Waarom is het WhatPulse topic buiten open zicht gemoved?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.035 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Misschien is er een optie te bedenken waar iedereen weer helemaal blij van wordt.

Zorg ervoor dat een topic in een forum ook aangevinkt kan worden om daarna nooit meer gezien te worden als je dat per se niet wilt.

I&T valt onder netwerken. DPC onder softe goederen.

Whatpulse (vaag herinner ik een van de eerste topics te hebben gelezen) heeft niets met netwerken te maken dus valt het sowieso onder softe goederen.

Software Algemeen
1. • Windows Operating Systems
2. • Non-Windows Operating Systems
3. • Beveiliging & Virussen
4. • Spielerij - Games & Discussies
5. • Spielerij - Problemen & Vragen
6. • Dutch Power Cows and Other GoT Teambuilding Projects

1 t/m vallen 5 vallen duidelijk al af, resteert............. 6. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Guardian Angel op 10-02-2005 22:29 ]

ARME AOW’er

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Nou wat net op irc voorbijkwam (ik heb er geen mening over):

Een apart subforum, voor projecten als Ecologyfund, Whatpulse, het vroegere KingsOfChaos, Drugsrunners, etc... Eerst starten in een subforum, en als ze dan 'doen aan teambuilding', verplaatsen naar dat subforum.

Het is maar een voorstel, maar kan hier eens over nagedacht worden? Dus voor topics die doen aan "teambuilding".

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:44
misschien ook een idee.... voor al die projectjes... dus ook die spellen enzo gewoon een nieuw sub-fora maken? got-projects... daar kunnen dan al die projecten die wel wat met got te maken hebben maar toch geen plaats kunnen hebben op got hun topics kwijt...

DPC is eigenlijk ook al niet blij met dat ecologyfund, die kan dan mooi ook in dit nieuwe sub-forum zijn ei kwijt...

't is maar een idee....

/edit: krvabo was me net voor :7

[ Voor 17% gewijzigd door ronaldlokers op 10-02-2005 22:14 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

KompjoeFriek schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:08:
[...]
Ik denk dat jij je eens moet gaan verdiepen in de historie van DPC, hoe het tot stand in gekomen enz. voordat je zoiets kunt gaan roepen.
"Dutch Power Cows" (DPC) is Tweakers.net's bloedeigen Distributed computing team. Simpel gezegd komt het erop neer dat wij met duizenden (vooral Nederlandse) internetgebruikers de kracht van onze computers bundelen en aan grote projecten meedoen die processorkracht nodig hebben. Zo kunnen wij gezamenlijk niet alleen werken aan een betere wereld maar ook nog in de heilige statistieken (of in het kort: stats) andere teams verslaan. devil
Vanaf de frontpage..... lijkt me wel duidelijk. DPC = onderdeel van Tweakers, kunnen ze het niet vinden met eventuele aanpassingen in het beleid dan moeten ze maar een andere weg gaan.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

KompjoeFriek schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:08:
[...]
Misschien een appart forumpje voor deze 2 projecten?
Niet eens zo'n slecht idee. Een apart sub-forum over al dit soort projecten die niet door de beugel van DPC kunnen zou best wel eens kunnen werken. Kan Drugsrunners er inderdaad ook heen, en andere soortgelijke topics. :)
Nu weet ik niet hoeveel van dat soort topics er zijn, en dus niet of er wel genoeg 'werk' is voor een nieuw subforum, dus pin me niet vast op cijfers ;)

En anders als dat niet kan, zie ik geen enkele reden waarom WhatPulse niet naar DPC gezet kan worden, net als EcologyFund. :X

Ik denk dat deze discussie al aardig gevoerd is, en dat het tijd is voor de mod's om eens rond de (virtuele) tafel te gaan, om dit op te lossen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

krvabo schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:12:
Nou wat net op irc voorbijkwam (ik heb er geen mening over):

Een apart subforum, voor projecten als Ecologyfund, Whatpulse, het vroegere KingsOfChaos, Drugsrunners, etc... Eerst starten in een subforum, en als ze dan 'doen aan teambuilding', verplaatsen naar dat subforum.

Het is maar een voorstel, maar kan hier eens over nagedacht worden? Dus voor topics die doen aan "teambuilding".
De voors en tegens van een dergelijke oplossing worden meegenomen in de discussie hierover ;)

LinkedIn
Instagram

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Een apart subforum lijkt me een beetje overdreven, wel zou je DPC kunnen opdoeken en een nieuw forum maken voor teambuilding projecten waar DPC dus onder valt :P
Terwijl ik dit typ denk ik weet ik zeker dat er heel veel commentaar op komt wat niet onlogisch is natuurlijk :+ Maar ook weet ik dat dit geen oplossing is. DPC zie ik meer als een forum waar statsgeile tweakers cijfertjes zitten te vergelijken, iets wat WP ook is (heb er een hele tijd geleden ook aan mee gedaan, net als DPC en Dolphin) Ik zie dus niet in waarom WP niet gewoon met dat ene topic tussen de rest in kan staan in DPC.

Tijd om de boel eens om te gooien iig wat DPC betreft :P

Waar ik hier DPC schrijf bedoel ik het forum /5 ;)

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
wolkje schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:14:
[...]

Niet eens zo'n slecht idee. Een apart sub-forum over al dit soort projecten die niet door de beugel van DPC kunnen zou best wel eens kunnen werken. Kan Drugsrunners er inderdaad ook heen, en andere soortgelijke topics. :)
Nu weet ik niet hoeveel van dat soort topics er zijn, en dus niet of er wel genoeg 'werk' is voor een nieuw subforum, dus pin me niet vast op cijfers ;)

En anders als dat niet kan, zie ik geen enkele reden waarom WhatPulse niet naar DPC gezet kan worden, net als EcologyFund. :X

Ik denk dat deze discussie al aardig gevoerd is, en dat het tijd is voor de mod's om eens rond de (virtuele) tafel te gaan, om dit op te lossen :)
Nah, het maken van een sub-forum is een karweitje van een paar minuten. Maar alles goedzetten doorlinken, bespreken enz. enz. duurt wel wat langer en kost aardig wat meer moeite.

Maar het zou zeker een mooie aanwinst zijn voor GoT :)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52
Erkens schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:22:
Een apart subforum lijkt me een beetje overdreven, wel zou je DPC kunnen opdoeken en een nieuw forum maken voor teambuilding projecten waar DPC dus onder valt :P
Deze gedachte speelde stiekem ook door mijn hoofd :P, ook al hoor ik zelf ook bij DPC. Goede oplossing naar mijn mening, maar om heel /5 op de kast te jagen is idd ook zo wat.

• ronaldlokers
Drawer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:26:
[...]

Nah, het maken van een sub-forum is een karweitje van een paar minuten. Maar alles goedzetten doorlinken, bespreken enz. enz. duurt wel wat langer en kost aardig wat meer moeite.

Maar het zou zeker een mooie aanwinst zijn voor GoT :)
Het is iig een goede oplossing hier los je het probleem van het whatpulse topic op en van vele andere topics die nu maar ergens rondzwerven terwijl ze ze liever niet op die plek zien....

• Drawer
  • Niet online
ronaldlokers schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:29:
[...]

Het is iig een goede oplossing hier los je het probleem van het whatpulse topic op en van vele andere topics die nu maar ergens rondzwerven terwijl ze ze liever niet op die plek zien....
Het zou dan zelfs nog groter kunnen worden met andere van dit soort projecten die nog in de kinderschoenen staan. Die zouden wij dan denk ik zeker wel helpen met bekendmaken.

Zouden we net zoals DPC een soort van legende kunnen worden als team GoT. :)

Anoniem: 123846

Topicstarter
zolang het forum DPC zo heet zal er met de maat van DPC gemeten worden. dit betekend dus dat DPC uitmaakt wat er in het forum thuishoort en wat niet.

ik denk dat het forum verbreed moet worden zodat het ook mogelijk is om over andere projecten te discussieren. natuurlijk is het niet het geval dat iedereen met guildwars of drugslords gaat spammen. ik denk dat er een soortbeleid gevormd moet worden over projecten en er bepaalde eisen gesteld moeten worden aan bepaalde projecten voordat ze mee mogen doen.

bijvoorbeeld

het project moet een teamproject zijn waaraan GoT als team meedoet. er moet een bepaalde interresse voor zijn (50 leden of meer) alle projecten worden in een topic gediscussiert en het topic moet voldoen aan bepaalde eisen. de organisatie in een project moet geregeld zijn en er zijn admins die het project beheren en statistieken posten. elk project moet vergezeld gaan van een faq die door de admins zijn goedgekeurt. enz

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05
Anoniem: 51521 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:58:
Wat me overigens het meeste bevreemd, is dat DPC nu ineens 'geherevalueerd' moet worden. Omdat we een specifiek topic niet kwijt kunnen? Gebeurt ook niet wanneer het om andere subfora gaat.

Achja. Laten we het gezellig houden. Het lot van het topic ligt sowieso in de handen van mensen met een gekleurde naam. ;)
In principe staan alle fora onder voortdurende evaluatie bloot. Zo merk je bijvoorbeeld dat er doordat er veel onderwerpen over bepaalde zaken ergens aan de orde zijn dat er vraag is naar een foto forum, een apple forum, een beveiliging en veiligheid forum. Aan de andere kant kan, en moet je ook continu kijken of dingen beter kunnen. Daarom is een discussie over nut en noodzaak van DPC alsmede het bereik van DPOC een discussie die je per definitie niet uit de weg moet gaan. Immers als DPC lekker loopt is nut en noodzaak al snel aangetoond :)

offtopic:
DOC, da's een heel ander verhaal, die gaan morgen op ebay :+

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 10-02-2005 23:04 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gooi het topic in DPC... Daar hoort het gewoon thuis. Dat een paar users van DPC het er niet mee eens zijn, jammer. Who made them king? No one, cause they aren't.
Het zal /5 alleen maar doen opvrolijken en meer bestaansrecht geven op GoT. En als je het als DPC'er er niet mee eens bent, jammer, je bent tot niks verplicht hier.

Oei, wat klink je hard? Jah, dat kan kloppen. Maar opmerkingen van user die zeggen dat iets ergens niet thuis hoort en zelfs termen in de mond nemen van 'als jet het maar laat', daar gaan mijn nekharen van overeind staan. De crew bepaald, en in dit geval momania, het is zijn forum :)

Overigens stond DPC al eens vaker ter dicussie, dat is geen geheim. Ook ik heb het tijdens mijn HGA-schap wel eens afgevraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door Han op 10-02-2005 23:24 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27
ik snap het probleem niet echt, het komt op mij over of de DPC mensen zich beter voelen dan de whatpulse mensen, het gaat beiden toch om statistieken, ik bedoel ik vind een beveilinging kraken ook niet echt nuttig werk ofzo. Zet het gewoon in DPC en laat de DPC mensen niet zo zeuren(nofi) :)

Last.fm
Films!

• Han
  • Niet online

Han

Een andere optie is om /5 een naamsverandering te geven, iets met 'pleur hier je stats neer' ofzo :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Han schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:30:
Een andere optie is om /5 een naamsverandering te geven, iets met 'pleur hier je stats neer' ofzo :P
Of een subtieler iets in de trend van "Distributed Effort" ;) Dat zou kloppen voor beide partijen en geen prestaties van groepen teniet doen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 21:23
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "als je het maar laat" afkeuren en dit goedkeuren (ondanks de " :P " ja)

Ik ben zelf van mening dat het topic redelijk in /5 thuis past, maar kan me er redelijk wat bij voorstellen dat de DPC-ers het er niet mee eens zijn. Zij hebben redelijk vaak te horen gekregen dat non-wetenschappelijke-projecten topics er niet thuis horen en dan komt opeens een grote groep users (+moderators) zeggen dat het maar in hun forumpje moet. En nu is er een progje wat het communitiegevoel moet verhogen en niet in DPC is gestart, mag het opeens wel?

conclusie voor /me, het kan er wel maar als 80%+ van de vaste forumbezoekers vind dat het niet past zal er toch wel rekening met hun worden gehouden. Helaas zijn de /5-bezoekers meestal pure /5-bezoekers en komen ze niet in LA, waardoor hier een enquete houden niet veel zin heeft. Ik kan zelf er dus geen mening over vormen.

* blackangel is wel DPC-er maar geen frequente /5-bezoeker

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Een andere optie is om /5 een naamsverandering te geven, iets met 'pleur hier je stats neer' ofzo
Guardian Angel schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:12:6. • Dutch Power Cows and Other GoT Teambuilding Projects
GTP it is...... zomaar zelf verzonnen, hoe kwam ik erop, een geweldige vondst!
Wat is Dutch Power Cows?
Dutch Power Cows is een gezellige groep computergebruikers waarvan de leden hun idle time inzetten voor een goed doel, dit doen we met behulp van het zogenaamde "distributed computing".

Ik wens je veel plezier op het gezelligste forum van Tweakers.net!
Gezellig ouwehoeren of een topic geplaatst mag worden. Ok, ik snap het. :X

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik ben eigenlijk nog steeds voor een extra sub-forum. Dit zal wel moeilijk te vullen zijn, maar dan kunnen er ook andere (kleinere) projecten bij. Die krijgen dan veel bekendheid als GoT met een groot team meedoet. Ik zie niet echt zoveel nadelen aan een extra sub-forum voor al dit soort dingen. Dan houden we /5 ook 'intact' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik snap echt niet waarom sommige mensen van DPC zo vijandig zijn. Historie of niet, uit eindelijk hebben ze zich maar aan te passen.

Ik vind het ook een strak plan om eens DPC een andere naam te geven. En waarom het misschien nog maar eens gereorganiseerd moet worden? Nou als ik dit allemaal lees, klinkt dat niet echt uitnodigend om er eens mee te doen aan een projectje. Ik lees alleen maar reacties van 3 DPC gebruikers tegen een aantal andere 'niet-DPC' users.

En hoe kan Pim nou woordvoerder zijn van DPC? Je hebt toch ook geen woordvoerder van de HK/ AV e.d?! Dat is al zoiets... zoiets hoort gewoon niet, je hebt users en mods en niet een 'gewone user' die woordvoerder is!

Maak er dus een algemeen sub forum van, waar iedereen aan groep kan samen werken voor stats. Moet je voorstellen, met allemaal }:O projecten op 1, op WhatPulse projecten op 1 enz... allemaal onder hetzelfde forum, onder de zelfde naam!

Dan straal je eenheid uit en laten we zien dat een echte gezellige groep zijn. En niet door gezeik van 'we willen het topic niet'.

In IT past het gewoon niet, SG hoort niet over dit soort dingen te gaan. En tja, DPC... moet je dan alles zo verschrikkelijk letterlijk nemen :/ ! Pas de forum beschrijving dan aan en hou de naam zo.

Er gaan toch ook geen mensen hier klagen dat ze geen Bose topics in AV willen omdat ze dat maar niks vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Waypoint schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:19:
Ik snap echt niet waarom sommige mensen van DPC zo vijandig zijn. Historie of niet, uit eindelijk hebben ze zich maar aan te passen.
Lees de historie. De relatie DPC/GOT gaat iets verder dan DPC die bij GOT op de knieen smeekte om wat ruimte in dit forum.
En hoe kan Pim nou woordvoerder zijn van DPC? Je hebt toch ook geen woordvoerder van de HK/ AV e.d?! Dat is al zoiets... zoiets hoort gewoon niet, je hebt users en mods en niet een 'gewone user' die woordvoerder is!
Omdat DPC wel degenlijk een Crew heeft met daarin functies als onder andere een woordvoerder? Dit toont alleen maar een hoop geblaat aan, zonder dat je weet wat er bij DPC gebeurd of hoe DPC in elkaar zit.

En ik heb voldoende vertrouwen in de DPC crew om te weten dat a) ze echt niet 100% star zijn, en b) op een goede manier met deze problematiek om kunnen gaan.
Daarvoor zijn echt geen 100 posts van verschillende DPC-ers in dit forum nodig die precies hetzelfde gaan melden.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Emmeau schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:30:
[...]
Lees de historie. De relatie DPC/GOT gaat iets verder dan DPC die bij GOT op de knieen smeekte om wat ruimte in dit forum.
[...]

Omdat DPC wel degenlijk een Crew heeft met daarin functies als onder andere een woordvoerder? Dit toont alleen maar een hoop geblaat aan, zonder dat je weet wat er bij DPC gebeurd of hoe DPC in elkaar zit.

En ik heb voldoende vertrouwen in de DPC crew om te weten dat a) ze echt niet 100% star zijn, en b) op een goede manier met deze problematiek om kunnen gaan.
Daarvoor zijn echt geen 100 posts van verschillende DPC-ers in dit forum nodig die precies hetzelfde gaan melden.
Goh maar vind jij het niet toevallig dat ik alleen maar reactie's van jullie lees en niet van andere DPC'ers? Ik lees van de andere sub fora wel allerlei reacties...

Verder zie ik DPC gewoon als een sub forum. Bot gezegd; die hele historie zal mij aan mijn reet roesten. Dat vind ik echt weer een typisch geval van 'wij zijn 1337 tegen over jullie'

Bij DPC werk je samen aan computer projecten. Als groep flush je dan en dan score je , scores zijn in stats uitgewerkt en worden gepost. Zoals je DPC hebt, heb je nog meer groepen uit andere landen en daar tegen 'strijd je'. Nou wat moet ik nog meer weten dan? Dat je statsposters hebt? 't is gewoon een sub forum van GOT, meer niet...

Dus als de modjes het erin willen zetten dan doen ze dat. Dan kunnen nog zo veel DPC moeilijk cq. zielig doen maar ach...

Wat een moeilijk gedoe om 1 topic zeg. Lekker groepsgevoel hebben jullie.

En over dat woordvoerder zijn.. ik heb dit natuurlijk ook al lang gezien. Maar dit is een topic in LA. Ik kan mij niet voorstellen dat deze zgn woordvoerder nu voor iedereen spreekt
THiCE schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:27:
[...]

Heel DPC kan toch ook in LA kijken? Forumbeleidgerelateerde zaken moeten nou eenmaal hier besproken worden, als je zo'n topic opent in DPC, dan gaat het op slot of wordt gemoved hierheen, dus de bal terugkaatsen met een argument als 'ik vind het eigenlijk een beetje elitair dat hier ineens mensen dingen over DPC en /5 beslissen zonder daar de DPC'ers iets over te vragen' slaat imho nergens op: er is nog niets besloten, er worden alleen ideeën geopperd. Jij wuift ze allemaal weg met een resoluut "nee, want het hoort niet!", en zodoende komt dat allemaal een beetje conservatief over. Staat DPC uberhaupt wel open voor een dergelijke verandering?
Sluit ik mij bij aan.

Overigens doe ik noch aan DPC, noch aan WhatPulse mee en ben dus volledig objectief, integenstelling tot sommige mensen hier ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Waypoint op 11-02-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

IK wil geen stomme dingen zeggen hoor, maar het is het geen goed idee om van DPC forum een wat meer gezamelijkere naam te geven zodat WhatPulse daar ook in past?

lijkt mij een prima idee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

Waypoint schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:36:
Dus als de modjes het erin willen zetten dan doen ze dat. Dan kunnen nog zo veel DPC moeilijk cq. zielig doen maar ach...
Helemaal juist. En als het goed is (tenminste, zo heb ik begrepen), wordt er reeds overleg gevoerd tussen de modjes en andere mensen die hierover een vinger in de pap hebben.

We kunnen hier dus nog verder gaan met het kweken van een nare sfeer, maar ik zie niet wat dat nog toevoegd. D'r wordt niets nieuws meer gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry voor late reactie, maar ik was gezellig IRL bezig :)

De Dutch Power Cows zijn een subcommunity binnen Tweakers.net / Gathering of Tweakers.
Als subcommunity hebben wij wat doelstellingen en regeltjes opgesteld, allen binnen het kader dat wij als Tweakers-community hebben afgesproken.

Wij hebben een duidelijke richtlijn mbt het al dan niet ondersteunen en tolereren van projecten, ondanks dat sommigen van jullie het misschien wat anders zien: Wij doen alleen serieuze Distributed Computing. (Maar wel met een ruimdenkende visie)

Dat er mensen zijn die WhatPulse in DPC kwijt willen vind ik eigenlijk ronduit een belediging en gebrek aan kennis van DPC.
Wat me helemaal bevreemd is het idee dat mensen denken dat je zomaar iets bij een subcommunity in de strot kan drukken terwijl daar geen enkele behoefte aan is... (opmerkingen in de trend van "dan wijzig je de omschrijving van DPC toch" en dat soort dingen vind ik eerlijk gezegd ernstig kort door de bocht)

Dat het vast ergens thuishoort ben ik met een ieder eens, maar DPC is dus niet de plek.
Overigens vind ik het van mijn collega's niet correct om in een publiek forum dit soort zaken te bespreken, enige openheid is akkoord, maar er wordt hier bijna voor mij besloten wat ik zou moeten doen... gaarne eerst overleggen

Dit alles is niet ten nadele van WhatPulse, maar het heeft werkelijk niets met DPC te maken, sorry jongens :)

[ Voor 15% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
de enige oplossing zou dus een nieuw sub-forum zijn...

maar nu zegt DSmarty dat andere mensen dingen voor hem bepalen, maar nu bepaald hij even alleen dat wat er ook gebeurt whatpulse niet in DPC komt... Dus nu bepaalt hij zelf weer voor velen anderen.

Achja... waar doen we moeilijk over :P hopelijk komt er een goede oplossing... zoals het idee van een sub-forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Lezen is een vak.

Wij hebben als DPC bepaald dat dit er niet thuishoort. Daar zijn meerdere discussies over geweest en daar is dit simpelweg uitgekomen.

En aan de hand van die richtlijn, de doelstelling van DPC, de opvatting van zowel de mods alsmede de crew, vind ik dat ik dat zo kan stellen :)

Bij sommigen proef ik dat men de indruk heeft dat hier botweg "nee" wordt gezegd en dat er niet over nagedacht is.
Over dit soort projecten is uitgebreid gediscussieerd en daar is een richtlijn uitgevloeid, een richtlijn waarin WP simpelweg niet past.

En dat is dus simpelweg maar te accepteren... (kan er lang over doorpraten, eindeloze discussies houden, maar dat is gewoon zinloos)

[ Voor 40% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DSmarty schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:04:
Dat het vast ergens thuishoort ben ik met een ieder eens, maar DPC is dus niet de plek.
Overigens vind ik het van mijn collega's niet correct om in een publiek forum dit soort zaken te bespreken, enige openheid is akkoord, maar er wordt hier bijna voor mij besloten wat ik zou moeten doen... gaarne eerst overleggen

[..]
En dat is dus simpelweg maar te accepteren... (kan er lang over doorpraten, eindeloze discussies houden, maar dat is gewoon zinloos)
En dat bedoelen we nou (nofi) met ' uit de hoogte '.
GoT is volgens mij nog altijd een community, en heeft iedereen (zij het beperkte) inspraak wat er gebeurd. Als je dat niet behoudt, heb je zo een hoop minder members...

Je stelt dat het _ergens_ thuishoort, en de meest-lijkende plaats in dan DPC.. stats, van een project waar veel mensen aan meedoen. Geef toe, voor SG is het te opsommend, voor de HK komen er weer te weinig mensen, en verliezen we weer een hoop users / keys / plaatsen, in I&T hoort het eigelijk helemaal niet? het heeft totaal geen banden met Internet of telefonie (aangezien je typt, en dat hoeft niet alleen op inet).
In DPC worden stats gepost, bij whatpulse ook.
In DPC zijn er veel members die meedoen, bij whatpulse ook.
In DPC is er sprake van een groeps'gevoel', bij whatpulse ook.

We hoeven ook geen topic voor elke dag.. een topic-reeks van 1k per stuk is toch te doen?

[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 11-02-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 04:49

KompjoeFriek

Statsidioot

Wat de uitkomst ook wordt, zolang als het topic open is voor al het publiek ben ik al te vreden.

Dat het topic weinig kans maakt voor /5 wist ik ergens al.
Nou hoop ik dat er een mooie oplossing gevonden word voor alle partijen. :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
krvabo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:26:
[...]

En dat bedoelen we nou (nofi) met ' uit de hoogte '.
GoT is volgens mij nog altijd een community, en heeft iedereen (zij het beperkte) inspraak wat er gebeurd. Als je dat niet behoudt, heb je zo een hoop minder members...

Je stelt dat het _ergens_ thuishoort, en de meest-lijkende plaats in dan DPC.. stats, van een project waar veel mensen aan meedoen. Geef toe, voor SG is het te opsommend, voor de HK komen er weer te weinig mensen, en verliezen we weer een hoop users / keys / plaatsen, in I&T hoort het eigelijk helemaal niet? het heeft totaal geen banden met Internet of telefonie (aangezien je typt, en dat hoeft niet alleen op inet).
In DPC worden stats gepost, bij whatpulse ook.
In DPC zijn er veel members die meedoen, bij whatpulse ook.
In DPC is er sprake van een groeps'gevoel', bij whatpulse ook.

We hoeven ook geen topic voor elke dag.. een topic-reeks van 1k per stuk is toch te doen?
Ik ben vrij direct, dat is toch wat anders dan uit de hoogte.
Duidelijk is aangegeven dat dit besproken is, uitgebreide discussies over de voors en tegens etc. etc.

Daar hebben we als sub-community een richtlijn van gemaakt.
Die richtlijn staan wij dus voor en wordt dus ook gehanteerd.
Is het dan niet zinloos om nog verder te discussieren bij elk project in deze categorie of het al dan niet naar DPC moet terwijl DPC al heeft besloten dat het daar niet welkom is ?

Als je het niet erg vind, vind ik het zinloos om elke keer dezelfde discussie aan te gaan. Vandaar dat ik dus gewoon duidelijk aangeef wat ons standpunt in deze is.

WP heeft een plekje nodig, dat ben ik met een ieder eens, maar ik vind het bijzonder incorrect om het bij een sub-community in te "drukken" die zich daartegen heeft uitgesproken...

En ja, er is wel een "grijs gebied" waarin zaken als Ecology Fund zitten. Dat doet meer een beroep op "social computing" dan "distributed computing", maar gezien de band die velen hiermee hadden wordt dit toch (binnen kaders) geaccepteerd.

WhatPulse zit niet in dat grijze gebied, van dat project kan helder gezegd worden dat het geen raakvlak heeft met DPC.
Om nou het woord DPC letterlijk te nemen en daar definities aan te hangen vind ik ook nogal vergezocht, DPC is simpelweg een gezellige community binnen Tweakers.net en niet simpelweg een omschrijving voor een forum :)

[ Voor 14% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
wel raar dat dolphin vroeger nog wel kon en dat whatpulse ...wat eigenlijk precies hetzelfde is als dolphin... dan weer niet kan bij DPC...

Ik vind het niet erg dat jullie het niet bij DPC willen, maar ik snap niet dat er zo anders gedacht kan worden over 2 soortgelijke projecten...

en ik zag in een oud topic (ook ergens gequote in dit topic) dat omdat we geen DPC heten we niet in /5 zouden mogen staan... dus dat als we ons team DPC noemen zou het wel kunnen... dat vind ik zo krom van die persoon... waarom moeilijk doen over die naam |:(

[ Voor 32% gewijzigd door ronaldlokers op 11-02-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

DSmarty schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:04:
De Dutch Power Cows zijn een subcommunity binnen Tweakers.net / Gathering of Tweakers.
Als subcommunity hebben wij wat doelstellingen en regeltjes opgesteld, allen binnen het kader dat wij als Tweakers-community hebben afgesproken.
Volgens mij, waar wie ben ik, zijn jullie een sub-forum en een van de vele fora die GoT kent.

Ik denk trouwens dat de HGA softe goederen hier maar eens zijn licht over moet laten schijnen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
ronaldlokers schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:33:
wel raar dat dolphin vroeger nog wel kon en dat whatpulse ...wat eigenlijk precies hetzelfde is als dolphin... dan weer niet kan bij DPC...

Ik vind het niet erg dat jullie het niet bij DPC willen, maar ik snap niet dat er zo anders gedacht kan worden over 2 soortgelijke projecten...
Dolphin is een van de redenen waarom die discussies in DPC gevoerd zijn en waardoo r er uiteindelijk een richtlijn is gekomen.
Het is dus niet zo dat we verschillend met 2 soortgelijke dingen omgaan, alleen hadden we in 1e instantie nog geen afspraken gemaakt met elkaar hierover.

Zodra die afspraak er gekomen is, is ook aangegeven dat Dolphin niet bij DPC thuishoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Guardian Angel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:34:
[...]

Volgens mij, waar wie ben ik, zijn jullie een sub-forum en een van de vele fora die GoT kent.

Ik denk trouwens dat de HGA softe goederen hier maar eens zijn licht over moet laten schijnen.
Correct, maar wat wil je daar nou precies mee zeggen :?

Wij zijn een forum op GoT, een actief onderdeel van TNet en dus een subcommunity, zoals er meerderen zijn alhier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

excuse moi, maar als onpartijdig persoon vindt ik dit wel een zeer trieste discussie voornamelijk gevoerd door mensen die blijk geven nogal een bekrompen blik op de wereld te hebben.

Het WhatPulse project match voor ongeveer 90% met de andere projecten (je installeert met een grote groep mensen een client, via internet worden resultaten verzonden en er wordt een competie gevoerd wie de hoogste stats heeft).

Dan een HK-topic: Post hier je vriend(in) deel 873; match: 0%
Dat er mensen zijn die WhatPulse in DPC kwijt willen vind ik eigenlijk ronduit een belediging en gebrek aan kennis van DPC.
Wat me helemaal bevreemd is het idee dat mensen denken dat je zomaar iets bij een subcommunity in de strot kan drukken terwijl daar geen enkele behoefte aan is...
Is het niet zo dat wat er in een subforum thuis hoort niet bepaald wordt de crewleden maar door het hogere management. Zie het als beheerder van een kantine, die hebben tot op zekere hoogte autonomie op beleidsgebied, maar ze kunnen niet zomaar zeggen dat je er geen broodjes kaas meer kunt eten omdat dat te eenvoudig is. Dat soort beslissingen worden in een hogere managementlaag gemaakt en niet door de dagelijkse leiding.

In mijn optiek heeft de dpc-crew hier niets te vertellen over, maar moet er gewoon door de algehele GoT leiding beslist worden waar dit topic thuis hoort (organisatorisch gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het is maar wat je als community beschouwd, daarvan is er maar één; GoT. In de GoT gemeenschap zijn groepen, geen andere gemeenschappen.

Door het zo te stellen wek je een gevoel van 'wij zijn anders' op en als je per se 'anders' wilt zijn..... (hint)

Het maakt mij niets uit waar het topic komt te staan, ik lees het niet en kom ook niet in DPC.

Het e.e.a. hierboven vaak gezegd komt mij niet echt als een community maar als een concentratie van menschjes die een hangplekje hebben gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Guardian Angel op 11-02-2005 01:47 . Reden: quote ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Mabit:

De moderators van een forum zijn in principe verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van "hun" forum. Vanzelfsprekend binnen de grote lijnen van GoT en de Hoofdgroep zelf.

Ik vind het als moderator belangrijk dat wij de community zelf ook betrekken in bijvoorbeeld de FAQ en dat soort zaken, de DPC-Crew is een actieve afvaardiging van DPC (Ook worden veel zaken openbaar besproken). Ik vind het derhalve niet vreemd dat wij hen betrekken in deze. Sterker nog, doe je dat niet, dan zou ik het zelfs slecht vinden.

En wat in "mijn" forum thuishoort vind ik dus, mits redelijk en binnen de normale kaders, wel binnen mijn autonomie vallen. En die opmerking over hogere managementlagen.... ik weet niet hoe jij denkt over een "bedrijfsvoering" op een gezellige community, maar ik vind het wel ernstig ver gezocht... En als je het wel zo extreem serieus neemt, dan ben je erg slecht bezig als je dat soort kleine, dagelijkse, dingen aan een management-team wil overlaten :)

Guardian:

Ik gebruik het woord sub-community, dat geeft eigenlijk al aan dat wij ons niet anders voelen :) Het is een verband onder een verband.

[ Voor 8% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DSmarty schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:38:
[...]

Correct, maar wat wil je daar nou precies mee zeggen :?

Wij zijn een forum op GoT, een actief onderdeel van TNet en dus een subcommunity, zoals er meerderen zijn alhier...
Nouja, een 'actief'.. als ik het zo even doorkijk (laatste maand), hebben de meeste topics tussen de 5 en 20 replies in 7 tot 12 topics per dag. (Folding@Home daargelaten)

Waarom wordt er voor elke dag een nieuw topic geopent? ik snap dat niet.. die gemiddeld 12 replies per dag, in een topic, dan kan je 80 dagen vooruit per topic :?

Nou hebben jullie een tijd terug ""regels"" opgestelt. Toen waren er volgens mij zo'n 40k minder users. Ook veel users die ik zie in DPC, posten niet of nauwelijks ergens anders (uitzonderingen daargelaten)..

Bij mij komt het _zeer_ sterk over dat jullie in /5 een mentaliteit hebben van 'nee, ik wil het niet dus mag het niet'. (nofi).

offtopic:
nieuwsgierig: jullie hebben toch een eigen forum, en een eigen site, waarom hebben jullie hier dan nog een subforum, als je toch je eigen regels wil hanteren, kan je toch beter op je eigen forum de stats posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Als je het niet erg vind is dit geen algemeen "Stel DPC ter discussie" topic.
Dus heb ik weinig zin om gigantisch offtopic te gaan krvabo :)
Als je serieus dingen graag anders ziet in DPC en je bent zelf actief DPC'er, dan ben je welkom om al jouw suggesties in het DPC forum te plaatsen.

offtopic:
Er is geen eigen (publiek)forum, alleen een website.
Wij hanteren gewoon GoT-regels uitgebreid met wat specifieke DPC-dingen.
Wij zijn een onderdeel van Tnet en bestaan uit tweakers, we zijn geen afgescheiden raar groepje ofzo

[ Voor 34% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En als je het wel zo extreem serieus neemt, dan ben je erg slecht bezig als je dat soort kleine, dagelijkse, dingen aan een management-team wil overlaten
Nou aan dit topic te zien denk ik dat het nodig is dat iemand dit gaat beslechten.
Als ieder forum heel strict zijn eigen regels hanteert dan kan het topic alleen in HK terecht. Tot zover de gezellige community enzo

Tuurlijk heeft een dpc-crew eigen autonomie, maar dat heeft vooral betrekkelijk op de dagelijkse gang van zaken en niet op de langdurige strategie, of komt er morgen een beslissing dat alleen dpc'ers met minstens 2 Ghz toegang hebben tot het forum omdat je aan de rest toch niets hebt.

Jullie zijn onderdeel van GoT als geheel en niet een kliekje mensen dat toevallig op het zelfde forum zit maar met de rest niets te maken heeft. Dan kun je beter een eigen forum starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
offtopic:
maaruh misschien ligt het aan mij maar een subcommunity draait meestal los van de hoofd community omdat de activiteiten niet echt bij het hoofd onderwerp van de site passen. Om er dan toch nog bij te horen zonder het beeld van de hoofd community te veranderen begin je een subcommunity. en subcommunity zou helemaal moeten draaien los van de site met enkel een link naar het "dochter" gedeelte.

Maar bij DPC is dit volgens mij heel anders? wel een eigen site, maar toch nog een deel van het forum bij de hoofd community. Mij lijkt dat de hoofd community de baas is over wat er gebeurd in dit gedeelte van het forum en dat ze jullie je gang laten gaan op je "eigen" site. En als de rest van het forum vindt dat iets in een bepaald forum het beste past, dan moet je gewoon niet zo peeuwen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek

KompjoeFriek

Statsidioot

Anoniem: 39303 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:58:
[...] Als ieder forum heel strict zijn eigen regels hanteert dan kan het topic alleen in HK terecht. [...]
Die regels zijn er niet voor niets gekomen natuurlijk.

Maar dit pleit alleen maar meer voor een appart sub-forum voor Whatpulse en dergelijke projecten :)
Waarom willen jullie het topic zo graag in /5 hebben eigenlijk?
zolang als het toch gewoon weer publiekelijk te bezichtigen is, lijkt me er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
KompjoeFriek schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:01:
[...]

Maar dit pleit alleen maar meer voor een appart sub-forum voor Whatpulse en dergelijke projecten :)
zolang als het toch gewoon weer publiekelijk te bezichtigen is, lijkt me er geen probleem.
Ik heb geen problemen met waar het topic komt, maar /5 doet wel net alsof ze apart draaien van dit forum en dat is toch echt niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

* Anoniem: 52866 vind dit een bijzonder opmerkelijke zaak...

Des te opmerkelijker vindt ik het dat er - nu er nogal een conflict schijnt te zijn tussen enkele users, DPC-modjes/woordvoerders/wat dan ook - dat een DPC-mod het onderwerp afdoet met een "het moet ergens heen, maar niet naar ons. Discussie gesloten"-mededeling.

Kan dit verder niet beter geregeld worden door een Admin/ander Crew-lid (zoals bijv. Curry op de vorige pagina al een paar opmerkingen plaatste)??? Die kan onafhankelijker een beslissing maken lijkt me, bovendien heet dit forum "Lieve Adjes" en niet "Schop een Modje"...

Verder doe ik noch mee met DPC noch met WhatPulse, just ter info

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 52866 op 11-02-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Mabit en Ronald, denk dat we het gewoon oneens zijn :)

Binnen de GoT-Crew zullen we dit bespreken, ontopic dus: Waar moet WhatPulse heen.

[ Voor 45% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KompjoeFriek schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:01:
[...]

Het gaat er mij niet zozeer om waar het komt, het gaat mij om de houding die de hele dpc gang hier kenmerkt; jij kunt als W&G crew toch ook niet zomaar besluiten; wij willen geen html vragen meer, daarvoor ga je maar naar www.ikbeneenn00b.nl, m.i. is het niet de taak van de mods om te bepalen wat er in een subforum thuishoort.

Bekijk het in het groot; regering maakt de regels, politie voert ze uit,
Moderators staan op gelijk niveau als de politie en zijn ervoor om de regels die gemaakt zijn te handhaven. Niet om zelf regels/wetten op te gaan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Anoniem: 39303 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:10:
[...]

Het gaat er mij niet zozeer om waar het komt, het gaat mij om de houding die de hele dpc gang hier kenmerkt; jij kunt als W&G crew toch ook niet zomaar besluiten; wij willen geen html vragen meer, daarvoor ga je maar naar www.ikbeneenn00b.nl, m.i. is het niet de taak van de mods om te bepalen wat er in een subforum thuishoort.

Moderators staan op gelijk niveau als de politie en zijn ervoor om de regels die gemaakt zijn te handhaven. Niet om zelf regels/wetten op te gaan stellen.
Moderaters zijn er juist wel om regels te maken, maar de admins moeten ze natuurlijk wel goedkeuren... Maar DPC meet met 2 maten... een team dat 4x klikt per dag om land te reserveren voor een natuurreservaat kan wel, maar nog meer klikken om gewoon op nr. 1 te komen kan dan weer niet... Ik zie niet echt in wat 4x klikken dan weer met DPC te maken heeft?

Dus of beide in DPC of geeneen in DPC... je moet wel met de zelfde maat gaan meten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

DSmarty schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:10:
Binnen de GoT-Crew zullen we dit bespreken, ontopic dus: Waar moet WhatPulse heen.
Ik geloof dat het na de afgelopen bijna 150 posts wel duidelijk waar men Wp graag ziet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Waarde vrienden,

Op dit moment wordt er ook intern druk overleg gevoerd over deze kwestie. De standpunten zijn uitgebreid uitgewisseld, ik denk dat eenieder precies weet van de ander hoe hij/zij erover denkt. "let's agree to disagree"lijkt me hier zeker van toepassing.

Daarom lijkt het mij heel verstandig om de uitkomst van de interne discussie af te wachten, alvorens we hier verder gaan met het uitwisselen van standpunten.

Ik doe hierbij een vriendelijk doch dringend beroep op uw aller common sense en communitygevoel om deze zaak voor nu te laten rusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek

KompjoeFriek

Statsidioot

Anoniem: 39303 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:10:
[...]

Waarom zou je dat niet kunnen? Of het slim is, is een ander verhaal. maar zei zijn toch echt de gene die het hier vooral voor het zeggen hebben. Gelukkig staan ze open voor ons commentaar om het ook ons naar wens te maken :>
Dat is waarschijnlijk ook DE reden waarom GoT zo groot is geworden.

één ding is iig zeker. Het Whatpulse team verliest nu al leden door deze actie.
even een quote van IRC:
quote: #whatpulse
02:07:42 < Gohan-san> curry684 zegt: Sowieso even voor iedereen: om direct teams te quitten en zo terwijl er hier nog gewoon open overleg is is wel erg prematuur
02:07:58 < Gohan-san> maar ja is precies hetzelfde wat er met het WP topic is gebeurt
02:08:13 < Gohan-san> waar dat topic staat interreseert me geen reet
02:08:28 < Gohan-san> maar dat we nu niet meer boven de 1000 miljoen zitten suct arse
Door het topic voor een aantal leden een paar uur onbereikbaar te laten brengt dus nu al de nodige schade toe.

Korakal zei in de sluitpost dat er gediscusieerd was over het topic, en dat het naar de HK moest.
Blijkbaar is daar niet lang genoeg over gediscusieerd?

edit:
sry zeef :)

[ Voor 3% gewijzigd door KompjoeFriek op 11-02-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
mjah de meesten zeggen of DPC of een subforum...

DPC werkt niet mee... dus blijft 1 keuze over... een subforum. En dan niet een subforum alleen voor Whatpulse, maar voor al die projecten die nu eigenlijk geen plaats kunnen hebben. dus ook dat ene project wat eigenlijk niet in DPC hoort en die game dingen in HK

offtopic:
Sorry Zeef, ik zal me proberen stil te houden })
* ronaldlokers ziet zeef zelf nog een keer posten 8)7
stoute zeef :+

[ Voor 21% gewijzigd door ronaldlokers op 11-02-2005 02:52 . Reden: zeef is stout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nogmaals, voor de mensen die druk aan het typen waren tijdens de plaatsing van mijn post hierboven :

Laat het even rusten tot de crew klaar is

Dank U

edit:
never mind heren, jullie konden het ook niet weten/lezen op uw beider post moment :)

[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 11-02-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Laatst online: 12-03 02:46
*zip*

* the_stickie zei niks ;)

[ Voor 97% gewijzigd door the_stickie op 11-02-2005 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
zeef schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:17:
Waarde vrienden,

Op dit moment wordt er ook intern druk overleg gevoerd over deze kwestie. De standpunten zijn uitgebreid uitgewisseld, ik denk dat eenieder precies weet van de ander hoe hij/zij erover denkt. "let's agree to disagree"lijkt me hier zeker van toepassing.

Daarom lijkt het mij heel verstandig om de uitkomst van de interne discussie af te wachten, alvorens we hier verder gaan met het uitwisselen van standpunten.

Ik doe hierbij een vriendelijk doch dringend beroep op uw aller common sense en communitygevoel om deze zaak voor nu te laten rusten!
^^^^^!!!!!!11111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Anoniem: 52866 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:03:
Kan dit verder niet beter geregeld worden door een Admin/ander Crew-lid (zoals bijv. Curry op de vorige pagina al een paar opmerkingen plaatste)??? Die kan onafhankelijker een beslissing maken lijkt me, bovendien heet dit forum "Lieve Adjes" en niet "Schop een Modje"...
Ik plaats opmerkingen in LA op het moment dat het in LA een rotzooitje wordt, omdat LA zogezegd mijn achtertuin is ;) DPC is onderdeel van Softe Goederen en daarmee de achtertuin van momania, die hierover in overleg met de DPC-mods, de SG-crew en de rest van de crew iets zal moeten regelen :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:28

Korakal

Up up up!

Om de whatpulse-groep in ieder geval tijdelijk tegemoet te komen is zojuist het topic weer teruggeplaatst naar z'n oude plek, I&T. Let wel, tijdelijk, dus tot er een juiste plek is gevonden.

Verder blijft na deze mededeling nog steeds het verzoek dit topic met rust te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:48:
IK wil geen stomme dingen zeggen hoor, maar het is het geen goed idee om het DPC forum een wat meer gezamelijkere naam te geven zodat WhatPulse daar ook in past?

Is dit dan geen optie?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27

Piggen

Lekker bakkie

Mwa, ik (actief Whatpulse-deelnemer) heb wel begrip voor de reactie van de DPC.
DPC is nu eenmaal een integraal onderdeel van GoT en T.net en heeft een lange traditie, wat van Whatpulse niet gezegd kan worden (hoewel we erg goed bezig zijn :))

Mijn stem zou gaan naar een apart subforum voor dergelijke projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Als het in de HK blijft -waar ik geen toegang van heb- kap ik hoor...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17:28

Korakal

Up up up!

leokennis schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:01:
Als het in de HK blijft -waar ik geen toegang van heb- kap ik hoor...
en vandaar dus zeef's verzoek om de boel te laten rusten :Z

_STEL_ dat je de laatste paar reply's had gelezen... _STEL_ dat je even had gekeken hoe de huidige situatie was... dan had je jezelf nu niet voor de kop hoeven slaan nadat je deze reply had geplaatst |:(
sorry hoor, maar ik vind dit echt een onzinreply van het hoogste niveau, puur om met het gezeur mee te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

IK wil geen stomme dingen zeggen hoor, maar het is het geen goed idee om het DPC forum een wat meer gezamelijkere naam te geven zodat WhatPulse daar ook in past?
[...]
Dat kan, maar je kan ook naar de feitelijke inhoud van WhatPulse kijken. Dat gaat voornamelijk over toetsenborden en muizen, en het gebruik daarvan. Als je er zo naar kijkt kan je het ook in "Overige Hardware" plaatsen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat WhatPulse gewoon een wat "vreemde eend in de bijt" is: Het is geen Distributed Computing vlgs de definitie van Distributed Computing, dus niet echt iets voor het DPC-subforum. Maar aan de andere kant: Het valt ook niet perse helemaal in de subforum waar het nu in staat/stond.

Overigens: Persoonlijk heb ik er geen echt bezwaar tegen om het toch in het DPC-subforum te plaatsten. Ik bv zou er mss wel eens uit nieuwsgierigheid kijken. En mss zullen WhatPulsers uit nieuwsgierigheid eens in een DPC topic kijken. Voor beide partijen kan dat dus ook voordelen hebben.

Tot zover mijn kijk op deze kwestie, ik wacht het interne overleg gewoon af verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Korakal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:03:
[...]

en vandaar dus zeef's verzoek om de boel te laten rusten :Z

_STEL_ dat je de laatste paar reply's had gelezen... _STEL_ dat je even had gekeken hoe de huidige situatie was... dan had je jezelf nu niet voor de kop hoeven slaan nadat je deze reply had geplaatst |:(
sorry hoor, maar ik vind dit echt een onzinreply van het hoogste niveau, puur om met het gezeur mee te doen. :/
OK ik geef toe...dit was een "afreageersel" n.a.v. de eerste 5 posts oid. Mijn excuses want eigenlijk voegt het niks toe nee...

[ Voor 9% gewijzigd door sjaakaq op 11-02-2005 12:36 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Yoeri schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:10:

Misschien wordt het tijd om even back to the roots te gaan, het beleid en de voorwaarden grondig op de schop te nemen en de banden met de 'moederorganisatie' die T.net eigenlijk wel is weer aan te halen.
Krijgt DPC dan ook z'n hitparade's op de FP van t.net terug :?
Ik denk namelijk dat een groot gedeelte van de "felle" reacties van DPC-ers hieruit voort vloeit.
Met het niet meer toestaan van de hitparade's op de FP (De exposure van DPC op t.net werd teruggeschroefd naar 2 nieuwspostings per maand), hierdoor werd een goede organisatie noodzaak voor DPC.
Aangezien ons voortbestaan voor een groot gedeelte afhankelijk is van nieuwe toeloop om te blijven concurreren met de andere teams waar wij mee strijden.
We moeten dus zoveel mogelijk halen uit onze nieuwspostings, vandaar dat we ons steeds meer organiseren om ons naar buiten toe sterkt te kunnen profileren (DPC is zelfs een stichting/rechtspersoon geworden, of liep de discussie daarover nog :P).
Een groot gedeelte van de DPC-ers voelt zich steeds meer in een verdomhoekje geduwd, aangezien we in de begintijd echt een onderdeel van t.net waren en we nu steeds meer ingedamd worden door mensen die ons juist niet bij t.net/got vinden horen (zo zijn de FP’s verdwenen).
Kijk maar eens hoe /5 er tegenwoordig uitziet en in het verleden, er is wel sprake van enige evolutie geloof ik...

En ja ik denk dat DPC-ers zich wel iets anders voelen dan de gemiddelde GoT-bezoeker, aangezien er achter /5 een grote community schuil gaat die niet alleen maar z'n pc aan laat staan.
Er zijn vele subteams/single-users die allemaal hun eigen website hebben die puur op DC gericht is, die meetings organiseren, die fel discussiëren via irc, enz, enz.
Voor veel DPC-ers is DPC meer dan alleen je pc aan laten staan, maar een zeer serieuze hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dames en Heren,

Met groot plezier en genoegen kan ik u de permanente verhuizing van Whatpulse naar SA aankondigen. Daarmee is een eind gekomen aan de ontheemde status van WP op GoT.

Dank aan de SA crew voor het opnemen, en natuurlijk ook veel dank aan de I&T crew voor de opvang in I&T de afgelopen periode.

Met het uitspreken van de hoop dat team GoT binnenkort alle andere teams 0wnt @ Whatpulse sluit ik daarmee deze discussie. :)

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 11-02-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek

KompjoeFriek

Statsidioot

Dank je zeef, en alle andere :)

Nou kunnen we weer verder waar we gebleven waren _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
IK wil geen stomme dingen zeggen hoor, maar het is het geen goed idee om van DPC forum een wat meer gezamelijkere naam te geven zodat WhatPulse daar ook in past?

Waarom het forum een nieuwe naam geven? DPC heet Dutch Power Cows omdat het begonnen is met RC5, en het logo van de client/project is de bekende koe }:O. Inmiddels doet 'het team' aan verschillende projecten mee (die clients hebben zonder koeien-logo), maar nog altijd is de naam hetzelfde gebleven. Een naam die inmiddels in 'het wereldje' een begrip is geworden (megaflushes, bij veel projecten bovenaan, etc.). Zonde om je naam en reputatie zo maar weg te doen.

Het DPC subforum is allang geen forum meer voor alleen maar distributed computeing-prjecten, aangezien EcologyFund en vroeger ook Project Dolphin (de voorloper van WhatPulse) daar hun plekje hebben gevonden. Daarom wil ik nogmaals de aandacht vestigen op de reply van wolkje in "Waarom is het WhatPulse topic buiten ope...". Als /5 een plek wordt voor de distributed efforts in plaats van alleen distributed computing, doet dat geen afbreuk aan de 'eer' van de DPC-garde, maar geeft het wel een goede plaats voor dit soort projecten. Wat is overigens het verschil, in alle projecten gaat het er om zo hoog mogelijk in de stats te komen en de tegenstanders in het stof te laten bijten. Of dat nu via overgebleven CPU cycles of toetsaanslagen gaat doet er niet toe, als je het mij vraagt.

Overigens moest ik even denken aan de herreizing van Virussen & Veiligheid, nu Beveiliging & Virussen. In het begin was de crew daar ook niet zo bijzonder enthousiast over, maar uiteindelijk hebben ze het toch geprobeerd en dat bleek reuze mee te vallen.

edit:
Gezien zeefs reactie tussen het tikken door is deze reply wat overbodig geworden, maar het in SA zetten is imho net zo raar als in IT.

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 11-02-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik snap niet hoe men op SA is gekomen, maar het boeit me ook niet echt. Ik ben blij dat we met het whatpulse topic een gastvrij subforum hebben gevonden waar ze ons wel willen :D

hopelijk gaan er nu wat extra mensen meedoen, zodat we die 1 miljard ff kunnen klaren :D

Thanx voor de SA modjes voor het adopteren van ons topic!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ben het eigenlijk wel eens met Rafe, het blijft ontzettend raar :+ Begrijp me niet verkeerd, ik zal er zeker niet over doorzeuren aangezien men nu een plekje heeft, maar het komt een beetje over als een soort 'lapmiddel'.

Vraag dan om het af te sluiten: hoe lang zal het in SA worden 'gedoogd'? :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Rafe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:21:
Wat is overigens het verschil, in alle projecten gaat het er om zo hoog mogelijk in de stats te komen en de tegenstanders in het stof te laten bijten. Of dat nu via overgebleven CPU cycles of toetsaanslagen gaat doet er niet toe, als je het mij vraagt.
Het doel van het forum is heel duidelijk distributed computing, en daar valt dit niet onder. Als je jouw definitie gebruikt kan het lokale korfbalteam er hun trainingen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

GoT Teambuilding Projects :)

1. DPC Project 1
2. DPC Project 2
3. DPC Project 3
enz.
4. Whatpulse
5 Dolphin
enz.

Vooralsnog kan met een beperkt aantal topics worden volstaan. Stats kunnen makkelijk in 1 topic geplaatst worden.

Als in de toekomst een aantal Nerds het lef krijgen om met elkaar de Roparun if de Vierdaagse te gaan lopen kan dat er zelfs ook nog wel bij.

DPC verliest niet de eigen identiteit i.m.o. door een naamswijziging van het forum.

Einde verhaal

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 11-02-2005 15:04 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Chaos schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:54:
[...]

Het doel van het forum is heel duidelijk distributed computing, en daar valt dit niet onder. Als je jouw definitie gebruikt kan het lokale korfbalteam er hun trainingen bespreken.
doelen kunnen veranderen ;)
daarnaast snap ik niet wat DPC doet in Softe Goederen, gezien sommige topics daar zou het beter in General Chat passen (maar dat is een totaal andere/offtopic discussie :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Helemaal eens met Guardian Angel, ik begrijp niet zo goed waarom de fervente DPC deelnemers zo tegen de komst van de what pulse statistieken zijn. "Het past niet in de doelstelling" is een beetje lame volgens mij, het heeft heel veel overeenkomsten, waarom niet de doelstelling een beetje oprekken?

Als ik nu in /5 kijk zie ik alleen topics met statistieken die voor de niet dpc-ers niet interessant zijn, door ook wat andere projecten toe te laten tot /5 krijgt het forum misschien wat meer beleving onder andere Got-ers.

Als ik persoonlijk heel eerlijk ben is het hele forum in deze vorm totaal niet interessant voor GoT, alleen maar opsomlijstjes met statistieken en zodra er iets geopperd wordt dat niet in de lijn van de huidige vaste bezoekers ligt komt is het huis te klein. Door andere community projecten toe te laten is /5 direct een stuk interessanter voor niet dpc-ers en kan het het forum voor 'community gevoel' worden, met misschien nog wel meer aanloop voor DPC projecten. Een win-win situatie volgens mij.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Chaos schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:54:
[...]

En korfballen heeft ook veel met computers te maken :z je snapt prima waar ik heen wil.

Door het toelaten van de niet-DC projecten Ecologyfund en Project Dolphin is er een precedent geschapen. De topics zijn in grote lijnen hetzelfde: stats, plannen om andere teams in het stof te laten bijten, en wat slap geouwehoer tussendoor. Verder is er door het topic te verplaatsen het probleem ook verplaatst, zoals LuNaTiC al zegt: hoe lang wordt het in SA gedoogd? Een gemiddeld DPC topic heeft veel meer overeenkomsten met het WhatPulse topic dan een SA topic. In SA wordt zelfs opgetreden als de 'gezelligheid' de techdiscussie begint te overschaduwen, in DPC niet.

Ik snap eerlijk gezegd niet de verbazing/verontwaardiging van sommigen dat anderen het om deze redenen logisch vinden om WhatPulse (notabene een van de opvolgers van Dolphin) in het DPC-forum te zetten. Als DPC zijn oogkleppen heeft gefixeerd op alleen distributed computing, wees dan consequent en zet de recente Ecologyfund discussies ook in Software Algemeen. Of zet de oogkleppen wat wijder en zie dat de verschillen niet zo groot zijn en dat het in DPC beter plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dolphin is niet toegelaten, het is gedoogd totdat duidelijk werd dat het absoluut niet bij DPC thuishoorde.

Ik wil niet dingen strak gaan definieren, vandaar dat Ecology Fund min of meer getolereerd word, met als reden: Het komt vanuit DPC en wordt gevoed door DPC.
Dat is een heel ander verhaal dus dan een een non-DPC project wat niet door DPC'ers wordt gerund en wat dan wel bij DPC zou moeten worden gevoegd.

Deze discussie wil ik hierbij overigens eigenlijk afsluiten.
Binnen de GoT-Crew gaan we nog nadenken over een definitieve oplossing, dit is wmb een goede interim-oplossing, waarvoor mijn dank Zuuf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

DSmarty schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:28:
Dolphin is niet toegelaten, het is gedoogd totdat duidelijk werd dat het absoluut niet bij DPC thuishoorde.

Ik wil niet dingen strak gaan definieren, vandaar dat Ecology Fund min of meer getolereerd word, met als reden: Het komt vanuit DPC en wordt gevoed door DPC.
Dat is een heel ander verhaal dus dan een een non-DPC project wat niet door DPC'ers wordt gerund en wat dan wel bij DPC zou moeten worden gevoegd.
Dan stel ik bij deze voor om Lighteye (de whatpulse statposter) DPC-crew te maken :+

Het maakt mij persoonlijk niet uit waar WP komt te staan zolang iedereen maar mee kan lezen.
Van mij part in /12 al was het maar om het competitie gevoel :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zeef schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:01:
Dames en Heren,

Met groot plezier en genoegen kan ik u de permanente verhuizing van Whatpulse naar SA aankondigen. Daarmee is een eind gekomen aan de ontheemde status van WP op GoT.

Dank aan de SA crew voor het opnemen, en natuurlijk ook veel dank aan de I&T crew voor de opvang in I&T de afgelopen periode.

Met het uitspreken van de hoop dat team GoT binnenkort alle andere teams 0wnt @ Whatpulse sluit ik daarmee deze discussie. :)
aangezien er van een Permanente verhuizing wordt gesproken ga ik er vanuit dat het topic volledig deel van SA wordt. van gedogen is dus geen sprake mee. daarom vind ik het vreemd dat er nog steeds doorgezeurd wordt over het onderwerp: kan wp in /5. dat is totaal niet meer van belang op dit moment. ik denk dat we nu tevreden kunnen zijn en dat we weer verder kunnen met onze eigen ding.

ook vind ik de bovenstaande topic totaal onzin. je kunt niet een stichting/rechtspersoon dwingen om iemand in hun leiding op te nemen. dat is totaal niet aan de orde. wp en dpc in een forum is iets heel anders dan wp toevoegen aan dpc.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123846 op 11-02-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

LuNaTiC schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:28:
ben het eigenlijk wel eens met Rafe, het blijft ontzettend raar :+ Begrijp me niet verkeerd, ik zal er zeker niet over doorzeuren aangezien men nu een plekje heeft, maar het komt een beetje over als een soort 'lapmiddel'.

Vraag dan om het af te sluiten: hoe lang zal het in SA worden 'gedoogd'? :Y)
Naast het feit dat er intern een discussie loopt was het in dit geval redelijk belangrijk dat er op korte termijn een oplossing werd gevonden waar alle betrokken moderators zich in konden vinden. Uiteindelijk is het topic in SA terecht gekomen omdat iedereen daar bij kan en de continuiteit van het topic daarmee gewaarborgt is. Een vervolgoplossing is dan ook niet ondenkbaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 11-02-2005 20:02 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Laatst online: 13:30

THiCE

Say it with a flourish!

Ik heb de hele dag gewerkt, dus dit topic niet kunnen volgen, maar heren moderators: goed werk, zo is iedereen in ieder geval (tijdelijk) tevreden! :)

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Spider.007 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:01:
[...]

Naast het feit dat er intern een discussie loopt was het in dit geval redelijk belangrijk dat er op korte termijn een oplossing werd gevonden waar alle betrokken moderators zich in konden vinden. Uiteindelijk is het topic in SA terecht gekomen omdat iedereen daar bij kan en de continuiteit van het topic daarmee gewaarborgt is. Een vervolgoplossing is dan ook niet ondenkbaar :)
uhuh, ik snap het wel, die zin was vooral cynisch bedoeld omdat de 'echte' problematiek natuurlijk een beetje omzeild wordt en zodoende een 'schijnoplossing' is (want feitelijk kom je gewoon weer terecht in de oude situatie terecht, maar dan in een ander forum waar het minder thuishoort dan een andere beschikbaar forum)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Een permanente oplossing wordt aan gewerkt, maar het is een lastige discussie, dus verwacht vanavond niet een pasklaar antwoord :)

We vinden vast wel een potje voor dit dekseltje... : 8)

[ Voor 7% gewijzigd door DSmarty op 11-02-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik heb nog wel 2 ideeen voor nieuwe distributed computing projecten:

-met z'n allen zoeken naar het laatste non-hitparade topic in /5
-met z'n allen zoeken naar een goed argument om WhatPulse buiten /5 te houden

met allebei kun je een flinke tijd zoet zijn :P

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

pinball schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:07:
Ik heb nog wel 2 ideeen voor nieuwe distributed computing projecten:

-met z'n allen zoeken naar een goed argument om WhatPulse buiten /5 te houden

Dit soort niet-constructieve opmerkingen zijn niet echt nodig - zoals DSmarty al aangeeft wordt er alsnog gekeken naar een oplossing voor de lange-lange termijn, en laten we het daar gewoon even bij houden.

Een aanval op (de inhoud van) een specifiek sub-forum heeft in ieder geval geen nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pinball schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:07:

je kijkt zeker nooit in /5
[rml][TSC] node.prp aanpassen[/rml]
zeer recent topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zulk soort onderwerpen worden net als bij whatpulse vooral in de hitparades zelf besproken. vandaar dat je er bijna geen andere topics vind dan hitparades
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
WhatPulse is op dit moment in "Software Algemeen" te vinden alwaar iedereen zonder problemen kan participeren :)