[Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.789 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135468

Topicstarter
Sinds december 2004 heb ik newsleecher netjes gekocht en betaald. Nu is hij sinds vanmorgen opeens weer in de trial mode en kan ik mijn code niet invoeren want deze zou verlopen zijn!
Op mails volgen geen reacties en ik vraag me af of er nu meer mensen zijn met dit probleem?
Ik denk er hard over een aanklacht in te dienen wegens misleiding/oplichting?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Frederique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Waarom gebruik je dit programma dan als er zoveel gratis alternatieven zijn??? Sowieso vraag ik me af wat het nut van dit topic is, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Misschien omdat ik té eerlijk ben?? Of simpel weg die gratis programmas als newspro niet snap? De zin van dit topic is om meer gebruikers te vinden die ook worden geript door deze manier van zaken doen?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 135468 op 28-01-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:34

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

waarom heb je 2 topics hierover geopend 8)7

wat zegt de support van newsleecher...???

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Mysteryman, lees zijn topic eens!!!111oneone...

En als je zo nodig moet klagen dat er twee topics zijn, maak dan een TR... :/
Modbreak:Hetzelfde kan ik zeggen over jouw post; maak in het vervolg ook gewoon een TR aan

[ Voor 27% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 23:58
Anoniem: 135468 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 06:54:
[...]
sinds vanmorgen opeens weer in de trial mode
[...]
Op mails volgen geen reacties
[...]
Ik denk dat die mensen niet binnen een paar uur terug mailen. ;) Dus ik zou wat dat betreft gewoon nog even geduld hebben en heb je al gekeken of je de goede code hebt hoe lang die geldig zou moeten zijn enz? Je zou ook nog kunnen proberen de setup opnieuw te downen en dan het programma opnieuw installeren. Misschien dat je hem zo weer aan de praat krijgt.

Het lijkt me erg sterk dat ze dit doelbewust doen. Ze hebben er zelf weinig baat bij dat jij ineens niets meer aan je key hebt. Daar krijgen ze alleen maar ontevreden klanten van en meer werk op de support afdeling. Dat kost hun uiteindelijk alleen maar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 21:34

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

en als je helemaal geen reactie krijgt kun je hier altijd nog zeggen dat je je licence key kwijt bent ... misschien reageren ze daar wel op... :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Heb je toevallig ook een nieuwe versie geinstalleerd?
Ik kan me herinneren dat ze vanaf een bepaalde versie de keys veranderd hebben.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07-2018

eyz

Anoniem: 135468 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 06:54:
Sinds december 2004 heb ik newsleecher netjes gekocht en betaald. Nu is hij sinds vanmorgen opeens weer in de trial mode en kan ik mijn code niet invoeren want deze zou verlopen zijn!
Op mails volgen geen reacties en ik vraag me af of er nu meer mensen zijn met dit probleem?
Ik denk er hard over een aanklacht in te dienen wegens misleiding/oplichting?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Frederique
Frederique, ik heb precies hetzelfde probleem. In de december 2004 heb ik betaald en sinds gisteren, 27 januari, is mijn versie getransformeerd tot een trail versie. De site van newsleecher zijn voortdurend storingen zodat ik daar niet veel van verwacht. Ik heb wel een support mail gestuurd maar ook hier verwacht ik niet veel van. Mijn hoop is gevestigd op de internet gemeenschap.

eyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

Gewoon rustig aandoen dit is al eens eerder gebeurd, ik denk nu dat het de database is die een beetje rot doet bij ze. Je ka niet eens een nieuwe key opvragen. Het forum van hun werkt ook niet ook een database fout.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47

Kroontje

...

Is het niet zo dat je een nieuwe moet aanvragen i.v.m. de nieuwe abbo's waar direct een SuperSearch licentie in verwerkt zit ? Een licentie zoals jij hem gekocht hebt zou normaliter 2 jaar geldig moeten zijn. Misschien vind je in de support-forums van NL meer personen die hetzelfde meemaken ?

Zoals hierboven klinkt ook heel logisch..

[ Voor 10% gewijzigd door Kroontje op 28-01-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Laatst online: 11-06 08:48

JnX

Ik heb hetzelfde probleem. Als je naar het forum gaat zie je dat er waarschijnlijk iets mis is met de databases:

Could not query forums information

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_posts.MYI'. (errno: 145)

SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id FROM (( phpbb_forums f LEFT JOIN phpbb_posts p ON p.post_id = f.forum_last_post_id ) LEFT JOIN phpbb_users u ON u.user_id = p.poster_id ) ORDER BY f.cat_id, f.forum_order

Line : 167
File : /customers/newsleecher.com/newsleecher.com/httpd.www/forum/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

om nou meteen een aanklacht voor misleiding/oplichting in te dienen lijkt me iets overdreven nietwaar?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:23

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gunner schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:22:
om nou meteen een aanklacht voor misleiding/oplichting in te dienen lijkt me iets overdreven nietwaar?
Mwah, als je dat support forum bekijkt en alle klachten die gewoon niet worden beantwoord, zou ik het haast terecht vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07-2018

eyz

Het lijkt mij inderdaad (nog) niet nodig om iemand te beschuldigen van fraude en oplichting. Ik zit zelf in de IT en ik weet dat dienstverlening niet altijd makkelijk is.
Ik denk wel dat de managers achter newsleecher zich eens achter de oren moeten krabben. Zij vragen per slot van rekening geld voor een dienst die de laatste tijd nogal eens fout gaat. Ik zou zeggen: zorg eerst voor een goede dienstverlening voordat je geld gaat vragen!

eyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas de topictitel even aan; verder is dit topic lastig te plaatsen en past het wellicht beter in SG; echter, daar kun je nog niet bij dus laat ik hem hier nog wel even staan ;)

newsleecher registratie > [Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

Nu staat er zelfs "This site has been suspended" op de newsleecher site :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:43

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vreemde boel.. Gisteren ging Newsleecher na een defrag van hd. ineens terug naar trialmode. M'n eigen key wordt niet meer geaccepteerd. Dus ik gisteravond gelijk supportmail gestuurd. Nu wil ik zonet naar NL site, staat er: "This site has been suspended" :|

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
"You are not authorized to view this page" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135481

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:33:
Vreemde boel.. Gisteren ging Newsleecher na een defrag van hd. ineens terug naar trialmode. M'n eigen key wordt niet meer geaccepteerd. Dus ik gisteravond gelijk supportmail gestuurd. Nu wil ik zonet naar NL site, staat er: "This site has been suspended" :|
ik had het zelfde probleem na het opnieuw opstarten van mijn pc ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135481 op 28-01-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 15:10
Hier ook..... kutzooi.... trialmode.... SS werkt niet, site werkt niet, forum werkt niet.... :(
Ze zijn lekker bezig daar.
Op het forum schitteren de Mods ook al weken van afwezigheid, en het mooiste is je kan er 0,0 niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry dat ik per ongeluk 2 topics heb gestart, was denk ik nog niet goed wakker. Waar het om gaat is dat ik wél direct moet betalen voor diensten die niet werken zoals ze moeten. Ik ben al sinds 24 december aan het mailen en krijg zoals zovelen op het gebruikersforum van newsleecher geen reactie.
Ik weet niet hoeveel mensen er nog zijn zoals ik, maar reken maar uit ...... x 40 dollar. En ik ben wat dat betreft principieel als ik ervoor betaal, dan heb ik ook gebruikersrecht gekocht.Maar hoe moet ik daarvan gebruik maken als de fabrikant niets laat horen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44

KroeT

[...]

Pff, ze hebben gewoon een storing op de server of zo, komt wel weer goed.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Doordat ik ooit tientallen bugreports heb verstuurd kwam ik deze site tegen in mijn archieven:

http://casdk.com/
Downloading binaries from the usenet? - Then take a look at our new product NewsLeecher. You'll love it! ;)
Het lijkt erop dat zij de makers zijn van Newsleecher; zoals ze ook op hun homepage zeggen. Wellicht kun je de email adressen op hun contact page eens proberen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt, ik heb gemaild, en nu afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zou het einde oefening zijn???? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Leuk, heb ik net 2 weken geleden 28€ betaald. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:11

Magic666

No one's neighbour!

ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:40:
Hier ook..... kutzooi.... trialmode.... SS werkt niet, site werkt niet, forum werkt niet.... :(
Op het forum schitteren de Mods ook al weken van afwezigheid, en het mooiste is je kan er 0,0 niks mee.
ik neem aan dat je met de mods de moderators bedoeld.... ik ben daar moderator (gevraagd door Spiril om het forum een beetje "schoon" te houden) en ik ben daar dagelijks te vinden.
Dat wij mods niet altijd een antwoord hebben op een vraag/bug komt gewoon omdat wij 0,0 te maken hebben met Newsleecher. Alleen de overbodige topics en reply's aanpassen.

Al moet gezegd worden dat er een aantal mods/users zijn die wel kaas gegeten hebben van het hele usenet gebeuren.

Dat de site het niet doet is idd spijtig maar daar kan ik, als moderator, helaas niks aan doen. Ik heb Spiril, vorige week al, een PM gestuurd dat het uit de hand loopt op het forum maar tot op heden geen antwoord gehad.

Dat is wel vaker gebeurd en altijd is ie terug gekomen. Nog geen reden tot paniek, alleen balen, voor jullie (want ik gebruik de SS functie niet), dat SS het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
LOL.... niet altijd? kom nou.... als je daar moderator bent en niks met NL te maken heb.... :?
Gebruikers worden gewoon genegeerd, er wordt totaal niks op de site vermeld van evt storingen etc, ik vind dit vrij onbeschoft voor een programma waar je 30€ voor betaald.
Dat de SS het niet altijd doet ala, het blijft een BETA maar toch, een beetje duidelijkheid wordt echt wel op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 19:29
Ja, ik heb het zojuist 5 minuten geleden LMAO. Die site van hun is ook suspended. De aanfluiting van 2005 is dit. Had een key gekocht in december, omdat ik wel die super search zo handig vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml]

Nog meer mensen met hetzelfde probleem daar (ik onder andere :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Magic666 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:01:
Dat is wel vaker gebeurd en altijd is ie terug gekomen. Nog geen reden tot paniek, alleen balen, voor jullie (want ik gebruik de SS functie niet), dat SS het niet doet.
Geen reden tot paniek??? :?

Paniek is een groot woord misschien maar zonder taal of teken de website down gooien en alle betalende gebruikers in de koude laten staan is ronduit schandalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 30-06 07:38
Vandaag ligt die site eruit. Ik heb ook betaald en hij kan geen gebruik maken van de supersearch functie omdat www.newleecher.com niet te bereiken is. Gewoon een paar dagen wachten :).

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Oh jee, wat is er aan de hand met Newsleecher? Ik ben een betalende gebruiker, maar toen ik vanochtend NL aan wou zetten gaf ie aan dat mijn trial was verlopen :P Gaat lekker zeg, zodra hun server down is kunnen alle betalende gebruikers dus ook NL niet opstarten :|

Erg jammer hoor...

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb even de replies uit [rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml] die over dit probleem gingen hierheen verplaatst zodat we de gebruikerservaringen kunnen scheiden van de licentieproblemen :) Licentieproblemen dus in dit topic; gebruikerservaringen (nog steeds) in het andere topic :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:23:
LOL.... niet altijd? kom nou.... als je daar moderator bent en niks met NL te maken heb.... :?
Gebruikers worden gewoon genegeerd, er wordt totaal niks op de site vermeld van evt storingen etc, ik vind dit vrij onbeschoft voor een programma waar je 30€ voor betaald.
Dat de SS het niet altijd doet ala, het blijft een BETA maar toch, een beetje duidelijkheid wordt echt wel op prijs gesteld.
leg ik het nog 1 keer uit: ik ben gevraagd door Spiril, omdat ik vaak op het forum te vinden ben, of ik moderator wilde worden. Gewoon om de boel op orde te houden.
Ik heb dus geen ruk met Newsleecher zelf te maken. Als je dat niet wilt geloven is dat jou probleem niet de mijne!

Dat er niks vermeld wordt over storingen e.d. is idd een zwaar minpunt maar daar kan ik dus geen ruk aan doen!

Misschien heeft Spiril de website zelf niet down gegooid? Zoals gezegd: hij is wel vaker een tijd afwezig maar komt altijd terug. De vraag is of al die mensen daarop willen wachten, willen ze dat niet gooit ie toch zijn eigen glazen in?

[ Voor 12% gewijzigd door Magic666 op 28-01-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Heb het eergister gekocht, dus ik hoop niet dat het zo blijft anders is het echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:34
BladePHQ schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:27:
Heb het eergister gekocht, dus ik hoop niet dat het zo blijft anders is het echt zonde.
Phew, ik dacht dat ik de enige was, ik heb het gister gekocht... Nou ja hoelang heb je ook alweer om betalingen via internet terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accel
  • Laatst online: 19-05 18:46
Het probleem ligt bij het bedrijf dat de site host:

Iemand heeft een mail gestuurd naar de hoster waarin hij vraagt wat er met de
site is gebeurd.
De mail en het antwoord kun je hier lezen:

http://www2.b-one.net/sup...ang=en_US&code=mJOAFbEFPl

Het komt dus allemaal wel goed denk ik. Hij moet alleen op zoek naar een nieuwe hoster.
Alle licentiecodes van mensen die netjes betaald hebben stonden ook op die server en die is dus
afgesloten, NL kan niet controleren of de key goed is en gaat dus in trial mode of zegt
dat de trial periode al is verlopen en is niet meer op te starten.
Newsleecher staat natuurlijk zo ingesteld dat hij alleen vanaf dat domein de key kan controleren, dus even op een nieuwe server zetten is geen optie :'(

[ Voor 50% gewijzigd door accel op 28-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou dat is duidelijk, dan zullen we dus nog wel van Spiril horen. Geen reden tot paniek dus.
Gelukkig, hooguit een paar dagen down, en gelukkig kan ik nog XPAT gebruiken voor mijn searches :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Magic666 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:51:
[...]

leg ik het nog 1 keer uit: ik ben gevraagd door Spiril, omdat ik vaak op het forum te vinden ben, of ik moderator wilde worden. Gewoon om de boel op orde te houden.
Ik heb dus geen ruk met Newsleecher zelf te maken. Als je dat niet wilt geloven is dat jou probleem niet de mijne!

Dat er niks vermeld wordt over storingen e.d. is idd een zwaar minpunt maar daar kan ik dus geen ruk aan doen!

Misschien heeft Spiril de website zelf niet down gegooid? Zoals gezegd: hij is wel vaker een tijd afwezig maar komt altijd terug. De vraag is of al die mensen daarop willen wachten, willen ze dat niet gooit ie toch zijn eigen glazen in?
Waar maak jij je druk om? ik val JOU toch niet persoonlijk aan???
Je hoeft mij helemaal niks uit te leggen, ik ga er van uit dat dit een ervaringstopic is en ik geef mijn mening, niet meer en niet minder.
Het gaat mij om die zgn Spiril, die is toch degene die z'n zaakjes op orde moet krijgen wil ie z'n klanten behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
accel schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:33:

site is gebeurd.

Het komt dus allemaal wel goed denk ik. Hij moet alleen op zoek naar een nieuwe hoster.
Alle licentiecodes van mensen die netjes betaald hebben stonden ook op die server en die is dus
afgesloten, NL kan niet controleren of de key goed is en gaat dus in trial mode of zegt
Newsleecher staat natuurlijk zo ingesteld dat hij alleen vanaf dat domein de key kan controleren, dus even op een nieuwe server zetten is geen optie :'(
Als ik NL start, is mijn registratie nochtans nog altijd okidoki hoor. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Fire69 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:55:
[...]

Als ik NL start, is mijn registratie nochtans nog altijd okidoki hoor. :?
Hij doet random check van je licensie code. Is een kwestie van tijd dat jij ook die error krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gunner schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:44:
Nou dat is duidelijk, dan zullen we dus nog wel van Spiril horen. Geen reden tot paniek dus.
Gelukkig, hooguit een paar dagen down, en gelukkig kan ik nog XPAT gebruiken voor mijn searches :7
dat zeg ik..... :P :+

Niet pesoonlijk? Ik quote: "LOL.... niet altijd? kom nou.... als je daar moderator bent en niks met NL te maken heb.... :?"

[ Voor 17% gewijzigd door Magic666 op 28-01-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Zucht.... jij zegt zelf dat je 0,0 niks met NL te maken heb, waarom geef je dan uberhaupt antwoord op vragen die je dus duidelijk niet geven kan.

En dat ''persoonlijke'' gedeelte, ging mij erom dat ik het een beetje vaag vind dat je moderator bent van een forum dat niets met een programma van doen heeft, ik kan die link niet helemaal leggen, leg dat dan eens uit aub. (en dan niet JIJ persoonlijk, maar het hele forum, hoezo staat dat los van NL?)

[ Voor 13% gewijzigd door ScooBY_DoO op 28-01-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:25:
Zucht.... jij zegt zelf dat je 0,0 niks met NL te maken heb, waarom geef je dan uberhaupt antwoord op vragen die je dus duidelijk niet geven kan.
Scooby, Geloof nu maar dat Magic daar persoonlijk niets met Newsleecher te maken heeft.

Waarom zou je er persoonlijk bij betrokken moeten zijn als je een persoon/product verdedigt als dat (onterecht) aangevallen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:25:

En dat ''persoonlijke'' gedeelte, ging mij erom dat ik het een beetje vaag vind dat je moderator bent van een forum dat niets met een programma van doen heeft, ik kan die link niet helemaal leggen, leg dat dan eens uit aub. (en dan niet JIJ persoonlijk, maar het hele forum, hoezo staat dat los van NL?)
Ja, idd wat een amateuristische instelling is dat newsleecher dan. Hoe kun je nou moderators hebben op je forum die geen verstand van je eigen product hebben.

Dan zeg je "om onzinnige replies te deleten", maar hoe kan jij nou beoordelen of een reply onzinnig is als je geen verstand van het product hebt?

Krijg er echt spijt van dit product te hebben aangeschafd en zit er daarom ook over te denken om mijn betaling ongedaan te maken. Iemand enig idee of dit mogelijk is en hoeveel dagen erna je dit nog ongedaan kan maken?

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 28-01-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-06 22:21
Goed mijn newsleecher gaat dus nu ook over de zeik. Laten we hopen dat dit niet lang zo blijft, aangezien het toch echt irritant is.

Mag ie eerst wel wat mensen een compensatie aanbieden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me geen goed idee om zo te over-reageren... Zijn hoster besluit hem niet meer te hosten omdat hij ws teveel verkeer trekt voor een ws gratis account. Daardoor worden licenties niet meer gevalideerd; en is zijn site dus down. Niet netjes van zijn hoster; maar begrijpelijk als je netwerk plat gaat door het verkeer. Als diegene die alle passwords heeft ed. er dan net niet is dan valt er weinig meer te redden....

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

mijn hemel is het nou echt zo moeilijk? (Gunner snapt het tenminste :))
Ik geef antwoord op het mods gedeelte waarvan jij zegt dat die schitteren door afwezigheid wat dus niet waar is.

Het hele forum is van NL idd maar Spiril is in zijn eentje (en newsleecher is 1 van zijn projecten). Ik denk (let op: weet het niet zeker) dat NL sneller groeide dan dat hij beseft heeft en daardoor in de "problemen" is gekomen. Met het aantal groeiende users stijgen uiteraard ook het aantal bugmeldingen/vragen etc etc.

Op het forum waren een aantal regulars (waaronder ik) en Spiril heeft gevraagd om moderator te worden.. om het forum dus een beetje schoon te houden. En met schoon houden bedoel ik dus onzinnige reply's en dubbele topics e.d. te moderaten.
Voor de rest probeer ik antwoord te geven op vragen waarvan ik denk dat ik het antwoord weet, zoals al eerder gezegd: er zijn daar een aantal users die wat meer verstand van programmeren hebben en die gaan ook wat dieper op sommige problemen in.

@PacinoAllstars: kijk voor de lol eens in de SS forum, daar zie je weet ik hoeveel topics staan over SS die het niet doet... leuk een aardig maar daar is dus een sticky voor gemaakt. Helaas snappen dat een hoop mensen niet en openen vrolijk een topic die ik dus weer dicht doe.

Als jij dat als amateuristisch betiteld moet je dat zelf weten, ik doe het (nog) met plezier.
En het heeft mij een gratis NL opgeleverd dus.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Nou, harstikke leuk voor je maar wat voegt dit toe??
Helemaal niks, leuk dat je op dat forum zit als moderator en dat hier nog even benadrukt maar wat schieten we ermee op??
DE moderators die er voor zijn om de zooi in de lucht te houden DIE schitteren toch van afwezigheid of ben ik nou blonT!?
En ga idd eens voor de LOL kijken op het SS-forum.... oh nee wacht... die ligt eruit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:36:
Helemaal niks, leuk dat je op dat forum zit als moderator en dat hier nog even benadrukt maar wat schieten we ermee op??
DE moderators die er voor zijn om de zooi in de lucht te houden DIE schitteren toch van afwezigheid of ben ik nou blonT!?
En ga idd eens voor de LOL kijken op het SS-forum.... oh nee wacht... die ligt eruit 8)7
Voegt idd niks toe, is alleen ff rechtgezet dat niet alle mods schitteren door afwezigheid.

Ik wilde het niet tussen haakjes zetten dat je niet hoefde te kijken maar ik had het beter wel kunnen doen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:51

Coach4All

I'm a Coach 4 All

accel schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:33:

site is gebeurd.

Ben ik nu zo gek of zou alles opgelost moeten zijn met een restore van de server ( ik neem aan dat er van de authenticatieserver een goede back-up is) en dan een redirect van het domein naar de nieuwe server.
8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135523

Lol, z'n provider is wel amateuristisch ;)

Ik was naar die URL gesurfd en daar zag ik dat ik een bericht kon achterlaten
en dat heb ik dus ook gedaan (onderaan getekend met 'ivan'). Maar zoals je
ziet was ik blijkbaar automatisch 'ingelogd' als de persoon die de 1e vraag heeft gesteld,
en daardoor is mijn bericht dus afkomstig van 'Joos'. Lees maar na op :

De reden om hen af te sluiten is trouwens redelijk zielig. In hun AUP staat dat hun sites bedoeld
zijn voor een sales/marketplace, maar commerciele software te koop aanbieden mag niet,
aangezien het downloaden van die software te veel bandbreedte gebruikt.

De manier waarop ze hem hebben afgesloten is ook niet helemaal netjes, moesten we in
de USA wonen, dan zou b-one.net al lang aangeklaagd zijn door newsleecher klanten, jammer
genoeg word amateuristisch zakendoen en handelen in Europa nog steeds getolereerd :(

Anyway, ik ga ervan uit dat dit alles wel in orde zal komen.

Groetjes,

Ivan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Magic666 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:51:
[...]

Voegt idd niks toe, is alleen ff rechtgezet dat niet alle mods schitteren door afwezigheid.

Ik wilde het niet tussen haakjes zetten dat je niet hoefde te kijken maar ik had het beter wel kunnen doen... })
True, de mods die stoute berichtjes en dubbelposts mogen verwijderen schitteren niet van afwezigheid en zijn bij deze vrijgepleit. Ik hoop dat er niet al teveel psychische schade uwerzijds is aangedaan.

Zo, en nu ben ik er klaar mee...... laat ze de zooi nou maar weer online krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Magic666 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:19:

@PacinoAllstars: kijk voor de lol eens in de SS forum, daar zie je weet ik hoeveel topics staan over SS die het niet doet... leuk een aardig maar daar is dus een sticky voor gemaakt. Helaas snappen dat een hoop mensen niet en openen vrolijk een topic die ik dus weer dicht doe.
Ja, ik zou wel eens voor de lol in dat ss forum willen kijken, maar die hele site ligt eruit :D
En ja ik weet dat er op dat forum een hoop topics staan over ss diet het niet doet. Enig idee waarom die topics er staan? Omdat ss er veelste vaak uit ligt voor een dienst waar je 30 eurotjes voor betaalt hebt.

Mensen snappen wel dat er een sticky is, maar als er niet gereageerd wordt door mensen van nl zelf gaan ze toch zelf topics openen om zo aan te tonen dat er wat mis is. Misschien krijgen ze wel de indruk dat er niet eens gekeken wordt in dat sticky topicje van je.
Als jij dat als amateuristisch betiteld moet je dat zelf weten, ik doe het (nog) met plezier.
En het heeft mij een gratis NL opgeleverd dus.... :)
En als jij mijn bericht goed gelezen zou hebben zou je hebben kunnen constateren dat ik met "amateuristisch" doel op newsleecher zelf (en dus niet op jou als persoon), namelijk op het feit dat ze mods als jou aannemen die geen verstand hebben van het product zelf. Het zou namelijk veel logischer zijn om een mod aan te stellen die wel verstand heeft van het product en dan vervolgens antwoorden kan geven op technische vragen (niet op jou als persoon bedoelt). Die mod kan zelf ook wel een beetje topics sluiten. Als dat nou het ergste is? Maar nee de producent van newsleecher laat ons maar gewoon stikken en geeft geen status over het product. En hier zit het probleem en dit betitel ik dus als amateuristisch! Snap je het nu? Ik had het dus helemaal niet over jou als persoon.

En het is heel stoer dat jij een gratis l33t versie gehad hebt van hun, maar het heeft dus geen enkele toegevoegde waarde in dit topic. Aan de ene kant ook wel ironisch dat je een gratis versie gehad heb, maar waar je ook geen fuck aan hebt net als ons ;)

Nog wat anders
Zijn er hier mensen die enig idee hebben of het mogelijk is een creditcard betaling ongedaan te maken? Heb half december 2 licensies aangeschafd. Één voor mij en één voor een vriend als cadeau, maar ik zou dit graag ongedaan willen maken en een degelijk product nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 28-01-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:50
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:36:
Het voegt misschien niets toe, maar jij begon er mee... :P
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:40:
Je doelt hier duidelijk op de "Mods op het forum", waaronder dus Magic666. En het zijn de admins die moeten zorgen dat de server online blijft, niet de moderators B)

Dit vind ik overigens ook het nadeel van programma's waarbij de licentie meerdere keren gecontroleerd moet worden. Vond het bij windows XP al 'erg' dat je eenmalig moest activeren, maar programma's als Newsleecher (en Trillian, en vast wel meer) beginnen nu ook met online checks, maar dan dus iedere keer (of om de zoveel keer) dat je NewsLeecher start... :X
En al dat betalende-klantjes pesten is er dus alleen maar om te zorgen dat het programma niet illegaal verspreid wordt, en geloof me, dat gebeurd nogsteeds net zo goed :{

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Contact opnemen met je CC maatschappij

P.s. SS is nog steeds BETA en wordt derhalve ook niet als RECHT beschouwd, tenminste zo heb ik het begrepen van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
meer mensen met een 403 error bij newsleecher.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135526

Ik heb ook problemen met mijn orginele key, hij doet het niet meer.
Eigenlijk heb ik nog nooit een email terug gehad van die Spiril wat ik ook vroeg.

Ik neem het risico niet, en heb net American express gebeld.
De mevrouw van American express kon nog NET mijn zaak in behandeling nemen.
Mijn aankoopdatum is 4-11-2004.

American express start een onderzoek op, en ik raad iedereen aan het zelfde te doen
Na 3 maanden kan je niet meer reclameren. Je bent dan echt je geld kwijt.

:r Ik ben het zo zat met die oplichter. SS heeft er net een week uit gelegen, nu dit weer!

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135527

Het is zover. Newsleecher's site " has been suspended" , de makers zullen wel met ons geld zijn
vertrokken. De laatste weken deed hij (supersearch zeker) het zelden correct. Op zoek naar een
nieuwe!!!!!

Maar welke........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:06:
Ik heb ook problemen met mijn orginele key, hij doet het niet meer.
Eigenlijk heb ik nog nooit een email terug gehad van die Spiril wat ik ook vroeg.

Ik neem het risico niet, en heb net American express gebeld.
De mevrouw van American express kon nog NET mijn zaak in behandeling nemen.
Mijn aankoopdatum is 4-11-2004.

American express start een onderzoek op, en ik raad iedereen aan het zelfde te doen
Na 3 maanden kan je niet meer reclameren. Je bent dan echt je geld kwijt.

:r Ik ben het zo zat met die oplichter. SS heeft er net een week uit gelegen, nu dit weer!

Michel
Ok een reply waar ik wat aan heb. Ben zelf eigenaar van mastercard, wat adviseer jij me dan? Interpay bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat men met de noorderzon is vertrokken ... :/

Iemand meer info? :?

Via [rml]accel in "[ Newsleecher] Licentiecode wordt niet me..."[/rml] kwam ik op http://www2.b-one.net/sup...ang=en_US&code=mJOAFbEFPl uit ; daar valt te lezen dat de hoster wat problemen had met de 'massive downloads'. Ik vermoed dat het wel weer goed ga komen.

[ Voor 60% gewijzigd door pven op 28-01-2005 19:25 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Hmz.. die van mij is ook van 4-11-04, als het dan 3mnd max is heb ik dus nog een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Oplichter ? Een prachtig product voor maar iets van 40 dollar :S. Supersearch (net als 2.0) is nog in beta en je weet waar je aan begint als je beta software installeert.

Jij als tweaker zou dat moeten weten, maar aangezien je nog maar 1 post hebt, denk ik dat het daar aan ligt.

Download gewoon de final van versie 1.0 en tadaaa een goed werkend product. NIET zeiken!!

Oh ja, denk dat AMEX eerder kosten op jou gaat achterhalen, aangezien het product gewoon is geleverd en jij dus gewoon geld probeert terug te vorderen voor iets wat je wel hebt gehad....

[ Voor 11% gewijzigd door sorted.bits op 28-01-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb NewsLeecher al een paar dagen continue draaien. Als ik dit zo lees, moet ik dat voorlopig maar ff zo zien te houden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorted.bits schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:24:
[...]
Oplichter ? Een prachtig product voor maar iets van 40 dollar :S. Supersearch (net als 2.0) is nog in beta en je weet waar je aan begint als je beta software installeert.

Jij als tweaker zou dat moeten weten, maar aangezien je nog maar 1 post hebt, denk ik dat het daar aan ligt.

Download gewoon de final van versie 1.0 en tadaaa een goed werkend product. NIET zeiken!!

Oh ja, denk dat AMEX eerder kosten op jou gaat achterhalen, aangezien het product gewoon is geleverd en jij dus gewoon geld probeert terug te vorderen voor iets wat je wel hebt gehad....
Als jij als supertweaker even verteld waar ik NU een werkende versie 1.0 vandaan dan kan halen?

Amex is heel serieus met dit soort dingen. Beste CC around!!!
Internet Fraude Protection gratis blij BLUE

Iedereen die klagen wilt, raad ik aan contact op te nemen met zijn/haar bank

American express dekt 3 maanden
Visa dekt 180 dagen
Matercard van ING dekt 200 dagen

de rest weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Modbreak:Ik neem aan dat ze met alle mensen die in deze thread al roepen dat ze een licentie hebben gekocht al genoeg geld hebben om bij een goede hoster te gaan zitten

[ Voor 62% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
sorted.bits schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:24:
[...]
Ik heb er 22 eurotjes voor betaalt omgerekend en jij ruim 30? Zou erg zonde zijn, maar goed.

Een betaversie mag idd gebreken vertonen. Toen ik dit product aanschafte was ik mijzelf hiervan bewust. Echter betekent dit niet dat de eigenaar genaamd "spinwiel"of whatever, zomaar ervandoor mag gaan. Hiermee bedoel ik dat hij geen één antwoord geeft op vragen die je stelt per mail of plaatst in het forum. Dit is dus een vervelende kwestie, want zoals gezegd door magic is hij de enige die wat weet van dit product.

Dat hij nu opeens nergens meer te zien is en die site is afgesloten is in iedergeval een kernmerk van oplichting. Bij mij wordt het daarom ook heet onder de voeten, want ik ben aardig gesteld op mijn centjes.
Dan mag jij mij een goed werkende 1.0 met ss geven. Of hebben ze die niet in het Utopia waarin jij woont?
Ik denk het niet aangezien het product gebreken vertoont en de eigenaar geen fuck van zich laat horen. En hij houd de mogelijk om zijn serial key die hij heeft toegekend aan mij terug te nemen of te disablen. Verder staat er zelf dat de ss functie zoveel cent per maand kost, dus dan kan hij die paar centen van het totale bedrag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Het lijkt me nergens nuttig voor dat je hier de complete gegevens van iemand zit na te zoeken; je kent slechts 1 kant van het verhaal; dat is geen reden iemands privacy te schenden

[ Voor 141% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Okee, laat me even alles op een rijtje zetten :

• Er is een softwareproduct (Newsleecher)
• Daarin zit een speciale functie (supersearch), de reden dat veel mensen dat product aangeschaft
• Het product is ontwikkeld door 1 persoon, die ook nog andere dingen doet.
• Doordat de hostingprovider de website van de maker heeft afgesloten werkt het software product niet
• Er is nog niet gereageerd door de maker.

Wat is nu het probleem? Het lijkt me duidelijk dat hij zelf de site niet offline heeft gegooid, maar de maker. Maar om de een of andere reden wordt hij hier al meteen als oplichter afgeschilderd?

Oh, hij reageert ook niet op mailtjes? Enig idee hoeveel bedrijven er wél op email reageren? Heel veel bedrijven doen dat niet. Okee, het is niet netjes, maar geen oplichting.

Er zijn dus serieus mensen die hun creditcard maatschappij bellen om geld terug te krijgen voor een product dat nog niet eens een volle dag niet werkt?

Of mis ik iets B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja , je mist iets...

Vorige week lag de SS functie er de HELE week uit
Forum vol gescheld, maar geen Spiril die de boel kwam maken.
Niemand reageerde, alle gebruikers waren over de zeik

Nu is z'n website weg, en maar wachten hoe lang het nog duurt voor die weer online is.
Ondertussen is het product wat je gekocht hebt niet te gebruiken.

Zowel de supersearch functie niet, als newsleecher zelf..
Alle registratie sleutels zijn namelijk verlopen.

Mogen wij dus boos zijn, en ons opgelicht voelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:37:
Ja , je mist iets...

Vorige week lag de SS functie er de HELE week uit
Forum vol gescheld, maar geen Spiril die de boel kwam maken.
Niemand reageerde, alle gebruikers waren over de zeik
SuperSearch is dan ook een BETA
Nu is z'n website weg, en maar wachten hoe lang het nog duurt voor die weer online is.
Ondertussen is het product wat je gekocht hebt niet te gebruiken.

Mogen wij dus boos zijn, en ons opgelicht voelen??
Nou van mij mag je boos zijn, maar iedereen overdrijft dit nogal als je het mij vraagt. Voor zover ik weet is dit namelijk de eerste keer dat de newsleecher site eruit ligt en betalende gebruikers newsleecher dus ook niet meer kunnen starten. Kijk eens naar andere diensten als hotmail ofzo (ja, die heeft ook betalende leden), die liggen er veeeeel vaker uit.
Overigens zou ik het even een dagje of 2 aankijken, geef hem even de tijd om het e.e.a. te fixen. En misschien gaat ie ook wel "schade" vergoeden, weet jij veel, denk niet dat je al uit ervaring daar over kunt spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien heb je met supersearch gelijk..

Maar als de ANWB-site het niet doet, stopt mijn auto ook niet met rijden

DWZ:

ik vind het onverteerbaar dat newsleecher het niet meer doet.
Beta of niet, ik geloof niet dat de boel weer werkt binnen een paar dagen.
Volgens mij heeft ie nog niet eens door dat zijn site plat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Jah vindt het ook allemaal wel erg ver doorgedrukt.
Ik betaal al sinds het begin en lig er nu nog niet uit, het oogt dat het de laatste aanmaeldingen zijn geweest die fout gaan. Ik gok dat zij daar nu echt wel druk mee bezig zijn, tot nu toe nog nooit problemen gehad dus ik vindt het erg kort om dan nu gelijk daarover een oordeel te vellen.

Ik gok dat het dit weekend allemaal weer volop draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

Je mist zeker iets.
eamelink schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:22:
Okee, laat me even alles op een rijtje zetten :

• Er is een softwareproduct (Newsleecher)
Dat klopt het is een product die kan downloaden vanaf een newsserver en wordt als zeer goed bestempeld.
• Daarin zit een speciale functie (supersearch), de reden dat veel mensen dat product aangeschaft
SuperSearch is een functie in Newsleecher die in een beta fase verkeert, dit wordt ook zo beschreven op newsleesher ze site en ook als je er gebruik van maak.
• Het product is ontwikkeld door 1 persoon, die ook nog andere dingen doet.
Dat zou heel goed kunnen er zijn meer mensen die dat doen.
• Doordat de hostingprovider de website van de maker heeft afgesloten werkt het software product niet
De software doet random kijken of de key vallid is helaas kan de software nu niet kijken aangezien de site off-line is.
• Er is nog niet gereageerd door de maker.
Zal ook moeilijk gaan ze site is off-line.
Wat is nu het probleem? Het lijkt me duidelijk dat hij zelf de site niet offline heeft gegooid, maar de maker. Maar om de een of andere reden wordt hij hier al meteen als oplichter afgeschilderd?

Oh, hij reageert ook niet op mailtjes? Enig idee hoeveel bedrijven er wél op email reageren? Heel veel bedrijven doen dat niet. Okee, het is niet netjes, maar geen oplichting.

Er zijn dus serieus mensen die hun creditcard maatschappij bellen om geld terug te krijgen voor een product dat nog niet eens een volle dag niet werkt?

Of mis ik iets B)
Als een site in suppended mode draait dan kan je 9 uit de 10 keer ook geen email meer ophalen aangezien dit ook bandbreete kost. Je kan ook niet meer inloggen op je database aangezien dit ook bandbreete kost. Dus hij moet eerst zijn domein ergens anders onderbrengen om dan later te vragen om de email nogmaals te sturen aangezien hij naar een nieuwe provider gaat en niet meer bij de oude berichten kan komen.

Voor de mensen die hun CreditCard maatschappij opbellen om geld terug te krijgen, let wel op dat je hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets bij Newsleecher kan aanschaffen, de meeste bedrijven zetten gelijk de CreditCards die geld terug boeken door zulke zaken in een blacklist.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:43:
Maar als de ANWB-site het niet doet, stopt mijn auto ook niet met rijden
Maar als de belastingssite het niet doet lukt het je toch echt niet om online je belastingsaangifte te doen. Je vergelijking met de ANWB is een beetje krom toch...
Er zijn wel meer (wel of niet betaalde) diensten (neem GoT ofzo) waarvan je afhankelijk bent van de servers... so be it.

Overigens heb ik eerder ook al aangegeven dat ik dit een lomp principe vind, maar het is nu eenmaal de keuze van de maker van newsleecher en het lijkt me dat je dat maar gewoon moet accepteren even.
DWZ:

ik vind het onverteerbaar dat newsleecher het niet meer doet.
Beta of niet, ik geloof niet dat de boel weer werkt binnen een paar dagen.
Volgens mij heeft ie nog niet eens door dat zijn site plat is.
Ja joh, ga ook direct wat overhaaste conclusies trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]XanderH schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:49:
[...]
Overigens heb ik eerder ook al aangegeven dat ik dit een lomp principe vind, maar het is nu eenmaal de keuze van de maker van newsleecher en het lijkt me dat je dat maar gewoon moet accepteren even.
quote]

Zijn we het dus wel met elkaar eens hierover.
Alleen accepteer ik het op een andere manier als jij.

Ik zie wel wat Amex doet. Het was of NU melden, of misschien nooit iets terug zien
Een product wat niet werkt voldoet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:37:

Ehrm.... hoezo doet NL zelf het niet meer bij je?
Je komt toch in de trial terecht?
Althans ik wel.... 15sec wachten en ik kan iig het hele programma gebruiken (op de SS na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 20:16
Ik heb zelf sinds 11 december een key en tot nu toe bevalt het hele programma me prima. Vind het zelf ook wat overtrokken om direct geld terug te gaan halen, maar goed... iedereen moet doen wat hij niet laten kan :) Ik heb niet het gevoel dat de ontwikkelaar met de Noorderzon vertrekt, dus ik wacht lekker af. En het bedrag is er ook niet naar om je druk te maken. Een paar telefoontjes om betalingen stop te zetten en je zit al bijna op de aanschafprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:56:
Ehrm.... hoezo doet NL zelf het niet meer bij je?
Je komt toch in de trial terecht?
Althans ik wel.... 15sec wachten en ik kan iig het hele programma gebruiken (op de SS na)
Misschien dat als je de trial al uitgezeten hebt (max 30 dagen), je het programma ook na een registratie niet meer kunt gebruiken. Klinkt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er al eens over nagedacht dat de controle in het programma misschien naar een specifiek
IP adres wijst?

In dat geval moet Spiril dus eerst een nieuwe versie maken voordat het uberhaupt weer kan werken. Spiril heeft volgens mij nooit verwacht dat zijn host zou opzeggen.
Het plotseling stoppen van dit soort dingen is nooit een goed teken. Spiril heeft gewoon zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Verder reageert ie nooit op emails, neemt klachten van zijn gebruikers ook niet serieus. Maar te hopen dat hij de database ZELF beheerde ipv zijn host, en dat hij backups heeft. Het is mij gewoon te amateuristisch

Newsleecher is een mooi programma, maar het developmentteam (= Spiril) zuigt aan alle kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Laatst online: 09-07 20:52

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Geen idee waarom sommige zo over de zeik gaan. De maker van NL heeft een geschil met zijn provider. Hij moet op zoek naar een ander. Dat duurt ff. Ik zie geen enkele reden om zo in de stress te schieten.

Oh ja, ik heb ook betaald voor het product.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:06:
Er al eens over nagedacht dat de controle in het programma misschien naar een specifiek
IP adres wijst?
Is niet.
In dat geval moet Spiril dus eerst een nieuwe versie maken voordat het uberhaupt weer kan werken.
En al zou hij dat moeten, dat is nou niet zo'n ingrijpende verandering als je het mij vraagt.
Spiril heeft volgens mij nooit verwacht dat zijn host zou opzeggen.
Dat kun je hem als je het mij vraagt ook niet verwijten, wie houdt er nou rekening met dat soort dingen? :)
Het plotseling stoppen van dit soort dingen is nooit een goed teken. Spiril heeft gewoon zijn zaakjes niet goed voor elkaar. Verder reageert ie nooit op emails, neemt klachten van zijn gebruikers ook niet serieus. Maar te hopen dat hij de database ZELF beheerde ipv zijn host, en dat hij backups heeft. Het is mij gewoon te amateuristisch
Hier heb ik even geen ervaring mee en ga ik dus ook maar niet op in...
Newsleecher is een mooi programma, maar het developmentteam (= Spiril) zuigt aan alle kanten
Cool, nog eentje voor het flame-lijstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zullen zien hoe snel hij weer online is.

Vorige week had hij slechts 6 dagen nodig om zijn server te resetten na de crash
van SS.

Voorlopig moet ik maar weer DL-en met mijn oude newsreactor
Minder begaafd, maar wel o-zo betrouwbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
eborn schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:59:
[...]
Misschien dat als je de trial al uitgezeten hebt (max 30 dagen), je het programma ook na een registratie niet meer kunt gebruiken. Klinkt logisch.
Dan zou ik daar ook last van moeten hebben lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Damien schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:44:
Jah vindt het ook allemaal wel erg ver doorgedrukt.
Ik betaal al sinds het begin en lig er nu nog niet uit, het oogt dat het de laatste aanmaeldingen zijn geweest die fout gaan. Ik gok dat zij daar nu echt wel druk mee bezig zijn, tot nu toe nog nooit problemen gehad dus ik vindt het erg kort om dan nu gelijk daarover een oordeel te vellen.

Ik gok dat het dit weekend allemaal weer volop draait..
Ik heb een half jaar geleden mijn licentie gekocht (nog voordat het hele SS verhaal erbij kwam) en die doet het dus ook niet meer. :( Dus het oogt niet dat het alleen de meest recente aanmeldingen zijn.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen zal er vroeger of later problemen mee krijgen.
Kwestie van tijd....

Ik ga in ieder geval NIET zitten wachten tot Spiril zijn boel op orde heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Anoniem: 135526 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:31:
[...]

Als jij als supertweaker even verteld waar ik NU een werkende versie 1.0 vandaan dan kan halen?

Amex is heel serieus met dit soort dingen. Beste CC around!!!
Er is GEEN fraude gepleegt, jij hebt het product gekregen wat je betaald hebt. Namelijk voor een final versie van Newsleecher.

Verder, heeft deze "supertweaker" een simple google query gedaan en tadaaaa, er kwamen enkele duizenden hits naar voren, waarin ook genoeg NL 1.0 links zaten. Maarja om je even te helpen :

Hier

Oh ja, over die prijs van NL, ik heb geen idee wat ik toen betaald heb, aangezien dat bij versie 0.3 ofzo was :S

[ Voor 9% gewijzigd door sorted.bits op 28-01-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb newsleecher 2.0 RC2 gekocht wat suggereert dat het product bijna klaar is
Verder had ik NL nooit gekocht als je voor 33 euro alleen versie 1.0 werkend kon draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

overigens heb ik niet american express gebeld vanwege fraude:

Altijd en overal veilig betalen. Loop geen enkel risico. American Express staat garant voor iedere betaling. Zowel via internet als gewoon in de winkel of restaurant. Waar ook ter wereld.*
Fraudeverzekering. Koop gerust op internet. Fraude of misbruik (ook als gevolg van diefstal of verlies) is 100% verzekerd. Zonder eigen risico.*
Aankoopverzekering. Vertrouw erop dat alle aankopen met Blue 90 dagen verzekerd zijn tegen diefstal en beschadiging. *
Geld-Terug_Garantie. Neem geen genoegen met een miskoop, uit de winkel of via internet.

valt dus onder beschadiging en onder miskoop
fraude valt nog te bezien.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

we_are_borg schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:49:
Dat klopt het is een product die kan downloaden vanaf een newsserver en wordt als zeer goed bestempeld.
Dat zeg jij ;). Ik heb een forum (toen het nog functioneerde) gezien vol met ontevreden gebruikers.
SuperSearch is een functie in Newsleecher die in een beta fase verkeert, dit wordt ook zo beschreven op newsleesher ze site en ook als je er gebruik van maak.
Helemaal mee eens.
De software doet random kijken of de key vallid is helaas kan de software nu niet kijken aangezien de site off-line is.
Inschattingsfout van de maker. Ik snap niet dat je het functioneren van het product af laat hangen van 1 server. Daar hoort gewoon een behoorlijke backup achter te zitten (en dat kost geen vermogen) of een andere opzet. Server down == allemaal (imo terecht) boze gebruikers. Hij maakt naar mijn mening een compleet verkeerde afweging. Ik heb dit ooit bedacht voor een online product, maar vanaf gezien JUIST omdat dit soort dingen kunnen gebeuren. En wie is er dan het haasje: de betalende gebruiker. Jantje met de crack heeft er geen last van en gebruikt het product vrolijk door. Echt compleet doorgeschoten en dat had gecompenseerd kunnen worden met een beter design
Als een site in suppended mode draait dan kan je 9 uit de 10 keer ook geen email meer ophalen aangezien dit ook bandbreete kost. Je kan ook niet meer inloggen op je database aangezien dit ook bandbreete kost. Dus hij moet eerst zijn domein ergens anders onderbrengen om dan later te vragen om de email nogmaals te sturen aangezien hij naar een nieuwe provider gaat en niet meer bij de oude berichten kan komen.
Je schiet aan het feit voorbij dat hij bijna nooit antwoordde via e-mail. Voor de problemen met zijn hoster werden e-mails gericht aan support@newsleecher.com slecht beantwoord. Geen probleem, als hij maar anders reageert/support biedt. Dat doet hij niet blijkt uit alle reacties.
Voor de mensen die hun CreditCard maatschappij opbellen om geld terug te krijgen, let wel op dat je hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets bij Newsleecher kan aanschaffen, de meeste bedrijven zetten gelijk de CreditCards die geld terug boeken door zulke zaken in een blacklist.
De kans dat iemand nog iets wil bestellen nadat ze het geld hebben terug gevorderd lijkt me erg klein.

Newsleecher is een erg goed product en het zou veel groter kunnen worden, maar de service die erachter steek rammelt aan alle kanten. Een maker kan niet zomaar verdwijnen en 2 weken later weer terugkomen en doen of er niks gebeurd is. "Heb geduld, hij komt terug, doet hij altijd" is een onzinnige opmerking. Ik wil als klant niet wachten, hij moet redelijke service geven. Als hij er even tussenuit moet, kan hij dat naar alle redelijkheid aangeven. Service hoort bij zo'n product en hij levert het niet.

En nee, ik heb niet betaald voor het product, gelukkig niet :)

[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 28-01-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54

MazeWing

The plot thickens...

Nou ik ben die die joost die dat mailtje had verstuurd. Ja ik weet het, verschikkelijke spelling (dead ipv dear, whoever ipv how ever) ;) maar de problemen liggen dus aan het feit dat z'n host 'm gekicked heeft. Nu is het voor spiril zaak een nieuwe host te vinden. Vraag is alleen, als ie er net zo lang overdoet om iets te doen als de vorige keer is het goed mis...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Tja, het is ook al langer bekend dat de opzet van NewsLeecher (1 ontwikkelaar) niet goed werkt. Misschien moet daar eens wat aan gedaan worden. Uiteindelijk zal het best een aardige boterham opbrengen. Zeg dat 1000 man betaald hebben, dan heb je er al een gemiddeld jaarsalaris uit.

Maar goed, we wachten lekker af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

MazeWing schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:53:
Nou ik ben die die joost die dat mailtje had verstuurd. Ja ik weet het, verschikkelijke spelling (dead ipv dear, whoever ipv how ever) ;) maar de problemen liggen dus aan het feit dat z'n host 'm gekicked heeft. Nu is het voor spiril zaak een nieuwe host te vinden. Vraag is alleen, als ie er net zo lang overdoet om iets te doen als de vorige keer is het goed mis...
offtopic:
Las over alles heen, maar "I want to know what is going on. " moest ik toch gelijk lachen met de gedachte "yes sir!"

Daarnaast heeft zijn host imo wel een punt: gratis trail versies mogen niet volgens de regel. Fout van gebruiker, niet host :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die voorwaarden die kon hij weten, daar is hij accoord mee gegaan.
Hij had ook zijn traffic in de gaten kunnen houden.
Maar ja, net als zijn mail lezen, deed hij dat niet.
Hij verdiende ontzetten goed aan Newsleecher... had ie dan niet kunnen investeren??

Zou b-one meewerken aan een snelle verhuizing van de domeinnaam?

Zijn andere domein casdk.com
Domain Created: 04/09/1997
Domain Expires: 04/10/2005

verloop binnenkort. zou hij zo slim zijn geweest om op tijd te verlengen?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 135526 op 28-01-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Z'n voorwaarden omvatten 'sales' - nu is pre-sales (trials ;) ) volgens mij gewoon een onderdeel van het sales traject, dus het is imho gewoon een laffe uitweg van die hoster.

Ik ga er overigens niet van uit dat het gratis hosting is - die laten meestal helemaal geen commerciele sites toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21676

American express bellen voor 22 euro??
waar gaat het heen met de maatschappij :P

Spiril fixed straks echt wel wat ter compensatie hoor.

tenzei ie geen backups heeft en met de noorderzon vertrokken is toen ie zag dat zn site suspended was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
net ff mijn versie gechecked. Is nog wel geregistreert maar supersearch doet het inderdaad niet meer. Komt hopelijk weer. Fijnste leechprogje dat ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom denk je dat ik nou zo'n hekel heb aan al die programma's die 'phone-home' doen ;) Dit is bijna nog erger dan de eenmalige Windows-activatie.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Site weer up of juist niet? Niet melden tenzij er ook echt iets nieuws te melden valt. Dit draadje hoeft geen realtime weergave van de uptime statistieken van een website te worden ;)