De gier van een Ephram kreeg vandaag in de 'Net5-serie' Everwood zomaar even een G5 met een (ik gok 20") Cinema Display van zijn papa, een dankjewel kon er nauwelijks vanaf
Hahaha, heb het gezien ja.
Snap sowieso niks van die gast..
Ephram: "Ja ik moet heel veel leren en studeren enzo..."
Amy: "Dus je maakt het uit met me?"
Ben ik de enige die het verband daar erg ver te zoeken vond?
Snap sowieso niks van die gast..
Ephram: "Ja ik moet heel veel leren en studeren enzo..."
Amy: "Dus je maakt het uit met me?"
Ben ik de enige die het verband daar erg ver te zoeken vond?
Hehe, welk programma stond er trouwens open?Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:05:
De gier van een Ephram kreeg vandaag in de 'Net5-serie' Everwood zomaar even een G5 met een (ik gok 20") Cinema Display van zijn papa, een dankjewel kon er nauwelijks vanaf
iets van logic ofzo of garageband?
wel mooi bakkie hoor
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Yo... die meid lijkt en klinkt alsof ze een paar stickies gerookt heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:07:
[...]
[...]
En bij deze de filmpjes
filmpje 1
filmpje 2
Verwijderd
offtopic: wat is het nut van jouw reply? blijf jij nou maar gewoon in de games topics posten, en laat het posten in de apple topics aan ons over, dan komt alles goed....Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:17:
lol wat is het nut van dit topic ???
Het nut van dit topic: het creeeren van een overzicht van beroemde mensen die Apple computers hebben/gebruiken, zoals de topictitel al aangeeft...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 11:39 ]
Laten we dit maar via topicreports afhandelenVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:38:
[...]
offtopic: wat is het nut van jouw reply? blijf jij nou maar gewoon in de games topics posten, en laat het posten in de apple topics aan ons over, dan komt alles goed....
Het nut van dit topic: het creeeren van een overzicht van beroemde mensen die Apple computers hebben/gebruiken, zoals de topictitel al aangeeft...
Anyways; we hadden het over beroemde Apple gebruikers; niet de acteerprestaties van eventuele beroemde gebruikers
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Linus Torvalds (originele ontwikkelaar van Linux) gebruikt een dual processor G5, maar draait wel Linux op deze machine: http://www.zdnet.com.au/news/0,39023165,39183867,00.htm
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Verwijderd

Jonny Greenwood van Radiohead met een patch voor Max/MSP (software van Cycling '74) op z'n iBook. Dit programma wordt onderandere gebruikt in de nummers Go To Sleep en Backdrifts
Niemand die het ziet?leokennis schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:47:
Pas was bij "cribs" Maroon 5 (dacht ik), en die hadden een 15" iBook staan (op hun slaapkamer, als radiowekker, liek doh)
Hadden ze een 15" PowerBook of een 14" iBook? 15" iBooks zijn er niet
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Of hij was van karton en gejat uit de lokale Ikea?Hertog schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:23:
[...]
Niemand die het ziet?
Hadden ze een 15" PowerBook of een 14" iBook? 15" iBooks zijn er niet
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
In de laatste Oor staat:
1) Dinand van Kane (
) met een powerbook
2) Iemand van The Dears met een iBook
1) Dinand van Kane (

2) Iemand van The Dears met een iBook
leoaq.fm // Jeune Loop
Volgens mij zit in iedere film wel een apple computer
Hmm, heb er geen kunnen ontdekken in Braveheart
leoaq.fm // Jeune Loop
De Tros heeft in de lobby een internet computer staat, geloof een g5.
Verder gebruikt de producer van dit was het nieuws ook een powerbook..
(en ik ga 13 mei naar de opnames van dit was het nieuws..
)
Verder gebruikt de producer van dit was het nieuws ook een powerbook..
(en ik ga 13 mei naar de opnames van dit was het nieuws..
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
ik denk dat ongeveer elke zanger of zangeres wel een apple product gebruikt in de studio denke jullie ook nie?
Autovisie gebruikt ook Apple's, althans, op de Autorai hadden ze twee PowerMac G5's meegenomen en nog een zooi iMac G5's.
Linus Torvalds 
althans, een halve Mac'er uiteraard
Wel de hardware, niet de software
(zou me niet kunnen voorstellen dat hij, uitgerekend hij, OS X zou gebruiken haha)
Viel me trouwens op, nu ik die foto's van die DJ zie. Vorig jaar op Awakenings Festival waren er op de mainstage volgens mij 3 artiesten/DJ's die een laptop gebruikten (1 producer, de rest voor final scratch) en alle 3 waren het powerbooks
word je als trotste PB eigenaar toch nog een klein beetje trotser
althans, een halve Mac'er uiteraard
Wel de hardware, niet de software
(zou me niet kunnen voorstellen dat hij, uitgerekend hij, OS X zou gebruiken haha)
Viel me trouwens op, nu ik die foto's van die DJ zie. Vorig jaar op Awakenings Festival waren er op de mainstage volgens mij 3 artiesten/DJ's die een laptop gebruikten (1 producer, de rest voor final scratch) en alle 3 waren het powerbooks
word je als trotste PB eigenaar toch nog een klein beetje trotser
Rookworst zonder R is ook worst.
Ik dacht ook meteen aan Speedy J toen ik de openingspost las. Maar weet je zeker dat het een iBook is? Ik dacht namelijk een powerbook......maar dat kan ik fout hebben. Is trouwens echt één van mijn helden. Sasha vind ik niet echt Techno.....is meer de steverige Progressive.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:01:
Speedy J alias Jochem Paap gebruikt ook een Apple iBook tijdens zijn optredens.
Speedy J is een van de belangrijkste en invloedrijkste personen in de Nederlandse Dancescene
Plastikman (Richie Hawtin) gebruikt (soms?) ook een Powermac G5......stond ooit op zijn site wat ie allemaal gebruikte bij een optreden.
[ Voor 12% gewijzigd door zimbab op 17-03-2005 18:50 ]
En in de panorama stond ook Johan Derksen...met op de achtergrond zo'n oude iMac, een zee-blauwe zegmaar.
leoaq.fm // Jeune Loop
Klein schopje 
zag net op MTV in de reclame voor Newly Weds Jessica Simpson achter een Powerbook zitten :-)
Dat is echt een award voor OS X.. als zelfs die domme koe het begrijpt..moet het echt gebruiksvriendelijk zijn!
zag net op MTV in de reclame voor Newly Weds Jessica Simpson achter een Powerbook zitten :-)
Dat is echt een award voor OS X.. als zelfs die domme koe het begrijpt..moet het echt gebruiksvriendelijk zijn!
Ik heb ook al iBook's en een Powerbook gespot bij Mythbusters, dat gebruikt de regie daar.
Bij "Mystery Hunters" (kinderprogramma op discovery
) hadden ze ook nog een 14" iBook
Bij "Mystery Hunters" (kinderprogramma op discovery
[ Voor 17% gewijzigd door Oxi op 27-03-2005 17:40 . Reden: sorry kieskes ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Enkele members van Millencolin (http://www.millencolin.com)
Je kunt op de website op hun hoofd klikken (rechtsbovenin) en dan in dat verhaaltje staat hetPC OR MAC:
Are there other computers than Mac's?
15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz
En vanavond weer CSI:NY gezien waarbij een Powerbook voorbij kwam
In Meet the Fockers zit een iBook en een iMac (nieuwe) met een iSight
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Ik blijf ze maar tegenkomen: bij de Jeniffer Lopez-special in Shownieuws vanavond zag je een Powerbook 15" :-)
(Nee, dat programma kijk ik normaal nooit
)
(Nee, dat programma kijk ik normaal nooit

Yup die PoBo heb ik ook gezien en wel naast zon Winteldoos 
offtopic: J.Lo vondt zichzelf nogal (multitalented) creatief, enige wat ze deed in dat mode bedrijf was beetje aansturen en de ontwerpers vertellen of het haar wel of niet aansprak
offtopic: J.Lo vondt zichzelf nogal (multitalented) creatief, enige wat ze deed in dat mode bedrijf was beetje aansturen en de ontwerpers vertellen of het haar wel of niet aansprak

Neah, het waren oude, schemerlampjes.
Gisteren zag ik Anthony in The Sopranos een iBook G4 dichtklappen en daarna in "The L Word" een paar PowerBooks voorbij flitsen. 
Daarnet was in het nieuws (in België op Eén) Bert Anciaux ("Het boegbeeld van de politieke partij Spirit. Hij is Vlaams minister voor Cultuur, Jeugd, Sport en Brussel" -- http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_Anciaux) bezig op een iBook G4.
Daarnet was in het nieuws (in België op Eén) Bert Anciaux ("Het boegbeeld van de politieke partij Spirit. Hij is Vlaams minister voor Cultuur, Jeugd, Sport en Brussel" -- http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_Anciaux) bezig op een iBook G4.
[ Voor 9% gewijzigd door R0BK3 op 31-03-2005 19:33 ]
Ik heb nu eindelijk eens een foto gevonden waarop je het kan zien (wel wazige foto trouwens):zimbab schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:48:
[...]
Ik dacht ook meteen aan Speedy J toen ik de openingspost las. Maar weet je zeker dat het een iBook is? Ik dacht namelijk een powerbook......maar dat kan ik fout hebben. Is trouwens echt één van mijn helden. Sasha vind ik niet echt Techno.....is meer de steverige Progressive.
Plastikman (Richie Hawtin) gebruikt (soms?) ook een Powermac G5......stond ooit op zijn site wat ie allemaal gebruikte bij een optreden.

[ Voor 5% gewijzigd door zimbab op 02-04-2005 20:30 ]
Volgens mij had speedy J bij traces of rythm in 013 een powerbook 15 inch en een powermac g5 bij
eigenlijk is het gewoon indoctrinatie dat je op tv overal macs ziet verschijnen
Verwijderd
Ik weet niet of als het al gezegd geweest is, maar in de film Constantine komt ook een ibook voor
Goede film trouwens.
Ja dusMeauses schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:26:
In Constantine (de film) gebruiken ze een iBook of een Powerbook, zag het op een plaatje en kon het dus niet zo goed zien welke het nou was
leoaq.fm // Jeune Loop
Gister bij Rayman is laat , waren die artiesten die kwamen na het interview met najib amhali ook ondersteund door een powerbook (?).
Volgens mij gebruikt onze eigen Maxima ook een 15/17" PowerBook
Althans ik dacht een keer in een flits zo iets te hebben gezien.
Althans ik dacht een keer in een flits zo iets te hebben gezien.
Vandaag bij de ISP Kart competitie bestond de inschrijvingsbalie uit een mini-netwerk van 4 powerbooks + een Xserve als backend
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het is toch niet zo moeilijk om even op 'constantine' te zoeken in dit topic door het bovenaan in te tikken?Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:43:
Ik weet niet of als het al gezegd geweest is, maar in de film Constantine komt ook een ibook voorGoede film trouwens.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
In Rammstein's nieuwe clip "Keine Lust" zit die man in 'n rolstoel ook met een Powerbook (maar dan met een + op het logo geplakt)
Kelly Osbourne heeft een iMac G4 op haar kamer.
Verwijderd
Staat in de huidige Bright:
Felix Meurders (gast van Kassa) gebruikt een mac (PB17 met iSight) om met z'n mams te iChatten (moeder Meurders on iMac met iSight). De jongen toch!
Felix Meurders (gast van Kassa) gebruikt een mac (PB17 met iSight) om met z'n mams te iChatten (moeder Meurders on iMac met iSight). De jongen toch!
Joop v. Tellingen zie je regelmatig met zn 23" cinema schermpje op tv.
En wat je vaak ziet zijn geintjes van DTP'ers, zo ook nu met de actie van Kruidvat waar ze een laptop met blijkbaar OS9 aanbieden
En wat je vaak ziet zijn geintjes van DTP'ers, zo ook nu met de actie van Kruidvat waar ze een laptop met blijkbaar OS9 aanbieden
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ja viel mij laatst ook al op. Gewoon een x86 laptop (ik meen een AMD Sempron CPU?) met op het scherm toch duidelijk OS9Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:55:
Joop v. Tellingen zie je regelmatig met zn 23" cinema schermpje op tv.
Dieptriest vind ik een betere omschrijving, vooral als ze ook nog een screenshot van Mac IE 5 er in zettenBezurK schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:46:
[...]
Ja viel mij laatst ook al op. Gewoon een x86 laptop (ik meen een AMD Sempron CPU?) met op het scherm toch duidelijk OS9lache

Achteraan de folder van de It's staat er ook altijd zo'n screenshot met daarop hun eigen fout inclusief verschoven plaatjes op die website omdat hun website niet goed werkt met Mac IE 5.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen man. Het is waarschijnlijk gewoon grappig bedoelt. 99% van de consumenten ziet het verschil toch niet. Helemaal niet degenen die en laptop bij het Kruidvat aanschaffenJohnny schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:19:
[...]
Dieptriest vind ik een betere omschrijving, vooral als ze ook nog een screenshot van Mac IE 5 er in zetten
Achteraan de folder van de It's staat er ook altijd zo'n screenshot met daarop hun eigen fout inclusief verschoven plaatjes op die website omdat hun website niet goed werkt met Mac IE 5.
Haha....dit zegt Speedy J over zijn Powerbook (dan toch?):
4. Wat is je ultieme miskoop geweest qua apparatuur en met welk apparaat zou je in het huwelijksbootje stappen als dat mogelijk was? [dj41]
Miskoop: heb ik eigenlijk nooit gehad. of het moet m'n sv3700 zijn wat die gaat elk jaar wel een keer verrot. Alle dingen die ik koop staan meestal al een tijdje op m'n lijstje. En voor ik iets koop ben ik al goed op de hoogte van de mogelijkheden, en heb ik er soms al praktische ervaring mee. Ik koop pas iets als ik weet dat het aan een bepaalde behoefte gaat voldoen. ik heb daarom ook de schurft aan vekopers in muziekwinkels. ik weet toch al wat ik wil. De laatste jaren koop ik alles online of via de telefoon.
Huwelijksbootje: M'n g4 laptop. We brengen toch al een hoop tijd met elkaar door, hij gaat overal mee naartoe en doet alles wat ik zeg. Wat wil je nog meer! Het zal trouwens geen eeuwig huwelijk worden want de dag dat er een snellere jongere versie uitkomt dump ik hem zonder pardon...
Net was een compilatieaflevering van Kopspijkers, opgenomen (zo leek het bij) bij Jack thuis. Jack Spijkerman kan aan het rijtje worden toegevoegd
was Theo Maassen al genoemd? Die wordt hier regelmatig gespot in het Apple Centre in Eindhoven
Launching containers into space
Veel interessanter is de C64 die hier te zien is.super-muffin schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:47:
Henkka gebruikt een iBook G3 ergens op een foto. Hij is de bassist van Children of Bodom
Goed zoeken!
[afbeelding]
Btw, Jennifer Lopez is ook een mac gebruikster, in de clip "if you had my love" zie je onder andere een gast haar stalken vanaf een Mac. Het is wel zo'n gekleurde.
Ja, even offtopic, maar alles wat van Apple afkomt vinden jullie geweldig eh? Hoe denken jullie dan over
http://images.google.nl/i...om/images/models/imac.gif
en
http://www.mcps.k12.md.us...khs/photos/iMac/iMac2.jpg
(edit: http://www.peif.net/images/imasection/imac.jpg)
??
Zijn er mensen die dit ook prachtig vinden? Ik bedoel, komop, het is Apple!!
Ik vind ze echt he-le-maal prachtig! Zeker niet goedkoop, of speelgoed-achtig. Echt prachtig design hoor. Ik doe er mijn pet voor af. Dit zijn overigens de Macs uit de clip van Jennifer Lopez.
[ Voor 4% gewijzigd door Faust op 10-04-2005 16:48 ]
De G3's ja. Op zo'n iMac G3 heb ik voor het eerst met Apple gewerkt. OS 9 was dat nog 
*zucht
*zucht
Bush bares soul with 'iPod One'

http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/Music/04/12/bush.ipod/
Amerikanen....

http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/Music/04/12/bush.ipod/
Amerikanen....

Die staat ook in het begin van dit topic
Verwijderd
Jahhh! Richie Hawtin rules!zimbab schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:45:
[...]
Ik heb nu eindelijk eens een foto gevonden waarop je het kan zien (wel wazige foto trouwens):
[afbeelding]
Ja ja....het is een wazige foto, maar de Speedy contouren zijn nog wel te herkennen. Als het een recente foto van Hawtin was geweest dan had je kunnen twijfelen tussen Hawtin en Väth, gezien dat kapsel van Hawtin tegenwoordig.
Verwijderd
[url=http://users.pandora.be/I_Love_Techno/Time-Warp%2011%20(02-04-2005)/dsc01293.jpg]
Hier heeft Richie Hawtin met zijn partner in crime Drie Powerbook's 2 voor Finalscratch en 1 voor Ableton Live
Hier heeft Richie Hawtin met zijn partner in crime Drie Powerbook's 2 voor Finalscratch en 1 voor Ableton Live
http://www.nin.com/current/index.htmlNIN + Garageband
Whether you're a Trent Reznor fan or not, this is a pretty damn inventive way to release a single. We now know Trent Reznor is a Macintosh user, because he has released a single as a GarageBand file, for personal remixing. This is a promotion for the Nine Inch Nails upcoming release "With Teeth", which will be available May 3rd. "'What I'm giving you in this file is the actual multi-track audio session for 'the hand that feeds' in GarageBand format. This is the entire thing bounced over from the actual Pro Tools session we recorded it into. I imported and converted the tracks into AppleLoop format so the size would be reasonable and the tempo flexible.'" The file is available for download (70MB), from their site.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Iedereen bij BNN gebruikt ook Apple's. G4 iMac vooral.

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:03:
Misschien een klein beetje flauw maar Sneeuwwitje was toch ook een apple gebruiker?
Dit is dan wel een luchtig topic, maar zullen we nog net even boven het niveau van de Huiskamer blijven?
[ Voor 17% gewijzigd door dawuss op 19-04-2005 10:33 . Reden: react bugje ontdekt :P ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Doe ik 
[img]___
http://www.janakkerman.nl/images/EbbwCoen1.jpg[/img]
De toetsenist (keyboard, piano, fender Rhodes, (Korg?) Hammond emulator-orgel) van Jan Akkerman doet aan PowerBook on-stage. En dat is hier - zij het met moeite - te zien.
http://www.janakkerman.nl/Deal2005.html
http://www.janakkerman.nl/WilhelminaEindhoven2005.html
http://www.coenmolenaar.com/framesetNL.htm
http://www.janakkerman.com/

De toetsenist (keyboard, piano, fender Rhodes, (Korg?) Hammond emulator-orgel) van Jan Akkerman doet aan PowerBook on-stage. En dat is hier - zij het met moeite - te zien.
http://www.janakkerman.nl/Deal2005.html
http://www.janakkerman.nl/WilhelminaEindhoven2005.html
http://www.coenmolenaar.com/framesetNL.htm
http://www.janakkerman.com/
[ Voor 71% gewijzigd door Ramzzz op 19-04-2005 19:39 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb weer een nieuwe gevonden (weer in de Techno scene):
Random noise generation:
Random noise generation:

buxx schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:06:
Iedereen bij BNN gebruikt ook Apple's. G4 iMac vooral.
[afbeelding]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik kan geen foto of link naar bewijsmateriaal vinden, maar Piet Goddaer ( singer-songwriter-producer van Ozark Henry) gebruikt een Powermac en -Powerbook voor recording en mastering van quasi al z'n materiaal.
Soulvation gebruikt ook een PowerMac G5, een Powerbook en verder voornamelijk Logic Pro, iMovie en iCal. Staat tenminste op de Apple website.
Kickje.zimbab schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 06:26:
[...]
Ja ja....het is een wazige foto, maar de Speedy contouren zijn nog wel te herkennen. Als het een recente foto van Hawtin was geweest dan had je kunnen twijfelen tussen Hawtin en Väth, gezien dat kapsel van Hawtin tegenwoordig.
In mijn oneindige zoektocht naar een goede foto van Speedy J met een Mac heb ik er eindelijk één gevonden. Na ja...zoektocht....ik kwam um gewoon toevallig tegen.

Die andere gast links is trouwens Chris Liebing (voor de niet-kenners).
Verwijderd
Mijn neef Zach Lind Heeft een Apple Laptop en houd ervan. Hij is de drummer in Jimmy Eat World.
w00t
w00t
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 15:39 ]
Verwijderd
in de amerikaanse serie van fox The O.C. zie je ongeveer in elke aflevering weer een 17'' powerbook opduiken en wat apple cinema displays.
elke destop of notebook is wel een Mac in die serie maarja apple maakt wel hele mooie spullen.
elke destop of notebook is wel een Mac in die serie maarja apple maakt wel hele mooie spullen.
Nope, alle OS versies lager dan MacOS X v10.0 zijn absolute bagger.Faust schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:33:
Ja, even offtopic, maar alles wat van Apple afkomt vinden jullie geweldig eh?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Fixed that for ya... Maar dat is natuurlijk IMNSHOAaargh! schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:46:
[...]
Nope, alle OS versies lager dan MacOS X v10.0 v 10.2 zijn absolute bagger.
Liege, liege, liegebeest!
Arjen Lucassen / Ayreon gebruikt een apple voor alle muziek die hij maakt 
Heb er alleen geen foto van, maar in de filmpjes op de dvd's zijn ze genoeg in beeld
Heb er alleen geen foto van, maar in de filmpjes op de dvd's zijn ze genoeg in beeld
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Nouja, OS 10.0 had tenminste preemptieve multitasking, memory protection en belangrijker: Unix.cailin_coilleach schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 05:22:
[...]
Fixed that for ya... Maar dat is natuurlijk IMNSHO
Sinds 10.0 zijn er wel een aantal behoorlijke verbeteringen doorgevoerd, in de laatste versie 10.4 Tiger nog, sinds Tiger heeft OSX fine-grained kernel locking, wat een grote verbetering is, zeker op multi-cpu systemen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
10.0 bestaat niet, de eerste release was 10.04 en dat was domweg een beta, die erg instabiel was, enorme bugs kende wat betreft het mounten van disks (wat een kernel panic kon veroorzaken) en een instabiele netwerk-functionaliteit waardoor OSX kon crashen als een OS9 zich aanmeldde op een OSX serverAaargh! schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:36:
[...]
Nouja, OS 10.0 had tenminste preemptieve multitasking, memory protection en belangrijker: Unix.
... dat zijn hele grote fouten en ik ben van mening dat Apple werkelijk eigenlijk 10.04 absoluut niet had mogen releasen.... echter de druk vanuit marketing-oogpunt was groot...
10.1 lostte de grootste problemen van 10.4 grotendeels op, maar was geen gratis update (heel fout imho), het had misschien wel de eerste release kunnen zijn ... maar was allerminst 'volgroeid', en vereiste enorm veel 'tweaking' (Finder was echt baggertraag, grafische rendering GUI werd niet goed door videokaart uitgevoerd, wat pas met QuartzExtreme kwam, en toen gepresenteerd werd als een extra verkoop-argument, maar natuurlijk behoort tot de basisfunctionaliteiten van een GUI-OS) ... pas vanaf 10.2 kun je OSX gewoon een echt werkbaar OS noemen ...
Uit de tijd van 10.04 en 10.1 bestaan nog steeds bepaalde vooroordelen van mensen die een tijdje met OSX poogden te werken maar werkelijk geen goede ervaring hebben, en sinds die tijd geen vertrouwen hebben in apple en OSX, dat vind ik heel begrijpelijk.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Da's de eerste keer dat ik een crewlid een topic zie kapen

Hertog schreef op maandag 20 juni 2005 @ 08:44:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005270731,00.html
Mocht toch niet ontbreken vind ik

[ Voor 43% gewijzigd door Vinnienerd op 20-06-2005 11:24 ]
in z'n nieuwe clip van nine inch nails zie je ook een powerbook
http://www.nin.com/visuals/index.html
Coole site btw, volgens de begin pagina zijn de aanbevolen brwosers safari en firefox
En als je zelf z'n muziek wil mixen dan kan je een nummer van nin in garageband formaat downloaden http://www.nin.com/access/only/
Duidelijk een Apple liefhebber en gebruiker
Overlaatst op rock werchter 2005 stond arsenal ook met een pb on stage.
Gelukkig had nine inch nails de PB thuis gelaten, het ging er nogal ruig aan toeMYST schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:37:
Overlaatst op rock werchter 2005 stond arsenal ook met een pb on stage.
PS die pb zag ik ook ja, ik wist alleen niet meer de naam van de band. RW was weer eens toppie dus
Ik mis Kees van Kooten, jaren geleden in een sketch (Keek op de week? Simplistisch verbond?)
Had een oude, niet-werkende apple op z'n buro staan. Hij kon er niks mee, maar hij had 'm omdat, wanneer hij bezoek kreeg kon zeggen: "Momentje, even de computer afsluiten." en dan vond het bezoek hem geleerd en interessant.
Dat was nog in de tijd dat een computer geen gemeengoed was...
Had een oude, niet-werkende apple op z'n buro staan. Hij kon er niks mee, maar hij had 'm omdat, wanneer hij bezoek kreeg kon zeggen: "Momentje, even de computer afsluiten." en dan vond het bezoek hem geleerd en interessant.
Dat was nog in de tijd dat een computer geen gemeengoed was...
zimbab schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:11:
[...]
Kickje.
In mijn oneindige zoektocht naar een goede foto van Speedy J met een Mac heb ik er eindelijk één gevonden. Na ja...zoektocht....ik kwam um gewoon toevallig tegen.
[afbeelding]
Die andere gast links is trouwens Chris Liebing (voor de niet-kenners).
ook liebing en jochem
Was dat in de Melkweg afgelopen zondag?
5days in hmh geloof ik
kwam hem ook toevallig tegen
kwam hem ook toevallig tegen
5 days off in de melkweg was dat ja.....afgelopen zondag.
Verwijderd
Helaas geen apple's gezien zaterdag op extrema outdoor, hoewel ik niet echt veel vrij rond kon lopen, iemand wel iets gespot daar?
Trent Reznor: (Nine Inch Nails)

Maar goed, bijna alle muziek word bewerkt met Apple's.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 21-07-2005 15:15 ]
This space is occupied
Verwijderd
EenschTheEvilCuber schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:15:
Trent Reznor: (Nine Inch Nails)
[afbeelding]
Is dat Yoji Biomehanika ofzo?
edit: laat maar....ja dus. Die gast ziet er altijd zo twisted uit.......
[ Voor 57% gewijzigd door zimbab op 21-07-2005 20:57 ]
Ben Moody (ex-evanescence) werkt ook met een PowerBook en PowerMac. Ik heb bewijs alleen op video, dus caps komen nog wel (maar niet nu
). Fallen is in ieder geval tot stand gekomen met hulp van een PowerMac G4 en een PowerBook G4 Titanium in Ben's home studio
Verwijderd
hehezimbab schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:55:
Is dat Yoji Biomehanika ofzo?
Verwijderd
Billy Corgan en zijn band maken tijdens de huidige tour ook gebruik van Apple's. Op het podium staat er één om er geluid uit te persen
en naast het podium zag ik er ook één staan, vast om de briljante lichtshow aan te sturen.
Nog niemand Lance Armstrong genoemd? Tijdens het warmdraaien voor de tijdrit had hij de karakteristieke witte iPodoortjes in, net zoals de rest van de Discoveryploeg trouwens.
[totaal overtrokken complottheorie modus aan]The Evil Brain schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:33:
Nog niemand Lance Armstrong genoemd? Tijdens het warmdraaien voor de tijdrit had hij de karakteristieke witte iPodoortjes in, net zoals de rest van de Discoveryploeg trouwens.
Oh dus Apple gaat AMD processoren gebruiken voor de iPod? Discovery ploeg wordt immers gesponsord door AMD en niet door Apple!!
[totaal overtrokken complottheorie modus uit]
Of voor het MSN'en terwijl haar producer d'r muziek bouwt?Xandrios schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:24:
Shakira gebruikt apple voor 't bouwen van d'r muziek
[afbeelding]
Alsof IQ iets zegt over je muzikale competentiesVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:48:
Shakira heeft een IQ van 140, ik gok dus van niet.
Het was ook eigenlijk maar een geintje hoor, ik weet best dat Shakira behoorlijk muzikaal is. Er zijn alleen genoeg 'artiesten' die bij haar in het rijtje staan die het totaal niet zijn
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:48:
Shakira heeft een IQ van 140, ik gok dus van niet.
Maarre, deze screencap maakte ik uit een videootje waar ze daadwerkelijk ermee bezig is....dus ze gebruikt het wel degelijk