Ervaringen Dell Inspiron 6000

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 6.247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Hallo allemaal,
Op 04-02 heb ik een del inspiron 6000 besteld bij dell , ik kreeg nog een lekkere korting van dell :) nu was ik alle forums aan het doorspitten op zoek naar informatie. maar het lijkt wel of nog niemand dit type laptop in zijn bezit heeft? nu is mijn vraag is er iemand die al een dell inspiron heeft moet je er lang op wachten ? en wat zijn je ervaringen?

40 gb hd ( heb nog een 7200rpm:) )
m730
512 mb
wuxga scherm
bleutooth
wireless lan 2200 bg
dvd brander 8x
3 jr nbd
1538 incl alles ( en een dell 922 all in one) :r

[ Voor 4% gewijzigd door L1800 op 09-02-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn genoeg Review's te vinden als je goed zoekt. Deze bv. Google is your best vriend ;)

BTW, ziet er niet slecht uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld (op 31-01 al).
Eers zou ik hem volgens de Dell Order Watch vrijdag krijgen, maar dat is nu al bijgesteld naar maandag. Hopelijk stellen ze die datum niet weer bij en krijg ik hem dan ook gewoon binnen.

Mijn specs zijn:
60 gb hd (5400rpm)
m740 (1.73ghz)
512 mb (1x512)
wsxga+ scherm
wireless lan 2200 bg
2 jr nbd
Kensington SaddleBag Pro (draagtas)

alles bij elkaar voor:
€1261.40

Bij de standaard aanbiedingen/kortingen etc. kreeg ik 2 jr nbd i.p.v 1 jr car + €30,- extra korting!! Niet gek toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me toch wel af waar je besteld hebt gezien ik op veel hoger bedrag uitkom als ik hier eentje samenstel ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heb ik hem er echt besteld:

Als je begint met de ''Inspiron 6000 X-treme Mobility (N02606)'', kom je al voordeliger uit.
Als ik dan mijn specs invoer kom ik op een gelijkwaardig bedrag (€1286.39). Hier gaat de €30,- korting vanaf + dat ik 2 jr nbd gratis kreeg i.p.v. 1 jr car.
Probeer maar, het klopt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Ik heb em op 02-02 besteld, en vandaag zie ik dat de hele afleverdatum verdwenen is. ik hoop dat het meevalt maar vrees het ergste. tja das het nadeel van dit soort aankopen. het is een nieuw model dus daar is natuurlijk veel vraag naar. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 07:50:
Toch heb ik hem er echt besteld:

Als je begint met de ''Inspiron 6000 X-treme Mobility (N02606)'', kom je al voordeliger uit.
Als ik dan mijn specs invoer kom ik op een gelijkwaardig bedrag (€1286.39). Hier gaat de €30,- korting vanaf + dat ik 2 jr nbd gratis kreeg i.p.v. 1 jr car.
Probeer maar, het klopt echt.
Klopt idd, Heb ik hier gedaan alleen zie ik nog steeds geen aktie staan over 2 jr nbd gratisi.p.v. 1 jr car.en ook niet die €30 korting. Configureer anders ff voor mij en dan opslaan in maandje en die code en geheime woord aan mij geven :)

Deze specs moet je dan veranderen, rest gewoon laten zo als het is:

1 jaar European Collect and Return (- 272.51 EUR)
15.4" UltraSharp™ Wide Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 (+59.50 EUR)
512MB 400MHz DDR II RAM (1x512)
Internal 8X DVD+/-RW Drive met Software (+83.30 EUR)
Deluxe XL Nylon Draagtas (+46.41 EUR)

Je zal dan uitkomen op 1287.58 EUR (incl. BTW) als het goed is. Als je die € 30 korting eraf doet kom je uit op € 1257,58 met dus 2 jr nbd zoals je zegt.

Alvast bedankt ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2jr nbd heb ik er via de telefoon bijgekregen ;) ..net als die €30,- extra korting!
Gewoon een leuk praatje met ze beginnen, en deze man kon er wel wat extra bijdoen. Dit alles heb ik er dus gewoon gratis bijgekregen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
ja die ik kreeg ook een korting van zo'n 204 euro, en later belde die gast op dat ze er een gratis printer bij deden. nou dacht ik mischien had ik er nog wel meer af kunnen dingen. iemand een dell van een printer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik morgen met hun ff bellen :+

Hoe zit het trouwens met de videokaart ? Geïntegreerde Grafische kaart Intel® Media Accelerator 900 Graphics Up to 128MB shared system memory is niet echt voor games en videobewerking maar zal ie ook geen NFSU 2 of HL 2 draaien ? Kan iemand misschien paar user fotos maken als ie hem binnen heeft ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Hier is een korte introductievideo:
http://reviews.cnet.com/D...1_7-31257675.html?tag=tab

Ik heb besloten deze Laptop morgen te bestellen, met de volgende config:

Intel Pentium M 730(1.6Ghz/2MB)
512MB DDR II
Intel® Media Accelerator 900
15.4" TFT (1280x800)

Internal 24x CD-RW/ 8x DVD combo drive
Intel® ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card

Snap on LCD back cover - Mediterranean Blue (Om het beschadigen van de laptop zelf tegen te gaan)

Het liefst zou ik de 9 Cell (80Whr) batterij willen hebben, maar dat laat mijn budget (1150) niet toe). Valt het te regelen wanneer ik telefonisch bestel, dat ik met bijbetaling de 9 Cell ipv van de originele batterij krijg?

Verwijderd

Dat moet je gewoon proberen..
Als je een beetje geluk hebt, krijg je hem er voor weinig bij. Maar misschien moet je wel de volle prijs betalen. Je moet dus gewoon mazzel hebben dat degene die je aan de telefoon krijgt een beetje een goed humeur heeft :P

• AttiX
Heb net mijn bestelling gedaan. Het is mogelijk de 9 cells batterij te bestellen ipv de originele voor een meerprijs van 40 Euro. Toen ik zei dat ik daarmee net over mijn budget heen ging, kreeg ik 20 euro korting. In totaal dus 1170,73. Hiermee ben ik accoord gegaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door AttiX op 10-02-2005 11:41 ]

• L1800
ik heb vanmiddag gebelt met dell over de levering, ik zag nl mijn afleverdatum steeds verder verschuiven. volgens de medewerker van dell waren er een aantal onderdelen nog niet op voorraad. (hopelijk niet de moedeborden) Iedergeval zou alles er morgen weer zijn dus dan kan de productie weer los. :*)

Verwijderd

Leuk dat je dit nu post.
Ik was namelijk vanmiddag net van plan om Dell te bellen over het steeds vooruitschuiven van de afleverdatum. Ik was alleen net te laat (je kan tot 5 uur bellen)..hopen dus dat ze morgen inderdaad alle componenten binnen hebben!
Voor wanneer staat jouw afleverdatum nu dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 19:19 ]

• L1800
zucht ;( het was 12-2 toen 14-2 van morgen 15-2 nu 17-2 jammer ik had zoveel vertrouwen in dell. kun je nagaan hoe het zal zijn als het product niet aan de verwachtingen voldoet. maarja beter een late levering dan een slecht of geen notebook. gelukkig heb ik 3 jaar nbd

Verwijderd

Die van mij staat nu ook voor 17-02 (EDIT: en nu weer 16-02).
Eigenlijk heeft Dell dit type dus iets te vroeg in de verkoop gedaan. Want ze kunnen de computers nog niet leveren, omdat ze de hardware zelf nog niet binnen hebben. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al wat binnen? Mijn order status stond op 17-2, 19-2, 21-2 en nu weer 19-2. We zien het allemaal wel :) Het systeem dat ik overigens besteld heb is het volgende:

pentium M 730 (1.60 Ghz, 2 MB L2, 533MHz FSB)
15,4 WSXGA
1 x 512 MB 400 Mhz DDR2 SDRAM
60 GB 7200 rpm
8 x DVD+/- RW Drive
2200 Intelprowireless 802.11 b/g Mini Wireless Lan Card
en 1 jaar garantie

voor 1299.

Onderhandelen via de telefoon scheelt dus best wel, bij mij ongeveer 15 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi systeempje ;)
Mijn order-status staat nog steeds op 17-02. Ik heb Dell gister wel gebeld en ze zeiden dat de onderdelen nu wel binnen waren en de productie kon beginnen. De man die ik aan de telefoon heb gehad had goede hoop dat ik hem rond woensdag/donderdag ook echt binnen zou krijgen! Dus laten we het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

gaat het nou eigenlijk om de insp 6000 of om jullie order status ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang niemand nog wat ontvangen heeft is het natuurlijk lastig om er inhoudelijk op in te gaan hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
:'( zucht weer een dag langer wachten orderstatus was 17-2 nu 18-2 ik heb zo het vermoeden dat het nog wel eens lang kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi
ik heb mijn inspirion 6000 ook al 4 februari besteld mijn orderstatus gaf eerst 17-2 aan en nu al weer 18-2 ik heb net gebeld en ik kreeg te horen dat er twee weken wachttijd op was. ze waren zo geliefd dat ze langere wachttijden hadden... balen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ik ben op zoek naar zon cover en heb net op de site van dell gekeken maar daar staat nog weinig accesoires voor onze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
2 weken wachtijd.. oh nou dan hoop ik wel dat de levertijd daar vanaf gaat. anders duurt het nog 2 weken voor ik eindelijk weer een beetje snelheid (zit nu op een oude pentium 2 te werken) heb. wachten op mooie dingen duurt nu eenmaal lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de verschillende kleuren. En je kan ze gewoon bij je laptop bestellen. Aangezien jij je laptop al besteld hebt zou je Dell gewoon eens moeten bellen. Misschien dat ze hem dan wel gewoon als accesoires kunnen leveren.
Ps: dit bedoel je toch met covers lijkt me? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:40:
2 weken wachtijd.. oh nou dan hoop ik wel dat de levertijd daar vanaf gaat. anders duurt het nog 2 weken voor ik eindelijk weer een beetje snelheid (zit nu op een oude pentium 2 te werken) heb. wachten op mooie dingen duurt nu eenmaal lang :P
2 weken wachttijd zit er nu voor mij al op, ik bestelde hem namelijk op 31-01. Ik vind het wel erg lang duren hoor, ik zit met spanning te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor jullie reacties... ja ik vindt het ook wel een beetje slechte service van dell ,binnen 10 dagen leveren...nou je ziet t.... tis een gedoe om iedere keer vol spanning naar die orderstatus te kijken haha.... spannend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens wel mooie covers he... ik heb nog eens gekeken maar volgens mij heb ik die optie niet gezien bij t configureren...morgen dell maar weer eens bellen.wil zo'n cover wel hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:48:
Dit zijn de verschillende kleuren. En je kan ze gewoon bij je laptop bestellen. Aangezien jij je laptop al besteld hebt zou je Dell gewoon eens moeten bellen. Misschien dat ze hem dan wel gewoon als accesoires kunnen leveren.
Ps: dit bedoel je toch met covers lijkt me? :9
jep dat zijn ze.. direct morgen dell bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:04:
trouwens wel mooie covers he... ik heb nog eens gekeken maar volgens mij heb ik die optie niet gezien bij t configureren...morgen dell maar weer eens bellen.wil zo'n cover wel hebben hoor.
Ze lijken mij ook wel mooi. Maar ik wacht eerst maar eens tot ik hem heb en dan kijk ik hou die me bevalt. Als ik het dan nodig vind bestel ik er nog wel zo'n cover bij..(heb ik wel weer verzendkosten :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
Ik heb de blauwe snap-on cover gekozen om het beschadigen van de notebook zelf tegen te gaan. Ik denk dat de LCD-klep er ook wat steviger van word. We zullen het allemaal wel zien WANNEER ik het ding eindelijk binnen krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een orderstatus met een levertijd voor vandaag? ben echt benieuwd wanneer we hem mogen ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, vandaag gebeld, eveneens de 31e januari besteld en de problemen zijn er blijkbaar nog steeds, wordt hier een beetje verdrietig van, i.p.v. van de middlemen eruit te gooien hadden ze beter eerst eens kunnen checken of ze ze uberhaupt wel konden leveren.

Zijn er nog vergelijkbare systemen die nu in de winkel liggen? Dan maar wat meer geld kwijt, maar ik wil het systeem perse voor het weekend binnenhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dell weet t zelf ook niet meer volgens mij,orderstatus vanmorgen 18-2 vanmiddag 21-02...dit kan inderdaad lang gaan duren.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:32:
Hmmm, vandaag gebeld, eveneens de 31e januari besteld en de problemen zijn er blijkbaar nog steeds, wordt hier een beetje verdrietig van, i.p.v. van de middlemen eruit te gooien hadden ze beter eerst eens kunnen checken of ze ze uberhaupt wel konden leveren.

Zijn er nog vergelijkbare systemen die nu in de winkel liggen? Dan maar wat meer geld kwijt, maar ik wil het systeem perse voor het weekend binnenhebben.
ja in jou geval is het echt erg dat wachten..maar kan je er dan nu nog onderuit?ik neem aan dat je toch al betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel stijlloos.
7 a 12 dagen levertijd (i.p.v. 7 a 10 omdat hij gewild zou zijn?) en daar zijn we ondertussen al lang overheen. Het wordt nu wel vervelend. Zet hem dan nog gewoon niet op de site als zijnde dat je hem kan bestellen, want leveren kunnen ze hem nog niet :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja als ik dat geweten had .... heb er extra vrij voor genomen en dan krijg je dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kan ik er nog onderuit, is een postorder, nadat je hem binnen hebt heb je nog voldoende tijd om te besluiten of je hem wil hebben. Dus daar verwacht ik niet zo'n problemen mee, is betaald met CC, en die betaling kan ik gewoon stoppen met een simpel telefoontje naar MC. Gelukkig heb je als koper altijd nog wel rechten, hoewel de meeste winkels het liefst je wat anders laten denken. Grootste probleem is nu even een vergelijkbaar machientje vinden 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel Dell net eventjes op en krijg een vriendelijke vrouw aan de telefoon.
Zij vraagt mijn ordernummer van orderwatch en ga ik later even kijken staat hij weer voor 19-02..beetje vaag. Verder zij ze dat de onderdelen nog steeds niet aanwezig zijn en ze hoopt dat de laptops de 17e op transport gaan, maar veel vertrouwen heb er niet in dat hij nog voor het weekend (of volgende week) komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook weer dell gebeld,nu weer een ander verhaal ;een aantal onderdelen waren niet op voorraad..wat moet ik geloven,eerst een wachtlijst i.v.m enorm succes,toen waren ze gewoon op voorraad en nu dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:56:
Ik bel Dell net eventjes op en krijg een vriendelijke vrouw aan de telefoon.
Zij vraagt mijn ordernummer van orderwatch en ga ik later even kijken staat hij weer voor 19-02..beetje vaag. Verder zij ze dat de onderdelen nog steeds niet aanwezig zijn en ze hoopt dat de laptops de 17e op transport gaan, maar veel vertrouwen heb er niet in dat hij nog voor het weekend (of volgende week) komt!
Hmm, ook maar weer eens even gekeken en ja hoor, staat bij nu op de 21e, denk dat ik maar eens op zoek ga naar een Acer Travelmate 4100 of iets vergelijkbaars, als ik nu nog bijzondere specs had, maar het enige speciale is egenlijk 1 Gb geheugen en dat is denk ik nog wel voldoende aanwezig, daar kan het niet aan liggen. De dame is inderdaad erg aardig, alleen snapt ze denk ik niet dat een wachttijd van meer dan 10 werkdagen wat mij betreft in elk geval onacceptabel is, zeker als je achter de informatie aan moet gaan. Ik kan me nog herinneren dat Dell bekend stond om haar goede klantenservice, maar ik ben bang dat die ondertussen vergelijkbaar is met die van de meeste andere fabrikanten, rondom k*t dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Zit volgens mij een randomgenerator in de aflever datum, staat nu weer op zaterdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er niks meer van op zaterdag wordt toch niet geleverd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog op 21-2 nu weer op 23-2 ik heb een vermoeden dat het inderdaad nog twee weken gaat duren zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop van niet voor ze, want dan staan ze voor een dichte deur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en verrek, je gelooft het niet, nu weer op de 21e, zou er bijna een random generator van kunnen maken, waarschijnlijk hebben ze een geweldig intern pakket, dat elke keer opnieuw een waarschijnlijke datum genereerd, waana deze op de site wordt gepost bij een request, ik denk dat ze het zelf ook niet meer weten. Zal als ik ze bel nog wel even wijzen op gathering, kunnen ze meteen zien hoe tevreden iedereen is met de levertijd!!

Waarschijnlijk hebben ze in de Ierse fabriek last van die fameuze Leprachauns, zeker weer iemand die pot met goud gestolen en nu worden ze continu gepest door die alleraardigste Ierse Kaboutertjes!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:55:
en verrek, je gelooft het niet, nu weer op de 21e, zou er bijna een random generator van kunnen maken, waarschijnlijk hebben ze een geweldig intern pakket, dat elke keer opnieuw een waarschijnlijke datum genereerd, waana deze op de site wordt gepost bij een request, ik denk dat ze het zelf ook niet meer weten. Zal als ik ze bel nog wel even wijzen op gathering, kunnen ze meteen zien hoe tevreden iedereen is met de levertijd!!
haha ja inderdaad... tis toch niet te geloven he ,orderstatus slaat een beetje op tilt.en het ergste is dat ze ook nog iedere keer een ander verhaal vertellen..erg betrouwbare service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een ware verslaving aan het worden; orderstatus bekijken!!!! race tegen de klok ,wie zal het eerste zijn die hem mag ontvangen?????? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal er wel gigantisch van, wilde namelijk kijken of hij wilde dual booten met in elk geval Ubuntu en Mandrake, maar dat moet nu waarschijnlijk ff wachten ;( Kan eigenlijk niet wachten om te checken of dit werkt om vervolgens format en Windows er helemaal af, dan maar een weekje wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:55:
Zal als ik ze bel nog wel even wijzen op gathering, kunnen ze meteen zien hoe tevreden iedereen is met de levertijd!!
Dan zitten ze echt te sidderen. Zijn gewoon mensen zoals jij en ik van vlees en bloed. En toen jij bij de albert heijn de vakken stond te vullen kon het je toch ook geen kloot schelen als een klant zijn favoriete suikermerk per ongeluk niet besteld was.

Als iedereen drie keer per dag belt waar zijn laptop blijft krijgen mensen die wel een nuttige vraag hebben totaal geen service.

Ga lekker buiten een balletje tegen de muur schoppen, tijd voor computeren heb je straks zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heilige maria, O-) Status is zo maar verandert in in productie, aangezien laptopje in elkaar zetten niet langer dan een half uurtje kan zijn, zou dit betekenen vanavond weg met onze vrienden die altijd bij je langs komen met cadeautjes, die je zelf hebt gekocht 8)7 .

Bij wie staat het nu ook op status 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Dan zitten ze echt te sidderen. Zijn gewoon mensen zoals jij en ik van vlees en bloed. En toen jij bij de albert heijn de vakken stond te vullen kon het je toch ook geen kloot schelen als een klant zijn favoriete suikermerk per ongeluk niet besteld was.

Als iedereen drie keer per dag belt waar zijn laptop blijft krijgen mensen die wel een nuttige vraag hebben totaal geen service.

Ga lekker buiten een balletje tegen de muur schoppen, tijd voor computeren heb je straks zat.
Ben toch altijd blij dat er mensen als Pixal zijn B) En als ik al drie keer zou bellen dan mogen ze de telefoon erop gooien wat mij betreft!!

En zeuren tegen Call Center Agent heeft nooit zin, die zitten er voor hun brood, een aardig mailtje richting de juiste mensen doet in zo'n geval beter werk, de Call Center Agents helpen gewoon goed, daar klaag ik ook niet over, ik klaag over een levertijd die lang duurt en gebrekkige communicatie door Dell (let op het bedrijf Dell, niet de CCA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:19:
Heilige maria, O-) Status is zo maar verandert in in productie, aangezien laptopje in elkaar zetten niet langer dan een half uurtje kan zijn, zou dit betekenen vanavond weg met onze vrienden die altijd bij je langs komen met cadeautjes, die je zelf hebt gekocht 8)7 .

Bij wie staat het nu ook op status 3?
Staat jouw status nu op 3??
Bij mij nog gewoon op 2 hoor, wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:05:
[...]

Staat jouw status nu op 3??
Bij mij nog gewoon op 2 hoor, wanneer heb je hem besteld?
Pfffff, gelukkig staat hij bij mij ook weer op 2, volgens mij moeten ze die applicatie eens goed gaan bekijken, ik ga in elk geval screenprintjes maken om er zeker van te zijn dat ik niet gek ben >:)

Had hem by the way besteld op de 31e, de eerste dag dat hij verkrijgbaar was, twijfelde nog tussen de 8600 en deze, maar ja, dan staat er iets nieuws _/-\o_ en dan wil je dat weer hebben!

Goede les voor volgende keer, als morgen niets verandert aan deze status, denk ik dat ik maar eens op zoek ga naar iets vergelijkbaars, ik heb een laptop nodig dit weekeinde, anders wordt het een paar nachtjes doortrekken en dat is zelfs Dell mij niet waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
ik heb natuurlijk ook vanmiddag even gebelt en de 16 komen de onderdelen weer binnen. dus midden volgendeweek zou er mischien iets kunnen komen. mijn bestelling was 02-02 en staat gepland op 21-02. ik denk dat de moederborden gewoon niet op voorraad zijn. wie zou die dingen eigelijk maken?? msi ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:39:
ik heb natuurlijk ook vanmiddag even gebelt en de 16 komen de onderdelen weer binnen. dus midden volgendeweek zou er mischien iets kunnen komen. mijn bestelling was 02-02 en staat gepland op 21-02. ik denk dat de moederborden gewoon niet op voorraad zijn. wie zou die dingen eigelijk maken?? msi ??
Weer binnen lijkt me sterk, deze laptop staat sinds de 31e te koop, de onderdelen zullen dus wel vertraagd zijn. of het de mobo is kan ik niet goed inschatten, ik weet dat ze in de states gewoon worden uitgeleverd en vrij vlot als ik Cnet bekijk, welk moederbord ze erin stoppen, ik heb geen idee, kan het zo snel ook nergens vinden, de fabrikanten willen bij Dell ook nog wel eens wisselen natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat ze de eerste willen zijn die een dergelijke computer aanboden (nieuwe chipset van Intel) en hem daarom al te koop hebben gezet, zonder dat ze de producten aanwezig hadden. Is een keuze die je als bedrijf kunt maken natuurlijk. |:( .

Ik hoop dat ze hem gewoon snel gaan uitleveren, want ik heb het apparaat gewoon nodig voor het werk!

Kijk het morgenvroeg even aan, probleem blijft dat er nog niets vergelijkbaars in de winkels ligt, dus ze kunnen nog even wachten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
easy ass dell ;) geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

L1800 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:09:
easy ass dell ;) geduld is een schone zaak.
alleen 2 letters herhalen in het laatste woord van de slogan please :(

maarja, idd, geduld enzo. als iedereen hem straks heeft kunnen ze iig 3 pagina's trashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek, ik kijk deze ochtend maar weer eens, en hij staat nu weer op status drie in productie, bij jullie ook of is het weer de random Dell generator die zijn werk goed doet? Nu voor de zekerheid maar een print screen!!

Bij jullie nu ook op drie of is het weer de Random Pagina Generator van DELL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de ''random generater'' wel weer zijn. Bij mij staat hij namelijk nog gewoon op 2 (leverdatum: 21e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 09:33:
Zal de ''random generater'' wel weer zijn. Bij mij staat hij namelijk nog gewoon op 2 (leverdatum: 21e).
Heb er nu al twee verzameld, beide wel met status drie, maar wel weer een verschillende aflever datum. Hoewel de datum in productie nog steeds staat op de datum waar status twee al een paar weken op staat, volgens mij hebben ze daar gewoon een probleem met hun software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
hiephoi ik ben van 21-2 naar 19-2 gegaan. :*) volgensmij zijn de onderdelen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:56:
hiephoi ik ben van 21-2 naar 19-2 gegaan. :*) volgensmij zijn de onderdelen binnen.
}) he he, de oude random generator die zijn werk weer doet, vandaag heb ik hem al een paar keertjes op en neer zien springen tussen 21-2 en 19-2 O-)

Het lijkt erop dat hij bij mij zegt tussen 00 en 30 van een uur de 19e en tussen 31 en 59 de 21e 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha..
Maar staat hij bij jouw nog op productiefase 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 11:15:
haha..
Maar staat hij bij jouw nog op productiefase 3??
Yeps nog steeds, ik zal straks eens bellen met ze om e.e.a. te checken, als hij vrijdag niet kan worden afgeleverd, mogen ze hem een weekje langer houden want dan ben ik er ff niet :+ staat mijn productie status op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
ohhh terug naar 21-2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troost je, hij springt bij mij nog steeds @ random tussen 19 en de 21e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even met Dell aan de lijn gezeten, het product, zou morgen definitief echt geproduceerd kunnen worden (verteld me in elk geval de CCA) en dan wordt hij volgende week ergens bij mij thuis aangeleverd. Nu heb ik dit al een paar keertjes gehoord, dus ik denk dat we deze ook weeer met een korreltje zout kunnen nemen.

In elk geval de status die ik zie in productie die slaat in elk geval nergens op, want ze kunnen er nog niets mee, dus wat mij betreft staat hij nog op twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Hij staat nu op status ingepakt en klaar om verzonden te worden, kan de pakbrief ook uitprinten, dus het lijkt er nu op dat ik hem heel misschien nog wel eens komende vrijdag binnen zou kunnen hebben. Hou jullie op de hoogte _/-\o_

BTW specs mashientje:
Pentium M 740 (1.73GHz 2MB L2 cache 533MHz FSB)
15.4 inch WXGA LCD Panel
1024MB 400MHz DDR2 SDRAM Memory (2x512MB)
60GB (7,200rpm) IDE Hard Drive

Zal in elk geval testen of hij ook onder Linux wil draaien en waarschijnlijk in eerste instantie als dual boot gaan gebruiken

1024 MB geheugen omdat ik er in elk geval op wil kunnen developen en een aantal zware applicaties wil kunnen draaien naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
nou ik help het je hopen, want die van mij loopt weer op naar 22-2 . ben benieuwd naar je ervaring. :9~

Verwijderd

Hij is nu op transport, ik verwacht hem morgen hier binnen. Zal meteen ff wat benchmarks draaien en hier posten :)

Verwijderd

Ik vind het wel een beetje raar.
We hebben hem op dezelfde dag besteld en die van jouw is al op transport, waar die van mij nog steeds op preproductie staat. Je zou toch zeggen dat wij hem ongeveer tegelijk binnen zouden moeten krijgen :? ?
Maar ik hoop dat je hem inderdaad morgen binnenkrijgt. En ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen :*) !

• L1800
zijn ze daar dij dell alleen overdag aan het werk of is die fabriek zo groot dat ze s'nachts ook werken? nog steeds 22-2 trouwens. maar dat er al iemand met een verzend status is stemt hoopvol. _/-\o_

Verwijderd

Die van mij is besteld op een business account, misschien dat daar nog verschil tussen zit of je hebt net iets andere specs, kan natuurlijk ook.

Voor zover ik weet werken ze er in ieder geval in de avond uren nog want hij is gisteren rond 21:00 verstuurd. Nu nog eens checken bij UPS waar die zit, maar die zijn over het algemeen vrij snel met hun leveringen.

Verwijderd

Onze specs komen aardig overeen, alleen heb ik een 5400rpm hardeschijf erin zitten.
Het zal dan wel te maken hebben met dat business account denk ik. ;)

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
L1800 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:31:
zijn ze daar dij dell alleen overdag aan het werk of is die fabriek zo groot dat ze s'nachts ook werken? nog steeds 22-2 trouwens. maar dat er al iemand met een verzend status is stemt hoopvol. _/-\o_
Die fabriek draait 24 uur per dag door, maar als je zoals in dit geval met een nieuw product te maken hebt of als je onderdelen besteld die niet zo snel geleverd kunnen worden dan heb je daar weinig aan ;) Het is natuurlijk een slechte zaak dat Dell z'n normale servicelevel niet haalt met dit nieuwe product, maar reken maar dat de leveranciers van de onderdelen die nu laat zijn dat te horen krijgen. Zo zie je maar hoe Dell het te verduren krijgt terwijl er waarschijnlijk een vertraging zal zijn opgetreden in de aanvoer van een van de onderdelen. Vandaar ook dat Dell z'n leveranciers zo in hun greep wil hebben, zeker als je de grootste PC bouwer ter wereld bent. Hoop voor je dat ie snel geleverd wordt :)

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Verwijderd

Ook ik heb de Inspiron 6000 besteld (1.73ghz, 512mb, 60gb 5400rpm, 15.4" wsxga+, wireless 2200 b/g, dvd brander, 1 jaar garantie), maar wat me tot nu toe opvalt is dat het bevestigen van de order alleen al lang duurt. Afgelopen zaterdag middag de bestelling via telefoon doorgegeven, offerte via email gekregen en ook meteen teruggefaxed incl handtekening. Maandag gebeld om te vragen of ze m'n fax goed hadden ontvangen en dat was het geval, dus hebben ze um gelijk ingeboekt en betalingsinformatie gestuurd. Het bedrag heb ik meteen overgemaakt via internet, maar het is nu donderdagmiddag en ik heb nog geen bevestiging ontvangen zodat ik m'n orderstatus kan bekijken.

Ik wacht dus zoiezo eerst al 5 dagen voor ze m'n laptop in elkaar gaan zetten (wat ook nog wel een tijdje gaat duren ook als ik dat zo lees hier). :?

Toch best een groot nadeel moet ik zeggen..als je zoiets besteld wil je het ook zo snel mogelijk ontvangen natuurlijk. Maar gelukkig zit er enigszins vordering in, met die ene laptop die als het goed is verstuurd is. Als iemand um ontvangt dan zou ik graag horen wat je er van vind.

Verwijderd

Als hij morgen binnenkomt, post ik meteen wel de eerste indrukken en draai ik een aantal benchmarks, hebben jullie nog voorkeuren??

Verwijderd

Beetje vreemd toch wel..
Ze beweren nou dat er problemen waren/zijn met de processor. Daarom snap ik niet hoe het kan dat Rvanderblom's laptop, met dezelfde processor, al wel geleverd kan worden.
Nieuwe indicatie is eind volgende week (volgens Dell).

Verwijderd

Hmm inderdaad vreemd, zal in elk geval checken of de goeie processor erin zit, moet hij wel morgen hier zijn anders wordt het ook een week later voor ik de doos openmaak :*( . Ik kreeg gisteren ook hetzelfde verhaal te horen en ineens stond hij op verzonden, vreemde zaak inderdaad :+ . Ik had wel aangegeven dat ik het zo langzamerhand een groot probleem vond dat de levering zoveel tijd in beslag nam, maar kan me niet echt voorstellen dat daar nu echt naar wordt geluisterd. Ben tenslotte maar een kleine ondernemer B) .

Met een beetje geluk weet ik morgen wat erin zit etc. Hoewel, het lijkt erop dat alles nog in Ierland staat, dus verwacht morgen eigenlijk niet zoveel. Hoewel, als ze hem vanavond op het Vliegtuig gooien is hij morgen op vasteland, dan zou het zomaar nog kunnen.

Ben wel benieuwd naar de prestaties van het apparaatje.

Als hij der morgen niet is, dan heb ik hem pas een week later, verwacht ik dat jullie hem eerder hebben dan ik :/

• L1800
kan al de hele middag niet in mijn orderstatus kijken, das dus een zooitje bij dell. Het is toch van de zotte dat mijn 1538 euro al dik 14 dagen rente staat te trekken bij dell. als dat nog lang duurt pak ik de boot naar Ierland :? geen idee waar ik wezen moet. ja wij hebben de
"dure tussenhandel uitgeschakeld"
nou das te merken want die tussenhandel zorgt er wel voor dat je klanten tevreden blijven. het is wel een paar euro extra waard als je weet dat het product morgen bezorgd word. ik wil niet offtopic raken, maar dit mag best wel eens gezegd worden
:X

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17
jonge jonge.... zit toch niet zo te whinen over die paar dagen extra levertijd, echt.. dit hele topic staat volgepost met berichten over "mijn orderstatus staat op 3 en dan weer op 2", en iedereen zit lekker te bellen naar dell, lekker dom vragen waar je laptop blijft... gaat er echt niet harder door hoor als je steeds aan de telefoon hangt

cut the crap, en leg je er gewoon bij neer dat je laptop niet binnen 10 dagen komt...

en ga niet net doen alsof dat een chronisch dell probleem is, want das echt onzin... ik heb mijn d600 gewoon binnen 3 werkdagen geleverd gekregen, dus geen enkele negatieve ervaringen met levertijd of welke andere service dan ook

Verwijderd

Nou ik ben dat toch niet helemaal met je eens, heb bij mijn aankoop gevraagd hoe lang het zou duren voordat de laptop afgeleverd zou worden. Als er dan wordt gezegd dat dat tussen de 8 en 10 dagen zou duren, en het duurt vervolgens al 2 weken met totaal geen vooruitgang in de status van moment van afleveren, die elke dag een dag later wordt, dan is er dus zeker wel sprake van een slechte service van Dell. Wees dan eerlijk en zeg dat er 20 dagen overheen gaan, dan bespaar je op deze manier een hoop gezeur van klanten en bovendien een hoop belletjes. Ik had denk ik voor een ander merk of model gekozen als ik dit van te voren had geweten. Maar goed, nog maar even afwachten, en dan hoop ik toch echt dat ze m volgende week eens gaan afleveren.

edit:
mijn status staat nu overigens op 3 met een afleverdatum van 24 februari _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 21:29 ]

Verwijderd

Verder is het logisch dat in een topic over de ervaring van de Dell inspiron 6000 gesproken wordt over de levertijd. Helemaal als deze levertijd steeds wordt uitgesteld en Dell zich niet aan zijn afspraken houd. Niemand heeft deze laptop nog binnen dus waar moet het anders in dit topic over gaan?

• AttiX
Ik heb op 10-02-05 Telefonisch besteld, en de verkoper had het toen over 10 a 12 WERKdagen levertijd. En de afleverdatum staat bij mij nu op 25-02-05. Dus 11 werkdagen. Volgens de afspraak dus. :)

Die laptop komt er wel. Ik hoop dat ik er erg tevreden mee zal zijn en dat ie in mijn laptoptas past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:56:
Verder is het logisch dat in een topic over de ervaring van de Dell inspiron 6000 gesproken wordt over de levertijd. Helemaal als deze levertijd steeds wordt uitgesteld en Dell zich niet aan zijn afspraken houd. Niemand heeft deze laptop nog binnen dus waar moet het anders in dit topic over gaan?
Bij een nieuw product weet je dat het wat langer kan duren voordat je het geleverd krijgt (10 dagen is nog steeds gewoon 2 weken). Verder, Dell geeft toch aan dat het in dit geval wat langer duurt voordat je product geleverd wordt, dus waarom zouden ze zich dan niet aan de afspraak houden. Waar dribbel echter volgens mij het meeste op doelt is het feit dat de mededelingen als: "vandaag is mijn status van 2 naar 3 gegaan" op dit moment gewoon meer als opvulling dienen dan dat ze echt een doel hebben: dat de levering van de modellen vertraagd is weet namelijk iedereen ook wel. Zoals AttiX.SkategoaT al zegt:
Die laptop komt er wel

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
nou ok mischien was ik iets te voorbarig met mijn conclusie over dell, maar het heeft wel geholpen want
mijn laptop word op 22-2 afgeleverd. status verzonden. dus mischien komt jouw laptop vandaag ook wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt..ik weet ook wel dat deze laptop wel komt, maar ik had hem graag deze week al gebruikt. Het was gewoon een beetje een telleurstelling dat ik er zo lang op moet wachten.
Ik hoop inderdaad dat die van mij ook vandaag nog in productie gaat zodat ik hem misschien (liefst begin) volgende week krijg ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net even UPS gechecked op de website en het lijkt erop dat de spullenboel nog in Ierland ligt :). Zal hem in elk geval vandaag niet meer krijgen verwacht ik of ze moeten hem met een parachute droppen hiero en dat zullen ze wel niet doen verwacht ik ;) (mijn ervaring is dat de tracker van UPS altijd goed werkt)

Wat betreft bovenstaande discussie over niet zeuren etc. wil ik toch wel wat opmerkingen plaatsen:
  • Als ik van te voren had geweten dat het ze zoveel tijd zou kosten om deze laptop uit te leveren had ik een andere laptop genomen, misschien zelfs wel gewoon een in de winkel gekocht. 10 dagen om iets uit te leveren vind ik normaal, langer dan 13 dagen vind ik persoonlijk te lang worden. (maar zoals ik al zie die wachttijd is persoons gebonden)
  • De "lol" over de vermeende randomizer van Dell kan ik goed begrijpen, als je een tracker hebt, probeer hem dan tenminste zo in te richten dat hij niet gedurende de dag verschillende aflever momenten kent. Wat ik kon waarnemen is dat hij zo rond 12:00 altijd een dag verder springt, waar ik nog enigszins kan inkomen. Je zou er zelfs eventueel nog wat specifiekere informatie kunnen geven die je toch al in je systemen hebt waardoor personen geinformeerd zijn en niet gaan bellen (werkt zelfs kostenbesparend).
  • Als je het niet weet, zeg het dan, dat is in elk geval beter dan verschillende redenen afgeven zoals in dit geval gebeurd is. Als je zegt het moet er morgen zijn en morgen is het er niet kun je verwachten dat iemand opnieuw belt "u zei gisteren bla bla bla en nu zie ik nog steeds geen voortgang". Werken in een call center lijkt simpel, maar je agents kunnen in veel gevallen ervoor zorgen dat het aantal terugkerende telefoons afneemt door goede informatie te geven (het helpt dan natuurlijk als de systemen die tot de beschikking staan van een CCA wel goed zijn :D . Een forum zoals deze helpt dan natuurlijk ook niet echt omdat iedereen hier post wat de redenen zijn die gehoord worden, als informatie makkelijker wordt gedeeld moet je daar wel rekening mee houden.
Mijn ervaring met de besteltijd van de laptop zal er echter niet voor zorgen dat ik niets meer bij ze bestel, dan moeten ze toch een erg brak product afleveren waar ik veel problemen mee heb. Tot nu toe is mijn ervaring dat ze een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben en daar gaat het me tenslotte om als ik dingen koop voor het werk. En het helpt ook wel dat ik niet of andere vage computerverkoper naast me heb staan die in de meeste gevallen toch alleen maar onzin staat uit te kramen :o

Mijn speel PC zet ik toch gewoon zelf in elkaar, daar heb ik geen computerbouwer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeh, mijn laptop is momenteel ook in productie :*)
Ik had al gehoopt dat het vandaag nog zou gaan gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij wordt vandaag verzonden en wordt volgens Dell hier morgen verwacht. Best bizar, aangezien gister de status nog op de 24e stond. Morgen dus hopelijk eindelijk binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper,

Bij mijn weten bezorgd UPS alleen maar door de weeks en niet op zaterdag, alleen als je pakket wordt verstuurd met UPS express wordt op zaterdags afgeleverd voor zover ik weet, als ik mijn eigen zendig check wordt die met normaal verstuurd en zal die in mijn geval verwacht ik hier maandag worden aangeboden :) . In mijn geval is hij woensdag avond gereed gekomen voor verzending, dus houd rekening met ongeveer twee a drie dagen voor de mannen in het Bruine pak voor je deur staan ;)

Zie ook website van UPS (directe link naar informatie)

Waarschijnlijk weet de CCA die je net gesproken hebt dit niet |:(

Yep, definitieve confirmatie UPS hem maandag komt afleveren |:(, dus helaas pindakaas, geen laptop mee :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou goed kunnen hoor, ik heb de informatie van de orderstatus site van Dell, dus niet van UPS zelf. Heb even het stukje track en trace gekopieerd, en het is dus inderdaad express saver. Zou betekenen dat hij dan maandag aankomt. Hebben dus weer een bug gevonden in het ordersysteem van Dell ;)
Status: In Transit

Shipped to: SPIJKENISSE, NL
Shipped or Billed on: Feb 18, 2005

Tracking Number: 1Z W16 759 04 5292 7
Service Type: EXPRESS SAVER
Weight: 6.00 Kgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren veel plezier volgende week met de laptops (ervan uitgaande dat iedereen hem ook volgende week krijgt :) ).

Helaas zal ik nog een extra weekje moeten wachten, maar ben erg geinteresseerd als iemand met Linux gaat spelen op zijn laptopje. Zal zelf maandag over een week in elk geval Ubuntu erop zetten en misschien Mandrake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.. :) jammer voor jou dat je hem volgende week nog niet kan gebruiken.
Als de onderdelen eenmaal binnen zijn gaat het snel ook. Vanmiddag (4 uur) stond de status op productie en nu is hij alweer verzonden!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, is snel gegaan opeens. Kreeg vanochtend m'n orderbevestiging en ging vanmiddag van status 2 naar 5 ;) Wordt dinsdag geleverd als het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
Vanochtend: 3
Vanmiddag: 4
Nu: 5 :D

Maar dinsdag ben ik niet thuis :( Wat zijn de regels van UPS? Komen ze de volgende dag? Of moet je het pakketje ergens ophalen zoals bij TPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
volgensmij heeft iedereen de laptop dinsdag in huis. :P
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste