Dat zeg jij

. Ik heb een forum (toen het nog functioneerde) gezien vol met ontevreden gebruikers.
SuperSearch is een functie in Newsleecher die in een beta fase verkeert, dit wordt ook zo beschreven op newsleesher ze site en ook als je er gebruik van maak.
Helemaal mee eens.
De software doet random kijken of de key vallid is helaas kan de software nu niet kijken aangezien de site off-line is.
Inschattingsfout van de maker. Ik snap niet dat je het functioneren van het product af laat hangen van 1 server. Daar hoort gewoon een behoorlijke backup achter te zitten (en dat kost geen vermogen) of een andere opzet. Server down == allemaal (imo terecht) boze gebruikers. Hij maakt naar mijn mening een compleet verkeerde afweging. Ik heb dit ooit bedacht voor een online product, maar vanaf gezien JUIST omdat dit soort dingen kunnen gebeuren. En wie is er dan het haasje: de betalende gebruiker. Jantje met de crack heeft er geen last van en gebruikt het product vrolijk door. Echt compleet doorgeschoten en dat had gecompenseerd kunnen worden met een beter design
Als een site in suppended mode draait dan kan je 9 uit de 10 keer ook geen email meer ophalen aangezien dit ook bandbreete kost. Je kan ook niet meer inloggen op je database aangezien dit ook bandbreete kost. Dus hij moet eerst zijn domein ergens anders onderbrengen om dan later te vragen om de email nogmaals te sturen aangezien hij naar een nieuwe provider gaat en niet meer bij de oude berichten kan komen.
Je schiet aan het feit voorbij dat hij bijna nooit antwoordde via e-mail. Voor de problemen met zijn hoster werden e-mails gericht aan support@newsleecher.com slecht beantwoord. Geen probleem, als hij maar anders reageert/support biedt. Dat doet hij niet blijkt uit alle reacties.
Voor de mensen die hun CreditCard maatschappij opbellen om geld terug te krijgen, let wel op dat je hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets bij Newsleecher kan aanschaffen, de meeste bedrijven zetten gelijk de CreditCards die geld terug boeken door zulke zaken in een blacklist.
De kans dat iemand nog iets wil bestellen nadat ze het geld hebben terug gevorderd lijkt me erg klein.
Newsleecher is een erg goed product en het zou veel groter kunnen worden, maar de service die erachter steek rammelt aan alle kanten. Een maker kan niet zomaar verdwijnen en 2 weken later weer terugkomen en doen of er niks gebeurd is. "Heb geduld, hij komt terug, doet hij altijd" is een onzinnige opmerking. Ik wil als klant niet wachten, hij moet redelijke service geven. Als hij er even tussenuit moet, kan hij dat naar alle redelijkheid aangeven. Service hoort bij zo'n product en hij levert het niet.
En nee, ik heb niet betaald voor het product, gelukkig niet
[
Voor 19% gewijzigd door
We Are Borg op 28-01-2005 22:40
]