Toon posts:

Probleem Tv-out Radeon 9800 Pro 128mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met mijn Ati Radeon 9800 pro 128mb Tv-out. Het beeld is opeens donker en de kleurintensie in heel hoog. Gisteren was dit nog normaal, en ik heb niets opnieuw geïnstalleerd om problemen mee te krijgen.
Ik gebruik winXP Prof. service pack 1.

Het volgende heb ik al geprobeerd:

Nieuwe drivers
Bios flash
Alle overige instellingen van de videokaart uitgeprobeerd.
Alle Formats geprobeerd, PAL en NTSC.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb hetzelfde probleem :( Als ik het contrast naar beneden gooi zien de kleuren er nog wel aardig uit, echter alleen heel donker. Andere drivers en andere kabels werken allebei niet. De tv is via composite aangesloten op de tv-out

Verwijderd

Topicstarter
ubermaestro schreef op 18 april 2004 @ 02:58:
Ik heb hetzelfde probleem :( Als ik het contrast naar beneden gooi zien de kleuren er nog wel aardig uit, echter alleen heel donker. Andere drivers en andere kabels werken allebei niet. De tv is via composite aangesloten op de tv-out
Bij mij is de TV aangesloten via een Scart aansluiting (S-video). En ik heb nogsteeds geen idee hoe het is ontstaan. :(

Verwijderd

Topicstarter
De Composite is: Donker, onscherp met lichte storing er doorheen en kleuren rood,geel, groen die extreem overbelicht zijn.

Ik heb de kabel getest met een andere videokaart op de zelfde tv, en ook dezelfde scartaansluiting op Tv. Dan werkt het perfect. Dus het is in ieder geval niet de kabel. 8)7

In [url] Probleem tv-out radeon [/url] topic kon ik ook geen antwoord vinden, wel dezelfde problemen.