Na een hoop zoekwerk (ook op dit forum), het herinstalleren van drivers, het controleren van PAL settings etc. moet ik me uiteindelijk verlaten op dit topic. Het gaat om het volgende. Het lijkt erop dat de TV-Out van mijn Radeon 9800 PRO kapot is. Maar dit weet ik niet helemaal zeker. Het is ondertussen zo dat onder het tabblad weergaves de TV altijd aan staat, ookal zit er niet eens een kabel in de tv-out uitgang op de PC. Zie hieronder:

Daarnaast heb ik het idee dat het te maken kan hebben met de aarding. Mijn huis heeft namelijk geen geaarde stopcontacten. Kan mijn TV-out bij het aansluiten van mijn (high quality)coax kabel naar de TV in mijn huiskamer een keer een oplawaai hebben gehad dat 'ie het nu niet meer doet, of is dat zeer onwaarschijnlijk? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik wordt er helemaal mesjogge van
Thanks in advance

Daarnaast heb ik het idee dat het te maken kan hebben met de aarding. Mijn huis heeft namelijk geen geaarde stopcontacten. Kan mijn TV-out bij het aansluiten van mijn (high quality)coax kabel naar de TV in mijn huiskamer een keer een oplawaai hebben gehad dat 'ie het nu niet meer doet, of is dat zeer onwaarschijnlijk? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik wordt er helemaal mesjogge van
Thanks in advance
We need more cowbell
Deze dus
(deze dus)