Waar staat dat Voorbeeld filmpje dan echt?????

Is lezen nou echt zo moeilijk? Vorige blz.een paar postings terug:Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:54:
Waar staat dat Voorbeeld filmpje dan echt?????![]()
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
[ Voor 4% gewijzigd door Roelos op 22-02-2005 23:29 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 23:42 ]
Bedoel je een remote zoals deze?Bluto schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:19:
How about die remote met LCD????Al te krijgen hier in de buurt?
[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 26-02-2005 22:25 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
db scan aanzetten?Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:37:
Weet iemand hoe ik in dit tweede schermpje kom?
[afbeelding]
Vroeger kon ik dat door gewoon op de navi-knop te drukken, maar nadat ik de Europese firmware v.1.27 had geïnstalleerd, werkt dat niet meer.Ik kom dan alleen in de file tree terecht en kan niet zoeken op bijvoorbeeld album of genre
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Het staat er inderdaad, maar ik betwijfel het. Het ding is tot nu toe alleen maar in Korea te koop en volgens iRiver komt ie heeeeeel misschien in andere landen te koop. Op Misticriver zijn ze zelfs met een inkoopactie bezig uit Korea... Gooi er eens een mail tegen aan; ben benieuwd wat ze zeggen...Zondagskindje schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:03:
[...]
Bedoel je een remote zoals deze?
Volgens hun is die gewoon leverbaar.
wow, hijs eindelijk leverbaar bij mp3spelers!!!!Zondagskindje schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:03:
[...]
Bedoel je een remote zoals deze?
Volgens hun is die gewoon leverbaar.
Ik denk dat ze perongeluk het verkeerde plaatje gebruiken. Misschien eens mailen naar mp3spelers.nl?Helox-in-a-box schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:59:
[...]
wow, hijs eindelijk leverbaar bij mp3spelers!!!!
Riemclip afdraaien?! Leg ff uit hoe dat moetHelox-in-a-box schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:52:
[...]
hijs alleen veel te groot (die clip), gebruik zelf de hoes zonder de clip achterop (kan je gewoon eraf draaien).
Bluto: ja, je kan gewoon via USB opladen (niet aan te raden alleen aangezien het ontiegelijk langzaam gaat). Op het moment dat de speler verbinding heeft met de computer via USB (dus in je explorer verschijnt) dan kannie niet meer opladen.
Verwijderd
Oeps, ik had er overheen gelezen in de manual
[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 15:00 ]
Verwijderd
nou, dr zit een clip achterop het hoesje die je eraf kan klikken, als dat eraf is dan kan je het moertje wat er nog op zit afdraaien en issie weer een stukje kleinerChuckiej schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:02:
[...]
Riemclip afdraaien?! Leg ff uit hoe dat moetben bang dat mijn riemclip dan kapot gaat
Hoe gaat dat klikken in zijn werk?Helox-in-a-box schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:04:
[...]
nou, dr zit een clip achterop het hoesje die je eraf kan klikken, als dat eraf is dan kan je het moertje wat er nog op zit afdraaien en issie weer een stukje kleiner
Verwijderd
Hee, das een handig proggie.Bluto schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:00:
Die software is zo buggy als de nete.Bij mij klapt mijn pc er ook uit met dat programma.Rommel dus.Ik gebruik het gratis programma Irivium manager.Tis wel een trial versie,maar werkt wel.Ik vind het wel bijzonder zwak van iriver dat ze de full versie die wel goed werkt,en waar je ook meerdere nummers tegelijk kunt selecteren voor je playlist,niet bij je speler leveren.
[ Voor 12% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 11:05 ]
Dit is ook een leuke: Playlist. Je kunt er oa je playlists mee laten shufflen. Handy dandy ding.Possstema schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:32:
Ik heb even een overzichtje van alle ( voor mij tot nu toe bekende ) programma'tjes even op een rijtje in de startpost gezet, ik zal hem hier ook even posten zodat de mensen die gelijk op "last" klikken bij dit topic dit moois niet hoeven te missen:
Irivium ( Zeer mooi programma'tje waarmee je onder andere playlists kan maken ( en importeren ) en een DB bouwen voor op je H machientje.
TDT, Tag Database Tool ( Een programma waarmee je zeer snel je muziekgegevens in een database zet zodat je die op je Iriver kan gebruiken.
PocketDivxEncoder ( Tool om normale films om te zetten in formaat voor H3x0 ( vanaf 0.3.51_RC11 ))
VirtualDub ( Prachtig programma waarmee je zowat alles kan doe met je video's. Je kunt het oa. gebruiken om handmatig je films om te zetten voor je H3x0. ( Ik gebruik dit ipv. PDE omdat ik hier de ondertitels mooier in de film kan zetten, ik zal misschien hier ooit nog eens een tutorial voor maken. ) )
Verwijderd
Toegevoegd.mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:54:
[...]
Dit is ook een leuke: Playlist. Je kunt er oa je playlists mee laten shufflen. Handy dandy ding.
Ja, dat kan. Ik gebruik het ook vaak om muziek naar de mp3 speler van vrienden te kopieeren, maar dan moet dat wel een USB Mass Storage device zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:21:
Weet iemand of je USB on the Go ook kunt gebruiken om andere MP3-spelers te voorzien van muziek/data en zo ja of daar nog beperkingen in zijn voor bepaalde spelers. (Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar en wat).
Dat denk ik wel, ik heb nog niet eerder van het probleem gehoord, en bij de H3x0 apparaatjes die ik tot nu toe heb gezien speelden ze allemaal prima dat voorbeeld bestand af zonder strepen, dus als ik jou was zou ik hem terug brengen. Ik denk dat de aansluiting van het scherm niet helemaal goed contact maakt. Veel succes iig.Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:23:
Ik heb sinds gisteren een iRiver H320(SE), firmware direct geupgrade naar 1.27E. Werkt perfect, alleen bij het afspelen van videobestanden gaat het mis (raar beeld met horizontale strepen).
Dit gebeurt ook bij het eerder genoemde videobestandje van iRiver zelf, deze zou toch zeker moeten werken?
Nu blijkt bij gewoon gebruik dat er af en toe korte streepjes (verticaal) door het scherm heen komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld gewoon terwijl ik een text bestand open of als ik door de mapstructuur blader.
Kan dit aan de firmware liggen? Waar zou dit aan liggen? Moet het apparaat terug richting winkel?
[ Voor 31% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 11:24 ]
Verwijderd
Probeer het eens met de Koreaanse firmware... Ik heb ook net een H320Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:23:
Ik heb sinds gisteren een iRiver H320(SE), firmware direct geupgrade naar 1.27E. Werkt perfect, alleen bij het afspelen van videobestanden gaat het mis (raar beeld met horizontale strepen).
Dit gebeurt ook bij het eerder genoemde videobestandje van iRiver zelf, deze zou toch zeker moeten werken?
Nu blijkt bij gewoon gebruik dat er af en toe korte streepjes (verticaal) door het scherm heen komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld gewoon terwijl ik een text bestand open of als ik door de mapstructuur blader.
Kan dit aan de firmware liggen? Waar zou dit aan liggen? Moet het apparaat terug richting winkel?
Gewoon proberen. Als het werkt, dan werkt het. Zo niet...dan niet...Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:21:
Weet iemand of je USB on the Go ook kunt gebruiken om andere MP3-spelers te voorzien van muziek/data en zo ja of daar nog beperkingen in zijn voor bepaalde spelers. (Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar en wat).
Verwijderd
Zojuist gedaan.Pacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:
[...]
Ik denk dat ze perongeluk het verkeerde plaatje gebruiken. Misschien eens mailen naar mp3spelers.nl?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik probeer nu de remote met LCD te bestellen, maar ik zie alleen nog maar de remote zonder LCD bestelbaar, in combinatie met een H3x0Zondagskindje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:
[...]
Zojuist gedaan.
Ze hebben ´m getest op de H320/H340 en volgens zeggen werkt het perfect.![]()
Maar als je er 1 wilt bestellen dan moet je dat vandaag doen omdat er veel vraag naar is...
Ze hebben ook een remote zonder LCD binnen gekregen.
Ik heb toch antwoord gegeven, als je een USB apparaatje ( USB-Stick, Mp3 Speler , Camera, Whatever ) in je computer stopt en je computer ( wel XP ) roept dat ie een USB Mass Storage Device heeft gevonden ( dat kun je onderandere herkennen doordat er een extra Schijfstation is bijgekomen in Deze Computer ), dan heb je grote kans dat ie het ook doet op je H300 spelertje, USB MSD is namelijk een algemene driver die voor zorgt dat je voor heel veel apparaten geen drivers hoeft te installeren, omdat het dezelfde driver is en die al in windows XP is ingebouwd.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:02:
Gewoon proberen. Als het werkt, dan werkt het. Zo niet...dan niet...![]()
Doorgaans zullen die dingen wel werken.
![]()
Leuk als je een nieuwe koopt en het niet werkt; Wat een pech, geld weg !
![]()
![]()
Ik wil graag weten wat voor of welke apparaten wel en welke niet werken met de H340
(Evengoed bedankt voor je bijdrage !)
[ Voor 6% gewijzigd door Possstema op 24-02-2005 14:24 ]
Mailtje sturen naar zePacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:16:
[...]
Ik probeer nu de remote met LCD te bestellen, maar ik zie alleen nog maar de remote zonder LCD bestelbaar, in combinatie met een H3x0
[afbeelding]
Hoe nu de remote met LCD te bestellen?
Zie http://forum.iriver.se/viewtopic.php?t=6834 voor een klein overzichtje van USB apparaten die getest zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:21:
Weet iemand of je al DRM-beschermde bestanden kunt afspelen, zo nee, of er kans is dat het komt en of er een manier is om het toch werkend te maken.
Met Koreaanse firmware dezelfde problemen met mijn TFT LCD. Toch maar terug naar mp3spelers.nl ermeeBrBuggyB schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:57:
[...]
Probeer het eens met de Koreaanse firmware... Ik heb ook net een H320, en heb er gelijk de Koreaanse firmware opgezet, zodat t volume tenminste nog hard kan. Bij mij doet t filmpje t wel prima enzo... Succes!
[ Voor 23% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 14:51 ]
Dus het gaat niet om de H3x0 remote, maar om die van de H1x0 serie. Die werkt inderdaad prima, alleen is de prijs een beetje achterlijk...Die oude remote kon je voor $19 krijgen in de States.Zondagskindje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:
[...]
Zojuist gedaan.
Ze hebben ´m getest op de H320/H340 en volgens zeggen werkt het perfect.![]()
Maar als je er 1 wilt bestellen dan moet je dat vandaag doen omdat er veel vraag naar is...
Ze hebben ook een remote zonder LCD binnen gekregen.
Je kunt het in de winkel misschien wel uitproberen. Anders zou je ook even kunnen zoeken (Google, Misticriver enzo). Je verwacht toch niet dat wij dat voor je gaan doen? Er zullen best wel ergens lijsten circuleren. Misticriver is de aangewezen resource.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:02:
Gewoon proberen. Als het werkt, dan werkt het. Zo niet...dan niet...![]()
Doorgaans zullen die dingen wel werken.
![]()
Leuk als je een nieuwe koopt en het niet werkt; Wat een pech, geld weg !
![]()
![]()
Ik wil graag weten wat voor of welke apparaten wel en welke niet werken met de H340
(Evengoed bedankt voor je bijdrage !)
Ja, ik heb ook gezien dat ze het plaatje veranderd hebben.mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:03:
[...]
Dus het gaat niet om de H3x0 remote, maar om die van de H1x0 serie. Die werkt inderdaad prima, alleen is de prijs een beetje achterlijk...Die oude remote kon je voor $19 krijgen in de States.
Ik zie dat ze nu het plaatje hebben veranderd, maar de tekst nog niet. Stel dat ik inderdaad als een gek op die knop had gedrukt en pas bij levering erachter gekomen was dat het de oude was...
[ Voor 4% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 20:54 ]
Hmmm...je had de mijne kunnen kopen...nou ja...jammer dan...Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:54:
De remote met LCD is te bestellen op http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=303, maar die zijn bijna op, nieuwe remotes komen half maart weer.
Daar ik de meerwaarde van een LCD niet echt kan bedenken (anyone?) heb ik de gewone remote maar besteld. Deze kost 30 euro in plaats van 50 euro.
Ze zijn imo erg duur
Verwijderd
Maar de remote zonder LCD kan toch ook gewoon alle muziek doorlopen? Het enige voordeel van de LCD zou zijn dat je kunt zien wat je luistert, of is er meer?mphilipp schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:59:
[...]
Hmmm...je had de mijne kunnen kopen...nou ja...jammer dan...
Ik heb 'm wél besteld want nu moet ik steeds dat ding uitpakken als ik iets anders op wil zetten. Alleen jammer dat ie zo duâh is. Maar goed...ik denk er al niet meer aan.
[ Voor 15% gewijzigd door Pacjack op 24-02-2005 22:33 ]
Jazeker! Als het alleen LCD zou zijn, zouden niet zoveel mensen ernaar op zoek zijn. Je kunt de hele iRiver ermee bedienen! Er zitten knopjes op om de menu's te bedienen (navi) en cursortoetsen. Op de LCD zie je dan wat je aan het doen bent. En zonder de LCD de muziek doorlopen? You got to be joking! Ik heb 'm nu stampvol staan (39Gb) en dat ga ik echt niet doorskippen met next/previous...Pacjack schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:23:
[...]
Maar de remote zonder LCD kan toch ook gewoon alle muziek doorlopen? Het enige voordeel van de LCD zou zijn dat je kunt zien wat je luistert, of is er meer?
Mijn profiel is idd leeg (en dat blijft zo). Ik stuur je wel een mail.Ik ben wel geinteresseerd in een 2e hans no-LCD remote, ik heb namelijk nog niet betaald voor de remote bij mp3spelers.nl. Wil je me contacten per mail of MSN Messenger? (jouw profiel is een beetje leeg)
Kijk ff op Google. Hij is in essentie hetzelfde, alleen die 2 knopjes aan de bovenkant zijn vervangen door een joystickje. 't is maar wat je handig vind.BrBuggyB schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:31:
OK, dit is dus de remote van de H1x0, toch? Kan iemand een link/plaatje vinden naar de H3x0 originele remote? Ik ben ook benieuwd wat de verschillen zijn...
Ik ga proberen m in HongKong te vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door mphilipp op 25-02-2005 10:52 ]
Zal na het weekend ff een plaatje schieten voor de duidelijkheidPacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:35:
[...]
Hoe gaat dat klikken in zijn werk?Mij lijkt hij er niet zomaar af te kunnen namelijk. We hebben het wel over het "standaard" hoesje dat bij de H320(SE) zit toch?
nee het plaatje is goed, het oude plaatje wat ze eerst gebruikten is de AB voor de H1x0 serie.Pacjack schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:36:
[...]
Ik denk dat ze perongeluk het verkeerde plaatje gebruiken. Misschien eens mailen naar mp3spelers.nl?
[ Voor 18% gewijzigd door Helox-in-a-box op 25-02-2005 11:06 ]
Verwijderd
Ik ben er nu eindelijk eens goed voor gaan zitten om mijn mp3-tjes te renamen. Nou wil ik ze op mijn pc en mijn h340 hetzelfde hebben (qua bestandsnaam en id3-tags).mphilipp schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:31:
[...]
Toch wel goed om daar een keer voor te gaan zitten. Ik heb mijn H340 nu helemaal volgestampt (nog maar 600Mb vrij...) en ik heb ervoor gekozen om zowel een zinvolle directory indeling te maken als de ID3 tags goed te zetten. Ik heb het zo:
A\artiest_met_een_a1\album_1
A\artiest_met_een_a1\album_2
B\artiest_met_een_b\album_1
enzovoort
De (solo)artiesten laat ik met de achternaam beginnen, gevolgd door de voornaam. Groepen gewoon met hun naam, alleen voorzetsels als 'de' en 'the' gaan erachter:
Simon, Paul
Beatles, The
En de ID3 tags uiteraard op dezelfde manier. Vooral de soort muziek is natuurlijk belangrijk; en vooral dat je consistent blijft.
Geen enkele indeling is heilig, en je komt altijd op punten uit waar je het ook niet meer zo snel weet. Sommige artiesten zijn namelijk niet in één categorie te vangen.
Evengoed kan ik met deze indeling beide kanten uit. Ik kan een cd'tje van één artiest snel opzoeken en afspelen, maar ook iets van een bepaald genre of alles van één artiest afspelen (wat op verschillende albums staat). Ik kan alleen melden dat met 39Gb aan MP3's het opstarten een beetje lang duurt...lijkt wel 5 minuten (misschien is het er maar 1, maar goed...).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 12:36 ]
Verwijderd
als je bij de accessoires gaat kijken staan ze er beide als origineel voor de 320/340Helox-in-a-box schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:02:
[...]
Zal na het weekend ff een plaatje schieten voor de duidelijkheidmisschien heppik een andere hoes?
[...]
nee het plaatje is goed, het oude plaatje wat ze eerst gebruikten is de AB voor de H1x0 serie.
[edit] zijn dr eigenaren van een non-LCD remote die 'toevallig' een nieuwe AB hebben gekocht en hun oude willen verkopen?
[nog-een-edit] huh ze hebben het plaatje weer veranderd? die je nu (11:00 25-feb-2005) ziet is de AB voor de H1x0 serie weer...
Verwijderd
Misschien moeten we serieus overwegen een inkoopactie te houden, die dingen zijn hier gewoon te duurVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:49:
[...]
als je bij de accessoires gaat kijken staan ze er beide als origineel voor de 320/340
alleen de lcd-versie kost 48,95
Ja, die verzamelalbums is een groot probleem. Maar als je het zuiver houdt, klopt het weer wel. Als je bij elke track de werkelijke artiest en titel zet, en in het album veld het werkelijke album waar het op staat, gebruik je de DB functie zoals ie bedoelt is. Je kunt dan namelijk via de ID3 tags alles van de Chemical Bros afspelen. Dat zou je dus niet lukken als je het anders doet. Je kunt namelijk niet selecteren op tracktitel. En via albumtitel kun je alsnog happy hardcore draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:32:
[...]
Vroeger had ik de albumnaam bij ARTIEST gezet en de artiest samen met de titel bij TITEL, waardoor hij het wel goed weergaf. Maar omdat ik nu min of meer jouw indeling aanhoud en artiest en album in de daarvoor bestemde velden zet, klopt het niet meer. Ik krijg nu zoiets:
Cixx - 40 Happy Hardcore Tracks Vol. 3 (CD 1) - 05 - Ride To The Rhythm
Als ik dan dat hele album onder elkaar heb staan ziet het er nogal chaotisch en onoverzichtelijk uit.
Hoe los jij dit op?
[ Voor 7% gewijzigd door mphilipp op 25-02-2005 16:56 ]
Dat zou nou eens een goed idee zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Misschien moeten we serieus overwegen een inkoopactie te houden, die dingen zijn hier gewoon te duur
Verwijderd
Volgens mij heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd. Ik gebruiok Winamp gewoon om af te spelen, maar in de playlist komen de mp3tjes dan niet te staan zoals ik wilmphilipp schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:55:
[...]
Als ik jou was zou ik overigens MP3Book Helper gebruiken voor je ID3 tags. WinAmp is een afspeler, geen beheertool. De extra functies van MP3Book Helper maken je het leven een stuk makkelijker.
Aahhhh....ik heb je verhaal nóg eens gelezen en nu zie ik het...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:12:
[...]
Volgens mij heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd. Ik gebruiok Winamp gewoon om af te spelen, maar in de playlist komen de mp3tjes dan niet te staan zoals ik wil
[ Voor 6% gewijzigd door The Cat op 26-02-2005 09:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 15:21 ]
Verwijderd
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Je kunt de speler eventueel ook gebruiken in een tank.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:32:
ik had een paar vragen.
*kan ik deze speler ook gebruiken voor op de fiets?
Je hoort er helemaal niets van.*en is het waar dat de hdd ''herrie'' maakt?(of valt dat wel mee?)
De H320 is 2cm dik en 10cm lang. Of je dat als een blok in je zak "ziet" moet je eigenlijk zelf bepalen. Ik vind het enorm meevallen.*is deze hdd niet erg dik om in een broekzak/jaszak te hebben(ik bedoel kan je zien dat
er een vierkant blok in je zak hangt?
[ Voor 4% gewijzigd door Pacjack op 26-02-2005 22:04 ]
Verwijderd
Het valt best mee, als je je oor bij de speler houd, dan hoor je een zacht gezoem. Ik heb het alleen als hinderlijk ervaren tijdens het langdurig (meer dan een paar minuten) opnemen m.b.v. de INTERNE microfoon. Deze neemt namelijk ook het het geluid van het opspinnen van de HDD op*en is het waar dat de hdd ''herrie'' maakt?(of valt dat wel mee?)
Verwijderd
Je moet eerst met je computer een database aanmaken, dat kan met verschillende programma's, onderandere met Tag Database Tool. Zie de startpost voor de link.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:13:
hey, ikzelf heb sinds november de h340 en ben er erg tevreden mee, geen klachten enz. Nu wel even vraag over db-scan. Ik heb mijn handleiding al nagelezen mr snap er niet veel van.Nu ben ik ook niet zo technisch enzo maar HOE kan ik dan zoeken op artiest en album enz? (zoals een paar posts eerder al gevraagd werd) Moet ik een bestand downloaden?
Hoop dat iemand mij het kan uitleggen, alvast bedankt!
Welke heb jij gekregen en wat zat er allemaal bij?BuG2FiX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:10:
He in de startpost staat dat het tasje geen doorkijk heeft voor het scherm, volgens mij is dat (nu) niet meer zo, ik heb de mijne net gekregen en die heeft gewoon een raampje in het leren hoesje. Of is dit niet bij alle modellen?
Ik heb veel films op me Iriver staan en ook een clip van Trance Energy en voor zo ver ik het heb bekeken loopt ie helemaal synchroon. Miss ligt het aan het programma wat je gebruikt ( ik gebruik virtualdub ), of miss heb je variabele mp3 geluid in je film, dat is altijd al een probleem geweest met tijd.The Cat schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:44:
Wel nog een ander vraagje. Heeft iemand al wat met video's gestoeid? Ik heb het idee dat filmpjes die wel synchroon lopen op de pc niet helemaal synchroon lopen op de player. Het is zo dus verdomd lastig om video's te converteren. En ik vond het juist wel leuk om ook videoclips bij de muziek te hebben.
Volgens mij is het een nieuwe lichting, de eerdere lichtingen hebben allemaal dichte hoesjes, maar daat heeft iriver veel commentaar op gekregen en dat hebben ze aangepast nu.BuG2FiX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:10:
He in de startpost staat dat het tasje geen doorkijk heeft voor het scherm, volgens mij is dat (nu) niet meer zo, ik heb de mijne net gekregen en die heeft gewoon een raampje in het leren hoesje. Of is dit niet bij alle modellen?
[ Voor 28% gewijzigd door Possstema op 28-02-2005 00:41 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door The Cat op 18-03-2005 16:08 ]
Verwijderd
Hij speelt helaas alleen Xvid, en volgens mij maximaal 10fps en een maximale bitrate van 500kbps.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:29:
als je op een H3x0 films kan afspelen, welke ondersteunde formaten kan deze speler dan afspelen?
bijv MPEG / mpg / WMV enz.
thx
wat dus ook duidelijk in de startpost staat *zucht*, maaruh ben ook zeer geinterreseerd in een inkoopactie_RoD_ schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:42:
[...]
Hij speelt helaas alleen Xvid, en volgens mij maximaal 10fps en een maximale bitrate van 500kbps.
Verwijderd
Waarvan, die H3x0 of de afstandsbedieningHelox-in-a-box schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:12:
[...]
wat dus ook duidelijk in de startpost staat *zucht*, maaruh ben ook zeer geinterreseerd in een inkoopactie
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
BramBoterham
Verwijderd
die hebben ze.... jammer alleen dat de prijzen zo achterlijk hoog zijn bij de winkel. de H320 kost bijv. 379 euro! (zag ik zojuist)Nu hoop ik alleen wel dat ze de gmini bij media markt hebben!maar ik ga straks ff kijken!
Bij mij werkte USB-OTG met mijn digi cam, 2 flash mp3 spelers en 2 USB sticks dus dat zal wel lukken. Je moet alleen zeker weten dat die mp3 speler en usb-hdd UMS (USB Mass Storage, dus plug&play) zijn.LJ LIGHTNING schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:02:
ik zit een beetje te twijfelen tussen 2 spelers, deze iriver en de archos gmini 400. de een is vet omdat ie USB-OTG heeft en die andere omdat ie Tv-out heeft, maar ik denk dat ik dat USB-otg alleen wil gebruiken om bv de liedjes van een andere mp3 speler (zo'n stick geval) over te zetten op de Iriver (mijn camera heeft er toch geen support voor) maar kan dat? en zou ik ook mijn usb-hdd er aan kunnen hangen?
Op zich zou het allemaal moeten werken inderdaad. Maar ja...je weet hoe dat gaat. Canon camera's werken niet, terwijl die normaal gesproken ook als externe HD door de PC gezien worden. Een alternatief voor het aansluiten aan je camera is een externe USB cardreader. Het voordeel daarvan (vind ik tenminste) is dat je niet ook nog eens de batterij van je camera leegtrekt, maar alleen die van de iRiver.mstx schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:53:
[...]
Bij mij werkte USB-OTG met mijn digi cam, 2 flash mp3 spelers en 2 USB sticks dus dat zal wel lukken. Je moet alleen zeker weten dat die mp3 speler en usb-hdd UMS (USB Mass Storage, dus plug&play) zijn.
Verwijderd
Welke media markt ben je geweest? utrecht had ze niet meerBuG2FiX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:55:
[...]
die hebben ze.... jammer alleen dat de prijzen zo achterlijk hoog zijn bij de winkel. de H320 kost bijv. 379 euro! (zag ik zojuist)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 23:09 ]
Ik denk dat je beide apparaten er gewoon aan kunt hangen, ik denk soizo de usb-hdd, dat is typisch zo'n apparaat wat gewoon MSD drivers heeft, want dan wordt het apparaat herkent als externe HD, en dat is nou juist de bedoeling lijkt me bij een USB-hdd.LJ LIGHTNING schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:02:
ik zit een beetje te twijfelen tussen 2 spelers, deze iriver en de archos gmini 400. de een is vet omdat ie USB-OTG heeft en die andere omdat ie Tv-out heeft, maar ik denk dat ik dat USB-otg alleen wil gebruiken om bv de liedjes van een andere mp3 speler (zo'n stick geval) over te zetten op de Iriver (mijn camera heeft er toch geen support voor) maar kan dat? en zou ik ook mijn usb-hdd er aan kunnen hangen?
Verwijderd
Verwijderd
Kan je nix aan doen, hier komen de bestanden als je iets opneemt (via de mic of radio)Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:
Waarom kan je de record map niet uit je root-dir. verwijderen? Ik heb een map met muziek (deze is nog verder ondeverdeeld), en een map met overige zooi, en als ik dan die record map weggooi, issie de volgdende keer dat ik hem opstart gewoon weer terug.
Goeie vraag, iemand anders hier ervaring mee? Zelf nog niet geprobeert op mn H320.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:
Verder wilde ik vragen of het schadelijk is als je hem defragmenteert. Dus is nu nog niet nodig, maar het is handig als ik dit ooit zou willen doen, dat ik dan weet of het kan ja of nee.
Verwijderd
Ja, heb ik ook last van. Ik ben er toch redelijk voorzichtig mee, maar ach zolang het maar niet op het beeldscherm is dan ben ik blij.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:12:
Yo PaaP Hier. Ik heb maar 1 probleem met mijn H3x0. Ik vind dat hij zeer snel beschadigd. Ik draag hem altijd in het beschermings hoesje. Het beeldscherm is nog helemaal intact das wel relaxt. Maar net onder het beeldscherm zijn een paar kleine krasjes. op zich wel jammer. Heeft iemand dit zelfde probleem???
PaaP![]()
LaterzZzZz
Het is niet schadelijk, ik doe het ook wel eens, als ik weer eens alles door elkaar heb gehaald, en ik vond het daarna een stuk sneller.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:52:Verder wilde ik vragen of het schadelijk is als je hem defragmenteert. Dus is nu nog niet nodig, maar het is handig als ik dit ooit zou willen doen, dat ik dan weet of het kan ja of nee.
Weet iemand hier iets van?
[ Voor 22% gewijzigd door Possstema op 03-03-2005 17:46 ]
Verwijderd
Je vraagt behoorlijk wat in 1 zinVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:10:
ik denk er over een H320 of 340 te gaan kopen ik heb nu een ibead 1000 dat is een aardige speler maar je kan max 4,5uur spelen dan is die leeg en het opstarten duurt 3,5 minuten start de iriver sneller of ook zo langzaam en hoe lang kan je met debatterij doen qwa speelduur is er een gebruiker die mij daar wat antwoorden op kan geven?zodat mijn keuze wat gemakkelijker wordt
Zijn de punten en komma's kapot op jouw toetsenbord ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:10:
ik denk er over een H320 of 340 te gaan kopen ik heb nu een ibead 1000 dat is een aardige speler maar je kan max 4,5uur spelen dan is die leeg en het opstarten duurt 3,5 minuten start de iriver sneller of ook zo langzaam en hoe lang kan je met debatterij doen qwa speelduur is er een gebruiker die mij daar wat antwoorden op kan geven?zodat mijn keuze wat gemakkelijker wordt
Recept voor wat? Niet voor snel opstarten iig...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:32:
Gewoon zorgen dat je je tags voor mekaar hebt, dat is nog steeds het beste recept (imo).
[ Voor 101% gewijzigd door rickiii op 04-03-2005 14:22 . Reden: Verkeerde thread gepost! ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
[ Voor 99% gewijzigd door Zondagskindje op 07-03-2005 12:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq