo'n stick geval) over te zetten op de Iriver (mijn camera heeft er toch geen support voor) maar kan dat? en zou ik ook mijn usb-hdd er aan kunnen hangen?
Bij mij werkte USB-OTG met mijn digi cam, 2 flash mp3 spelers en 2 USB sticks dus dat zal wel lukken. Je moet alleen zeker weten dat die mp3 speler en usb-hdd UMS (USB Mass Storage, dus plug&play) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

mstx schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:53:
[...]
Bij mij werkte USB-OTG met mijn digi cam, 2 flash mp3 spelers en 2 USB sticks dus dat zal wel lukken. Je moet alleen zeker weten dat die mp3 speler en usb-hdd UMS (USB Mass Storage, dus plug&play) zijn.
Op zich zou het allemaal moeten werken inderdaad. Maar ja...je weet hoe dat gaat. Canon camera's werken niet, terwijl die normaal gesproken ook als externe HD door de PC gezien worden. Een alternatief voor het aansluiten aan je camera is een externe USB cardreader. Het voordeel daarvan (vind ik tenminste) is dat je niet ook nog eens de batterij van je camera leegtrekt, maar alleen die van de iRiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:55:
[...]

die hebben ze.... jammer alleen dat de prijzen zo achterlijk hoog zijn bij de winkel. de H320 kost bijv. 379 euro! (zag ik zojuist)
Welke media markt ben je geweest? utrecht had ze niet meer :(

ps: mag dit? http://www.marktplaats.nl...ware/mp3spelers/28198.htm hier heb ik me overbodig spul te koop... (verkocht!)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
LJ LIGHTNING schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:02:
Ik denk dat je beide apparaten er gewoon aan kunt hangen, ik denk soizo de usb-hdd, dat is typisch zo'n apparaat wat gewoon MSD drivers heeft, want dan wordt het apparaat herkent als externe HD, en dat is nou juist de bedoeling lijkt me bij een USB-hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo PaaP Hier. Ik heb maar 1 probleem met mijn H3x0. Ik vind dat hij zeer snel beschadigd. Ik draag hem altijd in het beschermings hoesje. Het beeldscherm is nog helemaal intact das wel relaxt. Maar net onder het beeldscherm zijn een paar kleine krasjes. op zich wel jammer. Heeft iemand dit zelfde probleem???

PaaP 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Een tijdje terug was ik hier ook al met een paar vragen over de h320, omdat ik een mp3speler wilde kopen, en nog even bevestigd wilde hebben dat de h320 voor mij de beste keus was.
Nou ik heb hem dus, en ik ben er ontzettend blij mee. Nog helemaal geen problemen, beschadigingen of iets dergelijks.

Ik snap ook niet waarom iedereen hem zo groot vindt. Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar als ik ergens heen ga (fiets, bus, trein, you name it), en als dat ding in mijn binnenzak zit merk ik er echt niets van. Kan ook aan het gewicht van mijn winterjas liggen, we zullen het over een tijdje zien.

Alleen:
Waarom kan je de record map niet uit je root-dir. verwijderen? Ik heb een map met muziek (deze is nog verder ondeverdeeld), en een map met overige zooi, en als ik dan die record map weggooi, issie de volgdende keer dat ik hem opstart gewoon weer terug.

Verder wilde ik vragen of het schadelijk is als je hem defragmenteert. Dus is nu nog niet nodig, maar het is handig als ik dit ooit zou willen doen, dat ik dan weet of het kan ja of nee.

Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:
Waarom kan je de record map niet uit je root-dir. verwijderen? Ik heb een map met muziek (deze is nog verder ondeverdeeld), en een map met overige zooi, en als ik dan die record map weggooi, issie de volgdende keer dat ik hem opstart gewoon weer terug.
Kan je nix aan doen, hier komen de bestanden als je iets opneemt (via de mic of radio)
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:
Verder wilde ik vragen of het schadelijk is als je hem defragmenteert. Dus is nu nog niet nodig, maar het is handig als ik dit ooit zou willen doen, dat ik dan weet of het kan ja of nee.
Goeie vraag, iemand anders hier ervaring mee? Zelf nog niet geprobeert op mn H320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Ik heb mijn H320 een paar keer gedefragmenteerd. Na het defragmenteren start hij iets sneller op. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op misticriver wat zoekt, zie je daar veel threads over de (on)zin van defragmenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:12:
Yo PaaP Hier. Ik heb maar 1 probleem met mijn H3x0. Ik vind dat hij zeer snel beschadigd. Ik draag hem altijd in het beschermings hoesje. Het beeldscherm is nog helemaal intact das wel relaxt. Maar net onder het beeldscherm zijn een paar kleine krasjes. op zich wel jammer. Heeft iemand dit zelfde probleem???

PaaP 8)
Ja, heb ik ook last van. Ik ben er toch redelijk voorzichtig mee, maar ach zolang het maar niet op het beeldscherm is dan ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:Verder wilde ik vragen of het schadelijk is als je hem defragmenteert. Dus is nu nog niet nodig, maar het is handig als ik dit ooit zou willen doen, dat ik dan weet of het kan ja of nee.

Weet iemand hier iets van?
Het is niet schadelijk, ik doe het ook wel eens, als ik weer eens alles door elkaar heb gehaald, en ik vond het daarna een stuk sneller.

[ Voor 22% gewijzigd door Possstema op 03-03-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk er over een H320 of 340 te gaan kopen ik heb nu een ibead 1000 dat is een aardige speler maar je kan max 4,5uur spelen dan is die leeg en het opstarten duurt 3,5 minuten start de iriver sneller of ook zo langzaam en hoe lang kan je met debatterij doen qwa speelduur is er een gebruiker die mij daar wat antwoorden op kan geven?zodat mijn keuze wat gemakkelijker wordt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:10:
ik denk er over een H320 of 340 te gaan kopen ik heb nu een ibead 1000 dat is een aardige speler maar je kan max 4,5uur spelen dan is die leeg en het opstarten duurt 3,5 minuten start de iriver sneller of ook zo langzaam en hoe lang kan je met debatterij doen qwa speelduur is er een gebruiker die mij daar wat antwoorden op kan geven?zodat mijn keuze wat gemakkelijker wordt 8)7
Je vraagt behoorlijk wat in 1 zin :P
Gebruiksduur van de batterij kun je in de specs kijken, en maak je er maar geen zorgen over dat ie sneller op zal starten dan de iBead, want die van jou zal wel kapot zijn.
Maar wat heeft dit met een keuze tussen de H320 of de H340 te maken?
De H320 heeft 20GB opslag, en de H340 heeft 40GB, voor de rest zijn ze hetzelfde gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:10:
Zijn de punten en komma's kapot op jouw toetsenbord ofzo?

Opstarten kan erg lang duren als ie lekker vol staat en je gebruikt de database om via de ID3 tags door je collectie te bladeren. Bij mij duurde het 2 minuten, en dan stond er zowat 38Gb aan MP3's op... Ik heb de DB maar uitgezet, kijken hoe dat bevalt. Opstarten is nu binnen de 30 seconden gebeurt geloof ik. Kort genoeg om de koptelefoon op te zetten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon zorgen dat je je tags voor mekaar hebt, dat is nog steeds het beste recept (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:32:
Gewoon zorgen dat je je tags voor mekaar hebt, dat is nog steeds het beste recept (imo).
Recept voor wat? Niet voor snel opstarten iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij kun je beter je muziek gewoon goed gesorteerd in mappen hebben, scheelt gedoe met tags, en een hele lange opstarttijd :)
Imho is het handiger om je muziek zelf te sorteren, dan dat een database het voor je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Sorry B)

[ Voor 101% gewijzigd door rickiii op 04-03-2005 14:22 . Reden: Verkeerde thread gepost! ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

^ ^

[ Voor 99% gewijzigd door Zondagskindje op 07-03-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren bedankt voor jullie snelle antwoorden.(punt) Mijn ibead is niet kapot, hij heeft het van nieuws af al zo gedaan. een paar keer terug gestuurd,maar niets helpt.daarom denk ik aan een andere.maar het is leuk om te weten wat de speler doet.groetjes,en nogmaals bedankt,./? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link naar PocketDivXEncoder doet het niet meer.. kom op een hele rare site... kan iemand de link fixen.. en ik kan het programma ook nergens meer vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

hier moet je em kunnen downloaden...

De officiële site doet inderdaad raar :?

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 04-03-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
Ik heb hem vrijdag op gehaald in Rotterdam (Ja toen het zo glad was, heb er wel een paar uur over gedaan om weer thuis te komen). :(

Mooi ding ben er ook zeer blij mee, ik had zelfs verwacht dat hij wat groter zou zijn maar al met al valt dat wel mee. :)
Maar.... nu heb ik toch een klein probleempje ik gebruik de tag database dat werkt meestal goed maar sommige nummers die wil die zo gewoon niet afspelen terwijl als ik hem gewoon met de browser selecteer speelt hij hem wel af. :?
en het word nog raarder het is de ene keer wel en de andere keer niet. :?
ik built mijn DB trouwens met TDT.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben verkocht, ik heb de iriver ingeruild voor de gmini 400 en ben een harstikke blij man! wat een apparaat! video kijken is vele malen beter en het browsen door de verschillende muziekbestanden gaat stukken makkelijker!

Wel is het nog wat ingewikkelder om foto's van je camera op de player te zetten, maar dat moet ik nog allemaal uitzoeken. Maar jullie zullen me in ieder geval niet meer in deze thread zien :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast