krvabo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:26:
[...]
En dat bedoelen we nou (nofi) met ' uit de hoogte '.
GoT is volgens mij nog altijd een community, en heeft
iedereen (zij het beperkte) inspraak wat er gebeurd. Als je dat niet behoudt, heb je zo een hoop minder members...
Je stelt dat het _ergens_ thuishoort, en de meest-lijkende plaats in dan DPC.. stats, van een project waar veel mensen aan meedoen. Geef toe, voor SG is het te opsommend, voor de HK komen er weer te weinig mensen, en verliezen we weer een hoop users / keys / plaatsen, in I&T hoort het eigelijk helemaal niet? het heeft totaal geen banden met Internet of telefonie (aangezien je typt, en dat hoeft niet alleen op inet).
In DPC worden stats gepost, bij whatpulse ook.
In DPC zijn er veel members die meedoen, bij whatpulse ook.
In DPC is er sprake van een groeps'gevoel', bij whatpulse ook.
We hoeven ook geen topic voor elke dag.. een topic-reeks van 1k per stuk is toch te doen?
Ik ben vrij direct, dat is toch wat anders dan uit de hoogte.
Duidelijk is aangegeven dat dit besproken is, uitgebreide discussies over de voors en tegens etc. etc.
Daar hebben we als sub-community een richtlijn van gemaakt.
Die richtlijn staan wij dus voor en wordt dus ook gehanteerd.
Is het dan niet zinloos om nog verder te discussieren bij elk project in deze categorie of het al dan niet naar DPC moet terwijl DPC al heeft besloten dat het daar niet welkom is ?
Als je het niet erg vind, vind ik het zinloos om elke keer dezelfde discussie aan te gaan. Vandaar dat ik dus gewoon duidelijk aangeef wat ons standpunt in deze is.
WP heeft een plekje nodig, dat ben ik met een ieder eens, maar ik vind het bijzonder incorrect om het bij een sub-community in te "drukken" die zich daartegen heeft uitgesproken...
En ja, er is wel een "grijs gebied" waarin zaken als Ecology Fund zitten. Dat doet meer een beroep op "social computing" dan "distributed computing", maar gezien de band die velen hiermee hadden wordt dit toch (binnen kaders) geaccepteerd.
WhatPulse zit niet in dat grijze gebied, van dat project kan helder gezegd worden dat het geen raakvlak heeft met DPC.
Om nou het woord DPC letterlijk te nemen en daar definities aan te hangen vind ik ook nogal vergezocht, DPC is simpelweg een gezellige community binnen Tweakers.net en niet simpelweg een omschrijving voor een forum
[
Voor 14% gewijzigd door
DSmarty op 11-02-2005 01:35
]