[Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.803 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij zijn er maar 'een paar' mensen hier op GoT geweest die er echt last van hadden; de mensen waar Newsleecher nog gewoon goed werkte, die hoor je natuurlijk niet klagen (die gaan waarschijnlijk niets eens op zoek naar dit draadje).

Ik moet toegeven dat ik de verklaring over die corrupte database niet helemaal geloofwaardig vind, maar goed: het werkt nu weer, dus waarom zouden we ons nog om die verklaring druk gaan maken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb ook geen last gehad van dit fenomeen, maar wel aandachtig de thread gevolgd ivm met het down/suspended zijn van newsleecher.com en de op een of andere manier gekoppelde SS functie aan de site.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Iemand succes gehad met het aanvragen met een nieuwe key? Mijn oude key is verlopen, en ik ontvang geen nieuwe key bij het resenden.

Ook het invullen van formulier heeft geen succes bij mij, ik ontvang helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
NL lijkt idd eindelijk weer back online... maar... Ik gebruik Giganews en de laatste tijd heb ik regelmatig dat NL van de 4 ingestelde draadjes er telkens een aantal ''kwijtraakt'', is dit te wijten aan Giganews of NL?
(Ben sinds eerdere aanvaring beetje hufterig om Giganews nog om ''uitleg'' te vragen, aangezien die meteen m'n account cancellen! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

/TheDuke\ schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:07:
Iemand succes gehad met het aanvragen met een nieuwe key? Mijn oude key is verlopen, en ik ontvang geen nieuwe key bij het resenden.

Ook het invullen van formulier heeft geen succes bij mij, ik ontvang helemaal niks.
Vangt één of ander spam filter het niet op? Dat is mij wel overkomen bij mijn mail service iig

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
ScooBY_DoO schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:37:
NL lijkt idd eindelijk weer back online... maar... Ik gebruik Giganews en de laatste tijd heb ik regelmatig dat NL van de 4 ingestelde draadjes er telkens een aantal ''kwijtraakt'', is dit te wijten aan Giganews of NL?
(Ben sinds eerdere aanvaring beetje hufterig om Giganews nog om ''uitleg'' te vragen, aangezien die meteen m'n account cancellen! )
Bedoel je dat hij dit zegt: unable to connect. recheck your download quota, username & password.??
Dit gezeur heb ik hele dagen en dat ligt hem aan newsleecher volgens mij. Ik heb zelf Eweka, maar bij mijn @home accountje zegt hij dat nog steeds. Ik heb wel eens wat op internet gelezen dat de mensen van NL beweerden dat het aan je provider zou liggen, maar dit betwijfel ik dus sterk.
Ik wacht af totdat er een nieuwe versie van newsleecher is. Ik hoop dat het dan opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
PcFer schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:40:
[...]

Bedoel je dat hij dit zegt: unable to connect. recheck your download quota, username & password.??
Dit gezeur heb ik hele dagen en dat ligt hem aan newsleecher volgens mij. Ik heb zelf Eweka, maar bij mijn @home accountje zegt hij dat nog steeds. Ik heb wel eens wat op internet gelezen dat de mensen van NL beweerden dat het aan je provider zou liggen, maar dit betwijfel ik dus sterk.
Ik wacht af totdat er een nieuwe versie van newsleecher is. Ik hoop dat het dan opgelost is.
Ik heb net maar eens geprobeerd via mn eigen ips (Multikabel) en die ragt wel gewoon zonder probs door op 4 lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:39:
[...]

Vangt één of ander spam filter het niet op? Dat is mij wel overkomen bij mijn mail service iig
Na 3x het invullen van de webform toch feedback gekregen met nieuwe key. Blijkbaar had Simon toch erg veel mailtjes ontvangen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Site weer up of juist niet? Niet melden tenzij er ook echt iets nieuws te melden valt. Dit draadje hoeft geen realtime weergave van de uptime statistieken van een website te worden ;)