Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog heel hard tussen een archos gmini 402 en een iriver h320. Welke zouden jullie nemen? Het voordeel bij de iriver is dat de batterijduur langer is, maar de archos is compacter en naar mijn mening mooier.
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:28:
Ik twijfel nog heel hard tussen een archos gmini 402 en een iriver h320. Welke zouden jullie nemen? Het voordeel bij de iriver is dat de batterijduur langer is, maar de archos is compacter en naar mijn mening mooier.
Help!
Als de keuze is langere batterijduur of een mooier compacter uiterlijk, zou ik duidelijk voor 't eerste kiezen...

Heb iig gisteren m'n h340 besteld, met dock. Ben erg benieuwd naar het apparaat! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Milly op 08-08-2005 21:24 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de functionaliteit van de Archos? en de kosten? en de schermkwaliteit? en de mogelijkheid tot een afstandsbediening? Allemaal belangrjke vragen die ik ook heb afgewogen. En de H320 won het dan toch bij mij en ik ben er zeer tevreden mee! (zeker nu mijn Sharp Md-33 oordoppen binnen zijn. wat een genot!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi :) ,

Heeft iemand ervaring met de Flexiskin voor en Iriver H320 van Boxwave? Zie http://www.boxwave.com/pr...iskin-iriver-h320_359.htm

Is het bv nodig om de Flexiskin te verwijderen als je de H320 in het dockingstation wil plaatsen.
Zo niet, gaat het verwijderen van de skin makkelijk en kan dat zonder dat je Flexiskin sloopt na de tigste keer.

Het lijkt mij samen met een schermprotectie een ideale hoes. Helaas wel prijzig maar de prijs is wel vergelijkbaar met soortgelijke Ipod hoesjes.

Gr. Peter ;)

Verwijderd

Voor flexiskin ervaringen kun je op www.misticriver.net kijken.

Er is ook een silicone skin te verkrijgen via hong kong voor een stuk minder. Ik heb er zelf twee besteld een weekje geleden met een week zal ik deze thuis moeten hebben. Ik was voor twee stuks inclusief verzendkosten ongeveer 20 euro kwijt.

vergelijking:
http://www.misticriver.ne...26015&highlight=flexiskin

Verwijderd

Hoi mensen,

heb met veel interesse dit topic doorgelezen en ik ben bijna om wat betreft de h320.
Ik hoor nu alleen de mensen hier boven zeggen dat die Archos misschien leukers is, omdat deze beter beeld zou hebben en de h320 alweer achter haald zou zijn (dit vraag ik mij af).

Maar om eerlijk te zijn ben ik meer op zoek naar een goeie mp3 speler. video is leuk maar is voor mij niet het belangrijkste.

Dus ik neem aan dat ik dan met die h320 goed zit, of kan iemand mij nog op andere gedachten brengen...

btw CruelIntentions , weet jij het al ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 21:19 ]

• Milly
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:15:
heb met veel interesse dit topic doorgelezen en ik ben bijna om wat betreft de h320.
Als je 'm kiest zou ik wel opschieten als ik jou was, want zoveel zijn er niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:23
Milly schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:58:
[...]

Als je 'm kiest zou ik wel opschieten als ik jou was, want zoveel zijn er niet meer ;)
Geldt dat ook vor de H-340? Word er met de productie ervan gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:48:
[...]

Geldt dat ook vor de H-340? Word er met de productie ervan gestopt?
Ja, in de VS is hij al niet meer te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:42:
[...]

Ja, in de VS is hij al niet meer te koop!
Hmm, wilde er net 1 gaan aanschaffen wanneer ik de komende maanden de financien er voor had. Komt er een opvolger van of iets dergelijks? Ben nog niet helemaal verdiept in de wereld van HD mp3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
Paul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Hmm, wilde er net 1 gaan aanschaffen wanneer ik de komende maanden de financien er voor had. Komt er een opvolger van of iets dergelijks? Ben nog niet helemaal verdiept in de wereld van HD mp3 spelers.
De H10, maar die is er vooralsnog met max. 20GB. Maar er zijn zat alternatieven met meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat postte. Er is me iets opgevallen bij de H340. Als de computer uitstaat, maar er nog wel spanning over staat, dan geeft de USB-controller nog een signaal van leven. De H340 denkt vervolgens dat hij nog aangesloten is, als de computer uit staat. Omdat de H340 klaar moet staan om te worden gebruikt als hij aangesloten is, blijft de harde schijf ingeschakeld, ook al staat de computer uit 8)7. Ik heb hem altijd in de cradle, maar als het klopt dat de harde schijf blijft aanstaan doe ik dat niet meer. Hebben anderen dit ook (gemerkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Hier nog voorradig:

http://www.mister-q.nl/os...fo.php?products_id=209%20

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:27:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat postte. Er is me iets opgevallen bij de H340. Als de computer uitstaat, maar er nog wel spanning over staat, dan geeft de USB-controller nog een signaal van leven. De H340 denkt vervolgens dat hij nog aangesloten is, als de computer uit staat. Omdat de H340 klaar moet staan om te worden gebruikt als hij aangesloten is, blijft de harde schijf ingeschakeld, ook al staat de computer uit 8)7. Ik heb hem altijd in de cradle, maar als het klopt dat de harde schijf blijft aanstaan doe ik dat niet meer. Hebben anderen dit ook (gemerkt)?
Heb je geprobeerd om het opladen via USB uit te schakelen? Misschien is het zo dat ie dan de spanning over je USB-poort negeert, en de hdd uitzet. (Aangezien je 'm in de cradle hebt staan laadt ie gewoon via de adapter op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 18:22
Ik ben van plan om de H320 aan te schaffen voor mijn vakantie, ik ga over een maand naar Costa Rica, men gebruikt daar 110/120 volt op het stroomnet. (net als in de VS)
Ik zou graag willen weten of de meegeleverde adapter om het aparaat op te laden ook 110/120 volt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GfMike schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:27:
Ik ben van plan om de H320 aan te schaffen voor mijn vakantie, ik ga over een maand naar Costa Rica, men gebruikt daar 110/120 volt op het stroomnet. (net als in de VS)
Ik zou graag willen weten of de meegeleverde adapter om het aparaat op te laden ook 110/120 volt ondersteund.
Als ik de AC-adapter bekijk van mijn H320 staat daar op : Input 100-240V~50/60Hz 350mA.
Je kan dus gewoon naar Costa Rica gaan en daar je H320 opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 18:22
Ok mooi, " Input 100-240V~50/60Hz 350mA." is inderdaad goed. Er stond niets over in de pdf of op de website vandaar de vraag.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Ik hoor dat er een hoop mensen zijn die moeite hebben met het vinden van de H320se in de winkel. In zwolle zijn ze er nog. Mycom, Dixons en de MediaMarkt. Maar meneer MediaMarkt waarschuwde wel dat ze hierna toch echt op zijn.

Misschien dat iemand er wat aan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
Ik ga maandag op vakantie, en heb net even getest of ik foto's kan plaatsen van me digicam op de H340. En YEAH! het werkt :).

Wel 1 vervelend iets...je kan slechts 1 foto per keer kopieren. Als ik een gehele directory kopieer naar 'device' dan maakt hij slechts een nieuwe directory aan zonder inhoud.

Wie weet zie ik iets over het hoofd en is het wel mogelijk om meerde foto's in 1 keer van je cam naar speler te kopieren, iemand idee???

Zo niet, dan zou het zeeeer handig zijn als I-river iets in de firmware aanpast dat je meer dan 1 bestande tegelijk kan selecteren, kopieren en plakken :).

[ Voor 5% gewijzigd door Stevie_ op 21-08-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:57:Wel 1 vervelend iets...je kan slechts 1 foto per keer kopieren. Als ik een gehele directory kopieer naar 'device' dan maakt hij slechts een nieuwe directory aan zonder inhoud.
Ik doe dit ook met mijn D70 maar ik kan gewoon een hele directory selecteren en kopiëren. Misschien ligt het aan de camera of moet je je firmware even updaten.

Ik heb trouwens v1.27 E maar sinds ik deze firmware erop heb staan stopt hij spontaan met het afspelen van muziek. Hebben hier meer mensen last van? Zit eraan te denken om terug te gaan naar v1.25 E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:24:
[...]
Ik heb trouwens v1.27 E maar sinds ik deze firmware erop heb staan stopt hij spontaan met het afspelen van muziek. Hebben hier meer mensen last van? Zit eraan te denken om terug te gaan naar v1.25 E.
Probeer anders v1.28 Korean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gisteren heb ik bij een vriend geprobeerd mijn H340 op zijn computer aan te sluiten, dit lukte echter niet. Er kwam telkens te staan ''onbekend apparaat'' en ''probleem met USB apparaat'' o.i.d. Vandaag probeerde ik het weer op mijn eigen computer en lukte het in eerste instantie wel, totdat ik het net weer probeerde en ik pas na acht foutmelding eindelijk verbinding had.

Heeft iemand al eens iets dergelijks gehad, ik ben namelijk benieuwd of dit het einde kan zijn van mijn H340. Is wel weer typisch dat zoiets precies een jaar na aankoop gebeurt (30 augustus 2004 gekocht).

PS. Ik kan de speler zelf gewoon gebruiken en hij laadt ook op als de USB stekker is aangesloten.

[ Voor 13% gewijzigd door De_Klusjesman op 24-08-2005 16:03 . Reden: PS. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iriver heeft 2 jaar garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Ik heb 'm toch maar teruggebracht voor reparatie/vervanging, de harde schijf was niet meer te benaderen. Moet nu 3 tot 4 lange weken wachten en ben waarschijnlijk een deel van mijn gegevens kwijt (ik heb niet overal een backup van |:(

[ Voor 33% gewijzigd door De_Klusjesman op 24-08-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
De speler was niet meer te repareren en ik heb een tegoedbon gekregen voor de oorspronkelijke waarde (Mediamarkt). Ik heb nu een iAudio X5L 30Gb besteld met Dockingstation en AB voor dezelfde prijs. De spelers zijn grotendeels vergelijkbaar, maar ik ga er nu behoorlijk op vooruit qua speeltijd. Ik heb een jaar lang genoten van de H340 maar het is nu tijd voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
De_Klusjesman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:31:
De speler was niet meer te repareren en ik heb een tegoedbon gekregen voor de oorspronkelijke waarde (Mediamarkt). Ik heb nu een iAudio X5L 30Gb besteld met Dockingstation en AB voor dezelfde prijs. De spelers zijn grotendeels vergelijkbaar, maar ik ga er nu behoorlijk op vooruit qua speeltijd. Ik heb een jaar lang genoten van de H340 maar het is nu tijd voor iets anders.
Da's geen verkeerde service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Hoi,

Even een vraagje zijn er voor de H320 nog LCD remote te krijgen.
Ik kan ze neergens vinden heb al tijden zitten zoeken maar overal zijn ze in bestelling.
NIemand durft een leverdatum te zeggen.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:
Hoi Hoi,

Even een vraagje zijn er voor de H320 nog LCD remote te krijgen.
Ik kan ze neergens vinden heb al tijden zitten zoeken maar overal zijn ze in bestelling.
NIemand durft een leverdatum te zeggen.

groetjes
Kijk hier eens:

http://search.ebay.nl/iRi...numZ1QQcoentrypageZsearch

Wim

• JPR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06-2024

JPR

de echte hebben ze bij advancedmp3players

directe link
heb 'm vandaag binnengekregen :-)

die andere is er een die ook werkt (niet altijd), maar geen echte h3xx remote is.

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-08 00:11
Ik heb er nog wel een liggen van de Ihp-120. Werkt prima op de H320, nog nooit gebruikt. Letterlijk.

Als je 'm wilt, mail maar ff, fixen we wat.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Ik vraag me nog steeds af hoe dat zoeken naar een mp3 werkt. Ik heb een map met een shitload aan mp3's die ik gewoon troep heb genoemd. Maar scrollen duurt nogal lang om bij een bepaald nummer te komen. Nu zag ik dat daar zo'n search functie voor moet zijn. DB scan heb ik aangezet maar ik kan met geen mogelijkheid met m'n speler in een searchfunctie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:24

mphilipp

Romanes eunt domus

benchMarc schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:01:
Ik vraag me nog steeds af hoe dat zoeken naar een mp3 werkt. Ik heb een map met een shitload aan mp3's die ik gewoon troep heb genoemd. Maar scrollen duurt nogal lang om bij een bepaald nummer te komen. Nu zag ik dat daar zo'n search functie voor moet zijn. DB scan heb ik aangezet maar ik kan met geen mogelijkheid met m'n speler in een searchfunctie komen?
Als je zoekt naar een manier om zelf een artiest in te voeren kun je lang blijven zoeken: die is er niet. Als je DB Scan aan hebt staan en je drukt op 'NAVI', kom je in een scherm met FILE, ARTIST, ALBUM en GENRE. Dat leest ie uit de ID3 tags. Dát is de DB Scan mode.
Kies uit wat je wilt en zoek zo je favo artiest, genre of album uit. Ik weet niet of dit is wat je wilt, maar meer is er niet. Ik zelf gebruik het niet, want ik heb mijn 340 zowat vol staan (dik 6900 tracks) en dan duurt opstarten zo'n minuut of 3. En aangezien ik de boel al goed (imho) had georganiseerd (letter/artiest/album/tracks) vind ik altijd wel wat ik hebben moet.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ik krijg geen zoekscherm als ik op navi druk. Ik kom meteen in de dirs terecht. Terwijl ik db scan mode wel aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
Ik ben mijn AC adapter van mijn H320 kwijt (artikel nummer: 4AD005-EUBL01 volgens mij).

zoek dus een nieuwe, maar ik kan in nederland geen winkel vinden waar ze die ook echt op voorraad hebben, of uberhaupt kunnen leveren.

In duitsland zijn ze volop leverbaar, voor rond de 10 euro. Daar komen dus nog verzendkosten bij dan. Maar voordat ik dat doe, vraag ik het dus even hier.

Wellicht heeft iemand er nog eentje ergens liggen?

bijvoorbeeld hier: http://ayoo.nm24ag.de/index.php?ART=R740040&RT=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:50
benchMarc schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:03:
Ik krijg geen zoekscherm als ik op navi druk. Ik kom meteen in de dirs terecht. Terwijl ik db scan mode wel aan heb staan.
Je moet ook een met een progje de database bouwen zodat je kan zoeken.
dat kan je met het progje doen wat op de bijgeleverde CD staat (niet handig)
of met TDT (http://tdt.sourceforge.net/)
veel succes

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Blackpanter schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:50:
[...]

Je moet ook een met een progje de database bouwen zodat je kan zoeken.
dat kan je met het progje doen wat op de bijgeleverde CD staat (niet handig)
of met TDT (http://tdt.sourceforge.net/)
veel succes
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je moet natuurlijk je ID3 tags in orde hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren een afstandsbediening (imp 550) voor de H320 besteld bij Mp3man.nl in Rotterdam. 55 euro; vette prijs!. Gisteravond nog even naar de internetsite van Mp3man.nl gegaan en vervolgens staat daar de afstandsbediening voor 59 euri; wat een hebberigheid :( Ik vind dat er wel heel erg misbruik wordt gemaakt van de vraag naar die dingen, ronduit schandalig! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, dat heet tegenwoordig inflatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een mp3 speler, en na wat zoekwerk kwam ik bij de iRiver 320GB. Ik heb hier de topic doorlezen en ben nu nog meer overtuigd.
Nu is de vraag: is dat ding nog ergens verkrijgbaar (op voorraad)? In Nederland heb ik wel een winkel gevonden, maar ik ben van België en dan zou ik vooraf moeten betalen wat ik liever niet doe.

Googlen, Pricewatch, Kelkoo, Vergelijken, winkel mailen, ... niets heeft het opgeleverd..
Weten jullie soms een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb em laatst nog bij de Mediamarkt zien liggen, in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:47:
Ik heb em laatst nog bij de Mediamarkt zien liggen, in Groningen.
Groningen is me wat ver :+

oproep: Wie heeft er recent een iRiver H320 gekocht in België of in een webshop die ook in België levert?
Of wie kent zo een winkel/webshop?

Dit zou me serieus verderhelpen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:20 ]

• FrenkyFal7
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07-2016
-

[ Voor 100% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]

• FrenkyFal7
-

[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]

Verwijderd

Mja, tijdelijk uitverkocht, ik heb de indruk dat je em nergens meer krijgen kan |:(
Toch bedankt.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://www.pixmania.be/be...-speler-20-gb-h320se.html

Er was nog een winkel in België, maar ik kan me die niet herinneren. :(

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52
Zo, ik moet komende paar weken 2x heen en weer naar enschede reizen, mooi de tijd om in de trein een film te kijken op mn H340. Vorige keer geprobeerd met PocketDivxEncoder, maar dan kan ik de map niet echt meer benaderen waar ik m mee gecodeert heb. Dan crasht mn Windows explorer na 2sec.
Dus dat lukte niet echt.. en met virtualdub lukte het toen ook niet echt. Maar nu lijkt het daarmee wel goed te gaan :) Hij is nu bezig. Ben benieuwd of het gaat lukken :)

edit: 2x in de week komende paar weken dus... :P

[ Voor 6% gewijzigd door harmageddon op 08-09-2005 20:14 ]

Aap!

Verwijderd

harmageddon schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:06:
Zo, ik moet komende paar weken 2x heen en weer naar enschede reizen, mooi de tijd om in de trein een film te kijken op mn H340. Vorige keer geprobeerd met PocketDivxEncoder, maar dan kan ik de map niet echt meer benaderen waar ik m mee gecodeert heb. Dan crasht mn Windows explorer na 2sec.
Dus dat lukte niet echt.. en met virtualdub lukte het toen ook niet echt. Maar nu lijkt het daarmee wel goed te gaan :) Hij is nu bezig. Ben benieuwd of het gaat lukken :)

edit: 2x in de week komende paar weken dus... :P
een foto van de kwaliteit is altijd leuk :9 dan weet ik wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Misschien kijk ik er overheen, maar die DB scan functie is toch niet echt nuttig. Ik bedoel, stel je hebt een hoop dirs, allemaal netjes geordend op type muziek, artist en album etc, maar je hebt één dir met zo'n 200nummers erin, allemaal gewoon crap, verschillende soorten die niet geordend hoeven te worden. Dan is het nog steeds niet nuttig om via die dbscan een bepaald nummer te zoeken, want met zoveel muziek op je speler krijg je een shitload aan albums, genres etc in je DB.
Als ik 1 nummertje wil vinden in die 200 nummers, en hij zit net halverwege duurt het met de file browser gewoon een eeuwigheid voordat ik hem heb gevonden.

Die oude creative jukeboxen hadden zelfs al een functie dat je kon zoeken op alfabet en verder. Zit deze fuctie gewoon niet in de H-3x0, of kijk ik er overheen? Misschien wel iets wat ze zouden kunnen maken in de volgende firmware dan. Is wel fijn dat je naar een dir gaat die ramvol troep staat, om daar ff te zoeken naar een nummertje dmv woordzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
benchMarc schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:24:
Die oude creative jukeboxen hadden zelfs al een functie dat je kon zoeken op alfabet en verder. Zit deze fuctie gewoon niet in de H-3x0, of kijk ik er overheen?
Zit er niet in. Sinds de aankoop van m'n h340 ben ik er gewoon een dagje voor gaan zitten, en heb de boel met The Godfather gestructureerd. Alles staat nu op \genre\artiest\album, en dat werkt wel prettig; hoef in elk geval nooit meer dan 3 pagina's door te scrollen. Met als bijkomend voordeel dat de library functie van Winamp ook meteen lekker werkt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Milly op 09-09-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52
hmm gisteravond ff de instellingen goed gezet in virtual dub, maar mn H340 wilt m nog niet afspelen...
Heeft iemand een goede setting file voor me? mail harm @ renkers dot com
Ik ga nog wel ff zelf verder kloten.. maar heb niet echt veel ervaring met virtualdub..

edit: Heb een file gevonden die werkt :) mooi!

[ Voor 9% gewijzigd door harmageddon op 09-09-2005 18:17 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:52
Je kan trouwens ook een universele dual voltage ad/dc adapter kopen van HAMA. Ik verkoop ze zelf op schiphol achter de douane, maar je moet ze ook wel ergens lokaal kunnen krijgen. Heel makkelijk, gewoon juiste plug aan het kabeltje vastmaken (en natuurlijk juiste kant op voor de polariteit), voltage instellen en inpluggen maar.

Owen
BuG2FiX schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:33:
Ik ben mijn AC adapter van mijn H320 kwijt (artikel nummer: 4AD005-EUBL01 volgens mij).

zoek dus een nieuwe, maar ik kan in nederland geen winkel vinden waar ze die ook echt op voorraad hebben, of uberhaupt kunnen leveren.

In duitsland zijn ze volop leverbaar, voor rond de 10 euro. Daar komen dus nog verzendkosten bij dan. Maar voordat ik dat doe, vraag ik het dus even hier.

Wellicht heeft iemand er nog eentje ergens liggen?

bijvoorbeeld hier: http://ayoo.nm24ag.de/index.php?ART=R740040&RT=1

Apple Certified Worden

• Stevie_
Wat ook eeerg jammer is dat je geen Playlists van Winamp e.d. erop kan gebruiken...

Of kan dat wel?

• FrenkyFal7
-

[ Voor 102% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]

• Stevie_
Lol, ik weet echt niks van me mp3 speler (bezig hem al 1 jaar en nog nooit gebruik van Playlisten gemaakt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:46
Ik ontdek ook regelmatig nog nieuwe functies na ruim een jaar gebruik. Er zitten zoveel dubbele functies onder al die toetsen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
victenn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:
Ik ontdek ook regelmatig nog nieuwe functies na ruim een jaar gebruik. Er zitten zoveel dubbele functies onder al die toetsen.
Als het goed is staan alle functies gewoon in de handleiding hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Die lees ik nooit :P ik vind alles zelf wel uit.

edit: ach ja als ik een nieuwe gadget heb dan ga ik altijd meteen aan de slag en kom ik er meestal wel uit. De meeste functies die je vaak gebruikt zijn toch logisch. Verder gewoon op die knoppen rammen en je ziet wel wat er gebeurt. In dit geval ging het om de equalizer die je kan veranderen door de a-b knop lang ingedrukt te houden die ik laatst ontdektte. Een beetje mee gespeelt maar in de praktijk gebruik ik het weinig.

[ Voor 122% gewijzigd door victenn op 23-09-2005 15:50 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
victenn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:05:
Die lees ik nooit :P ik vind alles zelf wel uit
Doe je blijkbaar niet goed als je na een jaar het nog niet door hebt :+
Tis wel aan te raden om de handleiding te lezen, zonde om allerlei features te moeten missen.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 23-09-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 100% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Modbreak:Een advertentie in Vraag & Aanbod is al genoeg... :)

[ Voor 90% gewijzigd door DeeD2k2 op 05-10-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkyFal7 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:47:
Uitverkocht....Bij www.mp3man.nl kun je de H320SE niet meer krijgen het is nog wachten tot die H340SE uitverkocht is....waarschijnlijk zullen andere winkels volgen
Kan kloppen.

Mijn H340 is namelijk zo'n 2 maanden geleden gevallen met een kapotte hdd als gevolg. Ik heb em teruggestuurd naar de webshop waar ik em vandaan had, met de toezegging van hun kant dat ze em bij hun eigen leverancier onder garantie konden laten repareren als bleek dat er aan de buitenkant geen schade als gevolg van de val was.
Na een maand niks vernomen te hebben, nam ik maar es contact met ze op. Het bleek dat er idd niks te zien was aan de buitenkant (had ik ze ook al kunnen vertellen :P) en ze hadden em bij hun eigen leverancier ter reparatie ingeleverd. Die hebben de speler vervolgens weer doorgestuurd naar iRiver (waar ie waarschijnlijk nog steeds is :( ) omdat de H340 niet meer in productie is.
Dus waarschijnlijk krijg ik alleen een nieuwe hdd en geen nieuwe speler.

Als de iRiver H340 inderdaad niet meer gemaakt wordt, dan lijkt het me logisch dat webshops als mp3man.nl uittverkocht zijn...

(of vertel ik hier nu oud nieuws? B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Huh :? Ik heb 2 weken terug ofzo mijn h340 naar rma gestuurd en ik heb gewoon een gloednieuwe terug gekregen?

Welke winkel was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:03:
Huh :? Ik heb 2 weken terug ofzo mijn h340 naar rma gestuurd en ik heb gewoon een gloednieuwe terug gekregen?

Welke winkel was het?
EasyCom Systems.

Toen ik na een maand wachten een mailtje stuurde, kreeg ik dit van ze terug:
Geachte heer Van Ingen,

Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben de mp3-speler in goede orde
ontvangen, waarvoor dank. Wij hebben de mp3-speler hier ook getest en
het defect geconstateerd. Hierop is de mp3-speler doorgestuurd naar onze
eigen leverancier welke hem voor ons onder garantie zullen vervangen.
Hier gaat helaas enige tijd overheen, omdat iRiver zelf gestopt is met
de produktie van dit apparaat. Vandaar dat wij geen nieuwe voor u kunnen
bestellen en de mp3-speler uiteindelijk via iRiver zelf weer bij ons
terug zal komen. Maar dit kan dus wel enige tijd duren. Wij vragen
hiervoor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,
dhr. R.P. van Eijkeren

EasyCom Systems
http://www.easy-com.nl
Zouden ze het uit hun duim gezogen hebben denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ze zullen wel met de productie gestopt zijn ofzo, maar ik denk toch wel dat ze nog een voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Vraagje... Zou ik gewoon de 100gig schijf uit m'n laptop kunnen halen en die in de H340 stoppen? Gaat zoiets werken of is dat al zeker no go?
M'n laptopschijf is maar een 4200 en die wil ik vervangen door 7200... Zou fijn zijn als ik die 100gig schijf nog ergens voor kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Als ik me niet vergis is de harde schijf van de iRiver een 1.8" en een laptop harde schijf 2.5". Dus ik denk niet dat het gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Daar zeg je wat... Kut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je wacht even op de 1.8" perpendiculaire HDD's van Toshiba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WebCam aansluiten op de H340???
Kan het zijn dat ik wat gemist heb?
Kwam op MP3spelers.nl H340 de volgende tekst tegen in de beschrijving:

Een high speed USB 2.0 (usb-on-the-go) is tevens aanwezig. Deze kan niet alleen digitale camera's, geheugen sticks en card readers herkennen, het is echter ook mogelijk een webcam aan te sluiten en daar dan beelden van op te nemen.

USB 2.0 zou inderdaad 1.1 moeten zijn. Maar een WebCam????

Iemand een idee of dat daadwerkelijk geprobeert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tekst kwam ik ook tegen, een paar maandjes terug!

Maar dat kan dus niet. Best lullig als je deze speler vanwege die feature koopt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:12:
[...]

EasyCom Systems.

Toen ik na een maand wachten een mailtje stuurde, kreeg ik dit van ze terug:

[...]

Zouden ze het uit hun duim gezogen hebben denk je?
Je had em gewoon zelf naar Iriver duitsland kunnen sturen, dan krijg je em het snelste terug. De mijne is net een weekje geleden terug omdat het geluid het niet meer deed. Wel vantevoren even een RMA nummer aanvragen, dan weet je dat ie niet kwijt raakt.

dus, mocht je em ongerepareed terugkrijgen (wat echt onzin is lijkt me) dan kun je dit alsnog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:42:
Je kan trouwens ook een universele dual voltage ad/dc adapter kopen van HAMA. Ik verkoop ze zelf op schiphol achter de douane, maar je moet ze ook wel ergens lokaal kunnen krijgen. Heel makkelijk, gewoon juiste plug aan het kabeltje vastmaken (en natuurlijk juiste kant op voor de polariteit), voltage instellen en inpluggen maar.

Owen

[...]
Inmiddels heb ik een PSP en die adapter is exact hetzelfde voltage en heeft ook exact hetzelfde pluggetje. werkt super!

tip: als je een car-adapter koopt voor de psp in de winkel heb je dus tevens een oplader voor jou H3xx in de auto... bij bart smit al voor 10 euro... goeie actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
rockbox begint ook op te schieten.
eerste bootloader is uit.
en er zijn al mensen die kunnen booten enz.
helaas kunnen we nog geen muziek luisteren met rockbox.
maar men verwacht dat dat niet lang meer duurt.

ps. voor die gene die niet weet wat rockbox is kijk maar eens op http://www.rockbox.org

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 98% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Ik weet dat niet de plaats is om te adverteren, maar ik heb al een advertentie op Vraag & Aanbod gezet. Ik ben op zoek naar een battery pack voor de Iriver H320. Deze zijn echter nergens meer te krijgen, want het lijkt er op dat deze niet meer geleverd worden. Heeft iemand misschien een winkel gezien waar deze nog liggen, of heeft iemand een battery pack die deze voor een redelijk bedrag wil verkopen? Ik zou het zeer op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 97% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
leuk, maar ik blijf lekker bij rockbox.
die het nu al aardig goed doet.
gapples werkt prima :D

[ Voor 57% gewijzigd door GoTman op 01-12-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Blackpanter schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:11:
leuk, maar ik blijf lekker bij rockbox.
die het nu al aardig goed doet.
gapples werkt prima :D
Is het de moeite waard om die Rockbox software te proberen? Is het trouwens echte firmware, dus maw: moet je 'm op de reguliere manier erop zetten? En kun je makkelijk terug als het toch niet bevalt?

Wat eigenlijk de grote vraag is: is het doe het zelf software of werkt het out-of-the-box zonder al teveel toestanden?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
ik vind het zelf zeer de moeite waard.
het zit vol met leuke functies. (kan je allemaal lezen op de rockbox site)

installeren is heel simpel.
1. download de nieuwste firmware van de iriver site (v1.29 is nog niet getest dus gebruik 1.28)
2. download firmware patcher (http://www.rockbox.org/tw.../IriverBoot/fwpatcher.exe)
3. gebruik het programma (wijst zich vanzelf)
4. copy de patchet .hex file naar je iriver.
5. download de laaste daily build ( zie : http://www.rockbox.org/daily.shtml )
6. pak de zip file uit op je speler ( in de root )
7. upgrade je firmware zoals je normaal doet.

en dan boot ie rockbox.
wil je de gewoone firmware booten, dan hou je record in gedrukt in dan op play.
er af gooien is heel simpel download de firmware van de iriver site en upgrade, smijt de rockbox bestanden er af en je hebt weer een iriver zonder rockbox.

ps. dit alles op eigen risico!

[ Voor 8% gewijzigd door GoTman op 01-12-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe carry case voor men iriver h320.
maar ik kan er echt geen mooie vinden wat ik eigenlijk zoek is een soort case die heel dun is en zeer makkelijk voor de speler uit te halen.
Niet zoals de originele om in te laten zitten deze maakt hem ook zo dik.
Een belt clip moet ik nie hebben en een screen of optie tot de toetsen ook niet hij zou er eigenlijk niet vast in moeten zitten maar makkelijk uitschuifbaar zijn?
of bv de originele case zonder screen die bij de speler werd geleverd heeft iemand die nog ik zou deze evt willen overkopen.
hebben jullie hier enige goede aletrnatieven voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een flexiskin. En die kostte mij inc verzenden vauit hong kong 8 euro.
Officieel zijn ze van boxwave, maar ze zijn door een stel chinezen gekopieerd en vele malen goedkoper.
Afbeeldingslocatie: http://www.boxwave.com/images_bw/products/activeskin/fs_iriverh320_main.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a195/Jes-hum/H320_flexiskin/8b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a195/Jes-hum/H320_flexiskin/4b.jpg

Ben er zelf nog steeds erg blij mee.

Iets heel anders:

Rockbox is echt een geweldig alternatief aan het worden voor de orginele firmware. Zeker ook omdat je tegelijk BEIDE firmwares hebt. Je kan dus als je overstapt naar rockbox altijd nog de 'normale' firmware starten.

Video's,foto's en usb-on-th-go gebruik ik dus gewoon met de normale firmware en voor de rest gebruik ik rockbox (95 % van de tijd dus). Het is een veel geavanceerdere muziek OS, die het echt geweldig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik heb net even dat rockbox erop gezet, maar ik zie niet echt het voordeel. De presentatie van de originele software is veel beter, ik heb niet voor niks een kleurenscherm.
Ook gaat de schermverlichting te snel uit, ik kon zo een twee drie niet de optie vinden om dat aan te passen. Wel handig vind ik dat je kan zien hoe lang je nog met je batterij kan doen.
Hij doet wel erg lang over het laden, ik was een liedje aan het afspelen en drukte op de navi knop. Het liedje stopte met spelen en nu doet ie al een tijdje niks meer.

edit: heb maar gewacht tot de batterij leeg was en toen weer aangezet. Ben weer een beetje verder wezen spelen. Die spelletjes zijn ook wel grappig. Kan je ook een playlist maken van liedjes uit verschillende directories?

[ Voor 25% gewijzigd door victenn op 08-12-2005 14:08 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:38:
ik heb zelf een flexiskin. En die kostte mij inc verzenden vauit hong kong 8 euro.
Officieel zijn ze van boxwave, maar ze zijn door een stel chinezen gekopieerd en vele malen goedkoper.
waar? ik wil er wel een aanschaffen voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
victenn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:50:
Ik heb net even dat rockbox erop gezet, maar ik zie niet echt het voordeel. De presentatie van de originele software is veel beter, ik heb niet voor niks een kleurenscherm.
Ook gaat de schermverlichting te snel uit, ik kon zo een twee drie niet de optie vinden om dat aan te passen. Wel handig vind ik dat je kan zien hoe lang je nog met je batterij kan doen.
Hij doet wel erg lang over het laden, ik was een liedje aan het afspelen en drukte op de navi knop. Het liedje stopte met spelen en nu doet ie al een tijdje niks meer.

edit: heb maar gewacht tot de batterij leeg was en toen weer aangezet. Ben weer een beetje verder wezen spelen. Die spelletjes zijn ook wel grappig. Kan je ook een playlist maken van liedjes uit verschillende directories?
druk voor de gein eens op de A - B toets. :)
en invoegen in je platlist doe je gewoon door de navi in de houden en wijst zich vanzelf.
en bij mij start hij binnen de 4 seconden op. (1600 bestanden)

[ Voor 4% gewijzigd door GoTman op 08-12-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai das goekoop 8 euro ,ik had boxwave al wel gezien maar het was een beetje duur vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Opstarten doet ie idd wel snel, maar volgens mij was mijn speler gewoon vastgelopen. De schijf bleef maar draaien en verder deed ie niks meer. Gelukkig wilde die wel weer opstarten toen de accu leeg was. Logischer wijs is ie nu aan het opladen als ie klaar is ga ik wel weer verder testen.
De A-B toets had ik idd gevonden, heb de menutjes al een beetje doorgekeken.
Als ie opgeladen is zal ik een proberen een playlist aan te maken.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
wat ik zelf ook zeer mooi aan rockbox vind is gapples playback en dat het FLAC onderstend (zelf die gappless).
maar het wint natuurlijk geen schoonheids prijs.
maar mss dat dat ooit nog gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Wat is dus nog steeds niet kan en graag wil, is dat je door je liedjes browsed en dat je er een uitkiest en dat je die dan toevoegt aan je playlist. Nu maakt ie telkens van de hele map een playlist.

edit: niet erg stabiel loopt nu al voor de tweede keer vast :r nu was ik een wma bestand aan het afspelen.

edit2: heb hem uitgekregen en weer aan en nummers toevoegen aan de playlist is ook gelukt :D

[ Voor 36% gewijzigd door victenn op 08-12-2005 17:01 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

victenn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:53:
edit: niet erg stabiel loopt nu al voor de tweede keer vast :r nu was ik een wma bestand aan het afspelen.
Zegt de term beta release je iets? Rockbox is nog geenszins een gereed product. Vandaar ook mijn vraag een paar dagen terug. Ik heb er zelf geen zin in om steeds een vastlopende speler te hebben of andere verstoringen. Die lui verspreiden 'm nu zodat iedereen die daar voor voelt de boel kan testen en zinvolle feedback geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
lol WMA gaat ie ook niet supporte omdat dat volgens mij closed source is.
en als je niet wil dat de helemap toegevoegd word moet je eerst op stop dan naar je eerste liedje.
navi lang in houden en dan inserte dan heb je aleen dat liedje in je playlist.

ps. ik gebruik hem nu denk ik ongveer een week en hij loopt echt niet snel vast bij mij hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door GoTman op 08-12-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was wat aan het rond zoeken op misticriver naar die goedkope boxwave skin en heb hem gevonden www.i-nique.co.uk en bij het bestellen staat er zo een blokje met coupon gedoe fzo daar geef je i-nique10 in je je krijgt 10% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:32:
was wat aan het rond zoeken op misticriver naar die goedkope boxwave skin en heb hem gevonden www.i-nique.co.uk en bij het bestellen staat er zo een blokje met coupon gedoe fzo daar geef je i-nique10 in je je krijgt 10% korting :)
jammer ik zoek er 1 voor de h120 :X daar zijn alleen die iskins voor (te duur)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:13
Heb nu ook sinds enkele dagen Rockbox "erbij" staan. Mijn bevindingen:

Musicspeler heeft veel meer opties. Playlist OTF, Gapless, Crossfaden het zit er allemaal op. Daarnaast start de speler zelf veel sneller op, en hoef je nadat je je speler aan hebt gezet, niet NOG een keer op play te drukken om het afspelen te starten (vond ik altijd een beetje raar dat dat moest). De instellingen zijn ook veel uitgebreider en vrijwel alles is in te stellen. Zo is er nu ook de optie om je muziek te ordenen op de datum waarop je hem op je speler hebt gezet, zodat je alle nieuwe nummers eerst krijgt. Erg handig.
Ook vind ik het instellen van een eigen lettertype erg handig, zodat je nu een stuk of 20 regels op je scherm krijgt waardoor het scrollen door je mappen veel sneller gaat. (het gaat uberhaupt een stuk sneller)

Nadelen zijn er natuurlijk ook:

Er wordt geen gebruik gemaakt van kleur. Het is dus best " lelijk". Je maakt er in ieder geval geen indruk mee ;)
Ook werken sommige functies niet goed en loopt de speler daardoor vast (ID3 tags weergeven in je filetree werkt niet).
Enkele flashy functies (radio, video, usbOTG) werken niet.

Maar goed, het is een hele vroege BETA, sinds een week of 2 speelt Rockbox pas echt muziek af op je speler...dus het gaat alleen maar beter worden!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Hij geeft hem toch: "i-nique10".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik moet mijn mening over rockbox na een dagje gebruik toch positief bijstellen.
Gisteren was ik een beetje boos nadat ie twee keer in korte tijd vastliep, maar ik speel nu geen wma meer af, wist niet eens dat ie erop stond.

Vanmorgen in de trein een playlist otf gemaakt en ik kon heerlijk slapen de hele reis zonder telkens van nummer te switchen :) Ook geen vastlopers meer gehad.

Goed om te horen dat dit pas een beta is want dan kan het alleen maar beter worden.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag de toestemming van men ouders gekrege om te bestellen maar heb een vage foutmelding na het ingeven van alle gegevens.
Geprobeerd met firefox en ie het prob is da je niet via gewone bankaart kan betalen dit is tijdelijk niet beschikbaar.
Ik probeer dan via het paypal systeem maar na het invullen van gegevens en confirm te klikken gaan we normaal naar hun paypal adres en dan wordt de bestelling precies niet doorgegeven.
Zou iemand van jullie deze stap ook eens willen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
-

[ Voor 110% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:05 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
RockBox heeft het mogelijk gemaakt meer met deze speler te doen dan muziek luisteren, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast