Leuk weetje, mijn 6800GT draaide vrolijk op 461/1190 in m'n Asus bordje, in het MSI bord deed het nog maar 420/1190. GPU kon wel hoger maar dan kreeg ik de bekende paar seconden pauze waarna de performance instortte... GPU is watergekoeld dus een warmteprobleem leek me sterk, heb ik net de bios van de 6800 aangepast zodat het standaard op 1.4V staat ipv 1.3. Spellen lopen veel soepeler en ik kom nu weer stabiel op 459/1190. Haalde net 85000 in Aquamark.
Verwijderd
Even een vraagje, ik heb dit bordje nou al een paar maanden en hij bevalt me verder prima, maar ik had als doel dit bordje gekocht om hem te overclocken. Nou lees ik hier over die verschillen met de nforce chip, ik heb een plank met het serienummer K0409 en ik krijg hem echt niet hoger dan htt 209! Zelf met de HT bus op 3 of 4, en als tie gewoon op 5 staat wil het helemaal niet lukken.
Ik heb echt alles gedaan naar mijn weten om het overclocken een succes te laten worden, heb alle tips doorgelezen maar tevergeefs... Is er misschien een andere oplossing voor of moet ik echt gaan kijken voor een ander moederbord?
Ik heb echt alles gedaan naar mijn weten om het overclocken een succes te laten worden, heb alle tips doorgelezen maar tevergeefs... Is er misschien een andere oplossing voor of moet ik echt gaan kijken voor een ander moederbord?
Nou ok .. voor 1 keertje dan
[rml][ OC-939] De MSI K8N Neo 2 - OC Thread Part 4[/rml]
En we gaan idd verder in het volgende deeltje: [rml][ OC-939] De MSI K8N Neo 2 - OC Thread Part 4[/rml]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.