Halflife 2 zo ontworpen dat geen enkele noob meer kan balen onie?? Ik speel al behoorlijk lang weet ik hoeveel games in verschillende genres waaronder strategy, first person shooters, tactical, enz, maar ik kon halflife 2 NIET, ik zeg NIET spelen. Het was gewoon te saai en te moeilijk om de weg te vinden voor mij. Zeg niet dat ik in geen enkel spel de weg kan vinden, want Prince Of Persia is een eitje.rapture schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:24:
[...]
Half-Life was veel te moeilijk voor veel spelers, ik verschiet ervan hoeveel CS'ers Half-Life 1 nog niet uitgespeeld hebben. Laat staan wat de grote massa ervan bakt.
Dankzij commercie is Half-Life 2 speciaal ontworpen zodat geen enkele n00b meer kan balen. Voor mij geen Half-Life 2 en zeker niet met dat Steam gedoe. Als ze over paar jaar de stekker uittrekken, dan zit je daar met de waardeloze originele doos + cd-roms.
[edit] Owja, de graphics in halflife 2 en CS Source zijn prachtig, maar sommige dingen zijn nog steeds niet realistisch, terwijl dat al vanaf CS 1.1 het belangrijkste is: botjes en tegenstanders afschieten. Als je iemand door het hoofd schiet (headshot) dan valt ie meteen neer zonder een kik, okee, dat is nog een beetje realistisch, maar zo'n tegenstander valt ALTIJD achteruit, nooit opzij, dat kan ja kats niet. Als je iemand in de voet schiet loopt ie gewoon door. KAN NIET Hij moet op zijn minst gaan strompelen. Als ik iemand in de borst schiet valt ie meteen dood neer, KAN NIET (niet altijd iiv). Als ze het leuk hadden gemaakt zorgden ze ervoorr dat die bot op zijn knieen bleef staan en met zijn handen naar z'n borst greep en schreewde van de pijn. DAT IS REALISME
Een ding: Zeg niet dat ik ruw ben ofzo, maar als je een spel maakt waarbij het de bedoeling is, elkaar genadeloos af te slachten, moet je het natuurlijk wel een beetje realistisch overbrengen....
[ Voor 35% gewijzigd door jealma op 18-04-2005 12:07 ]
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome