Ik twijfel nog heel hard tussen een archos gmini 402 en een iriver h320. Welke zouden jullie nemen? Het voordeel bij de iriver is dat de batterijduur langer is, maar de archos is compacter en naar mijn mening mooier.
Help!
Help!
Verwijderd
Als de keuze is langere batterijduur of een mooier compacter uiterlijk, zou ik duidelijk voor 't eerste kiezen...Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:28:
Ik twijfel nog heel hard tussen een archos gmini 402 en een iriver h320. Welke zouden jullie nemen? Het voordeel bij de iriver is dat de batterijduur langer is, maar de archos is compacter en naar mijn mening mooier.
Help!
[ Voor 4% gewijzigd door Milly op 08-08-2005 21:24 ]
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 21:19 ]
Als je 'm kiest zou ik wel opschieten als ik jou was, want zoveel zijn er niet meerVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:15:
heb met veel interesse dit topic doorgelezen en ik ben bijna om wat betreft de h320.
Geldt dat ook vor de H-340? Word er met de productie ervan gestopt?Milly schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:58:
[...]
Als je 'm kiest zou ik wel opschieten als ik jou was, want zoveel zijn er niet meer
Verwijderd
Ja, in de VS is hij al niet meer te koop!Paul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:48:
[...]
Geldt dat ook vor de H-340? Word er met de productie ervan gestopt?
Hmm, wilde er net 1 gaan aanschaffen wanneer ik de komende maanden de financien er voor had. Komt er een opvolger van of iets dergelijks? Ben nog niet helemaal verdiept in de wereld van HD mp3 spelers.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:42:
[...]
Ja, in de VS is hij al niet meer te koop!
De H10, maar die is er vooralsnog met max. 20GB. Maar er zijn zat alternatieven met meerPaul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:50:
[...]
Hmm, wilde er net 1 gaan aanschaffen wanneer ik de komende maanden de financien er voor had. Komt er een opvolger van of iets dergelijks? Ben nog niet helemaal verdiept in de wereld van HD mp3 spelers.
Verwijderd
Verwijderd
Hier nog voorradig:Paul Hewson schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:50:
[...]
Hmm, wilde er net 1 gaan aanschaffen wanneer ik de komende maanden de financien er voor had. Komt er een opvolger van of iets dergelijks? Ben nog niet helemaal verdiept in de wereld van HD mp3 spelers.
Heb je geprobeerd om het opladen via USB uit te schakelen? Misschien is het zo dat ie dan de spanning over je USB-poort negeert, en de hdd uitzet. (Aangezien je 'm in de cradle hebt staan laadt ie gewoon via de adapter op).Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:27:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat postte. Er is me iets opgevallen bij de H340. Als de computer uitstaat, maar er nog wel spanning over staat, dan geeft de USB-controller nog een signaal van leven. De H340 denkt vervolgens dat hij nog aangesloten is, als de computer uit staat. Omdat de H340 klaar moet staan om te worden gebruikt als hij aangesloten is, blijft de harde schijf ingeschakeld, ook al staat de computer uit. Ik heb hem altijd in de cradle, maar als het klopt dat de harde schijf blijft aanstaan doe ik dat niet meer. Hebben anderen dit ook (gemerkt)?
Verwijderd
Als ik de AC-adapter bekijk van mijn H320 staat daar op : Input 100-240V~50/60Hz 350mA.GfMike schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:27:
Ik ben van plan om de H320 aan te schaffen voor mijn vakantie, ik ga over een maand naar Costa Rica, men gebruikt daar 110/120 volt op het stroomnet. (net als in de VS)
Ik zou graag willen weten of de meegeleverde adapter om het aparaat op te laden ook 110/120 volt ondersteund.
[ Voor 5% gewijzigd door Stevie_ op 21-08-2005 16:59 ]
Verwijderd
Ik doe dit ook met mijn D70 maar ik kan gewoon een hele directory selecteren en kopiëren. Misschien ligt het aan de camera of moet je je firmware even updaten.Stevie_ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:57:Wel 1 vervelend iets...je kan slechts 1 foto per keer kopieren. Als ik een gehele directory kopieer naar 'device' dan maakt hij slechts een nieuwe directory aan zonder inhoud.
Probeer anders v1.28 Korean?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:24:
[...]
Ik heb trouwens v1.27 E maar sinds ik deze firmware erop heb staan stopt hij spontaan met het afspelen van muziek. Hebben hier meer mensen last van? Zit eraan te denken om terug te gaan naar v1.25 E.
[ Voor 13% gewijzigd door De_Klusjesman op 24-08-2005 16:03 . Reden: PS. ]
[ Voor 33% gewijzigd door De_Klusjesman op 24-08-2005 17:27 ]
Da's geen verkeerde service...De_Klusjesman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:31:
De speler was niet meer te repareren en ik heb een tegoedbon gekregen voor de oorspronkelijke waarde (Mediamarkt). Ik heb nu een iAudio X5L 30Gb besteld met Dockingstation en AB voor dezelfde prijs. De spelers zijn grotendeels vergelijkbaar, maar ik ga er nu behoorlijk op vooruit qua speeltijd. Ik heb een jaar lang genoten van de H340 maar het is nu tijd voor iets anders.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk hier eens:Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:11:
Hoi Hoi,
Even een vraagje zijn er voor de H320 nog LCD remote te krijgen.
Ik kan ze neergens vinden heb al tijden zitten zoeken maar overal zijn ze in bestelling.
NIemand durft een leverdatum te zeggen.
groetjes
Als je zoekt naar een manier om zelf een artiest in te voeren kun je lang blijven zoeken: die is er niet. Als je DB Scan aan hebt staan en je drukt op 'NAVI', kom je in een scherm met FILE, ARTIST, ALBUM en GENRE. Dat leest ie uit de ID3 tags. Dát is de DB Scan mode.benchMarc schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:01:
Ik vraag me nog steeds af hoe dat zoeken naar een mp3 werkt. Ik heb een map met een shitload aan mp3's die ik gewoon troep heb genoemd. Maar scrollen duurt nogal lang om bij een bepaald nummer te komen. Nu zag ik dat daar zo'n search functie voor moet zijn. DB scan heb ik aangezet maar ik kan met geen mogelijkheid met m'n speler in een searchfunctie komen?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Je moet ook een met een progje de database bouwen zodat je kan zoeken.benchMarc schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:03:
Ik krijg geen zoekscherm als ik op navi druk. Ik kom meteen in de dirs terecht. Terwijl ik db scan mode wel aan heb staan.
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Mijn dank is grootBlackpanter schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:50:
[...]
Je moet ook een met een progje de database bouwen zodat je kan zoeken.
dat kan je met het progje doen wat op de bijgeleverde CD staat (niet handig)
of met TDT (http://tdt.sourceforge.net/)
veel succes
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Groningen is me wat verRoD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:47:
Ik heb em laatst nog bij de Mediamarkt zien liggen, in Groningen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:20 ]
[ Voor 100% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]
[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]
Verwijderd
Mja, tijdelijk uitverkocht, ik heb de indruk dat je em nergens meer krijgen kanFrenkyFal7 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:41:
Hier kun je hem nog krijgen: http://www.mp3man.be/product/12494
[ Voor 6% gewijzigd door harmageddon op 08-09-2005 20:14 ]
Aap!
Verwijderd
een foto van de kwaliteit is altijd leukharmageddon schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:06:
Zo, ik moet komende paar weken 2x heen en weer naar enschede reizen, mooi de tijd om in de trein een film te kijken op mn H340. Vorige keer geprobeerd met PocketDivxEncoder, maar dan kan ik de map niet echt meer benaderen waar ik m mee gecodeert heb. Dan crasht mn Windows explorer na 2sec.
Dus dat lukte niet echt.. en met virtualdub lukte het toen ook niet echt. Maar nu lijkt het daarmee wel goed te gaanHij is nu bezig. Ben benieuwd of het gaat lukken
edit: 2x in de week komende paar weken dus...
Zit er niet in. Sinds de aankoop van m'n h340 ben ik er gewoon een dagje voor gaan zitten, en heb de boel met The Godfather gestructureerd. Alles staat nu op \genre\artiest\album, en dat werkt wel prettig; hoef in elk geval nooit meer dan 3 pagina's door te scrollen. Met als bijkomend voordeel dat de library functie van Winamp ook meteen lekker werktbenchMarc schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:24:
Die oude creative jukeboxen hadden zelfs al een functie dat je kon zoeken op alfabet en verder. Zit deze fuctie gewoon niet in de H-3x0, of kijk ik er overheen?
[ Voor 12% gewijzigd door Milly op 09-09-2005 10:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door harmageddon op 09-09-2005 18:17 ]
Aap!
[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]
BuG2FiX schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:33:
Ik ben mijn AC adapter van mijn H320 kwijt (artikel nummer: 4AD005-EUBL01 volgens mij).
zoek dus een nieuwe, maar ik kan in nederland geen winkel vinden waar ze die ook echt op voorraad hebben, of uberhaupt kunnen leveren.
In duitsland zijn ze volop leverbaar, voor rond de 10 euro. Daar komen dus nog verzendkosten bij dan. Maar voordat ik dat doe, vraag ik het dus even hier.
Wellicht heeft iemand er nog eentje ergens liggen?
bijvoorbeeld hier: http://ayoo.nm24ag.de/index.php?ART=R740040&RT=1
[ Voor 102% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]
Als het goed is staan alle functies gewoon in de handleiding hoorvictenn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:
Ik ontdek ook regelmatig nog nieuwe functies na ruim een jaar gebruik. Er zitten zoveel dubbele functies onder al die toetsen.
[ Voor 122% gewijzigd door victenn op 23-09-2005 15:50 ]
Doe je blijkbaar niet goed als je na een jaar het nog niet door hebt
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 23-09-2005 11:36 ]
[ Voor 100% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:15 ]
[ Voor 90% gewijzigd door DeeD2k2 op 05-10-2005 22:21 ]
Verwijderd
Kan kloppen.FrenkyFal7 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:47:
Uitverkocht....Bij www.mp3man.nl kun je de H320SE niet meer krijgen het is nog wachten tot die H340SE uitverkocht is....waarschijnlijk zullen andere winkels volgen
Verwijderd
EasyCom Systems.pisart schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:03:
HuhIk heb 2 weken terug ofzo mijn h340 naar rma gestuurd en ik heb gewoon een gloednieuwe terug gekregen?
Welke winkel was het?
Zouden ze het uit hun duim gezogen hebben denk je?Geachte heer Van Ingen,
Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben de mp3-speler in goede orde
ontvangen, waarvoor dank. Wij hebben de mp3-speler hier ook getest en
het defect geconstateerd. Hierop is de mp3-speler doorgestuurd naar onze
eigen leverancier welke hem voor ons onder garantie zullen vervangen.
Hier gaat helaas enige tijd overheen, omdat iRiver zelf gestopt is met
de produktie van dit apparaat. Vandaar dat wij geen nieuwe voor u kunnen
bestellen en de mp3-speler uiteindelijk via iRiver zelf weer bij ons
terug zal komen. Maar dit kan dus wel enige tijd duren. Wij vragen
hiervoor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
dhr. R.P. van Eijkeren
EasyCom Systems
http://www.easy-com.nl
Verwijderd
Verwijderd
Je had em gewoon zelf naar Iriver duitsland kunnen sturen, dan krijg je em het snelste terug. De mijne is net een weekje geleden terug omdat het geluid het niet meer deed. Wel vantevoren even een RMA nummer aanvragen, dan weet je dat ie niet kwijt raakt.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:12:
[...]
EasyCom Systems.
Toen ik na een maand wachten een mailtje stuurde, kreeg ik dit van ze terug:
[...]
Zouden ze het uit hun duim gezogen hebben denk je?
Inmiddels heb ik een PSP en die adapter is exact hetzelfde voltage en heeft ook exact hetzelfde pluggetje. werkt super!Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:42:
Je kan trouwens ook een universele dual voltage ad/dc adapter kopen van HAMA. Ik verkoop ze zelf op schiphol achter de douane, maar je moet ze ook wel ergens lokaal kunnen krijgen. Heel makkelijk, gewoon juiste plug aan het kabeltje vastmaken (en natuurlijk juiste kant op voor de polariteit), voltage instellen en inpluggen maar.
Owen
[...]
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
[ Voor 98% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:09 ]
[ Voor 97% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:09 ]
[ Voor 57% gewijzigd door GoTman op 01-12-2005 17:12 ]
Is het de moeite waard om die Rockbox software te proberen? Is het trouwens echte firmware, dus maw: moet je 'm op de reguliere manier erop zetten? En kun je makkelijk terug als het toch niet bevalt?Blackpanter schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:11:
leuk, maar ik blijf lekker bij rockbox.
die het nu al aardig goed doet.
gapples werkt prima
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
[ Voor 8% gewijzigd door GoTman op 01-12-2005 17:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door victenn op 08-12-2005 14:08 ]
Verwijderd
waar? ik wil er wel een aanschaffen voor die prijsVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:38:
ik heb zelf een flexiskin. En die kostte mij inc verzenden vauit hong kong 8 euro.
Officieel zijn ze van boxwave, maar ze zijn door een stel chinezen gekopieerd en vele malen goedkoper.
druk voor de gein eens op de A - B toets.victenn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:50:
Ik heb net even dat rockbox erop gezet, maar ik zie niet echt het voordeel. De presentatie van de originele software is veel beter, ik heb niet voor niks een kleurenscherm.
Ook gaat de schermverlichting te snel uit, ik kon zo een twee drie niet de optie vinden om dat aan te passen. Wel handig vind ik dat je kan zien hoe lang je nog met je batterij kan doen.
Hij doet wel erg lang over het laden, ik was een liedje aan het afspelen en drukte op de navi knop. Het liedje stopte met spelen en nu doet ie al een tijdje niks meer.
edit: heb maar gewacht tot de batterij leeg was en toen weer aangezet. Ben weer een beetje verder wezen spelen. Die spelletjes zijn ook wel grappig. Kan je ook een playlist maken van liedjes uit verschillende directories?
[ Voor 4% gewijzigd door GoTman op 08-12-2005 15:37 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door victenn op 08-12-2005 17:01 ]
Zegt de term beta release je iets? Rockbox is nog geenszins een gereed product. Vandaar ook mijn vraag een paar dagen terug. Ik heb er zelf geen zin in om steeds een vastlopende speler te hebben of andere verstoringen. Die lui verspreiden 'm nu zodat iedereen die daar voor voelt de boel kan testen en zinvolle feedback geven.victenn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:53:
edit: niet erg stabiel loopt nu al voor de tweede keer vastnu was ik een wma bestand aan het afspelen.
[ Voor 17% gewijzigd door GoTman op 08-12-2005 17:06 ]
Verwijderd
jammer ik zoek er 1 voor de h120Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:32:
was wat aan het rond zoeken op misticriver naar die goedkope boxwave skin en heb hem gevonden www.i-nique.co.uk en bij het bestellen staat er zo een blokje met coupon gedoe fzo daar geef je i-nique10 in je je krijgt 10% korting
[This space is for rent]
PSN: Sluuz
[ Voor 99% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:05 ]
Verwijderd
[ Voor 110% gewijzigd door FrenkyFal7 op 22-07-2009 16:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq