Beroemde Apple Gebruikers

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 38.096 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dit voor topic?

Al geruime tijd geleden is er een bundel gemaakt van bekende Nederlanders die een Apple bezitten. Hierin vertellen ze wat over het systeem en waar ze het voor gebruiken. Ik wil met dit topic zoveel mogelijk beroemdheden verzamelen die gebruik maken van Apple's bij hun werk.

Er mag natuurlijk over gediscussieerd worden, maar houdt het zoveel mogelijk on-topic en neem de openingspost als voorbeeld. Niet dat ik zo'n geweldige openingspost gemaakt heb, maar dat voorkomt dat het straks één groot opsomtopic wordt :)

Om af te trappen zal ik maar beginnen met DJ Sasha. Een bekende naam in de techno-scene.

Afbeeldingslocatie: http://www.macdirectory.com/newmd/mac/pages/music/DJSasha/imgs/DJ-Sasha.gif
"With 'Airdrawndagger', I used the Mac a lot, but also used ProTools," he said. "With 'Involver,' I bought a G5 and used the core audio already on the Mac, with no external Mac hardware, so it came along in such an amazing way, with improved sound quality and stability. There are a lot of new programs like Logic audio, optimized for OS X, and the sound quality is fantastic on the G5."

Sasha will release two more volumes as part of a Global Underground compilation series, highlighting Sasha remixes and re-edits, as well as original Sasha productions.

"'Involver' was such a satisfying record, and I'm already thinking about the next one in the pipeline," he said. "I want the project to be a calling card for film production work, an interest I've developed through DJing and remixing albums for other artists. I'm definitely focusing on it now. My dream assignment would be a David Finch sci-fi movie."
But until his film-scoring career takes off, Sasha will continue DJing, but plans to trade his two turntables and mixer in for a Mac. "In a month's time, I'm going to switch to Ableton Live on the Mac," he said. "It's going to change everything in terms of what computers allow us to do from a DJ's point of view, by allowing us to be more creative in a live environment."
Afbeeldingslocatie: http://www.residentadvisor.net/photos/cal050129sasha/DSC00985.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Jeroen van Inkel
Adam Curry
Marco V
En nog tig DJ's die het voor produceren gebruiken!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ook graag ff een stukje info erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 21:36

AvK

Ready Set Go

Heb dat boekje hier ergens liggen.
Ben zelf geen Apple-aar.
Geloof dat Andre van Duin en John Kraaikamp er in staan. Zal straks eens kijken.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, dan noem ik bij deze Steve Jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik weet niet of ze ze voor haar werk gebruikt, maar ze gebruikt(e?) er zelf wel één privé, en omdat er zoveel mooie Appletjes in deze film zaten, en omdat ze zelf gewoon erg mooi is:

Afbeeldingslocatie: http://www.sandra.com/pics/big/thenet/net_11.jpg

Sandra Bullock O+

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AvK schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:05:
Heb dat boekje hier ergens liggen.
Ben zelf geen Apple-aar.
Geloof dat Andre van Duin en John Kraaikamp er in staan. Zal straks eens kijken.
Heet het niet toevallig 'The Apple bible"? Het ligt hier ergens in een verhuisdoos dus ik kan het zo niet controleren. Was wel aardig om eens door te lezen. Van Duin schijnt nogal een fanatiekeling te zijn, maar dat was nog uit de tijd van de Quadra's.

Ben benieuwd wat hij tegenwoordig gebruikt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Tony Hawk.
Pro Skater, bekend van de gelijkname skate games. Heeft zelfs nog meegedaan met de Switch Campaign.

Jeroen van Inkel.
Hierboven al genoemd. Voor info: check zijn eigen sectie op de Apple website.

Ellen Feiss.
Werd wereldberoemd na de opname van een commercial voor 'een zeker bedrijf'.

Dat boekje met (bekende) nederlandse Mac gebruikers heb ik hier naast me staan. Het heet OogApple - Elf liefdesverklaringen aan de Mac. ISBN 90 75 818 084, maar er zal lastig aan te komen zijn vermoed ik.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Adam Curry zie je altijd met een mac slepen, en Sex and the city natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtugon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Bill Gates!

Een paar voorbeelden van zijn vroegere jaren:
Afbeeldingslocatie: http://webdev.virtugon.nl/tmp/bill_gates_0.jpg
(achter hem)

Filmpje: http://www.esm.psu.edu/fa...raising-the-Macintosh.mov

8)

"A loaf that attempts to twist it's own fate is not a loaf at all, but is, in fact, a pretzel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

zag laatst Carlo Boshart achter een imac g3 zitten...hahah :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al Gore neem ik aan, hij zit in het bestuur van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NielZ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:24:

Ellen Feiss.
Ecteinascidin schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:08:
Nou, dan noem ik bij deze Steve Jobs.
2 vliegen in 1 klap

Afbeeldingslocatie: http://www.jimhillmedia.com/mb/images/articles/iSteve-03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:07

Nietzman

Woei!

John Kerry.

Afbeeldingslocatie: http://joi.ito.com/images/kerryapple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Misschien niet voor iedereen even bekend... maar het is toch wel 1 van mijn 'helden" eigenlijk... Als hij live optreed doet ie dat met behulp van 1 draaitafel en een powerbook. Waarschijnlijk albetron (audio sequencer) ofzo

Hellfish:

Hellfish  / artists (H)

Real Name:
Julian Cobb

Profile:
"Owner of Deathchant records and beat master extrordinaire Hellfish has produced some of the most amazing futuristic dance music of the last few years. It's easy enough to make abstract bollocks but the dancefloor requires a little more production nous & understanding of the dancefloor. Combining this with abstract bollox (which he surely does) is a most difficult trick. He cut his production teeth back in the day with releases on Moving Shadow, Dance Bass and his own Bogwoppa records. (Let's forget about the happy hardcore years) which brings us up to '96 when he launched Deathchant & pioneered the hardcore techno vs hip-hop sound in a way even now few can match. Just buy ZIQ023:Constant Mutation or listen to the mp3's to be convinced this is Hardcore, for real. The sound of Aphex circa "Quoth" + Aphex circa "Come to daddy" multiplied by old skool Hip-hop with a side serving of Squarepusher to go. Sorry." and this is only the beginning.

Afbeeldingslocatie: http://stat.discogs.com/A/18471-1080578152.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 11-09 21:36

AvK

Ready Set Go

In het boekje OogApple staan de volgende bekende en iets minder bekende Nederlanders:

Andre van Duin
Paul Scheulderman
Dick Maas
Rob Visser
Ronald-Jan Heijn
Hans Paul Brandt
Imme Dros
Cor Heeren
Raymond Rutting
Simon Teeuwissen
en
Boudewijn de Groot

Mijn boekje is nog spiksplinternieuw.
Mocht iemand belangstelling hebben dan hoor ik dat wel.
Voor weinig. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Betrapt :P

Afbeeldingslocatie: http://fscklog.typepad.com/fsck/fsck/billimac.jpg

promise that this is an unaltered image. That really is an Apple on the desk, it just isn't Bill Gates sitting in front of it. It is in fact Steve Sires from the movie "Nothing So Strange." The picture was taken in Jan 2002 in Park City, Utah, where the film premiered at the Slamdance Film Festival.

niet helemaal wat het lijkt dus, maar toch een bekende..

[ Voor 241% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

En wat dan nog eigenlijk ? Microsoft ontwikkelt software voor Apple.
Lees maar eens de Macworld, daar staan MS ads in waar kantoren vol staan met Apple's zonder ook maar enige zichtbare aanwezigheid van MS.
Ik geef 'm groot gelijk hoor ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Chris De Smet van 'de nieuwe snaar' heeft een iMac G4, net als Wim Opbrouck.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Anouk :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
George W. Bush met achter hem een Powerbook met OS 9

Afbeeldingslocatie: http://www.theapplecollection.com/various/Celebrity/images/bush-mac.jpg

niet bepaald reclame

Bill Clinton schijnt ook een mac gebruiker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielZ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:24:
...
Ellen Feiss.
....
En bij deze de filmpjes :Y)
filmpje 1
filmpje 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

En de gitarist van Blof ook, dat stond in een iPod magazine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Heel lijst(je): klikkerdeklik

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Leuk detail: de Microsoft Corporation staat erbij en de link verwijst naar Apple.com :D

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een DJ: Armin van Buuren en hij heeft een: Apple G5 Mac dual 1.8 GHz running Emagic Logic Pro 6.4 

Regi Penxten maakt ook gebruik van de Mac. Regi is bekend van Milk Inc. en tal van andere projecten. Op een (oude) foto staan een PowerMac G4 MDD afgebeeld.

Ik heb het idee dat zo'n beetje iedere producer/muzikant een Mac gebruikt. In de opnamestudio's zijn wel heel vaak Mac's te vinden. Ik kan alleen niet meer met zekerheid zeggen welke artiesten dit waren.

Ik ga er even vanuit dat Eric van Tijn (Idols, producer Nederlandse artiesten) is zijn studio gebruik maakt van een Mac. Dit is op basis van het gebruik van Logic aldaar. Logic is van Apple dus dat is er niet voor de pc.

Verder heb ik Arjan Ederveen op TV gezien met een iBook G3 clamshell. Het fragment was nog vrij recent (enkele maanden oud) en hij werkte er nog gewoon dagelijks zo te zien mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

In het filmpje op ID&T.com van Marco V is ook (vrij overduidelijk) te zien dat hij Mac gebruikt.

Verder kan ik nog noemen: Chris Liebing, Heiko Laux, Joris Voorn, Tiesto, Gabriel&Dresden, Ferry Corsten, Benjamin Bates, Daniel Kegel, Floris Diemel, Roelant Kooij ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
Je maatje ibo gebruikt het toch ook? Alleen doet q-dance site het niet goed in safari :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik zelf :P

Geen bekende nederlander, wel een bekend bedrijf heel JVC draait op Apple :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Linkin park gebruiken ze ook macs, zag ik laatst op MTV tijdens een live optreden, volgens mij de nieuwe iMac G5 als ik het mij goed herinner (wreeeeeed!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Low-Fi schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:25:
Je maatje ibo gebruikt het toch ook? Alleen doet q-dance site het niet goed in safari :Z
ibo is een aardige kerel maar nog geen beroemde/bekende gebruiker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:18:
Bij Linkin park gebruiken ze ook macs, zag ik laatst op MTV tijdens een live optreden, volgens mij de nieuwe iMac G5 als ik het mij goed herinner (wreeeeeed!!!)
dat heeft net zoveel nut als dat die kerel bij de clip met Jay-Z erbij op een sampler staat te rossen ipv op z'n keyboard wat voor z'n neus staat... hoog gehalte moeilijk doen en moeilijk kijken terwijl het allemaal veel simpeler kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 10-09 15:07

Nietzman

Woei!

In "Spitfire" van The Prodigy heeft de DJ twéé powerbooks staan terwijl hij ook gewoon een bandje kan starten.

Ach, staat leuk he? 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:46
Ilse de Lange heeft een iBook
Heel BNN draait op Apples , zelfs de EO :P draait helemaal op Apple.

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 11-09 13:54
scan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:40:
zelfs de EO :P draait helemaal op Apple.
We hadden het over beroemde gebruikers ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 09:17
Caroline Tensen

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:01:
Betrapt :P

[afbeelding]

promise that this is an unaltered image. That really is an Apple on the desk, it just isn't Bill Gates sitting in front of it. It is in fact Steve Sires from the movie "Nothing So Strange." The picture was taken in Jan 2002 in Park City, Utah, where the film premiered at the Slamdance Film Festival.

niet helemaal wat het lijkt dus, maar toch een bekende..
Ik dacht dat het Jan Peter Balkenende was :X

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Leuk al die namen. En het geeft vast een kick voor de andere Apple gebruikers. Maar wat is het verdere nut van dit opsom topic? B)

Of zullen we ook een topic maken welke bekende mensen Linux / Windows draaien en wat ze er mee doen? :D

[ Voor 3% gewijzigd door -Skyhawk- op 09-02-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Haha, dit is een grappig topic! Zeker omdat er musici genoemd worden! Het is toch algemeen bekend dat het grootste deel van de musici voor hun opnames Apple gebruiken! Dus kunnen we daar ook een enorme lijst van maken! Ik weet er zo ook nog wel een paar:

Alle muzikanten van Toto, zowel voor Toto als daarbuiten:
- David Paich
- Simon Phillips
- Mike Pocaro
- Steve Lukather
- Bobby Kimbal
- Tony Spinner

Daarnaast:
- Phil Collins
- Seal
- B.B. King
- Volumia
- Andre Rieu
- Madonna
- Bjork
- Ringo Starr
- P.O.D.
- Christina Aquilera
- Lenny Kravitz
- Omar Hakim
- Biohazard
- Rick Martin

Daarnaast worden er voor films verschrikkelijk vaak Apple's gebruikt! Teveel om op te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenstick
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2020

Greenstick

Groen als gras

Tim Rice-Oxley (pianist van Keane) speelt de bas via een Mac (G4 Powerbook , met Logic) :)

Dan laat ik aan jullie over of Keane beroemd is ;)

- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:18:
Klopt. op de DVD van de Collision Course staat een studio gedeelte. hier is duidelijk te zien dat ze alles m.b.v een Mac mixen in elkaar zetten.
Weet zo niet welk type het is...
Ik meen ook dat Rowwen Heze een Mac gebruikt om videobeelden tijdens een concert op het doek te projecteren.

[ Voor 11% gewijzigd door Calitomnication op 09-02-2005 16:10 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tim Berners-Lee, van het W3C, toen de ontwikkelaar van Fink net ermee bezig was kreeg hij een bugreport van TBL:
What has been your biggest surprise?
Max: One day I got an email from Tim Berners-Lee, the inventor of the Web himself. He had a small problem with the db31 package. It turns out he is a Fink user, too. Compared to many other things it's probably a small thing, but for me that was really a nice surprise :-)
http://sourceforge.net/potm/potm-2002-11.php

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Calitomnication schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:09:
[...]

Klopt. op de DVD van de Collision Course staat een studio gedeelte. hier is duidelijk te zien dat ze alles m.b.v een Mac mixen in elkaar zetten.
Weet zo niet welk type het is...
Ik meen ook dat Rowwen Heze een Mac gebruikt om videobeelden tijdens een concert op het doek te projecteren.
Klopt!
(Spreek uit enkele malen ervaring)... Das echt wreed; hebben ze een foto van een kerk(plein) en dan weten ze daar via een camera live-beelden van het publiek in de zaal/tent voor te krijgen. En dan spelen ze "Vur de kerk op 't plein". Het geheel wordt geprojecteerd op groot scherm. Machtig mooi :D

[kleinbeetjespam]15 April mag ik ze weer aanschouwen op de Lindefeesten[/kleinbeetjespam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Dat was bij de Beasty boys in de Heineken music hall ook zo, waren vast macs want ik zie dat ze die gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Voor de hardcore fanaatjes onder ons DJ Promo flanst zijn live sessies ook in elkaar met behulp van een iBook.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zag ik in de laatste clip van Duran Duran (Astronaut dacht ik) ook een mooie powerbook voorbij komen (een 17" model dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
Ik ben vorige week nog bij Arie & Sylvester geweest. Daar hadden ze drie Powerbook's: 2x 15" en 1x 12". Deze werden uiteraard voor de lichteffecten gebruikt. Ik heb bij het concert van Nelly Furtado ook 1 op het podium zien staan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

In al dat geweld van zeer bekende mensen 2 minder bekenden:

Theodor Holman, die wij kennen als vriend van wijlen TvG en die werkt als journalist/schrijver

Fictief persoon: Arthur Dent. ;)

Verwijderd

Tja, ook fictief: Kathleen Kelly ofwel ShopGirl uit You''ve Got Mail (Meg Ryan)

Verder De La Soul en Yo Yo Ma, Hans Zimmer, James Nachtwey en Steriogram.

• RM-rf
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Stephen Hawking is niet eens zozeer een klassieke 'apple-gebruiker' in de zin van een hippe Yup met een wit iBookje ....
Maar zijn stem is natuurlijk wel 'Fred' ... oftewel Apple Speech, oorspronkelijk gesproken door Fred Cooper, bij de introductie van de eerste Mac ('Hello, it sure is nice to get out of that Bag'), en de basis van de apple speech-applicatie ...
Tevens sprak hij het Radiohead nummer 'Fitter, Happier' ...
http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07140

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
Er zat ook een Apple stemmetje in een gabbernummer van Ruffneck. Het stemmetje dat gebruikt was, is bad news. Tik maar wat in teksteditor en laat dit stemmetje eroverheen spelen en het komt wellicht bekend voor.

Ik heb zelf trouwens een gloeiende hekel aan house muziek...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07 15:32
liquid-orange schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:18:
Ik ben vorige week nog bij Arie & Sylvester geweest. Daar hadden ze drie Powerbook's: 2x 15" en 1x 12". Deze werden uiteraard voor de lichteffecten gebruikt. Ik heb bij het concert van Nelly Furtado ook 1 op het podium zien staan.
Arie en Sylvester doen er weinig mee. Die licht en geluidsman iets meer. De techiek van Arie en Sylvester gebruikt al jaren iBooks. Ook voor het bewerken van kleine video en audio bestanden die ze tijdens de show opnemen en in de pause even monteren (in 20 min rescepta). Er zijn overigens een hoop theaters die nog niet klaar zijn voor licht en geluid via een Apple :-(,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

Ma_rK schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:54:
[...]

Arie en Sylvester doen er weinig mee. Die licht en geluidsman iets meer. De techiek van Arie en Sylvester gebruikt al jaren iBooks. Ook voor het bewerken van kleine video en audio bestanden die ze tijdens de show opnemen en in de pause even monteren (in 20 min rescepta). Er zijn overigens een hoop theaters die nog niet klaar zijn voor licht en geluid via een Apple :-(,
Waar baseer jij je op? Licht is _altijd_ via DMX, als je zorgt voor een lanbox, dan kan je zo weg.
Het licht echt live controleren via gelijk welke pc is eigenlijk niet te doen, zeker niet als je het vergelijkt met een Avolite, Jands of MA.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kav
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Kav

hydrus schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:58:
[...]

Waar baseer jij je op? Licht is _altijd_ via DMX, als je zorgt voor een lanbox, dan kan je zo weg.
Het licht echt live controleren via gelijk welke pc is eigenlijk niet te doen, zeker niet als je het vergelijkt met een Avolite, Jands of MA.
Zeker nog nooit met HogPC gewerkt? Helaas alleen niet op de mac beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

Kav schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:07:
[...]

Zeker nog nooit met HogPC gewerkt? Helaas alleen niet op de mac beschikbaar...
Ook nog nooit met Pearl simulator gewerkt? Helaas ook niet voor mac beschikbaar, dat is zeer spijtig, want we zitten hier ook in Apple Talk.

En voor een echt livevoorstelling is een pc gewoon niet te vergelijken met een tafel, het verschil is echt immens.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07 15:32
Ik ga er ook niet vanuit dat het ooit volledig naar pc zal gaan. Ik geloof echter wel in hybride oplossingen waarbij je de PC via tafelcomponenten aanstuurt. Een tafel blijft optimaal voor het realtime bijstellen van licht &/of geluid. Bij het opbouwen en inregelen zie ik echter absoluut een mooi plekkie voor de pc.

Er zijn overigens een hoop theaters die nog niet klaar zijn voor licht en geluid via een Apple :-(

Heb ik altijd zo ervaren maar ik heb al bijna 5 jaar niets meer gedaan met licht/geluidstechniek.

Btw dat ImageWell is echt een lekkere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Berners-Lee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En wie is dat dan? Oh ja, de uitvinder van wat we nu het www noemen.

(Niet iedereen weet dat ;))

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Na al die mannen:

Afbeeldingslocatie: http://www.hbo.com/city/img/look/carrie/season06_2/ep87_carrie_purplesweater.jpg

Carrie...
(voor de niet-metro mannen : Carrie van Sex in the City...)
Helaas hebben ze haar nooit de iBook/PowerBook gegeven.
Maar heeft ze "het model met het omgekeerde Appeltje ...

Proof:
Afbeeldingslocatie: http://www.hbo.com/city/img/interiors/carrie/carrie_bedroom.jpg

Weliswaar in een serie...
Maar wel in een serie waar alles wat ze gebruiken best sellers worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

weeraanmelden schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:06:
Na al die mannen:

[afbeelding]

Carrie...
Wat je daar ziet is trouwens wel degelijk een PowerBook hoor, en wel een G3/Lombard :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutapple.com/museo/pictures/donazioni/pb_g3_266.jpg

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
Check het volgende artikel en je komt een hele hoop beroemdheden tegen: http://www.wired.com/news/mac/0,2125,66580,00.html

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

RM-rf schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:53:
Maar zijn stem is natuurlijk wel 'Fred' ... oftewel Apple Speech, oorspronkelijk gesproken door Fred Cooper, bij de introductie van de eerste Mac ('Hello, it sure is nice to get out of that Bag')
"it was actually just a tape queued to play when Steve lifted the bag."

Schokkend! damn, het was gewoon een bandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rammstein gebruikt Apple's, zowel in de studio als tijdens Live optredens.

Hier bij de Rammstein Tour 2005 wordt bijna de hele show op Apple's gedraait. 2x RackMounted G4 voor alle Sample's, geluidstracks en TimeCode. Verder gebruiken we 2x G5's voor alle bewegingen met het Cyberhoist systeem. (plaatjes volgen in het show je apple topic)
Bijna de hele crew gebruikt Apple, we zitten vaak 's nachts in de tourbus Call of Duty tegen elkaar te spelen over Airport! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Henkka gebruikt een iBook G3 ergens op een foto. Hij is de bassist van Children of Bodom :)

Goed zoeken!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/danielmuffindevries/MIDSUMM5.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door daniëlpunt op 15-02-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:44:

Hier bij de Rammstein Tour 2005 wordt bijna de hele show op Apple's gedraait. 2x RackMounted G4 voor alle Sample's, geluidstracks en TimeCode. Verder gebruiken we 2x G5's voor alle bewegingen met het Cyberhoist systeem. (plaatjes volgen in het show je apple topic)
Bijna de hele crew gebruikt Apple, we zitten vaak 's nachts in de tourbus Call of Duty tegen elkaar te spelen over Airport! :)

[klein-beetje-spam]Werk je bij Flashlight misschien?[/klein-beetje spam]

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy J alias Jochem Paap gebruikt ook een Apple iBook tijdens zijn optredens.

Speedy J is een van de belangrijkste en invloedrijkste personen in de Nederlandse Dancescene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:44:

Nu wel die pics posten van die setup in "show je mac " oid. ;)

Verwijderd

Q schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:16:
[...]

Nu wel die pics posten van die setup in "show je mac " oid. ;)
Is gebeurt! (zie "show je apple computer")

Verwijderd

Alex Callier van Hooverphonic

offtopic:
dewelke ik trouwens maar een verwaande eikel vind omwille z'n standpunten op vlak van auteursrechten

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-04 13:54
Afbeeldingslocatie: http://www.robke.be/upload/jos.jpg

Ik zag net dat Jos Geysels (ex-voorzitter Vlaamse groenen) ook een iMac gebruikt. :)
Net als Alex Callier (Hooverphonic) trouwens, die gebruikt er zelfs een aantal.

Edit: staat die laatste in de post boven mij... 8)7 Inderdaad een verwaand standpunt verder.

[ Voor 43% gewijzigd door R0BK3 op 18-02-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we ook Douglas Adams niet vergeten. Schrijver van o.a. The Hitchhickers Guide to the Galaxy. Hij was zeer fervent Apple gebruiker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

scan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:40:
Ilse de Lange heeft een iBook
Heel BNN draait op Apples , zelfs de EO :P draait helemaal op Apple.
Niet heel BNN.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

weeraanmelden schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:06:

Zeker wel. Ten eerste is dat inderdaad een Powerbook, zoals al gezegd. Ten tweede heeft ze bij die fotoshoot voor d'r boek een iBook in d'r handen :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:53:
Stephen Hawking is niet eens zozeer een klassieke 'apple-gebruiker' in de zin van een hippe Yup met een wit iBookje ....
Maar zijn stem is natuurlijk wel 'Fred' ... oftewel Apple Speech, oorspronkelijk gesproken door Fred Cooper, bij de introductie van de eerste Mac ('Hello, it sure is nice to get out of that Bag'), en de basis van de apple speech-applicatie ...
Tevens sprak hij het Radiohead nummer 'Fitter, Happier' ...
http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07140
In 'Keep Talking' , een track op het album 'The Division Bell' van Pink Floyd
speelt hij ook nog een kleine rol. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Jeroen Krabbe heeft er 1, zie ik net op tv :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marissa en seth bij the oc hebben een ipod,
En bij meet the fockers heeft gaylord er in het begin ook 1 (een mac computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Als we iPods ook nog mee gaan tellen kun je de cast van Blade: Trinity ook noemen ;).

Brandon Boyd (zanger Incubus) heeft overigens een 15" PowerBook en Boyan Chowdury (gitarist The Zutons) heeft een 12" PowerBook.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:28:
Marissa en seth bij the oc hebben een ipod,
En bij meet the fockers heeft gaylord er in het begin ook 1 (een mac computer)
Seth zelf heeft ook een iMac op ze kamer staan ;)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Beau van Erven-Doorn
Antonie Kamerling

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Pas was bij "cribs" Maroon 5 (dacht ik), en die hadden een 15" iBook staan (op hun slaapkamer, als radiowekker, liek doh :X )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:00:
Laten we ook Douglas Adams niet vergeten. Schrijver van o.a. The Hitchhickers Guide to the Galaxy. Hij was zeer fervent Apple gebruiker...
Vandaar ook Arthur Dent ;) (zie mijn eerdere bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb al een paar tv series zien passeren:

In het tweede en derde seizoen van 24 (kiefer sutherland) komen in elke aflevering wel apples voor in tegenstelling tot het eerste seizoen waar bijna alles dell was als ik mij goed herinner.
(niet echt een 'beroemde persoon' maar ze komen toch vaak in beeld)

Apple display's (vorig model op die twee plexi pootjes vooral) , verder veel laptops (powerbooks en af en toe een iBook) In het tweede seizoen een PowerMac G4 (die opengehaald wordt om de HD eruit te halen) en in het derde seizoen ook enkele PowerMac's G5 (vooral in de kantoren van CTU en ook ene op de bureau van jack bauer, plus nog een powerbook ook)

Btw: das wel prima publiciteit, dat verlichte apple logo is zo herkenbaar, zelfs in een drukke scene valt het op, en vaak zie je dat ze echt vooral het appletje goed in beeld te brengen. En veel moeite hoeven ze niet te doen, dat verlichte icoontje trekt meteen de aandacht.

Ik vermoed dat er voor het productie team van 24 ook wel iets aan vasthangt als ze merken in beeld brengen, misschien zijn wel afspraken in de aard van : minstens zoveel keer per episode (als je er op let zie je ook samsung voor de telefoons, heb al sony gezien, in derde seizoen precies veel motorola gsm's, veel bekende SUV's, tja commerciele belangen he)

24 is trouwens gewoonweg prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

In C.S.I. New York zal je ook wat Cinema Displays voorbij zien komen bij sommige afleveringen.

President Bush

Afbeeldingslocatie: http://www.viiphoto.com/pictures/ChristopherMorris/CM-bushPrivateView/27.cm.bush.12.12.04.W1175.jpg
President Bush prepares to ride his bicycle at a secure location outside Washington D.C. December 12, 2004.

Afbeeldingslocatie: http://www.viiphoto.com/pictures/ChristopherMorris/CM-bushPrivateView/28.cm.bush.12.12.04.W1191.jpg
President Bush prepares his iPod during a bicycle ride at a secure location outside Washington D.C. December 12, 2004.

Afbeeldingslocatie: http://www.viiphoto.com/pictures/ChristopherMorris/CM-bushPrivateView/29.cm.bush.12.12.04.J1133.jpg
President Bush rides his bicycle at a secure location outside Washington D.C. December 12, 2004.

Meer: A Private View of the President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:28
In Constantine (de film) gebruiken ze een iBook of een Powerbook, zag het op een plaatje en kon het dus niet zo goed zien welke het nou was ;)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meauses schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:26:
In Constantine (de film) gebruiken ze een iBook of een Powerbook, zag het op een plaatje en kon het dus niet zo goed zien welke het nou was ;)
Ik zag de film en een Powerbook 15" was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
50 cent in P.I.M.P. met z'n iPod
OB Trice in die ene clip ook

MetallicA gebruikt apples in de studio en ook tijdens de tour (ze hebben alle shows vd laatste 2 legs vd tour opgenomen en uitgebracht (mp3 en flac))

Lars Ulrich heeft zelf een iPod en gebruikt iTunes.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

Eminem heeft ook een iPod in My Band

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
Stephen King gebruikt ook Apple notebooks voor zijn scrhijfwerk, dat zegt/schrijft hij in onder andere in het voor of nawoord van een van de delen van de dark tower serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ gebruikt ook een apple :+

nee geintje, ik ben nog niet beroemd ;) Maar vergeet ook de cast van GTST niet... die serie zit er vol mee :)

enne... die apple logos vallen ons natuurlijk meteen een stuk meer op dan een willekeurig ander persoon... daarnaast is mijn GF ook helemaal verliefd op apple geworden... heb haar maar een mooie rose iPod mini beloofd :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

De computers in Alias (serie) zijn ook allemaal Apples, met afgeplakte (of anders weggewerkte) logo's dan wel.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag 19 feb zijn we naar een drumandbass feest in club Icon in Berlijn geweest (http://www.iconberlin.de/) waar Marcus Intalex (Soul:R/ Metalheadz/ 31 Records, UK) draaide. Naast 2 draaitafels en een crossfader had ie ook nog een powerbook 15" staan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.clare-ents.com/photogallery/albums/userpics/10002/normal_IMG_2403.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clare-ents.com/photogallery/albums/userpics/10002/normal_IMG_2426.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clare-ents.com/photogallery/albums/userpics/10002/normal_IMG_2414.jpg
Marcus Intalex met zijn powerbook bij een DJ set ergens in de UK

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backlit keyboard :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-04 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:27:
Zaterdag 19 feb zijn we naar een drumandbass feest in club Icon in Berlijn geweest (http://www.iconberlin.de/) waar Marcus Intalex (Soul:R/ Metalheadz/ 31 Records, UK) draaide. Naast 2 draaitafels en een crossfader had ie ook nog een powerbook 15" staan :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Marcus Intalex met zijn powerbook bij een DJ set ergens in de UK
Wow! Wist ik niet. :) Eén van mijn favoriete dnb DJ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 17:11
In de Belgische succesreeks "Het Eiland" wordt op elk eiland een Apple iMac G4 gebruikt,

het diensthoofd Bucky heeft een PowerBook en daarop zit een mooi Apple Cinema Display aangesloten.

Afbeeldingslocatie: http://www.cynalco.be/downloads/downloads/wallpapers/acteurs.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door tato op 04-03-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Volgens mij stond vandaag Michiel Romein in denieuwemacwinkel om een ipod te kopen. Hij werd wel allerbelabberst geholpen moet ik zeggen. Die verkoper die hem hielp is wel vriendelijk, maar niet zo snugger. Ik vraag me af of Romein daar met een ipod is weggegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 04-03-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

KeeZ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:41:
Maar vergeet ook de cast van GTST niet... die serie zit er vol mee :)
Dat heet product-placement en daar wordt voor betaald.. laten we het daar niet over gaan hebben.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

In Agents Secrets stopt Monica Bellucci een kabeltje in een powerbook om er informatie uit te halen.

En wat mij opvalt, is dat er in de aziatische cinema bijna altijd (i)Mac's te zien zijn inplaats van Win PC's 8)
Vanaf nu zal ik screencaps proberen te maken :)

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik in de Las Palmas (discotheek in Rotterdam). Barthezz draaide daar en hij had een PowerBook staan. De lict en videoshow werd gedaan op iBooks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• araminta
  • Laatst online: 23-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 23:47:
Alex Callier van Hooverphonic

offtopic:
dewelke ik trouwens maar een verwaande eikel vind omwille z'n standpunten op vlak van auteursrechten
Ik dacht dat de anderen van Hooverphonic ook gebruikers waren.
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/pro/music/hooverphonic/images/hooverphonic_groep2.jpg

En verwaand of niet, ik vind 'm live enorm goed. =)

Trent Reznor (nine inch nails) is ook een zeer bekende Mac-gebruiker (in de US tenminste). Quote van MacSurfer: Reznor owns nearly twenty Macs, which he uses both at his studio and at home. "I've never feared computers. It's more like, I've embraced them as a tool," said Reznor.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste