Toon posts:

dvd via ftp blijft lopen... download stopt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een heel raar probleem als ik een dvd van een andere ftp server download wat ik veel vaker heb gedaan dan blijft de file gewoon downloaden ook al is alles binnen de file bij mij word dus groter als de file bij de gene waar ik hem weg haal iemand dit probeem ooit meegemaakt..... ik snap er geen snars meer van heb nu al 3 x geprobeerd om een film te downloaden maar 3 x voor jan........

gr Ronald

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 22:06

Nik

Nou dat is dan mooi een probleem want ja wij helpen je niet met illegale files die je zomaar van een ftp afplukt dusja... wij kunnen je niet helpen nee, want dat is tegen je regels hier op GoT die moet je dan ook even lezen voordat je zo'n vraag als dit post want ja dit topic gaat dan misschien op slot en dat wil je natuurlijk niet dus is het verstandig om dan even je post te editen óf een nieuw topic te openen zonder deze illegali informatie dus..........

gr Proller

laamaa doen dan :D

Zie hieronder ;) O-)

[ Voor 199% gewijzigd door Nik op 07-02-2005 18:50 ]

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

Tijntje

Hello?!

proller schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:47:
Nou dat is dan mooi een probleem want ja wij helpen je niet met illegale files die je zomaar van een ftp afplukt dusja... wij kunnen je niet helpen nee, want dat is tegen je regels hier op GoT die moet je dan ook even lezen voordat je zo'n vraag als dit post want ja dit topic gaat dan misschien op slot en dat wil je natuurlijk niet dus is het verstandig om dan even je post te editen óf een nieuw topic te openen zonder deze illegali informatie dus..........

gr Proller
Het kan toch ook een vakantie film van een vriend zijn?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Limit van 2 GB van FTP ofzo........ laten lopen gewoon, doe ik ook thuis als ik alles naar de DVD-Brander PC gooi :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad om een film van een familie lid jah.......

zie het probleem even niet er is niks illegaals aan....

• Nik

Nik

[slowchatmodus]Ik heb het toch ook al ge-edit jooh :+ [/showchatmodus]

Dan nog wil ik je best graag wijzen op de FAQ, je post is slecht leesbaar (alles aan elkaar).

Even de vertaling om deze post interessant te maken:
Heb een heel raar probleem. Als ik een dvd van een FTP server download, wat ik veel vaker heb gedaan, en alles is binnen (filesize), dan blijft het FTP programma gewoon verder downloaden. De file wordt bij mij dus groter als de file die op de FTP server staat. Wie weet wat er mis kan zijn, want ik heb zit nog nooit meegamaakt. Zelfs na 3x downloaden behaal ik geen goed resultaat.
Dank u ;)

Geef eens wat meer info over je FTP programma, misschien zou het daar aan kunnen liggen?

:)

Verwijderd

Topicstarter
dank u inderdaad ik gebruik flash fxp voorheen gebruikte ik altijd bulletproof maar die wou in 1 x niet meer resume.... ik dacht dat het aan me schijf lag maar die staat wel gewoon op ntfs....
het gekke is dat het bestand bij mij gewoon blijft downloaden en als maar groter wordt als bij de gene waar ik het bestand weg haal...... ik kan de iso file dan wel bekijken maar ik kan er niks mee doen.....

gr ronald

• Nik

Nik

Kun je de ISO file niet openen met bijvoorbeeld Daemon Tools? Geeft hij dan een foutmelding, en zo ja, welke?

offtopic:
Nogmaals, lees de FAQ eens, je post is gewoon wat onduidelijk, het leest gewoon niet lekker... Vooral als je (net als ik) al 12 uur per dag achter een monitor zit! En ook groeten hoeft hier niet hoor :) Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:00
Dit probleem heb ik ook al eens gehad....oorzaak weet ik niet zeker.,...zou kunnen zijn dat je transfer mode op ASCII staat ipv Binairy.
maar je download zal niet gaan werken als die ooit al gaat stoppen...enige optie is dus opnieuw downloading en dit keer zet je transfer mode op Binary en niet op ASCII of auto select.

Verwijderd

Topicstarter
kan de file met deamtool openen ik gebruik versie 3.46
maar kan hem niet starten de film of een exe bestand..... het is gewoon raar dat de file bij mij groter is als bij de gene waar ik hem weghaal......

gr ronald

• Nik

Nik

Kun je de sturcuur van de DVD eens laten zien? Misschien gaat er daar juist wat mis (een screenshot van de DVD is goed, als je die in bijvoorbeeld "Verkenner" maakt :)

Zie ook chrisO ;)

(overigens, ik gok hier maar wat hoor, ik heb geen idee wat er kan zijn, tips van anderen zijn natuurlijk welkom)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
proller schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:07:
Kun je de ISO file niet openen met bijvoorbeeld Daemon Tools? Geeft hij dan een foutmelding, en zo ja, welke?

offtopic:
Nogmaals, lees de FAQ eens, je post is gewoon wat onduidelijk, het leest gewoon niet lekker... Vooral als je (net als ik) al 12 uur per dag achter een monitor zit! En ook groeten hoeft hier niet hoor :) Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[terugzeikmodus]Sorry hoor, maar je groet zelf ook in je eerst post. 12 uur per dag achter een monitor, tja, had je niet de IT in moeten gaan. En in elk geval een TFT bestellen bij je baas.[/terugzeikmodus]

Is het probleem niet gewoon dat je de 1024 factor vergeet mee te rekenen? Dat je nog niets meer geduld moet hebben? Als je de file wilt gaan bekijken, breek je dan de download af? Heb je ook problemen bij kleinere files?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

MisTraller schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:15:
[...]

[terugzeikmodus]Sorry hoor, maar je groet zelf ook in je eerst post. 12 uur per dag achter een monitor, tja, had je niet de IT in moeten gaan. En in elk geval een TFT bestellen bij je baas.[/terugzeikmodus]

[...]
Laten we de zeik en terugzeikmodussen even uitschakelen; als proller de startpost onduidelijk vindt (ik kan hem geen ongelijk geven) mag hij dat toch gewoon melden? Geen enkele reden om dergelijke replies te plaatsen :) De startpost is geen duidelijk overzicht zoals je een startpost graag zou willen zien. Verder worden groeten onder de posts inderdaad niet gewaardeerd; ik zie het de topicstarter echter vaker doen dan proller ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat ik het inderdaad met kleinere bestanden niet heb ik heb het alleen met dvd's (iso's boven de 3 gig) sorry dat de post.... wat onduidelijk zijn ik ben nog al zeikerig van al het gelul weet niet waar het em in zit :) kunne jullie je et een beetje voorstellen ik heb mijn ftp prog.... flashfxp nu op binary gezet ipv op auto eens kijken wat dat op levert.... ik kan het jullie pas vertellen als ik de 3,5 ging binnen heb dat word wel morge avond dus...

Gr Ronald

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt er dus gewoon weer doorheen he de file bij mij wordt groter als de file die ik binnen haal ik snap er geen reet van............................. hij gaat over de 100% heen

kent niemand dit probleem ??

gr Boris©
Pagina: 1