[XP] gezeik met poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
AAAAAAAAARGH! Ik word er gestoord van!
* collission trekt haren uit zijn hoofd....
Ik zit hier op een PC met enkel McAfee Virusscan en BlackICE, zonder netwerk direct aan het internet, en ik kan niks! |:(
UT2K4 server maken: onmogelijk, mensen kunnen niet connecten, en ik heb netjes in BlackICE alle benodigde poorten open gezet. Zelfs met BlackICE uit werkt het niet.
Zelfde probleem bij FTP's: mensen kunnen niet connecten.
Ik moet in DC++ noodgedwongen passive mode selecteren, want mensen kunnen met active mode wel van mij downloaden, maar searchen en zelf downloaden kan ik niet. Ik snap er geen reet van. En dit is niet de eerste keer, want hiervoor had ik op Win2k met Norton Firewall 2003 bij XS4all exact dezelfde problemen met een totaal andere computer met totaal andere specs. En nu draai ik Windows XP met BlackICE bij Tiscali, EN IK KRIJG HET NOG STEEDS NIET VOOR ELKAAR!

Ik ben echt de wanhoop nabij, want ik heb inmiddels alles al geprobeerd. Weet iemand hoe ik nou eindelijk een keertje fatsoenlijk gebruik kan maken van DC++ en games zonder in beveiliging in te moeten leveren? Want ports open zetten in BlackICE en hele IP-ranges allowen werkt niet. :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
heb je geen hardwarematige firewall die de boel blokt??

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

je modem heeft een ingebouwde router waar je poorten moet mappen?

Het Grote Poortmappingsverhaal

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit hoort niet in Windows Operating Systems thuis maar in Network Troubleshooting, maar op deze manier heeft het geen zin ;)
Open even een nieuw topic in Network Troubleshooting met genoeg relevante info :)

Dit topic is gesloten.