Maar als je 160 Union points haald, krijg je er een gratis en het maakt niet uit in welke union je zit. Vergeet ook niet dat je een license moet hebben om een auto te kunnen rijden en die kan je pas in level 50 halen door middel van een quest.gerwingood schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:02:
[...]
heb duurste auto gekocht als iemand een wooden cart compleet wilt kopen pm me ingame gerwinngood
ik snap wat je bedoeld vanaf lvl 50 dan ga ik cart ding doencardinal808 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:16:
[...]
Maar als je 160 Union points haald, krijg je er een gratis en het maakt niet uit in welke union je zit. Vergeet ook niet dat je een license moet hebben om een auto te kunnen rijden en die kan je pas in level 50 halen door middel van een quest.
heb 160 punten daarvoor wooden cart genomen
maar zag toen later de duurste cart goedkoop in shop dus heb gekocht
in 3 lvls 500k verdiend daaromg ekocht
Nou ben ik erg benieuws hoe je in vredesnaam 500K verdiend in 3 levels. 20K in 1 level is zeker geen probleem, mocht je niet weten hoe dan zou ik maar eens wat skills leren en scarabee's gaan killen, die droppen namelijk altijd wat.gerwingood schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:42:
[...]
in 3 lvls 500k verdiend daaromg ekocht
Maar hoe ben je in 3 levels aan 500K gekomen en welke creatures heb je gehunt
ik heb nu een quest bij de outreagous knights en ik moet moldies afmaken.. maar hoeveel der staat namelijk alleen kick their ass ?
stond er zelf ook gek van te kijken maar in forest of wisdom ga je in party naar die guardien tree spawn en dan heb je zo veel geld bij elkaar geen pots nodig omdat support muse in party zit ( heal atk up speed up support muse) en zo gaat wellekker alles oprapen wat je zietcardinal808 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:45:
[...]
Nou ben ik erg benieuws hoe je in vredesnaam 500K verdiend in 3 levels. 20K in 1 level is zeker geen probleem, mocht je niet weten hoe dan zou ik maar eens wat skills leren en scarabee's gaan killen, die droppen namelijk altijd wat.
Maar hoe ben je in 3 levels aan 500K gekomen en welke creatures heb je gehunt
ikga nu naar huis klaar met werken
30 moldyswarchaser schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:50:
ik heb nu een quest bij de outreagous knights en ik moet moldies afmaken.. maar hoeveel der staat namelijk alleen kick their ass ?
Ik heb ff voor dat upgrade stukje wat rondgesnuffeld in Junon Polis 't is echter nog niet compleet.
De tabel mist volgens mij nog wat Essences en misschien zelfs nog wat powders?
De tabel mist volgens mij nog wat Essences en misschien zelfs nog wat powders?
Powders | Quality | Essences | Quality |
Gray Powder | 06 | Low Essence | 30 |
Black Powder | 08 | Essence | 34 |
Green Powder | 10 | Low Ether | 38 |
Blue Powder | 13 | Ether | ?? |
Pink Powder | 16 | High Ether | 46 |
Orange Powder | 19 | Iricer | 50 |
Golden | 27 | Hime | ?? |
Transparent Powder | 31 | Low Ethnic | ?? |
Rainbow Powder | 35 | Ethnic | ?? |
[ Voor 6% gewijzigd door NitroX infinity op 17-02-2005 20:03 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
werkt uitstekend komt nu met 400 kbsec binnenVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:45:
Probeer eens een download accelerator. Ik heb 'DAP' er speciaal voor gedownload (gebruik zoiets normaal nooit) en dan lukt het na wat klooien om met 7 threads tegelijk te downloaden. Dan is ie in een paar uurtjes klaar.
Verwijderd
Bij mij doet het pel nie krijg die koreaanse error o.i.d.
en die fix'es zijn online http://files.zefie.net/public/ROSE/ROSEonline.rar
en alle andere die ik gevonden heb !! kan iemand die fix ff uploaden oid?
en hoe zet ik mn windows op engels?
en die fix'es zijn online http://files.zefie.net/public/ROSE/ROSEonline.rar
en alle andere die ik gevonden heb !! kan iemand die fix ff uploaden oid?
en hoe zet ik mn windows op engels?
Start, Instellingen, Configuratiescherm, Datum,tijd,taal en landinstellingen.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:22:en hoe zet ik mn windows op engels?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik heb 'm gemirrord (660KB)Rakkerzero schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:46:
Problemen met inloggen? http://www.onrpg.com/ftopic17659.html en die file die je moet downloaden:
[ Voor 21% gewijzigd door 0siris op 14-02-2005 20:52 ]
Emule :
ed2k://|file|rose_100_109en.exe|368772814|1097A4D3FF88EC757F0EC12DB365D78D|/
Daar haal ik em nu binnen met een 100k ...
P.s. Als dit niet binnen de policy valt : mijn excuses ...
Het is geen warez, maar een legale download vandaar de aanname dat een emule link wel kan.
ed2k://|file|rose_100_109en.exe|368772814|1097A4D3FF88EC757F0EC12DB365D78D|/
Daar haal ik em nu binnen met een 100k ...
P.s. Als dit niet binnen de policy valt : mijn excuses ...
Het is geen warez, maar een legale download vandaar de aanname dat een emule link wel kan.
Zo, eindelijk level 52
Dat halen van je Cart-License is wel een tijdrovendzaakje, op een gegeven moment werd ik helemaal gek van al die mensen die op een paar slecht spawnende Coal Mine Goblins aan het jagen waren. De opluchting als die laatste scroll weg is, is bijzonder groot
Zag Clmann trouwens daarstraks nog solo'en tegen een Junon King Kong, erg indrukwekkend
Helaas zag hij mij niet en was ik druk bezig met Elder Dungas af te maken. Ik moest er 45 killen voor mijn Union
Mocht er nog plaats zijn in de clan, laat het me weten (lvl 52 Bow Hawker). En nu de stomste vraag van de avond: Waar staat toch die afkorting PM voor?
Ik weet het, beetje stom waarschijnlijk, maar beter laat dan nooit. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat als ik gezellig wil kletsen met iemand uit de GoT-clan die ik tegenkom en ik diegene toevoeg aan mn contacts, dat ze helemaal gek worden van de lange lijst buddies die je dan krijgt. Maar als het geen probleem is, hoor ik het graag.
Greetz,
Saryon
(oops, het betekent dus Personal/Private Message, n00b dat ik ben
)
Thx, Haan
Zag Clmann trouwens daarstraks nog solo'en tegen een Junon King Kong, erg indrukwekkend
Helaas zag hij mij niet en was ik druk bezig met Elder Dungas af te maken. Ik moest er 45 killen voor mijn Union
Mocht er nog plaats zijn in de clan, laat het me weten (lvl 52 Bow Hawker). En nu de stomste vraag van de avond: Waar staat toch die afkorting PM voor?

Ik weet het, beetje stom waarschijnlijk, maar beter laat dan nooit. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat als ik gezellig wil kletsen met iemand uit de GoT-clan die ik tegenkom en ik diegene toevoeg aan mn contacts, dat ze helemaal gek worden van de lange lijst buddies die je dan krijgt. Maar als het geen probleem is, hoor ik het graag.
Greetz,
Saryon
(oops, het betekent dus Personal/Private Message, n00b dat ik ben

Thx, Haan
[ Voor 5% gewijzigd door Saryon op 14-02-2005 22:10 ]
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Weet iemand welk item het meeste waard is en die je snel kan krijgen. ( lv 27 bow hawker )
Waarschijnlijk is dat een stukkie speciale armor of weapon.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
het werkt ik ben nu die quest voor soldier aant doen heb nu 5 honey bee needles ofzo
mn mate wil muse worden alleen hij weet nie waar die beesten zijn en hoe et precies werkt help any1?
mn mate wil muse worden alleen hij weet nie waar die beesten zijn en hoe et precies werkt help any1?
Verwijderd
Tja die coalmines heb ik ook iets van anderhalf uur voor gedaan en waarom had je me geen mssg gestuurd, dan kon ik je inviten.Saryon schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:14:
Zo, eindelijk level 52Dat halen van je Cart-License is wel een tijdrovendzaakje, op een gegeven moment werd ik helemaal gek van al die mensen die op een paar slecht spawnende Coal Mine Goblins aan het jagen waren. De opluchting als die laatste scroll weg is, is bijzonder groot
![]()
Zag Clmann trouwens daarstraks nog solo'en tegen een Junon King Kong, erg indrukwekkend![]()
Helaas zag hij mij niet en was ik druk bezig met Elder Dungas af te maken. Ik moest er 45 killen voor mijn Union![]()
Mocht er nog plaats zijn in de clan, laat het me weten (lvl 52 Bow Hawker). En nu de stomste vraag van de avond: Waar staat toch die afkorting PM voor?![]()
Greetz,
Saryon
(oops, het betekent dus Personal/Private Message, n00b dat ik ben)
Thx, Haan
Nogmaals er zijn nog een par plekken vrij, maar dan moet je me wel ff ingame mssg geven of whisperen anders kan ik je natuurlijk niet adden, als ik er niet ben kun je eventueel naar krak toe
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 01:34 ]
mjah ik zat in de clan. was beetje in clannscherm aan het klote lette niet op en klikte op " Withdraw" anders gezegd ben er perongleijk uitgestapt
.. mesaagje in game wel. mag toch wel trug he?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
tis wel leuk spel, maar wordt na verloop van tijd wel wat saai idd...
ben nu lvl 26 of 27 of zo en heb geloof ik alle quests wel gehad. Behalve de belangrijkste, die met king woopy, maar dat wil echt niet lukken. Als eerste, als laaste, het helpt allemaal geen ruk, hij geeft die key mooi niet af
Zijn er verder nog boeiende quests behalve deze?
Zit nou maar beetje rond te stampen en proberen te levelen, maar wordt er beetje simpel van, tussen level 20 en nu is er eik niks meer veranderd..
edit: aanhouder wint blijkbaar, heb die key nu toch bemachtigd, tis wel een klote quest zeg, was nu gelukkig wat rustiger, zodat je nog een kans maakt
ben nu lvl 26 of 27 of zo en heb geloof ik alle quests wel gehad. Behalve de belangrijkste, die met king woopy, maar dat wil echt niet lukken. Als eerste, als laaste, het helpt allemaal geen ruk, hij geeft die key mooi niet af
Zijn er verder nog boeiende quests behalve deze?
Zit nou maar beetje rond te stampen en proberen te levelen, maar wordt er beetje simpel van, tussen level 20 en nu is er eik niks meer veranderd..
edit: aanhouder wint blijkbaar, heb die key nu toch bemachtigd, tis wel een klote quest zeg, was nu gelukkig wat rustiger, zodat je nog een kans maakt
[ Voor 15% gewijzigd door CodeVision op 15-02-2005 06:34 ]
"I do not fear computers, I fear lack of them"
Verwijderd
Dave2hd had er in 1 keer 30 -_- stond te bleren in de clanscherm datie er gelijk 30 hadRakkerzero schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:00:
Ik heb ook maar 1 La Reine.
Ik heb begrepen dat die random door alle monsters gedropt worden.
Verwijderd
Helaas dave is er geen plekje meer voor je vrij, moet je maar van de knopjes afblijvedaves2hd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 03:25:
mjah ik zat in de clan. was beetje in clannscherm aan het klote lette niet op en klikte op " Withdraw" anders gezegd ben er perongleijk uitgestapt.. mesaagje in game wel. mag toch wel trug he?
Dave2hd had er in 1 keer 30 -_- stond te bleren in de clanscherm datie er gelijk 30 hadRakkerzero schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:00:
Ik heb ook maar 1 La Reine.
Ik heb begrepen dat die random door alle monsters gedropt worden.
Ik had er meer dan 30 ^_^;; heb er al 30 ingeleverd heb er nu nog 4 over
ik merk wel sneller van nog net geele of net groene monsters sneller een La reine droppen dan oranje+ of groen-. mjah is er een manier om te traden (op de grond hooien ofzo) moet toch kunnen? dan mag iemand die 4 die ik over hebt best overnemen pm me amar ingame. zit op het moment op serv 3 tot ik in clan zit.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:44:
[...]
Helaas dave is er geen plekje meer voor je vrij, moet je maar van de knopjes afblijve, Maar ik zal vanavond ff proberen jou te adden.
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 15-02-2005 09:13 ]
Hey jonges...
Heeft R.O.S.E een eigen poort in gebruik ofzo
Thuis doet hij het namenlijk perfect terwijl ik op school altijd de melding van "Server Dead" op meerdere PC's hiero, terwijl hij wel gewoon kan update enzo..
En als ik op hetzelfde moment via remote desktop (Real VNC) R.O.S.E. thuis opstart werkt hij perfect.. speelt alleen beetje lastig remote
Thuis doet hij het namenlijk perfect terwijl ik op school altijd de melding van "Server Dead" op meerdere PC's hiero, terwijl hij wel gewoon kan update enzo..
En als ik op hetzelfde moment via remote desktop (Real VNC) R.O.S.E. thuis opstart werkt hij perfect.. speelt alleen beetje lastig remote
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
mjah denk dat het door de beveileginen komt die je school in het netwerk/internet heeft. of de server is nu echt ff dead zou makkelijk kunnen. maar sjah, als je op school nog ROSE moet doen dan ben je nog erger dan ik
Hahaha lekker slim dan!
Ben zelf ook ruim 2 uur bezig gweest met het kwijtraken van die scrolls, omdat al die idioten in de grot met zuhn alle op de CoalMines afgingen.
Was er nou al iemand achter of het nuttig is om een second engine te kopen?
En is het mogelijk om het duurste cart frame te hangen aan de goedkoopste wieltjes?
Ben zelf ook ruim 2 uur bezig gweest met het kwijtraken van die scrolls, omdat al die idioten in de grot met zuhn alle op de CoalMines afgingen.
Was er nou al iemand achter of het nuttig is om een second engine te kopen?
En is het mogelijk om het duurste cart frame te hangen aan de goedkoopste wieltjes?
Tja k heb hier toch niks beters te doendaves2hd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:17:
mjah denk dat het door de beveileginen komt die je school in het netwerk/internet heeft. of de server is nu echt ff dead zou makkelijk kunnen. maar sjah, als je op school nog ROSE moet doen dan ben je nog erger dan ik
En wel vreemd dat andere spellen (SoF en CSS enzo) wel door de beveiliging heen komen
Humankind… be both.
Het spel heeft FTP of iets nodig. Waarschijnlijk is dat bij jouw school geblokkeerd.Spike_wolf schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:13:
Hey jonges...
En als ik op hetzelfde moment via remote desktop (Real VNC) R.O.S.E. thuis opstart werkt hij perfect.. speelt alleen beetje lastig remote![]()
Dat is op de meeste scholen zo. Dus ga hier maar van uit.
Ik krijg het hetzelfde op mijn school.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 15-02-2005 09:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan zal dat het probleem zijn idd..Rakkerzero schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:25:
[...]
Het spel heeft FTP of iets nodig. Waarschijnlijk is dat bij jouw school geblokkeerd.
Dat is op de meeste scholen zo. Dus ga hier maar van uit.
Ik krijg het hetzelfde op mijn school.
De ftp is hier idd lekker dichtgegooid
Jammer..... nou ja, dan maar weer verder met 3D studio Max
Thanks anyway.
Humankind… be both.
Verwijderd
Ligt het aan mij of zijn alle servers enorm laggy at the moment? Server 3 wil af en toe nog opstarten maar duurt soms enkele seconden voordat een command doorkomt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 09:37 ]
Verwijderd
Daves2hd!! Slaap jij nog wel eens? LOL
Ik zit me hier al te frusteren op werkie. En zit me eens te bedenken hoe ik het vanavond aan ga aanpakken. soldier lvl 26. nieuwe char. Zit op punt om eens schildpadjes te killen en meteen door naar Aqua's (zijn nog net niet geel) En zo snel mogelijk Unionpunten halen zodra ik lvl 30 ben (ofiets hoger)
het gaat best hard met het geld om vlees en potions te kopen. maar altijd nog beter dan zitten. Hoop aan einde van de week toch 40+ te zitten.
Ik zit me hier al te frusteren op werkie. En zit me eens te bedenken hoe ik het vanavond aan ga aanpakken. soldier lvl 26. nieuwe char. Zit op punt om eens schildpadjes te killen en meteen door naar Aqua's (zijn nog net niet geel) En zo snel mogelijk Unionpunten halen zodra ik lvl 30 ben (ofiets hoger)
het gaat best hard met het geld om vlees en potions te kopen. maar altijd nog beter dan zitten. Hoop aan einde van de week toch 40+ te zitten.
Het topic begon aardig plaatjesloos te worden, dus zal ik maar weer eens wat plaatjes posten
Dit is van de laatste clanshoot, niet iedereen was aanwezig en inmiddels zijn er aardig wat mensen bijgekomen, moeten zondag maar weer een clan shoot houden

Dit is de laatste shoot van mijn character, was eigenlijk bedoeld voor clmann, omdat ie waarschijnlijk te veel bier op had en niet meer wist wie ik was.

Inmiddels ben ik een Senior member, dus dat zal wel goed komen. Ben nu ook level 46 en hoef nog maar 4 level en veel te veel union points voor mijn cart. Ik kan niet wachten totdat ik een cart krijg...
Dit is van de laatste clanshoot, niet iedereen was aanwezig en inmiddels zijn er aardig wat mensen bijgekomen, moeten zondag maar weer een clan shoot houden

Dit is de laatste shoot van mijn character, was eigenlijk bedoeld voor clmann, omdat ie waarschijnlijk te veel bier op had en niet meer wist wie ik was.

Inmiddels ben ik een Senior member, dus dat zal wel goed komen. Ben nu ook level 46 en hoef nog maar 4 level en veel te veel union points voor mijn cart. Ik kan niet wachten totdat ik een cart krijg...
Heeft er dan nog niemand hier naar gekeken.Rakkerzero schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:26:
WTF
Heeft iemand al naar deze items gekeken?
>> Hele leuke items hier <<
Daar zitten een hoop items bij die ik wel wil hebben
Ik zit maar te kwijlen naar die mooie items.
EN jullie zeggen er nog niet eens iets van.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Jah, leuke items hoor. jammer alleen dat de website in het koreaans is en geen nederlander er een fuck van snapt. Daarnaast moet je als ik het goed begrijp ervoor betalen. Lijkt me een beetje onzinnig, het zal een geweldige helm zijn, maar er zijn er genoeg te vinden.Rakkerzero schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:52:
[...]
Heeft er dan nog niemand hier naar gekeken.
Ik zit maar te kwijlen naar die mooie items.
EN jullie zeggen er nog niet eens iets van.
Ik was net bezig met Kaiman Warriors killen voor Lunar quest, maar ik heb er nu 8 en nu krijg ik geen flames meer erbij
Het is toch niet zo dat ze maar af en toe zo'n ding geven, zoals bij veel andere quests?
Genzi Beach is trouwens best taai als je level 51 bent
Vooral die Golems die daar rondlopen, die kregen we met een party van 5 man nog niet eens dood
Genzi Beach is trouwens best taai als je level 51 bent
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waar mijn m8 flames ofzo kan halen voor muse quest, en hoe het zit met de party level heeft dat nog invloed en ik ben een soldier nu waar moet ik mn punten in stoppen allemaal in strenght of ook in dex ?? reply ff plz thnx
Verwijderd
Eh.. ben je nou soldier of muse?Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:28:
Kan iemand mij vertellen waar mijn m8 flames ofzo kan halen voor muse quest, en hoe het zit met de party level heeft dat nog invloed en ik ben een soldier nu waar moet ik mn punten in stoppen allemaal in strenght of ook in dex ?? reply ff plz thnx
Soldier vooral puntjes in STR/CON, muse vooral in INT/DEX.
Verwijderd
als je adventure plain gaat en je komt vanaf Zant er naar toe kan je meteen links of rechts om(hangt af van welke kant je komt) naar boven onder zon boog door. en daar zitten genoeg bloempje om te killen ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:28:
Ik ben ook een soldier en de laatste tijd ben ik veel in Dexterity en Concentration aan het stoppen. Met dexterity heb je meer kans dat de slagen mis zijn en met concentration meer kans dat je de vijand hit en minder kans op misses. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik per level wel 2 punten aan streghth erbij klikVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:28:
Verwijderd
Als je die pagina in het japans gevonden krijgt kan ik hem wel voor je vertalen, koreaans kan ik niet 
Maar met bablefish kwam er zo iets uit dat je 500 weet ik wat voor valuta eenheden ervoor moest betalen, en er zitten geen items tussen die ik wil
Enkele heb ik btw al wel gezien in de game.
Maar met bablefish kwam er zo iets uit dat je 500 weet ik wat voor valuta eenheden ervoor moest betalen, en er zitten geen items tussen die ik wil
Enkele heb ik btw al wel gezien in de game.
Arme ziel, waarschijnlijk nog niet afgeslacht door een veelste hoog level knakker.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:02:
Het enige nadeel van dit spel is, dat je niet tegen elkaar kan strijden.
Clan Island is your friend
Verwijderd
moetje naar CE gaan met je clan... als je die hebt... onder lvl 50 ben je bijna zeker altijd de lul daarowVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:02:
Het enige nadeel van dit spel is, dat je niet tegen elkaar kan strijden.
Hehe 4 weken geleden was je met lvl 50 al vaak de lul op CE
Zo ben na 5 dagen spelen nu een lvl 40 muse, gaat nog lekker snel in het begin
V.w.b. ideale builds voor een soldier of muse kun je het beste even op www.7hearts.net/forums kijken, daar zijn erg veel ROSE spelers actief en worden er dan ook vaak discussies gehouden over de builds. Voor wat betreft muse lijkt dex mij niet echt zinnig. De enige mogelijkheid die dex voor een muse echt bied is als je een hybride muse/(katar) hawker maakt: dan heb je de spells van een muse en de snelheid en avoid van een hawker. Dan moet echter dex wel je hoofdstat zijn en int een secundaire.
Voor een normale muse is int verreweg de belangrijkste stat, sommige muses nemen zelfs 100% int en de rest helemaal niet. Ikzelf heb int als belangrijkste stat en restpunten gaan in str. Voor de skills heb ik nu mana bolt en ice bolt gemaxed en cure op lvl 2. de passive skill magic arms mastery heb ik ook reeds gemaxed en spell mastery moet ik nog 1 level van.
Wat ik hierna ga doen weet ik nog niet, ik kan summom gauge en Phantom Swords voor extra tanking nemen of doorgaan op mijn huidige weg en lightning erbij nemen zodat ik non stop spells kan afvuren. Het nadeel van de Phantom Swords is dat de damage die zij van je prooi doen afgaan van jouw exp. Het voordeel ervan is dat je sterkere tegenstanders aankunt, vooral de bosses doen onredelijk veel damage...
Zo ben na 5 dagen spelen nu een lvl 40 muse, gaat nog lekker snel in het begin
Voor een normale muse is int verreweg de belangrijkste stat, sommige muses nemen zelfs 100% int en de rest helemaal niet. Ikzelf heb int als belangrijkste stat en restpunten gaan in str. Voor de skills heb ik nu mana bolt en ice bolt gemaxed en cure op lvl 2. de passive skill magic arms mastery heb ik ook reeds gemaxed en spell mastery moet ik nog 1 level van.
Wat ik hierna ga doen weet ik nog niet, ik kan summom gauge en Phantom Swords voor extra tanking nemen of doorgaan op mijn huidige weg en lightning erbij nemen zodat ik non stop spells kan afvuren. Het nadeel van de Phantom Swords is dat de damage die zij van je prooi doen afgaan van jouw exp. Het voordeel ervan is dat je sterkere tegenstanders aankunt, vooral de bosses doen onredelijk veel damage...
kort en misschien dome vraag maar zit er in Juno ook een NPC die items kan upgraden?
en is upgraden zonder risico of kan je je item ook kapot maken? (de items nodig voor de update kwijt raken in imo geen probleem maar het te upgraden iten slopen is wel erg zonde)
en is upgraden zonder risico of kan je je item ook kapot maken? (de items nodig voor de update kwijt raken in imo geen probleem maar het te upgraden iten slopen is wel erg zonde)
It's just a donkey
Nee, die zit alleen in Wind of Hilluniquorn schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:22:
kort en misschien dome vraag maar zit er in Juno ook een NPC die items kan upgraden?
Bij het upgraden van items bepaalt de kwaliteit van de poeders de succeskans. Als het refinen mislukt dan raak je durability kwijt wat betekend dat het onderdeel sneller verslijt en je vaker zult moeten repairen. Bij het refinen van gems heb je geen poeders nodig, daar bepaalt de kwaliteit van de essence/ethers je succeskans.en is upgraden zonder risico of kan je je item ook kapot maken? (de items nodig voor de update kwijt raken in imo geen probleem maar het te upgraden iten slopen is wel erg zonde)
Overigens kost het gebruik van repairhammers je ook durability en als je pech hebt ook wat van je stats. Gebruik daarom dus altijd de NPC die je spullen kan repairen, het kost je meer zuly's maar je verliest er niets door.
Verwijderd
Net even geprobeerd.
Wat een gigantisch kutspel zeg, 2 woorden... GEBROKEN ENGELS.
Alles is echt gewoon vreselijk. Zelfs dat icoon voor de muis/aanwijzer is echt ongelofelijk bagger. Het puntje van de aanwijzer is niet echt de punt, maar ongeveer middenin. Dat is toch vreselijk irritant! Dingen oprapen en monsters aanklikken wordt dan echt moeilijk.
Soms vraag ik me af hoe moeilijk het is om een uitgewerkt spel te maken...
Ik vind de graphics wel heel mooi en het draait ook vrij goed op langzame computers.
Wat een gigantisch kutspel zeg, 2 woorden... GEBROKEN ENGELS.
Alles is echt gewoon vreselijk. Zelfs dat icoon voor de muis/aanwijzer is echt ongelofelijk bagger. Het puntje van de aanwijzer is niet echt de punt, maar ongeveer middenin. Dat is toch vreselijk irritant! Dingen oprapen en monsters aanklikken wordt dan echt moeilijk.
Soms vraag ik me af hoe moeilijk het is om een uitgewerkt spel te maken...

Ik vind de graphics wel heel mooi en het draait ook vrij goed op langzame computers.
mjah,... wat jij wilt. geen problemen met muisaanwijzer. en nog nooit iemand anders erover gehoord dus dat ligt gewoon dik aan JOU! verder moet je niet zeiken over het engels vind ik. ja ok het is slecht engels... maar ik wil jou nogwel eens een game in het Koreaans zien maken.... het is goedgenoeg engels om te begrijpen.
DIt komt omdat je je resolutie te laag heb staan als je hem op 1024x(...) zet dan doet ie het wel.
Verwijderd
Dat heb ik ook.lasharor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:41:
DIt komt omdat je je resolutie te laag heb staan als je hem op 1024x(...) zet dan doet ie het wel.

Sorry hoor.daves2hd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:39:
mjah,... wat jij wilt. geen problemen met muisaanwijzer. en nog nooit iemand anders erover gehoord dus dat ligt gewoon dik aan JOU! verder moet je niet zeiken over het engels vind ik. ja ok het is slecht engels... maar ik wil jou nogwel eens een game in het Koreaans zien maken.... het is goedgenoeg engels om te begrijpen.
Ik vind het gewoon jammer dat het zo (IN MIJN MENING) bagger is. Maar het was eigelijk gewoon fout van mij om iets te verwachten van Gravity...

WHoei, ik ben zojuist eigenaar van een Santa Baard. Echt grappig 
En dat voor maar 11k.
En dat voor maar 11k.
Verwijderd
dit is dus mijn 1e dag dat ik dit spel speel....
kben lvl 5 >.>
wil soldier worden..........
iemand mij helpen met info......
en die SP hoe moet ik die verdelen???
kben lvl 5 >.>
Je zou kunnen beginnen met de eerste 2 (en deze derde natuurlijk) topics te lezen. Daar staat zo langzamerhand alle info in om in ieder geval tot een flink hoog level te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:45:
kben lvl 5 >.>
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Damn, 5 uur gespeeld en geen xp gegained, top players zeiken echt als ze zelf een keer dood gaan maar de muse die mag wel ff 40x dood gaan ofzo 
Enige waarom ik hun ff wou helpen is dat ze me 80K als support muse wilden geven
En het liefste hadden ze dat ik ff mijn clan zou verlaten en hun joinen, no way dat ik dat doe...

Enige waarom ik hun ff wou helpen is dat ze me 80K als support muse wilden geven

En het liefste hadden ze dat ik ff mijn clan zou verlaten en hun joinen, no way dat ik dat doe...
Tip: ga zorgvuldig om met je Skillpoints.Verwijderd schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 22:45:
kben lvl 5 >.>
Neem niet teveel skill tegelijk. begin er maar met 1 of 2 skills is in het begin genoeg.
Zelfde verhaal voor stats. Richt met name op STR die heb je het meest nodig als Soldier zijnde
Blijf constant vechten om snel te levellen. Het is het makkelijkste om fruit of potions bij te hebben om weer te healen. En de rest mag je zelf uitzoeken.
succes
Verwijderd
Als je goed speelt moet je gewoon in 2 a 3 dagen tijd lvl 40 zijn, pas vanaf lvl 50 wordt het een stuk moeilijker, iig voor muses...
Ik was gewoon in 2 dagen tijd lvl 40.
Misschien nuttiger om te vermelden hoeveel uur. Ik had er echt veel langer voor nodig dan 2 dagen hoor, maar als je 2 dagen full-time zit te hakken moet het opzich kunnen.Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 01:12:
Als je goed speelt moet je gewoon in 2 a 3 dagen tijd lvl 40 zijn, pas vanaf lvl 50 wordt het een stuk moeilijker, iig voor muses...
Kater? Eerst water, de rest komt later
ik ondekte een leuke IRC kanaal van rose. helemaal leeg wel... ik wilde er eens aanmaken maar: The_Will was me eerder al een lange tijd trug
. maar dat lijkt me ook een goede plek om lekker te chatten, voor tussendoor vraagjes en party afpraken etc. en handig voor clan
.
mIRC is te downloaden op: www.mirc.com
en de link naar de channel is: irc://irc.tweakers.net/ROSE
p.s. weet iemand contact op te nemen met the will een of meer @djes zouden handig zijn..
mIRC is te downloaden op: www.mirc.com
en de link naar de channel is: irc://irc.tweakers.net/ROSE
p.s. weet iemand contact op te nemen met the will een of meer @djes zouden handig zijn..
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 16-02-2005 02:53 ]
Verwijderd
14 uur in totaal denk ik, ging echt heel hard, nu niet meer zo omdat ze me als support muse telkens maar dood laten gaan, en dan maar janken dat ze geen muse hebben.Haan schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 01:14:
[...]
Misschien nuttiger om te vermelden hoeveel uur. Ik had er echt veel langer voor nodig dan 2 dagen hoor, maar als je 2 dagen full-time zit te hakken moet het opzich kunnen.
Heb nu een mooi offer gehad om een clan te joinen maar dan gooi ik 1 mil weg van de clan die ik nu heb opgericht....
Maar met wat trucjes kun je zeg maar in een halve dag lvl 40 zijn.
En als je het nog handiger aan doet hoef je tot aan lvl 40 ofzo ook geen equip en alles te kopen
Dan mogen jullie de trucjes wel eens posten. Ik geloof er namelijk geen bal van en de verhalen worden steeds sterker. Laat maar eens weten hoe je binnen een halve dag (12 uur) level 40 denkt te worden.Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 04:59:
[...]
En als je het nog handiger aan doet hoef je tot aan lvl 40 ofzo ook geen equip en alles te kopen
Je zit verkeerd, dit is niet het WoW topicVerwijderd schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 20:02:
Net even geprobeerd.
[...]
Soms vraag ik me af hoe moeilijk het is om een uitgewerkt spel te maken...![]()
[ Voor 40% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2005 09:15 ]
Dan vraag ik me heel erg af hoe je dat doet, want ik doe er nu toch al 2 weken met mn char en zit op lvl 43.Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 04:59:
[...]
14 uur in totaal denk ik, ging echt heel hard, nu niet meer zo omdat ze me als support muse telkens maar dood laten gaan, en dan maar janken dat ze geen muse hebben.
Heb nu een mooi offer gehad om een clan te joinen maar dan gooi ik 1 mil weg van de clan die ik nu heb opgericht....
Gisteren had ik wel de spirit in snel EXP gainen. Lekker op aqua kings hunten in Lake of Anima. Daar spawnen iedere minuut wel 1 of 2 Aqua kings. Als je er dan flink op los gaat krijg toch 1% EXp per keer voor een aqua king. Tussendoor nog wat aqua captains erbij. hoppah!
Verwijderd
Hallo,
Ik heb nu 4 quests staan. (Ik ben trouwens Muse level 21)
Maar ik kom er niet uit.
1- Woopy King, mja die komt toch zelden? En dan kan ik toch beter eerst een hoger level zijn?
2- Collect Jelly Bean Skins. Little Jelly Beans tellen niet, en Jelly Nuts ook niet, dus welke wel, en waar kan ik die vinden?
3- Collect Flame Leafs. Gewone flames tellen niet, welke wel, en waar kan ik die dan vinden?
4- Ik moet voor een quest naar Orias @ Elveroon Desert. Ten eerste zie ik al geen poppetje in ED (om tegen te praten) en al helemaal geen Orios
.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en weet iemand dan misschien nog een leuke quest voor mij? Ik heb die met die prijzentabel gedaan en verder nog niet echt anderen...
Ik heb nu 4 quests staan. (Ik ben trouwens Muse level 21)
Maar ik kom er niet uit.
1- Woopy King, mja die komt toch zelden? En dan kan ik toch beter eerst een hoger level zijn?
2- Collect Jelly Bean Skins. Little Jelly Beans tellen niet, en Jelly Nuts ook niet, dus welke wel, en waar kan ik die vinden?
3- Collect Flame Leafs. Gewone flames tellen niet, welke wel, en waar kan ik die dan vinden?
4- Ik moet voor een quest naar Orias @ Elveroon Desert. Ten eerste zie ik al geen poppetje in ED (om tegen te praten) en al helemaal geen Orios
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en weet iemand dan misschien nog een leuke quest voor mij? Ik heb die met die prijzentabel gedaan en verder nog niet echt anderen...
1. Woopy King komt het meeste voor ten oosten van Zant, een hoger level is handig omdat je meer kans hebt om het te killen, maar ik weet niet of hier ook de "first hit" geld. Dit houd in dat je de eerste damage moet doen voor het item.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:33:
[..]
4- Ik moet voor een quest naar Orias @ Elveroon Desert. Ten eerste zie ik al geen poppetje in ED (om tegen te praten) en al helemaal geen Orios.
2. Je moet gewone Jelly's hebben.
3. In adventure plain zijn twee doorgangen naar "Valley of Luxem Tower" daar tussen kan je op een heuvel klimmen en daar zijn veel veel flames, misschien daar even proberen welke je moet hebben.
4. Sommige characters zijn moeilijk te vinden, soms zitten ze ook in hele andere gebieden dan wordt aangeven, maar heb je het kleine dorp al gevonden in Elveroon? anders maar eens bij verschillende spawnpoints kijken, daar willen ze ook nog wel eens zitten.
Edit: Als het nou niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer, met 2 posts moet het toch wel lukken
[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2005 11:44 ]
Deze komt vaker dan je denkt, maar er zijn meteen een boel gegadigden die met 'm willen vechten. Ik heb iemand ingame horen roepen dat je de key pas na 8 keer krijgt. Ook wordt er veel geroepen dat je de eerste en laatste aanval moet hebben in het gevecht.1- Woopy King, mja die komt toch zelden? En dan kan ik toch beter eerst een hoger level zijn?
Er zijn ook nog rode jelly's en een jelly king, in ieder geval, een grote jelly. Die kun je allemaal in adventure plains vinden.2- Collect Jelly Bean Skins. Little Jelly Beans tellen niet, en Jelly Nuts ook niet, dus welke wel, en waar kan ik die vinden?
Hill of wind, noordwesten (links boven). Er zijn zoiezo nog elder flames, misschien moet je die aanvallen?3- Collect Flame Leafs. Gewone flames tellen niet, welke wel, en waar kan ik die dan vinden?
Zuidoosten (rechts onderin) kun je een kamp vinden met npc's.4- Ik moet voor een quest naar Orias @ Elveroon Desert. Ten eerste zie ik al geen poppetje in ED (om tegen te praten) en al helemaal geen Orios.
Verwijderd
Harstikke bedankt.
Ik kom trouwens veel de afkorting npc's voor, kan je me vertellen wat dat betekent?
Ik kom trouwens veel de afkorting npc's voor, kan je me vertellen wat dat betekent?
Non Player Character oftewel een computergesturde persoon ipv een menselijke medespeler.
Verwijderd
net 3 short swords gevonden, 3 bamboo spears en 1 paar white gloves.......
@lvl 8 geworden en net nog een short sword gevonden
@lvl 8 geworden en net nog een short sword gevonden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 13:22 ]
Verwijderd
1. Vanaf het begin partyen, in lekker grote parties, deed ik al vanaf adventure plaines.
2. Doe gelijk die quest waar je vanalles op krijgt!
3. Buy geen kiwi's, heb je in het begin echt niet nodig, als je short on hp ben laat iemand anders uit de party het overnemen.
4. Tijdelijk party splitten voor jobchange.
5. Als je dit goed doet moet je eigenlijk zo goed als noooit dood gaan.
Met deze trucjes ben ik echt in 2x 7 uur lvl 40 geworden, heb verschillende mensen die het kunnen bevestigen.
En ja muses zijn nu eenmaal gewild voor dit soort parties... daarom ging dat lvl 20+ oook zo hard bij mij, maybe is dat een groot verschil met de tijd die jullie erover deden, ik heb toen nauwelijks tot aan lvl 40 te hoeven vechten voor mijn xp... (en lekker ondertussen mijn passive tree except summon gemaxed in die tijd) en wat skills andere nice skills erbij gepakt en die op lvl 1 gelaten.
Ik vind het een erg mooie aanpak, en ik was nu vast nog verder geweest als ik geweten had hoe het in het begin zat met die status points, maar daardoor zijn mijn attacks nu wel iets steker dan dat van de gemiddelde muse en duren quests korter
Al met al is het echt mogelijk om in iets meer dan een halve dag tijd lvl 40 te worden, neem mijn woord er maar voor, en op lvl 20 had ik al lang 60K en heb ik zelfs toen wings gekocht, snapte niemand
Lvl 40-50 heb ik ook in een korte tijd gedaan, maybe 2/3 dagen, 50+ is wat bij mij lang duurt, maar ik begin nu weer in trek te raken als muse met 2/3 lvl's per dag soms, steeds meer parties die mij willen hebben en dadelijk helemaal als ik mage word, kan zo zelfs verschillende clans joinen met goede voorwaarden
Een van die voorstellen was bijv mnimaal 1 a 2 lvl's per dag gainen en 100-200K per dag.
Ik party nu al een tijdje met hun om te kijken of hun hun afspraken een beetje nakomen voordat ik mijn clan leave en bij hun aan sluit en ze maken dit gewoon waar!
Kijk, in solo'en suck ik nu enorm maar in een party als iemand anders het over kan nemen dan ben ik echt in top vorm, kan ik ook bepaalde buffers gebruiken die ik niet kan in single mode (attack up bijv)
En je hebt dan een 2nd heal
(Cure en Heal)
Maybe dat ik daarom ook veel harder ga dan de meeste van jullie hier uit het topic.
Mja, constant hakken dat vind ik niet leuk, ik vind het wel es leuk af te wisselen als support muse, en daar er een te kort is aan goede en ook hoge lvl's support muses ben ik latijd lekker in trek.
Kijk nu zelf eens rond bij de storage in Junon en kijk hoeveel high lvl muse er zijn? In procenten durt ik te beweren maar 5% tegenover de andere jobs, meeste zijn hawker en soldier, nou je moest eens weten wat 2 mages met daarachter een clerc kunnen doen, heb wat gezien zeg!
Tja, ik ga wel lekker zo, en of iemand me geloofd of niet het zal me een worst zijn, gegeven is dat ik nu in zeg maar in totaal 9 dagen aktief spelen lvl 58 ben, enkele dagen heb ik alleen lopen shoppen in junon voor spul, die tel ik maar niet mee, anders kwam ik op een 2 weken, dan is 6,5 lvl per dag echt niet verkeerd, zeker lekker!
2. Doe gelijk die quest waar je vanalles op krijgt!
3. Buy geen kiwi's, heb je in het begin echt niet nodig, als je short on hp ben laat iemand anders uit de party het overnemen.
4. Tijdelijk party splitten voor jobchange.
5. Als je dit goed doet moet je eigenlijk zo goed als noooit dood gaan.
Met deze trucjes ben ik echt in 2x 7 uur lvl 40 geworden, heb verschillende mensen die het kunnen bevestigen.
En ja muses zijn nu eenmaal gewild voor dit soort parties... daarom ging dat lvl 20+ oook zo hard bij mij, maybe is dat een groot verschil met de tijd die jullie erover deden, ik heb toen nauwelijks tot aan lvl 40 te hoeven vechten voor mijn xp... (en lekker ondertussen mijn passive tree except summon gemaxed in die tijd) en wat skills andere nice skills erbij gepakt en die op lvl 1 gelaten.
Ik vind het een erg mooie aanpak, en ik was nu vast nog verder geweest als ik geweten had hoe het in het begin zat met die status points, maar daardoor zijn mijn attacks nu wel iets steker dan dat van de gemiddelde muse en duren quests korter
Al met al is het echt mogelijk om in iets meer dan een halve dag tijd lvl 40 te worden, neem mijn woord er maar voor, en op lvl 20 had ik al lang 60K en heb ik zelfs toen wings gekocht, snapte niemand
Lvl 40-50 heb ik ook in een korte tijd gedaan, maybe 2/3 dagen, 50+ is wat bij mij lang duurt, maar ik begin nu weer in trek te raken als muse met 2/3 lvl's per dag soms, steeds meer parties die mij willen hebben en dadelijk helemaal als ik mage word, kan zo zelfs verschillende clans joinen met goede voorwaarden
Een van die voorstellen was bijv mnimaal 1 a 2 lvl's per dag gainen en 100-200K per dag.
Ik party nu al een tijdje met hun om te kijken of hun hun afspraken een beetje nakomen voordat ik mijn clan leave en bij hun aan sluit en ze maken dit gewoon waar!
Kijk, in solo'en suck ik nu enorm maar in een party als iemand anders het over kan nemen dan ben ik echt in top vorm, kan ik ook bepaalde buffers gebruiken die ik niet kan in single mode (attack up bijv)
En je hebt dan een 2nd heal
Maybe dat ik daarom ook veel harder ga dan de meeste van jullie hier uit het topic.
Mja, constant hakken dat vind ik niet leuk, ik vind het wel es leuk af te wisselen als support muse, en daar er een te kort is aan goede en ook hoge lvl's support muses ben ik latijd lekker in trek.
Kijk nu zelf eens rond bij de storage in Junon en kijk hoeveel high lvl muse er zijn? In procenten durt ik te beweren maar 5% tegenover de andere jobs, meeste zijn hawker en soldier, nou je moest eens weten wat 2 mages met daarachter een clerc kunnen doen, heb wat gezien zeg!
Tja, ik ga wel lekker zo, en of iemand me geloofd of niet het zal me een worst zijn, gegeven is dat ik nu in zeg maar in totaal 9 dagen aktief spelen lvl 58 ben, enkele dagen heb ik alleen lopen shoppen in junon voor spul, die tel ik maar niet mee, anders kwam ik op een 2 weken, dan is 6,5 lvl per dag echt niet verkeerd, zeker lekker!
Het is voor mij de allereerste MMORPG die ik speel, en ik loop tegen een aantal dingen aan. Ten eerste dat level-gebeuren: ik heb nu 3x een uur of 3 gespeeld, en ik ben nu pas level 15! Ik weet inmiddels hoe ik mijn bamboostick en mijn mes kan "healen", daar ben ik wel blij mee 
Ik heb een paar keer een party gejoint, en ik zag toen rechts in beeld de partymembers, en een of andere teller meelopen (een party heeft ook een level? Wat kan ik daar mee?)
Hoe dan ook, kan ik beginners-spulletjes kopen waardoor ik sneller beter wordt? (ik heb nu wel weer genoeg mother Choropy's gesloopt vind ik).
Maar waar ik echt mee zit: ik ben bezig met een job als soldier, maar ik moet me eerst bewijzen door me 10x te laten steken door een honeybee. Die bij heb ik gevonden en ik weet eigenlijk vrij zeker dat ik 10x gestoken ben, maar toch laat die kerel me niet toe. Wat is hier de truuk? En zijn er misschien simpele(re) jobs die wat geld opleveren?
Ik heb een paar keer een party gejoint, en ik zag toen rechts in beeld de partymembers, en een of andere teller meelopen (een party heeft ook een level? Wat kan ik daar mee?)
Hoe dan ook, kan ik beginners-spulletjes kopen waardoor ik sneller beter wordt? (ik heb nu wel weer genoeg mother Choropy's gesloopt vind ik).
Maar waar ik echt mee zit: ik ben bezig met een job als soldier, maar ik moet me eerst bewijzen door me 10x te laten steken door een honeybee. Die bij heb ik gevonden en ik weet eigenlijk vrij zeker dat ik 10x gestoken ben, maar toch laat die kerel me niet toe. Wat is hier de truuk? En zijn er misschien simpele(re) jobs die wat geld opleveren?
In het spel?Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 12:33:
Heeft iemand enig idee hoe je de lettertype groter maakt?
Dat kan niet. Het is irritant dat het soms niet te lezen is.
Daar hebben we allemaal last van.
Tot lvl 10 kan je gewoon fruit en Juice halen bij Maaed in Adventure plain.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:42:
Je krijgt die gratis van hem. Daarna zal je het zelf moeten uitzoeken hoe je jezelf healt.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 16-02-2005 14:08 ]
0siris schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:02:
[...]
Na het verzamelen kan je gewoon terug en dan krijg je het volgende onderdeel voor job change.
Leuk verhaal, maar maak eens een screenshot? Hebben we bewijs
Ik ben ook zeer benieuwd hoe je ervoor staat met quests. Heb je al 160 Union points? hoe ver ben je met de Luna quest?
[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2005 14:36 ]
Doh!cardinal808 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:29:
[...]
Je moet je niet laten steken, je moet de Stings(naalden) verzamelen. Dus gewoon de Honeybee's killen en dan dropt hij een sting, die je overigens automatisch krijgt (paarse tekst).
Na het verzamelen kan je gewoon terug en dan krijg je het volgende onderdeel voor job change.
(alleen die hornets, die vallen uit zichzelf aan en die steken echt veel te hard....rotbeesten
[ Voor 14% gewijzigd door 0siris op 16-02-2005 14:50 ]
Verwijderd
Luna quest ben ik zover dat ik Captain Doonga's moet killen voor koffie, en UP's heb ik 50 gehaald om een engine te halen, maat van me heeft 50 spare points voor de wielen en de body koop ik gewooncardinal808 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:29:
[...]
[...]
Leuk verhaal, maar maak eens een screenshot? Hebben we bewijs
Ik ben ook zeer benieuwd hoe je ervoor staat met quests. Heb je al 160 Union points? hoe ver ben je met de Luna quest?
Screenshot kun je zo hebben, geen enkel probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 15:20 ]
Verwijderd
Leuke screenshot, maar waarom heb je de HP en MP weg gewerkt?Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:03:
[...]
Luna quest ben ik zover dat ik Captain Doonga's moet killen voor koffie, en UP's heb ik 50 gehaald om een engine te halen, maat van me heeft 50 spare points voor de wielen en de body koop ik gewoon
Screenshot kun je zo hebben, geen enkel probleem.
[afbeelding]
Wil je binnekort een clan-war tegen LegionOfTweakers dan?Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:42:
Vanwege clanwars![]()
Zul je eens wel begrijpen.
Verwijderd
Neuh, maar dan is het toch niet waarschijnlijk dat die clan wint, aangezien wij met 6 70+ gasten zitten
Daarbij verlies je toch geen xp daar maar toch willen mijn partymembers niet dat ik dat vrijgeef, aangezien ik iets positiefs heel opmerkelijks heb voor een muse, en dat kun je daar al aan aflezen.
Ik zal zeggen dat ik een heel rare hp-mp verhouding heb voor een muse, ga er maar van uit dat dan mijn hp wat hoger ligt
Er zijn namelijk muses die alleen maar points adden voor int, maar ik heb ook wat additional points, en mijn earrings en andere socketed spul hebben ook aparte stats voor een muse, ga er maar vanuit dat er geen topaz in zit, en dat ik dat ook niet nodig heb met mijn mp
Combineer dit, reken een beetje na, en je kunt op je vingers natellen hoeveel hp ik ongeveer moet hebben
Daarbij verlies je toch geen xp daar maar toch willen mijn partymembers niet dat ik dat vrijgeef, aangezien ik iets positiefs heel opmerkelijks heb voor een muse, en dat kun je daar al aan aflezen.
Ik zal zeggen dat ik een heel rare hp-mp verhouding heb voor een muse, ga er maar van uit dat dan mijn hp wat hoger ligt
Er zijn namelijk muses die alleen maar points adden voor int, maar ik heb ook wat additional points, en mijn earrings en andere socketed spul hebben ook aparte stats voor een muse, ga er maar vanuit dat er geen topaz in zit, en dat ik dat ook niet nodig heb met mijn mp
Combineer dit, reken een beetje na, en je kunt op je vingers natellen hoeveel hp ik ongeveer moet hebben
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 15:56 ]
Verwijderd
Aangezien ik vandaag mn nieuwe weapon kan gebruiken wil ik wel 1v1 met je PvPenVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:48:
Neuh, maar dan is het toch niet waarschijnlijk dat die clan wint, aangezien wij met 6 70+ gasten zitten![]()
Verwijderd
Ik doe niet aan pvp´en, maar dan nog zou ik makkelijk van een gelijke lvl soldier en hawker kunnen winnen, hun aan de pots nou ik ook en ik heb dan nog mijn heal, heb het een aantal keer gedaan en ze legden het allemaal af, enige wat ik dan haat als je lekker clan punten aan het verzamelen bent dat ze je dan mollen.
Gelukkig is dat nu anders nu ik behoorlijk wat lvl 6X en 7X gasten om me heen heb, is het ineens niet interessant meer
Tip, doe je aan pvp´en tegen een muse, zorg dan dat je ene goede magic resistence hebt, aangezien je hp gehalveert wordt!
Curse/Defence Decrease/Stun en dan soms nog wat andere dingen achter elkaar en ik verzeker je dan moet je gelijk een pot nemen anders ben je zo dood, blijft er van een soldier die ongeveer 1.4K hp zou moeten hebben als ie gelijk aan mij is bar weinig over, onderschat muses niet zo maar!
Enigste waar ik voor op moet letten is merchants want die brengen dan aardig wat schade aan en je zwaardjes kunnen er niet echt tegen op.
Gelukkig is dat nu anders nu ik behoorlijk wat lvl 6X en 7X gasten om me heen heb, is het ineens niet interessant meer
Tip, doe je aan pvp´en tegen een muse, zorg dan dat je ene goede magic resistence hebt, aangezien je hp gehalveert wordt!
Curse/Defence Decrease/Stun en dan soms nog wat andere dingen achter elkaar en ik verzeker je dan moet je gelijk een pot nemen anders ben je zo dood, blijft er van een soldier die ongeveer 1.4K hp zou moeten hebben als ie gelijk aan mij is bar weinig over, onderschat muses niet zo maar!
Enigste waar ik voor op moet letten is merchants want die brengen dan aardig wat schade aan en je zwaardjes kunnen er niet echt tegen op.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 16:26 ]
Verwijderd
Begin alvast aan de main quest-luna quest, krijg je gratis schoenen straksVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:29:
lvl 11 >.>
beetje blut nu =]
no shoes for me
Ik heb nog een leuke kwestie.
Ik ben namelijk samen met polo1987 vaak samen aan het spelen. Wat ons erg opvalt zijn de drops die wij krijgen van het hunten van monsters. Van alle items die wij samen(of apart) vinden is makkelijk 80% voor de Muse. Ik heb een Soldier, polo1987 een Hawker.
Ik heb een keer een bow gevonden, wel wat wapens, maar het meeste is voor een Muse. Hebben de mensen die een Muse bespelen nou alleen maar bogen en zwaarden, of kunnen die makkelijk hun equipment bij elkaar hunten.
Nog een kwestie dan maar....
Wat is nou het voordeel van een party? wat wij hebben ontdekt aan voordelen:
1. Je gaat party level up, free regeneration
2. Een exp bonus (waarschijnlijk 10-15%)
3. Je kan op een gegeven moment meer mensen uitnodigen.
4. Muses kunnen health in de gaten houden van anderen
Iemand die nog meer voordelen van een party weet
Ik ben namelijk samen met polo1987 vaak samen aan het spelen. Wat ons erg opvalt zijn de drops die wij krijgen van het hunten van monsters. Van alle items die wij samen(of apart) vinden is makkelijk 80% voor de Muse. Ik heb een Soldier, polo1987 een Hawker.
Ik heb een keer een bow gevonden, wel wat wapens, maar het meeste is voor een Muse. Hebben de mensen die een Muse bespelen nou alleen maar bogen en zwaarden, of kunnen die makkelijk hun equipment bij elkaar hunten.
Nog een kwestie dan maar....
Wat is nou het voordeel van een party? wat wij hebben ontdekt aan voordelen:
1. Je gaat party level up, free regeneration
2. Een exp bonus (waarschijnlijk 10-15%)
3. Je kan op een gegeven moment meer mensen uitnodigen.
4. Muses kunnen health in de gaten houden van anderen
Iemand die nog meer voordelen van een party weet
[ Voor 27% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2005 16:39 ]
Verwijderd
Ik heb dus heel weinig en als ik al wat vind is het vooral Dealer-Hawker stuff XD
Wij traden dan ook altijd 1 op 1 met de clan, als de ander het gebruiken kan, anders npc´en we als het niets waard is en de rest verkopen we.
Bij elke lvl 50 krijg je dubbele xp, dus op lvl 50/100 etc.
100 nog geen een keer gehaald, op 88 blijven steken
En je vind meer naar mate je party lvl hoger wordt, ook meer zeldzame dingen.
Wij traden dan ook altijd 1 op 1 met de clan, als de ander het gebruiken kan, anders npc´en we als het niets waard is en de rest verkopen we.
100 nog geen een keer gehaald, op 88 blijven steken
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 16:42 ]
Mijn Hawker heeft gelukkig veel Magic Resistance en véél MP, dus niet alleen Dex... Tevens hebben al mijn items minimaal een dodge van +3... Pas maar op!
Yups, het voordeel van een hawker. Een muse kan veel dingen casten, maar het jammer dat ie je amper raaktWrack schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:47:
Mijn Hawker heeft gelukkig veel Magic Resistance en véél MP, dus niet alleen Dex... Tevens hebben al mijn items minimaal een dodge van +3... Pas maar op!
De zeldzame dingen maakt het vooral interesant. Voor een level 50 party heb ik niet genoeg tijd voor, dat heet een baan hebbenVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:40:
100 nog geen een keer gehaald, op 88 blijven steken![]()
Verwijderd
Hmm ik wil ook wel eens partyen, maar het heeft toch helemaal geen zin als ik met iemand party die lager is dan level 64? Ik heb wel eens een paar keer geparty , mar dat ging gewooon zo traag, dat ik maar alleen ging hakken.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 17:02 ]
Verlies je EXP in PvP? of iets anders. ben lv 54 hawker. wil best eens tegen je een PvP proberen ispierings , als je het goed vind (en je niets echt verliest. kijk een paar % exp misschien nog maar dan maar 1 potje pvp
). verder ik LegionOfTweakers geen hostile clan, wij vallen pas aan als we worden aangevallen. ik iig wel en de rest volgens mij ook
en verder zullen hier misschien ook niet twaker clan mensen op zitten. die graag mensen pesten op CE...
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 16-02-2005 17:08 ]
Als je vijanden aanvalt die allemaal blauw zijn, dan schiet het niet echt op, maar als je vijanden neemt die geel, roze, rood of paars zijn, dan wil het best lukken hoor. Maarmate de vijand moeilijker hoe meer exp natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:00:
Hmm ik wil ook wel eens partyen, maar het heeft toch helemaal geen zin als ik met iemand party die lager is dan level 64? Ik heb wel eens een paar keer geparty , mar dat ging gewooon zo traag, dat ik maar alleen ging hakken.
Verwijderd
De grote goocheltruc:cardinal808 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:52:
[...]
De zeldzame dingen maakt het vooral interesant. Voor een level 50 party heb ik niet genoeg tijd voor, dat heet een baan hebben
Als je kabel hebt of adsl gewoon party open laten en lekker in junon een shopje open gooien, werkt goed en kan je gelijk de loots verkopen die je toch niet verkoopt.
En voordat wij verder gaan met partyen dan gaan wij altijd ff kijken of we niet wat betere equip kunnen vinden dan dat we hebben, of goedkope refine matriaal, slaan wij lekker in, bijna al mijn spul is ook 2 of 3 inmiddels met mooie stats.
Andere tip, als je lvl 7x bent kun je beter je lvl 6x kloffie met stats houden, want 2nd job equip is vaak minder, iig voor muses, in plaats daarvan koop alvast wat 8x equip met mooie stats als je die ziet, levert je een hoop op, heb nu al 2 mooie lvl 88 boots, met dodge 18 en 19 en koop betere wanneer ik zie.
Dit vooruit kopen doe ik eigenlijk de hele tijd en tussendoor verkoop ik steeds wat minder is.
Vooral hierdoor heb ik ook wat betere stats dan normaal omdat ik me dit kan veroorloven, ik heb ongeveer een 100 tot soms 200K per dag te besteden, en dat op lvl 60! das echt lekker gamen.
Natuurlijk kan het zijn dat het voor andere jobs anders werkt maar voor muses is dit ideaal want high dodge stuff en stat stuff is echt heel rare!
Een Legend White Staff met slot lvl 48 bijv is meer waard dan de meeste andere lvl 48 equipment die ik ken, iig niet veel wat meer waard is.
Mijnes is 3 en ongeveer 425K waard nu, en dat kan ik er ook voor krijgen maar hij is beter dan de lvl 6x staffs, daarom houd ik hem mooi, niet gek voor een lvl 48 staffie.
Zo heb ik ook nog wat ideeèn over de ideale clan die ik aan het uitwerken ben, post ik nog wel een keer, uitdenken en zetten kost tijd, maar we hebben nu al een hele mooie combinatie die sterk is, alleen moeten we ff naar clan lvl 2 zien te komen.
Voor deze test gebruik ik tijdelijk een 2e clan (gast heeft geld te veel ja, virtueel geld dan) die ik later join waarschijnlijk.
Maar ik kan wel eens wat trucjes helemaal uitwerken voor de volgende openings post als jullie willen, want zoals ik heb gemerkt kom je daar echt vlug verder mee, en het kost je geen tijd extra op mij manier, je speelt quit, of je wint tijd, maar je kan wel dubbel zoveel verdienen, en je de beste equip kopen
Enigste wat ik nu zoek, geen idee of die er is, is een paarse staff, je weet wel zo´n ding waar er maar een paar van zijn, geef daar een paar mil voor als iemand die vind.
Verwijderd
Nee, je verliest geen xp, alleen als je wordt gekilled door een mob.daves2hd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:07:
Verlies je EXP in PvP? of iets anders. ben lv 54 hawker. wil best eens tegen je een PvP proberen ispierings , als je het goed vind (en je niets echt verliest. kijk een paar % exp misschien nog maar dan maar 1 potje pvp). verder ik LegionOfTweakers geen hostile clan, wij vallen pas aan als we worden aangevallen. ik iig wel en de rest volgens mij ook
en verder zullen hier misschien ook niet twaker clan mensen op zitten. die graag mensen pesten op CE...
Verder vind ik pvp helemaal niet nuttig, en alleen al vanwege die reden doe ik het niet, puur omdat ze opeens zomaar op me in liepen te hakken heb ik wel es wat mensen afgemaakt.
Wij zijn ook niet hostile, en zelfs als ze op ons inhakken gaan we weg, maar als je dat blijft doen heb je wel ff een probleem, want mijn clan mates hebben leuke vriendjes die pvp erg leuk vinden.
Maar ik ga toch niet vaak naar clan island, alleen maar als ze een muse te kort komen.
Ik zet altijd mijn pc uit. kan niet andersVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:10:
[...]
De grote goocheltruc:
[..]
Andere tip, als je lvl 7x bent kun je beter je lvl 6x kloffie met stats houden, want 2nd job equip is vaak minder, iig voor muses, in plaats daarvan koop alvast wat 8x equip met mooie stats als je die ziet, levert je een hoop op, heb nu al 2 mooie lvl 88 boots, met dodge 18 en 19 en koop betere wanneer ik zie.

Daarnaast is het met de kloffies verhaal altijd wel grappig. Ik heb nu namelijk een level 28 vest aan, dis zo ontiegelijk goed is dat ik @ level 46 nog steeds niets beter heb gevonden wat ik op het moment kan dragen.
(voor pics, zie boven
hej.
Ik ben nnu een lvl 13 muse. maar als ik een ander wapen wil kopen staat er rode tekst bij van dat ik niet de juiste wearing condition ofzo heb.
Hoe kan ik aan die juiste condition komen ???
Ik ben nnu een lvl 13 muse. maar als ik een ander wapen wil kopen staat er rode tekst bij van dat ik niet de juiste wearing condition ofzo heb.
Verwijderd
Je komt dan of lvl te kort of int, maar je kan die alvast wel kopen hoor, altijd een lvl of 5 vooruit kopen, en je oude staf doorverkopen bij thrithei, werkt erg goed, prijs je hem gewoon 500z lager ofzo en hop je verkoopt hem en je hebt zonder al te veel los een betere staff, ik doe het ook constant zo maar dan in junon met lvl 50+ equipdisinfector schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:32:
hej.
oke bedankt.
meteen nog maar een vraagje
. die boeken die je daar kopen, die komen niet in je equipment te staan ( niet allemaal teminste) wat gebeurt daar mee ?
meteen nog maar een vraagje
Verwijderd
Dat vind ik eigenlijk niet zo slim omdat je op die screen lvl 60 bent en dus nog lang niet lvl 88...Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:10:
[...]
Dit vooruit kopen doe ik eigenlijk de hele tijd en tussendoor verkoop ik steeds wat minder is.
Vooral hierdoor heb ik ook wat betere stats dan normaal omdat ik me dit kan veroorloven, ik heb ongeveer een 100 tot soms 200K per dag te besteden, en dat op lvl 60! das echt lekker gamen.
in de tussen tijd word dat soort gear steeds goedkoper (er komt steeds meer van) en de kans dat je tegen nog iets beters aanloopt is gewoon heel groot, dat heeft me ontzettend veel geld gekost toen ik lvl 58 was, allemaal gear voor lvl 60 gekocht, en vond ik weer betere. nee beter wachten tot dat je het echt dragen kunt.
Jij moet eens tegen Diaz pvp'en, das een vriend van mij, en Ex member van LoT. kijken of je die kunt raken
Ik ga stoppen met rose, weet alleen nog niet of ik me char hou ja of nee. zonee, ga dan niet zeuren of je me spullen mag hebben, wat daar heb ik dan al een bestemming voor
Er staat als goed is nog een regeltje eronder (ook in het rood) wat je nog mist.disinfector schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:32:
hej.
Je kunt Boeken (extra MP) kopen en boeken/scrolls (skills).disinfector schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:29:
oke bedankt.
meteen nog maar een vraagje. die boeken die je daar kopen, die komen niet in je equipment te staan ( niet allemaal teminste) wat gebeurt daar mee ?
De boeken staan bij je equipment (linkse tabblad van Inventory) en de skills staan bij in de middelste tabblad.
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 16-02-2005 19:18 ]
Verwijderd
Ik loop tegen 19 dodge shoes aan voor 10K, nou die neem je dan, die gaan echt niet goedkoper worden, en zo wel vaker spul.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:08:
[...]
Dat vind ik eigenlijk niet zo slim omdat je op die screen lvl 60 bent en dus nog lang niet lvl 88...
in de tussen tijd word dat soort gear steeds goedkoper (er komt steeds meer van) en de kans dat je tegen nog iets beters aanloopt is gewoon heel groot, dat heeft me ontzettend veel geld gekost toen ik lvl 58 was, allemaal gear voor lvl 60 gekocht, en vond ik weer betere. nee beter wachten tot dat je het echt dragen kunt.
Doorverkopen gaat erg goed als je weet welk spul je wel en niet in kan kopen en ik verdien er grof aan, handelen zit me schijnbaar in het bloed en jou niet, het is niet geluk ofzo maar dingen in zien.
Weet je dat daar een groot verschil in lvl´s in zit=Jij moet eens tegen Diaz pvp'en, das een vriend van mij, en Ex member van LoT. kijken of je die kunt raken. hij vertelde mij dat ie op een unionwar 5 lvl 9x lui tankte zonder dood tegaan. toen zijn ze maar gestopt, was hopeloos... lol xD. heb z'n wings gezien, en die waren erg mooi, wormdragon wings met 43 dodge als ik het goed heb... zo ziek. lol
Ik ga stoppen met rose, weet alleen nog niet of ik me char hou ja of nee. zonee, ga dan niet zeuren of je me spullen mag hebben, wat daar heb ik dan al een bestemming voor
Tegen de tijd dat ik zijn lvl ben dan kan ik hem echt wel raken, met wat damage, geloof me waar, durf ik best wat om te verwedden, want mijn dodge is ook ziek voor een muse.
En daarbij heb ik hem in aktie gezien in clan island dus ik weet het
Dit topic is gesloten.