Bericht hierboven
Verwijderd
Een IQ is een cijfertje, geen diploma of toegangsbrevet voor succes in het leven.Floris schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:57:
[...]
Waarom maakt ze dan muziek en is ze niet de wereld aan het regeren?
ja zegt ook iedereen tegen mij: waarom ben je geen fotomodel geworden?Floris schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:57:
[...]
Om te regeren heb je juist een extreem laag iq nodig, kijk maar naar BushFloris schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:57:
[...]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
En Stephen Fry, voice van de GuideVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:00:
Laten we ook Douglas Adams niet vergeten. Schrijver van o.a. The Hitchhickers Guide to the Galaxy. Hij was zeer fervent Apple gebruiker...
Launching containers into space
Meestal zie ik hem achter een 15" TI PB
Mijn papa ook btw, maar die is niet zo heel erg beroemd...
[ Voor 30% gewijzigd door Qorne op 01-08-2005 00:51 ]
Dus eens een keertje een serieuze beroemde ITer, in plaats van muzikanten enzo
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
S.H.: I have a G5 tower that I use to write. The guitar goes in audio (I use a pod to write) and then I use an oxygen8 keyboard to enter the drum notes and bass notes if I want to add drums and bass. It's a real simple writing set-up.
A.M.: Do you use MOTU to put in your guitar?
S.H.: Yeah, the 2408.

MBP 5,1
_std.jpg)
Geschoten op Dance Valley
Is NU NRG Live voor de fans
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd

Net als de bedenker van Java, James Gosling, iets wat veel Java-aanhangers nog niet weten.
[ Voor 58% gewijzigd door R0BK3 op 09-08-2005 15:08 ]
(sprak hem laatst toevallig op een feestje...)
Verwijderd
wat nou als ik dit topic open, maar dan over Windows gebruikers. Dan word ik zeker keihard uitgelachen?
Ja. Windows is niet cool, l33t of unix-gebaseerd. En iedereen gebruikt het al.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:10:
Wat ik me nu afvraag he,
wat nou als ik dit topic open, maar dan over Windows gebruikers. Dan word ik zeker keihard uitgelachen?
Ja, maar Windows is mainstream, OS X is mainstream en l33tVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:34:
OSX word anders ook behoorlijk mainstream hoor
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Geeft blijkbaar aan wie de grootste geldschieters zijn in hollywood, want het zal volgens mij de regiseur worst wezen wat voor computer er in beeld staat als het maar bij het shot past. (en tja, als het dan stylisch moet zijn kom je vanzelf bij de vrienden uit Cuppertino terecht
2 x powerbook maar --
De appeltjes dichtgeplakt met ducktape in de vorm van een pijl ...
This space intentionally left blank.
Incubus + AudioBullys.
Beide 2x Powerbookjes. (Denk 12")
En ook de optredens van de verschillende DJ's en de VJ's (bijna) allemaal op een Powerbook of een iBook.
al stond er ook spul van compaq tussen
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Een hoop mensen denken dat licht door computers aan wordt gestuurd als in de zin van PC's en Notebooks. In vrijwel elk geval van belichting (met een enkele uitzondering zoals HogPc van HighEnd/FlyingPig) wordt dit op speciaalgebouwde consoles gedaan. Deze bestaan vaak wel uit PC hardware met uitbreiding dmv faders en andere controlers. Sommige console's draaien zelfs op windows, maar de meestgebruikte consoles draaien op eigen besturingssystemen. (en de virtuoso van Vari*Lite draait op apple om wel even in de smaak van dit topic te blijven!Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 08:39:
Billy Corgan en zijn band maken tijdens de huidige tour ook gebruik van Apple's. Op het podium staat er één om er geluid uit te persenen naast het podium zag ik er ook één staan, vast om de briljante lichtshow aan te sturen.
Twee powerbooks bij Roisin Murphy. Ook hier waren de appeltjes mooi afgeplakt maar enkele "lucky shots" van de cameraman lieten overduidelijk OSX zien.
"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"
"Apple gebruikers"
als in:
mensen die met osx werken?
of bedoelen jullie mensen die op macintosh hardware werken?
Ik heb namelijk vorige week een bekende nederlander(landster) op visite gehad, en ik heb een foto van haar op mijn "os x/vaio".
en bij de Texelse boy's Playground iMac G5 en iBook G3 gezien terwijl ik er maar 2 seconden was
Verwijderd
Apple is nog altijd een combinatie van soft- en hardware imho.Faust schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:06:
Mensen, is het BTW
"Apple gebruikers"
als in:
Ik heb namelijk vorige week een bekende nederlander(landster) op visite gehad, en ik heb een foto van haar op mijn "os x/vaio".
Verwijderd
Faust schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:06:
Mensen, is het BTW
"Apple gebruikers"
als in:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 03:12 ]
Offtopic: Oeh .. een verborgen windowsiaan in ons middenVerwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 01:59:
Omdat ze zich schamen?
Ik tour nu al een tijdje mee met Lasgo, Ian van Dahl, Dave Mc Cullen, ...
Al hun producties worden gemaakt met/op OS X en de bijhorende batterij G5 machines.
This space intentionally left blank.
Verwijderd
Maar wat is voor de artiest het voordeel van een powerbook? Kun je er ook een externe Audigy 2 USB op aansluiten?
Haha, wel beter dan dat hoorVerwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:28:
Ik maakte maar een grapje
Maar wat is voor de artiest het voordeel van een powerbook? Kun je er ook een externe Audigy 2 USB op aansluiten?
Creative spul is en blijft nog altijd consumenten spul, niet bepaald professionele hardware
Maar om op je vraag terug te komen, ik denk dat het voornamelijk gewoonte is. Van oudsher was er nou eenmaal veel meer en veel betere audio software en hardware voor de Mac. Tegenwoordig valt dit opzich wel mee aangezien vooral de meeste software tegenwoordig wel multiplatform is maar de meesten zijn nou eenmaal gewend/verslaafd aan de mac en willen niet anders
Daarnaast denk ik dat de keuze voor een powerbook ook wel snel gemaakt is omdat hij zo enorm robuust is. Het is gewoon topkwaliteit.
[ Voor 40% gewijzigd door BezurK op 25-08-2005 12:57 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Die iBook, krast die niet even snel als een iPod? Ik bedoel, het lijk haast hetzelfde materiaal
Ik heb zelf een x86 laptop van magnesium maar das nou niet echt krasvast

Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
apple is voor de dommen ?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:55:
[...]
George W. Bush met achter hem een Powerbook met OS 9
[afbeelding]
niet bepaald reclame
Bill Clinton schijnt ook een mac gebruiker te zijn.

oa bong-ra en ubergang gebruiken een mac
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Het voordeel voor een artiest? Dat is voor 80% in twee woorden te omschrijven: Logic Pro; het beste muziekprogramma dat er schijnt te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:28:
Ik maakte maar een grapje
Verwijderd
beter dan adobe audition? of is die helemaal niet zo goed ?HyperioN. schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:34:
[...]
Het voordeel voor een artiest? Dat is voor 80% in twee woorden te omschrijven: Logic Pro; het beste muziekprogramma dat er schijnt te zijn.
Adobe Audition is voor beginners/hobbyisten, Logic Pro wordt -net als ProTools en Cubase- in de grotere studio's gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:03:
[...]
beter dan adobe audition? of is die helemaal niet zo goed ?

Wat kan ik zeggen..... Thom Yorke van Radiohead heeft gewoon een mac gitaar!
Had ik die maar!
Joost
't Is Thom Yorkeboom1001 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 06:48:
[afbeelding]
Wat kan ik zeggen..... Thom York van Radiohead heeft gewoon een mac gitaar!
Had ik die maar!
Mijn zwarte strat heeft ook een witte mac sticker

| My SpiderWeb |
ik ookJohnny schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:37:
[...]
Ik dacht dat het Jan Peter Balkenende was

Verwijderd

Audio Bullys en Prodigy dus
En dit zijn je zusjes ofzo?LoEnaTiQ schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:40:
geen idee of deze al voorbij is gekomen in deze thread, maar vond deze hier wel goed bij passen![]()
[afbeelding]
Zusjes in natte dromen. Ransbak.
Ook ironisch/sarcastisch no-go
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Stiefzusjes dan?FirePuma142 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:41:
[...]
Zusjes in natte dromen. Ransbak.
offtopic:
Ook ironisch/sarcastisch no-go
Nou ja, om Bush en Clinton nu dom te noemen? De eerste is wel oer-conservatief maar goed, dom? ik denk het niet, ook al is het geen geboren staatsman zoals Clinton dat wel was
Lekker boeiend of het zusjes of stiefzusjes zijn
google maar eens op Alyssa MilanoStraat schreef op maandag 07 november 2005 @ 01:54:
[...]
Lekker boeiend of het zusjes of stiefzusjes zijnWaar zijn ze beroemd van en hoe heten ze?
Leuk spul, ben er paar dagen geleden geweest (ken de zoon)

En ga vooral die dvd kijken!
[ Voor 6% gewijzigd door vooghel op 12-02-2006 12:23 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Laptop van dik 2000 euro en daar doe je ducktap op

PhD i.o.
in dit geval natuurlijk wel, juist wel zelfs.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:02:
Merklogo's mag je vaak niet zomaar tonen..
ze plakken er tape/stickers/geklieder op om 'anders' te zijn, zelfde reden waarom je van apple een paar stickers bij je aanschaf krijgt, dan kan je overal appeltjes op plakken..
ping 127.212.23.124
Verwijderd
ik geloof meneer tiesto
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 21:24 ]
Volgens mij was het een iPod nano in een roze iPod sokjemtbrainz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:17:
Iemand 't schaatsen gezien vandaag? Ik kan me sterk vergissen maar ik dacht toch echt dat Ireen Wüst een roze iPod mini vasthad.
Alleen grote kans dat niemand hier Yello kent
Als je die foto van BT's website af haalt moet je hem zelf ook wel laten zien he

Zijn PowerBook zit alleen wel onder de stickers:

Voor mensen die denken zijn werk niet te kennen: hij heeft de complete soundtrack van The Fast and the Furious gedaan, en zijn muziek is terug te vinden in onder andere Tomb Raider, Gone in Sixty Seconds, Blade 2 en American Pie 2. Ook in games, zoals NFS: Underground en Most Wanted, Gran Turismo 3 en SSX Tricky kan je zijn werk horen. Voor een compleet overzicht pak je de bovenstaande Wikipedia link maar
Ben benieuwd wat BT en Tiësto samen gaan produceren, dat kan haast alleen maar wat moois worden
[ Voor 21% gewijzigd door Rafe op 13-02-2006 00:41 ]
The Race! Blazing Saddles!Shaggy_NL schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:14:
Boris Blank van Yello werkt ook tegenwoordig met een Apple (G5 dacht ik me te herinneren).
Alleen grote kans dat niemand hier Yello kent.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Arthemy Lebedev.. Wie? Ja die dude van dat Optimus OLED-toetsenbord.
http://tweakers.net/nieuw...t-Optimus-mini-three.html
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Foxke schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:41:
Afgelopen dinsdag stond er ook een pb op het podium bij radiohead (was al eerder genoemd ja)

Liege, liege, liegebeest!
dat ziet eruit alsof ze max/msp gebruiken, cool!
Chocovla schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:21:
Zag gisteren bij een Bruce Springsteen concert dat de geluidsmensen aldaar ook een aantal Powerbookjes hadden staan. The Boss likes Apples too.
vrij naar Good Will HuntingHow do you like them Apples!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
No production networks were harmed during this posting
Nu is het iets meer mainstream geworden bij de consument ja (hoewel ik het nog niet echt mainstream zou willen noemen, dat is voornamelijk de Ipod), maar bij artiesten was het al redelijk mainstream toen het topic geopend werd, dus er is nu niet echt een verandering denk ik.paella schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:53:
Beetje overkill dit topic nu, het is te mainstream geworden dat het niet meer zo bijzonder is... dat is een goede zaak.
Thomas Bangalter:
http://www.youtube.com/watch?v=aSFFwbsqwHg
welke mac is dit ?
lijkt op een macbook maar ik kan me vergissen.
http://youtube.com/watch?v=mIQmpVXj8nQ