Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lol, ik zat ongeveer hetzelfde te denkenRakkerzero schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:37:
offtopic:
/me Na al die verhalen van ispierings mompelt Rakkerzero iets over grootheidswaanzin![]()
Ook wenst Rakkerzero ispierings suc6 dat ie eind van de week op lvl 80 zit
Nog ff wat plaatjes erbij
Clan fotoshoot met de twee nieuwe aanwinsten (waaronder ondergetekende

Lekker hakken met party -deel 1

Lekker hakken met party -deel 2

[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 17-02-2005 00:42 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
welterusten iedereen
Verwijderd
dat denk jij...Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:46:
Ik heb geen grootheids waanzin, jullie verbeelden je dat jullie onaantastbaar zijn met een hoge dodge, zet eerst dat maar es uit je kop.
ik vocht met mij lvl 65 hawker laatst tegen een lvl 70 muse en je raad het al, die muse was zomaar kapot. ze begon aan te vallen, en al zijn aanvallen werden gedodged, tot dat ze instant stond te healen. als ze me raakte, raakte ze ook best 100/150 hp eraf, maar dat gebeurde dus niet vaak.
en zelfs champ lvl 75 kwam niet door m'n dodge heen, zelfs zijn skills miste. sorry ispierings maar ik zie niet in waarom jij zo'n uitzondering zo moeten wezen ...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 01:01 ]
Verwijderd
Je zegt zelf dat er schade aan werd gedaan, tada!
Wat ik beweerde is dat ik iig door de dodge kan heenkomen.
Omg, wat een malloten dat je het gelijk niet goed leest.
Ik zal niet altijd winnen nee maar iig kom ik we ldoor de dodge heen.
Daar gaat het niet alleen om, bedenk wel dat jouw eigen ervaringen niet perse voor iedereen de juiste zijn, dus iets minder hoog van de toren blazen zou ook geen kwaad kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:46:
Ik heb geen grootheids waanzin, jullie verbeelden je dat jullie onaantastbaar zijn met een hoge dodge, zet eerst dat maar es uit je kop.
Met opmerkingen als: "handelen zit me schijnbaar in het bloed en jou niet, het is niet geluk ofzo maar dingen in zien." tegen XbastarD die toch wat meer ervaring heeft dan jij maak je jezelf ook niet bepaald populair. En by the way, als ik het lvl van Diaz heb kan ik hem ook wel wat raken waarschijnlijk, alleen ben ik dat nog niet, en dat is waar het uiteindelijk om gaat denk ik.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Iig vandaag weer 400K erbij, gaat erg lekker.
Gelijk maar een cart gekocht, en weer wat stuff ingekocht om te handelen
En net voordat de server d/c wilde ik angel wings kopen voor 400K maar ja, net te laat

Iig ik denk dat ik es wat minder ga kopen en inkopen, moet ff hier wat bewijzen in lvl's denk ik voordat jullie stil houden, dan gain ik wel 3 lvl's per dag denk ik zo
Maybe meer, heb geen guide gevonden voor de main quest dus ik kan niet rekening houden met hoeveel xp ik ga krijgen.
Iig 2nd job ligt binnen handbereik, 3 dagen schat ik zo, maybe 4 en dan kan ik aan die quest beginnen
mjah als je 14u+ per dag speelt is 3 lvl's idd wel te doen per dag... maar lv 67 to 70 haal je niet in 1 dag denk ik. sterker nog... meeste mensen doen 2/3 dagen over second job change quest
al zal dit natuurlijk ook bij elke char verschillen en hoeveel je speelt
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 17-02-2005 08:29 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Mooi is dat, zitten wij er niet bijHaan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:30:
[...]
Clan fotoshoot met de twee nieuwe aanwinsten (waaronder ondergetekende)
[afbeelding]
Nemor is nog de meest coole dude, die werpt zich altijd letterlijk en figuurlijk in de strijd, die gast is echt maf
Ik moet misschien maar eens samen met iemand gaan spelen, maar de meesten die ik tegenkom, typen ongeveer 2 woorden per minuut, dat schiet niet op met uitleg
ach...in een volgend leven lach je er om!
Druk eens op ALT+Q, en kijk bij je quest. Dan zie je daaronder een vakje waar de stings terecht komen die je nodig hebt.
Het is dan ook de 1e keer dat ik zo'n soort game speel (ik ben zelf meer van de first person shooters, die zijn ongelooflijk simpel vergeleken met een MMORPG), bedankt voor de tip iig!Haan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:09:
Je bent zeker de tiende die dit vraagt intussen![]()
Druk eens op ALT+Q, en kijk bij je quest. Dan zie je daaronder een vakje waar de stings terecht komen die je nodig hebt.
Deliriant isti Romani.
Tijd om een FAQ op te zetten, voor quests en andere vragenHaan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:09:
Je bent zeker de tiende die dit vraagt intussen![]()
Ben nu level 47, Heb 105 union points en heb besloten om er maar 130 te gaan halen en de wielen te kopen, dit schiet namelijk niet op en de moldy quest begint zo saai te worden

Op naar level 50 voor mijn drivers licence
Het gaat hier om soldier job quest, niet Luna quest!Saryon schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:14:
En let er ook op dat je Queen Honeybees of Master Queen Honeybees killed, anders krijg je inderdaad niets. Dat geldt trouwens ook voor de Fighter Leki's, zij zijn de enige die die Claws geven. (die kun je trouwens het beste aan de rand van Lake Anima hunten, had ze in 5 minuten)
Verwijderd
ligt eraan. als je allemaal rond het zelfde lv zit dan wel. als je exp ashre met je party op lvl based heb dan niet. gezien het hoogste lv persoon van de party alle exp opslurpt danVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:31:
Met een stuk of 4 a 5 man partyen gaat een stuk sneller kwa experience merk iknet ff actief beesten geslacht en ben in 2 uurtjes van level 35 naar 37 (en een half) gegaan
p.s. sry dat i ker gistere neit was Clan, nu sta ik weer niet op de clan foto
ach volgende keer beter. ben er vanaaf denk ik wel
Verwijderd
Mja, waar ik dtegen deed hjadden we afgesproken zonder meats, en dan is het echt te doen.daves2hd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:28:
mjah ik zat laast tegen een lv 60+ combat muse.. die probeerde me ff af te maken.. lukte dus van geen kant ik ontweek vijna alles wat ze naar me gooide, en als ik geraakt werd. ff meat eten healt i ktoch wel weer tot vol tot ze weer es raakt. ondertussen lekker trug schieten. enige nadeel was dat die slet heel de tijd heal deed en dat is stukkie makkelijker dan meat. maar jah. of ze 600 potions had voor MP als ik 600 voor meat had vraag ik me af. het is dat de rest van haar clan tegen mij kwam. ( ik was verder alleen )...
mjah als je 14u+ per dag speelt is 3 lvl's idd wel te doen per dag... maar lv 67 to 70 haal je niet in 1 dag denk ik. sterker nog... meeste mensen doen 2/3 dagen over second job change quest
al zal dit natuurlijk ook bij elke char verschillen en hoeveel je speelt
Daarbij heb ik ook een 400 poitions van 500 mp dus ik ben ook niet zo vlug uitgeschakeld
Anyway tot aan lvl 60 kun je makkelijk 3 lvl's per dag doen of meer, 60-70 is idd moeilijker, als ik zo door ga zit ik nu aan 2, maar ik heb een geweldige clan en 2nd job quest doet iedereen me twat hulp in een party in 3 uurtjes tijd
Nu al 4 die de 2nd job quest hebben gedaan en ik in 3 dagen tijd nummer 5 met geluk.
Later vandaag ga ik es kijken wat ik max kan gainen nu nog, moet iig tot lvl 70 zien te komen, aangezien gorge of silent nu niet lekker te solo'en is, net paar lvl's voor te kort nog.
Btw een van onze clan mebers heeft een unique, een paars wapen ofzo, iemand enig idee waar ik daar info over kan vinden?
Ik weet dat de master golem ze dropt en er maar eens in de zoveel dagen een gedropt wordt maar das ook al... (Er wordt beweerd dat er van ieders maar 5 zijn maar ik heb al bewijs dat van die rake hands versie al meer in omloop zijn, echter heb ik nog geen unique staff gezien of wand?)
OopsHaan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:19:
[...]
Het gaat hier om soldier job quest, niet Luna quest!Dus praat die arme jongen geen trauma aan door op veel te sterke beesten te laten jagen
Ach, levelt ie gelijk ook lekker snel
Deliriant isti Romani.
Grmbl ksta er ook niet bij... en Nem0r is in elke game een rusher, hij werpt zich altijd bovenop zijn tegenstanders!cardinal808 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:21:
[...]
Mooi is dat, zitten wij er niet bij![]()
Nemor is nog de meest coole dude, die werpt zich altijd letterlijk en figuurlijk in de strijd, die gast is echt maf
Sjonge gister eindelijk die Key gevonden bij het verslaan van die Whoopy Kings... 20 man was aan het hunten op die beesten.
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel uur je per dag speelt, maar ik doe er dikke 4 a 5 voor een level bij level 64.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 06:09:
Tja, ik wil weer wat punten van hierboven ontkennen maar goed, ik ga er niet tegen in.
Iig vandaag weer 400K erbij, gaat erg lekker.
Gelijk maar een cart gekocht, en weer wat stuff ingekocht om te handelen
En net voordat de server d/c wilde ik angel wings kopen voor 400K maar ja, net te laat
Iig ik denk dat ik es wat minder ga kopen en inkopen, moet ff hier wat bewijzen in lvl's denk ik voordat jullie stil houden, dan gain ik wel 3 lvl's per dag denk ik zo
Maybe meer, heb geen guide gevonden voor de main quest dus ik kan niet rekening houden met hoeveel xp ik ga krijgen.
Iig 2nd job ligt binnen handbereik, 3 dagen schat ik zo, maybe 4 en dan kan ik aan die quest beginnen
Oja gisteren had ik veel weapons etc gekregen bij Dongaas warrior bij de ingang van gorge of silent,
veel succes voor mensen die nog wat weapons willen hebben.:)
mm ben 2.5 uur bezig met die coal mine golem workers ofzo aan kille voor auto quest maar nog steeds geen boekje weg ik moest van mildurn naar cave egaan of moest ik daartussen nog met iemand praten heb 3 van die scroll in me quest dingetje.
wil me dure cart aan
@ Legion : Jongens, ben vanavond pas om 22:00 thuis, ik hoor wel als jullie me nodig hebben op CE.
Anders ga ik lekker verder met de Luna Quest, begin nu mooie items, zuly en Exp. te krijgen
Deliriant isti Romani.
Voor de mensen die vastzitten met de quest van Hobert, ik heb 'm net gehaald, hier is de oplossing:
Één van de items is een necklace met een inscriptie. Deze inscriptie heeft de naam Pine erin.
Pine is een NPC maar heeft zelf de naam 'Paayne'. Je kunt hem bij het noord-oostelijke spawn punt in Lake of Anima vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door NitroX infinity op 17-02-2005 14:39 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
mmm saaie questSaryon schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:00:
Als je die 3 scrolls al hebt staan is het gewoon een kwestie van geduld en nog eens geduld. Ik heb gemerkt dat de eerste scroll bij mij snel verdween, de tweede redelijk snel, maar de derde was echt een verschrikkingVooral omdat er 8 man stond te wachten op een paar coal goblins, die maar af en toe kwamen. Heb ik mazzel dat ik Bow Hawker ben
![]()
@ Legion : Jongens, ben vanavond pas om 22:00 thuis, ik hoor wel als jullie me nodig hebben op CE.
Anders ga ik lekker verder met de Luna Quest, begin nu mooie items, zuly en Exp. te krijgen
al zon 50 van die beesten solo gekillt en nog niet
Verwijderd
Helemaal mee eens... Ik heb even geteld hoevaak je in je berichten het woordje 'ik' gebruikt. 8x in de 2 laatst geposte berichten....Ik denk dat het ook een beetje ligt aan het feit dat je op de laatste pagina's nogal uitgebreid uitweidt over je eigen kunnen e.d. Dat komt misschien een klein beetje arrogant over op anderen
Verwijderd
Doen jullie me het maar es na, ik heel de een na de andere in hier.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:28:
[...]
Helemaal mee eens... Ik heb even geteld hoevaak je in je berichten het woordje 'ik' gebruikt. 8x in de 2 laatst geposte berichten....
heb de servers die genoemd zijn in dit topic geprobeerd (welgeteld 1
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een mirrortje aan te maken?
Verwijderd
Ja en ik kom er meestal ook levend uitWrack schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:08:
[...]
Grmbl ksta er ook niet bij... en Nem0r is in elke game een rusher, hij werpt zich altijd bovenop zijn tegenstanders!
Sjonge gister eindelijk die Key gevonden bij het verslaan van die Whoopy Kings... 20 man was aan het hunten op die beesten.

Verwijderd
hahahacardinal808 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:21:
[...]
Mooi is dat, zitten wij er niet bij![]()
Er staat wel ergens in het topic een Emule hash. Mirrors zijn er namelijk bijna niet, of anders gewoon aanzetten en gaan slapenFirestorm schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:03:
ik wil dit spel ook graag eens spelen, alleen die downloadserver is echt ontzettend brak :x
heb de servers die genoemd zijn in dit topic geprobeerd (welgeteld 1en via google lukt het me ook al niet (zoeken op filename)
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een mirrortje aan te maken?
misschien voor in de TS:cardinal808 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:47:
[...]
Er staat wel ergens in het topic een Emule hash. Mirrors zijn er namelijk bijna niet, of anders gewoon aanzetten en gaan slapen
kreeg van MWee op irc een tip: flashget
opent 10 connecties van 12kb/sec naar de standaard server.
Before me there were many, after me there will be none
Verwijderd
HierJay-K schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:52:
Mmh, speel nu 2 dagen, alleen kan atm niet inloggen, is er een site waar te zien is of de servers down zijn etc??
Dus nu heb ik weer een hawker gemaakt
Ben nu pas lvl 12 maar kan zeggen dat als je die hoge quality pijlen neemd lvlen echt als een speer gaat

May Lyssa aid you
Maar ff een ander probleem:
Ik heb ongeveer ieder half uur, soms maar een kwartier, dat de PC gewoon vastslaat...
Iemand anders ook dit probleem?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Over je probleem, slaat je pc vast of alleen het spel? Kun je dus bijvoorbeeld gewoon naar je bureaublad dan is het spel vastgelopen en dan zou je ook die Koreaanse foutmelding moeten krijgen. Is het je pc zelf die vastslaat dan heb je een ander (groter) probleem en is je pc blijbaar niet stabiel. Dan zou je hiermee eens kunnen beginnen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Nou, het spel slaat volgens mij vast, want het is een beetje vreemd. De muziek loopt wel door. Zodra ik op die mooie vierkante Windows toets druk, is het geluid weg, en zodra ik er weer op druk is het geluid er weer. De muis kan ik ook nog prima bewegen, dat is ook geen probleem. Maar ik kan niet meer in Windows komen, alleen reset is een mogelijkheid...makje schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:11:
Nee, het geplande wekelijkse serveronderhoud was vanochtend om 6 uur onze tijd. De huidige downtime staat niet vermeld op de website en zal dus niet gepland zijn.
Over je probleem, slaat je pc vast of alleen het spel? Kun je dus bijvoorbeeld gewoon naar je bureaublad dan is het spel vastgelopen en dan zou je ook die Koreaanse foutmelding moeten krijgen. Is het je pc zelf die vastslaat dan heb je een ander (groter) probleem en is je pc blijbaar niet stabiel. Dan zou je hiermee eens kunnen beginnen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
En ik heb idd al een keer zo Koreaanse foutmelding gehad, maar nu inmiddels al een hele tijd niet meer gezien...
Dus ik vroeg me af of iemand daar ook last van had, en er ook een oplossing heeft gevonden...
+ de twee vorige berichten van onze Frank:Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:57:
hoe lang blijft die server dead:@:@:@:@:@:@
Deze in totaal 3 zinnen zouden volgens mij makkelijk in 1 bericht gepast hebben, bovendien waren er waarschijnlijk ontelbaar veel mensen aan het partyen op dat moment. Als al die mensen dat hier zouden posten kan ik vanavond nog ROSE Topic 4 openen
[ Voor 3% gewijzigd door Saryon op 17-02-2005 18:57 ]
Deliriant isti Romani.
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:57:
hoe lang blijft die server dead:@:@:@:@:@:@
Dear users
This is International ROSE Online.
Server will be temporarily down for Server. During 2 hours of maintenance, you will be unable to log
into ROSE Online.
Scheduled Maintenance Times:
14:00 - Seoul/Tokyo
21:00 - Los Angeles
00:00 - New York
05:00 - London
06:00 - Paris
11:00 - New Delhi
13:00 - Singapore
15:00 - Sydney
Thank you for your cooperation
IROSE GM Team
Gravity.
Parijs en Nederland hebben allebei als tijdzone GMT+1 dus zou de maintenance 6 uur vanochtend hebben plaatsgevonden...
[ Voor 3% gewijzigd door 2020Media op 17-02-2005 19:16 ]
May Lyssa aid you
even een vraagje aan alle posters en wat info
elke week krijgen we weer de posts met servers zijn down, hoe lang, hoe laat, waarom..
Ik zal het even uitleggen ROSE team heeft elke week een server onderhoud. deze duurt meestal 2/3 uur. je kan zien wanneer en hoe lang hij duurt op http://www.roseon.com/news/NoticeList.asp?nType=1 . hier staat ook info of er dan een update komt, en wat er veranderd is..
Het is danwel niet mijn start topic, maar we hoeven niet te racen naar een deeltje 4.. als we allemaal daar eerst op kijken. scheelt een hoop spam binnen 2 uurtjes over servers die down zijn.
Echter overwegende dat er onderhoud was gepland voor vanmorgen 6 uur, er vannacht om 3:15 uur een melding van de gm was dat 3 uurtjes na melding de server plat zou gaan voor 2 uurtjes én er vervolgens om 8:00 uur nederlandse tijd een topic geopend werd op 7hearts.net dat de server weer up was lijkt het mij aannemelijk dat de huidige downtime NIET het geplande serveronderhoud betreft.
Ik hoop dat -na controle op de officiële website waaruit blijkt dat er geen onderhoud gepland was maar jijzelf wel problemen ondervind met inloggen- we nog wel even mogen checken alhier of de indruk klopt dat het probleem niet individueel is, maar dat de server platligt?
Dank u vriendelijk
maar ik ben met je eens, genoeg posts hieraan gewijd nu. Nu enkel wachten totfat de problemen opgelost zijn
[ Voor 6% gewijzigd door makje op 17-02-2005 19:10 ]
Tot 2 minuten geleden dus
Nouja, maar even wachten tot het opgelost is
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Voor dat ik daarmee ga klote moet ik wel zeker van zijn dat het dat niet is

En in de takebalk staat "server dead"
[ Voor 16% gewijzigd door rhodium op 17-02-2005 19:22 ]
Verwijderd
Dat komt omdat alleen de account server offline is. Dus alleen bij inloggen heb je een probleem atm.chemmie schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:15:
Ik ben er net pas afgegooid, heb er gewoon de hele middag op kunnen zitten.
Tot 2 minuten geleden dus
Verwijderd
De chemical materials zijn de poeders, hoe hogere kwaliteit poeder hoe groter de slagingskans is en daarnaast beinvloed poeder de toegevoegde stats -> betere poeders geven meer kans op betere toegevoegde stats.
Voor de stappen in upgrades heb je nodig:
(1) Low Essence
(2) Essence
(3) Low Ether + black heart
(4) Ether + green heart
(5) High Ether + blue heart
en verder kan ook nog, maar heb ik geen ervaring mee
Het item wat je wilt upgraden bepaald hoeveel poederes en essences je nodig hebt, wel kost elke volgende stap steeds meer poeders en essences dan de vorige.
@ Arale: er zou HELEMAAL NIEMAND gekickt gaan worden. Iedereen is om 6 uur vanochtend al gekickt voor het serveronderhoud. Daarna is niemand meer gekickt, alleen is het sinds kwart over 5 vanmiddag niet meer mogelijk om in te loggen.
Lees dus eerst de draad....
Edit2: Bedankt Vinneh, ik had idd de kleur hearts omgedraaid. Overigens kloppen die slagingspercentages niet helemaal, een item met slot heeft hogere kwaliteit poeders nodig dan een item zonder slot. Volgens mij heb jij daar de lijst voor slotted items
[ Voor 42% gewijzigd door makje op 17-02-2005 19:48 ]
Verwijderd
Required Materials for upgrading
+0 ~ +1 : Low Essence + Powder (Blue Powder gives 99%)
+1 ~ +2 : Essence + Powder (Pink Powder gives 99%)
+2 ~ +3 : Low Ether + Powder + 1 Black Heart (Rainbow Powder gives 99%)
+3 ~ +4 : Ether + Powder + 1 Green Heart (Pb chemical item gives 99%)
+4 ~ +5 : High Ether + Powder/Chemical Material + 1 Blue Heart (Na Chemical item gives 99% )
+5 ~ +6 : Iricer + Chemical Material + 2 Pink Heart (Ti Chemical item gives 99%)
+6 ~ +7 : Hime + Chemical Material + 2 Orange Heart (Ti Chemical item gives 68%)
+7 ~ +8 : Low Ethnic + Chemical Material + 2 Golden Heart (Ti Chemical item gives 44%)
+8 ~ +9 : Ethnic + Chemical Material + 3 White Heart
Powders | Quality | Essences | Quality |
Gray Powder | 06 | Low Essence | 30 |
Black Powder | 08 | Essence | 34 |
Green Powder | 10 | Low Ether | 38 |
Blue Powder | 13 | Ether | 42 |
Pink Powder | 16 | High Ether | 46 |
Orange Powder | 19 | Iricer | 50 |
Golden | 27 | Hime | ?? |
Transparent Powder | 31 | Low Ethnic | ?? |
Rainbow Powder | 35 | Ethnic | ?? |
Nog wat chemical's gevonden:
Lisent(CU) 45
Lisent(FE) 40
[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 18-02-2005 15:06 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik krijg constant zo'n melding, alleen staat er bij mijn in m'n taakbalk ClientWND en error, maar geen server deadRddr schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:19:
Oke als de servers plat zijn krijg je dan een vage melding hier over als je inlogt want ik las over een bugje dat je moest oplossen of zo met inloggen..
Voor dat ik daarmee ga klote moet ik wel zeker van zijn dat het dat niet is
[afbeelding]
En in de takebalk staat "server dead"
|>
KuchSimon schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:08:
[...]
Ik krijg constant zo'n melding, alleen staat er bij mijn in m'n taakbalk ClientWND en error, maar geen server dead
Gewoon wachten dus.
Ik had gewoon de pech dat ik precies tegen een kritieke bug aanliep blijkbaar, waardoor de boel crashte en ik opnieuw moest inloggen (wat nu dus even niet gaat).
De rest ook zo'n last van ontwenningsverschijnselen?
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
ik ben nu muse en heb level 2 ondersteuning ( dat je andere sneller kan laten lopen) . kan je jezelf ook sneller laten lopen ?? en hoe moet dat dan ? ik krijg het niet voor elkaar, krijg telkens iets van ongeldig charter ofzo? ( weet het niet precies)
Maar ik had het gister ook, eergister ook, en die dag ervoor ook. Kan dat nou daardoor komen?chemmie schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:13:
[...]
Kuch
Gewoon wachten dus.
Ik had gewoon de pech dat ik precies tegen een kritieke bug aanliep blijkbaar, waardoor de boel crashte en ik opnieuw moest inloggen (wat nu dus even niet gaat).
De rest ook zo'n last van ontwenningsverschijnselen?
|>
weet niet precies hoe het nu met muse en op zelf casten zit. wel weet i kdat je jezelf kan seleceren door op je naam te klikken links boven. ( schermpje waar ook HP, MP, EXP% en wapen staat ). in party kun je ze zelf selecteren door op je eigen naam te klikken in party scherm.. al geprboeerd op deze manieren? zo ja,.. beat medisinfector schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:35:
mooie tijd voor een vraagje![]()
ik ben nu muse en heb level 2 ondersteuning ( dat je andere sneller kan laten lopen) . kan je jezelf ook sneller laten lopen ?? en hoe moet dat dan ? ik krijg het niet voor elkaar, krijg telkens iets van ongeldig charter ofzo? ( weet het niet precies)
Maar ik kan mooi mn Guardian tree quest nu afmaken nu er geen hond is
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ja dat weten we nu wel na je vijfde post...Ik word echt helemaal gefrustreerd door die account server. zucht......

Kun jij in godsnaam in je eentje een klaagtopic openen en hier ophouden met dat gezeik?Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:58:
Ik word echt helemaal gefrustreerd door die account server. zucht......

Als je de hints niet helemaal begrijpt, dan maar even zo
Deliriant isti Romani.
Als je je ogen dichtdoet, is het net of je aan het spelen bent, maar dan met je ogen dicht
ik ga het morgen maar eens proberen, denk niet dat ik er vanavond nog op ga komendaves2hd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:42:
[...]
weet niet precies hoe het nu met muse en op zelf casten zit. wel weet i kdat je jezelf kan seleceren door op je naam te klikken links boven. ( schermpje waar ook HP, MP, EXP% en wapen staat ). in party kun je ze zelf selecteren door op je eigen naam te klikken in party scherm.. al geprboeerd op deze manieren? zo ja,.. beat me
cker zijn die mooi!!!0siris schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:38:
nu het toch allemaal niet werkt, hebben jullie de geluidjes al gechecked in :\Program Files\Rose Online\Sound\? En dan met name de BGM map? D'r zitten zeker leuke dingen tussen
Als je je ogen dichtdoet, is het net of je aan het spelen bent, maar dan met je ogen dicht
vooral die van de events zijn mooi
Verwijderd
Ik ben toevallig ook ff aan het luisteren, erg leukRakkerzero schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:27:
[...]
cker zijn die mooi!!!
vooral die van de events zijn mooi
Jammer dat ik vandaag mn Bully back shield niet kan dragen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 22:51 ]
Klinkt als kerstmis event naar mijn oortjesVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:50:
[...]
Ik ben toevallig ook ff aan het luisteren, erg leuk. ik vraag me af welke level Event2_carol is .
wel stoer al die muziekjes
Snow01_Lunar klinkt wel tof
we kunnen ook met z'n alle lekker irc://irc.tweakers.net/ROSE op het IRC kannaal gaan chatten ipv dit topic volspammen omdat we ons vervelen
p.s. mIRC is eventueel te dloaden op: www.mirc.com
Mocht je toch de drang hebben te blijven spammen over de servers doe het dan op het 7hearts forum lopen al zat topics erover
[ Voor 71% gewijzigd door daves2hd op 17-02-2005 23:41 ]
Ben nu gestopt met spelen.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:50:
Ben je trouwens nog steeds aan het spelen ?
Had geen zin meer.
Morgen ga ik mn lvl afmaken zodat ik mn little angel wings kan dragen.
als eht zo doorgaat vind ik wel dat ik weer zo'n event verdien
weet iemand een union die nog quets hebben die op lv 50+ het nog waard zijn? ik zit nu bij Rightious knights (of hoe je het ook schrijft
jammer dat het niet druk is op IRC, de mensen die geweest zijn was het iig wel leuk mee >_<;; kom gerust eens langs. ik ga net als de meeste nu ook maar naar bed.. toch niets te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 18-02-2005 00:23 ]
Hoe kom je er op, ingame geluidjes luisteren met je ogen dicht.
Zat er vanacht rond een uur of 12, half 1 nog op, heerlijk rustig.
Potje levelen met zn 4en tegen Aqua Kings in Elveroon Desert.
Vanmiddag / -avond verder
Ik zit ook bij de Rightious Knights, maar ik vind de unions nogal flauw. Ze hebben behalve de quest voor de cart niet echt een meerwaarde. De items die je kan kopen zijn namelijk ook niet om naar huis te schrijven.daves2hd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:18:
weet iemand een union die nog quets hebben die op lv 50+ het nog waard zijn? ik zit nu bij Rightious knights (of hoe je het ook schrijft) en vind 45 Elder Doonga hunten voor 5 MP en 5 HP potions alleen het niet waard. welke union geeft er een lekkere exp bij of iets anders waardevols
Ik heb vanavond weer de tijd om te spelen en dan koop ik voor 130 points wat onderdelen en de rest van de cart koop ik gewoon, nou nog 25 points halen.
Daarna weet ik niet wat ik met de union doe, maar ik heb een flauw vermoeden dat andere Union die nu voor mij bereikbaar zijn niet een meerwaarde hebben. Zeker niet voor een Soldier
Verder zouden ze idd de quets mogen aanpassen,
bedoel mijn god,... 2x5 potions

hopenlijk ben ik binnenkort hoog genoeg lvl om een nieuwe quest te doen die het um wel waard is
ligt het aan mij of laggen de servers gewoon erg? hier iig wel
[ Voor 32% gewijzigd door daves2hd op 18-02-2005 12:06 ]
5 Lawless Pork Scamps In specific hour
6 Training Glove Gathering In specific hour
dat zijn 2 quests die je kan doen voor die union maar weet iemand in welk uur ?
Goblin Cave Expedition 1st Level In specific hour
Candle Ghost's True Identity (Fetch Quest) In specific hour
en dat zijn 2 quests die je gewoon in junon polis kan halen.. in welk uur moet je die doen ?
Lees jij de tips bovenin beeld nietHaan schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:01:
Vanaf welk level zou je eigenlijk zo'n castlegear kunnen gebruiken?
Beter opletten volgende keer
edit: o, ik zie dat Daves2hd me net voor was...
[ Voor 15% gewijzigd door Saryon op 18-02-2005 12:55 ]
Deliriant isti Romani.
Ik denk wel dat er vijanden zijn die de wings droppen, alleen ik heb het vermoeden dat het vijanden zijn die jij nog lang niet aankan, ze moeten namelijk ergens vandaan komen, maar geen enkele shop die ze verkoopt. Ik ben inmiddels level 47, maar nog nooit heeft een vijand ze gedropped, dus het is een kwestie van even doorsparen. Soms zijn er shops die de wings voor iets minder verkopen, maar dat is meestal maar 3000 minder.RTBravo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:42:
Hee weet iemand van jullie hoe je aan die fairy wings komt? Ik kan ze alleen kopen voor 50000, maar als ik alles verkoop wat ik heb heb ik net 23000Kun je ze ook krijgen door vijanden of quests?
Nog 6 uur en ik kan weer spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 18-02-2005 12:49 ]
Ik denk nogsteeds kerst. vooral toe nik deze tegen kwam in de muziek map van items: item_carolVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:50:
[...]
Ik ben toevallig ook ff aan het luisteren, erg leuk. ik vraag me af welke level Event2_carol is .
Jammer dat ik vandaag mn Bully back shield niet kan dragen.Ben je trouwens nog steeds aan het spelen ?
wil ze wel eens horen
DuurzaamheidVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:32:wat is durability
Er komen zowieso steeds meer mensen die die dingen craften dus de prijs zal snel blijven zakken denk ik. Dat is trouwens voor mensen die net beginnen wel handig, zij kopen dingen een stuk goedkoper in dan mensen die vanaf de release spelen.
Deliriant isti Romani.
als jij 15 bird feathers hebt en 15 iron threads en geloof 20 hoge cloth dan maak ik er 1 voor je met me dealer.RTBravo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:42:
Hee weet iemand van jullie hoe je aan die fairy wings komt? Ik kan ze alleen kopen voor 50000, maar als ik alles verkoop wat ik heb heb ik net 23000Kun je ze ook krijgen door vijanden of quests?
op moment ben van plan om een nieuwe char t emaken een katar hawker
maar nu wou ik een char deleten om dat ik max 3 chars op 1 account kon:( maar klik op delete en hja hoor 15 min later nog steeds neit weg ;P mijn noob hawker bow
lvl 10 bow mastery en toen actieve alles voor een katar lol
iemand nog stuff voor katar hawker zeg het maar
Durability (Duurzaamheid zoals hierboven al vermeld) is hoe lang je wapen mee gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:32:
ff een vraag....
wat is durability (spelling)
waar dient het voor?
Hier heb je alleen wat mee te maken als je je wapens zelf repareert (dan gaat er 1 punt vanaf). Als je je wapens bij een NPC laat repareren gaat er niets af.
Hoe kom je aan castle gear?
Is door speciale quests die je pas op een ommogelijke haalbaar lvl kan doen ofzo
Of kan je het gewoon nog niet krijgen?
dealer kunnen ze al craften maar is nog geen quest dat je ze kan gebruiken op l vl 70 kan je ze straks gebruiken maar op moment nog niet ingameRakkerzero schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:11:
En dan de vraag:
Hoe kom je aan castle gear?
Is door speciale quests die je pas op een ommogelijke haalbaar lvl kan doen ofzo
Of kan je het gewoon nog niet krijgen?
(oftewel, Clmann: schiet eens op naar lvl 70 en licht ons in
Deliriant isti Romani.
zoalang je nog GEEN lv 50+ bent kun je je beter druk maken om cart
klopt dat hij nie tbij mildun is te koop weet ook niet of ie daar wel te koop word misschien alleen craften maar denk wel in de shop l ater. Screens zijn er wel maar je kan ze nog niet gebruike de stuff maar als je iemand ziet die gebruikt komen ze vast uit de koreaanse rose die hebben wel deze gear maar ook players van lvl 150. Als je nu lvl 70 bent veranderd er niks je ziet niks en kan niks wat met die quest van aan doen van de gear. maar zorg eerst maar voor dat je de duurste auto hebt die zijn al duur en goed genoeg voor momentSaryon schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:26:
Als ik bij Mildun ben voor onderdelen voor mn cart, zie je onder de categorie Castle Gear ook nog helemaal niets staan. Of dat betekent dat ze nog niet te krijgen zijn vraag ik me af, omdat er (ook hier) regelmatig screenies van Castle Gear opduiken. Ik denk, maar dat is een gok, dat de quests en onderdelen daarvoor pas beschikbaar komen op bij Second Job.
(oftewel, Clmann: schiet eens op naar lvl 70 en licht ons in)
Dit topic is gesloten.