*zucht*Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:07:
Nog geen nieuwe informatie van een moderator over de sign up page:
I'm sorry but I have no ETA yet.
Zie hier.
das dus van ongeveer 6 maanden geleden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
*zucht*Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:07:
Nog geen nieuwe informatie van een moderator over de sign up page:
I'm sorry but I have no ETA yet.
Zie hier.
Verwijderd
Zelfde config hier (1GB/6600GT) en draait als een trein. Soms wel een hapering als die grote hoeveelheden terrein in moet lezen in 1x, maar dat is bijna niet te voorkomen volgens mij tenzij je een mega RAID opstelling hebtPheace schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:11:
1 Gig ram helpt gewoon ongelooflijk bij deze spellen , daar zijn al veel ervaringen mee. Heb zelf 1 gig + 6600GT en het loopt allemaal best fijn
Heb je gelijk dezelfde plugins voor UI erin gestoken of gewoon clean gelaten?Thunderman_303 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:12:
[...]
Nieuwste drivers geprobeerd (nieuwe install ook).
1 Gig / X800pro / A64
Tijdens de Korean beta had ik nergens last van....
[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 11-02-2005 18:15 ]
De data op het forum slaan op worstVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
*zucht*
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
*zucht*Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
[...]
*zucht*
There is no magic.
Verwijderd
Half nederlands wacht om te spelen!Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
met mijn 512 en radeon 9700 nooit problemen gehad, ook geen lag (US beta)
ik w8 nu nog steeds totdat ik kan spelen
Verwijderd
Aangezien het europese hoofdkantoor in Frankrijk zit lijkt me dat erg sterkRody schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
misschien is het 18:00 engelse tijd, dus 19:00 nl tijd
Beide, maar bij allebij een crash naar desktop, ik wacht eerst wel even de final install af, ga ik zomerteen ophalen, en zie daarna wel verder, in ieder geval hou ik jullie op de hoogte.Pheace schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
[...]
Heb je gelijk dezelfde plugins voor UI erin gestoken of gewoon clean gelaten?
Verwijderd
* zucht * en * zucht *Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:13:
[...]
*zucht*
Verwijderd
Verwijderd
Op een minder drukke server gaan spelen en/of op niet-standaard tijden spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:16:
Is er een oplossing voor minder lag? mischien virusscanner uitzetten ofzo? mijne werkt toch niet
Verwijderd
als ze er dan nou eens voor zorgden dat ze dat iig goed hebben.The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:14:
[...]
*zucht*
Je hebt het topic niet gelezen, anders had je geweten dat de data verkeerd staan.
En laat die Virus scanner inderdaad ook maar uit.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:16:
Is er een oplossing voor minder lag? mischien virusscanner uitzetten ofzo? mijne werkt toch niet zo goed meer
[ Voor 4% gewijzigd door The Will op 11-02-2005 18:19 ]
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Dat had ik gemerkt jajohnnyv.nl schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:17:
[...]
Op een minder drukke server gaan spelen en/of op niet-standaard tijden spelen.
Verwijderd
die 256MB gaat je zo'n beetje alle performance kosten...Maku schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:18:
ik moet het straks gaan proberen met een P III 1000 mhz met 256 mb ram en een 6800gt ..
moet nog een pci-e kopen voor me nieuwe systeem
Verwijderd
haha inderdaad wel tijd ja , Die 6800GT heb je zo echt niks aan lol , kan je net zo goed een ti4600 erin hebben zittenMaku schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:18:
ik moet het straks gaan proberen met een P III 1000 mhz met 256 mb ram en een 6800gt ..
moet nog een pci-e kopen voor me nieuwe systeem
2 dagen extra speeltijd gratieschVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:22:
Ik mag hopen dat we door al dit gezeik een vergoeding krijgen van Blizz in de vorm van 1 of 2 dagen extra speeltijd voor iedereen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
30 dagen gaan pas in als je je registreert.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:22:
Ik mag hopen dat we door al dit gezeik een vergoeding krijgen van Blizz in de vorm van 1 of 2 dagen extra speeltijd voor iedereen..
Verwijderd
doe mij maar gewoon de CE, als ze die goodies naar me opsturen vind ik het wel goedVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:22:
Orgrimmar heeft een zeppelin naar undead territory op het andere eiland.Hidde schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:26:
[...]
Maarre, hoe kom je eigenlijk op het andere continent?
Om Greeenne (of zo) maar even te quoten: "Een p233 met een geforce 3 is als een blok beton op wielen met een spoiler"Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:21:
[...]
die 256MB gaat je zo'n beetje alle performance kosten...
512MB is minimaal, 1GB aan te raden.
Verwijderd
Verwijderd
Als het goed is zal Blizzard het betalingssysteem veranderen zodat mensen zonder creditcard zich ook kunnen registreren. Het is nog niet duidelijk wanneer dit zal gebeuren, maar waarschijnlijk voor 14 februari, deze datum heeft Blizzard aan verschillende winkels doorgegeven. Het zou ook nog kunnen dat ze er nu al mee bezig zijn, de sign up pagina is immers niet voor niets down.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:20:
Leuk met een nieuwe game, al dit gezeik te lezen/horen...
Even een hele duidelijk vraag:
Is het mogelijk om vanavond wow te spelen indien je geen creditcard hebt?
Als dit niet het geval is, zou ik dit echt heel aso vinden. Ze weten dat er zoveel mensen de game vandaag in huis zouden kunnen halen, Moeten ze maar minder doosjes uit brengen tegelijk, maar het wordt toch wel weer geaccepteerd als dit het geval is....
Door te vliegen of met een boot, maar dat komt echt pas na een leveltje of, ehrm, 30Hidde schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:26:
[...]
30 dagen gaan pas in als je je registreert.
Mja, je hebt gekocht maar kan inderdaad niet spelen, maar dat weet Blizzard niet, je kan em net zo goed die dag gekocht hebben dat je weer accounts kan maken.
En ik denk dat het vanavond wel opgelost is.
Ik was trouwens snel genoeg voor een account, net zo'n 4/5 uurtjes gespeeld, mja, ik was iets van een uur verdwaald.Ben nu level 6 bijna!
Ik ben een Orc Warrior.
Maarre, hoe kom je eigenlijk op het andere continent?
Verwijderd
Tja, maar ze weten wel dat iedereen klaarzit om te spelen (klaarblijkelijk..anders zouden servers niet down gaan lol) en iedereen dus voor jan lul al de hele dag zit te wachten.. Zou dus alsnog netjes zijn als ze bij iedereen een gratis dagje eraan plakken imo..Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:25:
Hoezo? Zolang je je account niet kunt activeren betaal je ook niks
Blizzard geeft zelf helemaal niks aan winkels door natuurlijk.. Alles loopt via de publisher.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:27:
[...]
Als het goed is zal Blizzard het betalingssysteem veranderen zodat mensen zonder creditcard zich ook kunnen registreren. Het is nog niet duidelijk wanneer dit zal gebeuren, maar waarschijnlijk voor 14 februari, deze datum heeft Blizzard aan verschillende winkels doorgegeven. Het zou ook nog kunnen dat ze er nu al mee bezig zijn, de sign up pagina is immers niet voor niets down.
Verwijderd
Uhm, neuh. Ik ga op lvl 12 al weg uit undead lands, en vertrek met de zeppelin.johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:27:
[...]
Door te vliegen of met een boot, maar dat komt echt pas na een leveltje of, ehrm, 30
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 18:30 ]
Je bent niet verplicht te wachten hoor.. je kunt ook wat nuttigs gaan doen...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:29:
[...]
Tja, maar ze weten wel dat iedereen klaarzit om te spelen (klaarblijkelijk..anders zouden servers niet down gaan lol) en iedereen dus voor jan lul al de hele dag zit te wachten.. Zou dus alsnog netjes zijn als ze bij iedereen een gratis dagje eraan plakken imo..
Verwijderd
Nee hoor, je kunt al heel snel in Orgrimmar komen. Als undead verlaat je Deathknell gewoon snel, gaat naar Brill, en neemt vanuit daar de zeppelin naar Orgrimmar. Als je wilt kan dat zelfs op level 1.johnnyv.nl schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:27:
[...]
Door te vliegen of met een boot, maar dat komt echt pas na een leveltje of, ehrm, 30
Verwijderd
Verwijderd
Winkels kunnen ook met Blizzard bellen hoor, ze hebben verschillende service kanalenBosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:29:
[...]
Blizzard geeft zelf helemaal niks aan winkels door natuurlijk.. Alles loopt via de publisher.
Met winkels bemoeit Blizzard zich in ieder geval niet..
Verwijderd
Blizzard is ook niet verplicht extra tijd te geven, tis alleen netjes. Aangezien ze nooit estimates geven is het beetje jammer als je iets anders gaat doen, uren later terugkomt en de servers al lang up zijnBosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:30:
[...]
Je bent niet verplicht te wachten hoor.. je kunt ook wat nuttigs gaan doen...
Hebben ze in de US tot nog toe zeer netjes gedaan trouwens. Zijn mensen met 12+ vrije dagenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:31:
[...]
Blizzard is ook niet verplicht extra tijd te geven, tis alleen netjes. Aangezien ze nooit estimates geven is het beetje jammer als je iets anders gaat doen, uren later terugkomt en de servers al lang up zijnIedereen weet dat het elk moment up kan gaan, dus weinig mensen doen iets anders nu denk ik
Verwijderd
Verwijderd
maar dat was dan toch echt in de heel extreme gevallen: waar je dan uren en uren moest wachten op honderden voor je, voordat je uberhaubt de server op kon waar je je poppetje hadPheace schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:33:
[...]
Hebben ze in de US tot nog toe zeer netjes gedaan trouwens. Zijn mensen met 12+ vrije dagen
Verwijderd
Wie zegt dat het hier niet zal gebeuren? Als er 's middags al huge serverproblemen zijn (wat ik gelezen heb: queue's, pings van 5000), hoe moet dat dan wel niet 's avonds zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:35:
[...]
maar dat was dan toch echt in de heel extreme gevallen: waar je dan uren en uren moest wachten op honderden voor je, voordat je uberhaubt de server op kon waar je je poppetje had
Verwijderd
ik vermoed dat iedereen nu wel zo slim is om een niet al te volle server uit te zoeken. Dat is denk ik het enige voordeel hieraan, dat alles nu wat verspreid is. Maar dit geldt alleen als die serverproblemen waren door teveel spelers... in een ander geval heb je gelijkVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:36:
[...]
Wie zegt dat het hier niet zal gebeuren? Als er 's middags al huge serverproblemen zijn (wat ik gelezen heb: queue's, pings van 5000), hoe moet dat dan wel niet 's avonds zijn?
Alsof al die mensen ook elke dag de hele dag zitten te wachten op die servers inderdaad , en toch iedereen vergoeding , maar je hebt wel gelijk ja. Ze hadden natuurlijk ook wat slimmer kunnen zijn en kunnen verkassen. DAt is natuurlijk niet voor iedereen even makkelijk maar der zitten er ook wel genoeg tussen die het gewoon vertikken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:35:
[...]
maar dat was dan toch echt in de heel extreme gevallen: waar je dan uren en uren moest wachten op honderden voor je, voordat je uberhaubt de server op kon waar je je poppetje had
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Denk je? Ik denk dat de populatie nog enorm zal gaan stijgen, omdat mensen zonder creditcard zich nog niet hebben kunnen registreren. Ook hebben veel mensen mét creditcard zich nog niet kunnen registreren omdat de registratiepagina offline is. Dat er nu al veel berichten op het forum te vinden zijn van disconnects en enorme lags voorspelt niet veel goeds, een significant deel van de uiteindelijke populatie moet nog online komen, en dan zullen die problemen alleen maar toenemen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:38:
[...]
ik vermoed dat iedereen nu wel zo slim is om een niet al te volle server uit te zoeken. Dat is denk ik het enige voordeel hieraan, dat alles nu wat verspreid is. Maar dit geldt alleen als die serverproblemen waren door teveel spelers... in een ander geval heb je gelijk
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens , en wat denk je van de mensen die vandaag moesten werken en via internet kopen nog niet vertrouwen , en dus morgen nog snel naar de winkels gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:44:
[...]
Denk je? Ik denk dat de populatie nog enorm zal gaan stijgen, omdat mensen zonder creditcard zich nog niet hebben kunnen registreren. Ook hebben veel mensen mét creditcard zich nog niet kunnen registreren omdat de registratiepagina offline is. Dat er nu al veel berichten op het forum te vinden zijn van disconnects en enorme lags voorspelt niet veel goeds, een significant deel van de uiteindelijke populatie moet nog online komen, en dan zullen die problemen alleen maar toenemen.
Verwijderd
Dikke mazzel dan, in Etten-leur -> E-plaze an freerecord shop , UITVERKOCHT !SaURoN schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:46:
whoej vanmiddag ff snel langs dynabyte gelopen en ze hadden er nog 1 liggen
Verwijderd
Verwijderd
ze gaan geen ETA geven. aangezien alle mensen dan op dat tijdstip weer gana proberenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:49:
Update:
We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment.
Nog niet veel nieuws dus
Verwijderd
je mag max. 10 chars per server, in totaal max. 50.Maku schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:47:
als je eenmaal 1 server kiest moet je daar dan bij blijven ? oftwel staan je chars op die server ? en hoeveel mensen kunnen zo'n server joynen ?
Verwijderd
Verwijderd
Liever een onjuiste estimate voor mij dan helemaal geen estimate.. nu moet je wel blijven w8en bij je pc..Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:49:
Update:
We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment.
Nog niet veel nieuws dus
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:50:
Ben ik de enige die het zielig vind voor de gene die deel 16 moet maken? Daar is hij zeker 10 minuten mee bezig en dan kan hij niet refreshen!it's a shame, anders gaan we gewoon door tot 5000? lijkt me een goeie deal als ik zie hoe hard deze threads er doorheen gaan
Verwijderd
roytje vind het ook zieligVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:50:
Ben ik de enige die het zielig vind voor de gene die deel 16 moet maken? Daar is hij zeker 10 minuten mee bezig en dan kan hij niet refreshen!it's a shame, anders gaan we gewoon door tot 5000? lijkt me een goeie deal als ik zie hoe hard deze threads er doorheen gaan
Verwijderd
Bah, ik heb de gewone versie net besteld. Bol.com kon mn CE toch niet leveren bleek helaasVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:52:
[...]
roytje vind het ook zielig
of laat iemand het maken die het spel nog niet heeft
Verwijderd
Verwijderd
correct -> woensdag sóchtends bestelt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:56:
[...]
Bah, ik heb de gewone versie net besteld. Bol.com kon mn CE toch niet leveren bleek helaas
Verwijderd
ze zullen wel allemaal wow aan het spelen imo. (nadat ze vanochtend naast de winkel lagen te slapenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:59:
wat is het ineens rustig wat posten betreft.
heeft iedereen zoveel medelijden??:P
Verwijderd
hoe laat gingen de servers eigenlijk open??Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:01:
[...]
ze zullen wel allemaal wow aan het spelen imo. (nadat ze vanochtend naast de winkel lagen te slapen)
Verwijderd
naja denk eerder dat ze allemaal beneden zitten te huilen van verdriet dat ze NU niet kunnen spelenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:01:
[...]
ze zullen wel allemaal wow aan het spelen imo. (nadat ze vanochtend naast de winkel lagen te slapen)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://signup.wow-europe.comVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:03:
(moet wat....)
2 vraagjes:
- Wat was t adres om een account te creeren precies?
- Waar kan ik de patch het snelste dowmloaden, of is er een autopatch in de game?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 19:07 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
omdat dat de amerikaanse site isVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:12:
https://www.wow-europe.co...w-europe.com%2Faccount%2F
Waarom doet dit t wel? Maar als ik hier me cdkey gebruikt, staat er dat die niet klopt....
Verwijderd
Ik denk dat je die uitspraak wil hierzien nadat je met een lvl 1 undead char een aantal skeletal poppetjes moet mollen voor een quest met 10.000 lvl 1's in het begingebied.blackraid3r schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:12:
killstealen kan niet. Wie dat beest al eerste raakt krijgt de kill
Verwijderd
Maar als iemand een beest pakt waar jij op zat te azen, voelt dat wel een beetje als killstealenblackraid3r schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:12:
killstealen kan niet. Wie dat beest al eerste raakt krijgt de kill
Verwijderd
[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 19:19 ]
Heb nog niet kunnen spelen.. Dus moet je even wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:14:
[...]
Ik denk dat je die uitspraak wil hierzien nadat je met een lvl 1 undead char een aantal skeletal poppetjes moet mollen voor een quest met 10.000 lvl 1's in het begingebied.
Verwijderd
als je naar deze link gaat kom je wel op wow-europe maar als je dan op die link eronder klikt voor registratie kom je wel op de USAVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:15:
[...]
Waarom staat er dan Europe in de link ?![]()
Verwijderd
Verwijderd
Nou ik denk niet dat je daar op moet rekenenbosjesman schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:25:
Pfff, alleen al op het engelse forum hebben over de 100.000 mensen even een kijkje genomen bij het draadje dat de signup down is. Blizzard weet wat ze toen staat als zij iedereen vandaag nog wil laten spelen.
Verwijderd
Verwijderd
lekker triest. Bij blizzard willen het zooitje ook echt wel fixen hoor. Relax.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:32:
als ik mn account heb ga ik topics aan maken daar.. met nog meer andere
stelletje falers daarzo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq