Ik heb Connect 3D radeon 9500 pro en heb sindskort het volgende probleem: op mijn tv krijg ik nu alleen maar een heel donker beeld waarop alleen maar groen, blauw en rood erg fel zijn. De kleuren kloppen voor de rest wel maar het beeld is veels te donker. Ik heb verder geen problemen met mijn monitor.
Eerst had ik dit probleem alleen maar bij het gebruiken van een svideo stekker. Ik had het probleem tijdelijk verholpen door een composite stekker te gebruiken waardoor ik wel normaal beeld kreeg. Nu heb ik dus OOK donker beeld bij een composite stekker. (Ik vermoed trouwens dat het nooit had uitgemaakt of ik nu een composite of svideo stekker gebruikte) Ik had dit probleem al eerder maar dit was vaak maar tijdelijk. Na een reboot was het meestel opgelost.
Ik heb een beetje de search gebruik en heb denk ik hetzelfde probleem als:
Kleuren niet goed op m'n TV (radeon 9700pro)
deze werd helaas niet beantwoord..
Ik heb de nieuwste drivers geintalleerd en tvout faq gelezen, maar niets hielp.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? (gebruik winxp)
Eerst had ik dit probleem alleen maar bij het gebruiken van een svideo stekker. Ik had het probleem tijdelijk verholpen door een composite stekker te gebruiken waardoor ik wel normaal beeld kreeg. Nu heb ik dus OOK donker beeld bij een composite stekker. (Ik vermoed trouwens dat het nooit had uitgemaakt of ik nu een composite of svideo stekker gebruikte) Ik had dit probleem al eerder maar dit was vaak maar tijdelijk. Na een reboot was het meestel opgelost.
Ik heb een beetje de search gebruik en heb denk ik hetzelfde probleem als:
Kleuren niet goed op m'n TV (radeon 9700pro)
deze werd helaas niet beantwoord..
Ik heb de nieuwste drivers geintalleerd en tvout faq gelezen, maar niets hielp.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? (gebruik winxp)